ForcaBarca.sk pre Vás pripravila možnosť prediskutovať uplynulé letné prestupové obdobie v podaní FC Barcelona. Do diskusie v komentároch sa zapoja aj redaktori ForcaBarca.sk.

Tém je mnoho, veď barcelonismo žilo celé leto prestupovým obdobím. To zrejme nedopadlo podľa očakávania culés, keď z tímu odišiel Neymar, no Coutinha sa nakoniec pritiahnuť nepodarilo. Prišiel však Semedo, ktorý sa uviedol v dobrom svetle, máme Paulinha, na ktorého zas mnohí nadávajú, hoci sa v metropole Katalánska nestihol pomaly ani vybaliť. Zároveň sme zaznamenali najdrahší nákup v klubovej histórii - Ousmane Dembélé tím posilnil za takmer 150 miliónov eur.

Vyzývame do diskusie priatelia! Ak hodnotíte Vy prestupové leto 2017? Zároveň sa redaktorov ForcaBarca.sk pýtajte na všetko, čo vás zaujíma.

zdroj: forcabarca.sk
foto: forcabarca.sk

kubakout

24
2017-09-03 15:18:51

Prodej Neymara zničil asi přestupový trh.
Naše chyba, že jsme nenakupovali před jeho prodejem.
Nebo se to nedalo stihnout?

Robo

18
2017-09-03 15:22:43

Bartomeu tvrdil, ze si bol uz skor isty tym, ze Neymar odide a preto aj nariadil kupit nahradu. Ako dobre vieme, nahradu sa tak rychlo nepodarilo kupit. Takze to nase "super" vedenie nestihlo. A predaj Neymara nasledne totalne znicil prestupovy trh.

MSN91011

27
2017-09-03 15:23:04

Semedo je skvelý nákup. Podľa mňa je lepší ako Bellerin. Čo vy na to?

MeeTee

22
2017-09-03 15:26:11

Bellerin je urcite skvelym futbalistom, ma barcelonsku DNA, ale neviem sa zbavit pocitu, ze mnohi si ho vykresluju az prilis pozitivne. V Arsenale kazdopadne castokrat zlyhava v cinnosti, ktora by mala byt u nas klucova, v kontrole lopty. Semedo sa zatial javi dobre, ale ma pred sebou este poriadne dlhu cestu. Jedno je iste- s Aleixom si navzajom ako konkurencia prospeju :-)

buldozer

9
2017-09-03 15:27:05

Mna by zaujimalo ci bolo nieco pravdy na Hazardovi, ze ho Celzi chcela pustit. On vie hrat v strede i na oboch kridlach, myslim ze by sa velmi hodil.

Lukas

14
2017-09-03 15:30:41

Skor sa zda, ze islo iba o rovinu spekulacii. Jeho meno sa v novinach objavilo hned po odchode Neymara, no postupne silnel Dembele a Coutinho az sa spekulacie o Hazardovi vytratili uplne. Osobne to skor beriem, ze Hazard do FCB nikdy nepride.

MeeTee

10
2017-09-03 15:33:35

Pripajam sa v tomto ku Lukasovi. Nemyslim si, ze Hazard niekedy odide z Chelsea do ineho velkoklubu, nema dovod, je tam v podstate takym nasim Messim, fanusikovia ho miluju. Ked uz niekam, najskor do Lille, kde futbalovo vyrastol a dozrel alebo mozno do Belgicka.

Ardit

5
2017-09-03 16:39:10

Do realu pojde skor ako k nam

barcelonista29

5
2017-09-03 15:27:26

Aký máte názor na (ne)prestup Coutinha? Kúpili by ste ho aj za cenu vyššiu ako 150M€? A ešte ma zaujíma váš názor na vedenie?
Ja osobne by som do Coutinha asi investoval aj viac ako 150M€. Ceny na trhu klesať zrejme nebudú. A s vedením spokojný nie som. Myslím, že cielene klamali a zavádzali. Skôr sa tím oslabil ako posilnil.

Robo

12
2017-09-03 15:32:06

Rozhodne je to vela, ale prakticky je to jedno, pretoze Liverpool sa jasne vyjadril, ze hrac proste nie je na predaj. My nemozeme vediet ake ciele sleduje Liverpool a co vsetko je za rozhodnutim, ze ho nepredaju ani za 150M, ale stanovisko Lpoolu sa cely cas nezmenilo. Coutinho podpisal pred tusim 7 mesiacmi novu zmluvu, a tym si to specatil. Bohuzial.

LaBrie

6
2017-09-03 16:05:16

Ja by som rad vedel, nad cim premyslal a ako planoval svoju buducnost ked podpisal.

buldozer

4
2017-09-03 17:03:35

Asi to bolo o prachoch, lebo dostal navysenie z 80 tisic na 200 tisic tyzdenne.

