Po skončení zápasu na Anoeta komentár k remíze Barcelony s Realom Sociedad ponúkol aj tréner Blaugranas Luis Enrique.

Analýza bez servítky

"Pri pohľade na výsledok, je to veľmi milosrdné. Remíza 1:1 je priam zázrak. V druhom polčase sme sa priblížili ich intenzite, ale nachádzali sme sa veľmi ďaleko od niečoho pozitívneho. Naša výhra by nebola spravodlivá, preto treba Realu Sociedad pogratulovať. Niekedy nás porazia defenzívnym futbalom, keď neupriamujú pozornosť na držanie lopty. Real nás prekonal v držaní lopty aj v hre bez nej. Nedokázali sme urobiť ani päť prihrávok po sebe. Bez lopty sme stratení. Súper bol neuveriteľne lepší a preto je výsledok tak pozitívny."

TIP | Piqué: Takýmto spôsobom ligu nevyhráme


Kde je potom chyba?

"Existuje na to niekoľko vysvetlení. Predovšetkým, súper na nás tlačil šiestimi hráčmi a neboli sme schopní realizovať prihrávky na krátke a stredné vzdialenosti. Nevyhrali sme ani 5% súbojov."

Clásico bude iné

"Viem, že rozhovory hneď po zápase so sebou nesú nebezpečenstvo. Nezodpovedajú realite. Priznať, že liga je prehraná už po 13. kole sa mi zdá prehnané, preto na tieto rozhovory ihneď po zápase veľmi neprihliadam. Je to prvýkrát, kedy sme boli výrazne horší ako súper. Musíme sa zlepšiť. Odohrali sme najhorší zápas a v Clásicu určite uvidíme inú Barcelonu. Som si istý, že pôjde ako do vojny."

zdroj: marca.com
foto: marca.com

AndreasGerardi

39
2016-11-28 10:33:57

No, ja len dufam, ze tento zapas otvoril Luchovi oci a uz nebude prihliadat na mena ale na vykony jednotlivcov. Prvy polcas a v zalohe som videl len Gomesa ktori hral v predu aj vzadu. Chudak chalan, ako ma nieco ukazat zo svojho potencialu ked musi neustale branit. Taktiez Sua, spickovy utocnik a jednoduche ofsajdy si nedokaze postrazit. Cele muzstvo je momentalne daleko od formi.

jokerito

16
2016-11-28 10:54:49

Toho Suareza a ofsidy si mi zobral z jazyka a suhlasim aj s hodnotenim Gomeza.

jjnovo

13
2016-11-28 11:13:21

Přesně tak, celý mančaft je na míle daleko od ideální fomy! A proto je nesmírně důležité vyhrát el clasico, ať už to bude sebelepším anebo sebehorším výkonem. Protože, když zabroudáme do loňské sezóny, tak vidíme, co jedno clasico dovede!! :)

enny

20
2016-11-28 12:53:49

MSN nemali skoro žiadnu šancu v útoku. Nedostali sa totiž vôbec k lote, ak si po ňu nešli až do súperovho pokutového územia. Stred pola - chce sa mi plakať. Obrana - nechcem hrešiť. Piqué - nie je perpetuum mobile.
el Clásico - už teraz sa modlím :) :) :)

123456

0
2016-11-28 21:27:13

...

enny

0
2016-11-28 23:35:24

Ďakujem :)

123456

0
2016-11-28 23:40:28

Tak to je potom niečo iné.
Ďakujem aj ja.

Teo07

11
2016-11-28 10:37:12

Netáraj Lucho! Ty ani nevieš čo to je, keď tréner povie, že na zápas sa ide ako do vojny. To vie napr. Klopp, Conte, Moourinho, atď. Ty si možno dobrý asistent hlavného trénera. Ďakuj Bohu za každý deň, kedy hrá pod Tebou Messi. To je celé Tvoje trénerské umenie.

okbor

11
2016-11-28 10:55:29

S tým Kloppom a Contem sa dá určite súhlasiť, ale na to tretie miesto by som dal iné meno, Diego Simeone. A po tom včerajšom zápase, by som dal aj štvrté, Eusebio. Ten včerajší výkon RS asi nie je len náhoda.

jokerito

17
2016-11-28 10:57:04

V čom akože to vie Mourinho? To chceš aby sme hrali štýlom ako hral clasica Real pod nim proti nám? Nie Ďakujem. Ak bude Real na konci sezony prvy tak budem smutný ale pogratuljem im. Určite nechcem aby sme hrali špinavo.

