O Marcovi Verrattim v poslednom čase čítame množstvo špekulácií. Katalánske denníky sa v tejto veci angažujú mimoriadne aktívne. Tvrdia, že Talian chce do Barcelony prestúpiť za každú cenu. Barca však na druhej strane hráča za každú cenu nekúpi. Informuje denník Mundo Deportivo.

Prezident PSG Nasser Al-Khelaifi hráča predať nechce a aj keby si Verratti odchod vybojoval, nebude to lacný prestup. A to je problém, pretože ako píše Mundo Deportivo, FC Barcelona na Verrattiho prestup mieni vynaložiť maximálne 70 miliónov eur.

TIP | Giuseppe Galderisi: Paríž je pre Verrattiho malý


Pre ilustráciu, Bernardo Silva v uplynulej sezóne Ligue 1 takisto zažiaril a Manchester City ho kúpil za 50 miliónov eur. Jean Michel Seri putoval do Ríma za 40 miliónov eur. Preto sa 70 miliónov za Verrattiho zdá ako primeraná suma.

PSG však za hráča očakáva aspoň 100 miliónov, čo je značne nad rozpočet katalánskeho klubu. Luis Suarez pritom klub vyšiel na 82 miliónov eur. Uvidíme tak ako sa veci vyvinú, pretože ako tvrdia denníky, práve okolo Verratiho by sa mal vybudovať stred poľa v novom projekte Blaugranas.

zdroj: mundodeportivo.es
foto: sport.es

Danny

-13
2017-06-20 13:48:51

Myslim ze rozumne ... aj ked osobne by som este 80-85 mil toleroval ... ked nie zamerat sa na dembeleho ktory by hral na pravom kridle a messi by sa posunul do zalohy s iniestom,busquetsom/rakiticom

dominiq

18
2017-06-20 13:50:17

Nechcem kritizovat pracu adminov, to vobec nie, ale aky ma vyznam sem pridavat kazdy den clanky o Verrattim, ktorych obsah je vlastne vzdy o tom istom?

abstinent

2
2017-06-20 14:23:55

nebolo by o com pisat,aj ked mas pravdu,aj mna to unavuje

RougeEtBleu

-5
2017-06-20 15:14:46

najlepšie je, že na žiadnej relevantnej nebulvárnej stránke o tom nie je ani slovo. Len tu sa to berie ako hotová vec... to môžu admini čerpať už aj z nového času ...

Grent

11
2017-06-20 13:56:29

Toz vie co vsetko je pravda ale ak naozaj nehce PSG za nic na svete pustit Verrattiho prec tak to uz nechapem, je jasne ze je tazke prist o takeho hraca ale ak sam hrac uz nechce zostat v klube a ma hrat bez motivacie alebo nahnevano tak to asi nieje uplne vhodne pre klub aj celkovo pre spoluhracov.

Rossel

5
2017-06-20 14:06:42

by ma zaujímalo či to je rozpočet vyhradený na kúpu Marca alebo celkovo na prestupy..lebo rokuje sa s Dembelém a ten by tiež mohol zhltnúť 30tku, Bellerín minimálne 40..

Danny

1
2017-06-20 14:23:33

Najvacsia chyba nasho vedenia ... neviem nad cim myslely ked ho pustili

Danny

4
2017-06-20 14:23:52

*mysleli ... myslim daniho

Rossel

5
2017-06-20 15:20:58

so mnou to asi nevyriešiš :D

petrarcha

2
2017-06-20 15:29:21

Pri Dembelem sa spekuluje o sume 60-70 mil

Mirakva

3
2017-06-20 14:14:38

André Gomés v zápase proti Mexiku fanúšikovi ktorý odpadol

Jestper9

9
2017-06-20 14:32:31

prestante s tým Danim. má 34 rokov a smerom dopredu bol zohratý, ale dozadu nič. pri tohtoročnej zálohe by bol velký prúser. nestihal by ani to čo možno roberto. stále žitie v minulosti a sentimentálnosť

Danny

7
2017-06-20 14:54:45

City nema dobru obranu .. ak bude pravda a dani tam bude tak som zvedavy ako bude stihat a neskor ti pripomeniem + su tam rychly hraci ci uz v chelsea,man united,liverpool atd atd ...

