Na Camp Nou sa neočakával žiaden zložitý zápas, Barca ho ale napriek všetkému vôbec nezvládla. Výsledok síce je priaznivý, chlapci sa dávajú po ťažkej prehre dohromady, no rozhodne to nie je stará dobrá Barca. Dnes to bola opäť totálne zbytočná strata.

Skóre otváral v úplnom úvode zápasu Leo Messi. Ten nemal po výbornej prihrávke Luisa Suáreza problém loptu posunúť do brány a vybaviť pre svoj tím vedenie. Všetky góly zápasu nájdete tu, Semafor pod gólom.


Červená: Zaspatá Barca

Žiadna sláva. Výkon v prvom dejstve dostačujúci, v tom druhom ale stále zaspatý... Barca dominovala na lopte, no nevytvárala si jednu šancu za druhou a rozhodne to nebol žiaden futbalový festival. Skôr naopak. Hráči sa vôbec neponúkali do kombinácie a všetci čakali len na to, čo vymyslí Leo Messi. Takýto večer na Camp Nou si teda fanúšikovia po Valentínovi nezaslúžili. Čo je však esenciálne, takto sa o titul rozhodne nebojuje! Barca si musí dať facku, vstať a ísť ďalej! Body zostali síce doma, no pomohla až diskutabilná penalta.

Oranžová: MSN

Dnes bájne trio zostalo za očakávaniami a nevymyslelo prakticky nič. Chýbala väčšia oddanosť a snaha, najmä ale pokoj na kopačkách či ľahkosť. Rozhodne to nebola katastrofa, proti Leganés sme si ale mysleli, že si chlapci z útoku naženú body a rozšíria svoj gólový účet. MSN síce gól dalo, no videli sme jeden z najnepodarenejších zápasov z ich strany, čo sa tejto sezóny týka. V tomto momente naozaj netušíme, čo sa s Messi, Suárezom a Neymarom deje.

Zelená: Body zostali doma

Najlepším mužom zápasu bol takmer určite Marc-André ter Stegen. V prvom polčase síce Leganés príliš nehrozili, no keď už sa dostali k bráne blaugranas, tak to bola takmer vždy tutovka. Pri góle Leganés sa ale zdalo, že mohol na situáciu zareagovať aj lepšie. Každopádne, proti tímu z Madridu bol našim najlepším hráčom brankár, čo je minimálne na zamyslenie. Kto čakal dnes gólovú smršť, tak sa určite poriadne sklamal.

Fiko

-30
2017-02-19 22:58:42

Všetci ,,fanúšikovia´´ čo nadávajú na Enriqueho, a chcú aby skončil na lavičke, tak sa môžte hanbiť. Vás tiež doma, rodičia, manželky, deti, bratia, priatelia hneď vyhadzujú z domu, zo svojho života, nadávajú na Vás a urážajú Vás, len preto že máte obdobie, kde sa Vám práve v niečom nedarí?? Skúste sa zamyslieť nad sebou, a keď neprídete na to, o čom fandenie Barcelone je, tak zoberte veľkú krabicu, nahádžte tam všetky suveníry, a chojte to rovno spáliť, pretože vy fanúšikovia Barci nieste a nikdy nebudete !

dalibor

30
2017-02-19 23:03:16

sme fanúšikovia barci a nie fanúšikovia jednotlivcov ako ty. keď vida, že niečo barcelonu ruinuje tak to majú prejsť mlčaním? nevidel si messiho? nevidel si piqueho na lavičke? on na neho už proste serú a ja za nimi stojím.

Teo07

16
2017-02-19 23:05:48

Veľmi nepodarené prirovnanie.

