Hráči Realu Madrid sú veľmi nahnevaní na výkon hlavného rozhodcu včerajšieho zápasu o Španielsky superpohár na Camp Nou.

Podľa hráčov Realu nie je náhoda, že ich tím hral v posledných 4 z 5 Gran Derbi v oslabení. Zhodli sa však na tom, že hlavný arbiter už dlho nepodal tak zlý výkon ako včera: "Stáva sa to v každom zápase, ktorý tu odohráme, ale to, čo sa stalo včera večer, prekonáva všetko," denník Marca citoval slová jedného z kľúčových hráčov Los Blancos.

TIP | Barca 1:3 Real Madrid: Hodnotenie hráčov


Kontroverzie sa týkajú predovšetkým druhého dejstva, pretože hlavný rozhodca De Burgos Bengoetxei proti Realu odpísal pokutový kop po kontakte brankára Navasa so Suarezom. Real Madrid tvrdí, že tieto zákroky nie sú dostatočné na odpískanie penalty.

Neskôr arbiter neváhal vylúčiť Cristiana Ronalda. Ten prvú kartu dostal za vyzlečenie dresu po strelenom góle. Druhú videl za snahu vypýtať si pokutový kop po kontakte s Umtitim. Zdá sa však, že rozhodnutie arbitra bolo veľmi prísne. Viacero expertov tvrdí, že arbiter mal nechať hru plynúť a pískať nemusel, pretože medzi Ronaldom a Umtitim išlo o bežný súboj o loptu. Stojí však za zmienku, že Ronaldo po svojom vylúčení strčil do rozhodcu a za tento prešľap mu hrozí suspendácia na 4 až 12 zápasov.

zdroj: marca.com
foto: marca.com

Vendeta

top komentár
62
2017-08-14 12:37:29

Ani sa im necudujem. Ked vylucili Ronalda ktory bol v miernom kontakte s Umtitim aj ked to na penaltu nebolo. Ale co predviedol suarez to uz na smiech neni. Niektori hraci alo Suarez , Busi ci Alba by sa mali mad sebou zamysliet. Nerobia hanbu len sebe ale aj klubu ktory reprezentuju..,
Ani sa potom necudujem ze nas celi svet oznacuje za filmovych kaskaderov

peacemaker

33
2017-08-14 12:45:02

Ocenujem triezvy pohlad od fanusika Barcelony. Clovek by mal byt vzdy nad vecou a hodnotit zapas objektivne. Bodaj by bolo takychto fanusikov viac a menej takych ako bruno 1. Mas moj respekt.

quentin

2
2017-08-14 15:13:15

Peacemaker, takých je nás veľa. Tiež som čakal, že ide vytiahnuť kartu Luisovi a na prekvapko penalta. Je fakt, že Navas do toho išiel nohamy a bol tam kontakt. Podľa mňa, prísna pencla. No súhlasím s názormy odborníkov, ktorí sa zhodujú práve v bode, že Keylor šiel oboma nohamy a došlo ku kontaktu. Aj na toto by mal byť videorozhodca. A Ronaldo? Keba sa po páde neotočil a nesignalizoval rukou rozhodcovi, že faul (zvyk je železná košeľa), hra by šla ďalej.

Vendeta

4
2017-08-14 16:07:50

Vdaka. Som obrovský fanušik barcelony a nemusím real, ale to neznamená že budem zaslepený a obmedzený. Vela fanušikom chýba práve triezvy pohlad na vec.
Je pekné byť skalný fanušik svojho milovaného klubu, ale všetko ma svoje hranice

peacemaker

0
2017-08-14 22:59:08

quentin a Vendeta. Zdielam vas nazor. Fandenie doberanie si superovych fans, to vsetko patri k tejto rivalite. NIe nadarmo clasico sleduje cely svet. Ja si velmi rad precitam nazory inych, ale vsetko treba drzat v hladine dialogu bez vulgarizmov. Presne ako teraz vy ;) . Mohli by ste upokojit bruno1, lebo ten to bez nadavok nedava. :D Tesim sa na dalsie clasica a triezve debaty s vami chalani a vsetkymi normalnymi fans Barcy. ;)