LaBrie

2
2017-09-03 18:43:55

Tak to potom asi ano, to je "nepatrny" rozdiel :) ale preco teraz tvrdi, ako strasne chce ist k nam?

dalibor

1
2017-09-04 02:52:31

lebo za 1. barcelona je lepší klub a za 2. tu by dostal ešte viac

abstinent

4
2017-09-03 15:27:57

hodnotenie prestupoveho obdobia- 3,5/10.
namiesto eriksena/coutinha sme kupili paulinha.iba cas ukaze ci to bol dobry nakup.predsa len paulinho ma 29 rokov a v europskom futbale neprerazil.
semedo hral vyborne a dufam ze mu ta forma vydrzi.
dembeleho prestup mozeme posudit az po 6-7 zapasoch.podla mna je to predrazeny prestup ale nic sa nedalo robit kedze neymar dojebkal prestupovy trh.verim ze ukaze svoje kvality.

abstinent

7
2017-09-03 15:29:50

deulofeu hral dobre iba na gamperovi,ostatne zapasy nic moc nepredviedpl.bodaj by sa zlepsil

Lukas

11
2017-09-03 15:34:07

Deulofeu sa zlepsil, Everton aj Milano mu pomohli a vedenie ocakava od neho vela. Uvidime. Najme ci zvladne tlak. Tu chce kazdy vyhravat, najma fans su kriticki. Tak uvidime. Paulinho sa zas nestratil v repre Brazilie. Tam skutocne budeme mudrejsi az ked sa odohra par kol a hraci sa predvedu. Ono netreba zabudat, ze v prvej sezone ani Neymar nebol nijak zvlast dobry. Chcem to adaptaciu.

abstinent

5
2017-09-03 15:40:14

suhlasim ze to chce adaptaciu ale deulo hral cisty priemer v ACM.nemuseli sme ho kupovat a namiesto toho sme si mali nechat munira na lavicku

Lukas

8
2017-09-03 15:43:55

To hej, ale na terajsom trhu je 12 mega za takeho hoci priemerneho hraca jackpot. Vedia ho po sezone strelit za viac ak prepadne.

Rasto

0
2017-09-04 15:01:29

Naše vedenie za viac? Tomu nemôžeš veriť ani sám.

Jhonys

6
2017-09-03 16:04:35

patřil k těm lepším, rozhodně do průměru nezapadal..

LaBrie

5
2017-09-03 16:06:55

Aj L. Suarezovi to trvalo, kym sa zapracoval....

simonko2456

-18
2017-09-03 15:31:46

Aky mate nazor na Paulinha ja si myslim ze je nahradou za Iniestu.

abstinent

0
2017-09-03 15:32:25

cas ukaze

Robo

7
2017-09-03 15:36:48

Je to reprezentant Brazilie kde patri medzi najlepsich hracov, takze istu kvalitu ma. Ja osobne si vsak nemyslim, ze by dokazal nahradit Iniestu, urcite nie plnohodnotne. Kazdopadne cas ukaze ako na tom bude Paulinho. Vsetci sme zvedavi.

abstinent

9
2017-09-03 15:31:57

mali podla viacerych medii ponuky za gomesa.nechapem preco hento poleno nepredali.trapil sa pocas celej minulej sezony,hral nakokot na pohari konf. a oni ho nechcu predat.totalne zbytocny a alibisticky hrac.

Barca16

3
2017-09-03 15:32:53

Ja by som toto leto nehodnotil až zas tak zle ako si ludia myslia. Minuly rok sme priviedli vela mladych hráčov a nedopadlo to najlepšie aj ked Umtiti bola skvelá kúpa a Denis by mal určite dostávať viac šancí...Keby som to mal hodnotit šk. známkou tak dám 2. Semedo vyzerá velmi slubne a myslím, že to je prvý pravý obránca, ktorý može plnohodnotne nahradiť Daniho a plus 30 milionov a drobne je dobra cena v tomto markete.... Deulofeu určite nema na Neymara ani na Dembeleho ale ako nahradnik je v pohode keby zostal. Paulinho no uvidime ale za Braziliu podava v poslednej dobe velmi dobre vykony tak bodaj by hral aj tak za Barcu ale myslim, že je to typ založnika ktoreho nemame či bude dobry ukaže čas. Od Dembeleho sa bude čakať vela možno viac ako od Neymara, pretože už ma nejaku skusenost s Europskym futbalom a stal 105 milionov plus bonusy. Je to podobny typ hráča ako Neymar, ktorý sice nedáva tolko golov ale myslim, že časom sa to može zmenit. Kto si moj názor celý prečíta Ďakujem a #BartomeuDimiteYa , #CiaoBarto . Visca el Barca Visca Catalunya!

MeeTee

8
2017-09-03 15:37:02

V podstate suhlasim, vyhravat sa tak ci tak neda kazdy rok, minimalne sme posetrili nejake € a ziskali hraca, ktory moze byt velkym prislubom do buducnosti. Nemyslim si vsak, ze bude na mieste prave to porovnanie s Neymarom, obaja su ini a Dembele stale 20-rocny fagan, kym Ney hviezda.