MSN91011

12
2017-02-19 23:05:56

Máš síce pravdu ale Luis Enrique by mal hráčom dohovoriť lebo tá chuť streliť gól ukázať za hráčovi dohrat súboj atď.tam nie je. A teraz by mal prísť tréner trochu pritvrdiť prediskutovať to lebo takto to ďalej nejde

Neyoo

14
2017-02-19 23:06:28

dosť odvážne slová, jedna vec je že sa nedarí, druhá že v tíme ako Barcelona je tréner už len naozaj o tom aby hračov vedel namotivovať a zložiť zostavu ktorá si bude rozumieť. Pri všetkej úcte k LE (nestotožňujem sa s názorom-vyhodiť ho) no posledné zápasy nedokáže ani jedno :) dnes mal polke sveta niečo dokázať, všetci cules čakali že im tu doveru oplatia pekným zápasom, no hrači ktorí robili z futbalu niečo magické si zrazu nevedia nahrať- kde je chyba?

preskociil

8
2017-02-19 23:11:35

Nikomu by nevadilo keby sa snazili a nedarilo sa. A tvoje prirovnanie je smiesne pretoze oni su v praci a nie doma. Za to ze hrac hra, trener trenuje, maser masiruje dostavaju krasne zaplatene, tak mi nehovor ze ked dojdes do prace snazis sa ale nedari sa zi sa na teba bude sef rovnako pozerat ako ked si v praci nasilu, znechteny a nedari sa ti. Mna osobne by za ten druhy pripad co som pisal vyhodili.

ForcaVamos

8
2017-02-19 23:14:22

Bože hlúpejšie prirovnanie som ešte nevidel. Keby si podával celý rok podpriemerné výkony v práci tak tiež budeš počuť kritiku a ak sa nezlepšíš tak nasleduje vyhadzov.

PuyiFCB

14
2017-02-19 23:15:56

co to je za přirovnání proboha? :D:D mícháš totálně jabka s hruškama, to není o tom, že by ho někdo vyhazoval, protože se momentálně nedaří, to je v tom, že on už tomu týmu prostě nemá co dát, a jak bylo dneska vidět, ani hráči nejsou nějak extra odvaření z toho, že pod ním mají hrát...jako dlouho jsem ho obhajoval i já, respektuju ho za to co s Barcou za ty 2 roky dokázal, ale doufám že po sezoně skončí, protože momentálně je to fakt hrůza ;)

roman6

1
2017-02-20 05:26:20

to nie je ziadne obdobie oc tu splietas si ssfajceny alebo co sa pozri ako to enrque kurvy od druheho zapasu v lige svojimi jebnutymi zostavami a neschopnostou striedat nebojte sa v druhej polovici sezony budeme mat viac sil ako ostatny a sme tie najvacsie najutahanejsie lemri na ihriskach tak co konkretne dostiahol okrem toho ze nam odjebal este aj ligu ? ha ?

Patland

1
2017-02-20 07:43:43

LE není Barcelona. Protože fandim Barceloně a přeji jí jen to nejlepší, chci aby LE odešel. A pozdě bylo už včera...

Kico

35
2017-02-19 23:05:21

Leova reakcia po góle na 2:1 hovorí za všetko, absolutne zarmutený z toho čo sa to v poslednej dobe deje, ako optimista verím stále vo všetky trofeje, ako realista viem že tento rok to bude len CdR bohužial.

mikimi122

-5
2017-02-19 23:16:08

A ani CdR možno.

Jhonys

3
2017-02-19 23:18:27

abychom se vůbec kvalifikovali do dalšího ročníku UCL!!!!!! :D :D :D zase z toho týmu nedělejte úplný vrak lidi :D není momentálně forma, ale pochybuju, že by si zrovna finále poháru nechali vzít, navíc od takového týmu..

PuyiFCB

6
2017-02-19 23:23:36

zas až do takových krajností nezacházejme, v každym případě momentální stav je docela alarmující, to se nedá popřít...a už to ani zdaleka není o tom, že momentálně není forma, tyhle špatné výkony se táhnou celou dosavadní sezonu (i v zápasech kdy se vyhrálo byl výkon kolikrat dost podobný), ty poslední 2 zapasy to akorát graduje...neodepisuju nikoho, ale hybí mi tam prostě ta radost ze hry, momentálně bez ohledu na vysledky je to profesorské, pomalé a bez chuti, až to pěkný není...

