O držiteľovi Zlatej lopty pre rok 2014 je rozhodnuté už niekoľko týždňov pred samotným vyhlásením ankety. Ak si chce niekto podať na víťaza, Cristiano Ronaldo je tutovka.

Hoci o Portugalčanovi nebolo na konci sezóny veľmi počuť, Ballon d'Or mu do rúk dáva famózny strelecký rekord v Lige Majstrov, kedy počas jedného roka nastrieľal až 17 gólov. Takisto sa pričinil o zisk desiateho titulu v Lige Majstrov pre Real. Okrem toho sa stal najlepším strelcom La Ligy aj Európy. Hoci následne vyhorel na MS, vynahradil si to v opäť v lige. V novej sezóne potreboval na 15 gólov len 7 zápasov. Kurz na jeho výhru je tak len 1,17.

Messi je naproti tomu druhý s kurzom až 9, hoci v La Lige strelil až 28 gólov a Argentína dokráčala až do finále šampionátu v Brazílii len vďaka nemu. V aktuálnej sezóne sa Messimu darí takisto, keď okrem strieľania gólov vytvoril pre spoluhráčov najviac šancí spomedzi všetkých hráčov v Európe.

Trojicu najlepších uzatvára s kurzom 17 Thomas Muller, ktorý zažiaril predovšetkým na posledných MS v Brazílii. Podobne sú na tom aj Neuer s Lahmom, Majstri sveta z Brazílie, ktorí majú za sebou aj úspešnú klubovú sezónu.

zdroj: goal.com
foto: goal.com

LM10

39
2014-10-30 18:38:39

Ja by som Zlatú loptu aj tak dal Messimu, pretože pre tým toho spravil oveľa viac ako Ronaldo. Ronaldo dáva góly z penált a poväčšine doťukáva do prázdnej brány a navyše často dáva góly v už dávno rozhodnutých zápasoch, zatiaľ čo Messi pracuje pre tým a nielen že tie góly dáva, ale častokrát ich aj pripravuje.

adam27

top komentár
41
2014-10-30 18:49:38

to mas pravdu ale tie goly predsa len da... ja si myslim , ze tento rok ma Ronaldo fakt formu+vyhral La Decimu a zlomil rekord v LM , takze ak vyhra zlatu loptu tak uplne zasluzene....Neviem co za super vykony by Messi musel zacat podavat aby mu ju vyfukol

Marian

3
2014-10-30 22:54:25

Pred rokmi, keď France football mal anketu Balon d or a zvlášť FIFA vyhlasovala hráča roka, bolo typické, že v roku MS bola automaticky zlatá lopta udelená majstrovi sveta a hlasovali len novinári, Teraz, ke%d sa to spojilo a hlasujú aj kapitáni a tréneri reprezentácií, títo preferujú svojich koňov či už z klubu alebo krajiny a titul majstra sveta už neberú v úvahu.

Pravda

6
2014-10-30 19:03:56

jasne ze by si ju dal Messimu ked si Cules , ale keby si bol objektivny tak vidis ze tento rok ju musi mat prsote Cristiana ma tituly, najlepsi strelec Lm , Ligy , teraz ma vynikajucu formu cize tu nieje o com ;)

tunno

21
2014-10-30 19:26:29

objektivne a vies ze je tomu tak, napriek tomu ze urobil rekord v LM nebol najlepsim hracom LM, nim bol jeho spoluhrac DiMaria, rovnako aj v lige a CDR finale bol tento kalendarny rok DiMaria najlepsi z Realu, podciarknute v top matchoch. CR navyse v top matchoch zvacsa flopoval, flopol aj MS co je hlavny turnaj roka, kde DiMaria hviezdil. DiMaria bol celkovo za rok najlepsim hracom, kedze sportove media ovplyvnuju mienku svojim debilizmom tak to nema realnu sancu vyhrat.