Mourinhov_Prst

5
2017-09-03 15:34:16

Tak si to zhrnme. Vedenie ani tento rok nekupilo prvotriedneho zaloznika, ale dotrepalo 30r. hraca z Ciny, nezbavili sa nepotrebnych hracov ako Gomes, Turan,prisli sme o druheho najlepsieho hraca ktoreho nahradili predrazenou mackou vo vreci, nezabezpecili Messiho podpis.Kladne by som hodnotil kupu Semeda a Deulofeua(ale toho len ako hraca na lavicku)Celkovo znamka 4-

Robo

9
2017-09-03 15:40:06

ked mam zlu naladu, tak mam presne taky isty nazor. Na Paulinha radsej ani nemyslim, aby som si nekazil naladu.. Ale na druhej strane ma velmi tesi Semedo. Vyzera to na velmi dobru kopu. Prinasa ozivenie a dynamiku.

abstinent

8
2017-09-03 15:34:53

nechapem naco poslali marlona prec,masche uz nieje najmladsi,pique nebrani bohvieako.jedine umtiti je spolahlivy.marlon by mal viac hravat,ale u nas.vermaelena mali predat.takyto hrac tu bude len zbytocne svietit.90% sezony aj tak neodohra kvoli zraneniu

MeeTee

11
2017-09-03 15:41:44

Ja si praveze myslim, ze Marlon odisiel, lebo sa s nim naozaj rata a trenerom by bolo luto nechavat ho sediet celu sezonu. Jedneho dna sa vrati, podobne, ako to bolo u Piqueho. Podobny postup mal mozno nastat aj u Bartru. A u Vermaelena cakame asi na poslednu sancu, kedze za neho neprisla ziadna ponuka, pre ktoru by sa mu ju dat neoplatilo :) Prave to je stoper, ktory podla mna dokonale splna poziadavky na toho stvrteho v tej pomyselnej hierarchii.

loptajegulata

7
2017-09-03 15:37:24

Myslíte si že máme silnejší káder ako minulý rok o takomto čase? Dembele mi príde ako oslabenie za Neymara, naopak Semedo veľká posila. Okrem toho Paulinho môže prekvapiť ale na druhú stranu je celý káder zas o rok starší a hlavne iniesta, mascherano, pique, rakitič atd strácajú rýchlosť.

Lukas

10
2017-09-03 15:42:52

uz vyssie bolo napisane, ze az tak tragicky to zas netreba brat. nahradit neymara je so sucasnou ponukou na trhu nemozne a zas po jeho odchode kazdy vedel, ze su prachy, tak nas chceli aj za smiesnych hracov stiahnut z koze. Nahradu za Iniestu urcite treba, ale Coutinho 200mega nestoji. Liverpool len chcel vyuzit situaciu. Aj Dembele by stal v polke juna daleko menej.

abstinent

4
2017-09-03 15:38:19

turana sme sa mali zbavit uz pred minulou sezonou.on by nepodbehol za loptou ani keby ho mali zastrelit.absolutne onicom hrac.jeho a gomesa mali radsej predat pod cenu namiesto toho aby hrali za barcelonu

Robo

11
2017-09-03 15:43:48

turan je komplikovany hrac. Este z cias kedy hral v Atleticu Madrid si ho pamatam ako bojovnika, ktory stale nechal na ihrisku srdce. Zo zaciatku bol taky aj u nas, ale ako keby postupne stratil zaujem alebo zapalenie pre hru. Mozno nema podporu trenera a tak si ani sam neveri. V Ardovi to vsak urcite je, len by to trener z neho mal vediet dostat.

LIO11

9
2017-09-03 16:20:53

Arda nikdy nemal odísť z ATM ich štýl hry mu maximálne vyhovoval.

MeeTee

5
2017-09-03 15:44:09

Turan este odist moze, v Turecku je prestupove okno este otvorene. Viac tu: https://www.forcabarca.sk/...

cescfabregas58

11
2017-09-03 15:40:26

+ kupili sme semeda, co sa ukazuje ako skvely nakup
+ kupili sme dembeleho, ktory ma len 20 a moze byt v buducnosti aj na neymarovej urovni
- prisli sme o neymara
- nekupili sme coutinha a ani eriksena
- poslali sme prec marlona, comu vobec nerozumiem
- messi stale nepodpisal zmluvu

LRDK

6
2017-09-03 15:46:54

ano to s Marlonom nechápačka, hlavne že rátame s Vermalenom (hoci mu fandím), ktorý má roky a je sklenený :/

Lukas

9
2017-09-03 15:51:45

Vermaelen nie je zly hrac, prave naopak. U neho je problem prave to, ze je zo skla. Nieco podobne ako Rafinha, ten sa nestihne ani rozohrat a opat sval v tahu. Vermaelenovi vadi vysoka zataz, ale na lavicku na zaskok nie je zly

Lukas

7
2017-09-03 15:50:03

ja sa dotknem 2 veci: O eriksenovi sa nepisalo vobec. A Coutinha bol hlbsi problem. pisal sa o tom aj clanok na force. 222mega za Neymara rozhodilo trh privelmi.
Marlon: Za mna je spravne, ze odisiel do Nice nech sa rozohra na top urovni. Tuto sezonu mame Piquo-Umtiti a Mascherano je v zalohe. Marlon by len cakal na prilezitost. Tak bude hrat a zbierat skusenosti. Javier u nas uz dlho nevydrzi podla vsetkeho.