FredddyMSN

12
2017-06-20 15:36:37

Když se podívám na YouTube na verrattiho, tak to je úplná kopie xaviho, ta technika, ty kolmice atd.. Barcelona ho musí prostě koupit!! podle mě nejlepší zaloznik soucastnosti.. lepší i než coutinho, kterej se mi zdá více jako levý křídlo než CM.. jestli prijde, tak máme nejlepší zalohu na svete.. iniesta busquets verratti, ani Real by neměl lepší zalohu!

Ne že máme nejlepší útok, ale k tomu bude i nejlepší zaloha.. prostě musí přijít i s belerinem

.Stegen.

Belerin.umtiti.pique.alba

Busquets.iniesta.verrati

Messi.suarez.neymar

To bude neco...????

FredddyMSN

7
2017-06-20 15:37:44

To bude něco..! :)

RougeEtBleu

-1
2017-06-21 08:28:14

nebude ;) :)

tunno

7
2017-06-20 15:46:53

Najlepší útok a záloha to bude ak tréner vnuti mužstvu organizovanost a lepšiu spoluprácu medzi formaciami ktorá nám posledné roky chybala

Jestper9

7
2017-06-20 17:09:28

Verratti splna nároky na jedneho z naj záložníkov. Iniesta žiaľ už má svoje roky a Busquets ide v dnešnom futbale dole a dole a lepšie to nebude.

Jestper9

14
2017-06-20 17:13:58

naša záloha tento rok nepatrila ani medzi najlepšie a všetci sme najviac nadavali a hladali chybu práve v nej. A to sa jedným hráčom nezmení. Sme zvyknutí na Iniestu a Busquetsa za všetky tie úspechy, ale práve oni tvoria 2/3 zálohy základnej zostavy, ktorá tento rok bola márna. A nemôžme všetko zvalovať na Gomésa aj ked je márny. Tak isto čakať, že verratti všetko zvládne sám.

forzy

5
2017-06-20 17:21:30

konečne normalny nazor :) jeden hrac sam vsetko neuhra :)

barca888

6
2017-06-20 17:28:28

Na Andrésovom mieste treba pomaly zapracovávať Rafinhu, na Sergiovom zase Roberta a Sampera.

Jestper9

3
2017-06-20 21:52:52

Tiež si myslim. Rafinha na miesto Andresa. Verati bud na kraj zálohy, alebo ako aj jeho bývalý trener vravel vie aj na CM hrať a aj ked malokto bude suhlasit, tak ak by prisiel RB a je jedno kto ci Bellerin, alebo niekto iný, ja by som Vidala skusil aj na kraj zálohy. Smerom vpred je výborný, kombinačný, rýchly, technický a aj s Messim si rozumie

Jestper9

3
2017-06-20 21:54:38

alebo Rafinha a Verratti na kraje a tebov spomínaný Roberto v strede. Sampera nemám tka napozeraného a hlavne za Áčko nemá ešte odohraté. Môže vyletieť aj zhasnúť.

tunno

4
2017-06-20 17:51:39

Buskec je špička a vôbec nejde dole. Verratti nám dá veľa, ešte dôležitejšie bude aby sme hrali organizovanejsie, línie bližšie k sebe, hráči si musia v súbojoch lepšie vypomáhať,spolupracovat a hrať kombinacnejsie. To je vec čo Lucho zanedbal.

Jestper9

3
2017-06-20 21:56:26

Máme na to odlišný názor a vlastne máš pravdu. Nejde dole. Vždy bol taký, ale pri vysokom držaní lopty a ked presovala aj ofenzíva, tak vypadal, že má parádny prehlad čo aj má a aj techniku. Ale v dnešnom futbale a dnes, ked aj Barca je pod tlakom a záloha súpera sú makači, tak vidno ako je mimo. A dopúšťa sa aj školáckych chýb a to aj v rozohrávke, ked nemá ten klud, že súper len stiahnutý čaka

Jhonys

2
2017-06-20 23:30:00

hlavně v této sezóně, kdy záloha skoro vůbec nefungovala po většinu času, tak musel pokrývat prostor, který ani nebyl jeho. Pak z toho logicky plynulo více chyb a zdálo se, že místy nestíhá. Je to však náš klíčový hráč.

