Máme pre sebou prvý ligový zápas roka a to hneď proti súperovi, ktorý v tabuľke od Barcelony nie je ďaleko. Barca sa tak pokúsi napraviť si chuť a v druhom zápase tohto roka zvíťaziť. Po prvých minútach druhého polčasu to však tak zatiaľ podľa skóre nevyzerá.

49' Sansone 1-0

90' Messi 1-1

Jacob420

18
2017-01-08 22:01:44

Dokedy takto budeme hrat :( nevieme si poriadne šance vytvorit -_-

Pe3ik

17
2017-01-08 22:03:14

Nech sa na mna nikto nehneva ale Ney ked ma loptu trva pol hodiny kym sa rozhodne nieco urobit .... Do tej doby sa Villarreal zas pekne rozostavi do betonu a je po sanci.
CHce to zrychlit tu lavu stranu.

pedo

7
2017-01-08 22:05:00

Čo tam robí Digne ,Gomes a Busqets - hanba.
Nezmar takisto nula

zztop

18
2017-01-08 22:05:14

Zaloha bez nápadu myšlienky čaká sa na MSN

pedo

1
2017-01-08 22:05:25

Neymar

pedo

11
2017-01-08 22:06:07

Túto sezónu to môžeme už zabaliť

Rossel

top komentár
54
2017-01-08 22:08:18

odkedy odišiel talizman Douglas, ide hra Barcelony dole vodou...

Poky

20
2017-01-08 22:10:19

Díky Lucho za všechno, ale už by to měl zabalit

zztop

-7
2017-01-08 22:12:12

Ono netreba všetku vinu hneď valiť na neymara ale celý tým hra hovno iniestá. Busquets.súarez. messi.gomez.

123456

2
2017-01-08 22:51:36

Máš pravdu netreba ,akurát sme hrali o jedného menej. Ney. bez prihrávky,všetko kazil,strela žiadna a to čo mal tak to posral.

Alialigador54

3
2017-01-08 22:12:44

Neynar predat za 200M kupit 4 takych ako on lebo to saskovanie nad loptou zvladnem aj ja

blauigrana

2
2017-01-08 22:20:47

šaškááááreeeeeeeeňňňň :DDDDDDDDDDDDDDDDD

sid1

13
2017-01-08 22:21:42

Uz po kolkykrat mascherano si nepokryl stranu. Je na dve veci ked hra sice dobre, ale vzdy cosi prejde cez neho

adriano

9
2017-01-08 22:21:47

Nie nie dnes to nejde a vyzera to uz na stratu 9 bodov.

adriano

3
2017-01-08 22:21:49

Nie nie dnes to nejde a vyzera to uz na stratu 9 bodov.

blauigrana

3
2017-01-08 22:22:20

Ney a Sua dnes top v simulovaný :D a ten šašek rozhodca nemam slov španielska liga...

zztop

-30
2017-01-08 22:24:56

Kde je hviezda Messi keď treba.ja stále vidím iba neymara aj keď nejde mu to

blauigrana

16
2017-01-08 22:26:02

prosím opusti tento priestor dakujem

blauigrana

7
2017-01-08 22:27:03

inak aj ja vidím stále Neymara len škoda že na zemi

blauigrana

4
2017-01-08 22:30:19

A TU JE MESSI potkan

Vendeta

20
2017-01-08 22:31:02

si zavri papulu. messi je to najlepšie čo je v barcelone

fofo112

15
2017-01-08 22:34:06

tá tvoja ironia ťa dobehla jedine hviezda Messi vie niečo spraviť s výsledkom,dakuj bohu,že ho máme.

123456

6
2017-01-08 22:45:56

A čo povieš na ten gól. Ney katastrófa. Bez jednej presnej prihrávky. Za 90 min. Ney - nič. Mal šance ,jednoducho mu to túto sezónu nejde.

123456

3
2017-01-08 22:53:35

Bolo to trápenie. Zle sa na to pozeralo . A rozhodca zase zabil 3 (11) neodpískal 2x Bar. a 1x Vil.