LRDK

2
2017-09-03 15:52:59

nemyslíš si že je risk spoliehať sa na Vermaelena? Sezóna je dlhá a mať len 3 a pol stopéra je risk.
OT: Aj keď taký Gomez zahrá hocikde :D

sugy1

11
2017-09-03 16:01:16

S Vermaelenom je to ťažké. On keď je fit, patrí určite k veľmi dobrym stopérom a mať ho ako štvrtého stopéra znie na papieri luxusne. Nemôžem sa ale zbaviť pocitu, že vedenie sa ho aj predať pokúsilo a nepochodilo, tak to teraz podávajú tak, že presne takýto bol aj pôvodný plán.

pedo

6
2017-09-03 16:12:45

Gomes a hocikde? Najlepší je lavičke náhradníkov alebo v B ku, keď už ho nepredali

Mourinhov_Prst

6
2017-09-03 17:01:15

Gomes sice zahra hocikde, ale ako kvalitne zahra, to je uz druha vec.

sugy1

5
2017-09-03 15:50:47

Mňa osobne zo všetkých tých mínusov najviac straší prave ten posledný bod. Dúfajme že to je taktika ako dostať preč toto vedenie a uz pod novým prezidentom podpise.

Davidek252

1
2017-09-03 15:40:47

Mňa len dostala naša neschopnosť celého vedenia dostať Di Mariu v piatok na Camp Nou.Vedenie musí odstúpiť,takto to ďalej nejde,Coutinho mal tiež k nám prísť....škoda slov

Robo

9
2017-09-03 15:48:47

Coutinho nebol na predaj, a to aj napriek vsetkym moznym spekulaciam co sa popisali. Lpool ho nebol ochotny predat, nemohli sme s tym spravit nic. A Di Maria tak isto uz nie je najmladsi, mame uz aj tak dost stare muzstvo na to, aby sme kupovali dalsich 30rocnych.

LIO11

8
2017-09-03 16:25:47

Tak vysvetli,hoci všetci od začiatku v Live tvrdili,že Cou nie je na predaj prečo sa naše vedenie sústredilo len na neho,ked boli dalšie možnosti to sú tam naozaj takí blbci.

LRDK

7
2017-09-03 15:41:44

Môj subjektívny názor:
- Paulinho môže byť divoká karta (top nákup aj flop jak prasa ale za tých 40mega to nezabolí), prikláňam sa k tomu že bude výborný
- Dembele bude lepší ako Neymar
- Deulofeu neprerazí
- Semedo výborný nákup to bude okay

Arda, Verm, Gomez - faily na ktorých pohoríme stojí nám v nich kopec mega a nič z toho. Chlapci mali byť preč už dávno.

Neschopnosť priniesť posily pred Neymarovým odchodom hodnotím ako fail roka.

Neschopnosť priniesť kreativitu do stredu poľa hodnotím tiež ako veľký fail.

MeeTee

7
2017-09-03 15:48:40

Takto, ta kreativita v strede pola tam niekde je, mame Denisa, Rafinhu, to su hraci, ktori kreativni su, ale zatial nie dostatocne zreli. Nech uz su vsak akikolvek, kreativni rozhodne. Bohuzial (a nastastie) sme v zalohe mali este pred par rokmi troch z najlepsich stredopoliarov historie a Xavi, Iniesta a Busi nasadili tu latku az prilis vysoko.

LRDK

4
2017-09-03 15:57:24

Tak je potom chyba v Enriquem, že ich nezapracoval do teamu dostatočne.

Mne to príde, že team máme dobrý, len tí hráči sú buď nerozohraní, alebo nezapadajú do systému. Či im chýba priestor (Arda).
Ide mi o to, že koncepcia FCB ako keby neexistovala. Vieš čo myslím? Že okay máme mladé pušky, ale kúpime ešte Paulinha. Čím budú mať menej priestoru...

Celé je to také divné.

MeeTee

7
2017-09-03 15:59:02

Suhlasim. Mne osobne sa napriklad nezda, ze by bol Valverde s kupou Paulinha nejako extremne spokojny, ale tak to sa nedozvieme nikdy. Podla jeho tlacoviek vsak evidentne citit, ze s vedenim si na 100% nesadli.

LRDK

3
2017-09-03 16:00:48

No práve, niekde som sa dočítal, že si ho vyslovene žiadal. Potom tweet kde očakával doplnenie kádra, adekvátne tlaku na výsledky... kde je pravda sa asi nedozvieme.

Jhonys

4
2017-09-03 16:13:30

tak tak, není vůbec spoko. Potom mě právě dostala včerejší odpověď Solera, který s úsměvem na tváři prohlásí, jak je Ernesto s kádrem spokojen..

barcelonista29

3
2017-09-03 15:43:40

Ako to vyzerá s projektom Espai Barça? Ak sa nemýlim už toto leto sa malo začať s prácami, konkrétne s Camp Nou. Je to nákladný projekt. Dá sa vôbec zrealizovať podľa predstáv? Toto je téma, o ktorej sa veľa nehovorí/nepíše. Na tejto stránke sa tomu občas Dardel venoval.

Lukas

4
2017-09-03 15:46:15

skusime sa tomu viac povenovat. Bartomeu uviedol, ze ista cast z 222m za predaj Neymara pojde na projekty klubu. Tema trochu upadla, kedze sa tocilo len okolo prestupov

barcelonista29

3
2017-09-03 15:52:48

Keď sa aj použije časť financií z prestupu Neymara, stále to bude veľmi málo. Predsa len sa nejedná výhradne o Camp Nou. A bola by škoda, keby kvôli tomu predajú názov štadióna. Ten projekt je obrovský risk.

