Experimentálna zostava, komorná atmosféra na štadióne a vlažný výkon. Blaugranas sa príliš nezapotili a dnes po dlhom čase nemožno povedať ani to, že účel svätil prostriedky. Suchá a nudná remíza.

Gól sme nevideli, boli tu však 2 či tri dobré šance, ktoré nepremenili Mina a Luis Suárez. Dnes si teda otvárací gól v semafore nepozrieme. Toto pekné zakončenie Luchovi však odoprieť nemôžeme.


Červená: Vlažný výkon

Tak na takýto (najmä) prvý polčas sa pozeralo veľmi ťažko. Zívalo sa jedna radosť, a kto vie, čo prežívali fanúšikovia priamo na tribúnach. Katalánci nehrali nijak vyslovene zle, no zdalo sa, že využívajú približne tak 30% svojich schopností. Stopérskej dvojici Mina – Digne nemožno vyčítať, že si úplne neporozumela, no i to mohlo byť pre Kataláncov fatálne – v prvom polčase sa niekoľkokrát stalo, že sa súper dostal priamo za chrbát obrany domácich, no napokon svoju šancu zahodil. Nič svetové sme teda prvých 45 minút nevideli, myslieť sme si mohli, že si to chlapci celé šetrili na druhé dejstvo. Opak však bol pravdou. Prakticky bez tutoviek a iba sucho s dobývaním šestnástky.

Oranžová: Offside

Postavenie hry na každom druhom kroku. Barca ich v dueli zaznamenala celkovo 7, čo nikdy nie je dobrou vizitkou pre žiaden útočiaci tím. Často sa doň dostávali Messi či Suárez, priznať však musíme, že šlo viackrát doslova o centimetre. I na tomto však musia hráči FCB zapracovať, poslednú dobu sa to stáva často. Getafe pritom rozhodne nie je súper, ktorý by mal offsideové pasce nacvičené na svetovej úrovni.

Zelená: Môžeme si to dovoliť

Vďaka neskutočnej jesennej časti Barcy má teraz tím Ernesta Valverdeho stále dôstojný náskok, čo na ťažkú jar prichádza vhod. Určite nie je náhodou, že sa strácajú body práve teraz, koniec koncov sami hráči vedia, že na Ligu majstrov budú musieť byť na sto percent pripravení, pričom dokonalú sezónu, v ktorej hráte víkend čo víkend krásne, odohrať dnes už asi nedokážete. Mierny pokles formy navyše prísť musel, čo je však dôležité, aj vďaka umnému rotovaniu Ernesta a dostatočnému náskoku budú mať Katalánci dostatok síl na obdobie, keď sa bude lámať chleba. Toľkoto k dnešným pozitívam, zároveň pozdvihnutý prst pred zelenou, keďže toto si môžeme dovoliť naozaj len z času na čas.

zdroj a foto: forcabarca.sk
video: youtube.com

Benson

37
2018-02-11 18:18:42

Dnes veľmi zle. Dúfam že to bolo iba zakopnutie.

Neyo11JR

37
2018-02-11 18:30:54

Každú sezónu v lalige príde jeden "najskur*enejší" zapas keď da nedarí nikomu nič. V minulej sezóne to bolo pri prehre proti Alaves 1:2. Dúfajme že práve toto bol ten zápas a že viac ich už nebude.

Alirael

35
2018-02-11 18:35:28

Som myslel ze to bolo minuly tyzden

Marco01

21
2018-02-11 18:43:31

a proti Alavesu doma pred dvomi tyzdnami nebol taky zapas ??? to su uz 3 zapasy v lige v rade..proti espanyolu vonku to este berem..ale dva taketo slabe domace zapasy s podpriemernymi supermi ?...

Neyo11JR

10
2018-02-11 18:45:41

Tam sa o to činilo aj počasie a to ich "bazénové ihrisko" . Ale nedať gól doma proti Getafe je katastrofa.