Pravda

1
2014-10-30 19:32:54

zrazu bol Di maria najlepsim hracom lebo uz neni realista a staôe lepsie vybrat niekoho ineho ako ronalda.. Di maria sice bol dobry ale enbol najlepsi , mal velke vypadky , sledujem kazdy nas zapas cize to viem a urcite nebol najlepsi v tomto roku , neviem kde si nabral to ze Cristiano flopol vo velkych zapasov pretoze finale CDR nehral a finale LM sice nehviezdil ale svoje si odohral , predtym proti bayernu dal napr gol , to iste dortmurdu atd

tunno

-2
2014-10-30 19:38:43

flopol obe klasika, flopol 3zapasy s atleticom vratane finale LM, flopol cele MS.

tunno

-3
2014-10-30 19:38:44

flopol obe klasika, flopol 3zapasy s atleticom vratane finale LM, flopol cele MS.

Lendy2

-3
2014-10-31 09:01:35

tupno sa očividne naučil nové slovo "flop" :-D

chara

4
2014-10-31 03:49:25

bayernu dal gol ked bolo rozhodnute o postupe... a ten gol ze mu bale nahral a bol sam pred brankarom, to zrovna tazky gol nebol

Krakenn

-2
2014-10-30 19:52:30

tak za prve, nejlepsim hracem lm urcite nebyl di maria, nebyl ani nejlepsim hracem realu. di maria hral opet to same mesic nebyl videt pak mu to zase mesic slo a takhle dokola. na podzim a na zacatku jara byl uplne marny.celkove je dle meho jasne ze real si jeho prodejem i pomohl.najednou je di maria nejlepsim z realu protoze jiz v realu neni. ano nektere zapasy mu opravdu vysly ale jindy nebyl absolutne videt a to hlavne v lm!

Krakenn

-5
2014-10-30 19:53:32

o tom flopovani muzeme hodne diskutovat a stejne bychom se nedohodli protoze jsme jednoduse na fan strance barcy ;)

Krakenn

1
2014-10-30 19:54:08

a o tom ms, podivejte se pouze na soupere jednotlivych narodnich tymu portugalska a argentiny a hlavne vezmete v potaz jejich kvalitu! Je rozdil kdyz hraje Ronaldo Postiga a Meireles proti USA, Nemecku a Ghane, nez kdyz hraje dimaria, aguero a messi proti iranu, nigerii a bosne :D Neuer byl skvely to ano, ale myslim ze v jeho neprospech bude ze v primem souboji s realem dostal 5ku, ikdyz bych byl rad, kdyby ten mic ziskal.

Krakenn

-1
2014-10-30 19:54:19

Kazdopadne objektivne musi byt jasne videt, ze ronaldo si ten mic zaslouzi. Ale vime, ze slovo objektivita je na teto strance trosku mimo misu :)))

Zaverem bych uvedl ze NEJSEM fanouskem Barcy ani Realu a vase hloupe narazky nedospelych pubertaku budou k nicemu :))

chara

5
2014-10-31 03:54:41

nemecko beriem ako jedineho supera ktoreho by portugalci nemali porazit.... ale oni boli aj vykonnostne slabsi ako USA... tym sice priemerny ale ak mas v time " raj najlepsiwho hraca na svete" tak by si mal postupit.... pre mna CR nikdy nebude najlepsim hracom, lebo mi pride, ze skor muzstvo robi jeho, a on az tolko pre muzstvo a spoluhracov neni ochotny urobit...

Tom10

5
2014-10-30 22:22:22

Tak keď vieš že sa tu s nikým nedohodnes, nemusíš tu byť

Krakenn

-5
2014-10-30 22:47:21

to nemam v planu, rad se bavim vasi omezenosti co se nazoru tyce

ombre

2
2014-10-30 20:07:57

Neber to ako útok, ale keď dával Messi omnoho viac gólov ako Ronaldo teraz tak si ho určite obhajoval skrz jeho gólov..