Tom10

0
2017-08-14 12:59:23

neviem či zrovna busquets je spravny priklad ale inač maš pravdu

Marcelo12

9
2017-08-14 13:35:08

musim tlieskat! fakt som necakal ze tu najdem aj takyto nazor...klobuk dole...mali by si brat priklad viacery fanusikovia...aj od nas podaktory

abstinent

11
2017-08-14 13:49:43

rozhodca to posral.suarez sa tam zvalil jak postreleny.ronaldo si 2.zltu kartu nezasluzil.rozhodca mal hru pustit dalej

zralok

0
2017-08-14 17:29:17

moc pěkně ty...

enrique

6
2017-08-14 12:37:44

http://www.forcabarca.sk/...

triton

-6
2017-08-14 12:37:46

12 by bolo OK

tunno

0
2017-08-14 12:39:21

Pobúrení neboli keď im v minulom ligovom clasicu dopriali 2 najväčšie šance z ofsajdu a casemiro nebol vyluceny naproti tomu jeden sporný zákrok umtitiho. Vtedy to bolo on

SergioRamos

0
2017-08-14 12:39:34

Nič to ale nemení na výhre.
Snáď doma to v pokoji uhrame a ďalšia trofej bude naša.
Je asi zbytočné vyjadrenie k rozhodcom. Vždy sa niečo udeje.

tunno

7
2017-08-14 12:43:08

Presne tak vždy sa niečo udeje

triton

-2
2017-08-14 12:43:49

bol to zapas ktory kludne mohol skoncit 5:4 a mohlo sa tak udiat v priebehu malo minut, doma to budete mat este tazsie ako na Campe, Real v podstate hral pri Barce druholigovy futbal, o dominancii okrem vysledku v hernom prejave je mozne hovorit asi tazko

SergioRamos

3
2017-08-14 12:48:32

Nesúhlasím pretože doma bude obrovská podpora publika.
A nesúhlasím ani s druholigovym futbalom.
Pretože ak by to tak bolo tak dostaneme min 4 góly. No naša obrana nepustila ani jeden gól. Čiže povedať že niečo bolo druholigove je veľmi scestné.

triton

0
2017-08-14 12:52:54

je mi luto ze velkoklub ako REAL sa uchyluje k takemu uzatvorenemu hernemu stylu, na ktory sa okrem niekolkych dobrych individualnych vykonom neda pozerat, ale ono minulost nas naucila ze aj tak sa vyhravaju velke zapasy

SergioRamos

-3
2017-08-14 12:57:23

Aha čiže aj s united sme hrali uzavretý herný štýl. Aj s juve vo finále.
Fcb je ťažký súper a hlavne doma. No ani včerajšia dominancia nestačila na dobrý výsledok.
Treba uznať že momentálne na nás nemáte.

Tom10

-3
2017-08-14 13:01:48

nemame ale proti nam hrate zbabely futbal. nechapem to ved mate všetku potrebnu kvalitu na to aby ste hrali to na čo mate.

petrarcha

5
2017-08-14 13:16:26

Bolo by nezmyselne hrat proti Barce na ich stadione otvoreny futbal, navyse ked sa hra este odveta...ZZ svoj tim pripravil po taktickej stranke vyborne a prinieslo to svoje ovocie...

triton

2
2017-08-14 13:31:57

neprekrucaj, hrali ste tak vcera...skus este napisat ze ste hrali futbal na ktory sa dalo pozerat, kazdy REAL fan mal vcera 90 minut zovrety zadok a cakal kedy to tam padne...zial sme neboli efektivni

RougeEtBleu

0
2017-08-14 15:02:18

cením, že na takom otrasnom výkone najdeš niečo pozitívne :D

123456

2
2017-08-14 14:37:12

SergioRamos kde si bol doteraz. Podľa teba je toto o.k ? Ideš teraz sem niečo riešiť ? Barca prehrala a čo viac chceš ?

quentin

0
2017-08-14 16:33:14

SergioRamos, absolútne súhlasím s Tvojou poslednou vetou. Ohľadom spomínaných 4 gólov. Mohlo ich byť aj viac, len Barce to tam včera nie a nie padnúť. Pencla nemala byť. Stačila by žltá Casemirovi za zákroky na Lea. Krotil by úlysný zákerák hormón alebo išiel už v polke pod sprchy. To musíš uznať. Aj Carvajal mal namále...

quentin

0
2017-08-14 16:26:55

SergioRamos, Valverde neni hlúpy...na SB to bude totálne iný zápas. Osobne, bez ohľadu na výsledok, verím, že ten zápas bude na zápis do histórie...v dobrom, čo do kvality.