123456

6
2017-01-08 22:54:50

Potešil iba neskutočný gól (Leo)

123456

0
2017-01-08 22:56:19

Treba sa sústrediť na LM (priorita)

fofo112

1
2017-01-08 23:28:31

poviem jedine to, že Ney skončí ako Ronaldino a ešte to, že prichádza na slová Johana.

123456

1
2017-01-09 12:36:13

Súhlasím

ForcaVamos

22
2017-01-08 22:24:56

Každý lepší až priemerný tréner už kompletne vie ako proti nám hrať, a to je Enriqueho chyba. Takto hráme proti lepším tímom celú sezónu.

Vendeta

19
2017-01-08 22:27:20

no nič španielsku ligu tento rok neni šancu vyhrať navyše ked má real taku fromu. Asi bude najlepšie zamerať sa aspon na LM , možno pohár ktorý tiež nevyzerá ružovo

emiliano

10
2017-01-08 23:09:44

Prehrať s Alavesom a Celtou sa nesmie a už po RSSS som hovoril o konci v lige,len aby sme boli druhý.Príčina:alibizmus trénera,výhovorky, bezradná hra, impotencia pred bránou, šablóna v hre, pomalosť a mäkkosť .A Messi niečo dá. Občas sa mi chce driemať, to bezradné rozohrávanie do strán, kým Leo niečo nevymyslí.Už každý vie ako na nás. Lucho sa len vezie a ani nevie čo ďalej. Nič nevymyslel,lebo on nič nevie.

Zmazaný užívateľ

0
2017-01-08 22:27:30

Nic. Mozete minuskovat. Neymar predat. Kym ma este nejaku hodnotu. Ten ma v hlave nic. K nemu pridat turka. A otazka na trenera. Co robi arda este stale v Barce??? Countinho, 24 rokov. Nekupovat desat hracov pred sezonou, ale troch normalnych.

Pe3ik

8
2017-01-08 22:38:35

Nepredavat ho ale prehovorit mu do duse.

jjnovo

8
2017-01-08 22:42:17

Neymar prodat? :D :D Děláš si legraci?

preskociil

-4
2017-01-08 22:28:08

Dufam ze tuto sezonu nevyhrame nic a bude to dostatocne studena spracha jak pre trenera tak pre hracov.

fofo112

11
2017-01-08 22:29:09

jednoducho to chce zmenu,už včera bolo neskoro,vedenie konečne sa spamätajte a robte s tým niečo.

Jacob420

9
2017-01-08 22:30:25

Messi na pána

Jacob420

2
2017-01-08 22:30:30

Messi na pána

milos970

17
2017-01-08 22:30:31

Teraz by sa nam taky Ramos naramne hodil ale co tam po jednom bode

adriano

17
2017-01-08 22:32:11

Trafil to paradne

milos970

21
2017-01-08 22:32:22

Kto iny kurva drat

adriano

15
2017-01-08 22:38:19

Zial jediny pekny moment zi strany fcb.Ak sa nepreberu tak liga neskonci velmi dobre...

adriano

2
2017-01-08 22:38:21

Zial jediny pekny moment zi strany fcb.Ak sa nepreberu tak liga neskonci velmi dobre...

roman6

-6
2017-01-08 22:39:35

liga skoncila pre barcelonu uz davno kamarat

Jestper9

-1
2017-01-08 22:57:22

Sú tu ludia, čo ešte veria v ligu :) to je tá naivita o ktorej stále hovorím. Real je momentálne lepší team a kto si to nemyslí, tak nemá o futbale ani šajnu.

Jestper9

-5
2017-01-08 22:59:05

Ale Messi dal gól a je lepší ako Ronaldo. Tu sa ot stále rieši. Real rieši body a my robíme to, čo oni dakedy ked nevyhrávali, že onanujeme nad jedným hráčom. Ktorý inak tiež da 2 góly z priameho kopu posledne. hra ani jemu moc nejde. Celé MSN trio sebčí a bije do plných

roman6

3
2017-01-08 22:39:03

ja osobne by som neymara predal za 150-200 mega a a kupil by som 4 hotovych hracov na svetovej urovni v najlepsich rokoch lebo ak si barcelona mysli ze bude vyhravat trofeje z experimentami ako digne a denis suarez o jebnutom pacovi ani nehovorim tak to nebude a neymar a trener uz dali ponukli barcelone vsetko vdaka za sluzby je cas ist o dom dalej

