Futbalový svet sa dnes dočkal škandalózneho odhalenia. Bývalý prezident FIFA, Sepp Blatter, priznal, že bol svedkom žrebov na európskom leveli, kde boli využívané studené a teplé loptičky, aby sa dalo medzi jednotlivými tímami diferencovať.

V jednom z rozhovorov pre La Nacion Švajčiar priznal, že sa takéto veci diali. "Nikdy som sa nedotkol loptičiek, no samozrejme ich môžete označiť pomocou ich zohrievania či schladenia. Zažil som žreby, na ktorých sa to dialo. V UEFA áno, ale nikdy v rámci FIFA. Samozrejme, že sa to mohlo udiať, " priznal bývalý šéf FIFA.

Blatter ozrejmil aj celkom jednoduchý návod, ako sa toto ovplyvňovanie využívalo v praxi. "Pred žrebom vložíte niektoré loptičky do chladiaceho zariadenia. Potom ste schopný na dotyk loptičky diferencovať. Keď ich chytíte, viete, aké sú, " odhalil bývalý veľmi vysoko postavený futbalový funkcionár.

zdroj: sport-english.com
foto: sport-english.com , dailysabah.com

BenjaminN

top komentár
148
2016-06-14 13:01:39

nojo, tak to vše vysvětluje , proč má Real vždycky tak dobrý žreb...

Pravda

-84
2016-06-14 13:10:48

aha tie nase paradne zreby co ..Bayern,Borusia,Juventus atd...tento rok to vyslo viac easy ale tvrdit ze napr City boli lahky zreb je uz vela aj na mna..

MiskoTM

top komentár
96
2016-06-14 13:14:05

co tu trepes :D ved city bol jednoznacne lahsi super ako bayern a atletico :D

Pravda

-63
2016-06-14 13:17:26

ze boli lahsi ako dalsi dvaja to nepopieram ale ze su lahky super to je somarina..

MESSISUANEY

top komentár
50
2016-06-14 13:32:42

Dobre a to ako čo? Mali vyradiť City a dosadiť tam hornú dolnú a priradiť Vám ju? :D Ved jasne, že ste už museli dostat City keď tam iný nebol na výber. Ale potvrdilo sa, že zase ste mali najlahšieho MOŽNÉHO súpera. Samozrejme keby tam bolo také Malmo tak sa stav, že dostanete Malmo.. O tomto to všetci hovoria.

sokar

32
2016-06-14 13:33:01

nebudem tu rozoberať každý jeden žreb, ale minulú sezónu boli semifinálové štvorice: Real, Barca, Bayern a Juventus. Túto sezónu to boli: Real, Bayern, Atletico a City. Nikto netvrdí že Juve a City sú ľahký súperi, ale sám musíš uznať že v poronaní s ostatnými čo boli na výber tak boli jednoznačne outsidermi. Samozrejme môže sa stať aj prípad ako vlani ked Juve na prekvapenie postúpil...

sokar

25
2016-06-14 13:33:14

A aby som nehovoril len k Realu, tie žreby boli pochybné každým kolom, tá štvorka sa navzájom akosi zázračne vyhýbala, a vždy sa vytvorili záhadné dvojičky - napr. po slávnom prestupe hrala bývala legenda klubu proti svojim, alebo tréner proti svojému bývalému mužstvu, prípadne záhadná šanca na odvetu

triton

2
2016-06-15 08:52:58

v porovnani s moznostami ktore boli ...

Tom10

-10
2016-06-14 13:03:33

ja som čital, že z toho usoešne profitoval iba jeden klub a bol to nejaky taliansky.

Taylor

top komentár
56
2016-06-14 13:06:35

Ja si myslím, že týmto vyjadrením sa dá mnohé vysvetliť, čo sa žrebov Ligy majstrov za posledné roky týka. Už si myslím, že nie je konšpiračné po takomto vyjadrení človeka vysloviť svoj názor - Madrid potreboval Undécimu existenčne získať.

