Carles Rexach v rozhovore pre katalánsky denník Regio 7 kritizoval Messiho, Luisa Enriqueho a odhalil, že Pep Guardiola aj Tito Vilanova mali ponuku odísť do Manchestru United.

Zaujímavé na to všetkom je, že rozhovor bol spracovaný pred pár týždňami, no na povrch vyplával až teraz. Rexach si pritom servítku pred ústa vôbec nedával.

Messi

"Myslím si, že minulý rok pojedol viac pizze ako by mal resp. ako by bolo vhodné."

Luis Enrique

"Odštartoval s priveľa pravidlami. Kto netrénuje, ten ani nehrá. Počkajme si na to, keď Messi prestane trénovať a budeme ho potrebovať."

Deulofeu

"Deulofeu je dobrý, ale možno si verí až priveľmi."

Valdés

"Opustil Barcu bez toho, aby bolo všetko v poriadku. Tak ako Guardiola v roku 2001."

Spor medzi Guardiolom a Vilanovom

"Spočiatku sa zdalo, že Pep rozhodnutie Vilanovu trénovať Barcelonu akceptoval, no ľudia mu neskôr začali hlavu napĺňať množstvom vecí. Navyše, obaja mali ponuku spoločne trénovať Manchester."

Cruyff

"Problém s Johanom začína pri ňom samotnom."

zdroj: sport.es
foto: sport.es

Aexon

11
2015-03-01 13:08:52

Mohu se zeptat jaký byl včerejší výkon prosím ? Nestihl jsem sledovat bohužel :( díky za komenty

FCBar

17
2015-03-01 13:19:02

Nebol to najlepší zápas. Čo na to viac povedať. Neymar tentoraz opäť nič, ale Luis sa dostáva do formy. Rakitic tiež super. Hlavné je, že sme vyhrali a máme 3 body. :)

Rasto

6
2015-03-01 16:20:30

Viem, že sa pýtaš niečo iné, len chcem upozorniť, že ten ROZHOVOR BOL UROBENÝ V SEPTEMBRI 2014, keď bola situácia napätá, takže dnes dáva úplne iný zmysel! Ťažko povedať, v akej súvislosti to povedal a či to nie je prekrútené, stačí slovíčko a zmysel je iný. Poznáme novinárov, pre senzáciu všetko.

FCBar

-8
2015-03-01 13:15:36

Môžem sa opýtať kto to je, že si dovoľuje toto hovoriť o najlepšom futbalistovi, trénerovi a hráčoch Barcelony? Aj keby Messi jedol pizzu celý rok bez prestávky, nič to nezmení na tom ,že bude najlepší futbalista sveta. Možno mal minulý rok horšiu formu, ale veď prepánajána je to len človek. Aj keby som bol najbohatši arabský šejk, nikdy by som si toto nedovolil o nikom povedať, nieto o Messim. Tohoto človeka by som nechcel spoznať osobne.

dardel

16
2015-03-01 14:09:18

Ak sa skutocne musite pytat, kto je tento pan tak si zmente meno a chodte fandit niekomu inemu, lebo ak "fanusik" barcelony sa musi pytat kto je carles rexach tak je to nic ine nez velka hanba

Rasto

13
2015-03-01 14:14:31

Hlupáci Ťa tu ešte budú mínuskovať... Ich hanba!

MeeTee

3
2015-03-01 15:03:20

Odporucam vsetkym "cules" ktori nevedia kto je to Carles Rexach aby si nieco precitali o historii klubu. Bez ironickeho podtonu. Tu mate nieco na zaciatok, potom skuste pripadne nejaku inu literaturu :) http://forcabarca.sk/...

adel

7
2015-03-01 15:29:49

......tak a je to tu. k predchadzajucemu clanku som napisal koment o tom že toto už není stranka klubu ale lea, vyminuskovali ste ma. a teraz tu mate dokaz, 80% ludí tu nema sajnu o barce a ani ich nezaujima si dovolim povedať su tu lebo leo, a myslím si že za to trosku možu aj adminovia sposobom akym tu davaju članky a ake titulky nim prikladaju, ....možno sa zachvílu tí ktory fandia leovi tak bezhlavo zajtra spytaju aj kto je pep.