Stegino28

5
2017-01-08 22:44:14

Hráme zle to je pravda ale Neymar bol jeden z najlepších...tak sa ukľudni...celý týto ,,fanúšikovia" čo sem chodíte už sa nedarí a už by ste všetkých popredávali

adriano

5
2017-01-08 22:48:17

Ich predavat netreba ale mali by zacat makat na svojej forme jednotlivci podaktory. Su to vsetci vyborny hraci a su aj dobre plateny tak by mali odovzdavat 100% a nie 50 podaktory ani tolko nie.

bruno1

7
2017-01-08 22:49:39

jeden z najlepsich? Ja som bol fanusik Neymara ale ta jeho nemohucnost je doocibijuca. Nedokaze urobit jednu poriadnu akciu, vzdy vsetko zbrzdi alebo strati

okbor

7
2017-01-08 22:48:18

Digne v prvom polčase blokoval čistý gól. Jedna chybná prihrávka, každý sa môže pomýliť. Ako Andrés v predchádzajúcom zápase. Francúz aspoň lieta, ostatní stoja ako Stonehenge.

roman6

-2
2017-01-08 22:56:27

aj kura bude behat hore dole co z toho ked centruje ako uslintanec z downovym syndrom horsie centre mal uz snad len legenda z chelsei bosingwa to tiez nevedel nahrat z kraji aj keby mu na rodinu miera popravcia cata

Brano921

11
2017-01-08 22:39:11

Da tam denisa ktory hral hovno co tam nedal skor ardu ney je uplne bez formy co sa ho boji dat dole? Keby nemame messiho ani bod nemame

Bramir

8
2017-01-08 22:40:53

nechapem preco Enrique nestrieda 3x ale vzdy iba 2x nedava to zmysel.

pedo

6
2017-01-08 22:42:16

Digne ani Sergi Roberto za celý zápas ani jeden poriadny center. Neviem prečo nehral Jordi Alba a Rakitič. Všetky posilly až na Umtitiho na hovno

roman6

5
2017-01-08 22:47:04

no to vies oni si radsej budu klamat sami sebe o tom aky su uzastny ale takto sa prestupova politika nerovi kader sa neomladzuje nakupom5 hracov do 23 ktory nic nebudu hrat a velkoklub to bude stat trofeje to si tak moze dovolit joke team arsenal alebo dortmund ale mi sme nekupili jedineh poriadneho hotoveho hraca na svetovej urovni omladzje sa jeden dvaja mlady hraci nie 5 preco mam stopera prestarnuteho a uplne mladeho a nie skuseneho v dobrych rokoch preco je to tak aj zo zalohou preco ?

Ludo

8
2017-01-08 22:46:28

Lucho by uz mohol ist do pice.....

Stegino28

-7
2017-01-08 22:47:49

Trebalo by to tu spraviť tak aby sa tu nedali pridávať tieto komenty...toto sú proste fanúšikovia Barcy...na smiech...

jjnovo

-3
2017-01-08 22:51:30

já to chápu, je to všechno napsaný v afektu, někdo holt neumí pořádně krotit emoce. Taky jsem naštvanej po dnešku, ale nemá smysl někomu sprostě nadávat a nebo všechny vyhazovat. Přece jen, přijít do Barcelony a aklimatizovat se, je úplně něco jinýho jak v ostatních klubech.

Stegino28

-7
2017-01-08 22:47:51

Trebalo by to tu spraviť tak aby sa tu nedali pridávať tieto komenty...toto sú proste fanúšikovia Barcy...na smiech...

Stegino28

-5
2017-01-08 22:47:52

Trebalo by to tu spraviť tak aby sa tu nedali pridávať tieto komenty...toto sú proste fanúšikovia Barcy...na smiech...

