Gerard Houllier obhajuje rozhodnutie FIFA udeliť Lionelovi Messimu cenu pre najlepšieho hráča MS v Brazílii. Pre Le Monde povedal, že si Zlatú loptu plne zaslúžil.

Napriek tomu je rozhodnutie FIFA podrobené kritike. Mnohí s cenou v Messiho rukách nesúhlasia. Technická komisia to však vidí inak. Houllier rozhodnutie ako rešpektovaný člen Technickej komisie FIFA vysvetlil: "Messi si cenu absolútne zaslúžil. Rozumiem, že to prekvapuje, pretože si každý pamätá len druhý polčas finále. My v komisii sme brali do úvahy všetky zápasy a usúdili sme, že bol pre svoj tím najdôležitejším mužom. Došiel do finále, čo je jedna z podmienok pre udelenie trofeje."

"Navyše, Messi bol viac ako rozhodujúci v prvých štyroch zápasoch. V semifinále sa rozhodol kopať prvú penaltu a premenil ju. Analýza brala do úvahy aj fakt, že bol kapitánom uceleného tímu, tímu, ktorý hral spolu veľmi dobre. Niečo také sme zo strany Argentíny dlho nevideli. V kádri bol viac ako kľúčový. Z môjho pohľadu si cenu nepochybne zaslúži, keďže svoje mužstvo doviedol až do finále," dodal.

zdroj: espnf.com
foto: archiv

Fabregas4

top komentár
112
2014-07-19 10:15:02

A teraz by už mohli madridisti držať hubu ...

Fantomasss

-14
2014-07-19 19:00:25

Este ze mal Neuer viac prihravok ako Messi :D :D :D
FIFA zabudla, ze aj z Nemeckej strany to mohol niekto byt..

adfa

34
2014-07-19 10:29:31

svata pravda leo bol najlepsi jedine sa mu mohol rovnat james rodrigues ale ten vypadol uz vo stvrtfinale takze absolutne zasluzena zlata lopta pre lea

Galacticos

-38
2014-07-19 10:36:11

no šak keď sa berú do úvahy také sprostosti ako to, že bol kapitán alebo, že nemôžu dať cenu niekomu kto neodohral všetky zápasy tak sa potom človek nemôže ani diviť, že páni novinári zvolili tak ako zvolili...veď práve že to je to čo hovorí proti Messimu že napr JAmes mal skóre 6 gólov 3 prihrávky a odohral o 2 zápasy menej...ano Messi dal4 góly a potom na jeden prihral, ale uvedomte si, že to bolo v skupine čiže dobre dostal Argentínu zo skupiny, ale od osemfinále som ho ani na ihrisku nevidel a mal jednu gólovú prihrávku...podľa mňa jednoznačne platnejším hráčom Argentíny bol MAscherano a vyhrať to mal jednoznačne James...ktorého štatistiky sú za 399 minút 6 gólov a 3 prihrávky zatiaľ čo Messiho za 699 minú 4 góly a 1 prihrávka a to všetko ešte stále proti priemerným tímom typu teroristi Nigeria a Bosna...ale šak keď vidím, že novinári to určovali podľa toho či bol Messi kapitán a podobné blboviny tak sa ani nedivým, že to získal on...P.S.poprosím ak chce niekto niečo odpísať skúste to bez narážky na Ronalda :D ja viem, že hral hovno, ja viem že bol slabší ako Messi a revem kvôli tomu každý deň tak mi to nepripomínajte prosím :( :P :D

Galacticos

-31
2014-07-19 10:38:11

692 minít aby som bol presný :(no šak keď sa berú do úvahy také sprostosti ako to, že bol kapitán alebo, že nemôžu dať cenu niekomu kto neodohral všetky zápasy tak sa potom človek nemôže ani diviť, že páni novinári zvolili tak ako zvolili...veď práve že to je to čo hovorí proti Messimu že napr JAmes mal skóre 6 gólov 3 prihrávky a odohral o 2 zápasy menej...ano Messi dal4 góly a potom na jeden prihral, ale uvedomte si, že to bolo v skupine čiže dobre dostal Argentínu zo skupiny, ale od osemfinále som ho ani na ihrisku nevidel a mal jednu gólovú prihrávku...podľa mňa jednoznačne platnejším hráčom Argentíny bol MAscherano a vyhrať to mal jednoznačne James...ktorého štatistiky sú za 399 minút 6 gólov a 3 prihrávky zatiaľ čo Messiho za 692 minú 4 góly a 1 prihrávka a to všetko ešte stále proti priemerným tímom typu teroristi Nigeria a Bosna...ale šak keď vidím, že novinári to určovali podľa toho či bol Messi kapitán a podobné blboviny tak sa ani nedivým, že to získal on...P.S.poprosím ak chce niekto niečo odpísať skúste to bez narážky na Ronalda :D ja viem, že hral hovno, ja viem že bol slabší ako Messi a revem kvôli tomu každý deň tak mi to nepripomínajte prosím :( :P :D