FCBar

6
2015-03-01 15:42:55

Ďakujem za odpoveď, určite si o ňom niečo prečítam. Barcelone som začal fandiť ešte len nedávno a veľa vecí ešte neviem.

FCBar

0
2015-03-01 15:45:17

pre doplnenie: asi pred piatimi rokmi...

MeeTee

9
2015-03-01 15:51:22

FCBar - pokial mas realny zaujem o to, aby si sa nieco dozvedel o klube skus knihu od Grahama Huntera s nazvom Barca - zrod najlepsieho timu na svete, kde sa nieco dozvies o historii i sucasnych hviezdach :)

FCBar

0
2015-03-01 16:10:01

Ok, ďakujem za tip. Nevieš, kde by som ju mohol zohnať?

MeeTee

2
2015-03-01 16:15:31

V kamennych knihkupectvach, pripadne na tejto webstranke. Ja som ju osobne nasiel v kamennych obchodoch lacnejsiu, co je zvlastne. Davam link na slovensku verziu. http://www.martinus.sk/...

guraj1111

6
2015-03-01 15:52:42

To, ze niekto nevie, kto je Rexach este neznamena, ze vies ty o futbale viac ako ten dotycny... Historiu a zakulisie ovladas, no to je teoria, stal si volakedy na ihrisku? Resp. hral si kedysi futbal?

guraj1111

-1
2015-03-01 15:53:57

Samozrejme adresovane dardelovi...?

FCBar

8
2015-03-01 16:05:38

Dalo sa to povedať aj miernejšie, nič v zlom, ale nedá sa celá história Barcelony naučiť za jeden deň.
PS: Barcelone som nezačal fandiť kvôli Messimu ale kvôli štýlu hry. Keby som fandil len Messimu tak sa naučím všetko o tom ako sa dostal do FCB. Viem, že Barcelona mu ponúkla rastový hormón a že podpísal "zmluvu" na servítku, ale nevedel som, že kto mu ju dal podpísať. O Barcelone viem toho pomerne dosť, ale aj sa len učím. Stačí to slušne povedať a vysvetliť, nie ma rovno ukameňovať.

dardel

-3
2015-03-01 16:08:39

Aby niekto za udajne 5 rokov fandenia nevedel kto je charlie rexach... A este k tomu si dovolil reagovat na jeho vyjadrenia takym sposobom... Skutocne skoda slov...

FCBar

4
2015-03-01 16:20:09

Možno neviem o Barcelone všetko a neviem toľko koľko ty, ale písať o mne, že som "fanúšik" a mám začať fandiť inému klubu to je veľa, nie? A vieš prečo som zareagoval takto? Hovoriť o Messim, že sa prejedol pizze, keď každý vie ako to s ním bolo, to je trochu veľa. Mohol to povedať aj jemnejšie.

dardel

-1
2015-03-01 16:26:17

A cela sranda je, ze nic take nepovedal. Ale vy, 5 rokov fanusik, ktory nepocul o legende pirovnatelnou cruyffom, ste sa stihli vyjadrit na jeho adredu... Fakt na zaplakanie

Barcelonista

10
2015-03-01 16:38:21

Na zaplakanie je skor ze admin len tak utoci na niekoho kto nevie kto je Rexach a mysliet si o sebe ze vies vsetko o Barce.. Ja ti verim ze toho daalekp viac nez mnohi z nas ale tiez boli casy ked si nevedel jto je Rexach a od niekial si sa to dozvedel nie?

dardel

-1
2015-03-01 16:41:39

Ked neviem o niekom tak sa nevyjadrujem na jeho adresu nie? Ja nechodim kade tade a vyjadrujem sa na adredu komentarov ludi kotrych nepoznam, a ked niekoho nepoznam tak si najprv o nom zistim az potom si dovolim otvorit usta a vyjadrovat sa

FCBar

2
2015-03-01 17:04:50

Veď povedal: "Myslím si, že minulý rok pojedol viac pizze ako by mal resp. ako by bolo vhodné." Alebo som to zle pochopil?