Krakenn

-2
2014-10-30 20:16:09

To se bohuzel mylis. Tehdy byl Messi lepsi nez ronaldo a minimalne 2 ze 4 svych micu ma zaslouzene :) Neobhajoval jsem ho protoze to nebylo vubec potreba se zapojovat do techto konverzaci, tehdy byl messi 1 a ronaldo 2. Bohuzel rikam objektivne kdyz se to otoci tak to tady nezvlada nikdo :D Ale ja nefandim ani jednomu z nich takze je mi to jedno :D Timhle se bavim :D Barcu a real pouze sleduji i jejich fanstrnky ;)

katalanec

top komentár
62
2014-10-30 18:44:26

Nechápem čo tam robí James Rodriguez :D

johan

top komentár
43
2014-10-30 18:44:33

toho Jamesa trepu uplne vsade, tomu sa hovori poriadna tlacenka

Rajen

8
2014-10-30 19:01:14

Robia z neho taku istu marketingovu bublinu ako spravili z Ronalda. Za par rokov, ked skonci Ronaldo a Messi, nasa najvacsia hviezda bude asi Neymar, ktory ma potencial aby z neho bol aj najlepsi hrac na svete. Avsak madridsky fanusikovia musia mat pocit ze najlepsieho hraca maju oni a ten pocit im vytvoria media.

MilujemBarcu

18
2014-10-30 19:03:20

nic v zlom, ale james sa na ronalda ani nechytá...

Pravda

6
2014-10-30 19:34:11

marketingovu bublinu ako z ronalda :D :D: D: D to si zabil , tak hrac ktory dal najviac golov v LM urobil rekord , najlepsi strelec ligi , 16 golov v 8 zapasoch ligi co je dalsi rekord ale podla teba to je marketingova bublina :D .D

Rajen

9
2014-10-30 19:42:54

Vysvetlim ti to tak aby si to pochopil. Ronaldo je vyborny utocnik o tom ziadna. Ale rovnako vyborny by v tom time za 400mil boli aj ini top utocnici. V priemernom Portugalsku nedokazal nic, pretoze je to len strelec. Messi je top strelec + top playmaker. Je to fakt tak tazke pochopit? A bublina je preto ze vam media pomotali hlavi ze sa moze rovnat/je lepsi ako Messi. Rovnat sa mu moze len poctom golov. Ak by som ich mal porovnat s hokejistami tak Ronaldo=Ovechkin, Messi=Gretzky

tunno

12
2014-10-30 19:46:45

presne tak, keby mal Madrid vpredu v utoku miesto Benzemu Suareza, miesto Ronalda kridelnika kvalitativne na urovni Benzemovi, tak je Suarez aspon taka hviezda ako je teraz CR. Ak by aj dal menej golov tak by to prevysil svojimi playmakerskymi schopnostami

Topkaa

2
2014-10-30 19:51:38

to je len keby keby keby.. nicim nepodlozene.. to hadam ani nemozes tomu verit

tunno

5
2014-10-30 19:54:44

Suarez za LVP, ktory je bez Suareza jemne nadpriemernym muzstvom dal 31 golov, rovnako ako CR za ManUtd ktory bol top timom PL, pricom Suarez nato nepotreboval penalty. Uruguaj tiez nie je top reprezentacia a dlhodobo vnej zakazdym ziari.

Krakenn

-4
2014-10-30 20:05:06

Jak ti muzou pomotat media hlavu ze ronaldo se muze rovnat messimu, kdyz cisla rikaji ze je stejne a v soucasne dobe i lepsi :D Kdyz messi strilel jeste vice golu nez ted, byl to pro vsechny z vas neskutecny zralok ktery strili neuveritelne kvanta golu, ale to ze cely tym pracuje pouze hlavne pro nej a ze on dava doklepavek hodne bylo vsem jedno.

Krakenn

5
2014-10-30 20:05:19

ale ted hraje cely real na ronalda a ten jen doklepava a kope penalty a vlastne je uplne hrozny protoze by to zvladl i jiny dobry utocnik! :D uvedomte si ze uz kdyz prichazel do realu byl to majitel zlateho mice a skvele kridlo ;)

Rajen

5
2014-10-30 20:08:10

Ja hodnotim herne a podla toho co vidim a to sledujem vsetky zapasy Barcy a takmer vsetky Realu. A ked mi niekto ide tvrdit ze Ronaldo je lepsi ako Messi lebo ma o par golov viac nemame sa o com bavit.

