Sága, ktorá nemá konca. Marco chce Barcelonu, Barcelona zas jeho - kde je však potom háčik? Tým je majiteľ PSG, Nasser Al-Khelaifi. Tento začarovaný trojuholník už nudí fanúšikov po celom svete posledné 3 roky a práve teraz je čas na to, aby sa prelomil.

Barcelona a Verratti po sebe poškuľujú už zopár rokov. Navyše po odchode Xaviho zostala výkladná skriňa Kataláncov doslova impotentná, keď jediný svetlý a tvorivý bod je stárnucí Iniesta, geniálny Busquets a bojovník Rakitić. Prestupov do stredu poľa bolo veľa, no ani jeden nenaplnil očakávania. Arda Turan sklamal, Cesc Fábregas sa nikdy poriadne neusadil a Denis Suárez nedostal poriadnu šancu vyniknúť, zatiaľčo Gomés poslednú sezónu herne tápal. S príchodom Rakitića sa síce predošlé vedenie blyslo, no pri všetkej úcte ku Chorvátovi, nie je to proste Xavi. Príchodom Ivana sme síce získali skvelého box-box záložníka, no v poslednom období väčšina zálohy leží paradoxne na Messim, čo by pravom krídelníkovi.

A to sa musí zmeniť. Vedenie na čele s Bartomeuom si uvedomuje, že príchody Semeda a Deulofeua na treble stačiť nebudú a treba posilniť aj stred poľa, no a najideálnejšou voľbou by bol maličký virtuóz Marco Verratti. To musí vidieť každý. Žiadny Coutinho, Marco Verratti. Čo je však obdivuhodnejšie, aj sám Talian sa túži pripojiť k Barcelone, keďže sám dobre vie, že v PSG veľa vody nenamúti. So všetkou česťou samozrejme. Celé na tejto veci je nepochopiteľné, prečo teda predlžoval zmluvu s PSG, keď chcel byť hráčom v Barcelony? Žeby celý priebeh zmenila remontada, ktorá potupila PSG a navždy zapísala mužstvo Luisa Enriqueho do kroník futbalu? Ktovie, no všetky ponuky za Taliana boli zatiaľ odmietnuté a Barcelone veľmi nenahráva ani fakt, že v Ligue 1 nie sú povolené výkupné klauzuly v zmluvách hráčov. Bude to teda boj, no všetci veríme, že so šťastným koncom.

No všetko nabralo spád a vyzerá to tak, že Verratti zobral zodpovednosť za svoju budúcnosť do vlastných rúk a nechce čakať na neschopné vedenie Kataláncov, ale chce si vydupať svoj prestup na Camp Nou sám. A vybral si asi toho najlepšieho človeka v tejto brandži - neslávne známeho Mina Raiolu, čo potrvdil aj na svojom Instagram účte.

Vo svojom príspevku píše: "Týmto chcem oznámiť, že moje záujmy bude po novom reprezentovať Mino Raiola. Ďakujem Di Camplimu za všetko, čo pre mňa doteraz urobil a chovám k nemu za to patričnú úctu."

Tento krok však vyvoláva taktiež pochybnosti. Nebude Raiola tlačiť na Marcov prestup do Manchesteru United, keďže tam skončili už aj jeho ďalší hráči na čele s Lukakuom, Pogbom a Mkhitaryanom? Nebude sa snažiť od Barcelony vytrieskať čo najviac ako v prípade Donnarummu? To ukáže len čas. Nám však zostáva veriť, že Mino využije všetkých svojich znalostí a pomôže splniť Verrattimu jeho sen, a to prestup na Camp Nou, po ktorom obe strany veľmi bažia. Teraz je však na rade Barcelona, ktorá musí taktiež zatlačiť a dopomôcť duu Verratti-Raiola k tomu, aby sa celý transfer stal skutočnosťou...

zdroj: forcabarca
foto: instagram, archív, md, goal

abstinent

23
2017-07-20 15:58:55

verratti nepride,lebo ten hajzel arabsky ho nepusti.barcelona aj verratti sa tak mozu postavit na hlavu

Tom10

-19
2017-07-20 16:00:19

ja vidim to že coutinho by sedel barcelone a barcelona coutinhovi ako rit na šerbel.

