Dnes vo švajčiarskom Nyone prebehol žreb semifinálových dvojíc Ligy Majstrov pre aktuálnu sezónu 2015/2016.

V žrebovaní bohužiaľ chýbala katalánska Barcelona, ktorá nestačila na madridské Atlético, keď vzájomný dvojzápas prehrala 2:3. Los Colchoneros nakoniec v boji o finále narazia na Bayern Mníchov. Druhú dvojicu vytvorili Manchester City a real Madrid.

Prvé semifinálové zápasy sú na programe už 26. a 27. apríla a to Etihad Stadium a Vicente Calderón, odvety sú na programe 3. a 4. mája na Santiago Bernabeu a v Allianz Arene.

zdroj: sport.es
foto: foto.es

Mourinhov_Prst

top komentár
80
2016-04-15 13:07:13

vynikajuci nadpis Lukas. PODLA PREDPOKLADOV!

Mourinhov_Prst

top komentár
61
2016-04-15 13:08:22

aj ta fotka s vyskerenym kostlivcom sedi.

lolo

-36
2016-04-15 14:23:22

vyskereny koslivec, ktoremu vsetci hraci Barky dokopy nesiahaju ani po paty ;)

Barcelonista

24
2016-04-15 15:25:33

Ano ano.. Hlavne ze len samotny Alves ma viac asistencii v LL ako slavny Zidane. A propo, kde ma Zizu tych 5 zlatych lopt?

OldoREAL

11
2016-04-15 16:17:44

Preboha to je zas logika ... kde ma Xavi zlate lopty? A pritom obidvaja genialny hraci z velkym citom ... fakt vas uz moc zere ze Real tam je a vy nie ked uz aj Zidana napadate ...by som si nikdy hraca ako Xavi do ust nezobral zato co dokazal ... ach jaj

Barcelonista

8
2016-04-15 16:50:31

Nemam pocit ze ja som zacal utocit na hraco realu ako prvy, ak ty hej tak si to precitaj este raz.

OldoREAL

5
2016-04-15 14:40:59

Ze kostlivec ... :D ja neviem to vas az tak moc zere ? Minule tu chlapik fan barci napisal ze niesme jedine muzstvo na svete a aj iny vedia hrat futbal a chcu vyhrat ... myslel barcu ... ako popravde som vam drzal palce proti atletom lebo oni nehraju futbal ...

Mourinhov_Prst

-1
2016-04-15 16:41:25

ano.kostlivec nesympaticky.zakerak ako hrac a teraz si mysli ze z neho bude guardiola.

OldoREAL

3
2016-04-15 17:49:51

Kamo je mi ta luto ... keby si ty aspon z casti dokazal co on ... co uz ... a isto teraz place doma do vankusa pri citani tvojich komentov lebo on je len ubohy trener Realu a ty si Vazeny diskutujuci ...boze rieste futbal a nie zbytocnosti ...

Mourinhov_Prst

2
2016-04-15 22:41:32

preco by som mal dokazat to co on???ja sa nevenujem trenerstvu.Ja som dokazal ine veci v inoej oblesti ako zidane.Je mi proste nesympaticky a vzdy aj bol.Hotovo.

SergioRamos

-31
2016-04-15 14:39:16

Admin vidno, ze ta stve nas postup ale nadpi dost trapny.
A pise sa Real Madrid. Velke R :)

Tom10

9
2016-04-15 14:45:10

real si velke r nezasluži

bruno1

10
2016-04-15 17:15:07

nikoho netrapi vas postup lebo ten bol isty uz vopred proti ubohemu wolfsburgu. tu kazdeho stve ze za celu sezonu nemate poriadneho supera v lm. Vyhra realu tuto sezonu by bola asi taka ferova ako ligovy titul keby real presiel do slovenskej ligy

strekino

8
2016-04-15 17:24:24

ale klud.. ak chcú vyhrať.. tak vo finále musia poraziť Bayern alebo Athletico.. a podľa mňa by sa nemuseli dostať ani cez City.. hrali dosť kvalitne, ak sa im dovtedy nikto nezraní.. majú šancu Real poraziť

