Ousmane Dembélé má neuveriteľnú smolu. Po ťažkom zranení, ktoré ho vyradilo z hry na štyri mesiace, neodohral ešte ani jeden celý zápas a zranil sa znova.

Oficiálna stránka klubu informuje, že víťazstvo na Anoete prinieslo aj zlé správy v podobe ďalších zdravotných problémoch Ousmane Dembélého. V zápase s Realom Sociedad si francúzsky útočník privodil zranenie hamstringu, avšak našťastie sa to netýka tej oblasti, ktorá bola na začiatku sezóny operovaná. Tento mesiac ho tak už na trávniku neuvidíme, pričom pauzovať by mal tri až štyri týždne.

FC Barcelona takisto píše o stave Andrésa Iniestu, ktorý včera celý zápas presedel iba na lavičke, hoci Ernesto Valverde na tlačovej konferencii tvrdil, že je všetko v poriadku. "Pred nami je ešte veľa zápasov. Dnešné stretnutie bolo špecifické, kvôli ihrisku a počasiu, takže som sa rozhodol, že bude lepšie, ak nám pomôže André Gomés, kedže súper bol na pravej strane nebezpečný. Iniesta nemá žiadny problém, je v poriadku." Kapitán mužstva má preťažené pravé lýtko a jeho návrat bude závisieť od pokroku v liečbe.

zdroj: fcbarcelona.com

foto: marca.com

Alirael

18
2018-01-15 14:45:08

Tak aspon sa odsunie nejaky ten bonusik za odohrate zapasy ????

Alirael

top komentár
76
2018-01-15 14:46:16

Kazdopadne, Dembeleho sezona je v prdeli, nemozme cakat od 20 rocneho hraca ktory je zraneny 4 mesiace v sezone v novom klube absolutne nic

Mates19

top komentár
43
2018-01-15 14:49:40

Psychika robí vela v celom živote...Aj sa mi to zdalo divné prečo vôbec nebehá ale načo išiel potom vlastne hrať kedže nebehal od momentu kedy prišiel na trávnik...neviem ale profesionálne zatial vôbec nepôsobí kedže prvé zranenie by sa dalo obísť keby to povedal klubovým lekárom skôr a nie až vtedy ked sa zranil na komplet

Mates19

23
2018-01-15 14:52:03

ďalšia vec sú od neho velké očakávania a to nie vždy je dobré Neymar mal tiež prvú sezónu kostrbatú ale predsa mal aj štatistiky...Dembele ích nemá lebo je zranený no pokial bude sklenený ako napríklad svojho času Vermalean tak 100 mega vyhodených von oknom

Jhonys

18
2018-01-15 14:56:12

takovéhle soudy jsou velmi, ale opravdu velmi předčasné. A v podstatě nechápu, proč existuje ta potřeba tady něco takového napsat.. :D

Mates19

-8
2018-01-15 15:00:34

potreba? Nauč sa čo je slovo potreba...Napísal som môj názor...u mňa Dembele nepôsobí ako profesionál už len tým čo spravil ked trucoval v Dortmunde a tým že bol 4 mesiace mimo hru len preto že lekárom to týždeň nepovedal...teraz bolo evidentné od začiatku ako šiel hrať že bud sa mu nechce alebo mu niečo je a ukázalo sa že zas ako profesionál nepôsobil

jokerito

8
2018-01-15 15:14:17

ja by som zas nedal tak na bulvar a nerobil z neho neprofesionala vdaka tomu co popisali o trucovani.Co sa tyka toho ze nepovedal lekarom ze mu nieco je.co ja viem. Ok mozno citil ze ho trochu taha stehno.ved to sa bezne stava.Tiez ked som hraval,tak ma tahal nejaky sval ale normalne som odohral zapas.Ked ta to vyslovene neobmedzuje tak neriesis ze ta trocha taha lytko alebo nieco..kazdy ma obcas unavene nohy z trenovania zataze atd.by nemohol hrat pomaly nikto keby sa robila taka prevencia.

Jhonys

9
2018-01-15 15:24:29

Vím moc dobře, co je to slovo potřeba, neměj obavy ;) dobře, místo něho můžu zvolit jiné slovo - dosaď si tam puzení a vyjde to nastejno.. ale zpět k podstatě: narážel jsem na to, že ty už prakticky nad ním vyřkl ortel a už tady prorokuješ, že to mohou být vyhozené peníze. Jak něco takového můžeš napsat? On má 20 let a může tady hrát ještě klidně dalších 12, může být tahoun mužstva a v pohodě se vyplatí. To mi zkrátka přijde mimo prorokovat hned takové věci.