FreddyBarca1

14
2017-08-14 12:43:03

Kurva lidi, včera jsme nehráli až tak špatně..

Vzpamatujte se, to, že Real dal goly jenom z protiutoku neznamená, že je hnedka o třídu lepší.. koukně te se na ty dva goly, měli prostě štestí dvě střeli a dvě pěkný šibenice.

Jediný , co bych dodal, je třeba zapracovat na střílení z dálky a vyměnil bych Aleixe Vidala za Semeda, jelikož ta strana Aleixe byla nulová.. Aleix na to nemá být 1.

Koupit coutinha a dembeleho a nechat semeda hrát a sestava bude hnedka zase v klidu.

tunno

3
2017-08-14 12:44:46

Nehovor o šťastí je to trápne aj keď so zbytkom súhlasím. Proste mali o dva triedy nebezpecnejsich útočníkov včera ale vzhľadom na priebeh a šance to bol taký remízový zápas Max o gól ak prehra. Výsledok v tomto zápase pre nás nie je dôležitý, dôležité je to čo sa pri Tom naucime

FreddyBarca1

8
2017-08-14 12:48:55

promiň , ale já s tím nesouhlasím, že byli o třídu lepší, neboli měli lepší utok o třídu.. ty dvě šibenice se jentak nevidí každý den, to jako sorry, to bylo štestí a kdyby suarez nepřihrál tak debilně gol b z toho nebyl..

oni nehrali nijak dobrý fotbl byli jenom zatáhnutý v 16 a čekali na protiutoky a podařilo se jim to.

tunno

3
2017-08-14 12:52:18

Ronaldo a Asensio si tento rok určite o dva triedy nebezpečnejší ako suarez+deu

tunno

5
2017-08-14 12:53:19

Suarez bol vo veľkých zápasoch dosť naprd tento rok. A deu to je priemerak

FreddyBarca1

5
2017-08-14 12:56:07

Btw. deu byl horší i než D.suarez, denis přišel a hnedka to trochu oživil

triton

-3
2017-08-14 12:55:37

hej, Ronaldo ukazal ze ma vacsi svaly ako minuly rok a Asensio sa radsej ani nevyzliekal, pretoze si nebol isty ci nebude musiet filmovat za zltu...v podstate je prezieravejsi ako Ronaldo...cize to co uvadzas sedi

Negan

12
2017-08-14 12:54:07

A ako predísť takýmto kontroverziám ? Jednoducho: buď dodatočné tresty pre rozhodcov (aj simulantov) alebo videotechnológia vo futbale (má to svoje +/-).

123456

4
2017-08-14 14:35:39

Jednoznačne videotechnológia a nebudeš musieť rozoberať ostatné veci. Bude kľud.

stulda

4
2017-08-14 13:19:04

OFFICIAL: Paulinho for €40. Fuck

Negan

-5
2017-08-14 13:38:22

Snímok televízie Canal+ k neuznanému gólu Ronalda - http://www.realmadryt.pl/... ... rovnako aj zaujímavé snímky zo včera, ktoré sa takmer určite riešiť nebudú: https://pbs.twimg.com/... https://pbs.twimg.com/...

Negan

-7
2017-08-14 13:41:34

https://pbs.twimg.com/...

123456

2
2017-08-14 15:01:11

Negan ty si ale retard . Všetko sleduješ ale to tvoje provokovanie,nie. Potom sa nečuduj. A keď raz bude šťastie a stretneme sa vonku tak ty budeš mať veľkú smolu.