Stegino28

-5
2017-01-08 22:48:05

Trebalo by to tu spraviť tak aby sa tu nedali pridávať tieto komenty...toto sú proste fanúšikovia Barcy...na smiech...

roman6

6
2017-01-08 22:51:47

povie reto co nevie normalne odosla komentar :D lol chod buvat babo

Zmazaný užívateľ

1
2017-01-08 23:04:43

Co sa ti nezda? Tu sa vyhodilo do vzduchu x milionov. Za co? Kto dostal normalnu sancu? Hrava tupy turek, ktoreho by aj isis vyhodil. Do vzduchu.Trener nevie chytit arogantneho brazilcana pod krk a spravit s nim poriadok. Tato sezona je trapnucka. Pred sezonou ako uzasne sme sa posilnili. A v januari? Placeme nad jednou rukou aby sme mali penclu. Presne ako kristína. A baletaci nikoho nekupili a este neprehrali. Takze si blokuj komenty, ty komunista. Chyba je inde.

Jestper9

4
2017-01-08 22:48:46

Ked som vravel pred časom, že Neymar je o efektnosti a nie efektivnosti, tak bolo zle. A zrazu sa objavila Amerika :) MSN cele totalne slabo spolupracuje. Pomalí sú, nestrielajú. Pinkajú si aj keby davno mohli skusit. Obrana by mala byť na 3 Pique, Umtity, Masche a 5 záložníkov. Iniesta, Gomes, Busquets to nič. Ked prisiel D. Suarez, čo dakedy som ho zatracoval a Arda, tak hned to bolo lepšie. Jeden behavý a druhý technický čo má prehlad a vie podržať loptu. Suareza posadiť na kus, nech sa zamyslí nad sebou. Nič v zlom, ale priznajme si. Mat Ronalda v 16ke vela krát, tak ten by to sypal z tých šancí, čo my prekombinujeme. Nuda a katastrofa pozerat ako posledna Guardiolova sezona

roman6

3
2017-01-08 22:50:19

keby sa teraz wenger nacisto pomiatol a navrhol by vymenu neymar sancez tak byt tam trener nevaham ani minutu lebo mi sme sanceza predali presne predtym ako sa dostal do najlepsieho veku a na vrchol svojej kariery a u sanceza aspon vidim to srdce tu bojovnost neymar a tie jeho sprepacenim skurviacke finticky ktore ked vidim normalne ma chyta zlost ak chce takto hrat tak bananova plaz v brazilii je otvorena

preskociil

-2
2017-01-08 23:09:33

Sanchez velmi dobre spravil ze odisiel. Barcelona zabijala jeho potencial, ak si pamatas ked bol v barce este sanchez tak sa hralo cisto len na messiho. Ked sa dostal sanchez alebo pedro do samostatneho uniku, vzdy pred 16kou ostali stat a cakali kym nedobehne messi. Sancheza mam velmi rad a som taktiez som velmi rad ze odisiel a je hviezda Arsenalu ????

Jestper9

1
2017-01-08 23:28:16

Pamatas si hráča menom Denilson? Tiež hračička a velká hviezda vychádzajúca a potom.... Robinho další, Pato čo aj dnes sme ho mohli vidieť dalsí :) Bojím sa, aby sa z Neymara nestal druhý Beckham. Vacsia značka ako hráč. Je výborný hráč, ale napr. zlatá lopta v jeho prípade nehrozí.

alabaj84

-1
2017-01-08 23:46:20

pametas brazilcana co dlho sa dokazal udrzat na top urovni?? ked nemyslim obrancou.. lebo ja nie... denilson robinho technicky na naj urovni.. ale mi povec jedneho co aspon 5 6 rokou si to udrzal...

GabrielSVK

8
2017-01-08 22:50:33

Mal hrať Rafinha. Gomes nehrá nič, Denis Suarez taktiež už posledné zápasy čo hrali tak to bola slabota. Digne ani nehovorím, ten je slabý ako čaj a trvá to niekoľko zápasov, pre mňa jedna jediná pozitívna kúpa bol Umtiti, inak slabota. A môžeme byť radi za bod a aj ten prišiel len v 90. minúte. Ligu už nevyhráme, kdeže, takto ťažko, to isté CdR a len sa modliť aby nás nenabilo aj PSG ktoré tiež nemá najlepšiu formu, ale aj tak. Slabé výkony podávame v poslednom čase, hráme ako za Tatu Martina, tak slabo.