Mates19

-2
2018-01-15 15:26:10

pokial bude sklenený je tam slovo pokial čítaj s porozumením ked to nevieš tak nič nepíš ďakujem

Jhonys

1
2018-01-15 16:40:44

ok, pokial zítra nevyjde Slunce, budem v řiti.. nepochopil jsi, kašlem na to. Jdem dál.

mentor

5
2018-01-15 17:17:50

Čítam s porozumením: pokiaľ bude sklenený = ak bude často zranený. Ak bude často zranený = ak takmer nebude hrávať. Tvoj "názor" teda znie: Ak takmer nebude hrávať, tak sa neoplatilo ho kupovať (lebo sa neoplatí kupovať hráča, ktorý nebude hrávať). Veľmi múdre, tesať do žuly.

Federer

0
2018-01-15 17:03:38

Kašli na neho. Nemá tušenie o čom je debata. Nešportoval, nemá šancu na zdravý názor. Len na "jeho" názor. Také názory má 60-70% Slovákov a ako vidím teraz (Babiš, Zeman) i čechov. Kde sa pre Boha honíte v Česku ? nestačil Vám mečiar pár kilometrov od Vás ? Držím i tak palce :-)

Jhonys

1
2018-01-15 18:46:49

nee nestačil, my asi na tu hubu/dno potřebujeme spadnout sami :D ale až si to uvědomíme, může už být v lecčems pozdě.. bohužel Babiše budeme muset ještě určitou dobu trpět, ale Zemana ne. Je to jen na nás. Každopádně díky :)

Mates19

-13
2018-01-15 14:56:11

a stojím si za tým že všetky svalové zranenia čo sú tak za tie zranenia si môže len sám hráč pokial Dembele cítil že neni v pohode tak mal íst dole lebo pokial hovoríme o natiahnutom svale tak každý ďalší pohyb to ešte viac naťahuje a je väčšia marodka...a 20 ročný chalan ked je od augusta 5 mesiacov mimo hru tak dobrou rozcvičkou to určite nebude

sid1

12
2018-01-15 15:05:51

to je riadna blbost, staci napr vcera ze ti ujde noha na podmacanom terene a mozes si kludne natiahnut triesla. Beries to ako keby futbal nebol kontaktny sport ale nejaky vyklus v parku.

Mates19

-22
2018-01-15 15:09:51

:D :D Si ma pobavil skús si naštudovať a venovať sa troška svojmu telu a zistíš že čo si napísal je riadna blbosť...Pri dobrej rozcvičke celého tela je väčšia pravdepodobnosť že si zlomíš nohu ako si natiahneš sval...

sid1

8
2018-01-15 15:32:06

odporucam ti robit vrcholovy sport predtym ako zacnes sirit bludy. Podla tvojej teorie ked pri doskoku mi skocis na nohu ktorou pohnem tak ty osobne si nenatiahnes vazy v clenku (v lepsom pripade) ale kedze si sa rozcvicil sa ti nic nestane? Prepac ale je to hlupost. To iste triesla a aj lytko pri vyskoku si dokazes natiahnut uplne bez varovania ked mas dost bielych vlakien.

Mates19

-8
2018-01-15 15:44:13

Ty tu píšeš absolútne o niečom inom ako o čom píšem ja ale to tu zväčša sa nájdu exxperti ako ty čo vedia všetko...ako som povedal 90% tejto stránky sú len ovečky :)

sid1

6
2018-01-15 15:55:06

asi to viem lebo som si to odzil. Bohuzial ty nevies o com pises vid "a stojím si za tým že všetky svalové zranenia čo sú tak za tie zranenia si môže len sám hráč". Plus ".Pri dobrej rozcvičke celého tela je väčšia pravdepodobnosť že si zlomíš nohu ako si natiahneš sval...". Takze ano proti tebe som expert pretoze som presiel zraneniami a nebolo to ziadna zla rozcvicka ani nejaky signal ze ten sval pretazujes a citis uz tahanie.