Pravda

-41
2016-06-14 13:09:56

aha ze to povie najvacsi korupcnik ktory samozrejme povie ze tam kde bol on cize vo FIFE sa nic nedialo ;) a hlavne povedal ze bol pritom a kedze rok ci kolko uz nie je vo funkcii tak tento rok nemoze byt ani rec...znova hladanie daco zle na Madrid ktory prsote vyhral 2 krat LM za 3 roky ale vy to neprekusnete

kamko

14
2016-06-14 16:39:15

Ale to neznamena že keď on už nie je vo funkcii že sa to teraz nedeje. Keď sa to dialo vtedy tak sa to s veľkou pravdepodobnosťou deje aj teraz;)

Rossel

33
2016-06-14 13:07:12

za toto by som tým pánom dal do mraziaceho stroja ich vlastné "loptičky"

MiskoTM

10
2016-06-14 13:12:11

nikdy som tomu neveril zeby bolo zrebovanie ovplyvnene minulu sezonu v prospech realu ale teraz zacinam mat pochybnosti :D :D ale nejde mi do hlavy preco by chcel zambrotta takto pomoct realu, to mu museli dat slusny balik za ten zreb :D

Pravda

-21
2016-06-14 13:14:05

no jasne byvaly hrac Barcelony by pomahal Realu..

Vendeta

14
2016-06-14 13:15:29

Hanba celej fifa aj uefa. Maju miliony za total easy prácu, ale aj tak im nestačí aby sa nenechali podplácať. Za toto by som ich sudne zbavil všetkého majetku a ako trest by mali isť makať niekde na stavbu.

Rick

-21
2016-06-14 13:29:35

Deti si budú ale stále "hutoriť" svoje :D http://www.forcabarca.sk/...

naqiria

30
2016-06-14 13:42:45

ozval sa clovek, ktory chodi pravidelne na stranky konkurencneho timu presviedcat ludi o svojej pravde, a pravidelne nazyva fanusikov barcy dedickami...

naqiria

8
2016-06-14 13:43:35

detickami *

okbor

24
2016-06-14 13:42:58

Zambrotta povedal: "Môžem prisahať, že tam neboli žiadne horúce alebo pokrčené loptičky,". Blatter hovorí o ochladených loptičkách. O takých Zambrotta nehovoril, takže neklamal. Ale zároveň takéto ochladené loptičky nevylúčil.

IronGuru

6
2016-06-14 18:08:46

áno šefe, keby to bola pravda (čo je dosť možné) hneď o par dni by to chlapik priznal však :). Toto prehlasenie ta zrejme už fakt dostalo do rozpakov a pochybnosti a nemáš nato argument, tak hodis članok ktory ma vypovednu hodnotu ako toaletny papier. Ale vieš čo, mňa toto vôbec neprekvapilo.

okbor

2
2016-06-14 19:30:28

Ak to bola reakcia na mňa, tak nechápem. Pretože len citujem čo Zambrotta povedal. Oficiálne, do médií. Zároveň konštatujem, že neklamal. Taktiež konštatujem, že chladené loptičky nespomínal. Tá posledná veta je samozrejme len fikcia pre pobavenie. Netreba všetko brať vážne. Aj keď...jeden niekedy nevie.

sid1

17
2016-06-14 13:30:26

Vidim ze blatter si zacina "spominat" a potapat ludi co potopili jeho. Pekny chliev

frkmrk

11
2016-06-14 13:31:33

Pravda, uz som to pisal,ze objektivne hodnotenie by malo byt za jedno decenium a kedze urciti odbornici to hodnotili aby to pasovalo Realu,tak brali len pol decenia kde Real vyhral LM 2x okrem toho dokopy takmer nic, pricom Barca za to decenium vyhrala LM4x,nehovorim o domacej lige a CdR a k Tebe len tolko:ked pises nieco, snaz sa o objektivitu a po tejto uverejnenej sprave pri losovani by som mal dojem ze pri objetevite by ste nepostupili ani do semifinale a toto Ti pisem bez emocii a prezradim Ti, ked som bol na finale CdR 22 5 2016 bol som si pozriet aj stadion SB v dop. hodinach, nevidel som vsetko lebo ho pripravovali na nejake vecerne hud. vystupenie, uznavam,je to krasa aj spolu s muzeumum Realu,skus byt aj Ty prosim objektivny, ahoj.

Neymito

10
2016-06-14 13:59:35

HAMBA UEFE !!!Tak uz je jasne preco real vyhral LM jedenast krat (;

Pravda

-18
2016-06-14 14:05:40

jasne samozrejme vsetky vyhry su skorupmovane :D ...

tominno9

16
2016-06-14 14:51:10

tá 2. 3. 4. a 5. nie nakoľko real bol podľa vtedajších pravidiel ako obhajca rovno dosadený do finále :D

Rick

-18
2016-06-14 13:59:55

Tomuto "pánovi" osobne už neverím ani nos medzi očami, ale kde sú peniaze a moc, tam je aj špina. Samozrejme, teraz to tu bude samý Real sem a tam, ale pripomeniem, že žrebovali aj ľudia spojený s Barcelonou, napr. Zambrotta nedávno.

