Rozhlasová stanica Cadena COPE v programe El partido de las 12 uviedla, že Lionel Messi súčasný kontrakt nepredĺži a v roku 2018 z Camp Nou odíde.

Je zrejmé, že posledné týždne boli pre Messiho nesmierne ťažké - opäť prehral finále veľkého turnaja a navyše bol uznaný vinným v kauze krátenia daní, za čo dostal trest odňatia slobody vo výške 21 mesiacov.

TIP | Messi na ceste do Chorvátska
TIP | Ako chce byť Ronaldo najlepší v histórii, ak nie je najlepší ani vo svojej ére?

Cadena COPE vo svojom programe uviedla: "Dostal tak silné údery, že prišiel čas pozastaviť sa nad súčasnosťou a budúcnosťou. Prvý záver, ku ktorému došiel je, že je na všetko sám. Už mesiace je prenasledovaný, stíhaný a nechránený." Rádio ďalej tvrdí, že kampaň klubu #TodosSomosLeoMessi hráčovi skôr škodí ako by mu mala pomôcť.

Argentínčan sa má do Barcelony vrátiť 25. júla, aby sa spolu s tímom vydal na predsezónny zraz do Anglicka. Práve tam majú zverenci Luisa Enriqueho naplánovaný tréningový dril a tri priateľské stretnutia.

zdroj: sport.es
foto: sport.es

Ladislavvs

top komentár
120
2016-07-11 09:03:41

Niekoho obleje kýbel šťastia a vyhrá euro s remízami z najlahšej skupiny z 3 miesta, má najlahšieho pavúka, je horší vo finále a aj tak vyhrá nejakou šťastenou a niekto doslova zabezpeci postup arg. ktorá každý zápas vyhrá o 2-3 góly a aj tak prehrá neštastne na penalty. Katastrofa tento rok. Aj LM ten pavúk a rozlosovanie.

Pravda

-30
2016-07-11 10:35:46

francuzsko bolo natom so supermi podobne..skupina lahka a pavuk lahky tiez..sice boli v tej tazke polke ale hrali s Irskom , ISlandom a az v semifinale mali Nemecko ..kdezto portugalsko hned chytilo najlepsie hrajuci tim Chorvatsko ktore vyradilo a potom prisli lahsi superi..

s1ck

22
2016-07-11 11:51:45

a najlepšie čítať tie komentare že..ronaldo vyhral euro zlat lopta musi byť jeho :D

Pravda

-9
2016-07-11 12:21:28

no ona uz asi aj je..sam Griezman to povedal ze po tomto co Ronaldo vyhral 2 najdolezitejsie trofeje je jeho..

bruno1

7
2016-07-11 16:36:47

Najdolezitejsie su preto lebo na ine real nemohol dosiahnut. Ak by vyhral ligu tak by bola zrazu najdolezitejsia :D

bruno1

6
2016-07-11 16:37:48

Vies ono je rozdiel ked mas lahkych superov lebo si dosiahol v skupine 7 bodov a ked mas lahkych superov po tom ako si postupil z posledneho mozneho miesta s 3 bodmi...

Radovan

-20
2016-07-11 09:03:59

Drísty

milos970

22
2016-07-11 09:10:51

No tak to snad nie

Asrian

-70
2016-07-11 09:11:41

Nech odíde,nám je na nič..

Ladislavvs

39
2016-07-11 09:15:02

Nefetuj. Tento rok je individuálne určite naj.hráč na svete Messi. Môže si hovoriť kto chce čo chce, CR7 nebol tento rok ani tak užitočný pre tím ako Suarez alebo Bale. Ešte aj ich 2 by som dal pred neho. To že CR dal v LM góly malmo a sachtaru a na eure Madarsku co su vsetko podpriemerne tímy z neho naj hráča nerobí.

Tom10

-49
2016-07-11 09:26:26

To máš pravdu, ale Ronaldo získal veľký úspech s reprezentáciou. To je to, co ho navždy bude stavať pred messiho.

jokerito

18
2016-07-11 09:30:01

Tom10 chápem tvoju potrebu zarýpať si a opať vytiahnuť tu Ronalda v článku o Messim.Nechápem prečo ale nefandíš Messimu keď je to naj hráč Barcelony a objektívne dlhodobo aj sveta. Si fanúšik Barcelony? Ja dúfam, že aspoň trochu áno, keď celé dni tráviš na našej stránke.

