Luis Enrique sa objavil po nevydarenom El Clásicu pred novinármi, kde jasne zdôraznil, že nemá žiadne výčitky z toho, že Suareza postavil do základnej zostavy. Zdôraznil, že prehrávanie je súčasťou života, a že na všetko sa treba pozerať z tej pozitívnej stránky.

Barca dnes s Realom pri debute Suareza prehrala 1-3. Uruguajský reprezentant však zanechal veľmi dobrý dojem, podal skvelý výkon a ukázal, aké kvality naozaj má. Vo 4. minúte sa mu podarilo presne nájsť Neymara, ktorý otváral skóre. Neskôr sa prezentoval aj inými skvelými nahrávkami, tie však napokon nemali prívlastok 'gólové'.

"Nie, nemám žiadne výčitky, z toho, že som sa rozhodol postaviť Suareza od začiatku," povedal Enrique podľa goal.com. "Bol v klube hneď od začiatku a hral dobre, možno ešte lepšie ako som čakal," dodal na jeho adresu. Letná posila z Liverpoolu sa vracia po 4 mesačnom dištanci kvôli už veľa krát spomínanému uhryznutiu Chielliniho na MS v Brazílii.

Enrique priznal, že si Real víťazstvo zaslúžil, čo je od neho sympatické. "Mali sme niekoľko dobrých momentov, no inak si myslím, že sme spravili príliš veľa chýb. Madrid podal dobrý výkon a zaslúžene získal tri body. Budeme musieť analyzovať to, čo sa stalo."

"Prehry sú súčasťou futbalu. Budeme sa musieť poučiť z tohto duelu a na konci sezóny uvidíme, aký dôležitý naozaj bol," povedal na koniec Enrique.

zdroj: goal.com
foto: archív

bruno1

top komentár
78
2014-10-25 22:12:03

Budeme sa musiet poucit a najma zvazit dalsie nasadzovanie tria Alves Pique Busquets

Mares

6
2014-10-26 00:21:42

presne presne, hlavne proti súperom ako real ktorý ma smrtelne rýchle protiutoky aj utoky a taký Pique Busquets či Alves su nejaký rýchlici neni

FCB_MQUC

8
2014-10-26 09:13:53

+ Mathieu na kraji obrany je hlúposť. Tie jeho rozohrávky boli hrozné. Oveľa viac mu sedí post stopéra.

Horton

0
2014-10-26 14:32:04

Piqueho treba zamenit za Bartru, a myslim ze po dvoch troch zapasoch sa Macherano ukaze ovela lepsi ako Busquets len sa musi zahrat do role. Ale vsetci nadavate na Alvesa... Bol naozaj skvely hrac a uz ovela klesol, ale stale je na tom lepsie ako Montoya a Douglas... Ked po sezone odide, az potom bude vidno ze jeho nepresne centre boli viac ako to co prinesu oni dvaja...Niesom proti aby Alvesa zamenili, ale vdaka prestupovemu zakazu nieje za koho lepsieho...:) ale vsetko bude dobre

Horton

0
2014-10-26 14:34:39

PS : viem ze Adriano je skuseny na lavej strane ale mozno by to slo... Trener do toho vidi viac ako my...

Jhonys

15
2014-10-25 22:16:17

frajer #Y

tunno

top komentár
42
2014-10-25 22:18:02

slaby pohyb, pomale prihravky, zaloznici hrajuci len pomaly na istotu. do konca roka mame este zapasy s atletikom a psg, musime zlozit reparat

D0MIN0

18
2014-10-25 22:18:18

no ja to vidim tak ze na Nou Camp proti Madride musime uz potom vyhrat .

isco

8
2014-10-25 22:20:00

veľa+krát=veľakrát :)

Jaro500

23
2014-10-25 22:25:53

Ono ide o to, že toto ešte nie je rozhodujúca časť sezóny. To, že má Real teraz formu je fakt, ale má pomerne úzky káder, sezóna je dlhá a zranenia tiež prídu (aj keď ich samozrejme nikomu neželám) a úpadok formy tiež. Na druhú stranu Barcelona hrá pomerne dobre a v rozhodujúcej časti sezóny sa môže karta obrátiť a budeme zase my valcovať. Visca el Barca!

