Joan Laporta má s La Masiou jasné plány. Celý projekt má viesť José Ramón Alexanco. V tíme má Laporta aj Rafaela Yusteho, Erica Abidala či Eusebia Sacristána.

José Ramon Alexanco

"Pozná štýl Barcy a jeho skúsenosti to potvrdzujú. Má ohromný charakter a je osobou zodpovednou za to, aby viedol mládežnícky futbal a nasmeroval rozvoj mladých talentov."

La Masia

"Je to kľúčový pilier. Je to fabrika na sny pre deti, ktoré túžia po tom, aby jedného dňa hrali v Barcelone. Je dôležité, aby sme tu vychovávali hráčov a vštepili im hodnoty Barcelony. Je to základná funkcia Barcelony, ktorá tiež zapríčiní, že Barca bude finančne sebestačná. Nový hráč potom nestojí nič a výsledok môže byť zaujímavý. Deti dýchajú Barcou od najmladších rokov a rozumejú, čo klub prezentuje. Keď som bol prezidentom, urobili sme toľko, aby sme tento aspekt posilnili. Deco značne vylepšil Xaviho a Iniestu. Keď sme videli, že sú pripravení, začali tímu pomáhať. La Masia neprodukuje talenty len tak - je to naviazané na množstvo hodín práce a nie všetci tieto úspechy dosiahnu. Minimálny cieľ je taký, aby dozreli ako ľudia. Jedine vďaka dobrej práci s canterou môžeme s Barcou dôjsť do ďalšej dekády plnej úspechov."

zdroj: as.com
foto: as.com

TomiMessi

-6
2015-07-02 12:19:53

Laporta prezident a Bartomeu do vezenia aj s Rosselom

Macko7

5
2015-07-02 12:35:37

keby novy prezident Bartomeu pojde do basy, Faus bude prezident a Laporta nie

Aministrator

0
2015-07-02 12:22:50

Bože nech už sú volby a skončia sa vyjadrenia tohto debila na dalších 5 rokov

DerFCB

13
2015-07-02 14:25:37

Velmi velmi smutne. Neviete koho osierate. To prave jemu a jeho ludom mozete vdacit za Barcelonsku nadvladu vo svete futbalu. Dokonca aj treble co ste vyhrali teraz furt tvoria jadro timu hraci ktorych vychovala Laportova banda (Iniesta, Messi, Busq, Pique). Mes Que Un Club, Unicef to su strasne pekne veci ktore robili Barcu viac jak klubom a co vam mozu zavidiet vsetky timy sveta, o La Masii ani nehovorim.

Aministrator

-6
2015-07-02 14:44:37

Ale jemu nikto neberie že sa rozbehol Barcu za to mu patrí vďaka ale keby ju viedol dalej tak skrachujeme a o to ide a plus jeho škandály boli o dosť horšie ako Rossella, nik za ním v klube nestál v kuse ho odvolávali. Ty sa na neho pozeráš len cez pozitívne veci pozri sa aj na tie zlé. A byť viac ako klub a nemať zbytočné dlhy sa nevylučuje, nemyslím si že je to vec sponzora na drese. Neviem čo máš proti La Másií ale nemôžes predsa každý rok čakať s tade budeme brať superhviezdy

DerFCB

11
2015-07-02 14:52:28

Skrachujete? Nebud smiesny. Je prakticky nemozne aby klub s tak obrovskou prestizou, fanuskovskou zakladnou, klub ktory ma rekordne prijmy skrachoval. Porovnaj si prijmy za Laportu a prijmy dnes. Myslim ze to cislo neni az tak vehementne rozdielne, su teraz vacsie zisky, ale to len vdaka sponzorskym zmluvam ktore uzavrel Rossel s Katarom atd. Na La Masiu sa uplne zaneviera, nebudeme si klamat. Neni to o tom ze kazdy rok mega hviezdy, ale postupne by si Barca vedela doplnovat kader.