OldoREAL

0
2016-04-15 18:28:08

Ja neviem ale mne City zrovna ako najslabsi nepridu ... ved pozrite na tie mena ... pri tak pocetnej marodke aku ma Bayern si myslim ze City su papierovo silnejsi ... co sa na ihrisku stane to ja neviem ... a dalej ste mali ist vy a vy to velmi dobre viete lenze teraz si vylievate srdce na vsetkom a ani bohovy priznat ze ste nehrali dobre proti hentym zvieratam

galibier

5
2016-04-15 16:09:26

chlapci klud...prehra vo finale boli vzdy najviac..a prehra vo finale ligy majstrov.to niektori nerozdychaju potom do konca kariery....bic plieska na konci a kto sa smeje naposledy ten sa smeje nejlepsie :-)

saamci

top komentár
52
2016-04-15 13:10:00

ja som to vravel včera každému že real dostane city...je mi z toho už na grcanie...toto nie je náhoda

bruno1

26
2016-04-15 13:22:50

ja som dokonca uhadol aj poradie zapasov - city zacina doma. skoda ze som si nevsadil ked to uz bolo dopredu zaplatene

Tom10

3
2016-04-15 13:47:16

ja tiež banujem že som to nepodal. ved to bolo jasne

lolo

-7
2016-04-15 14:38:10

https://www.youtube.com/... coho ti je na grcanie? z coho?
pozri si toto video a potom sa zamysli nad systemom uefa
**** **** ****. **** **** ****!
rok 2009 zmanipulovany, nasadeny rozhodca, ktory si do dnesneho dna od vtedy nikde nepiskol

co povies teraz? je ti este zle???

Kokosnik

6
2016-04-15 20:56:46

Pockat pockat. Reagujes +- na to, ze niekomu je zle z toho, ze real opat dostal lahkeho supera. Po tomto videu mu bude zle tak ci tak, lebo to video vobec nezmiernuje jeho presvedcenie, ze real dostava lahkych superov.
Plus klamstvo - Ovrebo piskal aj dalsi rocnik LM a kvalifikacia na Majstrovstva sveta a piskal az do roku 2013.

Rick

-51
2016-04-15 13:18:21

Táto stránKa zachvíľu skolabuje pod tým potokom sĺz ;)

bruno1

top komentár
49
2016-04-15 13:23:24

skor skolabuje z poctu registracii madridskych provokaterov

matryx68

37
2016-04-15 13:36:14

ty sa nehanbíš za svoj klub, akým štýlom prechádza až do finále CL? minulý rok Barcelona nehrala s nikým iným, len s majstrovskými tímami. Reval akoby náhodou vždy dostane papierovo najslabšieho súpera. ale náhoda neexistuje.

Tom10

10
2016-04-15 13:47:46

ešte aj s tymi maju prblemy (schalke, wolfsburg)

okbor

9
2016-04-15 13:59:08

A ty máš problém asi sám so sebou.

Tom10

-4
2016-04-15 15:08:09

asi by som mal s tym niečo robit nie?

RealStincker

-15
2016-04-15 15:36:23

Ale vtejto časti LM niesu slabé tímy. Podľa mňa z tejto štvorice je najslabšie ATM. Peace.

Tom10

1
2016-04-15 15:48:14

:D :D :D

buldozer

11
2016-04-15 15:49:32

Real za poslednych 10 zapasov s ATM vyhral len raz. A ze ATM najslabsie. :D:D:D

Tom10

12
2016-04-15 13:20:10

ten nadpis je perfektny :D :D

katalan

24
2016-04-15 13:23:08

Nebojte city Real s prehľadom vyradí...ale je to fakt zvláštne že vždy dostanú toho papierovo najslabšieho súpera.....

bruno1

11
2016-04-15 13:33:56

obavam sa ze nie. tusil som ze wolfsburg padne rovnako tusim aj kolaps city. Ak by si Ibra v stvrtfinale nedal tehly do kopaciek tak ich PSG vyradia aspon o 3 goly. City su jednoducho slabe muzstvo, ak by neboli tak zvalcuju premier league v ktorej teraz kazdy podava priemerne vykony

milos970

15
2016-04-15 13:27:31

Som sokovany. Inak nadpis vystizny.