Teo07

0
2016-11-28 11:10:57

Vidíš v mojom príspevku aspoň zmienku o tom, aby Barca hrala špinavo? Alebo o tom, aby Barca hrala el clasica štýlom, ako pod Mourinhom? Ja hovorím o tom, že mnou menovaní tréneri, a aj mnohí iní, sú skvelí kouči a výborní motivátori, ktorí keď zavelia, že sa ide v zápase do vojny, tak to tak aj vypadá. Enrique nie je ani jedno, ani druhé. Len bezradne sedí a čaká, čo vymyslí Messi. To je celé jeho trénerské umenie.

jokerito

4
2016-11-28 11:31:42

Nechcem sa s tebou hadat,ale podla mna spominaný Mou v španielskej lige týmto sklamal.Real ho angažoval práve preto,že chceli aby ich dotiahol výkonmi na úroveň Barcelony a nedokázal to.Jediné k čomu hráčov Realu motivoval boli tie špinavosti a rozvrat v kabine.Mourinha uznavam dokazal takticky a tou svojou učelovou hrou uspiet,ale bolo vzdy skor v muzstvach kde sa neocakava okulahodiaca a technicka hra.V united to zatial vyzera podobne.Mam pocit že už do istej miery vyhorel.

Teo07

0
2016-11-28 11:46:15

Ak sa Mourinhova práca obmedzí len na optiku el classica z tých čias, tak z tohto pohľadu máš pravdu.

Teo07

0
2016-11-28 11:11:14

Jedným dychom dodávam, že aktuálne neviem o žiadnom trénerovi, ktorý by ho mohol nahradiť.

majo111

0
2016-11-28 12:02:47

teo plny suhlas s tebou on vojnu urobil jedine v kabine nema na to viest takych hracov co vyhrali trebl to len nam vsetko zapadlo ked nastanu zle casi vtedy sa ukaze ci na to ma a on urcite nema vidi to aj slepy aj real hra hovno zidane tiez neni exttra trener tiez je len priemerny len stastie sa od nich neodklana aj na to ale pride

anko1963

5
2016-11-28 12:43:55

Ktorý tréner by s hráčmi akých má RM a FCB neuhral ligu do 3.miesta? Prečo náš naj tréner nedominoval so svojimi predošlími klubmi? Prečo prevzal Guardiola BM (majstra) a teraz zase hviezdny MC a nie nejaké mužstvo z dna tabuľky a nevytiahne ho do trojky? Prečo sa Murkovi zrazu nedarí? Je to fakt o tréneroch v tak hviezdami nabitých mužstvách?

petrarcha

5
2016-11-28 12:57:32

Ano aj. Zober si ako hralo City pred Guardiolom a ako hra pod nim.

anko1963

2
2016-11-28 13:17:22

Sú to presne tí istý hráči alebo si mohol vybrať bez ohľadu nq rozpočet?

petrarcha

6
2016-11-28 13:37:16

Je pravda, ze nejakych hracov dokupil, ale vacsina ostala. Kazdy trener, ktory zmeni tim, dotiahne aj nejakych hracov /mozno okrem Zidana, ktory hra so skoro identickym kadrom/, no nie kazdy dokaze tomu timu dat tvar/Mourinho v MU, hoci mal tiez neobmedzeny rozpocet.
Dalsi je Conte, ktory do Chelsea tiez toho nekupil vela a pozri ako hraju teraz...

aguero

-6
2016-11-28 15:14:04

?:D neodklana? tie 3remizi vobec nemali byt, sanci sme mali plnu rit a skoncilo to remizami , teraz mohol byt nadskok 13bodov. Za to vy ste mali remizovat vo Valencii a teraz prehrat v San Sebastiane, kde stali pri vas vsetci svati. Cize u vas -3 cize 16b nadskok by bola spravodliva realita.

IronGuru

5
2016-11-28 16:33:04

Spavodliva realita ty šašku? a čo tak v sobotu, kde ste zaslužene vyhrali, po "jasnej" penalte na Vazqueza či ako sa vola ten dorastenec??! Alebo uplne spravodliva vyhra vo finale sutaze los (liga) majstrov? Uplne nespravodliva remiza v Las Palmas tam ste boli naozaj lepsi od domacich, no pravdažee. Jednoznacne vyhry v lige majstrov ze pan majster, proti Sportingu, aj v hviezdami nabitej Varšave? vy ste bud absolutni kreteni, alebo len deti odsunute na druhu kolaj.