Jhonys

-2
2017-02-20 00:03:12

no já jsem s tím zacházením do extrémů nezačal :D já bych řekl, že po většinu sezóny jsme sice hráli špatně, ale ne až takhle, teď to hodně vygradovalo - viz třeba obrana pracuje momentálně nejhůř za poslední 3 roky..

mikimi122

2
2017-02-19 23:24:07

Ja viem, no vo futbale je všetko možne. Kto čakal, že dostaneme debakel od PSG? Asi nikto.

PuyiFCB

7
2017-02-19 23:18:36

a to ještě bůhví jestli...pokud se nemýlím, Alaves už nás letos seknul i na NC, a pokud se strachujeme do poslední vteřiny doma o vysledek s týmem jako je Leganes, na neutrální půdě na jeden zápas nás můžou zrušit klidně znova....doufám že se něco změní, momentálně se totiž na Barcu nedá dívat, stříká z toho akorát křeč a frustrace ;)

Jhonys

-5
2017-02-19 23:23:10

pokud se nemýlím, tak jsme sekli Alavés 6:0. U nich doma. Před cizím publikem. :) ale abych nezněl tak útočně :D souhlas, křeč to teď je.

PuyiFCB

1
2017-02-19 23:27:58

jo, to je sice pravda, jenže ten výsledek byl dost ovlivněný tím, že po 2. nebo 3. gólu Alaves uplně odešel a přestal bránit, dokud hráli konsolidovaně (cca prvních 40 minut), vůbec jsme je nepřehrávali...ale jako o to mi teď primárně nejde, já budu jedině rád když se ta Copa vyhraje, jenom říkám že za současné situace bych to určitě nebral jako hotovou věc

Jhonys

-2
2017-02-20 00:00:39

ale to je jejich problém, že odešli :D prostě to bylo součást zápasu, měli na to zareagovat jinak.. já chci jen poukázat na to, aby se tady Alavés najednou nezveličoval. Ano, porazili nás, ale my jim to oplatili i s úroky, tzn že na ně umíme. Navíc si myslím, že v květnu bude situace vypadat zase jinak.

PuyiFCB

1
2017-02-20 00:22:56

čas ukáže, věřím že máš pravdu

mikimi122

-3
2017-02-19 23:14:27

Veci s výmenou trénera by sa mali riešiť až po sezóne. Ked sa to teraz rieší, tak to je len zle, lebo tým ma Enrique viac starosti, a tým Barca odbabrava zápasy.

alabaj84

-3
2017-02-19 23:16:41

messi messi messi bez neho neviem kde by ste boli uz tolko bodou zachranil ze az :) ale on tu vecne nebude a za 2 3 4 r sa spoliehat na skoro 30r neymara asi nebude to prave :)

mikimi122

-5
2017-02-19 23:18:50

Madritiota tu teraz netreba. Ney ma 25. Zachranil nas hlavne Ney, lebo vybojoval penaltu.

mikimi122

2
2017-02-19 23:33:27

No a Messi to krasne kopol. Nemám rad madridiotov, ktorí sa miešajú do Barci, aj keď neviedia zaklady o nej. Ako ťa alabaj84 mohlo napadnuť, že ma Ney 30.

mikimi122

6
2017-02-19 23:21:12

Ani Ramos nie je namladší (30 rokov). On už tiež nebude dlho zachraňovať real.

alabaj84

-9
2017-02-19 23:22:50

ale je tam jesus vallejo :)

mikimi122

2
2017-02-19 23:26:13

Asi to mam brať ako vtip ne? No ale čo už.

Tom10

0
2017-02-19 23:32:15

my mame aleňu, simmonsa (aj ked to ešte potrva) aj toho korejčana. neboj sa nebude treba sa spoliehat na neymara

myzuFCB

5
2017-02-19 23:25:39

Jednoznačne vidno, že v tíme je zlá nálada (čo po zápase s PSG nie je prekvapujúce), no jednoznačne to ukazuje na to, že s tímom niečo nie je v poriadku. Messi sa napr. netešil ani z jedného gólu a tiež Marc po zápase keď dával rozhovor bolo vidno, že nie je tiež v pohode, pritom po svojom dnešnom výkone by mohol byť spokojný, no je jasne vidno, že v tíme nie je dobrá nálada. Okrem iného mi tam chýba aj taká radosť s futbalu. Dúfam, že si zápasu s PSG sa to bude len zlepšovať, lebo s takým výkonom ako dnes môžeme zabudnúť na nejaký zázrak