XaviPuyol

12
2016-04-15 13:31:17

Banda jedna skorumpova uefacka, to uz nie je mozne toto, je mi z toho zle.

bruno1

22
2016-04-15 13:35:36

aj mne je z toho na grc. Real hra len so spermi ktori sa buduci rok ani nekvalifikuju do LM. Hanba! Radsej nech je superliga lebo tieto "losovania" nemaju obdoby

XaviPuyol

14
2016-04-15 13:32:50

Banda jedna skorumpovana uefacka, to uz nie je mozne toto, je mi z toho zle.

lolo

-17
2016-04-15 14:42:46

preco? UEFA zamietla uplacat rozhodcov Barcelonou? ..taak to mate teda smolu, buduci rocnik max postup zo skupiny

luigi

5
2016-04-15 16:20:43

lolo - vieš ako sa volala prvá žena ? EVA ??? nie ,lolo. Prosím neprovokuj !

matryx68

17
2016-04-15 13:33:25

normálneho fanúšika, myslím culé, to môže len nasrať. zaujímavé, že všetci to vedeli, ako to dopadne a aj to tak dopadlo. naozaj to už nemôže byť náhoda. madridská mafia ovláda UEFA.

milos970

7
2016-04-15 13:34:07

Mi ale pride zvlastne, ze sa to ani nejako neriesi vo velkom. Proste len tak po diskusiach a tak. To keby bol nas pripad, by sme boli v kazdom jednom clanku, ze ako nas UEFA tlaci dopredu a chuda Real uz niekolkykrat ide len cez tych najsilnejsich. Je mi na grc z toho.

bruno1

12
2016-04-15 13:37:09

Ale naco by to riesili. Perez ovlada media. Ked rozhodca pomoze barce = uefalona. Rozhodca poskodi bracu = rozhodca je omylny

Paulie1

-16
2016-04-15 13:36:26

co nemoze byt nahoda? ze sa naplni pravdepodobnost 1/3 ? prestante tolko plakat

bruno1

12
2016-04-15 13:37:56

1/3 + 1/15 + 1/31

Kokosnik

12
2016-04-15 14:14:28

Ak chces vypocitat sancu, ze tri kola za sebou dostanes najslabsi klub (a vyberas zo vsetkych okrem seba a uplne nahodne), tie zlomky by si mal medzi sebou nasobit. A posunul si tam jedno kolo - 1/3 * 1/7 * 1/15 = 0,31%. Lebo teraz si vyratal, ze dostanes aspon v jednom kole najslabsi klub.

soyferinho

4
2016-04-15 14:18:52

Rim nebol najslabsi tim v osemfinale

Kokosnik

6
2016-04-15 14:34:15

To ja ani netvrdim, len opravujem vypocty.

Tom10

5
2016-04-15 15:10:32

nebol, ale bol jeden z najslabšich. kludne mohli dostat arsenal alebo chelsea a skončit

bruno1

2
2016-04-15 16:00:45

hej tiez som si to uvedomil ale neda sa tu opravit koment

sid1

18
2016-04-15 13:41:06

hlavne nechapem preco sa to riesi, ked nas sa to netyka :) mali sme lepsie hrat a mohli sme si to tretikrat s nimi rozdat

Paulie1

-10
2016-04-15 13:38:26

to je zrebovanie? hovori vam nieco pravdepodobnost ? proste maju stastie nehladajte za tym magicke gule ....tak funguje pravdepodobnost ...skor ci neskor pri kazdej cinnosti kde rozhoduje nahoda pride horsia alebo lepsia seria...

bruno1

15
2016-04-15 13:41:31

To sa opakuje ROKY!!! Ak by take serie existovali tak by ich mal aj Bayern, PSG, alebo mozno raz aj barca. Nikto z tychto timov ktore su pravidelne vysoko v LM taketo "serie" nema. Zahada ze akurat real ano....

okbor

7
2016-04-15 13:57:16

Ale aká je pravdepodobnosť, že "niekomu" toto "štastie" ide takmer stále? Ilumináti riadený na diaľku jaštermi z pekiel? :) Alebo len jednoducho "biznis model" nazývaný oficiálne aj UEFA?

fofo112

15
2016-04-15 13:39:41

najviac sa zasmejem je jedno či to budú ATM alebo Bayern ako ich prasknú vo finále dole,to potom už neprežijú.

bruno1

22
2016-04-15 13:42:27

penalta + cervena v prospech realu a je po zapase

SergioRamos

-14
2016-04-15 14:42:05

Nie sme fcb, ze potrebujeme cervenu :)
Ale aj tak vam nepomohla.

bruno1

0
2016-04-15 17:27:07

povedz vallecanu :D

milos970

7
2016-04-15 13:43:52

To tu potom aj tak budu vypisovat, ze sa dostali dalej ako my.