FCBar

3
2015-03-01 17:09:10

Myslím si, že je tu zbytočné sa hádať. Máte pravdu, mal som si to najprv zistiť a potom niečo písať, ale mne to nedalo, že ako si môže niečo také dovoliť. Už to viem. Zase som sa dozvedel niečo nové. Ďakujem. (žiadna irónia.) :)

garethfcb

3
2015-03-01 19:25:19

co tak to napisat ,kto je ten dedo a nerobit tu chytraka

Rasto

-10
2015-03-01 14:12:50

Čo k tomu dodať?! FCBar si riadna trúbka, ak nevieš nič o tej legende Barcy, ktorá priviedla Lea do klubu.

KinderCule

7
2015-03-01 14:48:21

Muž, vdaka ,ktorému hrá Messi v Barcelone.

johan

12
2015-03-01 13:20:24

kto netrenuje, ten ani nehra... ved to je snad samozrejmost a je jedno, ci by to bol sergi roberto alebo messi... snad si nenecha trener skakat po hlave? (ak si mysli vedenie opak, tak trenera odvola a klub pojde do vecnych lovist tymto pristupom)

Mares

9
2015-03-01 13:32:17

skritizoval všetko , nevidim tam ani jednu pozitivnu vec.. odbornik:D

FCBkraken

-11
2015-03-01 13:33:52

kto to je?nejaky byvaly hrac barcelony?dnes ho vidim a to meno pocujem prvy krat ..kydat spoza tv obrazovky sediac na riti dokaze kazdy..1 zabudnuty šašo z milionov futbalistov po celom svete ide kydat na tych najlepsich:Dale tak na svoj nazor ma pravo kazdy aj takyto vymetenci

cescfabregas58

6
2015-03-01 15:33:03

hanbil by som sa za toto.. hral za barcelonu vyše 10 sezón, + trénoval béčko a myslím že jednu sezónu aj áčko.. a hlavne, bez neho by si ani nevedel, kto je lionel messi

fofo112

-9
2015-03-01 13:35:23

Pýtam sa čo v živote dokázal Rexach, ten už asi trpí stareckou demenciou,radšej nech si užíva dôchodok.

blauigrana

10
2015-03-01 13:54:09

dokázal toho veľa veci kámo načo to komentujete ked ani neviete okom je reč?

fofo112

1
2015-03-01 16:07:23

jasne že viem kto to je,ale kritizovať Messiho ktorý doteraz dal za barcu 3x tolko golov ako Rexach a to ešte zdaleka jeho kariera nekončí nie je ne mieste.A nakoniec vyťahovať z kuchyne na trénerov a hlavne Johana, z ktorého profitoval je neetické.

Rasto

7
2015-03-01 14:02:30

Len tak mimochodom, dal gól Slovanu vo finále bývalého PVP v r. 1969.Finále bolo 21. mája 1969 na Štadióne Sv. Jakuba v Bazileji. Slovan Bratislava zvíťazil 3:2 po góloch Cvetlera, Hrivnáka a Jána Čapkoviča. Odpovedali len dvaja: Zaldua a Rexach. Slovan: Vencel – Fillo, Hrivnák, Horváth, J. Zlocha – Jozef Čapkovič, Hrdlička – Cvetler, L. Móder (Bizoň), Jokl, Ján Čapkovič. Barcelona: Sadurni – Franchi (Pedera), Eladio, Olivella, Rifé – Zabalza, Fusté – Pellier, Castro (Mendoza), Zaldua, Rexach.