Tom10

-34
2016-07-11 10:10:26

na otazku či som fanušik barcelony už neodpovedam, ja mam radšej messiho hru, ale jednoducho messi nema to čo ma ronaldo. chyba mu taka mentalita a osobnost ktora by ho doviedla tam kam ronalda. ukazuje sa že hrat dobre cely zapas a potom zlyhat, je horšie ako nehrat nič ale v dôležitom okamihu potiahnut tim.

jokerito

8
2016-07-11 10:17:15

Tento tvoj nazor poznam. Ale pytal som sa ci si myslis ze si Messi nezasluzi repre titul.Druha vec je,ze ja si nemyslim ze Messi v prvých dvoch finale zlyhal. S Nemeckom hral dobry zapas,ale oni boli skratka lepsi a v minulorocnej Cope vo finale on jediny premenil svoju penaltu. Teraz by sa mu dalo vycitat ze ju nedal, to v podstate si vycita aj on sam, ale druha vec je ze ani tam nieje istota ze by tie penalty vyhrali. lebo jeho penalta nerozhodla.

Tom10

-21
2016-07-11 10:23:26

zasluži si, ale ronaldo musel celu karieru žit v tieni messiho, a nevzdal sa. messi sa vzdal ked ukončil repre karieru. a teraz bude pre väčšinu ludi ronaldo ten lepši, prave kvôli tomuto euru a messiho problemom či už na ihrisku alebo mimo neho. od messiho sa čakalo že niečo s argentinou vyhra, od ronalda nie. messi mohol aspon v jednom finale strelit gol, ale nestrelil. aj takto sa na to možme pozerat. že ked bolo treba, nedal ten jeden dôležity gol.

jokerito

7
2016-07-11 10:29:13

Messi sa podľa mňa tiež nevzdá. Možno je teraz v tieni on, ale to ukončenie repre bolo o frustrácii. Aj on bude alebo pokračovať v kariere. Ak máš taký názor ako píšeš, tak sám musíš chcieť aby pokračoval a napríklad v Rusku vyhral MS. Druhá vec je, ak je Ronaldo roky v tieni Messiho a občas sa dostane na výslnie pre neho, neznamená to ež je celkovo lepší. V tom prípade je lepší Messi, lebo ho dlhodobo zatieňoval.

jokerito

9
2016-07-11 10:21:14

A ešte jedna vec.Ano na repre turnajoch v konečnom dôsledku rozhodne, to že niekto v danom okamihu potiahne tim, ale spravidla to nebyva skoro nikdy zrovna ten, kto je tahunom muzstva. Aj teraz to nebol Ronaldo kto to bol ale Eder a v klucovom zapase ktory ich doviedol do finale Quaresma/ Chorvatsko. Cize bud objektivny. To by si mohol povedat aj na Ronalda ze zlyhal vcera, ked nedohral, aj ked jeho vina to nebola.

Tom10

-19
2016-07-11 10:25:07

ale nebyt ronalda tak sa tam ani nedostanu. už len to že tam bol robilo vela. pritomnost messiho moc nepomohla. ronaldo je futbalova osobnost, lider. messi je najlepši hrač, ale tieto dôležite vlastnosti mu chybaju.

jokerito

7
2016-07-11 10:25:48

Uvediem aj ine priklady ked velakrat rozhodli finale ini hraci ako tvorcovia ci tahuni: Trezeguet- ME 2000, Torres ME2008, Iniesta tiez nebol povazovany za lidra ked rozhodol Ms a určite by sa našlo kopec ďalších. ak sú penalty tak je to väčšinou loteria a nedá sa povedať že jeden hráč dotiahne mužstvo. Čiže vyčítať Messimu dve prehry na penaltách mi príde scestné.

jokerito

7
2016-07-11 10:30:56

Chces naozaj tvrdit ze Messiho pritomnost nepomohla tomu aby sa Argentina dostala do finale? Do vsetkych troch , tri roky po sebe? Naozaj si toto myslis? Neverim. LEbo podla tvojej logiky Ronaldova pritomnost na ihrisku im pomohla dostat sa do finale, V tom pripade urobil iba presne to iste co Leo 3krat

jokerito

7
2016-07-11 10:32:52

Pozri, ja Ronalda naozaj uznávam. Aj keď sú mi naňom niektoré veci nesympatické, uznávam ho a je to výborný hráč ale nedokázal by som ho tak odpisovať ako ty Messiho, keď ešte aj ty tvrdíš že si jeho a barclonsky fanušik.