fofo112

14
2017-02-19 23:27:56

LE, doslova znechutil Leovi futbal on je zvyknutý hrať na plný plyn,je jasne vidieť, že je flustrovaný a má toho plné zuby,napr, aj dnes bola pravá strana súpera lepšia ako naša a to je mužstvo z dolnej polovici tabulky, drevák Roberto,zase zariadil gol ale do vlastnej siete no a k Gomesovi škoda sa vyjadrovať videli sme to všetci hrôza na to pozerať.Leo je jednoznačne znechutený takto si určite nepredstavoval hru jeho milovanej barcy,ked odíde neviem čo s nami bude.

PuyiFCB

11
2017-02-19 23:31:19

nikdy by mě nanapadlo že zrovna já to řeknu, ale máš pravdu...ta nasranost po té penaltě byla neskutečná, takhle vzteklého jsem Messiho dlouho neviděl, Roberto předtím golem uplně nesmyslně vracel balon zpátky místo přihrávky dopředu (na druhou stranu se ani nedivím, protože ta záloha teď prostě neexistuje), no a Gomese jsem si poprvé všiml na začátku 2. poločasu, když pokazil nahrávku....horší výkony jako čerstvá posila za takovy prachy podával snad akorát Čygrinskij

sid1

2
2017-02-20 00:34:36

Ako sa viac menej gomeza zastavam, lebo mi pride,ze si vzdy to zlizne za celu zalohu on, tak dnes s takym priposratym stylom hry tam ani nemusel byt. Ako mohol mu o polcase trener prezradit, ze brana je to 50 metrov rovno pred nim, a povacsine utocnicu su tiez tam. A celkom isto nie po stranach a ani vzadu. Ako alibistickou hrou dlho nebude hrat zaklad tak posledna sanca sa spamatat.

PuyiFCB

4
2017-02-20 01:09:45

jak říkáš, jako já ho mám docela rád, ale fakt je ten, že na posouvání balonu na 2 metry, a to ještě zpět na obránce tam klidně může být kdokoliv jiný, a to ani zrovna nemusí stát 30 míčů...hraje strašně jak ty říkáš připosraně, dopředu je poslední zápasy skoro nepoužitelný a proto nechápu, proč ho Lucho neustále na sílu rve do základu....ale ta záloha celkově je teď fakt špatná, bude to chtít někoho fakt kvalitního koupit

cameol

0
2017-02-19 23:29:17

Ja si myslim ze je problem v satni. Bud medzi trenerom a hracmi alebo medzi hracmi. Leo Messi pred par rokmi dostal privilegium nestriedat co bolo absolutne pochopitelne. Lenze teraz si to privilegium privlastnili aj Neymar so Suarezom a to moze robit v kabine velmi zlu krv. Napriklad kapitan Iniesta je striedany v kazdom zapase. Iniesta, ktory moze byt Neymarovi a Suarezovi za vzor, kapitan muzstva sa podrobi / mozno niekedy aj nechtiac / timu a strieda. Enrique je slaby na to aby vystriedal niekoho z MSN a tak radsej strieda hracov ktory sa mu podradia aby nemal problem.

fofo112

7
2017-02-19 23:48:49

Ja ten problém šatni vidím už dlhšie,ked sme nezmyselnými rotáciami postrácali povinné body,no výbuh nastal po PSG a už je neudržatelný ak sa hráči postavili proti trénerovi,zrejme cítia, že im nič nové neprináša,stratili k nemu dôveru tak to nemôže inak dopadnúť napr. ako dnes,že som mal dojem ako by ho bojkotovali,kedže on nemá sebareflexiu aby odstúpil sám.

tomessi

8
2017-02-19 23:55:35

Sance v LM hlboko pod bodom mrazu a este skoro strata doma s Leganes v sutazi na ktoru by sme sa mali teraz v prvom rade koncentrovat... velky hazard v takom velkom klube, smutne... som za okamzity odchod Enriqueho, evidentne to nezvlada, este natruc necha hrat skoro cely zapas Gomesa a nema gule na to aby rezignoval... uhalluzene vitaztva mozu tolerovat v madride, v Barce to neakceptujeme...

cameol

4
2017-02-20 00:01:59

Ja si myslim ze Pique by nam vedel presne povedat co sa deje. Evidentne je problem v kabine a Gerard vie o nom najviac. Bohuzial, my fanusikovia sa to asi nikdy nedozvieme co je pricina toho ako Barcelona teraz hra.