Mates19

-5
2018-01-15 16:26:11

chalan mám operáciu kolien natrhnutú achilovku tka mi tu nepíš tieto tvoje keci ako keby sa točil len svet okolo teba

patres208

9
2018-01-15 17:18:23

pri tých zraneniach si sa teda mal lepšie rozcvičiť :)

Mates19

0
2018-01-15 21:21:54

neviem čo má roztrhnutý väz spoločné so svalom ty mentorko :D

kopanakope

1
2018-01-15 18:22:56

asi tak, a to tu bude este kadekto vypisovat ze preco ho Valverde nenasadil od zaciatku...ten chlapec potrebuje postupne pochytat rytmus a tak dalej, vo velkom futbale to nie je take jednoduche

Hviezda

6
2018-01-15 14:54:06

Teraz napíšem, čo dúfam, že nebude pravda a verím, že to zakríkne :) Verím, že sa dá do poriadku na najdôležitejšiu časť sezóny a možno rozhodne aj LM nejaký zápasik, avšak bojím sa, že je náchylný na zranenia resp, že mu chýba revencia pred zraneniami a tento prestup bude v budúcnosti hodnotený ako jeden z najhorších v Barcelone. Mám aspoň z toho taký blbý pocit, plus podla mna mu chyba aj nejake t kilecko a muskulatura:D Napirek tomu, čo som pororokoval, tak dufam ze sa mylim:)

kungfukenny

-2
2018-01-15 15:01:18

a aký bol neymar prvú sezonu u nás ? lol ešte chudší než je dembele

Hviezda

0
2018-01-15 17:21:00

no vyborne a teraz skus premyslat nad tym co som napisal ???:) Vedpresne na to som narazal avsak, to ze uz teray ma svalove problemy plus naberanie na sile a potreba zvacsit objem mozu tieto problemy este zvacsit!!!:)

kopanakope

-2
2018-01-15 18:24:35

to je ale mudry prispevok

Hviezda

4
2018-01-15 18:38:38

Nechapem naco ludia tvojho typu reaguju na prispevky, ak nepisu k veci, nepouzivaju argumetny, len otazniky, to sa radsej nezhdnut ako taketo komentare na urovni 15 rocneho dietata, co sa tvari, ze je nad vecou a robi sa dolezitym. Ked chcem vyjadrit na niekoho nazor, tak reagujem obsiahle, alebo to nerobim vobec, takze si vyber, alebo fakt nepis nic :)

Hviezda

3
2018-01-15 18:40:27

pardon, vsimol som si vek az po tom ako som naisal komentar, takze vsetko vysvetlene :))))) Len potvrdilo, co som napisal a pochybujem, ze to v tebe vyvola sebareflexiu resp. zemnu postoja :)

barcelonista29

15
2018-01-15 14:59:00

Ono to môže byť aj problém slabej letnej prípravy. Takmer celé leto protestoval a trénoval len individuálne. Následne prišiel do veľkoklubu, kde boli na neho okamžite veľké očakávania. Tiež keby pribral (ako aj Neymar) asi by to nebolo na škodu. Je to mladý chalan a treba dúfať, že sa poučí.

Mates19

0
2018-01-15 15:07:13

SValové zranenie vzniká preťažením zlou rozcvičkou zlým stravovaním...Vrcholový športovec musí makať aj mimo tréning pokial si myslíš že si odmaká na tréningu a má volno tak si myslím že to tak neni to že sú tí hráči na vrchole je určite aj talentom ale hlavne tým že makajú viac než ostatní apokial viem Dembele trénoval individuálne ked trucoval

barcelonista29

2
2018-01-15 15:14:08

Povedz mi, čím sa tvoj koment líši odo môjho? Len si to rozšíril... ale súhlasím, že aj stravovanie je dôležité. A preto som napísal, že je mladý a snáď sa poučí. V neposlednom rade Messi, či Paulinho majú skúsenosti so zlým stravovaním, preťažením... A aj s tou psychikou súhlas.

babuca03

-8
2018-01-15 15:16:47

Zlým stravovaním určite nie

Mates19

2
2018-01-15 15:18:26

prosím? :D

babuca03

-1
2018-01-15 17:45:52

Som ortoped Mates ak to už chceš vedieť, takže zlým stravovaním sa svaly neporania. Pokiaľ nie si ortoped tak ti bude zbytočne vysvetlovať podrobnosti, ale inak z väčšinou čo si napísal tak súhlasím: zlá rozcvička , nedostatok tréningu ale zasa aj faktor náhody pošmyknutia na zlom teréne ...