Montoya

7
2016-04-15 13:45:56

finale Real - Bayern jasny vitaz Bayern neni o com ..

MiskoTM

7
2016-04-15 13:55:04

cosi ked sme nepostupili my s Atleticom tak Bayern uz ani tolko, Atletico vyhra celu LM

milos970

7
2016-04-15 13:46:11

Daco z tabora Real : Btw nová špekulácia od barcafans, ako sa Realu vyžrebujú "vždy najľahšie" tímy: v guličkách nie sú normálne papieriky s mužstvami, ale nejaké OHYBNÉ DISPLEJE NOVEJ GENERÁCIE, kde sa názov tímu objaví, až keď ho losujúci vytiahne Hlupe, ale pobavilo

bruno1

-4
2016-04-15 17:28:35

sledujem komenty tu aj na ceskom webe a nikde to nebolo. cisty vymysel

milos970

3
2016-04-15 20:54:46

Teraz to tam uz nieje, ale skopiroval som to odtial, tak nekecaj aspon, ja si nemam potrebu vymyslat.

marek17

-7
2016-04-15 14:01:10

stranka barcelony a zase sa tu riesi len real :D

XaviPuyol

9
2016-04-15 14:07:43

Ano, lebo kto je barca je proti realu!!!

MiskoTM

-8
2016-04-15 14:01:50

aale chlapci, nerobte hanbu Barcelonskym fanusikom, ste ako male deti ked si myslite ze to je zmanipulovane

Aministrator

15
2016-04-15 14:07:28

presne podla predpokladov..KKS real zase najľahší možný žreb... ked si človek pozrie že hral v LM proti Malmo, Doneck, AS, Wolfsburg, City, tak to ani nevypadá ako cesta ligou majstrov ale ledva Europskou ligou :D...Ani si nepamatám kedy sme mi dostali najlahšieho možného súpera pri žrebe. Naopak real pekných pár rokov najťažšieho možného nechytil... Losovacia šťastena asi prišla o nohy lebo sa od nich ani nepohne

bruno1

0
2016-04-15 14:12:51

moje slova.

alabaj84

-7
2016-04-15 14:08:11

stale len real real real... :D bozee :)) uz mam taky pocit ze tu poniektory ani niesu fanusikovia barcelony ale skvor len hatery realu... ved tu maju vecsiu radost ked real prehra jak ked barca vyhra :)))

XaviPuyol

1
2016-04-15 14:09:12

Presne tak !!!

Aministrator

6
2016-04-15 14:11:31

ja neviem ak ten real vyhrá LM tak to bude skôr nasmiech ich cesta LM v podstate bude spočívať v dvoch ťažkých zápasoch za celý rok (finále + odveta s vlkmi) ostatné sú akoby prípravné oddychovky počas sezony. Také Atletico malo nás, byern mal juve, teraz si to rozdajú medzi sebou.. A real AS, vlci, City...kks niektoré predkolá LM sú ťažie

XaviPuyol

-2
2016-04-15 14:13:15

Presne tak, som myslel ako reakciu na Aministratora.

soyferinho

11
2016-04-15 14:17:36

ach boze.. a ked pred dvoma rokmi barca dostala atletov a real dostal bayern? alebo rok pred tym Real dostal Man Utd. a Barca AC Milan, alebo rok pred tym ked Real dostal Bayern a Barca Chelsea?

Man City nie su tak slaby tim, a vobec niekedy ma tazsie zrebovanie ten a niekedy ten. Tuto sezonu mal Real stastie v tom ze dostal Wolfsburg, a tiez ze nedostal v osemfinale nejakeho megasupera, v semifinale uz prakticky neexistuju favoriti

bruno1

0
2016-04-15 17:31:42

v ktorom z tvojich prikladov ala barca lahsieho supera ako real? v ani jednom. to znamena ze sa len potvrdzuje teoria ze lahkych ma len real. Btw. s "tazkym" superom ManUtd rozhodol rozhodca nezmyslenou cervenou kartou, na ktoru uz fans madridu asi zabudli ked plakali nad tou torresovou