Krakenn

-4
2014-10-30 20:12:35

Tak potom taky zalezi co u hrace hledas ;) Pokud je to jednou to ze messi strili hodne golu proto je nejlepsi a potom je to protoze strili mene golu ale tvori je tak je to tvoje mec. Nekdo obdivuje hrace ktery tvrde dre a cislama se vyrovna i neskutecnemu talentu a dokaze byt i lepsi. Me se libi hraci jako ronaldo a ibrahimovic se silnou osobnosti a hlavne komplexni fotbaliste

Rajen

5
2014-10-30 20:20:03

Nechcem ta chytat za slovicka, ale komplexni fotbaliste alebo komplexni utocnici? Ak sa bavime o komplexnosti utocnika, tak CR je komplexnejsi vo vzduchu a obojnohosti, no Messi je zas dlhodobo efektivnejsi a lepsi dribler.. Jednoducho mozme sa dohadovat kto je komplexnejsi UTOCNIK, ale kto je komplexnejsi futbalista je snad kazdemu inteligentnemu cloveku co ma zdrave oci jasne.

Krakenn

-1
2014-10-30 20:32:17

Rajene promin, ale tohle je proste hloupe. Ja te nikdy nepresvedcim jelikoz budes brat v potaz hlavne a pouze veci ktere jdou hlavne leovi, to jest napr ten tvuj dribling. Slovo fotbalista zde bylo zvoleno zamerne;) ja nefandim ani jednomu a vidim to objektivne.

Krakenn

-2
2014-10-30 20:33:31

Shrnul bych to slovy Kaka:
I'm just saying that he is a more complete player than them or anyone else in the game. I'm talking about how complete he is, in terms of versatility. Cristiano Ronaldo's left foot shot is the same as his right foot for example. In terms of taking free-kicks, I can only name one player who can be better than him and that's Juninho Pernambucano."
A v soucasne dobe je jeste lepsi, proto mam tento nazor

Rajen

3
2014-10-30 20:46:04

Cize podstate hovoris len o tej obojnohosti cize to co som spomenul pri tom "utocnikovi vs futbalista" Ja ti ten tvoj nazor nejdem brat mas nanho pravo. Ocividne mas rad cisla, tak si precitaj tento clanok http://fivethirtyeight.com/...

Krakenn

0
2014-10-30 21:00:24

tak v prvni rade je potreba procvicit aj. Musi byt jasne ze to o obojnohosti bylo zmineno pouze jako priklad. Ten tvuj clanek jsem jenom proletel, ale rekl bych k tomu pouze toto. Pokud cr strili za zapas 4x zpoza 16 je jasne ze bude mit mensi percentage nez leo ktery strili vetsinou z blizkosti brankare. Dal se mi to nechce cist Rajene promin je to strasne dlouhe zitra rano to projdu v klidku :D

Krakenn

0
2014-10-30 21:02:14

Ale urcite tam budou grafy o poctu vyhranych hlavickovych souboju, golu hlavou ci golu ze vzdalenosti 30 a vice metru a tak stejne grafy o schopnosti vyskoku a delky nabehanych km a o rychlosti sprintu a podobne :)
Jednoduse receno napriklad s velkou nadsazkou jsou belgicti novinari schopni udelat takovy clanek, kde hazard messiho schova do kapsy a lukaku zase rozseka cristiana :D

Rajen

1
2014-10-30 21:16:50

Ved ale co mas hned predsudky, najprv si to v klude cele precitaj a az potom uvidis ci ti to nieco da, ked sa tak velmi ohanas objektivitou.