ForzeVilla

top komentár
47
2017-07-20 16:06:07

Dovolím si oponovať. Coutinho má v Liverpoole úlohy, aké má Neymar s Leom v Barcelone, a to tvoriť, robiť prieniky, dávať góly. Nie je to čistokrvný záložník typu Iniesta, alebo Verratti. Lepšie mu sedí hra na krídle, ako v zálohe, čo platí hlavne pre Ardu, a ako to s ním dopadlo. Barcelona potrebuje záložníka štýlu Xavi, ktorý vie, kedy brániť, kedy rozbehnúť útok a kedy naopak hru spomaliť, alebo zastaviť, a to Couts v žiadnom prípade nie je... :-)

Tom10

-17
2017-07-20 16:13:19

ja nehovorim o xaviho ulohe ale o iniestovej. aj toho treba nahradit, a neexistuje lepšia nahrada ako coutinho. na kridle až taky dobry neni. preto sa stahuje viac do stredu. coutinho je ofenzivny založnik, možno najlepši na svete a najidealnejšia nahrada za iniestu.

ForzeVilla

18
2017-07-20 16:15:50

Predpokladám, že Iniestov nástupca môže byť jeden z dvojice Aleňá/Denis, len musia dostať od Valverdeho šancu zažiariť. Coutinho si veľmi dobre uvedomuje, že v Liverpoole je jednička, najlepší hráč a má tam Kloppa, najvyšší plat a záruku základnej zostavy. prečo by mal odchádzať? A aj keby, pod 100 miliónov LFC nepôjde :-) už vôbec nie, ak vážne dotiahnu Keitu za 90m :-)

Tom10

0
2017-07-20 16:28:19

nebavime sa ci ho niekto pusti alebo nie, verrattiho tiež pariž nepusti. coutinho je trochu inde ako denis a alena.

tunno

10
2017-07-20 16:26:20

Coutinho je viac ofenzívny a tlačí sa dopredu, nemyslím si že momentálne je to to čo potrebujeme. Potrebujeme záložníka od ktorého sa v strede ihriska bude odvíjať hra.

Jestper9

10
2017-07-20 16:58:52

Múdro! Ono dakomu stáčí, že niekto inde žiari, ale nedá si dokopy súvislosti. Stalo by sa mu presne to, čo Ardovi. A možno ešte horšie, lebo on je fakt skoro ako útočník. Vyšli mu aj zápasy na Cm posledné, ale tak na tom sa stavať nedá. Verratti je presne to, čo potrebujeme, alebo niekto jemu podobný. Čistokrvný stredopoliar.

LaBrie

6
2017-07-20 16:13:33

Som strasne zvedavy, ako tato telenovela skonci....inac vyssie zmienovany Lukaku sa v Manchestri teraz na americkom turne ukazuje velmi dobre.

Paulie1

13
2017-07-20 16:29:56

tak ak bude Raiola rokovat s nasim vedenim tak vydupe vymenu za neymara + im doplatime 20 milionov.

denis_99

-10
2017-07-20 16:31:08

"Neschopné vedenie Kataláncov" zvýraznené v texte? "Pekná" práca autora. Autor akosi zabudol poznamenať, že práve s Raiolom máme zlé vzťahy a tiež, že sa vo Francúzsku píše o vyjednávaní Raiolu s PSG o novej zmluve pre Verrattiho.