Blauguranas

6
2016-04-15 14:20:16

Nemyslim si jak tady někteří řikate že je City papírově nejslabší soupeř, tady už je to hrozně moc vyrovnane a City bych vůbec nepodceňoval, Real nemá takovou formu na to aby City přejel, bude to dost vyrovnané, můj osobní tip je že vyhraje City a na druhé straně to podle mě bude Atletiko, Mnichov je momentalně dole a nevěřím že dokážou prolomit skvěle organizovanou obranu.

bruno1

1
2016-04-15 17:32:59

kiez by to bolo ako vravis, mas u mna pivo. obavam sa ze city urobi zas nejaky kiks v obrane a real postupi o gol

soyferinho

10
2016-04-15 14:20:32

ale inac cely svet sa spolcil proti barcelone, mafia uefa ovlada perez, ovlada aj ronaldovu nohu aby dal goly, podplaca superov a maju specialne lopticky s ohybnymi lg displejmi.
a to vsetko lebo perez je vesmirny jaster.

Fiko

5
2016-04-15 14:26:32

Najväčšia sranda je to, že už od vyraďovacej fázy som vždy trafil súpera Realu, že by som bol taký dobrý veštec, a ďaľších 100 ľudí na tejto stránky tiež ??? :)

WTFSTASTIE

8
2016-04-15 14:33:38

Nedalo mi to a musel som sa zaregistrovat. Takze k danemu losu :D a neuveritelnemu stastiu ktore vobec nevidim a hned vysvetlim poviem preco. Osemfinale - papierovo slaby super tan nebol len AS RIM ale aj - Dynamo kyjev, Gent, Wolfsburg, PSV, Benfica, Zenit. To je takmer polovica! Ked sme uz pri tom Arsenal uz tiez nieje to co byval navyse ako uz byva pri vasom lose zvykom team proti ktoremu hrate ma polovicu kadra zraneneho vid. arsenal, alebo aj bayern ktory ste vyradili minuly rok a to nehovorim ze ste vdaka tomu vyhral aj ligu ze Real mal od zimi zranenych aspon 2 klucovych hracov kazdy zapas. Tak isto na to doplatil aj proti juventusu nad ktorym ste nakoniec vyhrali vo finale.

bruno1

-6
2016-04-15 15:30:31

Arsenal je vyssie v lige ako city, takze je slabsi? A v case ked sme s nim hrali tak bol v anglicku PRVY!!!! tak si uz prestante srat do huby madridisti a priznajte ze mate stastie, ak uz nepriznate ze je to zaplatene

WTFSTASTIE

4
2016-04-15 14:33:47

OK spat k stvrtfinale, tam sme mali malicke stastie ale taktiez sme mohli dostat este aj Benficu, ktora podobne ako Wolfsburg potrapila Bayern takze taky slaby superi to ani neboli :). A Semifinale su vsetky tymi vyrovnane si myslim, ja by som prijal aj bayern, ktory je hrateln. Horsie by bolo Atletico, proti ktoremu sa nam nedari. Inak ma city silny kader a moze to dopadnut akokolvek papierovo je to zatial tak 60 : 40 pre Real co neni take jednoznacne ako tu niektori pisete. Takze tolko o neexstujucom stasti ani nadpozemskej sile ci Perezovi. BTW je stastistika ze do finale na 70% postupi team ktory hra prvy zapas doma :). A teraz piste!

alabaj84

-3
2016-04-15 14:38:11

zbytocne tu je kazdy slaby :)))) ja by som dal rovno barce trofej a by tu bol kazdy spokojny :))

bruno1

-1
2016-04-15 15:28:53

to co tu pises su len hovadiny aby si ukazal aki ste uzasni. Preco potom 80% hlasujucich na stranke madridu chcelo man city?

taketo lacne prispevky ti tu nikto nezozere. kazdy vie ze keby ste dostali bayern tak by ste plakali ako vas vytrieskaju

petrarcha

4
2016-04-15 15:31:58

Tak ako tomu bolo pri poslednom dvojzápase Real-Bayern že?