DerFCB

5
2015-07-02 14:52:37

Kolko zapasov odohral taky Sandro alebo Adama? Pod Pepom by uz boli megahviezdy. Lenze dnesne vedenie hladi len na peniaze a najlahsiu cestu ako priviest Pogbu a jemu podobnych.

fofo112

2
2015-07-02 18:28:43

aministrátor daj si už stopku,už pomaly nevieš čo píšeš na tých ktorých tu v kuse nadávaš Cruyff,Abidal, Laporta,na teba zvysoka kašlú,ty si nikto a oni niekto,ty tu píšeš ako keby si rozhodoval o barce,nechaj to na socios,oni si zvolia prezidenta,ty môžeš akurát tak súhlasiť.

nepalko

0
2015-07-03 00:47:01

Však aj Enrique skúšal chalanov z béčka,ale je jasné,že chalani na áčko nemajú: Adama,Sandro atd.... Bolo by pekné,keby hral Sandro,Adama,ale koho by si posadil na lavičku ??? Messiho,Neymara,Suaréza? Máme najlepšie útočne trio na svete a vdaka nemu,sme vyhrali všetko.

nepalko

0
2015-07-03 01:08:07

Roybili by ste najlepšie útočne trio na svete,len aby hrali chalani z béčka? Ak sú fakt talenty na áčko,tak sa časom presadia,či o rok 2 ak sa nepresadia,do 3 rokov,tak na áčko jednoducho nemajú,to im nepomôže,ked sa budú nasilu,umelo tlačiť do áčka,tak ako to na začiatku sezony robil Enriue s Munirom...

nepalko

0
2015-07-03 01:17:06

DerFCB,vieš aký je rozdiel medzi príjmom a ziskom??? áno príjmi boli podobné,aj za Laportu,aj za Rosela.ALE rozdiel nie je v prímoch ale vo výdajoch !!! To ako keby ja zmením zamestnávateľa zarábam podobne,ako u toho predchádzajúceho,ale míňal by som menej,tu je ten veľký rozdiel nie v prímoch,ale výdajoch....

nepalko

0
2015-07-03 01:23:54

Môže niekto zarábať aj 2000 eur,ak má výdaje 3000 eur mesačne vtedy ide do straty,do dlhu a za rok pri takomto gazdovaní,má 12 000eur DLH! Na druhej strane,ja ked zarábam iba 600eur a mesačne ušetrím 200 eur tak za rok ušetrím cca. 2400eur.Už chápeš?že aký je rozdiel medzi príjmom a čistím ziskom???

DerFCB

6
2015-07-02 14:25:45

To ze dnes Barce fandia povacsinou iba deti co tu splietaju dookola Pogbu a peniaze je velmi smutne, ze nepoznaju skutocne hodnoty tohto klubu..Mier

TomiMessi

0
2015-07-03 07:49:06

bohuzial ale absolutny suhlas

flegmatik

3
2015-07-02 12:24:09

Na jednej strane hovorí ako béčko vypaldo do tretej ligy, aká je La Masia teraz neprospešná pre A tím a na druhej strane zamestná vychovávať talenty do Masie Eusébia, ktorý za to vypadnutie z väčšej časti nesie zodpovednosť. :D

bruno1

6
2015-07-02 12:25:52

neboli aj tie pochybne prestupy mladych za jeho ery? Ci to bolo uz za Rossela?

Aministrator

6
2015-07-02 12:28:26

myslím si ,že za jeho éry ešte neboli tie pravidlá FIFY takže ho to minulo, ale je jedno či sa to stalo za Rosella alebo Laportu, lebo na vine je podla mna LFP ktoré malo iné pravidlá ako FIFA a prestupy odobrilo

flegmatik

4
2015-07-02 12:29:34

To práve neviem, kedy kto za koho prestúpil tých prešľapov bolo veľa aj v A tíme. Každopádne aj vtedy sme podpisovali mladých z cudziny, robíme to aj teraz. Z toho by som nikoho nevinil to si len niekto v nemenovanej organizácii zmyslel, že by sme mali Barcelonu zastaviť nejako. Akokoľvek ja Laportu nemusím a som za všetkých len nie za neho, predsa len jedno ak ho zvolia socios sa mu musí nechať, čo by klubu mohlo dosť pomôcť a to je, že má ostré lakte a bude tvrdo hájiť naše farby.

