Barcelona len pred niekoľkými dňami potvrdila odchod Claudia Brava. Výška odstupného mala byť 18 miliónov eur plus 2 milióny eur na bonusoch, zdá sa však, že to tak úplne nie je. Prestupová čiastka by mala byť podľa zdrojov MARCA vysoká 16 miliónov eur.

Ďalšie 4 milióny potom Barca zinkasuje v prípade, že klub či hráč splnia určité podmienky. Na prvý pohľad sú to veľmi odvážne ciele:

  • 1 milión eur pre Barcu v prípade, že City vyhrá Ligu majstrov a Bravo bude chytať vo finále.

  • 1 milión eur pre Barcu v prípade, že City vyhrá anglickú Premier League.

  • 500.000 eur pre Barcu v prípade, že sa City kvalifikuje do Ligy majstrov, pričom toto platí 2 po sebe idúce sezóny.

  • 20.000 eur pre Barcu za každý jeden štart za City, maximálne sa však môže jednať o 50 zápasov, dohromady to tak môže byť až milión eur.

zdroj: marca.com
foto: marca.com

Vendeta

21
2016-08-28 16:01:38

Brava sme mohli predať kludne za 30M bez bonusov. Je to jeden z najlepších brankárov na svete a každý dobre vie že pre city su peniaze neni problém. Navyše Pep chcel silou mocou Brava.
Je iné ak o hráča nemaju kluby zaujem vtedy nech kludne predávaju pod cenu.

sid1

-6
2016-08-28 16:05:19

Preco si im neposlal tyzden dozadu email, ze to dokazes za 30? Naivita ludi mi tu obcas vyraza dych.

kov3

-4
2016-08-28 16:16:13

Netreba ťa vôbec komentovať, stačí keď ti nalepím (-)

sid1

3
2016-08-28 17:33:16

A v com?ze nejaky miestny expert by predal kazdeho za uletenu sumu aj douglasa min. za 10. Vzdy su tam tri strany, hrac, barca a klub co kupuje. A musis najst nejaky spolocny bod. V jeho veku proste 30m nebude stat. Ukaz mi jedneho brankara v jeho veku co sa predal za 30m.

Vendeta

4
2016-08-28 17:25:00

Sa zobud. Pirklad: Za ter stegena boli ochotný položiť 80M.
Každý dobre vie ako MC mína za hráčov obrovské peniaze a vobec to nepocituju kedže majitelmi su šejkovia

sid1

1
2016-08-28 17:35:09

Ale prosim ta a kde to pisali? V novom case? Medzi novinami a realitou je rozdiel ak si nezistil. Pozri si prestupove obdobie a potom realne prestupy. Papier toho znesie

Vendeta

0
2016-08-28 18:02:02

Písali to na tejto stranke.Stačí sa pozrieť na tie prestupové pálky čo stále rastu. Ved ano máš pravdu stačí pozrieť tohtoročný prestupový trh a medzi prvými je pogba za 110M za nim Higuain za vyše 85M ale ty tu budeš písať že 30M za kvalitného brankára je prehanne.
A to či som to čítal v novom čase je dosť trápne kedže to písali na tejto stránke. Akoby asi bežný človek ako ja alebo ty vedel o tom že Barca sa zajma napr o Alcacera keby o tom nepísali v nejakom športovom časopise...

sid1

-1
2016-08-28 18:38:43

OMG. Bez znizovania tejto roboty co tu robia, odkial asi myslis, ze beru informacie? Marca co je zdroj tohoto clanku je ako informacny zdroj dost neista a ked pozeras ich stranky tak dost casto su cisty bulvar.Takze obcas sa pozeraj na to kde je zdroj tej povodnej spravy.

sid1

-1
2016-08-28 18:40:05

Keby podla tvojej logiky boli ochotny dat za ter stegena 80m co je jeho vykupna klauzula tak mi povedz preco by ho nemali. Ked by si ho cenili na 80 tak urcite by nebol pre nich problem mu dat 3 nasobny plat ako ma u nas. Proste never vsetkemu co nejake blbca napadne napisat a pouzivaj pri tom rozum.

Vendeta

2
2016-08-28 19:13:04

Nepísal som že verím všetkemu. Viem že denniky často krát prehanaju ale niekedy píšu aj pravda. To prečo neni stegen v MC neviem a nevieš to ani ty. AJ ked nemožeme na 100% vedieť či MC boli ochtný zanho vysoliť 80M.
Aj majitel PSG chcel kupiť Messiho alebo ronalda a bol za nich ochotný položiť 150M a nakoniec nekupil ani jedneho aj ked mohli mať 5x vačší plat. Sám to majitel PSG vyhlasil. DOvod prečo neprestupili?...

nepalko

0
2016-08-29 11:34:08

sd1,čo je to za hlúpa otázka,že prečo nemá City,ter Stegena??? No asi preto,že klub (BARCA) stál na jeho strane,že bude jednotkou... Tak proto odišiel Bravo,že mu nechceli pridať plat a dali prednosť ter
Stegenovi,ako jednotke,kedže je výrazne mladší ...

nepalko

0
2016-08-29 11:39:39

čiže s predajom musí súhlasiť aj samotný hráč,preto tu samozrejme aj ostal.. Aj keby City ponúklo tú výkupnú klauzulu 80 MEGA,aj 200 MGA,ak by s tým daný hráč nesúhlasil,tak by neodišiel !!! Nemyslím si,že City ponúklo za BRAVA tých 40 MEGA,to bola iba tá výkupná klauzula,ale mohli sme si ju kľudne vypýtať.

Roman7

19
2016-08-28 16:11:16

hej tak z 25 je nakoniec podmienecnych 20 bravoooo super prestup ako vzdy z dielne barcelona

nepalko

0
2016-08-29 11:44:52

Súhlasím,že Barca mohla viac dostať,ak by sa troška viac snažila,ale nemáš pravdu s tým,že je to prestup,ako vždy. Stým sa nedá jednoducho súhlasiť. Ak Barca predáva,tak to vyzerá,asi tak ako v prípade Davida Villu,kúpa za 40 MEGA a predaj za 2,5 MEGA,Zlatana cca. 70 a predaj 30 atd,.. Bravo je opačný prípad,kúpil sa okolo 10 MEGA a predal za 20,čiže dvojnásobný zisk a vychytal,nám dva ligové titul + pár dalších menších titulov...

nepalko

0
2016-08-29 11:51:11

30MEGA by City ešte zaplatilo celkom ochotne,tých 10 mega mohol klub ešte vyjednať,kedže ho Pep silou mocou chcel a Bravo tu mal ešte platnú zmluvu,tromfy v rukáve pri vyjednávaní mala jednoznačne BARCA! Pep sa nezhodol s Joe Hardom,čiže súrne potreboval top brankára,to sme mali využiť lepšie,ked už sme mali prísť o takéhoto brankára,tak nech pekne šejkovia zacvakajú...

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.