alabaj84

1
2016-04-15 15:42:32

ano presne tak vtedy bolo tiez naj dostanu supera a jak bol bayern tak sa tu radovali konecne a jak real vyhral bolo ticho... ano chceli a keby bola tu anketa koho chce barca myslis ze by to bolo inac?? asi tazko :)

alabaj84

0
2016-04-15 15:44:23

k tej ankete este ja som hlasoval za bayern :)

bruno1

-2
2016-04-15 17:11:57

keby barca dostala wolfsburg vsetci tu by sa radovali a rcite aj uznali ze to je lahky super. rovnako tak keby sme dostali city, ktore bolo minuly rok zrele na 10 golov v odvete. Ale nikto by sa po zrebe nehral na frajera a dodatocne chcel bayern alebo atletov

alabaj84

-2
2016-04-15 17:22:02

dobre dobre mas pravdu pekny den prajem :)

Messi123

9
2016-04-15 14:38:55

Finale bude Man City vs Atletico .

alabaj84

1
2016-04-15 14:42:35

kludne moze byt :)

Kamil7

-2
2016-04-15 16:10:50

Tak urcite :)

dumbo

13
2016-04-15 14:46:30

Zly jaster Perez zas uradoval a nahrial tepelne tie lopticky :( Nahoda? Nemyslim si...A teraz vazne. Nebudte ako placuce deti. Vazne verite tymto vasim konspiraciam? Minuly rok Real dostal to Atletico, ktore teraz vyradilo Barcelonu v tej istej faze. Predtym dostal Borussiu, na ktoru nevie prilis hrat a v semifinale Bayern. Atd nechce sa mi vymenuvat vsetky pripady. Niektore komnty tu su vazne smiesne na to sa neda nereagovat.

bruno1

-2
2016-04-15 15:24:28

borusia bola vtedy tiez najlahsim superom takze tvoja teoria je na vode :D

bruno1

-5
2016-04-15 15:26:04

okrem borusie boli v semifinale bayern a barca, takze naozaj to bol silny super? :D :D

dumbo

0
2016-04-15 16:12:35

Hej bola lebo hrala futbal, ktory Realu vobec nevyhovoval. A inak si pocul, ze tim ktory sa prebojuje do semifinale LM nie je slaby?

Tom10

-5
2016-04-15 16:17:33

to neni pravda real sa prebojoval do semifinale a je slaby. city tiež.

bruno1

-3
2016-04-15 17:08:06

kazdy vie ze sa tu hovori o relativnej sile v porovnani s ostatnymi semifinalistami. nikto tu nehovori ze city je na urovni michaloviec omg.

tomessi

-7
2016-04-15 15:01:36

Od utorka bolo jasne ze budu mat MC, keby v stredu postupila benfica, tak mozno ich, ja sa vobec necudujem... Hlavny ciel realu je biznis spolu s medialnou prestizou. Cielom projektu UEFA CL je tiez hlavne biznis, stretli sa zaujmove skupiny... Koneckoncov real bol vzdy protekcny klub, vzdy ho chranili mocni.. Nas ciel je posuvat kvalitativne hranice futbalu, rozvijenie talentu... a v tom je Barca hodne vpredu...

Tom10

-6
2016-04-15 15:12:52

vítam na tejto stránke dobrých madridistov ktorým negratulujem k úspechom realu, ale k neúspechu barcelony

bruno1

3
2016-04-15 15:23:05

kedy ta uz konecne admini vymazu?

Tom10

-2
2016-04-15 15:24:05

ked ich pekne poprosiš

petrarcha

-1
2016-04-15 15:25:16

To by museli zmazať 3/4 diskutujúcich alebo aspon celú diskusiu lebo to čo sa odohráva pod týmto článkom nemá so zdravým rozumom nič spoločné

Tom10

0
2016-04-15 15:27:35

sa čuduješ? je to až moc napadne

petrarcha

0
2016-04-15 15:31:03

City určite nie je lahký súper, dokázal v dvojzápase poraziť Paríž, ale aj ked by sa mi to zdalo nápadné , nebudem predsa robiť zo seba blbca a vyplakávať niekde na nete ked tým aj tak nič nezmením. Navyše váš oblúbený klub už vypadol.

