Včera večer sme sa dozvedeli meno najlepšieho hráča roku 2016. Zlatú loptu si po štvrtýkrát v kariére prevzal úradujúci šampión Európy Cristiano Ronaldo, ktorý hneď za sebou nechal Lionela Messiho. Zaujímavosťou pritom je, že Portugalčan cenu získal s úplným prehľadom. Aspoň čo sa hlasov týka.

V prvej päťke sa umiestnili až traja hráči Barcelony, pričom šestica najlepších futbalistov za končiaci rok 2016 pochádza z La Ligy. Ďalšie miesta patria hviezdam Leicestru City Jamie Vardymu a Riyadovi Mahrezovi, ktorí sa v uplynulej sezóne výrazne zaslúžili o zisk majstrovského titulu. Pozrite si aj zvyšné priečky.

TIP | Zlatá lopta pre Cristiana Ronalda!

Poradie najlepších hráčov v roku 2016

1. Cristiano Ronaldo, Real Madrid | 745 bodov
2. Leo Messi, FC Barcelona
| 316 bodov
3. Antoine Griezmann, Atlético Madrid
| 198 bodov
4. Luis Suárez, FC Barcelona
| 91 bodov
5. Neymar Jr., FC Barcelona
| 68 bodov
6. Gareth Bale, Real Madrid
| 60 bodov
7. Riyad Mahrez, Leicester City
| 20 bodov
8. Jamie Vardy, Leicester City
| 11 bodov
9. Gianluigi Buffon (Juventus), Pepe (Real Madrid)
| 8 bodov
11. Pierre-Emerick Aubameyang, Borussia Dortmund
| 7 bodov
12. Rui Patricio, Sporting
| 6 bodov
13. Zlatan Ibrahimovic, Manchester United
| 5 bodov
14. Paul Pogba (Manchester United), Arturo Vidal (Bayern Mníchov)
| 4 body
16. Robert Lewandowski, Bayern Mníchov
| 3 body
17. Toni Kroos, Luka Modric (Real Madrid), Dimitri Payet (West Ham)
| 1 bod

zdroj: sport-english.com

foto: facebook.com

Pomôž nám dosiahnuť 300 členov našej komunity Pridaj sa
109
300

Federer

top komentár
44
2016-12-13 10:06:46

Prvá šestica hrá v Španielsku. La Liga je najlepšia liga - lepšie potvrdenie tejto skutočnosti neexistuje.

RougeEtBleu

28
2016-12-13 10:08:34

ale... veď... zlata lopta je fraška tak ako teda ?

PadyFCB

13
2016-12-13 13:54:08

Je to fraska ako 9 miesto Pepeho ktore si vysluzil za divadelne vlozky v zapasoch.A nadpis by trebalo doplnit tym ze Messi s obrovskym naskokom zatieni Ronalda na IHRISKU a nie v nejakej ankete a Messi to vie a preto si z toho urcite nerobi tazku hlavu.

RougeEtBleu

8
2016-12-13 14:30:01

Pepe patril medzi najlepších hráčov ako Realu - ktorý vyhral LM tak aj Portugalska - víťaza Eura :) ...

Patland

2
2016-12-13 16:50:42

Zároveň je to nesportovní dobytek který nemá v top týmech co pohledávat. Obránce je to tvrdý a dobrý, ale zároveň zákeřný. Takový člověk by vůbec v anketě být neměl. P.s. Suárez by tam pro svoje kousance tak neměl figurovat

misotam

3
2016-12-13 17:35:58

???????????? To čo je za anketka??? Iniesta asi na 50 mieste , hlavne ze Kross, Modric, Pogba. To vypovedá o celej úrovni

R.E.A.L.