jokerito

9
2016-07-11 09:32:18

Po pravde ja Ronaldovi to ME nijako nezávidím , aj mu to prajem lebo hráč ako on si repre titul zaslúži. Ale zaslúži si ho aj Messi a ak je spravodlivosť mal by nejaky do konca kariery ešte vyhrať. A nehovor že nie, taky zaslepeny byť nemožes. Verím napríklad aj taký Ronaldo by to Messimu doprial. To len hejteri ako ty su riešia nejakú zlatú loptu v každom komente.

Ladislavvs

11
2016-07-11 09:34:52

Presne tak, tiež si myslím, že CR si zaslúžil titul v repre, predsalen je to pán hráč. Ale úprimne, Messi bol v tolkatich finále a stále prehrá v predlžení alebo na penalty. On by si ju zaslúžil ovela viac a nejak mu nie je doprate.

sid1

8
2016-07-11 09:40:30

Zartujes? Podla tohoto hocijaky grecky odkopavac je vlastne viac ako kopec svetovych hracov. Navyse individualne bol ronaldo slaby na jeho pomery a zase sa ukazalo kto zavisi na druzstve co ho urobi. Co sa ironicky kedysi prabe vytahovalo na lea, ze bez xaviho a iniesta je nic pritom je to presne naopak.

jokerito

11
2016-07-11 09:27:09

Nám je na nič? Ty o čom točíš. Je to náš najlepší hráč. Omg to čo sú tu za fanúšikovia. ZA niektorých sa fakt hanbím.

Tenlepsi

3
2016-07-11 09:35:49

a ty jsi kokot né?

plcd

2
2016-07-11 15:24:04

Áno vám debilom z realu je nanič,neuplatnil by sa u vás-nekope nikoho do hlavy a nesimuluje ako celé vaše mužstvo. Ladislavvs-to si nevedel,že tento chlapček je madridista?

bruno1

3
2016-07-11 16:39:41

tu je kazdy druhy madridiot. skoda ze admini nevyberaju vstupne aspon by na tych vymletych hlavach este volaco zarobili

Barsenal

11
2016-07-11 09:24:16

Dufam,ze nebudu idioti a zacnu tu zmluvu riesit....Vravel som,ze najprv sa mal vyriesit Messi a az potom hocikto iny.

jokerito

8
2016-07-11 09:37:42

K článku. Áno Messi dostal silné údery,ale o tom to je, že ten najlepší dostáva najtvrdšie rany a aj tak pokračuje ďalej.Chápem Lea že môže byť stále frustrovaný,no verím,že bude pokračovať. Samotná Barcelona mu musí podať pomocnú ruku, ukázať, že je pre nás dôležitý a že ho potrebuje.Verím,že ďalšia sezona bude úspešná a opäť vyhráme nejaké tituly na čele s Messim.Treba skúsiť začať hneď superpohárom.

Barsenal

3
2016-07-11 09:41:05

A kedy to maju s nim vlastne predlzit podla dostupnych info ? Zostavaju mu 2 roky kontraktu,ja nechapem,preco si to takto nechali a nepredlzovali to tak,aby mu vzdy zostavalo 4-5 rokov...

jokerito

0
2016-07-11 09:56:25

nestresuj, ten clanok je cista spekulacia. Nepredlzovali mu nahodou zmluvu cca pred rokom? A nedavno tu bol tusim clanok ze sa mu uz pripravuje nova zmluva.

Barsenal

-6
2016-07-11 09:58:06

Nepredlzovali,len zvysovali plat....

adriano

11
2016-07-11 09:41:05

Tu nejde o zmluvu messiho ale o to aký postoj má samotný klub k messiho kauze.Klub mal byť pružný v riešení veci a nie teraz vypísať podporu po internete aby mu fanúšikovia vyjadrovali.V prvom rade mal klub chrániť svojho hráča a svoju česť pred súdmi lebo teraz to vyzerá ako keby bola barcelona klubom podvodníkov na daniach.Ale klub to má riešiť a urgentne majú právnikov tak neviem kde je problem.Myslim si že za laportu by sa to už dávno riešilo inak a nie takto.