Taylor

21
2016-06-14 14:06:12

Viem, že sa ťa to tu pýtalo už viacero ľudí, Rick. Viem, že si ešte pred apokalypsou bol policajtom, v podstate si ním bol aj dlho po, máš to v sebe. Tvoja skupina prežila všetko, Negan vás teraz trocha síce asi poriedi, ale dostanete sa z toho. No i tak...

Taylor

24
2016-06-14 14:06:22

Čo tu robíš? Robí ti to radosť? Ľudí, ktorí chodia rýpať na weby konkurenčných tímov je veľa, no sú to takí tí, no trošku pomalší. Ty si tu z presvedčenia, čo je o dosť smutnejšie. Nechaj tu našu komunitu fungovať, myslím, že to bez tvojich komentárov všetci zvládneme. Je to šport, rivalita k tomu patrí, nikto z tvojich kamarátov, čo fandíte Realu ťa o toto určite nežiada. Nemusíš si nič ohbajovať, maj svoju pravdu, je to pekné, ale tuto nemá miesto, je to len zbytočná provokácia v 95% prípadov :)

Rick

-17
2016-06-14 14:15:41

Urážam niekde klub či hráčov, alebo normálnych fandov ako fantomas ??? Okrem tohto portálu som aj na stránke Red Devils a Atlétov, takže neviem čom je problém. Keď niekto normálny názor berie ako provokáciu, je to jeho problém.

Taylor

23
2016-06-14 14:21:06

Trocha sebareflexie, sledujem ťa tu už hodnú dobu, neviem koľko sa tu nachádzaš, no si známa figúra. Označuješ fanúšikov Barcy za deti - tým by som začal aj skončil. Považoval som ťa vždy síce za rušivý element, no k niektorým veciam máš miestne poznámky. Ale aj tak si myslím, že si tu zbytočne. Mal by si to prehodnotiť. :)

Rick

-23
2016-06-14 14:31:38

Rušivý element bude každý, kto nefandí danému klubu, to je normálne nielen tu, ale na každej stránke. A k tým deťom, ak ťa to urazilo, tak srry, ale myslel som ľudí typu bruno1, s nulovým rešpektom, ktorý budú teraz "na koni".

aguero

-24
2016-06-14 14:37:32

Presne :D, neviem preco ich nabanujete, za sproste slova ako ostatnych, za to ze su fanusikovia fcb ci mozu otvarat hubu a hrubo nadavat a ponizovat?

bruno1

14
2016-06-14 20:41:27

Neber si ma do huby ty spina. Smiali ste sa nad nasimi "konspiracnymi" teoriami ktore sa teraz potvrdili a ty si stale melies to svoje. Madridiotovi nepreukazes ani nos medzi ocami

Mourinhov_Prst

14
2016-06-14 15:10:44

Taylor, daj mu ban. Aj jemu aj tomu druhemu s nickom Pravda.

Neymito

11
2016-06-14 15:25:04

Presne neviem ako tu takych magorov vobec mozu pustat , nemaju svoju fanusikovsku stranku tak chodia na stranku FC BARCELONA cize naj konkurenta.

aguero

-18
2016-06-14 16:01:20

bohuzial na rozdiel od teba kiddo, sa vieme spravat, takze nema dovod nas banovat.

adriano

10
2016-06-14 15:46:42

Pleties dve na tri však pravda vyjde na povrch a keď sa prevalí že real to mal vydlazdene potom som zvedavý čo povieš mudreho.Ano blater je skorumpovaný až po uši ale to čo povedal je vážna vec a posledný žreb realu je veľmi podivný...stále ti to napíšem: dá sa šťastie kupit? Asi sa dá a v reale to veľmi dobre vedia...Božie mlyny melú pomaly ale isto.

aguero

-12
2016-06-14 16:00:51

:D, ak si myslis ze Real mal csetu k zisku LM vydlazdenu, co si potom myslis o zapase Barcelona Chelsea a neodpiskanych 5 jedenastok :D, o tom sa tu nikto ani len nezmienite, a to bolo do oci bijuce a nie nejaky zreb kde je uplne jedno kto s kym hra ked vo finale vyhrat porazit aj tak najlepsi team.

tunno

14
2016-06-14 16:19:22

5penalt možno takych Ronaldovskych simulovacich. A že je jedno aký je žreb? To je presne myšlienka kolerujuca tvojmu intelektu.