Jestper9

-1
2017-01-08 23:09:17

Len aby PSG s ich zalohou nas neuštvali na smrť... D. Suarez nevravím, že je zázrak, ale je behavý aspon, Gomes a Busquets to je strasne daco. CHudák Rakitič sa asi za tie 2 sezóny, čo zastupoval 3 posty zodral.

gabo7

6
2017-01-08 22:50:39

Enriqueho jubileum,zajtra podat demisiu,pri. vsetkej ucte. Pisem to tu rok,to nie je kouc,nezmyselne rozhodnutia. Uz mi to pripada,ze teorie o zaskodnikovi Realu naberaju na obratkach,vedome skodi svojim uplne nezmyselnym striedanim. Treti najlepsi strelec sedi na lavicke a on tam posle Denisa,preco?

roman6

4
2017-01-08 22:53:55

no lebo chudacik denisko kedysi hral za villareal a vo futbale ide o to aby si hrac zaspominal na stare dobre casi nie o to aby si vyhral co ti to jebe co by si to pre zivoho boha od toho naseho trenera chcel maj trocha cudnosti kamo

frkmrk

7
2017-01-08 22:53:21

aj ked hrame antifutbal,trenerbude spokojny a Ter Steg. by sa uzivil aj v Malackach,tuto sezonu som nepostrehol, ze by chytil aj nieco naviac,odkedy vystval Brava nechyta nic,hociktori brankar z nasej ligy by ho momentalne nahradil,o celom muzstve nema vyznam sa zmienovat,okrem standartkynehral nic ani Messi a tie tvrdenia zaslepencov po prvych kolach ze do konca sezony je este daleko,inac je to pravda, uz aby skoncila tato sezona lebo nie titul,ale aj 3tie miesto nam bude dobre a takouto hrou, pristupom ku hre nam nehrozi zieden pohar,iba ak,tak pivovy,som velmi rozculeny a o rozhodcoch nema vyznam diskutovat, to je stale dookola, inak mam dojem,ze sa nieco v klube deje, co nema dobry vplyv na hru

Ludo

11
2017-01-08 22:53:35

MSN je bomba, neviem co tu kazdy pise picoviny,,,,,len sa im nevytvaraju dobre podmienky,,,ked je to takato pomalicka hra.....a je super stiahnuty tazko sa leti cez ihrisko kolmo,,,,tak tu tie reci o Neymarovi nie su uplne na mieste,,,,,treba zmenit koncept hry, aby nehrali stale to iste, ved ked sa super rychlo vracia a uzatvara...sme opat lahko citatelna barca a trochu lepsie muzstvo vie uhrat s nami dobry vysledok.....

BarcaFan4502

6
2017-01-08 22:54:30

Bože môj nechcem akože vyvolavat paniku ale strata na real sa zväčšila, ak real výhra tak je to vriti pochybujem že real len tak stratí formu, prečo máme jednu z najhorších prestupovych politik šak záloha hra cely polrok hovno (pol biedy iniesta) neymar a suarez mimo formy jediný messi si zaslúži pochvalu keby jeho nebolo tak sme v strede tabuľky, enriqueho by som poslal doriti takto Barcelona hrať nemôže treba určite nového trénera a konečne chytiť dobrú formu ,ja viem že neuspech netreba riešiť hneď vyhadzovom tréneraale enrique jednoducho nie je tréner ktorý by mal viesť barcu lebo takto tragédie hrať to je hruza treba konečne zrýchliť hru ubrať zbytočne nic neriešiace prihrávky na brankára pridať návrhy centre kolmice a nie prihrávat si medzi brankárom a stopérom a naopak, treba aby záloha začala hrať poriadne a nie jak okresní prebor,takto to nejde, dobre prestupy boli umtiti a digne( celkom ok) inak Paco je totálne neschopný , gomes ma sklamal, inak trebalo by kúpiť v prípade odchodu vidala pravého Belá na striedačku keby sa cancelo zranil lebo roberto na pravej obrane moc nevyniká(lepší je v strede poľa)