-1
2016-12-13 20:42:22

A chceš mi povedať, že Modrič a Kroos nemajú medzi TOP 20 hráčov čo robiť, či ako? :-O

Mates19

top komentár
90
2016-12-13 10:13:47

Absolútne by som zrušil túto vec pretože je absolútne neobjektívna a skorumpovaná Ronaldo jeden z najslabších hráčov na Eure hovorím o hráčoch kvalitných na jeho urovni... LM mu vyšla ale komu nie keď prvého súpera získali vo finále...táto trofej má byť v prvom rade o výkonoch a individuálnej schopnosti hráča a nie o tom kto kolko získal trofejí...táto trofej stratila význam už dávno aj jej atraktivita je na bode nula...pre každého je najlepší niekto iný pre mňa to je Messi a je úplne niekde inde Messiho prínos pre hru futbalovost dribling jednoduchost to ho robí najlepším hráčom a nie filmovanie strielanie golov do prázdnej bránky a dávanie golov z penalt a radovať sa pri ních ako najväčší kokot pod slnkom

jokerito

13
2016-12-13 10:20:45

MAtes absolutne s tebou suhlasim, ale proste Ronaldovi fans si to za tento rok s prehladom obhaja: Ma trofej z Eura a Lm a historia sa pytat nebude ako hral. Spomenu ti hatrick so Schalke, s Atleticom na jesen, ze bol naj strelec Lm, ze Portugalsko zachranil v skupine v zapase s Madarskom a potom hlavickou vitazny gol vo vyradovackach. Tieto niektore zapasy mu vysli narozdiel od mnohých podpriemernych a evidentne mnohym to na titul naj hraca sveta staci.

tunno

8
2016-12-13 10:41:39

Nechápem ako mozete tvrdiť že je skorumpovaná, však ju vyhrával aj messi. Pochop ze absolútna Väčšina hlasujúcich sú trubirohovia ktorí sa riadia len tým ktori z nich dvoch pobral prestiznejsie trofeje + počet gólov v LM za danú sezónu. Oni to berú tak že je to tak spravodlive aj keď samozrejme nie je. Žiaden z nich hlbšie neanalyzuje ich výkony nijak to nikto neporovnava

jokerito

3
2016-12-13 10:50:00

trosku poopravim svoj koment. nesuhlasil by som ze je to skorumpovane, to som prestrelil ze suhlasim uplne so vsetkym, ale suhlasim ze je neobjektivna, naiesto skrumpovana by som ja osobne pouzil slovo skreslena alebo zaslepena mediami.

Mates19

5
2016-12-13 11:15:17

Je skorumpovaná niekolko krát aj po minulé roky bolo vela novinárov a hráčov ktorých hlas dali úplne inak a inému hráčovi takže tolko

tunno

5
2016-12-13 11:17:05

to vypoveda o ich mentalnej vybave a nie o korupcii. Jediny krat ked tam doslo k manipulacii ked sa predlzil termin hlasovania z dovodu baraz na ME kde sa Ronaldik mohol predviest

Mates19

4
2016-12-13 11:37:48

ty si ma nepochopil Thiago Silva dal hlas Messimu a oni dali prvého Ronalda druhého Messiho to je jedne hráč bolo vela takýchto hráčov a novinárov

jokerito

11
2016-12-13 10:16:19

Modrica by som vymenil za Mahreza, to je vysmech ze nie je ani v top 10, Namiesto Payeta alebo Patricia by mal byt Iniesta ale tak proste to Euro ma velku vahu. Cristianovi gratulujem,ale je pravda,ze stacilo ak by sa s tym osud zahral trosku ina, keby Portugalci nemali tolko stastia a penalty na COpe dopadli naopak, Messi by vyhral s obrovskym rozdielom.

ombre

0
2016-12-13 10:19:20

Samé by...

jokerito

8
2016-12-13 10:21:52

ok ak sa ti nepaci zmenim to na: namiesto Mahreza ma byt Modric, namiesto Patricia/Payeta Iniesta. PAci sa ti tato formulacia viac?

jokerito

4
2016-12-13 10:23:43

Co sa tyka vitazstva Ronalda to som nespochybnil , naopak mu pogratuloval. Vyslovil som hypoteticky co by bolo ak by obe repre finale dopadli naopak, cize tam je "By" namieste.