jokerito

-5
2016-07-11 09:58:49

adriano,teraz vidíš aký dokáže mať každý človek iný názor, ktorý je subjektívny. Ty ako fanúšik Barcelony si myslíš toto. Ale fanúšikovia iných klubov alebo obyčajní ľudia si myslia, že keby nebol hráč Barcelony tak by už sedel na tvrdo. Pravda je vždy niekde uprostred.

adriano

2
2016-07-11 10:08:32

Aj benzema by mal potom sedieť natvrdo za sex s neplnoletou a vydiernie ale sedí nie hra dalej ale zato nechcem obhajovať krátenie daní.

jokerito

4
2016-07-11 10:34:33

ja som len vysvetloval ake mozu mat rozni ludia rozne nazory. nizsie som vysvetlil ze si nemyslim ze ma sediet.

buldozer

8
2016-07-11 10:32:16

Keby nehral za Barcu, tak je ta kauza davno zabudnuta. Vid dalsi spanielski danovi hriesnici ktorym presli podobne preslapy.

jokerito

1
2016-07-11 10:48:23

Mozno ano a mozno nie. Zoberte si takého Wesleyho Snipesa. ten si tiez nechal robit dane nejakému zlodejovi a museli ist sediet.Viem ze je to z inej oblasti ale podobny pripad.

jokerito

3
2016-07-11 10:02:41

Tým samozrejme nechcem povedať,že s myslím, že je vinný.Mne príde tá kauza smiešna,rovnako ako u iných futbalistov.Ved tam je nad slnko jasné,že vinní sú ti hadi, ktorí im tie dane robia a priživujú sa nan ich.Je predsa nemožné aby 17-20 roční chalani, ktorí hrajú celý život len futbal, vedeli riešiť dane pri takých sumách, čo sa tam točia v ich príjmoch.Ja som si tiež nikdy nerobil sám priznanie, radšej som si to dal spraviť,lebo chcem mať istotu, a tiež verím tomu človeku čo mi to spraví...

Tom10

-15
2016-07-11 10:45:51

jokerito: ja suhlasim so všetkym čo pišeš, len jednoducho ronaldo ma niečo čo messi nie. schopnost využit jeden moment ktory može byt jediny v zapase. on je hrač stvoreny pre velke momenty, messi v nich pravidelne zlyhava. jedna vec je ich hra, druha vec je tato vlastnost. to že ronaldo je najlepši za poslednych 20 rokov, tomu on veri. on je pre seba najlepši aj v historii. on nevidi pre seba rovnocenneho supera. takyto postoj messimu chyba a bez neho vidime ako to všetko dopada. jasne že chcem aby vyhral MS, lenže on s tymto postojom by mal radšej zostat doma, lebo zase zlyha tak ako to vie len on.

jokerito

4
2016-07-11 10:52:26

Ok to beriem. Ale zasa ja si myslim ze Messi nie je taky nesebavedomy ako ho media vykresluju.Je skromny ale verim tomu,ze si tiez obrovsky veri a aj tiez obrovsky veri v to ze ten titul ziskaju.Napríklad po tych penaltách,bol evidentne v soku a dovtedy mi prislo ze si myslel, ze tu Copu musia vyhrat a ze su tam najlepsi a ze ich potiahne k tomu ako ty hovoris. Po pravde po tom finale mi pripominal dost ronalda. Ten tiez zazil takyto smutok napr po penaltách so Spanielmi.

Tom10

-12
2016-07-11 11:04:44

no lenže oni ju aj museli vyhrat, boli najlepši na turnaji, to s portugalskom nikto neratal. to ešte ronaldovi pridava.

jokerito

5
2016-07-11 11:17:28

Čiže rozumiem dobre tomu, že podľa teba je viac dotiahnuť mužstvo k diskutabilne zasluženemu viťazstvu ako to keď hráč svojím vplyvom urobí mužstvo jasne najlepším na turnaji ktoré vo finále nešťastne prehrá? A nie raz ale hneď dva roky po seb na penalty? Tu ide podľa mňa skôr o to, že ak by Leo hociktoré z tých 3 finále vyhral, tak by nikto už nepochyboval že je naj hráč historie. takto to ostáva skôr len viac v rovnováhe a napínavé.