Pistolero95

37
2018-02-11 18:19:07

Radšej nech to príde teraz. Chalani mali náročný program keďže hrávali aj Copa del Rey cez týždeň. Teraz si môžu aspoň cez týždeň oddýchnuť a načerpať nové sily. Čaká ich ťažký program. Máme dobrý náskok a dúfam že to vydrží do konca sezóny ! Dôležité je, že sme neprehrali.

loptajegulata

-14
2018-02-11 18:21:34

coutinho, dembele, paco boli úplne čerství

Jhonys

10
2018-02-11 18:25:32

Coutinho odehrál celý druhý, nutno podoktnout velmi těžký, poločas proti Vale, takže ten úplně čerstvý nebyl ;)

Zmazaný užívateľ

39
2018-02-11 18:20:24

Za me osobne obrovské (a neprijemne) prekvapeni. Opravdu jsem věřil, ze vyhra neutece a i ja jsem si myslel, ze to bude exhibice a spousta gólů, přiznávám, spletl jsem se. Ztrátu dvou bodu jsem teda dnes vubec necekal. Ale holt nekdy se nezadari no... Grtafe i kdyz hrálo trochu tvrdeji,nic hrozného to nebylo. Byli odvážní. Chybu hledat hlavne u Barcelony. Snad se z toho poučí. Trochu prosadili do koně Real Madrid a Atletico stáhlo naskok. Titul urcite jisty neni a chtelo. O trable se hraje jinak... Na druhou stranu mame spustí novych hracu a potrebuji neco odehrát, a to na důležitých postech. Celkove mam z kádru Barcy dobry pocit. Ale skoda no... uplne zbytečná ztráta... ALE Je to jen JEDEN nepodareny zapas.. Nechapu tu kritiku Dembeleho, zkuste se vzit do jeho situace, nic lehkého. Ja verim, ze Barca dve trofeje letos získá. A posledni vec - prosim vas nepanikarte :-)

Aexon

top komentár
54
2018-02-11 18:20:48

Nejsou kapela aby stále vyhrávali

Roni957

15
2018-02-11 18:21:35

červena to su plastic fans barcelony :D tvl po Gomesovi tu každy nadava hlavna vec že Dembele stal 150 melonov hra snad ešte horšie ako Gomes, každu jednu loptu nahra dozadu alebo rovno spadne jak hruška...nezabudnite obhajovať Dembeleho že bol zraneny hned vam pišem že do Barcy prišiel zdravy a v tych prvych zapasoch hral take iste nič ako aj v každom dalšom a STAL 150 MILIONOV

Yakub

18
2018-02-11 18:34:58

presne tak, z tych 4 prihravok co poslal boli 2 take, ze tam asi musel vidiet ducha, uplne mimo. dufam ze sa velmi mylim a on este ukaze svoju kvalitu a to ze je isto hodny tych 105+ mega...

Yakub

16
2018-02-11 18:48:36

a aj keby bol neviem ako NEZOHRANY s timom, futbal hrat urcite nezabudol, takze nevidim dovod na to uspokojovanie sa furt, ze je nezohrany a treba mu cas.

abstinent

15
2018-02-11 19:37:06

neznasam, opakujem neznasam frazu: "potrebuje sa zohrat". zvlast ked ju niekto pouzije pri gomesovi. okrem toho dembele hral uplne hovno. za hentake peniaze tam musi jazdit jak blesk

UnYsO

3
2018-02-11 20:41:38

moja reč... podľa mňa je Dembelé najviac nadhodnotený hráč. Dnes predviedol ukážkový podpriemerný výkon. Taký Mbappé by ho schoval do vačku. Keď som písal na začiatku sezóny že čo vidia všetci na Dembelém, tak som mal samé hejty a mínusky

martinjr

-21
2018-02-11 18:21:43

Dembele??? Druhy Gomes???

abstinent

3
2018-02-11 18:21:44

cou sua sa snazili. messimu sa nedarilo. dembele velka slabota.rakitic dnes slabota. iniesta trocha ozivil hru.

dnes sme mohli byt radi ze sme gol nedostali, lebo getafe zopar polosanci malo

Jackopz

17
2018-02-11 18:21:47

Najviac mi ide na nervy ATM ktoré každý druhý zápas ukope na 1-0.. zakopnúť občas môžeme ako každý ale už by mohli zakopnúť aj tí pod nami.