Tom10

-6
2016-04-15 15:45:17

no z toho mame najväčšiu radost že uefalona je vonku. to je samozrejmé.

tomessi

4
2016-04-15 15:54:57

Ty si pozri diskusie na RM strankach - nikdy by ma nenapadlo na tie hluposti reagovat, skor na pobavenie... Tym ze sa tu ty a tebe podobni objavuju zrejme je tato stranka pre vas zaujimava, inak si neviem predstavit dovod preco stracas cas s registraciou a komentami na takej podlateba ubohej stranke s ludmi s nizkym IQ

WTFSTASTIE

-1
2016-04-15 15:59:11

:D pretoze mame z vas srandu, vasa fanusikovska zakladna je vo svete rarita :D. Vyhovorky , urazanie supera hlavne Realu vyplakavanie atd... tu je toho plno na nasich strankach takmer vobec. A to chodim na obidve takze viem porovnat spravanie uzivatelov. My si na nasom webe robime srandu iba z vas fanusikov malokedy z hracov FCB :) to je rozdiel.

bruno1

-1
2016-04-15 16:03:15

na vasich strankach takmer vobec? ty imbecilny curak. pozri sa co ste stvarali na vasich strankach po vyluceni torresa.

petrarcha

2
2016-04-15 16:05:35

tomessi: máš pravdu, chodím sem preto lebo je táto stránka pre mna zaujímavá z toho dôvodu, že sa tu väčšinou z článkov dozviem novinky, ale na druhej strane mi nedá sem tam zareagovať na kopiace sa hlúposti v komentoch

petrarcha

0
2016-04-15 16:08:46

WTFSTASTIE: nie je to tak celkom pravda, podobní exoti sa nájdu aj na stránka realu, ale rozdiel vidím v tom, že tam sa nájde dosť ludí čo takéto správanie odsúdi oproti tejto diskusii, kde sa to len nabaluje a nabaluje. Česť výnimkám, ktoré tu určite sú.

tomessi

1
2016-04-15 15:45:00

Preco Realu nedaju usatu uz v septembri? boli by sme usetreni tychto divadielok a odrbavania

Tom10

2
2016-04-15 15:50:04

teraz jak je madridistom veselo, ešte pred dvoma mesiacmi chceli vyhodit pol kadra

alabaj84

-1
2016-04-15 15:52:48

to mas pravdu :) ale je to take nieco jak pred dvomi mesiacmi barca neporazitelna kto ju zastavy atd... na kazdeho raz pride :)

Tom10

-1
2016-04-15 16:11:44

no na vas už asi nie

WTFSTASTIE

-5
2016-04-15 15:56:25

Teraz kruta pravda pre vsetkych fans barceonovy , nepamatam si ziadne vase ferove vyhranie LM. 2009 - chelsea :D tam neni o com ukradnuty titul. Dalsi rocnik vylucenie van persieho zato ze zakoncil po odpiskani :D offsajdu :D a nasledne dalsi zapas proti realu vylucenie pepeho za imaginarnu zlomeninu alvesovej nohy + neuznanie higuainovho golu pre vymysleny faul ronalda. A minuly rok ste presli cez Bayern ktoremu chybaly snad 3-4klucovy hraci. Navyse vsetci dobre vieme ako by to dopadlo keby sa realu nezranil Modric, James, Ramos, Bale, Benzema, nemali by ste ani ligu. Dokonca v oboch zapasoch El Clasica sme boli o triedu lepsi, to musi uznat aj najzarytejsi fanusik barcelony. Ja nemam problem uznat ked hra Real zle.

Tom10

2
2016-04-15 16:00:59

ty si strašny idiot. keby sa nezranil modrič james bale a perez tak by ste mali minuly rok treble nie?

bruno1

0
2016-04-15 16:01:58

zraneni hraci = nefer vyhraty titul. :D :D :D madridiot logic

Krakenn

1
2016-04-15 19:21:21

"Slabí soupeři v LM" = Nefer vyhrany titul :D Barka fan logic...

Tom10

5
2016-04-15 16:05:10

4 sezony sme boli jasne najlepši tim na svete, z toho 2x sme ziskali LM. čo je na tom nepochipitelne? minulu sezonu sme nemali konkurenciu. zas. v tomto tisicroči nenajdeš lepši a uspešnejši klub ako barca. real sa može schovat. nesiaha nam ani po členky. ty spochybnuješ suverennu barcelonu ale "tažky" žreb realu je uplne v poriadku.

