Julio Rodriguez je trénerom brankárov v čilskom klube Colo Colo a zároveň veľmi blízky kamarát Claudia Brava. V rozhovore pre miestne médiá uviedol dôvod, prečo brankár Barcelony nakoniec do Anglicka odišiel - kvôli zlým vzťahom s Ter Stegenom.

Bravo svoje súperenie s Ter Stegenom verejne nikdy nekomentoval. Nepáčili sa mu však komentáre o tom, ako si cez médiá snažil vydobyť post jednotky v tíme. Bravo ako pravý profesionál na konanie mladého Nemca nereagoval.

TIP | Dôvody odchodu Brava


Jeho blízky priateľ Julio Rodriguez však prezradil, že medzi brankármi Barcelony panovala zlá atmosféra. Uviedol, že Bravo odišiel práve kvôli Ter Stegenovi, ktorý chcel silou mocou post jednotky vo všetkých súťažiach.

"Treba byť lojálnym a plným rešpektu a vždy, ale naozaj vždy podporovať svojho spoluhráča z tímu. Zlé vzťahy s Ter Stegenom Brava rozčuľovali, až sa nakoniec rozhodol odísť."

Julio Rodriguez a Claudio Bravo

"V tomto období kariéry sa rozhodol žať úspechy na každom fronte. Žiadna výzva pre neho nie je priveľká. Keď mu zavolal Guardiola, dvakrát nepremýšľal. Je tu niečo dôležitejšie ako plat, ktorý mu núkali."

zdroj: sport.es
foto: sport.es

DanBarca

-15
2016-08-25 21:31:37

To, že odišiel je lepšie pre Stegena a hlavne pre atmosféru v šatni. Visca el Barca

tominno9

top komentár
61
2016-08-25 21:47:04

je to lepšie pre Claudia aj pre Matsa, ale spôsob ako odišiel, nepridalo Stegimu na kredite, vyštval spoluhráča, ktorý bol stále o level istejší!

Tom10

-32
2016-08-25 21:54:39

o level istejši? chcel by som videt jeho istotu keby chytal tak malo ako ter stegen. bol by v prdeli. ja som velmi rad že už je preč.

Teo07

top komentár
42
2016-08-25 22:28:24

Ak si dobre spomínam, Ter Stegen dostal na začiatku minulej sezóne šancu asi na 5 týždňov, keďže bol Bravo zranený. Mal priestor, aj čas, aby ho poslal definitívne na lavičku. Ako to dopadlo vieme... Odchádza aktuálne jednoznačne lepší brankár.

Tom10

-16
2016-08-25 22:46:20

vy ste všetci mimo. ter stegen je určite lepši. nechapem podla čoho usudzujete že bravo je lepši. a vybral si prave obdobie kedy bola naša obrana velmi slaba.

Jestper9

-4
2016-08-26 10:19:17

Toto im nevysvetlíš. Tu ako keby väčšina boli deti, alebo zaslepenci. Bravo chytal častejšie, tak bol pre nich proste lepší. Keby mali spravit top 11 sveta, tak je tam vsetko FC Barcelona.

Darsley

7
2016-08-26 08:13:09

No pockat porovnavas stegenovych 5 tyzdnov ? ....a spominas si aj ako hrala vtedy nasa obrana ?

mikimi122

1
2016-08-26 08:55:02

Lepší brankar už s kratkou buducnosťou.

jokerito

1
2016-08-26 08:55:02

Ter Stegen ale dostal aj sancu na konci sezony na par zapasov kde ukazal ze na to ma a podrzal nas. Pamatam si stale tu tutovku granady co vychytal v poseldnom kole. Tam jednoznacne ukazal ze bude nasa jednotka. Brava mam rad ale suhlasim s Tomom ze uz prisiel jeho cas.

tominno9

5
2016-08-25 22:30:17

videli sme tú istotu vlani v superpohároch alebo v zápase s AS Rím, dostať gól z 50 m, to si chlapec bude ešte 50 rokov pamätať... a to len preto,že sa hral na Neuera, ktorý si dovolí byť 25 metrov od brány pri protiútou súpera!