Krakenn

-3
2014-10-30 21:38:42

Tak jsem si dal tu namahu po praci to jeste cist, ale nijak to muj pohled nezmenilo. Vetsinou to vypada tak jak vypada hlavne diky stylu hry barcelony a opakuji, ze takovyto clanek lze udelat i tak, ze messi bude zase horsi nez cr. Ani jeden z mych nize zminenych grafu jsem tam nenasel. Nic mi to nedalo. A ano objektivni jsem.

Krakenn

-4
2014-10-30 21:39:09

Hlavne mam neco za sebou a promin rajene, ale da se rici ze bych mohl byt i tvuj otec. Divam se na nektere veci trosku jinak a zde hlavne diky tomu, ze nejsem ani fanouskem ronalda ani lea...

Pravda

-4
2014-10-30 20:16:41

vysvetlim ti to takto .. ty si si to cele poplietol pretoze To MEssi hraje iba v Barce kde sa prisoposobil vsetkemu kde mal paradnych spolurhacov v najlepsej forme a islo mu to, kdezto Cristiano hral v United kde bol najlepsi , bol najlepsi hrac sveta vlacoval to tam tak prisiel do Madridu a valcuje aj tu ;) Messi nikdy nehral ine iba barce kto vie aky by bol hrac v inom time , to iste sa da pvoedat ze keby nehral Messi v Barce ale napr enymar ta ma take statistiky jak on ...

Dr-QQ

2
2014-10-31 11:49:32

Krivda, a čo tak reprezentácia Argentíny? Tá má to isté zloženie ako Barcelona?

Krakenn

2
2014-10-30 19:55:05

To by mne zajimalo co myslis tou marketingovou bublinou...

naqiria

6
2014-10-30 19:00:45

ja by som ju osobne dal Neuerovi. fakt paradny brankar, na MS v top forme,vyhral MS, v lige tak isto suverenny.

MilujemBarcu

1
2014-10-30 19:11:45

btw : dufam, ze to vyhrá neuer :) s tým, ze to nedaju leovi som uz viac menej zmierený..aj ked dotiahol argentinu do finale MS, ma za rok len o 5 golov menej ako ronaldo, a v sucte goly +asistencie je pred ronaldom

Galacticos

-1
2014-10-30 23:47:55

on dotiahol Argentínu do finále? ako vážne? toto môže niekto povedať? :D :D :D

tomasis

-4
2014-10-30 19:32:25

V top 3 musi byt Messi Ronaldo Neuer. V nej je to uz len na treneroch, kapitanoch ci uprednostnia:
•kanoniera, sice 2/3 golov doklepavacie/penalty ale gol je gol
•hraca, ktory dokaze strielat goly a casto ich pripravuje spoluhracom
•brankara, ktory je momentalne najlepsi. Tak ako Iker spred 4 rokov (,,skoda,, ze bola Barca najlepsia)
Tohtorocna Zlata lopta bude najvyrovnanejsia za posledne roky. Snad kompetetny uprednostnia timovu spolupracu pred sancami pred prazdnou brankou. Alebo nech ju vyhra Neuer :D

Pravda

-12
2014-10-30 20:18:44

doklepavac :D: D a Messi robi to iste a co sa tyka penalt kto moze zato ze Messi ich nevie premienat...

tomasis

7
2014-10-30 20:27:09

Nejak rychlo si zabudol na nepremenenu penaltu Kristinky spred troch tyzdnov ;)

Pravda

-4
2014-10-30 21:10:58

pozri si statistiku kolko ich nepremenil Messi a kolko Cristiano a tak daco hovor ;)

tomasis

3
2014-10-30 22:46:04

Pozrel som si statistiky uz davnejsie a celkovo ich obaja nedali 14. Tvoja vyhovorka? Messi je o 2 roky mladsi. Potom je momentalne lepsi lebo s Ronaldom ma skoro rovnake statistiky v pocte golov (LM napriklad) a je o 2 roky mladsi :) a nebudem sa tu s tebou hadat ze ci bude messi hrat do 32 a ronaldo do 36