Tom10

2
2016-04-15 16:09:32

myslel som tretie tisicročie, od roku 2000

Davidek252

0
2016-04-15 16:04:10

Hej ty,WTFSTASTIE počúvaj tu Real už niekoľko ročníkov po sebe mal a má vo vyraďovacej časti slabších súperov, tak mi tu nemudruj, a prestaň vravieť o minulosti čo sa stalo v minulých El Clásicach.

Paulie1

2
2016-04-15 16:06:14

inak zo zaujimavosti pozrite si statistiku vyradovacich zapasov LM za poslednych 10 rokov ked boli real a barca v rovnakom kole percentualne vychadza ze real dostal viac krat tazsieho supera podla ratingu ako barca...v poslednych rokoch je to na strane realu ale celkovo za 10 rokov je to okolo 60/40 pre barcu ze mala lahsieho supera tak prestante plakat stale ze je zivot nefer :D

Kamil7

-4
2016-04-15 16:17:05

Musim sa priznať , že som fanúšik realu , ale väčšinu z vás , ktorí sa zapánate do tejto konverzácie je mi lúto . Musíte byt neuveritelne deprimovaní . Neviem si predstavit , ze by na urcitych renomovanych stránkach o reale madrid bola v kazdom druhom hanlivo a s nenávisťou riešená jedine a výhradne barcelona. Mimochodom tento učet som navštivil naposledy , len som sa musel vyjadrit . Vzchopte sa a prijmite prehru . Vacsina z vas su predsa chlapi.

Tom10

-3
2016-04-15 16:18:15

prehru? aku prehru prosim ta?

Kamil7

-7
2016-04-15 16:19:53

No asi tu s atleticom , kedze po tej sa zacali obuvat do realu ...

Tom10

6
2016-04-15 16:28:40

jaj ja som myslel že 0:4

Tom10

4
2016-04-15 16:29:35

stale sme prvi v lige ktoru už vyhrame, vo finale CdR ktore tiež vyhrame a budeme mat dva pohare. vy ani jeden.

petrarcha

-1
2016-04-15 17:07:27

Tak prečo máš potom potrebu vkuse sa stažovať na Real ich hráčov a žreb LM? Mal by si sa tešiť z úspechov svojho tímu.

bruno1

4
2016-04-15 17:09:09

Preco mas potom ty potrebu vyjadrovat sa na stankach barcelony? Chod sa tesit zo stastia v lose

petrarcha

-4
2016-04-15 17:47:14

Už som na niečo podobné odpovedal v komentároch vyššie.

Kamil7

-3
2016-04-15 17:34:58

Hah , 0:4 super , podme sa tesit z pol roka stareho vysledku :) , velmi ma vsak zaraza tvoja pevna ruka pri pisani riadkov o vyhre ligy a pohara , presne pre toto ste teraz tam kde ste . trochu pokory by nezaskodilo . dovi dopo

petrarcha

-3
2016-04-15 17:48:42

Je uplne jedno čo napíše tu na stránke, kde to nikoho zo zainteresovaných nezaujíma a nič neoplyvní. Takže tým to určite nebude.

WTFSTASTIE

0
2016-04-15 17:54:34

bruno1 preco nadavas? mal by si dostat ban za nevhodne spravanie. Ja tu nikoho neurazam. A ked ide o tie komentare tak ano najdu sa aj na realskej stranke ale v ovela mensom pocte aku tu ci uz ide o urazky alebo rozoberanie barcelony a ak sa rozoberala barcelona tento rok nikdy nebolo urazena mozno 1 koment zo 100 taky je a to je od nejakeho debila. Ale tu je zo 100 komentarov 50 o reale a z toho 40 su urazky takze tak.

Invencible

2
2016-04-15 18:32:33

Dobre ze maju City. Ani si nevieme predstavit ako trz Arabi namotivuju hracov City k postupu cez Madrid :) Bayern tiez nehra v plnej forme kdez to City bude mat ohromnu motivaciu nielen Arabsku(financnu) ale aj ako team z anglicka ktory chce vystupit z tiena... Predstavte si tie jemne baletky ked narazia na tvrdu anglicku obranu a to ani nehovorim ze v predu maju Aguera :) Som si isty ze finale bude City Atletiko :)

Galacticos

-1
2016-04-15 23:53:21

ešte si poplačte prosím nech sa možem zasmiať :D sranda že najslabšieho súpera Real aj tak nedostal

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.