isco

1
2014-10-26 00:06:21

napísal si, že Real ma formu...na druhú stranu Barcelona hrá pomerne dobre a potom sa karta može obratiť a budeme zase my valcovať (vyzerá to že my=Barcelona) takže ako a kde sa tam tá karta obracia, ked teraz hrá barcelona dobre, ale po obrátení karty môže valcovať? :D ako nechcem ťa "chytať za slovíčka" len je to také úsmevné čo si napísal :D

Jaro500

5
2014-10-26 07:46:56

Iste vieš ako to myslím, možno som to nenapísal úplne ideálne ale dá sa to z toho pochopiť.

andres210

24
2014-10-25 22:26:25

Senor analyzuj a poďme na to. Jeden zápas nič nerieši. Budujeme novú Barcu.

Jaro500

4
2014-10-25 22:28:11

Enriqueho potrebuje práca sa postupne začne prejavovať, len to chce čas...

Jese20

28
2014-10-25 22:41:13

dobre ze hral od zaciatku sak hral dobre ..

Marian

24
2014-10-25 22:48:46

Lucho výčitky by si mohol mať, že si postavil Piqueho.

chara

22
2014-10-25 22:55:23

skor by som mu vycital, ze ho ztiahol dole.... vsak luis sa snazil a drel ako jediny na ihrisku

Jhonys

6
2014-10-25 23:25:31

byl by risk odehrát po 4 měsících celých 90 minut

MAcheS

0
2014-10-25 23:22:35

to ze hral Suarez neni vobec problem,podla mna zahral celkom dobre,problem je obrana,nechat sediet Albu a nechat hrat Pique a Alvesa je na zamyslenie.
Aleves nikdy nebol v obrane a vzdy musel zaskakovat stoper a otvoril sa stred a to sa dialo celu predoslu sezonu,Nechapem co nam vidi trener,nehovorim ze nevie hrat futat,ale na Barcu nema,toto moze hrat tal v Elche albo niekde vdruholigovom mužstve.Viem stale sa opakujem ale sere ma ze mame na striedacke Montoyu ,ani sa nebudem cudovat ked odide niekam.

Jhonys

2
2014-10-25 23:26:09

jojo, Enrique do Elche a ty do Barcy

MAcheS

3
2014-10-25 23:27:39

nie Enrique ale Alves

MAcheS

1
2014-10-25 23:29:48

to ako hrala dnes obrana nebola nahoda,silnejsie mužstvo sa = problem

tunno

3
2014-10-25 23:33:32

lenze obrana niesu len ti hraci vzadu ale aj zaloha, ked tam nabieha vkuse 3v3 tak je jasne ze nejaky gol musi padnut. taky di maria by sa nam v zalohe velmi hodil.

MAcheS

1
2014-10-25 23:37:31

v tom mas pravdu,ale aj napriek tomu obranca ma prvom rade bránit a ked sa nestiha vracat tak nech zostane na svojom poste alebo nema na to a to je plati na Alvesa

tunno

4
2014-10-25 23:39:49

ani douglas ani montoya niesu extraclass. ten post nemame dostatocne kvalitne obsadeny.

MAcheS

1
2014-10-25 23:44:49

to je tiez pravda,ale Montoya sa moze zlepsovat,alebo dat Pedra do obrany tak sa spekulovalo.ale musi musi vidiet trener ze Alves nema na to,on mal byt 1 kto mal odist a nakoniec ostal.ale to neni len o Alvesov ,celkovo obrane sme nemotortni

buggo

-6
2014-10-25 23:48:30

já bych viděl jeden velký problém v tom, že náš styl hry je špatnej, pomalej jak pošták na vesnici a můj názor je, že by možná barcu měl víst jinej trenér, kterej nemá nic společnýho s barcou a tím nemyslím že lucho je špatnej bo tak jen si to myslím

Jhonys

4
2014-10-26 00:04:55

zásadní nesouhlas, většina (dofám teda) fandí Barce hlavně kvůli jejím stylu (včetně mě) a Katalánci by tě vypískali jakbysmet