adriano

15
2016-06-14 16:23:39

Keď uz vytahujes chelsea tak len si spomen kto hral celý zápas skoro v desiatich a zaco bol vylúčený hráč barcelona konkrétne abidal tak si spomen na inter milano a neuznaný gól barcelony a následne vyradenie...a hovoríš tu že barcelona pomáhali takto si predstavujes pomoc? Si blázon zaslepeny ako viacej ľudí ktorý závidia barcelone tie úspechy ktoré dosahujú posledné roky.Zial máš slabé argumenty a môžeme sa o tomto rozprávať veľmi dlho...

aguero

-13
2016-06-14 23:02:58

vylucil ho preto lebo sam videl ake to je ocividne a uz sam nevedel co je dobre rozohodnutie a co zle nieco spravit musel :D , v kolkej ze to minute dostal?

bruno1

16
2016-06-14 20:44:18

Vy ste dali jediny gol vo finale a to z ofsajdu a ramos nedostal jasnu cervenu. Keby nebol rozhodca nakloneny realu tak ste v riti

aguero

-21
2016-06-14 14:38:14

Aj by to bolo z casti uveritelne ak by to nelosovali byvale legendy futbalu, ktore by sa na taketo svinstvo urcite nedali takze wake up kids.

IronGuru

11
2016-06-14 18:16:20

Toto je fakt pádny argument kamarade, daj si five. Za to že sú to legendy futbalu, tak nemôžu v zakulisi tajne skorumpovat nejaky zreb vo futbale, v ktorom už ani neúčinkuju, a dostať zato pomimo pekný balík, to by naozaj nikto z nich nikdy neurobil....

adel

-11
2016-06-14 14:58:18

uprimne si myslim že ovplyvnovanie možno existencie, ale!!!! určite nie na tomto principe, slabsí horší , ale na marketingu ktory potrebuje uefa, a to nema nič spoločne s realom, barcou či kym kolvek, tu ide o prava o to dať kokopy zaujimava dvojice aby sa predavali prave atd atd, ....lebo sorry ta logika niektorych tu je normalne vadna, ako chces určit kto je horší super, ved napr. ten real s atleticom nakoniec neprehral, takže potom sme my boli najslabši ???sak to je hovodina, uefa možno ovplyvnuje ale kvoli svojim ziskom a nie kvoli akemukolvek klubu

Sabuliak

6
2016-06-14 15:25:35

Lenze dany klub si moze u uefy za dake peniazky ten zreb zmanipulovat :)

adel

-7
2016-06-15 08:47:12

a čo ked by tie kluby boli dva, alebo tri??? na to si nepomyslel, potom čo? akože kto da viac?????

plcd

8
2016-06-14 15:11:39

Ešte by mohol Blatter porozprávať ako vybavovala Irina pre niekoho zlaté lopty a ako za to platila.To by bola sranda.

Higuain10

-9
2016-06-14 16:40:13

Komentár bol vymazaný kvôli porušeniu kódexu diskutujúceho.

Higuain10

-11
2016-06-14 19:14:19

tie kodexy su nekompromisne :D

123456

8
2016-06-14 20:05:04

Už dávno som vravel že FIFA nie je fér . Sú tam len prachy a moc nič viac . A to hlavné ešte len príde .

123456

4
2016-06-14 20:34:28

Samuel Umtiti je na 99% náš .

Galacticos

-14
2016-06-14 22:59:06

Podľa mňa táto stránka podplatila blattera aby toto povedal...dokonalá konšpiračna teória :O nech zas rýchlo môžme začať s tým ako ako Barce všetci ubližujú a Perez je prevteleny Franco a všetko manipuluje :O kurna už som pár dní nevidel žiadne sťažovanie už mi to tak chýbalo

okbor

3
2016-06-14 23:46:14

Nie, to nie je pravda. V skutočnosti bol Franco v rámci celého Matrixu prevtelený budúci Pérez. Jeho hlavná úloha bola udržať nad vodou jediného konkurenta najlepšieho klubu na svete (samozrejme FCB). To, že popri tom spravil v Španielsku to čo spravil, to bola len taká bokovka. Ale to nikto nevie, lebo to bude až v 4-ke. Ale inak Pérez je tajný culé, ale zároveň aj čierna ruka robiaca zle FCB, čo je súčasťou jeho karmy.

bruno1

8
2016-06-15 08:52:16

Co prispevok to dokaz zadubenosti madridiotov

Zorrrro

9
2016-06-15 08:56:45

Klobuk dole, poznam vela idiotov, bojim sa ze tebe nesiahaju ani po clenky. Je vidiet ako nasrate maju ti madridioti v hlave, ked sa nieco prevali, comu sa predtym smiali, tak teraz miesto toho aby chodili kanalmi, tak tu pridu este taketo perly vypisovat, fakt nechapem motivaciu...

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.