sparky

22
2016-12-13 10:16:26

smutné že vyhral marketing pred futbalom

arogantaldo

3
2016-12-13 10:31:03

a look a sexizmus

Martin286

1
2016-12-13 12:20:43

Sexizmus ? :D

petrarcha

1
2016-12-13 12:55:38

To je tak, ked niekto používa slová, ktorých význam nepozná :D

Aministrator

16
2016-12-13 10:32:21

smutné tento rok nebol ani v top 5 výkonmi na ihrisku

arogantaldo

7
2016-12-13 10:37:21

nobelovu cenu za mier získal Obama a Havel, zlatého slávika v Cehúnoch Klus , prečo by už teda nemal získat zlatú lobdu LGBTRonaldo

tunno

6
2016-12-13 10:42:24

Neviem ako je to s Klusom ale ten zvyšok si vystihol bombovo

tunno

2
2016-12-13 10:42:25

Neviem ako je to s Klusom ale ten zvyšok si vystihol bombovo

soyferinho

-12
2016-12-13 10:54:33

nie ze by sa ma to moc tykalo, lebo nie som cech, ale nechapem co je v poslednej dobe taka moda nadavat na Havla. Jediny normalny prezident CR, co sa s tym alkoholickym primitivom zemanom neda ani porovnat. Ale to su ti isti ludia co u nas penia na Kisku ze "americky agent" a podobna retorika z roku 1952

tunno

6
2016-12-13 11:09:12

Napriklad sa mu nadáva pre jeho pozývací list na ktorom sa spolupodieľal a prosil G.Busha aby vtrhol do Iraku, ktory je v zásade to isté ako pozývací list V.Bilaka ktorý pozýval Rusov na vpád v r.1968. taktiež pre jeho ďalšie kolaborantske kroky, vrátane nechutného schvaľovanie "humanitarneho bombardovania" Juhoslavie.

soyferinho

-7
2016-12-13 11:21:14

bilak prosil rusov aby prisli do VLASTNEJ krajiny to jest vlastizrada. Podobny nazor ako Havel mali v irackej otazke skoro vsetci, Tony Blair atd. Ale ok., toto bola pravdepodobne chyba.

tunno

5
2016-12-13 11:26:33

Nazor na Irak rozhodne nemali skoro vsetci, naopak skoro vsetci mali nazor opacny. Na pode OSN to neziskalo podporu dokonca sa Americania ponukali niektorym krajinam ktori boli docasni clenovia bezpecnostnej rady vyplatenie statneho dlhu ak ich podporia, co sa nestalo. Odporucam pozriet prednasku Jana Kavana vtedajsieho predsedu valneho zhromazdenia OSN

soyferinho

-6
2016-12-13 11:29:43

mas pravdu, po pravde vojna v iraku keby ju sposobil nejaky africky diktatorko by skoncil pred medzinarodnym sudom. ale ak sa trochu pozries do medzinarodneho prava prijdes na to ze to cele je len make-up, aj tak kazdy robi to, co mu jeho sila dovoluje :)

tunno

4
2016-12-13 11:33:01

je to len make up pretoze to medzinarodne pravo niekto poslednych 15rokov vytrvalo trhal na kusy.

soyferinho

-6
2016-12-13 11:38:23

poslednych 15?
odvtedy odkedy vzniklo v dnesnej podobe

1919 rumuni
1930-45 Hitler
1945-90 rusi
amerika hocikedy ked sa jej to nepaci

rusko 2015 anexia krymu.

a to nehovorim o africanoch kde by sa dali odsudit na medzinarodnom tribunale tisice tychto radoby diktatorov

tunno

4
2016-12-13 11:46:10

ratam od padu zeleznej opony.

soyferinho

-8
2016-12-13 11:21:44

"humanitarne bombardovanie" Juhoslavie muselo prist, vsak tam sa vlastne v OSN rozhodlo, ze NATO sa moze podielat aj v pripade obcianskej vojny. Keby si vedel ake zverstva robili hlavne srbi (ale aj ini, srbov vsak je najviac) tak by si to neodsudzoval. Druha strana mince je vsak ze NATO tam poslalo neschopnych debilov ktori sa zavreli do kasarne a nechali srbov nech vyvrazdia Srebenicu.