Aministrator

1
2015-07-02 12:35:14

Laporta by mi ani nevadil ale nepáči sa mi jeho program tj ak príde je to tak či tak -50M € do rozpočtu a ľudí,ktorých chce dosadiť tak tí sú uplne mimo toho čo barca aktuálne potrebuje

flegmatik

3
2015-07-02 12:38:22

Keby len -50M € :D :D :D :D :D

Aministrator

1
2015-07-02 12:54:13

tak to je iba z dresov, to pomimo čo hodí do vrecka sa nedá zrátať :)

TomiMessi

4
2015-07-02 12:44:06

pozri ja tiez viem ze ani Laporta nie je ziadny Anjel to nie je nikto ale je to Katalanec ktory uz prezidentom bol a vytiahol Barcu niekde zo 7 miesta v la lige a hranim pohara uefa niekde v Puchove na absolutny piedestal svetoveho futbalu vratil jej identitu donieol trenerov ktory vratili Barce styl hry ano club bol zadlzeny ale bolo to preto lebo on nemal sponzora na dresoch ako to ihned spravil Rossel rovnako nie je normalne uz len uvazovat o prenajati nazvu stadiona dakemu Qataru

Alialigador54

4
2015-07-02 13:34:44

Ale bez sponzorov to v dnesnej dobe nejde ked che klub fungovat musi mat obrovsky kapital a nie si poziciavat od banky robit si dlhy ze pomaly klub skrachuje je 21 storocie tak uz to pochopte

Daavid

-2
2015-07-02 15:13:04

Barca prežije aj bez sponzora!!! Zase si nemyslite že to je jediný príjem ako na fife. Omnoho väčší príjem je z iných vecí. Čoraz viac sa mi začína Laporta páčiť. HODNOTY-BARCA. peniaze-Madrid

Jhonys

0
2015-07-02 19:42:14

samozřejmě, že i bez sponzora přežijeme. Ale ty následky logicky už Laporta nezmiňujě, že? :D

TomiMessi

3
2015-07-02 12:32:43

ano ale ako je mozne ze spickovy klub ako je Barca ktora ma len tych najlepsich pravnikov si tieto veci neoverili na Fife? to ako ze mi tu chce niekto povedat ze o tych pravidlach nevedeli? podla mna to bol cisty biznis niekomu islo nieco do vrecka a dufali ze sa nic nestane ked to LFP odobrila no a skoncilo to tak ako uz vsetci vieme

Aministrator

7
2015-07-02 12:56:15

Tak FIFE tiež trvalo 3-4 roky kým nato prišli, že vôbec dáke predpisy také majú

TomiMessi

4
2015-07-02 13:10:45

tak ale potom nas uz za to nemali trestat ked v tom sami maju bordel:D

Aministrator

4
2015-07-02 13:14:34

ale to nehovor mne :) :D :D

TomiMessi

3
2015-07-02 13:18:20

vsak diskutujeme tak co mam ist zavolat do FIFY? :D:D pockaj kuknem ci nie je cislo na zadnej strane obalu :D:D

Aministrator

4
2015-07-02 13:28:15

však preto som to myslel ironicky :D

Alialigador54

5
2015-07-02 12:58:52

S La masiou suhlasim

Marco01

9
2015-07-02 15:24:53

s tou La Masiou plne suhlasim..nepaci sa mi cesta akou sa uberame...kazdy rok si kupovat megahviezdu na styl galacticos florentina perezka...vzdy som za to odsudzoval real, ze kazdy rok si iba kupovali najlepsieho a nsjdrahsieho hraca na trhu a my uz pekne postupne kracame v ich slapajach..este ked za pogbu daju nad 80 mega a prijmu aj jeho pozadovany plat to bude pekne v prdely...chapem tu 15 rocne deticky, ktore by mali najradsej tim zlozeny iba z megahviezd...ale to bol vzdy skor styl realu nez nas...

tomessi

0
2015-07-03 07:52:24

La masiu nam zavidel cely svet, ona bola vzorom pre najlepsie akademie. Dufam, ze Xavi, Iniesta, Puyol jej neskor vratia jej uroven z minulostu

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.