ForzeVilla

19
2017-07-20 16:43:39

Áno, vedenie je neschopné, a za tým si stojím. Pozrime sa len na odchody hráčov. Tello, hviezda predošlých rokov, odišiel do Betisu za 4m. V rámci porovnania - Real predal Marianna (hráč, ktorý sa v podstate ani veľmi neukázal), za 8 m!!!

ForzeVilla

24
2017-07-20 16:43:49

Ďalej Mathieu odišiel zadarmo, predpokladám, že ani z Vermaelen a Douglasa dokopy nevydolujeme ani 5 miliónov. Morata teraz prestupuje do Chelsea za cca 70 miliónov eur, teda je na úrovni prestupu Suáreza, ktorý bol a aj je trošku inde ako Álvaro. Toľko to k neschopnému vedeniu a to som pridal len prípady na prestupovom trhu, nie rokovania o predĺžení s hráčmi, atď...

sid1

3
2017-07-20 17:10:01

Mas viac menej pravdu len by chcelo dodat ze pri novej tv zmluve su peniaze inde ako boli a kazdy vie ze v anglicky maju z coho brat

ForzeVilla

8
2017-07-20 16:45:29

S tým Raiolom súhlasím, no v prvom rade bude závisieť na hráčovi a jeho rodine, kam chce ísť a až potom sa k slovu dostane agent, ktorý má zatlačiť na pílu, ako v prípade Donnarummu. V každom prípade ale považujem tento krok za posun vpred, keďže Di Campli mi osobne prišiel ako človek, ktorý mal z Khelaifiho dosť rešpekt...

denis_99

-8
2017-07-20 17:26:09

mal k nemu rešpek a preto sa musel Verratti ospravedlniť za jeho slová?

barcelonista29

10
2017-07-20 16:49:44

Hádam neočakávaš, že vo Francúzsku budú písať o jeho túžbe prestúpiť do Barcelony. Hoci neverím, že z PSG odíde. "Neschopné vedenie Kataláncov" je právom zvýraznené. Kroky ako snaha podpísať Paulinha, podpisy hráčov ako Vermaelen, Douglas... A najviac zarážajúca veta Bartomeua o prestupe Alexisa za 43,5M€: "Nebol to však pre nás kľúčový hráč. Pokiaľ by ním bol, posnažili by sme sa za neho vytiahnuť viac." Toto vystihuje Neschopnosť vedenia.

LIO11

6
2017-07-20 17:11:55

absolutný súhlas mne to pripadá ako keby toto vedenie sa nevedelo zorientovať na hráčskom trhu a to som tvrdil už pri vlaňajších doslova priemerných nákupoch k tomu Alexisovi a vyjadreniu Bartomeua nie je čo dodať len to,že to bolo od neho amatérske vyjadrenie,každý prezident pri predaji hráča chce do klubovej pokladnice čo najviac peňazí.

mito669

4
2017-07-20 16:40:43

zda sa to iba mne alebo sa z tejto stranky stava totalny bulvar ? uplne zo vsetkeho co sa kde suchne sa tu robi senzacia... pozrite si fcbarcelona.cz alebo forcabarca.cz a tam nie su clanky s titulnym nadpisom ako v novom case :)

singo1

8
2017-07-20 16:43:40

Takze zabudnime na marca a sustredme sa na ine velke meno Paulinho :)))

RougeEtBleu

-5
2017-07-20 16:46:45

HAHAHA... tuto sa už nedá ani hovoriť o preberaní článkov z bulváru... admin to ako vážne? toto napíšeš ako vlastný článok? pre nový čas písať nechceš? veď toto je najhorší článok o Verrattim aky ste tu zatiaľ dali... toľko bludov pokope... vrchol žurnalistiky

MaxiKing

-6
2017-07-20 16:46:49

Ono sa to impretovat aj inak, on sa po cely cas nevyjadril k tomu, ci chce odist alebo nie, somariny kecal do medii len jeho agent. Za co sa aj ospravedlnil a kedze agent kecal, co nemal a tlacil na prestup, lebo chcel na to zarobit a on nechcel nikam, tak vyhodil agenta, ktory zbytocne tlacil na pilu.