Jhonys

top komentár
44
2014-07-19 10:47:52

Chtěl bych vidět, kolik golu by dal tvůj supr player ever James, kdybyho bránili tak jak Messiho.

pedroanakin

-23
2014-07-19 10:52:25

Súhlasím. Nech už Messi dokázal čokoľvek (a že toho za svoju kariéru dokázal veľa), na týchto majstrovstvách bol skôr priemerným hráčom, než hviezdou MS. Kritériá pre výber sú síce nespravodlivé a pokrivené, ale aj vo finále by sa našli hráči, ktorý boli výraznejší a dôležitejší. Niekedy mám pocit, že FIFA sa za každú cenu snaží ťažiť z hviezdománie a umelo ju podporuje, kde sa dá.
Na druhej strane ma však rozhodnutie komisie nijak neškre, keďže nejaké ich výroky netreba brať nijak vážne a ide s prepáčením o ... Skutočných hrdinou si ľudia pamätajú a netrvoria ich žiadny pánkovia s bielim golierom. Takú moc díky Bohu nemajú ;)

Jhonys

12
2014-07-19 11:02:08

Průměrný hráč?? ;DD jo, tak to pak jo.....

chara

5
2014-07-19 17:38:06

sice to nebola najlepsia mozna verzzia messiho, ale aj tak ukazal svoju velkost... co hrali hraci ako aguero, ronaldo, vsetci spanieli, hazard, rooney a ine velke hviezdy... messi bol oproti nim ovela viac strazeny... vo finale si vytvoril sance, kludne mohol dat 2 goly, hummelsa povodil ako maleho chlapca... jedine co mu mozno vycitat je ta chodza, ono to nevypada dobre ked ho tam niekto vidi kracat.... ale aj tak najviac individualnych prienikov zaznamenal

Mourinhov_Prst

17
2014-07-19 11:15:40

ty hlupak! podla tvojej teorie v 1994 ju mal ziskat salenko?ten dal v 3 zapasoch 6 golov a bol spolocne so stoickovom najlepsi strelec turnaja.Mimochodom vtedy rusi ani nepostupili zo skupiny.

Pavexim

13
2014-07-19 10:47:34

uplne zbytocne tu provokujes na tuto temu ak si tak strasne proti messimu tak chodievaj na stranku o madride a nie vyvolavaj konflikt na stranke o barce

Galacticos

-18
2014-07-19 10:50:38

ja som len vyjadril svoj názor na túto tému ak máš nejaký rozumný argument v čom bol Messi lepší ako James tak čakám naň.

Mourinhov_Prst

3
2014-07-19 11:16:28

ty hlupak! podla tvojej teorie v 1994 ju mal ziskat salenko?ten dal v 3 zapasoch 6 golov a bol spolocne so stoickovom najlepsi strelec turnaja.Mimochodom vtedy rusi ani nepostupili zo skupiny

Slash87

9
2014-07-19 11:17:54

Myslíš ,že zlatá lopta sa dáva za góly? Messi vedel aj niečo vymyslieť pre spoluhráčov, rozdával dobré nahrávky ale nemôže za to ,že ich nepremenili... ten James je len vysoko preceňovaný hráč nič menej nič viac... Góly nie su všetko

pepo46

5
2014-07-19 11:41:52

Úplne vo všetkom. Doporučujem navštíviť očného lekára, resp. optika...

guraj11

11
2014-07-19 12:09:55

Vo vsetkom... James dal pekne goly ale herne nehral vobec extra. Nikdy nedosiahne uroven Messiho. Bude rad, ked sa len priblizi.