Jestper9

5
2017-01-08 22:55:43

A Turka predat? Videl som ho aj dnes za tych par minut lopty vybojovat a nestracat + Neymarovi sprvil 2 sance a sam skoro dal gol. Hodnotí sa podla sympatií, či vykonu? Ten turek tento rok hrá a má formu ( hlavne v utoku) ze keby sa tréner nebál posadiť hráčov s top zmluvami a riadil by sa tvrdo výkonnostou, tak ten Turek by mal možno o dosť viac minút. To isté záloha. Iniesta jedine čo by mal hrat základ. Inak bud ako som písal hrat na 5, alebo Busquets Gomes je zatial velmi zle. Kraje obrany vidno, ze bez Alvesa su slabé. On defenzívne mozno zachyboval, ale kombinačne smerom dopredu bol iný level.

Zmazaný užívateľ

-1
2017-01-08 23:08:34

Myslis toho turka co ja? Toho, co rozhodol el clasico a tym padom mozno aj ligu?

Jestper9

-3
2017-01-08 23:02:58

Netreba predávať nikoho. Len treba ukázať hráčom, že nikto nie je nedotknutelný a viac ako klub. Enriqueho mám rád a nadávať na neho za to čo doteraz spravil je dost hlúpe. Ale autorita asi chýba. Taky Ferguson by sa nám bodol. Možno Koeman ak by nakoniec prisiel, tak by ich dal do laty.

Bramir

8
2017-01-08 23:09:22

najlepsie bude po sezone vymenit Enriqeho za Koemana a hotovo.

bruno1

-2
2017-01-08 23:14:20

Koeman sa mi nepozdava. Z anglickej ligy este nic dobre neprislo

Jestper9

1
2017-01-08 23:19:26

Suarez, Pique, Henry :) ale viem ako to myslis. No Koeman je Barcelončan. Niečo ako Guardiola a Enrique. Velka legenda klubu s autoritou. A už len pohlad na neho budí rešpekt :) A ako trener v menších ni mega kluboch s vela peniazmi je uspesny a robí zmeny k lepsiemu

Jestper9

3
2017-01-08 23:17:08

asi hej. Lucho ma toho už dosť

jjnovo

3
2017-01-08 23:09:39

Asi takhle, liga není ani v půlce, nic není ztracený, ale takhle to rozhodně neobhájíme. Výsledek horší jak výkon, Suarez je tam v poslední době do počtu, Neymar dneska hodně makal, povedlo se mu pár driblinků a něco i vytvořil, ale tou slabou střelou to docela pohnojil, prohráli to osobní chyby. Messi vyvořil víc šancí jak celej Viraeal a okořenil to skvělým přímákem. Alespoň byla vidět snaha. Nemá smysl nikomu nadávat, nikoho prodávat, akorát to chce od Lucha novej impuls a ukázat hráčům, že nejsou nedotknutelní. Potřebovali by pověstný Fergieho fén. Jinak rozhodčí klasicky chyby na obou stranách, bída, že ještě není video.

Jestper9

1
2017-01-08 23:15:58

Enrique je vraj záškodník Realu? :D Ano. Preto vyhral treble a double :D V Barcelone je tazké bzť trener pod tým tlakom. To aj Guardiola povedal, ze mal o rok skor skoncit. Ako vlastne asi aj Lucho po 3 sezone. Turek rozhodol el classico aj ligu? To vážne myslíš? Sfauloval. Ok. Každý fauluje. Bol priamak a Ramos dal. Nechytil si ho obranc a brankár nechytil tiez. Ak turek oddrbal týmto ligu, tak MSN nepremenením šancí a zlými riešeniami na 5 rokov :) Bože ako mozes toto napisať? Keby to spravil Iniesta, alebo Messi tiez by si to tvrdil? Liga sa nevyhráva v jednom zápase. Celta? Alaves? Tam sa malo vyhrať

preskociil

3
2017-01-08 23:23:51

Lucho vyhral treble a double.... netreba zit z minulosti, treba sa na to pozret realne v pritomnosti.

preskociil

3
2017-01-08 23:24:07

Lucho vyhral treble a double.... netreba zit z minulosti, treba sa na to pozret realne v pritomnosti.