IronGuru

4
2016-11-28 16:34:05

ktore si provokovanim ziskavaju aspon nejaku pozornost okolia.

aguero

-4
2016-11-29 09:24:38

co zas urazas cirkusant klasicke spravanie. Reagujem iba na to ze sa stastie od nas neodklana pri tom sa nam smola lepi na paty uz tretiu sezonu a je to az do oci bijuce, staci si pozriet na opatovne zranenia. Ked si nepozeral zapas s Las Palmas tak naco sa pises? zapas s Varsavou som nikde nespomenul, ani sportingu, pisem o span. la lige

123456

4
2016-11-28 21:29:28

Teo07 - súhlas.

MiskoTM

2
2016-11-28 10:44:25

Lucho je pan a kritizujte si ho kolko chcete

Teo07

6
2016-11-28 11:46:50

To určite áno. Len tréner nie je bohvieaký...!

emiliano

13
2016-11-28 10:57:30

Tie jeho vyjadrenia sú o tom, ako to vyzeralo, ale nie prečo.Malagu sme neporazili, lebo sa príliš zatiahli a títo sa zasa príliš vytiahli a tlačili hráčmi.Keď tlačili, tak po získaní lopty sme to mali otvorené, bolo však potrebné vyraziť dopredu. Ale nebol kto, lebo vpredu boli len traja a Busi a Raky pripomínajú spomalené vlaky. Kým dobehli na podporu útoku, stratili sme loptu a oni dvaja zasa sa ledva domotali dozadu. Takže menej nás bolo vždy vpredu i vzadu, lebo hráči RS behali a behali a naši klusali. Nebolo komu prihrať, lebo nebol pohyb, nik sa neukázal. Nech povie prečo nebehali, nepresovali, neukazovali sa.On trpí na zostavu, ktorá v minulosti niečo dokázala, nie je však schpný reagovať na zmeny. Busi a Raky nemôžu hrať vedľa seba, sú ťažkopádni, pomalí, nikoho neobídu ako Andres. Obaja patria na lavičku, ale on nič nezmení, lebo to asi nevidí. Ale javí sa mi iný tréner - Sakristan.

2015treble

2
2016-11-28 10:59:18

Lucho sa aj snaží,ale hráči pri jeho pokynoch pri zápase zvysoka kašľu,včera to bolo vidieť celý zápas A ďalšou chybou je,kde je pressing??Napádame veľmi pomaly narozdiel od tímov,ktoré hrajú proti nám,tak je rozdiel v pressingu veľký,spolupráca MSN s tímom sa vlastne pomaly stráca,Neymar Messi,Messi Suaréz toto sú najčastejšie prihrávky,keď útočime,kde je zvyšok tímu???Messi môže veľakrát prihrať voľnému hráčovi,ale hľadá vždy okatú prihrávku na Neymara alebo Suareza a keď ich nenájde ide sám stratí loptu a stojí na mieste,že nech ostatní behajú,veď ja som dnes zabehol maratón.Chýba motivácia niečo dosiahnuť,ale tom má s Enriquee asi 6 hráčov ostatní túto sezónu na to serú lebo majú obrovské peniaze a nič im nechýba.Je to môj názor a nikomu nebránim mi ho zobrať,ale toto sú najväčšie problémy Barcelony túto sezónu a ak to hráči nezmenia,tak táto sezóna bude veľmi veľmi ťažká.

okbor

6
2016-11-28 11:25:25

No bolo by "jednoduché" riešenie. FCB 765 mil. Eur vs RS 113 Eur mil (podľa Transfermarktu, čo samozrejme nie je realita, ale ako pomôcka postačí). Predať niekoho z veľkej trojky a ešte jedného, dvoch skoro dôchodcov, kúpiť celý RS aj s trénerom a liga je vo vrecku. Niektorí hráči FCB asi cítia príliš veľkú "istotu", a to je možno chyba.

Sutilius

4
2016-11-28 11:31:18

Treba len pochopiť, že sa nedá stále hrať na top úrovni. Nemáme formu absolútne ale vid posledné el clasiko, z ničoho nič Real nanešťastie po výhre začal hrať a prebral sa. A co im to ? Zrazu bola forma všetko išlo. Netreba z toho robiť veľkú vedu a vytvárať nejaké veľké závery.