barcelonista29

7
2018-01-15 15:20:46

Jasné, veď Pepsi s fast foodom je ideálne pre športovca ako každodenné jedlo :D napíš Messimu, či mu cola a pizza robili dobre. :D

Mates19

2
2018-01-15 15:21:07

kyselina mliečna vzniká nad 170 tepovú frekvenciu pri vrcholovom športovcovi okolo 180 pri zlom stravovaní z ktorého vzniká kyselina mliečna je ju možno dostať už pri tepovej frekvencii 150 ked sa kyselina mliečna nevie dostat preč zo svalov vzniká poškodenie svalov a možnosť zranenia ;)

Mates19

3
2018-01-15 15:22:27

a to som napísal len jeden dôvod...choj si dat ako napísal kolega fast food a choj behať určite budeš rýchlejší než bolt

babuca03

-1
2018-01-15 22:01:48

Odpovedal som Ti lebo som ťa radil medzi 20% fanúšikov ktorí maju niečo v hlave, ale toto sú len povrchové i- netové informácie, treba to vidieť súvislostich. Ak by to bolo také jednoduché ako to píšeš tak by hokejisti nemohli hrať NHL 3x v týždni alebo tenisti 5x. Ďalej to už nechcem rozoberať pre ostatných kokotkov len toľko ze ja som nikde nenapísal že hamburger je dobrý pre športovcov alebo že i. Zlepšuje výkon, ale prekrúcať tvrdenia a napádať diskutujúcich je prejavom ... doplňte si sami

Mates19

-1
2018-01-16 10:53:45

keby to je ako tvrdíš tak cyklista by mohol jesť čo by chcelale tak to bohužial neni ide tam o mnoho vecí ale aj o dobre stravovanie a za tým si stojím pretože na svoju regenráciu svalov sú použité aj jedlá ktoré ím pomáhajú

kaspec22

6
2018-01-15 15:01:24

Andrés je stále skvělý, ale vidím to tak, že musí hrát celý zápas jen občas a jinak ho stavět na 60 minut, protože zkrátka věk nezastavíš, ale je stále obrovským přínosem a Ousmane se musí pořádně doléčit, uklidnit se a setřást ze sebe to všechno. Přece jen je toho na něj hodně a je ještě mladý kluk, ale byl bych rád, kdyby byl aspoň na druhý zápas proti Chelsea fit a ve formě. Hlavní je na něj nespěchat, protože se nám zatím daří i bez něj.

s1ck

4
2018-01-15 17:05:08

vek nezastavíš ? :D ma 33 rokov .. Tak isto ako CR, Robben, David Silva,Modrič(aj ked ma len 32) a tiež hraju stale :D ZAsa nerobte z neho že má 40 rokov a nevie behať :D

kaspec22

3
2018-01-15 17:51:57

To nikdo netvrdí, jak ses mohl dočíst v příspěvku, ale ano věk nezastavíš. Kdo z těch jmenovaných hraje každý zápas na top úrovni? CR ten vubec, Robben má v pulce sezony 4 goly jako CR, Modrič už taky není tak excelentní jako býval, ale pořád hraje výborně jako Andrés, jen Silva hraje stále na úrovni a při tom ještě vydrží hodně zápasů, takže asi tak.

jokerito

4
2018-01-15 15:01:34

O Iniestovi som to tusil, kedze nenastupil ale ten Dembele , vobec som nepostrehol v tomto zapase ze by mal problemy. Fakt je to take vazne ze az 4 tyzdne?

sid1

4
2018-01-15 15:04:14

asi ta smola preskocila z Vermaelena na chudaka Dembeleho. A to ze sa znova jedna o svalove zranenie ma celkom znepokojuje.

barcelonista29

4
2018-01-15 15:09:37

Aj mňa, ale za jeho zatiaľ dvojročnú kariéru nebol nikdy zranený. Prestúpi do Barcelony a hneď takéto absencie.

Samm33

4
2018-01-15 15:14:01

Škoda, nalepila sa na neho smola, ale verím,že ako rýchlo sa nalepila, tak rýchlo sa aj odlepí a bude nám už plne k dispozícii :) a tak isto aj Don Andrés :) teraz mi to nejak nevadí, dôležité je, aby boli fit na najdôležitejšiu časť sezóny a to všetko začne dvojzapasom proti Chelsea :)

bruno1

17
2018-01-15 15:13:36

Presne ako som tusil vo stvrtok. Uz vtedy sa chytal za sval takze bolo jasne ze neni ok a vcera sa len dorazil

freerider22

7
2018-01-15 16:13:21

aj ked chalan ma skor smolu a je to velky talent, tak nieco na tom bude , co pise Bruno 1 ... chalan sa asi bal povedat, ze je zase zraneny a takto to dopadlo ..