Tom10

-5
2016-07-11 11:48:00

nepochyboval, lenže messi to nevyhral. ani v jednom nedokazal nič urobit. rozhodnut zapas. jednoducho zlyhal. ked pride na samotnu hru, messi je jasny vitaz. ale ako možme videt, nestači to.

Nalim

5
2016-07-11 12:09:09

Placko bol včera potrestaný za správanie v drese Realu.A zasluhu na vcerajsom zápase ma takú, že bez neho hrali lepšie, zomknutejšie.. Ha ha ha. Pri konci zapasu ta šaškoval.

Jestper9

7
2016-07-11 13:01:30

Vyhrat MS, CA ci ME je pekné, ale absolutne by som podla toho nehodnotil hráca.Je to kratkodobý turnaj, kde naozaj, ze Messi 4x bol vo finale na tychto podujatiach a nič. Ronaldo 2x a teraz mu to vyslo hoci Portugalsko hralo škaredo fakt. Na základe v podstate premenenia finaovej šance a nepremenenia nemozno sudit hráca. Messi napr. vo fianle MS pripravil pre Higuaina 2 tutovky a nedal. Ronaldo finale prakticky ani nehrla vcera, ale hned ze ma uspech s repre. tak má

Jestper9

0
2016-07-11 13:03:58

Uspech s klubom je ale viacej podla mna. Tam makijú hráči mesiace. A tam sa kvalita ukaze. Tu v tychto pár zápasových turnajoch je to aj o štastí velmi. Portugalsko skupina lahucká a ltt. A súperi okrem Chorvatska žiadny až po finále. A aj tak slabota a štastie výrazne prispelo k titulu. Opak co sa deje s Argentinou

bruno1

6
2016-07-11 16:42:14

Mas pravdu. Penaldo tie svoje 2 finale s prehladom rozhodol. :D :D :D Prve prehral a druhe nehral :D boze Tom10 ty si taky kokooooot ze sa vymykas tejto galaxii :D

jokerito

1
2016-07-11 12:00:36

Ak to nestaci, preco ma messi ovela viac klubovych trofeji ako cr? Tu ma tvoja idea trochu medzery nemyslis?

jokerito

7
2016-07-11 10:54:56

Co sa tyka vyuzitia momentu a rozhodnutie zapasu tam tiez nemozes tvrdit ze toto Messi nema. U z nespocetne krat v kariere mal aj zapasy v ktorých zrazu rozhodol a bol smrtiaci.Napr finale lm s United, semifinále s Realom, teraz finale pohara so Sevilou, minuly rok s Bilbaom, 4 goly Arsenalu,a kopec ďalších Toto je praveze vlastnost ktoru uznavam ze maju obaja z nich a su v nej spickovy.

Ladislavvs

12
2016-07-11 11:04:03

Mne sa zas nepáči, že niekto o sebe tvrdí, že je "najlepší za posledných 20 rokov", alebo že "chcem byť najlepší v histórií" alebo " keby boli ostatný spoluhráči na mojej úrovni" a vyjadrenia podobného typu.. Radšej mám skromnosť, Messi nepotrebuje takéto vyjadrenia, stačí si pozrieť jeho hru a každý vie, kto je najlepší.

jokerito

2
2016-07-11 11:23:25

Tu by sa dalo polemizovať. Mne osobne je tiež bližšia Messiho povaha, lebo tiež som skôr introvert ako on, ale dokážem pochopiť, že niekomu príde na Ronaldovi plus jeho sršiaca sebavedomosť.

fofo112

9
2016-07-11 10:47:37

Jednoducho Leo má už toho dosť a niet sa čomu diviť,hlavne že barca má aspoň desať právnikov a tí nie sú schopní chrániť svoju megahviezdu,ved Leo predsa dane už dávno vyrovnal ak by sa to týkalo niektorého hráča RM, tak Perez ich už dávno vyšmarí von,toto je rozdiel medzi Bartolomeom a Perezom.

martins15

-6
2016-07-11 12:23:09

Ja len dufam ze ak bude chciet fakt odísť čomu neverím tak ze ho nepustime zadarmo v roku 2018 ale predame za vykupnu klauzulu.

fofo112

0
2016-07-11 13:11:05

má to chalan dobre premyslené.

Ahonen2

0
2016-07-14 22:56:22

Dúfam ze sa to nestane a Messi ostane a ukonci svoju karieru Barcelone je dôlezity hrac pre Barcu.Visca el Barca.

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.