SpickovyStoper

-3
2017-02-20 00:09:27

co je tu za hnoj to je sila

MilujemBarcu

4
2017-02-20 00:29:48

Takze už na ubytovani zo zapasu, sedel som v strde ihriska oproti striedackam uplne dole v 7 rade, prvý polcas hral na mojej strane Messi...kolkokrat bol tak 15-20 metrov odo mna...v TV to nevidno, ale ta hra je neuveritelne rýchla a tie obranne systemy superov su prepracovane,kolkokrat z hladiska ani divak nevidi kam može ten hrac poslat nahravku a neverí, že by presla a ona prejde..a tie nahravky Lea...nechapacky, alebo ako dokaže behom sekundy zrýchlit..plus dnes ma zaujal aj Gomes, TV to neukaze, ale fantasticka cierna robota

MilujemBarcu

7
2017-02-20 00:31:30

ked sme dostali na 1:1 vela fanusikov nadavalo, uz aj Ney par krat tak myhol rukou dozadu...ale ked bola penalta celý stadion stal, nik nesedel, proste malo to grady....socios cez zapas zacali kricat enrique enrique ale na to zacal piskat celý stadion

Jestper9

3
2017-02-20 00:41:49

Ludia kašlime na to. Darmo sa hneváme. Proste nastal ten bod, kedy treba obmena teamu. Nedá sa stále hrat s uspesnou zostavou. Záloha celá off. Pravý obranca a myslim si , ze aj Suarez pomaličky skor žolík bude. S PSG to nebola náhoda a je utopia si myslieť, že naši zaberú a otočia. Nezaberú. Nemajú na to proste. Celú sezónu hráme zle a tvrdím to od začiatku. Aj jasné výhry boli herne slabé. Tak to chodí. Nedá sa stále vyhrávať

Jestper9

-4
2017-02-20 00:45:59

Ak je vsak pravda, ze to hráči robi anaschval proti trénerovi, tka vsetkých čo v tom sú by som vydrbal. Aj Messiho. Mám pocit, že pár hviezd si myslí, že sú najviac a ze sa každý posere, len aby ostali. Za tie prachy čo berú aj keby trenera nenávideli, tak dlžia to klubu a fanušikom, čo ich podporujú!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mna Messi dneska kurevsky nasral týmnetešením sa z gólu. Mám pocit, že mu začalo posledný rok fúkať na hlavu. Dýky velký gangsta je z neho... Kde je ten skromný génius?

jokerito

3
2017-02-20 07:07:06

MEssi ta serie posledny rok?bez neho sme be titulu,z copy by sme davno vypadli.spravil tolko bodov ze fakt neviem co by to bolo za sezonu.Ja ti poviem preco sa netesil. Lebo Barca dostala v Psg, samozrejme Lea zatlkli pod ciernu zem, ze kuzelne neotocil sam zapas zasa.hold su aj urovne ktore sam nedokaze zvratit.Cely zapas sme hrali prd a jeho to frustrovalo,preto sa netesil.

Jestper9

-1
2017-02-20 08:06:04

Nie. Samozrejme, že ma neserie posledny rok :) Nebyť jeho , tak je to ovela horšie to je jasne. Vravím. že posledný rok sa ako osobnosť navonok zmenil. Aj image aj správanie. Ako keby zmena osobnosti :) Hrá samozrejme výborne. Ale nahneval ma vcera tým správaním, že sa neteší. Ja ot beriem, že ho niečo môže hnevať, ale v prvom rade hrá pre klub a jeho fanúšikov a to by malo byť pre neho dôležité.