jokerito

-5
2016-08-26 08:57:06

Suhlasim ze vtedy este pripraveny nebol, a tieto facky boli pre neho skolou ako sa zlepsit. Nastal ca dat mu plnu doveru.

emiliano

13
2016-08-25 22:31:45

Stegi teraz môže ukázať,že je jednotkou,ale ľahké to mať nebude,Cillessen mu bude v pätách .A keď zakiksuje,sadne si...

plcd

1
2016-08-26 17:59:09

A potom bude chodiť žalovať na vedenie,že on má v zmluve,že je jednička.A rozbije vzťahy v celom mužstve.

fantomas

13
2016-08-25 22:54:49

Bravo 3148 minút (35 zápasov); ter Stegen 2312 minút (26 zápasov).
Na 3 Bravove zápasy chytal ter Stegen 2,23 zápasu.
Nemyslím si, že je to taký rozdiel. :)

fantomas

4
2016-08-25 22:56:10

(sezóna 15/16)

plcd

4
2016-08-26 17:55:04

V prdeli si ty -v madridskej.A myslím si že absolútna väčšina fanúšikov Barcy,by bola tiež veľmi rada, keby si už nastálo zmizol z tejto stránky.

123456

9
2016-08-25 22:28:36

Stegen je mladý ale nie na 100% spôsobil mnohé chyby a Barca si to nemôže dovoliť.Ale nech je ako je možno bude chytať tak ako má. Jeho prednostou je vek. A to je jediné.Bravo skúsený brankár má už niečo za sebou. Tam sa dá hovoriť aj o podržaní mužstva.Zbiera samé ocenenia. Treba si spomenúť koľko rokov mal napr. Dino Zoff. Je to zlé keď v takom veľkom klube nie je nikto kto urobí v šatni poriadok.

jokerito

-3
2016-08-26 08:59:27

Stegen, urobil par chyb ale verim ze sa z nich poucil, beriem to ako mladicku nerozvaznost, napr ten gol s Rimom, navyse treba aj uznat ze ten gol bol aj dar od Boha pre Rimanov. A ked sme pri kiksoch, Stegen zdaleka neurobil nikdy kiksy akonapr Valdes a ten bol u nas jednotkou roky...

Azulgranas

15
2016-08-25 21:39:54

Pred sezónou 2014/15 Barcelona mala kúpeného ter Stegena ako hlavneho brankára, ale Enrique chcel mat v tíme aj Brava. Ani ja by som nebol na ter Stegenovom mieste zrovna najspokojnejší... Najviac ma mrzelo keď nechali Brava chytať na MS klubov, to som si už myslel ze ter Stegen odíde. Bolo mi jasne po konci sezóny že jeden odíde a myslím si, že pre našu budúcnosť je veľmi dobré že zostal ter Stegen.

Poky

-7
2016-08-25 21:50:46

Tak za 20m € by byla chyba ho neprodat.. I když je je to výborný golman, ale dokážeme ho nahradit :)

andres550

-16
2016-08-25 22:02:07

Vyj*banec

V1PER

0
2016-08-25 22:07:43

sa spamätaj. Nikto nechce sediet na lavičke, obzvlášť ked potrebuje skusenosti a ma celu karieru pred sebou. Takto teraz budú obaja jednotky a obaja chytať. Je to dobré že odišiel

fantomas

1
2016-08-25 23:09:33

Ja len nechápem toto vaše zastávanie ter Stegena. Však on bol tým, ktorý si svoje miesto nezastal, nie Bravo. Nie je cítiť istotu ani z obrany ani z neho, keď je v bráne on. Naopak s Bravom za chrbtom vyzerala istejšie aj obrana. Do médii vyplakávať, no to by vedel každý. Dával klubu ultimáta, že ak nebude po mojom, tak hento a toto.. Takto sa nespráva hráč, ktorý si chce vybojovať post jednotky v klube ako je Barça. Bravovi úplne verím, že v takej atmosfére sa mu veľmi 'pracovať' nechcelo. Som zvedavý ako to bude vyzerať. Náhradu za Brava som dúfal Diega Alvésa, bohvie či sa oňho Barça aj reálne zaujímala.
Cillessen mi (rovnako ako ter Stegen) nie je sympatický, takže držím palce Masipovi. (Cillessena veľmi nemám nasledovaného, takže možno ma prekvapí, ale prvý dojem nie je TOP)