tunno

6
2016-12-13 11:31:41

to je podobne ako vyssie tiez len tvoj nazor ovplyvneny propagandou. V juhoslavii sa konali zverstva v oboch stran, a vsetko si to vyzrali Srbi. Podobne ako Irak ci v Lybii rovnako doslo k porusovaniu medzinarodneho prava a o motivacii USA by som ti vedel povedat mnoho.

tunno

6
2016-12-13 11:31:51

Len jeden priklad za vsetky, zapadom podporovany premier Kosova sa stal Hasim Thaci skus si o nom nieco precitat napr. na wikipedii. Pachal teroristicke utoky a obchodoval s ludskymi organmi ktore odoberal a zabijal tak srbov vo vazeni. Aj podla spravy rady europy z minuleho roku je Thaci oznacovany ako hlava obchodovania s ludskymi organmi v Europe. Jeho profil bol znamy Zapadu uz v 90tych rokoch. Ale plati hajzel ale nas hajzel tak nam bude sluzit.

soyferinho

-4
2016-12-13 11:35:57

tu uz s tebou nemozem suhlasit, kedze v tejto otazke mam jasnejsie ako vo vojne v iraku. robili sa zverstva z oboch stran, zo srbskej vsak vo velkom a viac.
prednedavnom som sa rozpraval s jednou obhajkynou (pred medzinarodnym trestnym sudom) jedneho z tych srbskych vojnovych zlocincov, a ked prisla rec na tieto veci tak sa normalne rozplakala ked hovorila o niektorych dokazoch a vypovediach.
vojna v juhoslavii bola hrozne zverstvo a ziadna ruska alebo srbska propaganda na tom nic nezmeni.

tunno

5
2016-12-13 11:39:35

Zle si ma pochopil neobhajujem Srbov. Ale neboli jediny vinnici. Trestaju sa len Srbi, a bolo to to iste z oboch stran. Niektore zlocini ktore sa pachali na srboch boli prezentovane opacne. A potom tam mame zlocini stihaciek NATO ktore tiez nikto nepotresta. Urcite bolo nevyhnutne odpalovat civilne rychliky za jazdy.

soyferinho

-3
2016-12-13 11:21:55

Tak ci tak, kazdy robi chyby, ja nie som nejak moc pro-Havelsky lebo ma to nezaujima len mi prijde vtipna ta retorika. Ked ma niekto zemana tak je vtipne nadavat na havla. Ako na slovensku konecne je slusny prezident a nie saso a hned je "americky agent" "zid" a podobne. ale co s narodom meciarovych a ficovich vlad...

tunno

3
2016-12-13 11:42:27

zalezi co od prezidenta pozadujes. Ak pozadujes od neho to aby sa fotil s detmi, hovoril akych mame uzasnych ludi obimal ludi a ochutnaval slovenske pomazanky, a pritom strasne jačiš aky je skvely a uzasny, tak je pre teba Kiska najlepsi prezident. Ale jeho mentalna vybava v medzinarodnych otazkach je na urovni Frantiska Sebeja (najma kvoli tomu ze lipne na svojom poradcovi Butorovi)

soyferinho

-5
2016-12-13 11:50:24

tak v prvom rade pozadujem aby bol slusny a vedel reprezentovat. slovensky prezident kedze mame cisto parlamentarny system je hlavne formalna funkcia.
Schuster bol este fundovany, ale nerobil nic, liezol po horach odkial ho nosili vrtulniky a netreba zabudnut ze to je stary komunista.

tunno

5
2016-12-13 11:55:50

Kiska si tiez podaval prihlasku do komunistickej strany ale nestihli ho pribrat kedze akurat doslo k zmene rezimu ;-} Aj prezident moze mat realnu moc, ak je autoritou a ma zmysel pre spravodlivost. Avsak Kiska je kolaborant a pokrytec takze bohuzial.