IronGuru

5
2017-07-20 17:08:37

Ozaj, sme naozaj vďační že si nás prišiel upovedomiť a udať veci na pravú mieru, mne sa skôr zdá že ty si jeho agent že máš také dôverné info, pán Raiola :). Sme ti neskutočné zaviazaní za interné info ktoré si nám tu nezištne posunul. Aj nabudúce keď sa bude piecť nejaký prestup, príď nám posunúť dôverné info a nezabudni na to najdôležitejšie a nato čo nás všetkých zaujíma úplne najviac a to je tvoj názor, budeme všetci netrplezlivo čakať :) :)

Jestper9

3
2017-07-20 19:54:32

No... ono MaxiKing môže aj pravdu mať.

MaxiKing

-1
2017-07-21 12:56:56

Vidis, ked si mily, hned je zivot aj krajsi!

123456

6
2017-07-20 18:06:05

MaxiK...t tu sa nič o Reále nepíše.

Negan

-6
2017-07-20 17:01:35

Skôr by som tento "článok" označil ako názor, resp. BLOG admina "ForzeVilla" ;)

IronGuru

8
2017-07-20 17:14:12

Aha prepáč, ja som si zrejme nevšimol že článok sa týka Realu Madrid, asi mi už trochu horší zrak. Alebo vidím až príliš dobre... ? :)

bruno1

10
2017-07-20 17:42:20

To sa ti nezda. Maridiotko uz ani neskryva ze tu chodi iba provokovat

123456

5
2017-07-20 18:04:33

Negan otec bielych

Jestper9

3
2017-07-20 17:04:01

Morata v Juve hviezdil. V Reale dostával malo priestoru kvôli miláčikovi Benzemovi. Ak Chelsea toľko dala, tak dala. Za Mathieua 34 ročného, čo už tento rok skoro stále sedel a Vermaelena večne zraneného čo chceme? Tello hviezda minulých rokov? Vážne??? Villu sme napr. lacno pustili. Prečo? Lebo sme viacej ako klub a chceli sme byť k nemu ústretový. Inak ak neberieme v úvahu Gomesa, čo bola aj podla mna zlá investícia (este uvidíme), tak aké zlé nákupy sme spravili? Arda sa neujal ako mal, ale vyslovene neprepadol a na mieste Neymara hral viac, než len uspokojivo. Umtiti? Suarez? Neymar? nevyhodili sm enikdy 100 mega za Pogbu, čo hrá ako za 30-40.

Jestper9

4
2017-07-20 17:05:53

A nezabúdajme! Ak tak chválime Moratov prestup za 80 milionov, tak Verratti kludne aj 100 a viac má hodnotu nie? Nemôžme sa čudovať ak tolko PSG budú pýtať. A ak ho pustia, tak sa nečudujme, že hned ako Verratti pristane na letisku v Barcelone, tak si podá ruku s Neymarom, čo pojde do PSG, lebo aj finančná fair play sa zrazu pre PSG hned zmení na dostupnejšie splnitelnu.

simonator1

4
2017-07-20 17:18:55

Uvidíme, necháme sa prekvapiť. Leto je ešte dlhé :)

Lakerooo

9
2017-07-20 17:31:50

Za neho chcú dať max 70M a za podpriemerného hráča min 40M (Paulinho)... Takto ničiť najlepší klub na svete. Za top hráča nedám veľa ale za drevo dám majland

Jestper9

2
2017-07-20 19:53:29

Ale tie sumy máme odkiaľ? Z médií. verratti 70 isot enbude stáť ak Paulinho 40. Vsal Verrattiho nechcu PSG vôbec pustit a nie to za 70. To bude drahší špás aj ked myslím, že nebude a aby oni Neymara nezobrali nám nakoniec.

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.