Nalim

8
2016-11-28 13:07:34

Barca má za sebou veľké úspechy, fantastické výkony. Pri pohľade na včerajší zápas, bol smútok a rozčarovanie. Keď pozeram dianie v zápasoch iných veľkých, uznávaných mužstiev, nemame si co nahovárať. V tuneli pred zápasom bolo cítiť v tvárach akási napnutosť, či strach. Na placi sa to prejavilo v plnej nahote. Pomalí, nevýbušní, nepresnení. Súboje nedôrazné, kombinácie naša ozdoba nulové. Toto mužstvo ako by nemalo trénera. Žiadny zvihnuty prst, žiadne ostré slovo hráčom. Veď to možná Leo a Ney pozdvihnú. Trošička zachránili, ale nie 11 hráčov, nie tréner. Lucho ma nôž na krku. Muselo to prísť. Jeho trénerské umenie bolo lízanie smotany. Žil z umenia samotných hráčov. Nemá v mužstve disciplínu a pomaly žiadny rešpekt. Ak nevyhráme EC celé to vybuchne. On rozpráva,že ideme do vojny, ale podľa mňa zo slabým veliteľom. Visca Barca..

fofo112

8
2016-11-28 17:15:24

čo je to za trénera ktorý už pred zápasom vyhlasuje že na Anoete sa nevyhráva,ak toto má byť motivácia hráčov,dakujem pekne robí si len alibi a čaká ako sa zápas vyvinie,včera mi to pripadalo ako keby ho hráči doslova sabotovali v kabíne to zrejme nie je v poriadku.

adriano

8
2016-11-28 14:34:40

Vo včerajšom zápase nieje ani čo hodnotiť a pozitívne už vôbec nic.Zial včera sa ukázalo aká je dôležitá záloha v barcelone a tá včera nebola vlastne bez iniestu nieje .sergio je z formy a nemá tie schopnosti momentálne sa radiť vôbec do zakladu.nemozno kritizovat len útok ale bez podpory zalohy to nepojde.

IronGuru

0
2016-11-28 16:37:41

Vsetci ste tu prvotriedni treneri s UEFA Pro licenciou ako vidim. Ked bolo treble, bol to najlepsi taktik na svete. Ked bolo 39 zapasov bez prehry a potom zaklincovane double po tom, co sme s 10 hracmi podali vyborny takticky vykon vo finale proti Seville? ludia, nevyhrali sme tam 10 rokov, to znamena ze tam nevyhral ani sam velky, vami oslavovany Pep Guardiola. Co tak uznat, ze Sociedad bol v tomto zapase proste spickovy? Mozno to bolo 1 aj posledny krat v tejto sezone, a ako to byva u tychto timov samozrejme ze proti nam.

IronGuru

-2
2016-11-28 16:42:25

Gol proti City, gol vcera padol z coho? no samozrejme ze po brejku. Videli ste nejake brejky za Guardiolu, Vilanovu alebo nebodaj Martina? no ja privelmi nie. Kto je tvorcom tohto stylu? No predsa Enrique. Dokazeme byt dost nebezpecny aj zo standardiek, napr. vcera Mascherano, za Pepa bolo radsej vsetko hrane na kratko. Zrazu uz je Enrique slaby motivator, je mi zle ked Vas citam, na vracanie. Ked bola jazda 2015, bol to samozrejme guru. Guardiola netazil z Messiho umenia? Ved sam povedal ze Messi z neho spravil velkeho trenera. Niekedy vam uz vazne nerozumiem, ste ako filmovi kritici.

MiskoTM

0
2016-11-28 20:35:47

prese tak 100% suhlas aspon niekto tu je normalny

aguero

0
2016-11-29 12:36:19

Enrique :D :D:D , alebo hraci ako Neymar, Suarez, a Messi? Guardiola nemal takych brejkovych hracov.

roman6

7
2016-11-28 18:35:52

do vojny ty trapny trener do vojny si mal ist ked sa hralo o dolezite body napriklad s jebnutym alavesom a ked chces ist do vojny tak vyhraj na jebnutom sociedade ty mozes ist z realom do vies coho ked tam do zakladu psotavis busquetsa tak mozes bojovat z beziacim pasom a aj ten ti natrhne rit

jjnovo

-3
2016-11-28 18:53:43

mmmm ty budeš jinej koumák

bloto

-1
2016-11-28 20:38:25

Fuj ale tu meliete sracky...vy odbornici akurat tak na svoje hovna...vy tupe neuspesne hovna....

MiskoTM

1
2016-11-29 09:15:54

pekne napisane

Figo7

-1
2016-11-29 00:28:45

som sklamany, ziadne citanie od uzivatela bruno1, mozem ist spat

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.