PuyiFCB

12
2014-10-26 00:53:50

Nechápu, co se tady z toho dělá za haló. Okej, dostali jsme na prdel, Real byl lepší a zaslouženě vyhrál, ale to jako máme jít kvůli tomu střelit? Ancelotti taky prohrál první Clasica, Enrique potřebuje čas, ani Řím nebyl postavený za den...Real má teď superformu a válcuje všechny (fakt nemám problém to uznat), ale o tolik lepší než Barcelona taky není, sezona teprve začala a jsme navíc pořád první..přijde mi to fakt jako 'mnoho povyku pro nic', dobře je to EC, ale pořád jen 1 zápas z 38...na jaře na NC jim to můžeme klidně vrátit, fakt mi nikdo nemůže namluvit že tahle prohra nějak zásadně uškodila našim šancím na titul..minulý rok jsme vyhráli obě EC a dobře víme, k čemu nám to nakonec bylo...nemá smysl spekulovat nad tím "co by, kdyby" a radši se soustředit na další zápasy, protože jak říkají, "show must go on".

Visca el Barça !

Federer

2
2014-10-26 10:26:58

Federer Federerovi : absolútne súhlasím. Sme prví a sezóna začala - nekončí. Proti štandardkám a rýchlym protiútokom sme stále slabí!

Suker

4
2014-10-26 01:50:56

Ja mam ale vycitky z toho ze hral Pique dokonca

Ardit

8
2014-10-26 02:09:32

nakladame tu na obranu , ale ok , dolezity kiks a moment bol piqueho ,takze nemozme povedat , ze odohral dobry zapas, spravil zavaznu chybu

ale kolko takych spravil napriklad ramos v el clasicu z predoslich rokov a stale bol najlepsia volba pre trenera, aj ked musim suhlasit ,ze piqueho to je hrozna forma od doby ,kedy do jeho zivota vstupila shakira

dva gole ale prisli po strasnych chybach pri rozohravke , 2. gol - masche strati loptu v strede ihriska-protiutok - strela ronalda - roh - center-gol
pocet rohovych kopov bol 3:9 ak sa nemylim a ani jeden nas roh nebol vobec nebezpecny

3.gol , neskutocna chyba a nedorozumenie iniesta-masch

nas herny prejav ovplyvnuje to ,ze momentalne nemame dynamickeho a ofenzivnymi pasmi naladeneho stredneho zaloznika , iniesta je uplne z formy a pocas takehoto zapasu nic nevymyslel ,xavi je za zenitom a proti zalohe realu je pomaly a nevyrazny

messi ,dnes velmi nevyrazny , tutovku na 0:2 vobec nevyuzil po suarezovej nahravke a v momente ked mal posunut siel sam a ked mal ist sam posuval

amaterske chyby rozhodli zapas , zakiksovali sme fakt hrozne ,okrem toho zopakujem , tvorivost sa vytratila

buggo

0
2014-10-26 02:14:35

já barce fandím hromadu let, ale to co dnes předvedli je hrůza! když jsi vzpomenu pod frankem jak ronaldinho běhal po křídlech noo nvm mě to příjde prostě moc pomalý na dnešní fotbal, real dnes ukázal obnrovskou rychlost směrem dopředu a sám jsi viděl že jsme byli v háji

Mikacu

2
2014-10-26 06:03:36

Celé leto som hovoril že potrebujeme záložníka nejakého tvorivého behaveho. A teraz sa ukázalo že som mal pravdu.

ombre

1
2014-10-26 09:12:14

Veď mal hrať Rakitič od začiatku.. Ja som nepochopil Xaviho v základe.

Roman7

8
2014-10-26 06:58:31

suarez hral dobre

carolco

5
2014-10-26 07:19:42

Ak mi tam niekto vyslovene vadil tak na 1.mieste tam nepatril Busquets, neistý po jeho chybách ohrozenie bránky, miesto ochrany a na 2. mieste Piqué, ktorý akoby stratil iskru po odchode Puyola z kádra. Pri ňom som ho obdivoval, ale nadobudol som presvedčenie, že Puyol bol ten, čo ho ťahal a usmerňoval, po odchode zostal ako sirota a sám nie je schopný zhodnotiť čo je potrebné,naviac akoby stratil koordináciu, v mnohých prípadoch mi pripadá ako nemehlo(včera jeho ruka...)

martinko04

1
2014-10-26 08:06:17

musíme zložit svoju vlastnú zostavu kdo suhlasi

martinko04

0
2014-10-26 08:06:17

musíme zložit svoju vlastnú zostavu kdo suhlasi

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.