Galacticos

-7
2014-07-19 12:11:55

bože a ja som napísal niekde, že dosiahne úrovne Messiho? Mne je jasné, že ani jeden z tých nominovaných hráčov na zlatú loptu nemá ani zďaleka kvalitu Messiho, ale tu je reč o tých špecifických zápasoch ktoré odohral...

pedroanakin

0
2014-07-19 10:55:25

Slušne napísal, čo si myslí a ak toto berieš ako provokáciu, asi potrebuješ skôr priestor, kde ti budú všetci pritákávať a kde sa budú vštci ukájať, ako si rozumejú a potlapkávať sa po pleciach.

plcd

1
2014-07-19 11:01:25

Bola na to určená komisia odborníkov z Fify ale vy ste lepší odborníci a Vaše názory sú jediné a správne.

pedroanakin

-6
2014-07-19 11:06:33

Ak sa chceš celý život opierať iba o autoritu niekoho iného a nevytvárať si vlastný názor, nikto ti v tom nemôže brániť. Bude to jednoduchý život, ale tvoj. Ale ak si aj vytváraš vlastný názor a nedokážeš rešpektovať názor iných, možno by si naozaj žiadny názor mať nemal.

plcd

5
2014-07-19 12:32:04

Prečítaj si čo si napísal"Ale ak si aj vytváraš vlastný názor a nedokážeš rešpektovať názor iných, možno by si naozaj žiadny názor mať nemal"

adfa

11
2014-07-19 10:53:47

dostal argentinu do finale to james nedokazal

plcd

7
2014-07-19 10:56:04

Neviem čo tu miešaš do hodnotenia novinárov,na určenie najlepších hráčov mala Fifa nejakú skupinu odborníkov,ktorí to určili-takže svoje alebo novinárske štatistiky do nemiešaj.A teraz bez náražok-na stránku Realu chodia fanúšikovia Fcbarca vyvolávať roztržky ako vy tu?

plcd

5
2014-07-19 10:57:33

Toto bol komentár ku Galakticosovi

lioneljulko

5
2014-07-19 11:08:20

Ja suhlasim ze ju ma podla mna si ju zasluzy dostal ARGENTINU DO FINALE !

tunno

7
2014-07-19 11:36:38

Vypracoval najviac šancí (aj per game) na turnaji, mal najviac driblingov per gama dal 4 goly čo nie je málo. Môže zato že útočníci nepremenili šance ktoré vytvaral? Mohol mať kľudne 4asistencie pohode, a to bol najviac braneny. Na lopte je to stále messi v top forme akurát začínal akcie z poľky ihriska a tie dreva vpredu boli konštruktívne a neefektivne

tunno

2
2014-07-19 11:37:27

nekonstruktivne

Galacticos

4
2014-07-19 11:37:13

dobre nebudem tu komentovať každého zvlášť...James bol od skupiny najlepším hráčom svojho týmu...sám vystrieľal postup cez osem finále vo štvrťfinále bol znovu najplatnejším hráčom...samozrejme sa nedalo čakať, že sa s Kolumbiou dostane nejak ďaleko , ale dostať ju do štvrťfinále je dosť veľký úspech. Messi vybojoval Argentína postup zo skupiny svojimi 4 gólmi...prišla vyraďovacia časť a po Messim nebolo ani stopy...Messi 4 zápasy nehral vôbec nič, nabehal najmenej kilometrov spoločne s takým expertom ako je Fred, rozdal najmenej presných prihrávok za 692 minút len niečo okolo 290...veď to Xavi dokáže za 60 minút...A teraz poviem druhého hráča MASCHERANO, ktorý bol podľa mňa s Jamesom najlepší na celých MS. Neviem no podľa mňa Javier ukázal na týchto MS viac ako Messi...bez neho by sa všetko od stredového kruhu k Romerovi rozsypalo už v osemfinále... pri všetkej úcte k Messimu ak mi tu teraz niekto bude tvrdiť, že hral tých 7 zápasov lepšie ako Mascherano, alebo ako James tak sa už nemáme o čom baviť lebo to podľa mňa normálne zmýšľajúci človek, ktorý trošku rozumie futbalu povedať nemôže.

pepo46

6
2014-07-19 11:44:17

Teda v prípade, že ty si ten najoprávnenejší expert. Radšej si daj ďalšie pivko a nemúť tu vodu.