Jhonys

4
2017-09-03 16:06:12

s prodejem názvu stadionu se počítá, ne? Bartomeu se kdysi vyjádřil, že je to skvělá možnost zisku velkých peněz - a to si piš, že jestli on bude mít tu možnost, tak ten název prodá..

MeeTee

5
2017-09-03 16:10:14

Podla informacii, co mam ja, sa so zmenou nazvu pocita naozaj.

barcelonista29

7
2017-09-03 16:13:08

Hej počíta a on to aj predá. Čo je škoda. Názov Camp Nou sa viaže s neuveriteľnou históriu. A on ho chce predať. Len dúfam, že nie Arabom.

Jhonys

1
2017-09-03 16:04:08

tam byly nějaké byrokratické problémy naposled a mám pocit, jestli se to právě neodložilo na někdy neurčito (? tou poslední větou jsi nejsem jistý - možná vyhlásili i datum, kdy se začně..)

harry525

6
2017-09-03 15:45:22

Mam pocit, ze za poslednych 10 rokov ako keby vedenie spohodlnelo... Ano, mali sme zalohu storocia (Xavi, Iniesta, Busi) ktori to servirovali nasej 10ke... Avsak ked uz jeden odisiel a dvaja menovany su mimo formu, tak nevedia koho kupit... Ja najvacsie obavy mam z Messiho zmluvy... Pokial aj to nase vedenie dokasle, tak ich zrejme cele katalansko zlyncuje na namesti... Visca

Robo

8
2017-09-03 15:52:09

zaspali sme na vavrinoch. vytazili sme plody la masie, ale nic dalsie sme uz nenasadili. hraci zostarli, ale nahradu nemame. na druhej strane, mali sme muzstvo, ktore mnohi vyhlasovali za najlepsie v historii, nemozeme cakat, ze budeme mat najlepsie muzstvo v historii stale.

tunno

7
2017-09-03 15:46:14

+ Semedo, Dembele
- ponechali sme si niekoľko nadbytočných hráčov
- nepriviedli sme top záložníka Barcelonského formátu.

MeeTee

6
2017-09-03 15:52:32

Suhlas, ale otazkou na druhej strane je, kto je vlastne zaloznikom barcelonskeho formatu. Coutinho? Lpool ho nepustil. Verratti? PSG by ho asi nepredalo, aj ked sme sa o neho vraj vlastne ani tak velmi nesnazili. Eriksen? Skvely hrac pre Tottenham, skvely, ale pre Barcu? Neviem...

tunno

4
2017-09-03 16:01:02

Ak nie priamo hviezdu, tak aspoň veľký talent barcelonského formátu, a takých sa určite zopár nájde.

tomasis

6
2017-09-03 15:50:39

Nebude sa to tykat clanku ale planujete v dohladnej dobe upravit komunitu na tejto stranke? Dakujem.

Robo

3
2017-09-03 15:52:52

nerozumiem otazke, ako upravit komunitu?

tomasis

2
2017-09-03 16:05:33

Upravit ju tak, aby neprevladali v diskusiach "fanusikovia" Barcelony a trollovia s madridiotmi. Ako tunno pise, ignore list by bol najlepsi. Ale problem nevyriesi uplne, kedze taky Jese10 ma dvadsat uctov. Osobne si myslim ze okrem ignore listu by sa mala pridat uroven diskutujuceho a pre novych uzivatelov (s malou urovnou) by bolo napr. slabo sive pismo. Toto su len navrhy, verim ze vymyslite nieco co nezlepsi stranku len na prvy pohlad

tomasis

2
2017-09-03 16:06:14

*nielen na prvy pohlad

tunno

3
2017-09-03 15:53:22

Pripájam sa, bolo by možné zaviesť ignore list alebo niečo podobné?

Robo

5
2017-09-03 15:54:43

momentalne pracujeme na novej verzii webu, do ktorej pridavame aj nove funkcie. (vyskusat si ju mozete na forcabarca.cz). S novym webom doplnime aj nove moznosti v diskusiach.

One-Two

5
2017-09-03 15:58:03

Nemyslíte si že Barca potrebuje zásadnejšie obmeniť káder (asi aj vedenie) a nie len doplniť 1-2 kvalitných hráčov? Z môjho pohľadu chýba svetová špička na viacerých postoch a to nehovorím o lavičke.

Lukas

6
2017-09-03 16:02:58

Ono je velmi zlozite tu svetovu spicku do muzstva dostat. pred 10 rokmi sme mali stastie, ze tu spicku nam ponukla la masia a prakticky zadarmo sme ziskali najlepsich hracov na svojich postoch. + sa doplnilo par mien a guardila to uz pozliepal dokopy. Vzdy sa vyhravat neda, skor sa obavam toho, ze teraz to po 2-3 tituly na rok nebudu. Real takisto cakal roky, kym vysiel na vyslnie opat. Futbal sa cykluje. Uvidime co bude tento rok.

One-Two

4
2017-09-03 16:07:16

Chápem, no ak si dobre spomínate v rokoch 2003-2004 sa to podarilo a kostru netvorili hráči z La Masie. Prišiel Ronaldinho, Deco, Giuly, Etoo.. To boli všetko špičkový hráči, tým zároveň narážam na schopnosti manažmentu vtedy a dnes.