Jestper9

-1
2017-02-20 08:06:20

Myslím si, že nai jeden fan nie je rád, ked ho vidí tak sa správaťa potom vznikajú zbytočné konšpirácie. Už teraz čakám, kde zase ževraj podla SUN, alebo dennika Masrca pojde :)

jokerito

2
2017-02-20 08:24:50

Ahoj. Ja napríklad jeho spravanie tak neberiem. Viem ze by dal Barcelone prve posledne, rovnako ako aj pre Argentinu, kde si zazival doteraz tej frustracie este viac. On je proste typ cloveka, ktory si prehry berie na seba a ta frustracia je vidno aj ked je introvert skor. co sa tyka jeho premeny. Moj nazor je ze proste dospel, bol chlapec a teraz je muz, to je cele...

Jestper9

5
2017-02-20 00:56:56

A LE im praveze nič nerobí a to je chyba. Messi hrá samozrejme ok, ale Ney a Suarez mali obdobia, ze posediet si. ale tá nedotknutelnost...

cameol

6
2017-02-20 01:20:16

Ak si hraci a funkcionari PSG pozreli tento zapas tak musia dakovat bohu ze do play off dostali Barcelonu ...

cameol

2
2017-02-20 01:43:44

Hraci PSG sa musia od smiechu chytat za brucha aky im Barca nahnala strach tymto zapasom ...

buldozer

2
2017-02-20 01:52:35

Ja myslim ze to ani nesledovali, lebo pred PSG ma Barca este dalsie 3 zapasy v lige, s Atleticom, Gijonom a Celtou.

tunno

14
2017-02-20 02:09:07

je nepochopitelne ked trener nasadi na pravo v zalohe v zapase s PSG Gomesa ked vie ze Roberto je najslabsi defenzivny clanok a GOmes defenzivne najslabsi zaloznik. nejde to nazvat inak ako sabotaz

ombre

4
2017-02-20 06:22:45

Kto čakal gólovú smršť ste boli asi vy admini, zase po tom vašom prijebanom článku ako vyhráme 12:0 bez mihnutia oka..

emiliano

5
2017-02-20 06:23:49

Na digi sport tp komentoval šikovný človek, tuším Fekete, a ten to zhodnotil trefne: Barca je totálne prečítaná a nemá plan B. Súper sa zatiahne a čaká na brejky,bráni vo dvoch líniach a my rozohrávame naokolo obrancami- doľava, potom doprava. Lopta sa dostane k Leovi alebo Neyovi na lajnu a odtiaľ sa snažia ísť do stredu alebo krížne preniesť hru. Súper to vie a hneď sú na oboch traja, musia to dať dozadu na obráncov, lebo v strede záložníci stoja. A takto to ide celý zápas, nevytvárame si ani šance. Včera sa už stiahol do stredu občas aj Luis, aby niečo vytvoril.Treba víziu, ako to zmeniť, ale LE ju nemá, nevie, čo má robiť.Videl som aj pokusy o brejky, ale išli traja naši proti 5 obrancom, vždy, záloha nedobehla, lopta išla zasa dozadu a zasa neustála rozohrávka obráncov, občas už diváci popiskovali, čo tu v minulosti nebolo.Tím je na dne, bezradný, som teda zvedavý, ako sa toto zmení, prečítali nás aj slabé tímy, máme starosti s každým, stratili sme rešpekt.

emiliano

5
2017-02-20 06:37:11

Dodatok: Videl som včera Neapol vo Verone a pripomínal mi Barcu v dobrých časoch: Variabilita, kombinácie na jeden dotyk, lebo hráč, ktorý mal loptu, mal vždy až tri možnosti, kde to prihrať, nabiehali nielen útočníci, ale aj záložníci a obrancovia. A pri strate lopty okamžitý presing a buď ju získali alebo faulovali. Verona nevedela, kde skočiť.Všetko je to o pohybe, sebavedomí, dravosti, nátlaku. My sme od toho upustili, stojime a rozohrávame naokolo, nik sa neponúka, lopty preberajú hráči v stoji a chrbtom od brány súpera, to sa ľahko bráni súperom.