Breza

7
2018-01-15 15:14:47

mal by pribrat trocha ked by to bolo na tyzden tak to nic neni ale zase 3-4 tyzdne su dost

MilujemBarcu

2
2018-01-15 15:30:49

Po tychto zraneniach Dembeleho ..este budeme radi ked v lete dojde Griezz

messI987

2
2018-01-15 15:46:32

Obrovská smola, dúfam, že sa dá dokopy a budú ho konečne tie zranenia obchádzať.

FanatikFCB

14
2018-01-15 15:50:35

Mňa skôr znepokojuje väčšina takzvaných fanúšikov na internete. Plne rozumiem tomu že suma za Dembeleho bola vysoká a tým pádom sa aj niečo očakáva, na druhú stranu hneď ho odpisovať ako najhorší nákup histórie je veľmi priskoro. Verím že toto je len smola a postupne sa zapracuje do týmu.

AndreasGerardi

28
2018-01-15 16:08:00

Chlapcisko ma 20 rokov. Talentu viac ako polka sveta co bolo jasne vidiet proti Celte a tu sa uz nad nim lame palica. Ze ste sa nepoucili na tom nasom Suarezovi

Roman7

0
2018-01-15 16:41:47

dufam ze sme nekupili skleneho hraca ale to ze je v 20 rokoch stale zraneny ked je telo skoro v najlepsom nevesti nic dobre pre buducnost ked bude mat 29-30 dufajme ze je to fakt len smola inak sme vyjebali 100 mega do vetra

Asterix

5
2018-01-15 16:53:25

Hej, snáď to nebude ako s Rosickým... oh wait, aj Rosický bol z Dortmudnu a permanentne marodoval :D

Vladinko

4
2018-01-15 17:23:50

Chalan v bvb trucoval, poriadne netrénoval a tu je výsledok..
Želať mu to neželám, ale..taký coutinho sa aspoň čiastočne zachoval ako profík..

bruno1

0
2018-01-15 18:00:30

Coutinho je tiez zraneny takze co si tym chcel povedat?

Vladinko

0
2018-01-15 18:47:00

1) coutinho nie je zranený dlhodobo
2) coutinho odohral zatiaľ viac menej celú túto sezónu
3) u coutinha to nie je opakovane zranenie v krátkom case
4) letná príprava je mimoriadne dôležitá (dembele vtedy riešil prestup a nie tréningy)

Rád vysvetlím aj pomalsim :)

123456

-5
2018-01-15 18:52:31

Chlapci a uvažuje niekto že možno Dembélé a Iniesta zranení vôbec nie su ? Článok je článok. Koľko blbostí sa už popísalo ?

freerider22

1
2018-01-15 20:28:36

A čo by tym klub získal? Tréner nemusí sa ospravedlňovať , ze ich nepostavil.. Resp zahmlievať skutočne dôvody

Jhonys

2
2018-01-16 00:04:52

Je to oficiální zpráva z klubu, takže to není kec. Je třeba odlišovat od spekulací bulvárních médií a oficiálních zpráv. Takže pls, stop konspiracím.

Fazy

0
2018-01-16 09:20:10

Mám taký zlý pocit, že obrovské milióny za Dembeleho boli vyhodené zbytočne. Pokiaľ to takto pôjde ďalej tak ten chalan si nezahrá ani 10 zápasov za rok. Je to druhý Rafinha, ktorý je tiež stále zranený. Neviem, neviem, čo s tým bude vedenie robiť.

Dzurdzi

2
2018-01-16 09:22:46

Na hráčích Dortmundu snad leží nějaká kletba, to už není normální. Kdokoli od nich přestoupil jako hvězda, až na Lewandovskeho trpěl desně na zranění. Jen namátkou Gotze, Kagawa, Sahin, Gundogan ... Snad se da Dembele brzo do pořádku

freerider22

0
2018-01-16 14:59:06

nie som doktor, ale ako pri vsetkom, aj za fyzickym zranenim moze byt psychika... ci sa chalan nezlakol prichodu Coutinha..

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.