soyferinho

-1
2016-12-13 11:50:40

gasparovic je hanba slovenska, mentalne zaostaly, primitivny, vulgarny blbec ktory robil skandal za skandalom od stareho chuja az po dostrielanie cudzich ludi a nevymenovanie generalneho prokuratora. v kabinete mal nacionalistov a jemu podobnych primitivov. tocenie salu na slovane pre mna nie je reprezentacia krajiny

tunno

4
2016-12-13 12:00:41

Gasparovic bol niekdajsi meciarista, bol smiesny ale tie jeho "skandaly" boli vacsinou brepty a v zasade onom v zahranici nemali nejaku negativnu mienku. Kiska naopak sa prepoziciava propagande a tym tkvie jeho nebezpecnost.

tunno

3
2016-12-13 12:01:53

Mali sme na post prezidenta upratat Fica. Smer by dost oslabol otom som presvedceny a plynuli by ztoho len pozitiva

Jestper9

3
2016-12-13 12:13:20

Zverstvá sa diali na oboch stranách. Doplatili na to srbi, čo si vlastne bránili svoje územie. Bolo by ti rovnako luto, keby naši spoluobčania tu zacali robiť bordel ( vacsí ako už robia a prechádza im to). Srbom rupli nervy a zacali to proste robiť vo velkom, ale ako poznám túto náturu ludí, isto to začali albánci svojim asociálnym správaním. Je to pliaga hocikde sú

tunno

3
2016-12-13 12:14:07

jo aj stryko vojak co tam bol mi vravel ze Albanci su plebs

Jestper9

4
2016-12-13 12:18:54

Američania s Mexičanmi robia čo? Však dokonca maju postavenú stenu a idú tu rozprávať a bombardovať niekoho, kto si chráni svoju krajinu??? V podstate ak niekto ohrozuje územie štátu a jeho obyvateľov, tak má štát úplne právo vyhlásiť dokonca vojnu a hocijakým spôsobom sa brániť. Či mali poklaknúť a prenechať vsetko Albáncom? My Slováci by sme to síce spravili, ale preto sme tam, kde aj sme

myuren

-4
2016-12-13 11:41:43

Tomáš Klus je pán umelec, kiežby takých bolo na svete viac. Možno neni dokonalý spevák, ale to on nikdy o sebe ani netvrdil.

arogantaldo

3
2016-12-13 11:55:12

máš nedostatočnú z biologie. Pretože nevieč čo je to slávik a čoho je synonymom................Klus je tuctový krčmový trojakordový uchrchlanec

myuren

-2
2016-12-13 12:23:16

Hm, povedal som snáď, že je dobrý spevák? Nie. Povedal som, že je to pán umelec, má to postavené na textoch, veľa krát povedal, že vie 4 akordy otvorene. No a čo? Ja som bol na jeho koncertoch a vždy pôjdem znovu, to akej pozitívnej energie sa mi tam dostáva, to nikde inde nenájdem, a je úplne jedno čo spieva a ako, ľudia mu to žerú všetko aj s navijakom a ja patrím k nim. Darmo môžeš mať rozsah dve oktávy ak to nevieš predať. ;)

myuren

-3
2016-12-13 12:36:22

ľudia by mu to žrali aj keby spieval zmluvné a obchodné podmienky a v tom je jeho majstrostvo.

myuren

-3
2016-12-13 12:38:41

A keby bol slávik o speve, náročnosti, technike atd vyhrávajú ho každoročne operný speváci, ale tu ho vyhráva Gott a Bílá, čiže whatever

jokerito

2
2016-12-13 14:22:05

Porovnavat ZL so Slavikom , vy co tu uz davate haha.

soyferinho

-1
2016-12-13 10:52:29

"Ak by som s timami nevyhral LM aj EURO, tak by som nevyhral ani Ballon d'Or" CR

soyferinho

-4
2016-12-13 11:05:21

toto vidim ako realny postreh, keby Francuzi vyhrali EURO, Ballon d'Or by urcite ziskal Griezmann, ktory bol jednotlivo najlepsi na svete v uplnynulej sezone, len mal nestastie