Topkaa

-1
2014-10-30 19:47:43

Akoze rozum sa mi pozastavuje nad vami co tu pisete, hlavne Rajen ktoremu komplex z ronalda uz zozral cely mozog, uz len cervikov tam ma.. Nazvat Ronalda marketingovou bublinou tak to je iny vtip :D nie je to skor Messi o ktorom sa pise len v dobrom aky je dobrunky anjelik atd a na ronalda ze je arogantny? .. a dalej, odmyslime si teraz mena a skusme sa rozhodnut.. dali by ste zlatu loptu hracovi, ktory vyhral jubilejnu La Decimu, stal sa naj strelcom sveta, naj strelcom LM kde stanovil neuveritelny rekord a momentalne je stale najlepsim strelcom sveta,,, alebo by ste ho dali niekomu, kto nevyhral nic, neprekonal rekord, nebol naj strelcom a stal sa najlepsim hracom MS aj napriek vyjadreniam legiend ako Maradona, Blatter atd, ze to bola hanba dat mu take ocenenie? a vo finale flopol?

Krakenn

-6
2014-10-30 19:56:49

Presne tak. Sdilim tvuj nazor :) Musime si ale uvedomit, ze na tehle detske strance to jinak nebylo ani nebude, vzdy se sem chodim hlavne bavit :D

kellyslater88

0
2014-10-30 22:52:30

Suhlas, nikdy to tu inak nebude :D neskutocne ako niektori prechovavaju nenavist voci niekomu ... Teda voci Ronaldovi a spol. Dlhodobo tu niesu objektivne nazory!

Topkaa

1
2014-10-30 19:50:36

Robite z Messiho tvorcu hry ale porovnajme si kalendarne statistiky Ronalda a Messiho a uvidime, ze Messi dal 21 asistencii a Ronaldo 12, co nieje az taky markantny rozdiel ked sa nato pozrieme z vasho pohladu co tvrdite ze Messi je najlepsi playmaker a ronaldo vie len goly davat

tunno

7
2014-10-30 19:51:22

playmaker sa nerovna porovnavanie asistencii, zmen si nick na Tupkaa

Topkaa

-2
2014-10-30 19:53:55

stale si najdete nieco v com je messi lepsi.. ked to niesu goly ani asistencie, tak hladate sekundarne asistencie, ked ani tie, tak potom co si uz vymyslite? :D

Topkaa

-10
2014-10-30 19:55:46

Ronaldo je proste prototyp Supermana sportovca.. Vysoky, svalnaty, silny, rychly, vysoky vyskok, dobre vyzerajuci, bavi sa hrou, najlepsi kanonier, perfektna hlavicka, goly s patickou vie davat.. inak co tvrdite, ze len doklepava, tak preco vyhral cenu za najlepsi gol sezony? :D :D ajajaaaj

tunno

16
2014-10-30 19:59:14

Gaylorde, dobre ze si si to zhrnul. Vysoky svalnaty a silny, a pada hned co piciti dotyk na zadocku, reflexivne sa hodi na zem do polohy doggystyle :-)

Rajen

8
2014-10-30 19:59:19

Tymto prispevkom si ukazal ze je zbytocne sa s tebou bavit :)

Topkaa

-16
2014-10-30 20:02:03

zbytocne je sa bavit s tebou lebo mas od semena zalepene oci co si honis nad messim a mozog ty vyzral komplex z Ronalda a dufam, ze sa nezabijes v januari pri udelovani lopty.. alebo vies co? kludne to urob, bude o debila menej

Topkaa

-12
2014-10-30 20:00:40

proste vasa objektivita je do nebavolajuca :D ale lubi sa mi to, lebo pride udelovanie zlatej lopty a prejdete tromi stadiami:

1. Dufanie, ze nevyhra Ronaldo
2. Nadavanie a nervy ze vyhral Ronaldo
3. Plac

tunno

9
2014-10-30 20:02:52

aspon ze priznas, ako to prebiehalo u teba pominule roky.