dardel

16
2015-03-01 13:47:34

Hrame sa tu na velkych fanusikov barcelony a nevieme kto je carles rexach? To snad nemyslite vazne...

sokar

6
2015-03-01 13:56:48

teraz si to vystihol :D len teraz neviem či jednoducho zabudli alebo vôbec ani netušia že práve Rexach rozhodol o zaradení Messiho do klubovej akadémie :D legendárna historka o zmluve na obyčajnom obrúsku :D

dardel

10
2015-03-01 14:00:35

Ale to nieje len o tom, zeby sme mali bozkavat zem kadial kraca charly pretoze jedine jemu vdacime ze leo hra u nas. Rexach je velka klubova legenda, je to ikona rovnako velka ako cruyff. Tymi hanobnymi komentarmi ludia len dokazuju ako malo "o svojom klube" vedia. A vety: "som cule" a "kto je rexach" od jedneho cloveka by v zivote nemala vyjst

sokar

5
2015-03-01 14:05:08

opäť nič iné len súhlas, nikto a nič nie je viac ako klub samotný, ale ak už fandi niekto jednému hráčovi trošku viac ako iným, tak si aspon zistím minulosť :) v dnešnej dobe plnej internetu ani človek nemusí vedieť všetko z hlavy, stačí to najprv zadať do googlu pred tým ako sa strápni verejne na fanstránke :D

Lukas

16
2015-03-01 14:08:07

dnešné deti sú tak sprosté, že zostavy na zápas sa dokážu opýtať aj v komentoch v článku so zostavami.

Rasto

1
2015-03-01 14:08:12

Neviem, či sa títo písálkovia, ktorý nevedia o Barce takmer nič, len súčasnú zostavu (možno!), môžu nazývať fanúšikmi Barcy.

blauigrana

6
2015-03-01 13:57:49

to sú presne tí ludia ktorý poznajú Barcu len preto lebo tam hrá Messi nič viac

sokar

2
2015-03-01 14:02:35

ked už niekto fandi Barce kvôli Messimu, tak by si mohol aspon zistiť za akých okolností sa do klubu dostal :D

blauigrana

3
2015-03-01 14:07:21

však totok... :D

majo111

4
2015-03-01 16:38:45

strasne mnozstvo novych fanusikov pred piatimi siestimi rokmi pritiahol do barci messi. ani sa im necudujem v barce mu mozu ruky nohy bozkat . vecia legenda tam uz pravdepodobne hrat nebude!stava sa ze par byvalich futbalistov tym trpi tak sa takto pripomenuako tento pan podotykam vyborni futbalista.ale zato netreba zosmisnovat a zhadzovat tych co ho nepoznaju.leo spropagovl po svete barcu urcite viac

Culee10

1
2015-03-01 13:58:56

Koľko že fanúšíkov :D a nikto z nich nemá poňatie kto je Rexach.. to dokonale odráža úroveň podaktorých diskutujúcih ;-)

sokar

3
2015-03-01 14:01:24

ked už sa niekto na stránke ForcaBarca opýta kto je to Rexach, tak potom celá táto stránka a celé fanúšikovstvo stráca zmysel :D

cruyff

2
2015-03-01 14:11:12

veľmi dobre nerozumiem o čo Rexachovi teraz ide a čo chcel tým ,,básnik,, povedať ? O tom čo povedal a je písané v tomto príspevku, by sa dala napísať taká 50 stranová kniha o pravde, ktorá, ak by bola písaná o týchto osobách, by čitateľ zistil, tak by čitateľ zistil, že Rexach bije inú ,,ligu,, . Nech si ešte raz prečíta, čo vypustil do éteru a možno tomu ani sám nebude veriť. Som aj rád, že sa odkrýva, aká osoba tento človek je a nech si každý urobí na neho svoj názor. visca ..

sid1

3
2015-03-01 14:23:12

Veru dovolil si povedat vetu proti tvojmu bozstvu. Zaujimave ako selektivne vsetko beries.