Roni957

9
2018-02-11 18:24:47

maš pravdu ešte nezakopli preto ma atletico stratu 7 bodov a real 17 :D :D

Jackopz

4
2018-02-11 18:41:40

ATM má 1 prehru, nebyť toho že Barca má najlepší ligový štart v histórii tak by boli oni na vrchu tabuľky.

Xavi86

17
2018-02-11 18:45:51

ale aspon vypadli z LM to ma tiež vytáčalo ako hrali až do finále alebo semi ako o život a potom zahrali hovno a doslova na zlatom podnose venovali Realu 2 tituly

blauigrana

11
2018-02-11 18:27:06

a to je na tom to najhoršie že čakám pekný futbal dostanem toto :D + uplne zbytočné stratené body

Asterix

8
2018-02-11 18:29:02

nedal by som im mesačnú výplatu :D

emiliano

-7
2018-02-11 18:31:51

Takto platení hráči nemôžu takto odflákať zápas.Paco akoby tam nebol, Busi ma neprekvapil,nie je to môj hráč, behá ako postihnutý, Raki tiež pomalý, Cou sa zohráva. Za 45 min nevystrelili na bránu. Ja dlhšie hovorím, že naše výsledky sú oproti hre zázračné a zázračné sú aj napriek nepochopiteľným ťahom trénera - potápa Semedo, záložník namiesto neho, Paco nevie čo hrať.

marqueen

11
2018-02-11 19:01:08

Určite nič neodflákli, snaha bola, ale...už dlho mi chýba útok po krídlach, nikto nejde po stranách bleskovo dopredu, každý to zasekne 10 metrov pred čiarou a nahrá späť dozadu. Vždy ma to vytočí, a keď už je blízko 16-ky po strane, tak nahrávajú do 16-ky na náhodu, hráči si tam nenabiehajú v dostatočnom počte. Čo to tréner nevidí?

Slavomir

-32
2018-02-11 18:35:41

Mne sa napriklad uz dlhsiu dobu nepozdava Roberto,jeho vykon je slaby uz dlhsiu dobu... Semedo je pre mna lepsi hrac a neharava...

V1PER

14
2018-02-11 19:40:04

Neviem na ake zapasy sa ty pozeras ale toto je blbosť. Roberto aj dnes patril k najlepším a Valverde vie prečo mu tak dvôveruje. Dneska tam stale behal hore dole, paradne kombinoval s Yerrym a Messim, len tomu chybala koncovka.

Camp_Nou

7
2018-02-11 18:46:20

La Liga pozerám na španielskych TV kanáloch. Zvuk kombinujem s rádiom Marca. Pár ofsaidov bolo diskutabilných. Tiež sa malo viac pískať proti Getafe. To nie podľa mňa, ale podľa španielskych komentárov.

Johny10

8
2018-02-11 18:54:15

Kazdy kto tu napise svoj nazor na Dembeleho je zminuskovany. Nechapem.
Som mega fanusik Barcelony( od cias ked.hraval Rivaldo) kukam kazdy zapas , treningy ked zverejnia rozhovory , ano bol som uz aj na zapase.
Kazdeho hrqca mam rad aj s Gomesom mam strpenie aj s Dignem aj s barskym,ALE Chudak Demebele ze prisiel za 105+ bonusy. Lebo ten chlapec odohral dobrych 20min proti celte vigo a inak by si nezahral ani v Michalovciacj. Takeho tragickeho hraca sme nemali a nahrada , a lubi sa mi ze pisete ze dajme mu cas je mlady mal zranenie ano mal aj je mlady, ale to ze on nevie spravit jedneho hraca a nevie nahrat na 2 metre to neni o zapasovej praxi. Vykony uplne katastrofalne.
Len som vyjadril nazor kludne odpovedzte vase nazory rad podebatujem s Vami. Nemusite hned minuskovat ☺????????????