Krakenn

-4
2014-10-30 20:09:12

Nejhorsi je ze na teto strance se vice resi problematika realu madrid a cristiana ronalda, nez hra vlastniho tymu :)Kdokoli napise neco proti Barce a nedej boze proti Leovi je hned onanista na ronaldem, ikdyz toho cloveka ani neznaji :) Jak jsem jiz jednou psal, vekovy prumer zde odhaduji na 14 let. A kdyz ne vekove, tak s urcitosti co se vyse IQ tyce:)

Topkaa

-4
2014-10-30 20:12:21

suhlasim, ved to je mentalita fanusika barcelony, hejtovat Real Madrid, za vsetkym zlym je Real Madrid.. messi nezaplati dane, je za tym Real Madrid .. Suarez sa nedostane do nominacie na zlatu loptu, je za tym Real Madrid .. atd proste KOMPLEX KOMPLEXOV :D

Pravda

-5
2014-10-30 20:17:52

suhlasim , tato stranka ma vcelku zaujiamve clanky ale kometovanie je na hroznej urovni napr taka fcbarcelona.cz je na tom ovela lepsie c osa tyka kvality diskusie

Krakenn

-5
2014-10-30 20:18:37

presne tak, hlavne system + a - je hrozne hloupy a hodne tomu dopomaha

Pravda

-6
2014-10-30 20:21:14

presne

bruno1

-1
2014-10-31 09:06:32

Komentár bol vymazaný kvôli porušeniu kódexu diskutujúceho.

Krakenn

1
2014-10-31 10:05:43

zato ty ses ted predvedl :))))))

cescfabregas58

-2
2014-10-30 20:20:56

samozrejme že to vyhrá CR..

Krakenn

-8
2014-10-30 20:21:18

Obcas se mi zda, ze tohle je spise bulvarni stranka zamerena proti realu (hlavne mesic pred el clasicem a tyden po prohre v nem) nez jako stranka kde si lidi uzivaji hru sveho tymu a bavi se o tom co by se dalo zmenit a vylepsit. a myslim ze kdyz se divam na zapasy barcy tak neni problem se i bavit :)

Dadio

6
2014-10-30 21:47:20

Kompromis - Luis Suarez

Blaugranas1

1
2014-10-30 23:38:31

Co tu preboha riesite? Ja si myslim ze Messimu je to jedno ci vyhra alebo nevyhra zlatu loptu. Kludne nech si ju necha Penaldo.

Perfecto

-2
2014-10-31 05:14:00

hlavne že prvých 9 mesiacov nič svetové nehral...vôbec to nechápem za čo by mal dostať ZL.... v lige neuspel, v LM to ťahal Di Mária to vedia aj fans realu, Väčšinu golov v LM dal v roku 2013,na MS čo je priorita v tomto roku vybuchol ako fakľa, nevyhral ani zlatú kopačku, čiže nevidím dôvod prečo by to mal vyhrať

jepnimessi

2
2014-10-31 10:02:03

aku zlatu kopacku nevyhral?? myslis tu europsku?

Perfecto

0
2014-10-31 05:14:00

hlavne že prvých 9 mesiacov nič svetové nehral...vôbec to nechápem za čo by mal dostať ZL.... v lige neuspel, v LM to ťahal Di Mária to vedia aj fans realu, Väčšinu golov v LM dal v roku 2013,na MS čo je priorita v tomto roku vybuchol ako fakľa, nevyhral ani zlatú kopačku, čiže nevidím dôvod prečo by to mal vyhrať

Topkaa

2
2014-10-31 07:39:04

aspon netrep.. neviem kde v hlave si zobral ze 9 mesiacov sa mu nedarilo, pretoze on strielal goly pravidelne.. v lige neuspel az tak ze skoncil bod za barcelonou.. v LM to netahal di Maria ale Ronaldo kde prekonal aj rekord o 3 goly a tvrdis, ze zlatu kopacku nevyhral, ale vyhral ju a zdiela ju so Suarezom..