Rasto

4
2015-03-01 15:09:17

Aj Ty by si si mal po sebe prečítať, čo si napísal...

majo111

0
2015-03-01 16:44:09

cruyff presne trafene vyjadroval sa ako keby hral za real a nie za barcu

thdesign

-2
2015-03-01 14:31:14

haha :D ani vlastny fans nepoznaju svoje legendy...to je fakt na smiech....:D :D :D hlavne ze dostanem milion minusiek ...:D 90 percent deticiek co tu chodi su len pseudo fans co poznaju klub tak 6 rokov a myslia si ze su cules :D

Barcelonista

9
2015-03-01 16:43:59

A co krista maju robit ak maju povedzme 13 rokov? Asi nemoze tomu klubu fandit 20 rokov -_-

cruyff

6
2015-03-01 14:46:56

Rexach je asi mimo : 1. MESSI a pizza, všetci dobre vieme, že čo všetko prežíval Leo za posledné roky, aké problémy sa na neho valili z každej strany, narodil sa mu syn, dusná atmosféra v klube...to všetko ovplyvnilo jeho výkon !!! 2. Lucho. všetci dobre vieme prečo a za akým účelom tu prišiel a akú autoritu u hráčov má...3. Delofeu: premotivovaný a neposlušný...4. Valdés: Keď je niekto na niečo napálený, tak nechcime, aby ten dotyčný dával niečo do poriadku tak kde vládne nepokoj....4.Pep: ,,ľudia mu začínali napĺňať hlavu množstvom vecí,, ktorí ľudia a akými vecami. Pep je na toľko inteligentní, aby takéto ,,VECI, dokázal ignorovať...5. Cruyff a jeho problém: problémy vytvárali ľudia v klube ale aj mimo neho a určite to nebol Johan, kto bol ich iniciátorom, skôr naopak, Johan ich chcel riešiť a taký ,,narcis,, ako bol Rosell si to nedokázali pripustiť...a na záver. prečo s tým Rexach, vyrukoval dnes, keď sa nám ako tak darí, chcel tým klubu pomôcť??? visca

flegmatik

8
2015-03-01 14:51:12

Zaujímavé na to všetkom je, že rozhovor bol spracovaný pred pár týždňami, no na povrch vyplával až teraz. Rexach si pritom servítku pred ústa vôbec nedával.

Rasto

3
2015-03-01 16:13:39

Je zo septembra 2014 a všetci vieme, že vtedy bola situácia v klube napätá. Keďže to vyšlo s oneskorením niekoľkých MESIACOV, tak ťažko povedať, v akej súvislosti to povedal a či to nie je prekrútené, stačí slovíčko a zmysel je iný. Poznáme novinárov, pre senzáciu všetko. Je rozdiel povedať: "Možno Leo minulý rok pojedol viac pizze, ako by mal" alebo : "Myslím si, že minulý rok pojedol viac pizze ako by mal". Keď takýto článok vytiahli teraz, dáva iný zmysel, ako v septembri.

flegmatik

1
2015-03-01 14:56:29

A ešte sa chcem spýtať, možno dostanem mínusky a možno je tá otázka veľmi hlúpa, ale nie som si istý, na čo týmto "2. Lucho. všetci dobre vieme prečo a za akým účelom tu prišiel a akú autoritu u hráčov má..." presne narážaš. Za akým účelom Lucho prišiel? Akú má autoritu?

cruyff

2
2015-03-01 15:19:59

mínusky si nevšímaj..Lucho- po príchode prevládal názor, bol hráčom fcb+ pozná pomery a štýl hry, ale ako tréner nič nedokázal. ,,Mačka vo vreci,, nové metódy ,,pódium, atd,, mnohým pripadali pritiahnuté za vlasy, ale budiš. Začal trénovať a že prišli problémy? Veď ich treba riešiť. Na to je tam tréner, ktorému dalo vedenie 100%-nú dôveru, tak nech ich rieši. A ak ich čím skôr nevyrieši, tak zbohom tituly. Je predsa nemysliteľné, že Neyo+Suar sa cítia urazený a dávajú pred celým svetom na oči.