Danny

2
2017-01-08 23:16:53

Tie vase komentare tu sa uz nedaju citat .. to ako myslite vazne ? Enrique ked vyhral treble a double tak uplne top trenee na svete a zrazu kriza nejde vsetko podla predstav a uz nech ide von ... msn ? Minule sexony top hraci,top utok a teraz ? Neymara predat a suareza posadit ... to je co za logiku ? Ak nahodou sa barca doatane do keizy ako bola niekedy ze nevyhravavala stale vsetko tak tu prestane chodit 90% "fanusikov" ... vacsina co je tu tak "miluje" barcu iba kvoli vitazstvam a trofejam ... vedenie enriquemu veri a tak isto aj hraci a verim im aj ja ze sa dokazu zobudit a zasa sa dostat na vitaznu vlnu ... bol by som zvedavy na konci sezony ak barca vyhra zasa treble kde by sa ukazali kritici enriqueho ;)

jjnovo

-1
2017-01-08 23:19:24

*thumbs up* máš mozek :)

ForcaVamos

3
2017-01-08 23:24:40

Vieš čo bol by som šťastný kebyže sa mýlim a Lucho to otočí, ale tieto výlety do minulosti nič nezmenia na tom že je stratený, a to nehovorím len o tomto zápase
Ale o celej sezóne.

Jestper9

0
2017-01-08 23:33:01

Ano. Pisal som aj ja, že možno vyhorel a proste vacsinou fakt v Barce trener je 3-4 sezony. Ako Guardiola povedal 3 je akurat. Potom už nevies čo. Hlavne ak prve 2 su tak uspesne. Asi by bodla zmena. Nežijem minulosťou, ale zase dristanie v štýle, že Enrique je nasadený realom??????? Akoze ked skritizuje sa na hovno hrajúci hráč, tak zdrb, že ako si to kto dovolí a aký je fanúšik, ale na trénera, čo po 2 sezonach konecne sa dalo na ot pozerat a to velmi dobre, tak toto sa bude kydať?

Danny

-2
2017-01-08 23:49:24

Ja nie som zaryty fands enriqeho a ze ho tu chcem mozno je pravda ze v tyme akl je barca sa viac ako 3 sezonh neda vydrzat ... ale aby sa po polovicke sezony odpisovala barca az tak ? Nevraviam sa do minulosti len poukazujem na to co enrique dosiahol a verim ze to dotiahne aj b tejto sezone do uspesneho konca ...

Danny

-1
2017-01-08 23:52:26

A myslim si ze enrique zasa neni typ trenera ktory by sa v barce chcel drzat dalsich 10 rokov ... vie kedy prestat a ked bude vidiet ze s barcou uz nix nove nevymysli tak sa rozumne dohodnu a vedenim ... taky lvg v manchestri by sa drzal aj keby su v 2.lige

Danny

0
2017-01-08 23:52:27

A myslim si ze enrique zasa neni typ trenera ktory by sa v barce chcel drzat dalsich 10 rokov ... vie kedy prestat a ked bude vidiet ze s barcou uz nix nove nevymysli tak sa rozumne dohodnu a vedenim ... taky lvg v manchestri by sa drzal aj keby su v 2.lige

Jestper9

-1
2017-01-08 23:54:55

v to dufam. Ja som ho aj ako hráča mal velmi rád a dokonca viac ako Guardiolu :)Ale nepáči sa mi, ako ho poniektorí berú a stále na neho ked sa nedarí nadávajú. Ak už nemá čo ponúknuť, tak po sezone skončí sám a aj tak spravil strasne vela. Potom treba dufat, ze nový trener to opäť oživí. Ale stále hrajú hráči a nie tréner. Ja to beriem tak.