One-Two

5
2017-09-03 16:07:56

*špičkoví

Migeldream

4
2017-09-03 15:59:22

Neni to moc slušna otazka ale kolko zarabate za kliknutia+reklamy ?

Robo

10
2017-09-03 16:03:51

Bez reklamy by web nemohol fungovat, bohuzial ani momentalne web negeneruje tolko penazi, aby sa to dalo potiahnut na vyssiu uroven, takze stale to pre nas ostava ako hobby. Ak teda mate radi forcu a chcete, aby fungovala nadalej, tak prosim klikajte na reklamy, aby sme mohli fungovat aj nadalej :)

sulo7

2
2017-09-03 19:31:21

Serus Robo, a co tak zaviest nejaky transparentny ucet na donaty? myslim ze vela z nas by prispelo na rozvoj tohto webu. uz roky robite maximum, tak si myslim ze by sme aspon svojou troskou pomohi aj my.

Negan

10
2017-09-03 16:03:06

Nechcem aby to vyznelo škodoradostne, ale mám pocit, že Barcelona ide do novej sezóny so slabším kádrom ako naposledy:

1. Brankári rovnakí a obrana o niečo lepšia. Vyriešili ste post pravého obrancu príchodom Semeda (takže už žiadne "lepenie" Robertom), ale nepochopil som odchod Marlona a ponechania si Vermaelena, ktorý viac nebude ako bude k dispozícii :D

2. Záloha horšia, nakoľko "tí 3 hlavní" sú, ako každý, o rok starší. A žiadný nový ťahún záložnej rady neprišiel (srry Paulinho).

3. Útok taktiež slabší, pretože odchod Neymara by oslabil každé mužstvo. Deulofeu ho nenahradí a Dembélé môže/nemusí, nakoľko bude od začiatku vyvíjaný naňho veľký tlak a je otázne, ako sa s ním vysporiada. Sám so zvedavý.

Celkovo z môjho pohľadu káder slabší a nezvládnuté prestupové obdobie od vedenia klubu

Negan

11
2017-09-03 16:08:12

A čo sa týka Messiho, neverím, že odíde, ale keby sa tak stalo, odporúčam Bartomeuovi a spol. presťahovanie sa z krajiny ;)

barcelonista29

8
2017-09-03 16:17:00

To by som mu poradil ešte pár dní predtým. Nemusel by stihnúť prísť na letisko :D

123456

1
2017-09-03 17:51:21

Ani ja neverím že odídeš

LaBrie

7
2017-09-03 16:24:43

1. Marlon sa ma na hostovani zdokonalit, na lavicke u nas by mu to moc neprospelo. Vermaelena asi nikto nechcel, tak co uz, nechali sme si ho na zaskok.
2. Zaloha bohuzial je taka, aka je. Snad Paulinho prekvapi (prijemne).

LaBrie

1
2017-09-03 16:25:24

3. Neymar s nami riadne vybabral, nahradit ho bude tazsie. Dembele sa bude musiet snazit, ale ani Neymar v prvej sezone nehral bohvie co na taku hviezdu, aku z neho robili v Brazilii.
Snad to o rok bude lepsie a niekoho nie moc draheho ale hlavne dobreho kupime (najlepsie uz nove vedenie).

sugy1

4
2017-09-03 16:33:56

To či to myslíš alebo nemyslíš škodoradostne vieš azda len sám, ale určite si veľmi spokojný s tým, že Barca prechádza horším obdobím a naoko sa neposilnila, zatiaľ čo Realu sa darí.

Osobne si ale myslím, že hráči ktorí prišli, nie sú zďaleka takí zlí, ako sa ich veľa ľudí snaží vykresliť. Navyše Dembélé je absolútny megatalent, ktorého by určite väčšina madristas vo svojom kádri ihneď brala.

sugy1

5
2017-09-03 16:36:21

Navyše Real sa na papieri posilnil možno fantasticky, ale netreba zabúdať nato, že nahradil v podstate hotových hráčov mladými nádejnými talentmi, ktorí síce môžu ale rovnako aj nemusia naplniť obrovské očakávania. Každopádne Real pôsobí motivovanejšie a fyzicky lepšie pripravene, čiže sú o ten jeden možno dva krôčiky pred Barcou. Sám som ale zvedavý, kto bude lepší na konci sezóny, pretože podceňovať Barcu by bolo bláznovstvo.

Negan

3
2017-09-03 17:08:01

S tým súhlasím, že Barcelonu nemožno podceňovať. Marco Asensio to povedal nedávno veľmi trefne. A posily Realu tu nejdem veľmi rozoberať, ale Theo veľmi ľahko nahradí Fábia, ktorý ani nehrával :) Borja, Dani C., Vallejo a Achraf sú, ako píšeš, mladí a ich uplatnenie v tíme je otázne. Verím ale, že bude úspešné ;)

abstinent

1
2017-09-03 19:12:07

pekne si napisal "vyriesili ste"
je vidno je zastupujes RMA

mito669

6
2017-09-03 16:03:16

ja si myslim ze kupa Semeda bol vyborny tah a pevne verim ze bude hrat zaklad. Od Dembeleho tiez ocakavam velke veci aj ked sa musi este trochu udomacnit a zohrat co urcite chvilku potrva. Coutinha mi je velmi luto ze sa mu zatial nesplnil sen a to ze nekupili DiMariu schvalujem lebo pytali za neho naozaj velke prachy. A nakoniec Paulinho ktory moze byt podla mna velmi velkym prijemným prekvapenim. Kazdopadne sa tesim na sezonu a ako vzdy verim v zisk trofeji.