flegmatik

2
2015-03-01 15:36:55

Nemajú byť prečo urazení, hrajú každý zápas.

flegmatik

0
2015-03-01 15:55:35

Taký Ivan Rakitič je striedaný každý zápas aj keď je pomaly jeden z najlepších na ihrisku ale nikdy netrucuje a v každom zápase odovzdá maximum. Neyo už 5 zápas jeden z najslabších. Najprv by mal podávať výkony a až potom si môže dovoliť trucovať.

cruyff

4
2015-03-01 14:57:05

... je mi jedno, či Rexach podpísal Leovu dohodu na servítke, alebo Rosell ukecal celý Santos na prestup Neya k nám, pre mňa je podstatné, čo tí ľudia robia pre klub práve dnes. Ak je to pre niekoho dobré, že Rexach to povedal na plnú hubu dnes, tak ja to s ním nezdieľam, lebo ak by si mal každý, kto bol súčasťou klubu, otvoriť hubu a na plno, bez akejkoľvek úcty k nemu, všetko vytrúbiť, tak by sme tu mali anarchiu. Je to presne to isté, ako keď písal Pep knihu a povedal jeho autorovi ,,môžeš zisťovať a písať o čom chceš, len informácie z kabíny nevynášaj,, !!!!visca el barca

Rasto

4
2015-03-01 15:16:42

Prečo to novinári zverejnili po niekoľkých týždňoch a v akej súvislosti to Rexach povedal sa spýtaj tých novinárov, keď budeš v Barce. A neviem, prečo by nemohol kritizovať kohokoľvek on, keď Ty tu napr. Rosella znášaš pod čiernu zem roky.

cruyff

-4
2015-03-01 15:25:41

ja nie som hlasovací socios a nemám taký mediálny záber ako Rexach a keď to už kritizuje, tak by si mal byť vedomí čo tým dosiahol. Všetci o ktorých písal sú špinavci a škodia klubu? To snáď nie. Rexach veľmi dobre vie, aké sú nepísané pravidla každého klubu, tak by ich mal rešpektovať..visca..

Rasto

2
2015-03-01 15:36:37

Prečítal si ten článok poriadne? Kde tam píše o špinavcoch a škodcoch? To napr. o Luchovi je pravda, o Deulofeovi tiež, u Valdésa a Pepa podľa mňa naráža na vedenie, že sa s nimi rozlúčilo tak, ako sa rozlúčilo, o pomeroch v klube vie asi viac, ako my. A čo tým dosiahol? Keďže to vyšlo s oneskorením niekoľkých týždňov, tak ťažko povedať, v akej súvislosti to povedal a či to nie je prekrútené, stačí slovíčko a zmysel je iný. Poznáme novinárov, pre senzáciu všetko.

cruyff

0
2015-03-01 15:53:21

..čistota vyzerá ináč....

Rasto

3
2015-03-01 16:02:26

LEN TAK MIMOCHODOM,TEN ROZHOVOR SA USKUTOČNIL V SEPTEMBRI 2014, súvislosti nech si každý domyslí.

krivoruky.joe

13
2015-03-01 16:15:13

No toto je cele jedna velka komedia. To, ze niektori nepoznaju legendy klubu je sice smutne, ale ovela horsie je to co tu predvadzaju skuseni skalni fanusikovia. Nemiesto toho aby ste tich "mensich" fanusikov usmernili, doplnili im informacie a podobne, nadavate im a mate podobne priblble ironicke komentare. Takto len odradzate fanusikov. A ak si myslite, ze kazdy fanusik musi automaticky poznat historiu klubu od A-Z ako nejaky kronikar, tak to je fakt blbe. Potom by tu bolo naozaj velmi malo fanusikov. Nemoze predsa kazdi klubu fandi 20 rokov ako vy. Napriklad ja som pred 20 rokmi ani nezil, takze tak.