Roni957

1
2018-02-11 18:59:44

tiež fandim Barcelone už dlhšie od roku 2005 čiže nie ako vačšina tu na tejto stranke a mam rovnaky pohlad na to ako ty :)

Marco01

5
2018-02-11 19:08:26

tiez fandim Barce od cias Rivalda :) a mas uplny recht, naozaj zatial hra strasne slabo, ale bol vyhlaseny za najvacsi talent jednak vo francuzskej, tak aj v nemeckej lige..tak dufam, ze nam este nieco predvedie

abstinent

3
2018-02-11 19:23:15

toto som tu tiez napisal a nestretol som sa s porozumenim

buldozer

0
2018-02-11 19:58:10

Co som ho ja videl, tak hral dokopy mozno 3 zapasy a zatial ukazal ze je mega rychly, ze vie potiahnut loptu, obist 2 hracov, zosmiesnit supera 1 na 1. V tych 3 zapasoch ukazal ze ma potencial plne nahradit Neymara, ze co sa tvorivosti tyka tak je neporovnatelne lepsi nez Suarez ci Paco.

Azulgranas

4
2018-02-11 20:07:25

Dembelé dokázal zosmiešniť jedine sám seba svojimi podpriemernými výkonmi. Na Neymara NIKDY mať nebude.

buldozer

0
2018-02-11 20:12:20

Dembele vo veku 20 rokov dokazal viac nez Neymar ci Suarez. Kym Dembele bol najlepsim novacikom Ligue1 a Bundesligy, tak Neymar hral v slabuckom Santose a Suarez kopal za Ajax.

Vladis_46

2
2018-02-11 18:54:25

máte nejaké dobré streamy na pozeranie zápasov Barcy? lebo mne totalsportek a barcelonastream stále vypadáva

milos970

3
2018-02-11 18:57:46

Ak mas moznost stiahni si uz velakrat tu spomenuty aceplayer a cez acesoplisting mas kvalitne hd streamy ale taktiez sa to sem tam zadrbe

StanoM

2
2018-02-11 19:15:30

Sopcast stiahni a kukas v hd

Samm33

16
2018-02-11 19:35:11

Dnes sa mi nepáčila jedna vec a to bolo stiahnutie Coutinha :) chalan hral prvý polčas tak zle ako všetci, ale v druhom jednoznačne ožil a bol jediný kto bol schopný ohroziť súperovho brankára. Je to náš asi najlepsi strelec čo sa týka striel spoza 16tky a on isiel dole. Je jasne, že Ivan je takisto dobrý strelec, lenže operuje na skôr defenzívnejsom mieste ako Cou. Podľa mna mal ísť dole skôr Ivan ako Cou. Takisto si myslím, že Míňa nezahral tak zle :) Mna napríklad milo prekvapil. Áno je pravda, že urobil zopár školáckych chýb, ale v 1.ostrom zápase kde hra základ to dokážem prehliadnuť :) chalan vysoký, na svoju výšku aj celkom rýchly, ak dostane dostatočnú záťaž zápasovú tak bude dobrý :) ale, Je to len môj skromný pohľad na vec. Sme ľudia a môžeme sa v názoroch odlišovať, preto rešpektujem každého

Azulgranas

-3
2018-02-11 19:55:35

Najviac sa mi páči ako tu niektorí hovoria o Dembelem ako o našej „budúcnosti“. Tak to nás Boh ochraňuj od takej budúcnosti, kde bude lídrom FCB psychicky nevyrovnaný nemotorák. Proste si priznajte, že Dembelého nákup za také peniaze bola volovina, na Neymara v žiadnom aspekte nemal, nemá a ani nebude mať. Kľudne sa môže stať, že Dembelého nákup bude pre Barcelonu najhorší v 21. storočí. Myslel som si, že to bude Gomes, ale Dembele stál omnoho viac a nepodáva zatiaľ adekvátne výkony...

abstinent

3
2018-02-11 20:01:30

suhlas+++

freerider22

-4
2018-02-11 20:03:03

daj mu pls 10 zapasov

Azulgranas

-10
2018-02-11 20:02:59

Inak Mina riadna slabota dnes... Toľko školáckych chýb proti Getafe, to sa tak často nevidí. Dúfam, že sa mýlim, ale podľa mňa na Barcelonu mať nebude... Lepšou alternatívou k nákupu Minu by bolo podľa môjho názoru povolanie Marlona do Áčka

Jackopz

-3
2018-02-11 20:11:46

Hej Marlon čo vo francúzskej lige nehrá základ a keď hral tak boli deravý jak vrece na zemiaky. Bože takýto nezmysel vypustiť po jednom zápase, chudák chalan ak to budú všetci takto podporovať.