Jestper9

2
2017-06-21 07:01:30

Ale to sa dá aj o Rakitičovi povedať. Namiesto ofenzívy odkedy prišiel, tak často je v defenzíve. Za čias Alvésa to bol on, kto mu kryl chrbát pri výpadoch dopredu. Tak potom kde je chyba? To sa teraz fakt pytam. Lebo Busquets to beriem, že záloha hrala zle, ale aoj on vela krát chyboval a to hlavne ked ho napádali som si všimol. Rakitič tiež sice behá, ale hlaven tento rok mu nešlo. Iniesta ten doslova kondične odchádza. vychádza mi, že potom komplet zálohu treba vymeniť.

tunno

3
2017-06-21 07:25:41

Chyba je v tom že nás pressing bol vo veľa zápasoch biedny. Ak sa im nechce hrať pressing každý zápas tak nech ho vôbec nehrajú, je to lepšie ako ho hrať zle, potom sa ta lavína brejkov valí na obranu. Útok a záloha túto sezónu dobre nespolupracovala ani po stránke útočnej ani defenzívnej to je to kde nás päta tlačí.

Jhonys

1
2017-06-21 11:40:38

Máte pravdu oba dva, byla to kombinace více faktorů :D proto jsem to shrnul, že záloha po většinu času nefungovala.

Jestper9

2
2017-06-21 10:24:14

Tento rok bolo proste veľa chýb. A možno aj to, že sa velmi spoliehame na MSN a záloha aj keby ok Busqietsa dajme tomu, že sa v ňom mýlim, ale Iniesta už na základ nemá. Môže byť skvelý žolík na dákych 30 min, lebo kreativitu a prehlad nestratí nikdy, ale kondične už proste nemôže byť ťahúňom

Dr-QQ

1
2017-06-20 17:33:02

Tak Real je úplne niekde inde, ten má v zálohe ešte rozhodcu! :-)

tunno

11
2017-06-20 15:38:28

Na verrattiho je dosť peňazí, tých 100m sa dá zvládnuť predajom trojice záložníkov.

LaBrie

3
2017-06-20 15:41:22

Co pisu denniky je druhorade, zalezi na tom, co sa v skutocnosti udeje. Zatial su to len zbozne zelania.....

barca888

6
2017-06-20 16:44:00

Ja by som sa nebála dať do neho aj všetky peniaze ktoré máme. Kľudne aj tých 100 miliónov. Proste záložníka tu potrebujeme najviac, všetko ostatné ide bokom. A ja Vidalovi verím že to zvládne. Prípadne keby sa zranil je tam Masche, alebo aj Sergi. Hlavne kúpiť toho Verrattiho.

Jhonys

1
2017-06-20 20:02:55

znovu lepit RB nějakými alternativami je úplný nesmysl a tato sezóna je toho více než jasným důkazem.. Potřebujeme konečně pořádného pravého obránce.

tunno

3
2017-06-20 20:39:39

jhonys súhlasím avšak pozrel by som si prv Palenciu. V hajlajtoch vyzerá veľmi dobre, smerom dopredu vynikal odjakziva absolutne nepochybujem že v tomto smere by vynikal ak v Áčku a vyzerá že urobil obrovský progres smerom do defenzívy. Aspoň z videí to tak vyzerá, pri bránení tlačí dole ťažisko čo je výborné podobne to robí azpilicueta.ci alba, takýto štýl bránenia je veľmi efektívny ak to má hráč zmaknute

Jhonys

2
2017-06-20 21:47:55

vím vím, viděl jsem ho už v Juvenilu.. to by bylo samozřejmě nejlepší, protože bychom nic neutratili :D ale zase musíš brát v potaz i to, že dosud nastupoval jen proti týmům ve třetí lize a nejsem si teda úplně jist, že by hned zvládl Ligu mistrů a El Clásico :D

Jestper9

2
2017-06-20 21:58:19

inak ja som Palenciu si dal vo fife do základu aj ked som aj Bellerina kupil a je pravidelne hráč zápasu :DDD to len tak na odľahčenie :)

tunno

2
2017-06-20 20:43:04

Bol by z neho minimálne dobrý zápasník :D vidno že má silný stred tela

barca888

4
2017-06-20 20:22:04

Súhlasím, ale nemáme peniaze aj na jedno aj na druhé. A myslím že viac nám treba záložníka.

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.