Dr-QQ

3
2017-09-03 16:10:17

V podstate tu bolo všetko už povedané. Odchod Neymara je veľkou stratou, nemôže ho plnohodnotne nahradiť nik. Ani obrovské peniaze, ktoré Barca za neho zinkasovala. Vedenie však v danej chvíli proti jeho odchodu už nemohlo spraviť nič, na to by bolo treba veľkú predvídavosť v minulosti, keď sa vyjednávala jeho zmluva s, ako sa ukázalo, príliš nízkou odstupnou klauzulou. A možno ani to by nepomohlo, len tých peňazí by bolo viac a mohli by sa poskytnúť trebárs na výstavbu štadióna.

MeeTee

5
2017-09-03 16:18:12

Kazdy je nahraditelny. Neymar je skvelym futbalistom, ale Valverde je na to, aby to dokazal s timom s najlepsim hracom a najlepsim stredakom planety, inteligentny dost. Mozno by to bolo citit v rozostaveni 4-3-3, ale to sa asi tuto sezonu hrat nebude! :-)

Dr-QQ

7
2017-09-03 16:32:15

Ja za Neymara nevidím reálnu náhradu, to by nám museli povoliť hráča navyše. :-)
On bol rýchly s loptou i bez nej, vhodný do protiútokov, viazal na seba kopec hráčov, vedel zakončiť i sám a sám aj vymyslieť akciu, s Messim tvorili zabijácku kombináciu a popri ňom by sa bol pravdepodobne ešte zlepšoval a dozrieval (azda by obmedzil niektoré efektné samoúčelnosti a fintičky, ešte by fyzicky zosilnel). Škoda pre Barcelonu a aj pre neho, že sa rozhodol, tak ako sa rozhodol. :-(

Dr-QQ

6
2017-09-03 16:11:07

Nové posily sa ešte len ukážu, či budú také platné ako si želáme. Zatiaľ sú to len náznaky, ako u Deulofea, tak u Semeda. Paulinha a Dembélého môžeme hodnotiť len z výkonov v predchádzajúcich pôsobiskách, kde si však v poslednom čase počínali zdatne. Dá sa predpokladať, že budú adekvátnym prínosom.

Dr-QQ

7
2017-09-03 16:12:18

Nevyriešila sa však hlavná bolesť Barcelony v strede poľa, kde nutne potrebujeme kreatívneho a zároveň i zakončujúceho záložníka, ktorým Coutinho naozaj mohol byť, no požadovaná suma bola skutočne astronomická a neakceptovateľná. Zazlievam vedeniu, že sa nepokúsilo napríklad o Eriksena aj keď nevidím do zákulisia, azda ani to nebolo priechodné.

Dr-QQ

7
2017-09-03 16:12:54

Tiež sa úplne nedoriešili odchody neperspektívnych hráčov pre systém Barcelony. Takže prestupové obdobie hodnotím so zmiešanými pocitmi, Barca sa skôr oslabila ako posilnila, ale za daných okolností to asi nemohlo dopadnúť oveľa lepšie.

LaBrie

4
2017-09-03 16:29:42

Tie odchody su neprijemne, ze sa skoro nic nezrealizovalo. Ale co robit, ked ich bud nikto nechce, alebo maju prilis vysoke naroky a poziadavky na novy klub....

makavel1

4
2017-09-03 16:29:21

Vedenie Liverpoolu sa vyjadrilo ze Coutinhovi nestanovilo ziadnu cenu a od zaciatku do konca prestupoveho obdobia tvrdili ze nieje na predaj. Vase vedenie neustale zavadza a snazi sa tym vyzehlit si vlastnu neschopnost. Necudujem sa ze Messi nepodpisal. Zrejme si chce pockat na to ako sa vyvinie sezona po ktorej moze utiect.

fanman

12
2017-09-03 16:32:32

Vážení diskutéri, je tu mnoho príspevkov prečo Barca nekúpila, nestihla kúpiť, alebo že bolo neschopné vedenie. Každý fanúšik, ak si uvedomí, že futbal je krásna hra, samozrejme na tej najvyššej možnej úrovni a každý očakáva len to najlepšie v podaní ich aktérov. Momentálne je situácia v súvislosti s prestupmi totálne deformovaná. Treba si uvedomiť, že z futbalu sa stal jeden hnusný biznis, ktorý mu ale vôbec neprospieva. Za top hráčov sú požadované abnormálne ceny pri ich prestupoch. Je to v prospech hráčov, alebo ľudí v pozadí? Je to prachsprostý biznis. Dovolím si tvrdiť, že žiadny futbalista nemá hodnotu 100M , nebodaj vyššiu. k sa bude takto prestupový trh vyvíjať aj naďalej bude to len na škodu futbalu ako takého. Napr. za Dembeleho bola vynaložená značne vysoká čiastka pri jeho prestupe. Kde je záruka, že aj keď je veľkým talentom, že nezapadne do futbalového priemeru? Preto si myslím, že v prípade Coutinha vedenie Barcy rozhodlo správne. Tých 200M radšej investovať do budúcnosti, či už vlastných odchovancov, rsp. poobzerať sa po talentovaných futbalistoch v niektorých nižších súťažiach. Je ich nespočetne veľa po celom svete. Príkladom môže byť samotný Messi.