Benson

0
2018-02-12 19:57:46

Azulgranas - choď na ihrisko a ukáž čo vieš. Mudrovať tu nestačí !

MSD2018

1
2018-02-11 20:05:55

Kritizovat dembeleho, který odehrál za barvu ani ne 10 zápasu... to má smysl, ano viděl jsem záznam, jak hrál a přišlo mi, že po těch zranění ztratil fyzičku nebo co dotek, to spadnul....

Podle mě Dembélé na barcu má, vzpomeňte si první sezónu neymara.. co dotek to taky spadl a btw v první sezóně neymar zaznamenal 17golu nebo Kolík...

Jinak od té doby co přišel Dembélé byl pořad zraněny a k tomu se nestačil adaptovat barcelonske hře, ještě si nerozumí s hracmi!! NENÍ POŘAD ROZEHRANY A ADAPTOVANÝ BARCELONSKE HŘE... Nechápu vás co ho hnedka odpisujete a píšete komentáře typu nejhorší nákup století atd...

Je mu teprve 20let a už má obrovský nátlak, jak z médií tak fanoušků atd...
Chce to čas, je stále mladý aby se zlepšil.

Azulgranas

5
2018-02-11 20:12:44

Jj, Neymar mal v prvej sezóne v 40 zápasoch 15+15, Dembelé vo svojej prvej nedá ani gól, nie len vďaka zlej forme, ale hlavne preto, že je neustále zranený (čo je jeho vina, lebo zranenie sa mu obnovilo, keď ho utajil pred lekármi).

MSD2018

2
2018-02-11 20:08:44

Jinak za barcu odehrál 8 zápasu 350minut a to má fakt logiku ho kritizovat po tak krátké době...

adriano

3
2018-02-11 20:10:07

Neda sa vsetko zvali na dembeleho.Dnes to mali potiahnut skuseny harcovnici ako messi rakitic a busqetc a suarez ale nepotiahli.Som uz davno nezazil zapas v podani barcelony ked za 50 minut nestrelila ani jednu strelu na branu supera.Dnes jednoznacne odflakli zapas pred dobre zaplnenymi tribunami.Len aby nabuduce prislo tolko ludi zase.

Benson

0
2018-02-12 20:00:03

adriano - 100% súhlas. Je to presne ako píšeš. +

Nalim

3
2018-02-11 20:10:45

Azulgranas: v lete Ti pripomeniem Tvoje unáhlené hodnotenie hráčov Dembelé, Mina. O futbale nevieš asi veľa keď si nedočkavý...

Azulgranas

-6
2018-02-11 20:13:54

Teším sa, Dembelé bude rád keď strelí do leta svoj prvý gól a Mina sa v základe nepresadí.

Benson

0
2018-02-12 20:02:18

Azulgranas - podaj športku a budeš za vodou. Zjavne vieš predpovedať budúcnosť. Alebo o futbale vieš akurát tak hovno.

MSD2018

0
2018-02-11 20:18:31

Azulgranas on ti Dembélé ještě ukáže co v něm je !!

Neyoo

2
2018-02-11 20:22:11

Kritizovať Minu a Dembeleho, ktorí ešte pomaly ani nevedia ako Camp Nou vyzera dosť odvažne. Či to chceme priznať alebo nie - s Messim alebo bez Messiho je rozdiel a dnes to bolo “bez Messiho” a tak to aj vyzeralo. Treba ich zasa namotivovať kedže sa náskok znížil, konečne maju cez tyzden volno, nabrať sily a buduci vikend uvidime :)

rastislav

-1
2018-02-11 20:29:33

No ked takto budeme hrat LM, tak to bude velke sklamanie

MSD2018

-4
2018-02-11 20:30:54

Sorry ale neymar v 19 letech nevycnival jak Dembélé ..