jepnimessi

1
2014-10-31 10:03:30

real a barcelona mali rovnako bodov

Topkaa

0
2014-10-31 07:39:19

Messi nevyhral absolutne nic, sice dostal cenu za naj hraca MS ale bol to iba vysmech, tvrdili to Kempes, Maradonna, Blatter, atd.. vo vyradovacej casti nedal ani jeden gol, vsetko riadil Di Maria, vo finale bez neho iba branili a Messi isiel sam na Neuera a nedal.. messi nevyhral nic, nevidim dovod preco by mal teda vyhrat zlatu loptu

bruno1

-1
2014-10-31 09:08:23

A co vyhral Penaldo minuly rok? ABSOLUTNE NIC!!! A napriek tomu ziskal zlatu loptu. Tak tu nevytahuj tituly. Penaldo si vyplakal zlatu loptu minuly rok a tento rok si ju vystrielal penaltami.

Topkaa

2
2014-10-31 09:13:00

nervicky, nervicky, ze? :D :D

Dr-QQ

4
2014-10-31 09:00:00

Vyhrá to simulujúci svalnatý plačko, zmierme sa s tým.

bruno1

1
2014-10-31 09:12:59

Dal som si tu namahu a spocital som ze od udelenia zlatej lopty po koniec minulej sezony dal Penaldo v oficialnych zapasoch 26 golov a Messi 29 !!!!!!!!!!!!!!!!!! Tak o akom skvelom strelcovi tu hovorite vy honici z Realu???? Predsa sa nebudu goly z minulej jesene pocitat do DVOCH rocnikov zlatej lopty !!!!!

Topkaa

4
2014-10-31 09:15:33

tak si to zratal velmi zle.. ved len tuto sezonu ronaldo strelil 21 golov :D tak tu nezavadzaj fejkovymi statistikamy

Topkaa

4
2014-10-31 09:17:45

a honici ste vy.. ked dal messi dva goly v pripravaku proti honkongu tak v diskusii vas nezaujimalo nic ine, len ci sa mu tie goly rataju do oficialnych statistik :D :D

Topkaa

3
2014-10-31 09:19:57

za kalendarny rok ma ronaldo 49 golov.. zlata lopta sa udelovala v januari :D a ty tu splietas 26 golov :D :D :D

Tom10

1
2014-10-31 10:13:56

Madridisti závidím vám vášho supermana, zoberiete má medzi vás? Budem oddaný fanúšik cristiana supermana

Matej5115

1
2014-10-31 12:11:11

Osobne by som dal Zlatú loptu Di Mariovi...

mato1091

3
2014-10-31 12:24:02

celá zlatá lopta je už nanič, keďže objektivita niektorým fanúšikom absolútne nič nehovorí a každý rok si menia kritéria len aby to vyhral ich favorit ... raz sú to individuálne rekordy, raz sú to kolektívne úspechy ... Ronaldo má tento rok obe, výhra v LM, Cope, nový rekord v góloch v LM, najlepší strelec v Európe ... niektorí vravia, že jeho góly z penált a doklepávačky by sa mu vraj nemali počítať a treba ich odrátať ... tak potom aj Messimu odrátajme tieto góly keď prekonal rekord Gerda Mullera, razom bude tých gólov menej ... ďalší sa tu začnú oháňať MS, tak potom prečo pred 4 rokmi nevyhral ZL Iniesta, Xavi alebo Sneider (kt. nebol ani vo finálovej trojke) ? Prečo Messi? A ani tento rok na MS nebol on jediný, kt. ťahal Argentínu, minimálne rovnako keď nie aj viac vo vyraďovačke boli platný hráči ako Mascherano alebo Dimaria ... ďalší experti začnú vyťahovať asistencie popritom tam až taký veľký rozdiel nie (21 vs 12?)... navrhujem zrušiť hlasovanie a dávať ZL doživotne Messimu omg ...

Tom10

0
2014-10-31 16:59:40

tak cristiano je uplne ina uroven, ale messi sa mu aspon trošičku približuje

Dadio

0
2014-10-31 21:22:01

tou profiloukou messiho si moc nepomahas

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.