Tuxedo

5
2016-12-13 10:53:03

Pogba podľa mňa nieje lepší ako Kroos s Modricom

MilujemBarcu

11
2016-12-13 10:56:29

Messsi nikdy nemal taký naskok, aj ked herne a titulmi drtil Ronalda, Ronaldo vyhral LM, Euro a Leo ho drtil statisticky a herne a ma taký náskok..prečo asi ?

charon1933

2
2016-12-13 10:59:50

Toto ocenenie, podľa mňa, už nemá žiadny význam nakoľko ho neorganizuje oficiálne FIFA. To si každý časopis už môže vyhlásiť vlastnú anketu a bude ocenených do bludu 

soyferinho

5
2016-12-13 11:03:59

do roku 2008 to tiez odovzdaval LEN France Football, a nie (len) podla svojho nazoru, ale podla hlasov novinarov s celeho sveta

Pravda

-1
2016-12-13 12:26:49

:D zrazu..hlavne ze predtym to tak bolo tiez a fifa award nikoho nezaujimala preto to spojili..

MilujemBarcu

3
2016-12-13 11:00:38

takze podla tohto hodnotenia, staci aby Leo dal v LM este nejak 5 golov...uz ich ma 10 (15 by stacilo) Barcelona aby vyhrala LM ..a moze hrat na pi.u celý rok ( no to leo nedokaze) a zlatá fraška je jeho :D

MilujemBarcu

7
2016-12-13 11:01:37

A podla mna je Ronaldo najprecenovanejsi hrac historie, nemal mat 4, ale 2 zlate lopty a Leo 5-6 , rok 2010 nech si už každý urci podla vlastneho uvazenia...

Pravda

-11
2016-12-13 11:29:45

akoze moze byt najprecenovanejsi ked je na top urovni uz tak dlho s Messi? a ziadne iny hrac nikdy takto na takej urovni tak dlho nebol..prekonava vsetky rekordy s Messim atd..

jokerito

3
2016-12-13 14:25:30

MilujemBarcu. Ty si asi clovek co preziva ZL najviac so vsetkych Barcafans co som tu postrehol.Poradim ti len jednu vec.Skus sa s tym zmierit, ze ludom sa pacia rozne veci a rozni futbalisti. Ja osobne mam tiez najradsej Messiho, ale dokazem respektovat to, ze niekto ma radsej ROnalda. A takých je vela. Vela je dokonca takých ako ty, ktorí ale opacne tvrdia, ze Messi je najpreecenovajsi, ze ma 5 ZL. Predstav si aj taki su...

jokerito

0
2016-12-13 14:36:54

Ja nemam problem z dlhodobého hladiska uznat Ronaldove kvality. Ked sa komplexne vezme ta era povedzme poslednej dekady tak oni dvaja dominuju sami, Ronaldo vo svojich naj sezónach jediny mohol Leovi konkurovat a v podstate si mylsim ze aj jeden druhého konkurencne tahaju a preto su tam kde su...

lovefootball

13
2016-12-13 11:15:34

Ribery prednedavnom vyhral Treble. O nom vsak rozpravat nechcem, chcem rozpravat o Messim, ktory v tom roku vyhral La Ligu a mal vyborne statistiky. Zlatu loptu dostal Ronaldo, ktory nic nevyhral, ale v statistikach bol najlepsi.
Tento rok bol vsak v statistikach najlepsi Messi, tak mi pride logicke, ze by mal vyhrat Zlatu loptu on. Teraz je to sice uz jedno, ale smrdi to tu protekciou.

aguero

-6
2016-12-13 13:15:40

tak vyhral to ribery? ci neuer? alebo bayern? :). Nebol v Bayerne jediny bol jeden z mnohych Robben, Neuer, schweis. Gomez, a neviem kto este tam bol.