radinho

1
2017-09-03 16:36:26

Podla môjho názoru bude zimné prestupové obdobie ako toto letné. V zime už nebudú toľko pýtať za hráčov čo toto obdobie kvôli odchodu neymara.

radinho

2
2017-09-03 16:42:43

A myslím si že bolo by treba kúpiť ešte hráča do útoku so svetovou kvalitou. Real preto dominuje nad barcelonou, Realu je jedno či Ronaldo hrá a ak nehrá tak ho vie nahradiť niekoľko hráčov , čiže očakávam že v zime príde posila do útoku typu Griezmann atd. , nie je predsa normálne aby celú sezónu hrali 3ja útočníci a nič v zlom ale paco nedokáže nahradiť Luisa.

Daavid

8
2017-09-03 17:01:44

Tak od Valverdeho sa očakávalo, že zapracuje do Ačka odchovancov. Už na turné sa čakalo že budú min. traja. Vyzerá to, že odchovanci už nemajú kvalitu ani na lavičku. Nech aspoň Alena dostane poriadnu šancu. Ja len dúfam že Valverde vytiahne s hráčom maximum, ak sa mu to podarí nemáme sa čoho báť

MeeTee

5
2017-09-03 17:05:01

Alena sancu este dostane urcite. Nebojim sa o neho, becko hra teraz navyse kvalitnu ligu, tam presne sa ukaze, ci z neho nieco bude naozaj. Snad ano.

Daavid

4
2017-09-03 17:16:40

Bolo by fajn zaradiť pozápaseove zhrnutie Béčka, zostava, góly a nejaké stručne zhodotenie výkonu by úplne stačilo keď už ich máme v tej druhej lige.

MeeTee

4
2017-09-03 17:54:24

Berieme do uvahy. Skusali sme to viackrat, ale netesilo sa to skoro ziadnej oblube a pozornosti, podobne ako zensky klub, basketbalovy tim ci hadzanari.

Jhonys

4
2017-09-03 19:14:11

o béčku a ženách pravidelně informuje česká verze webu

Dermo10

4
2017-09-03 17:37:37

Som nastvany na vedenie ze ty neschopaci nevedeli zase priviest poriadneho hraca do zalohy celu sezonu ste tu vsetci nadavali aky sme slaby v zalohe ze sa musi priviest nejaky top utocnik a teraz tu idete pisat ako ste spokojny ze to uhrajeme? ved jediny tvorivy zaloznik je tam iniesta a ten ma 33 rokov preboha vedenie musi odist a priviest tam profesionalov ktorí vedia co robia s realom sa bohužial v tomto nemozme porovnavat

Mark9

4
2017-09-03 17:40:12

zhodnotim to jednym slovom - katastrofa

Dermo10

5
2017-09-03 17:44:06

a este dodam pre porovnanie isco ktorý strieda v reale je o triedu lepsi ako rakitic ktory u nas hraje zaklad uz iba to je rozdiel medzi nami a realom bohuzial ak sa nebudu kupovat špičkoví hraci najlepsi nebudeme a nechcem ani pomysliet co sa stane ak tu nebude messi

MeeTee

5
2017-09-03 18:15:30

Ono si zase treba uvedomit aj to, ze medzi Iscom a Rakiticom je typologicky rozdiel. :)

Dermo10

-2
2017-09-03 18:21:00

to je snad uplne jedno ked si to tak zoberies co rakitic priniesol do barcelony? ma strelu to hej a dalej? je pomalý tak ze nez preberie loptu pobehne a nahraje si stihnes zapalit ciigaretu totalne spomaluje hru keby bol miesto neho isco videl by si rozdiel...a stacil by taky kovacic toho som este nespomenul

MeeTee

1
2017-09-04 06:58:26

Rakitić priniesol bojovnost, ciernu pracu. Na pravej strane dlhe obdobie kryl chrbat Danimu Alvesovi, velmi pomahal Sergimu Robertovi. Nezabudajme, ze Liga majstrov bola pod Luchom do velkej miery aj jeho.

Dermo10

0
2017-09-04 12:43:05

Hej Kryl chrbát alvesovi a čo urobil smerom dopredu? Mala to byť náhrada za xavihoa zaujímavé je že keď tam bol xavi alvesovi kryť chrbát nemusel a hral smerom dopredu bol to mozog raketa sa ani len nechytá na toho génia priznajme si že nase vedenie zaspalo a bude to mať následky

preskociil

0
2017-09-04 01:26:01

- odchod neymara
- dembeleho cena
- klamstva a fabulacie vedenia
- paulinhova cena
- neprisiel top zaloznik
- neschopnost predavat hracov

+ semedo
+ neprisiel coutinho za premrstenu cenu

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.