Dembélé v 19 letech byl nejlepší hráč německé ligy.

To neymar vycnival v Santosu až nějakých 20-21letech ale v santosu!!!

messidonna

2
2018-02-11 20:42:55

Tak ak najhorší výkon ma byť remíza tak ja som spokojný. 3 nový hráči v zostave. Mina úplná spokojnosť. Coutinho dve strely ktoré mohli byť gólové ak by

Azulgranas

-7
2018-02-11 20:47:09

Mina spokojnosť? :D :D :D videl si zápas? Veď toľko chýb proti týmu ako je Getafe som od obrancu FCB dávno nevidel. Mina hral tak ako väčšina týmu - strašne.

Jhonys

0
2018-02-11 22:19:25

asi jsi se opravdu díval na jiný zápas :)

Jestper9

1
2018-02-12 08:35:13

chyby nerobi len tem, co nic nerobi. a videlsi aj kolko lôpt získal? a aj ako rozohraval a vedel loptu potiahnut?

messidonna

1
2018-02-11 20:46:08

Brankár nepodal životný vykon. A Dembele do budúcnosti určite veľký prínos ... Nie každý zápas vyjde a prichádzajú aj slabšie chvíle pre tými ktoré si ďaleko viac zohraté ... s tym co mal tréner k dispozícii to dopadlo vôbec nie zle ... únava je na mieste

Koso

8
2018-02-11 21:03:49

Čo sa týka dembeleho tak je to hrozne. Zatiaľ ho neodpisujem a stále dúfam že sa chytí ale obávam sa že sa to nestane. Zápasy dortmundu sledujem často a dembeleho som si nikdy neoblubil. To už skôr pulisica.
Pre tých čo píšu že je to vďaka tomu že je nezohrany ak hráč beží s loptou prihra ju na 2 metre nepresné a spadne bez kontaktu to nemá nič spoločné so zohranim sa. Ja dúfam že je to len kvôli tomu že je nervózny a keď naberie sebavedomie tak ukáže čo v ňom je. Ale to sebavedomie nenaberie ak sa bude stretávať s takýmito negatívnymi názormi na jeho osobu hneď po páru zapasoch.
A celkom je na mieste porovnať ho š chápem. Ten hra od začiatku super. Dáva góly prihrava presadzuje sa 1na1 zahrá na hrote aj krídle a to je mladší ako dembele.
Tak neviem mám zmiešané pocity ale nechajme mu ešte čas a začnite ho odpisovať až od budúcej sezóny al bude stále hrať takto.

Koso

4
2018-02-11 21:05:19

S mbapem

Fazy

1
2018-02-11 21:57:03

Dnes to bola uplna katastrofa. Len aby sme tymi remizami neprisli o titul, pretoze Atletico vzdy gol da aj ked iba jeden a obranu ma skalopevnu, takze len aby z toho nasho naskoku postupne neukrajovali az zistime ze sme zrazu uz za nimi.

mirin

3
2018-02-12 09:54:37

striedanie coutinha sa mi nepáčilo. on bol najnebezpečnejsí. a čo sa týka dembeleho - postaral sa o jednu z najväčších šancí. center na suaréza bol vynikajúci. neodsudzoval by som ho.nehral úžasne, ale nebola to katastrofa.

Zmazaný užívateľ

1
2018-02-12 23:14:37

hm, ako to tu citam, musim si pozriet tabulku. hej, sme stale lider. lebo som mal normalne pocit, ze sme uz niekde okolo tretieho miesta. ten je slaby, ten je mimo, trener dal zle rozostavenie a podobne kecy. o tyzden zacina najdolezitejsia cast sezony, titul je na 85% isty, nejaka remiza z getafe narobi problem? ze sa nehra dobre? psg hra prd v totalne trapnej lige, city zacalo stracat, o chelsea a manure skoda hovorit. jedine asi juve a bayern slapu. neda sa odohrat komplet vsetko na 110%. vy by ste tu picovali aj keby mame na cele naskok 35 bodov a troch najlepsich strelcov. cele zle.

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.