lovefootball

7
2016-12-13 13:33:40

Myslel som si, ze moj prispevok bude zrozumitelny pre kazdeho. :D

Zorrrro

4
2016-12-13 16:33:54

A co si cakal od aguera? Este nech mi povie ze fandi madritu a je to jasne :D

tunno

0
2016-12-13 11:18:43

myslim ze by sa to uz nemalo velmi rozoberat. kazdy vie ako to funguje, nie je to cena pre najlepsieho hraca. uz minuly rok ma Leovo vitazstvo ani velmi nepotesilo pretoze vieme ako to funguje

arogantaldo

5
2016-12-13 11:58:49

Soyferinho, čo sa Flaška Lahvela týka , je mi Ta lúto. Tak ako mi je lúto všetkých soplákov ktorí sa v 89tom hompálali vo vajciach a teraz presstituujú v médiách a opisujú život za socializmu

soyferinho

-5
2016-12-13 12:43:50

Dobre vasil. Ano, vsetci sa spojili proti krasnemu socializmu ked bol ludsky majetok nedotknutelny, dalo sa krasne cestovat, bola sloboda slova, vysoka zivotna uroven.. a ta sloboda podnikania ty vole!
Nastastie teraz genius putin a jeho slovensky zastupca majko kotleba z gurunu a ich nezapredane media zem a vek a slobodny vysielac ukazuju vsetkym pravdu.
A nezabudaj
"ked ti bude tazko, hmlisto
na svoju rodnu matku spominaj
na vernu stranu komunistov
a na sudruha stalina"

soyferinho

-2
2016-12-13 12:51:30

ale ta lutost je vzajomna.
mne je luto ze jeden 41 rocny clovek ostal na urovni ked si este aj nick dava podla futbalistu rivala a vypusta same utoky a vulgarizmy.
V lepsom pripade taketo veci deti vyrastu do takeho 16.-17. roku

aguero

-3
2016-12-13 13:18:50

:D:D pekne , pekny naklad :D. Tak vies ked niekto ledva vychodi pomocnu skolu necudo ze si potrebuje vyrovnavat taketo komplexy menej cennosti, dalsi priklad toho je Bruno, ten je uplne strateny.

barcelonafc

6
2016-12-13 12:02:06

Ten pocit keď musím čítať klamstvá o tom že ronaldo je lepší ale neni

barcelonafc

6
2016-12-13 12:02:08

Ten pocit keď musím čítať klamstvá o tom že ronaldo je lepší ale neni

frkmrk

4
2016-12-13 14:50:18

na tuto trofej sa mozeme pozriet aj z takehoto hladiska:vieme,ze najpredavanejsie auto na svete je tyota corola,ale lepsie auta su merc.bmv.audi niektore americke dzipi asi tak nejak je to aj s touto trofejou

aguero

-4
2016-12-13 15:11:37

Brazílčan Ronaldinho, pridal takúto zdravicu Ronaldovi: "Cristiano, je to viac ako zaslúžené! Veľké úspechy s klubom a národným tímom sú cestou aj k individuálnemu úspechu. Gratulujem!"

aguero

-6
2016-12-13 15:12:14

Dalsi amater, co si mysli, ze je to zesluzene. FRASKA :D:D:D

Zorrrro

0
2016-12-13 16:37:21

Takze Lewandovskeho ktory hrava aj priamo proti nim nespomenies, ale nejakeho brazilcana co ani v europe 2016 (za co je lopta davana) nehra davas sem, cim to asi tak bude? pekne si si odpisal sam sebe FRASKA :D boze moj mas toto vobec za potreby?

aguero

-5
2016-12-13 18:32:56

co mam spomenut ze je urazeny z toho ze je na 15mieste ci kde? Podla mna moze byt rad ze je tam, klidne mohol byt nizsie

Patland

2
2016-12-13 16:55:20

Spíše v tom vzkazu Ronaldinha vidím něco trochu jiného:-))

Fazy

0
2016-12-13 16:44:39

To všetci tepľoši dávali hlas Ronaldovi? A ako sa dostal Griezman pred Suáreza? To zasa šľapky jemu posielali hlasy? Kto to vôbec hlasuje za najlepšieho hráča? Azda len nie iba mesto Madrid?

Nalim

1
2016-12-13 18:59:47

Tento rok to bolo rozhodnuté jednoznacne za najväčšie daňové úniky a prepieranie peňazí. Vivat Penaldo patríš do basy????????⚠????

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.