Veľká škoda toho Brava. Vymenili sme istotu na pár rokov za experiment, ktorý nemusí vyjsť.

tominno9

1
2016-08-26 08:28:44

Ja sa na to tiež pozerám rovnako... Len s tým rozdielom že Ciles mi nie je nesympaticky, ale nehodnotim jeho nákup ako nutnosť. Masip by zachytal rovnako dobre, veril som, že dostane šancu byť druhým golmanom

jokerito

4
2016-08-26 09:01:32

Máš pocit že napr v zápase na Bayerne si Ter Stegen svoje miesto nezastal? a celkovo v sezone ked sme vyhrali LM?

Bachy

-3
2016-08-26 13:21:45

Neviem čo tu kydáte na stegena že dostal 2 podotýkam 2 lacné góly proti Bilbau a AS Rím proti AS nemal šancu chytiť tú loptu ani keby bol ako každý brankár len medzi šestnástkou a jedenástkou to bolo trafené nechytatelne..
Spomínate tu aj Začiatok minulej sezóny že dostával veľa gólov pozreli ste si aj to aké góly vtedy dostával všetko to bolo po takých chybách obrany že nemal vôbec šancu...

Bachy

-2
2016-08-26 13:22:01

V lige majstrov keď sme ju vyhrali ukázal dokonca aj najkrajší zákrok edície LM čo ešte od neho chcete ? nepochopím ľudia sia myslia že by mal chytať za zápas 5 tutoviek...

Radinko11

9
2016-08-25 23:33:55

Tak aj ja sa vyjadrím :D..Ja som rád za to že ostal Stegen.. v podstate nám on vychytal LM..keď sme ju vyhrali..tie čarovné zákroky proti Bayernu napr. alebo niekto ide hovoriť že Bravo vychytal penaltu..hej ale to aj Stegen Aguerovi v LM a na to že LM sa hrala len raz za 2 týždene predvádzal neuveritelné zákroky keďže hral len v tých zápasoch..ja verím v budúcnosť a viem že on je ten pravý.. Masip mohol byť kludne 2 brankár..to je vše čo k tomu poviem...V podstate som rád že Bravo šiel preč...pretože Stegen je ten čo bude čarovať aj naďalej ;)

galibier

5
2016-08-26 06:47:53

ten Holandan je zbytocny nakup,Masip mohol pokojne robit dvojku.

Federer

3
2016-08-26 10:41:59

Boli sme busom Barcy v Leverkusene na CL. Tam okrem Messiho a Rakitiča hrali všetky deti z B-čka. A ter Stegen zachránil úžasné šance domácich. A vidieť to live je iné ako v TV. Výkon hodný majstra. No i Bravo je bezvadný. Sám neviem čo by som spravil ako tréner alebo športový riaditeľ.

Fazy

-3
2016-08-26 12:39:48

To že odchádza Cladio Bravo považujem za veľkú chybu Barci. Nevravím, že Ter Stegen nie je dobrý brankár ale tie góly, ktoré v LM dostal napr. s AS Rim z polovice ihriska a niekoľko ďalších podobných, tak Bravo také góly nedostával. Som teraz zvedavý či Lucho bude aj s Mesipom a Stegenom robiť taký kolotoč ako predtým. Mesip si asi veľa nezachytá. Bravo sa podľa mňa v anglickej lige neuplatní, pretože tam sa hrá veľmi silový futbal s nakopávaním lôpt do šestnástky a to Bravovi nesedí.

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.