123456

2
2017-08-14 15:43:39

Negan - onanoval si ? Keď si Penaldo dal dole dres ? Ten chudák nevie nič sám zrealizovať , všetko iba opakuje. Tak ako ty stále sa nechceš polepšiť. Ja viem, že ten tvoj rozum nie je boh vie čo no ale ono to možno raz príde. Nájdeš si chlapa a potom ti už bude dobre. Dobrú chuť

Steven4747

0
2017-08-15 01:04:59

Neví nic sám zrealizovat?? Proto má Ronaldo vždycky originální oslavy, které jsou potom populární po celém světě. A to, že jednou okopíroval Messiho/Marcela/Raula/ další kdo to udělali neznamená, že neumí nic zrealizovat.

Sis8

0
2017-08-15 08:46:30

:D Ty si jebo :D

123456

6
2017-08-14 14:34:01

Ten gól bol v poriadku chyba rozhodcu. A to ostatné sem dávaš prečo ? Chytáš sa všetkého a potom sa čuduješ na reakcie. Začni od seba.

bruno1

4
2017-08-14 14:36:12

Preco si tu nedaval aj sporne situacie v neprospech realu v zapase s Bayernom? Madridska mrdka

singo1

1
2017-08-14 14:41:21

Ale bruno hadam od hentoho trtka necakas objektivnost.doprajme mu prazdniny tuto stranku nech sa ma kde prejavit chlapec

tunno

1
2017-08-14 13:53:31

Ten vlastný gól nás psychicky strašne podlomil. Možno preto že sme hrali hodnú chvíľu lepšie ako real a oni dali gol

barca888

6
2017-08-14 13:58:08

Aj pri Suarezovi bola jedna taká situácia kde zapískal rozhodca offsajd a nebol, takže toto by som veľmi neriešila. Proste treba zaviesť videotechniku a vymeniť všetkých španielskych rozhodcov lebo toto je už naozaj vrchol čo predvádzajú...

UltraBarca

6
2017-08-14 14:16:33

Offside tam bol o pol hráča, čiarový sa rovno pozeral nato....teraz k téme, ja sa nečudujem že sú pobúreny, dpc najprv nezmyselná penalta, teátro od Suareza čo som sa hanbil ako nik za neho, ležal tam ako keby mal fatálnu zlomeninu a kosť mu trčala ... potom podobná situacia a Ronaldo bol ešte vpredu pred semedom bol tam kontakt vylúčili ho, a ak ešte dostane Ronaldo dištanc na 12 zápasov tak Suarez by asi nemal hrať pol sezóny, je to hrozné čo naši dakedy predvádzaju za simulácie

Sis8

0
2017-08-15 08:44:09

Konečne niekto objektívny ;)

anko1963

3
2017-08-14 14:46:35

Treba sa zamyslieť nad tým, či to stálo za to dať dole dres po gole. Keby to neurobil, nič by sa teraz nepreberalo.

Fluxor

3
2017-08-14 15:44:33

Já jsem pobureny hlavne Suarezom, rozhodčího at si poresi Komise a delegát, nezvládl ani penaltu, ani Ronaldovu "simulaci", i když za to si muže sám tou svou eskapádou bez dresu a renomé jake mé.. Ale kurva ten kokot uruguajsky, co namaže na treti gol a krome toho ještě předvede takovy tijátr. Navas se ho snad ani nedotkl a on se tam svíjel, jakbymu nohu rezali motorovkou. Fakt do pice at si veme nejake prasky, tohle nesnasim a nadavam u bilych a mam tohle tolerovat u nas??? Ještě jak projedem 3:1 doma?! A jediny gol z takove penalty? Barca hanba na cely svet, všichni se nam smejou

Xavi86

2
2017-08-14 16:54:04

Nech si hovorí kto chce čo chce,Suareza bez milosti na lavičku alebo na nejaký čas preradit do B-tímu,aby sa spamatal.Radšej doma fasnut 0-3 ako takto dat gola.Ronalda nemusím,ale je fakt,že je to stále pán futbalista,rozhodcova redka absurdná vzhladom na situaciu na opačnej strane...

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.