Neberte tento komentar ako utocny, len tym chcem povedat ako sa mi nepaci, ze sa tu niektori hraju na najmudrejsich a neberu ohlad na menej skusenich fausikov (ktori sa len pytali, aj ked trochu agresivne).

dardel

-1
2015-03-01 16:30:04

Prepacte, skuste si este raz precitat akym stylom sa ti udajni fanusikovia pytali ze "kto je rexach", ak niekto fandi co i len rok vie ze charly rexach je rovnaky velky idol pre cules ako cruyff, a ak ho niekto nepozna a dovoli si v mierne pejorativnom tone vyjadrit na jeho osobu je to skutocne velka hanba. Vsetci sa tu hrame na obrovskych fanusikov a nepozname ani nase najvacsie hviezdy. A nielen to ale aj s opovrhovanim sa vyjadrime na jeho udajne vyroky

krivoruky.joe

0
2015-03-01 16:39:49

Ved som to aj na konci napisal, ze sa pytali trochu agresivne. To ale neznamena, ze tito fanusikovia si zasluzia byt takto osočovaní.

Mimo temu: Robi to len mne alebo skutocne nejde video s hymnou v tomto clanku http://forcabarca.sk/...
...trebalo by to opravit

dardel

0
2015-03-01 16:45:59

Tito "fanusikovia" si nezasluzia byt osocovani ale mozu veselo nadavat na legendu typu charlyho rexacha? Zaujimava logika

krivoruky.joe

2
2015-03-01 16:56:55

Skor tu ide o to, aby "vacsi" fanusikovia isli prikladom tym "mensim". Lebo to, ze ho tam skoro vyhodili z forcabarca.sk mi prislo uz vazne prehnane.

fofo112

1
2015-03-01 17:08:23

súhlas.

dardel

-1
2015-03-01 17:17:23

Cize nech zije sloboda slova a nech si kazdy komentuje aj ked nema ponatie co komentuje hej? Fajn, ospravedlnujem sa uz sa nebudem vyjadrovat na tejto stranke, prepacte csetci ze som prinasal zakulisne informacie z bcn, uzite si fandenie na tom sposobe akym vam vyhovuje

krivoruky.joe

0
2015-03-01 18:00:04

Neviem preco reagujete tak podrazdene dardel, nechcel som tu nikoho urazit ani vyprovokovat hadku. Samozrejme sme vsetci radi, ze nam prinasate zakulisne informacie a podobne. Len som chcel poukazat na to, ze treba respektovat aj nazory inych a ist zacinajucim fanusikom prikladom.

fofo112

2
2015-03-01 17:06:40

Ak to niekto nevie a máš záujem,tak mu to slušne vysvetli,každý fans nemá 40-50 rokov a nepoužívaj zase tu svoju ironiu dá sa to mladým vysvetliť bez toho aby si ich podceňoval.

dardel

2
2015-03-01 16:33:21

To rovno keby kubala zil a nieco povedal by tito pseudo fanusikovia vyuzili anonymnost internetu a vytiahlu by "kto je ten kubala"? Netreba byt kronikar aby clovek poznal nase najvacsie hviezdy, a ak neviem kto to hovori tak si najprv zistim o koho sa jedna skor nez sa vyjadrim na jeho adresu

krivoruky.joe

1
2015-03-01 16:40:55

To je pravda, zvlast dnes v dobe ked Google dokaze najst danu informaciu za par sekund.

fofo112

0
2015-03-01 17:14:30

Laco Kubala bol iná legenda.