Galacticos

-6
2014-07-19 12:09:59

jaj lebo ja som tam niekde napísal, že som ten naj oprávnenejší...toto mám tak rád keď neni argumentu tak prídu takéto detinské komenty...keď som ti neni teda oprávnený jak tak sa kukni čo na to povedal Maradona napríklad ten ti hádam už postačí...teda ak aj on neni pre teba len niekto kto tomu nerozumie :)

tunno

4
2014-07-19 11:57:49

Hej dilino, ideš porovnávať počet prihrávok záložníka ešte k tomu hrajúceho v tíme s naj držaním lopty s útočníkom, ďalej to ani nečitam to už stačí na odhad tvojej diagnózy.. mimochodom mal podľa oficiálnych štatistík zo všetkých útočníkov na šampionáte najviac uspesnych passov per game, rovnako najviac key passov per game

plcd

4
2014-07-19 12:27:12

Jedine normálne zmýšľajúci človek a ktorý trošku rozumie futbalu si podľa SEBA len TY.A len ty všetkému rozumieš.S takýmto názorom si zalez na stránku Realu-len toto je fakt,čo ty povieš."Rozdal najmenej presných prihrávok za 692 minút len niečo okolo 290...veď to Xavi dokáže za 60 minút".Xavi je na ihrisku nato aby rozohrával,Messi nie.Miešaš zase hrušky z jablkami a považuješ to za fakt.

guraj11

7
2014-07-19 12:34:26

Porovnavate neporovnatelne... Messi bol strazeny na MS viac ako Putin a Merkelova... robil najtazsie veci; muzstva sa snazia zabranit uz len prihravke na Messiho, ked preberie loptu, tak ho nahanaju ako zajaca 3ja superovi hraci snaziac sa zahryznut sa do neho, zobrat loptu a oslavovat, ze sa im to podarilo:) Messi je kral, len nech nestrati chut do futbalu a nech ho futbal bavi.

SIRBRANIKE

2
2014-07-19 14:55:32

Bože, vy ste tak zaslepený.

Galacticos sem napíše pravdu a len preto, že fandí rivalovi, tak ho musíte rozdrtiť... Leo nehral špatne, ale je fakt, že mu skupiny vyšli viac ako vyraďovačka a aj podľa mňa bol najlepším hráčom ARG na turnaji Masch a je veľká škoda, že sa zranil ADM..

Inak podľa mňa mal MVP získať Robben, nemožem ho ani cítiť, ale pre svoj tým bol najdoležitejším hráčom.

Nemci nemali konkurenciu, ale ich mužstvo malo tak strašne veľa individualít, že to u nich vyložene na žiadnom jednotlivcovi nestálo.

guraj11

1
2014-07-19 15:03:46

Nauc sa pravopis... Zaslepeni, mnoz. cislo:) aku pravdu napisal? Isiel porovnavat neporovnatelne. Robbenovi by som dal kludne zlatu loptu za to co predvadza... v Chelsey, Madride a v Bayerne. Hra ozaj vyborne. Aj v Lige Majstrov.

SIRBRANIKE

0
2014-07-19 15:13:55

Prepáč, už 13 rokov nežijem na slovensku, človeku po takej dobe vypadnú aj takéto elementárne znalosti gramatiky :)

guraj11

-1
2014-07-19 15:23:05

A televizor tam mate? dost pochybujem

tunno

2
2014-07-19 15:22:52

Masche hral veľmi dobre ale že bol lepší ako messi? argentína hrala posledné 3 zápasy betón čo zvládnu ubrániť efektívne uhrat aj tímy ako irán, andora madrid atď. navyše vo finále spravil 2 dosť velke chyby na ktore sa akosi nespomína. potešil fanúšikov fcb svojimi výkonmi ale naj hráčom turnaja nebol.

guraj11

2
2014-07-19 15:10:45

A co tu trepe Galacticos o Xavim. Ide porovnavat Xaviho a Messiho? A % uspesnost prihravok? Ten chlapec je dost zle:)

guraj11

3
2014-07-19 15:13:47

Xavi by si na Messiho pozicii nekopol. Bol by vykopnuty z ihriska. Kym Messi by si Xaviho poziciu bez kontaktu supare a sterilne prihravky dozadu a dosirky uhral s prehladom, takze tolko Galacticos.

Galacticos

-7
2014-07-19 15:57:26

bože na nebi veľmi dobre viete všetci ako som to porovnanie Messi Xavi myslel... neviem načo toto trápne divadielko...

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.