parto

5
2017-02-20 06:37:42

a dalsia vec barca uz nevie pomaly ani pressovat posledny team v tabulke tak ako dakedy ze by odkopli loptu lebo nevedeli kam z konope ale teraz nas proste pri presse kazdy tym vysachuje a vyjde z tazkej situacie uplne v pohode to co dakedy zdobilo nas a to je velka chyba ked pressujeme a neziskame skoro ziadnu loptu a pressuju nas a nevieme sa z toho dostat proste vsetko treba zlepsit

emiliano

7
2017-02-20 06:43:22

A ešte: Už teraz sa obávam Atletica, ten je iný level, ako Leganes a pri tomto rozpoložení tímu...Najviac ma znepokojuje stav Lea - neteší sa z hry, zneistel, nemá komu prihrať a tak sa pokúsil včera o sóla, ale proti trom stratil a frustrácia sa prehĺbila.Nevidel som záložníka urobiť kľučku a získať tým priestor, odovzdajú loptu a majú odrobené, stoja.

jokerito

4
2017-02-20 07:47:36

emiliano, vsetko co pises je bohuzial pravda. Potrebujeme do zalohy hraca/ov/ ktorí budú schopní urobiť aj plán B,neočakávané riešenie.v našej zálohe to dokáže asi iba Iniesta ale aj on už stráca, resp, možno by to vyzeralo inak keby zvyšok zálohy šlapal a on by mohol viac tvoriť.Môj názor je,že dávno sa malo tlačiť na príchod top záložníkov / Coutinho, Verrati alebo podobné meno/.

jokerito

4
2017-02-20 07:51:18

Dalsia vec, ktoru nechapem po pravde, je ze preco hrame so zaloznikmi v sucasnej forme stale len na troch hracov v zalohe. Evidentne prave v zalohe stracame a treba to tam doplnit. Preco nehrame na 4 zaloznikov? A tym nemyslim ze Enrique povie LEovi alebo NEyovi ze stahuj sa nizsie. Myslim ozaj na 4 zaloznikov.Ak sa nemylim Real hral minule dokonca na piatich, 3-5-2. To ze mame hore super trio nemusi byt zakonite vyhra ak su totalne vypojení z hry.

pa3kpraha

2
2017-02-20 07:43:10

Tak vaetko je ro dane systemom, ako "druzstvo" ma vedenie se facto
Volne ruky a bohuzial si robi co chce...
Vyber trenera je vzdy diskutabilny, sk nie problematicky
Mysliet si, ze len vyber hracov zaruci kvalitny fotbal je chyba- biz minule roky Man City, alebo PSG
V lete mieto treningu a zhravania sa, hlada id taktiky, lidtaju ako cirkus po svete
Lucho nema plan "B", ano ale co urobil s ola om "A"...?? Len nutne kozmeticke zmeny... jeho vyber hracov , ako do kazdeho zapasu, ako aj nakupy je podla mna chaoticky..
Aka rotacia, ked na MSN spolieha VZDY..?!?!
Potrebujeme vedenie s "gulami"'co urobk zasadne a radikalne kroky
Mozno nevyhrame ziadnu trofej ale vratime sa po case kam patrime..
Snad..

Jestper9

2
2017-02-20 08:13:58

Nadáva sa na vedenie... Na trénera... Ale ked som tu pred pár mesiacmi písal, že Gomes a Alcacer zbytočné prachy a radšej sa mal kúpiť jeden poriadny záložník, lebo aj Busquets je už čaj, tak som vraj táral. A zrazu hop.... Aj vedenie si asi myslelo to, čo veľa ľudí tu a snáď aj oni pochopili, že to bola blbosť. Hráč, čo nevyčnieva vo Valencií mega výrazne, tak nemá v Barcelone čo robiť! Ale ako som už viac krát písal. Kupovali sa hráči, čo v prípade potreby zaskočia a s lavičkou budú spokojní. Aby naše hviezdy amli klud a neboli rozbroje nebodaj

BarcaFan4502

1
2017-02-20 17:34:14

cervena:zaloha opat nic nevymyslela

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.