dardel

2
2015-03-01 16:22:03

Carles Rexach pre RAC1 vyvrstil, zeby bol podlytol akykolvek rozhovor pre Regio7, dalej povedal, ze tie jeho udajne slova su: vytrhnute z kontextu z jedneho obedu s penyistami, a ze studuje pravne kroky voci mediu. Zdroj: RAC1

fofo112

1
2015-03-01 16:32:18

dardel, lenže bez vetra sa list na strome nepohne a Rexach nedokázal v celej svojej kariere to čo tí na ktorých doslova kydal Cruyff,Messi, Guardiola,alebo?

dardel

-1
2015-03-01 16:38:27

Este raz, rexach nikdy neposkytol ziadny rozhovor, to co pisali vytrhli z kontextu a pravdepodobne sa bude sudit. Budem ja kritizovat ikonu barcelony kvoli novinarskym vymyslom? Chodte do barcelony a katalanskych cules sa opytajte na nazor na rexach a zustite, ze znacna cast socios povazuje rexacha a jeho nazor za podstatnejsi nez napr cruyffov... Ale sanozrehme take veci ludia co chodia pravidelne do bcn vedia

Barcelonista

1
2015-03-01 16:53:46

Pre tych ludi ktory o tejto legende pocuju prvy krat, skuste si precitat toto. Myslim ze je to tu na to a aby sa kazdi z nas priucil niecomu novemu z nasej historie http://www.forcabarca.sk/...

majo111

-3
2015-03-01 16:55:39

dardal ty rozpravas ako keby teba informovalo vedenie barci co sa tam deje. preboha ved ani nevedia ze zijes ! precitaj si cruyffove komenty ten presne vie o com hovori cista pravda!!!

dardel

1
2015-03-01 17:14:27

Tusim sme sa dohodlu ze na seba uz komentovar nebudeme, ocividne neviete dodrzat slovo, co uz

Rasto

2
2015-03-01 17:27:27

Iste, lebo Cruyffa vedenie informuje...

Rasto

3
2015-03-01 17:43:44

Dardel,toto je môj posledný koment k tejto téme,kašli na nich aj Ty.Darmo im tu človek niečo vysvetľuje,niektorí to nepochopia nikdy.Ja som tu tiež písal,že novinári kadečo prekrútia,aby z toho bola senzácia,ale to niektorým nevysvetlíš.Oni na Rexacha kydať môžu,ale Ty im nemôžeš povedať nič? Smiešne!A kritika Messiho?Polovica z tých,čo tu majú v zuboch Rexacha,nadávala pred polrokom na Lea, že sa len prechádza.A každý nezaslepený fanúšik musí uznať,že to nebol Leov rok.Ale aj on je len človek a mal na to právo.Majte sa tu krásne a držím Barce palce aj ďalej.

Federer

3
2015-03-01 18:15:00

@ Dardel : už chápeš prečo niekorí kašlú na komenty alebo na prácu pre tento portál ? nechať si vynadať za vlastnú GRATIS prácu ? To teda nie. Inak : FCBAr píše slušne a ospravedlňuje sa za svoj koment. Patrí zrejme k tým lepším a nie ako podaktorí ...

krivoruky.joe

0
2015-03-01 18:33:56

Dufam, ze si tym nemyslel mna. Pretoze som tu naozaj nechcel nikoho urazit ani nikomu vynadat (aj ked to tak mozno vyznelo).

FCBar

3
2015-03-01 19:51:00

Ďakujem. Vážne som si mal najprv o ňom niečo zistiť a až tak písať komenty, ktoré nedávajú zmysel. :)

Barcazdeno

0
2015-03-01 19:42:52

Mňa zaujíma Barca od roku 2010. Aj keď históriu je dobré ovládať, nie je to však nevyhnutné. Veď napríklad vyspelé Nemecko má nelichotivú históriu, alebo taký Rím je teraz najsvätejšie mesto...

marek1

0
2015-03-01 19:51:08

Messi môže jesť pizzu aj celý rok bez prestávky a stále bude naljelepší na svete. :D

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.