Jestper9

0
2017-01-08 23:24:27

Posadiť hráča nie je nič zlé. Zase nemoze za hráča hrať jeho meno. Ja som napr fandil aj ked nešlo. Ale sere ma, ked vidím, že hráči, čo beru nenormálne prachy a dopláca na to klub nehrajú ako majú. Ja napr. nechcem aby sme kazdý zápas o 3 góly vyhrali, ale pre boha toto je výkon strasný. Ako inak to riešiť? Ked trener nič nerobí zle je. Keby posadil, tak zle je. preto je tazké byť trener v Barce. Vidno to aj tu- Lucho za 2 sezony dokázal to, čo aj Pep. Ale stále je na neho zle

Jestper9

8
2017-01-08 23:42:59

Inak Messi tvoril stále, ale kým bol Alves, tak to často robili z krajov a roztahovali hru. Roberto vsak ked tahá po kraji, tak vacsinou bojuje s obranocm supera a je rád ked odcentruje ( ano Alves mal zle centre) ale on tvoril a bol vlastne schopnostami dalsi utocnik. Roberto ani z daleka a preto aj teraz casto stredom ideme a Messi tiez z hlbky do plných a Suarez s neymarom v drvivej vacsine dostavaju lopty mimo pozície. a ked aj su tak pinkajú :)

gabo7

4
2017-01-09 07:58:45

Ja som tu zacal debatu o konspiracnej teorii,samozrejme tomu neverim,ale ked vidime pristup. Eleho muzstvak,tak si to nevuete bysvetlit,co sa deje znvasim milovanym teamom. V piatipok som sa dival na Digi na zapas Chelsy sTotenhamom,prehrali, ale aj ako porazeny predvadzali za futbal,nadhera,rychlo, v pohybe,pol muzstva nabieha do vlneho priestoru,fotbalova basen. Toto s nimimuribila zmena trenera,Pisem to tu dlho,Lucho je dobry trener,ale zly kouc,nema ani,stipkumstrategickeho myslenia,vid vcerajsie striedanie Denisa, Toto nezmyselne striedanie prktizuje dlhodobo. Ak ma rad Barvu,tak ako my,mech dobrovolne abdikuje.

gabo7

4
2017-01-09 08:01:54

Ospravedlnujem sa,robim preklepy,ale,som podrazdeny zo,smerovania mojej srdcovky, Tak smutna doba a jedna z mala,radosti,Barca, nam toto vyvadza
!

frkmrk

0
2017-01-09 12:15:19

ok. gabo 7 aj ja som vcera pisal pod silnym tlakom emocii a trapi ma hlavne to, ze moje NAJ. muzstvo namiesto aby skracovalo naskok Realu, tak straca

cantres

0
2017-01-09 12:56:21

kurzové sázení, velmi spolehlivé informace http://ventese.blogspot.cz

Jestper9

1
2017-01-09 12:59:07

Nám zápasy neprehrávajú zlé striedania. To by mohlo platiť proti teamom ako real a atletico plus v LM: Celta, Bilbao,Villareal a Real Sociedad nie su slabé teamy, ale to proste ked si pozries supsiku, tak by sme ich mali zozrat. A keby hráčom vyslo aspon polke vykon na 100% tak nemáme problém. Nehladajme stále chybu v treneroch, prestupoch a neviem kde. Káder máme skvelý. Hráči proste slabo hrajú. O tom to je. Ci mimo formy, ci motivacia slabá... Neviem

Jestper9

-1
2017-01-09 13:01:50

Pred rokom a pol táto základná zostava vyhral atreble. Okrem Roberta. Co Alves bol urcite velky prinos a chýba. Ale napr. Umtiti a aj ked nadavate, tak Digne na lavej strane je lepsie suplovanie ako Bol Mathieu na kraji ci Adriano. Proste silou je kader ako ten co vyhral dve sezony po sebe trofeje. Len daco sa posralo... Zial

Jestper9

-1
2017-01-09 13:01:55

Pred rokom a pol táto základná zostava vyhral atreble. Okrem Roberta. Co Alves bol urcite velky prinos a chýba. Ale napr. Umtiti a aj ked nadavate, tak Digne na lavej strane je lepsie suplovanie ako Bol Mathieu na kraji ci Adriano. Proste silou je kader ako ten co vyhral dve sezony po sebe trofeje. Len daco sa posralo... Zial

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.