Veľmi nervy drásajúci zápas je za nami. Na Stamford Bridge sa zrodila remíza 1-1 po góloch Williana a Lionela Messiho. Výkon Kataláncov mal však ďaleko od dokonalosti z posledných mesiacov, pričom nebyť chyby Christensena, tím Ernesta Valverdeho mohol zaznamenať druhú prehru v sezóne.

Do tretice všetko dobré. Famózne hrajúci Willian síce nastrelil dve tyčky ter Stegenovej brány, no pri tretej šanci sa už nemýlil. Blaugranas na druhej strane však dokázali vyťažiť z minima maximum a po zmätkoch v zadných radoch Chelsea Messi konečne prelomil svoju gólovú impotenciu aj proti tomuto veľkoklubu.


Červená: Reakcia na priebeh zápasu

Toto nebol Ernesto Valverde, ktorého poznáme z priebehu sezóny. Zápas sa postupne prelínal zo strany na stranu, pričom do vedenia mohli ísť oba celky. Prvým šťastným strelcom však bol Willian, ktorý využil pokúšanie šťasteny hráčov Barcelony a z tretieho pokusu na bránu hostí sa nemýlil.

Po dvoch šťastných tyčkách v prospech Kataláncov mala prísť reakcia v podaní stopérskej dvojice, ktorá mala začať hráčov viac dostupovať. Tí to však začali praktizovať až v posledných minútach zápasu, čo je ale dobrá informácia do odvety. Striedaniami tréner takisto nič neovplyvnil, no v konečnom dôsledku môžeme byť s remízou spokojní.

Oranžová: Remíza

Remíza možno nie je vôbec zlý výsledok, no Chelsea dnes odohrala veľmi kompaktný zápas. Anglický majster sa Kataláncov nezľakol, hral si svoju hru a dokázal si vypracovať šance. Práve teraz teda prichádza varovný prst pre Valverdeho, ktorý by mal do odvety namiešať ten najlepší recept na úspech, keďže sa proti nemu opäť postaví ďalší skvelý stratég, Antonio Conte. Camp Nou je ale Camp Nou a tak si poďme po postup!

Zelená: Messi to konečne prelomil

Je to tu. Lionel Messi konečne dokázal na deviaty krát prekonať gólmana Chelsea, keď po chybe domáceho Christensena využil lišiacky pas od Andrésa Iniestu. Zároveň prerušil aj svoju sériu bez gólu v posledných zápasoch a tento gól by ho mohol zároveň nakopnúť v ďalšom ťažení prebiehajúcou sezónou.

zdroj: forcabarca
foto: vivabarca

mikimi122

15
2018-02-20 23:06:42

Takto sa ale LM nehraje. Keby neurobili tu chybu s ktorej sme dali gól, tak by to do odvety vyzeralo horšie. V prvom polčase sme nehrali ako sa má. Len aby sa Dembele už uzdravil, lebo je ho tam treba, kedže 4 protihráči boli vždy okolo Messiho a nikto iný to nevie stredom potiahnuť. Paulinho nie je 1. polčasový hráč, ale treba uznať, že tam nemal nikoho iného, preto treba Dembeleho.

V1PER

15
2018-02-20 23:41:00

Neviem ako psychicky ale fyzicky by Dembele mal byť zdravy. Uvidime dokedy.

mikin88

7
2018-02-21 05:04:24

Naprostý souhlas! Dle mě taky Paulinho není 1. poločasový hráč. Přesto nám nabízí hodně herních variant (jako 12 hráč, který bude pravidelně nastupovat kolem 60.-65. minuty).

Zmazaný užívateľ

top komentár
96
2018-02-20 23:11:03

Darovaném koni na zuby nekoukej... Výsledek skvělý, na to, jak tvrdě Chelsea hrála, navíc s takovým betonem... I když se to nemusí zdát, tak Barca nehrála zas tak špatně. Hnala se do šancí, nevypouštěla souboje a Chelsea nejsou žádný ořezávátka. Docela dobře se na dnešní zápas připravili. Na Camp Nou to bude mít Chelsea mnohem těžší. Oni musí dát teď minimálně jeden gól. Je tam větší hřiště než na jaký jsou zvyklí. Barca má zkrátka teď vše ve svých rukou, nebo spíš nohou :-) A věřím, že to dokáže. Messiho gól byl veledůležitý.

Jhonys

12
2018-02-20 23:20:40

naprosto souhlasím.

patrik12

2
2018-02-20 23:27:24

no camp nou je o 1 meter sirsi ako stamford bridge, to mi nepride o moc

ne1mar

22
2018-02-20 23:59:08

co by dal dnes messi za ten meter priestoru navyse

Chrisler

5
2018-02-21 07:55:54

Ked to zratas dokopy na celú dĺžku tak je to skoro 100m2. Teraz to už znie dosť. Či?

Zmazaný užívateľ

1
2018-02-21 08:19:11

100m2 nie je az tak vela, je to 10x10m, teraz to zase neznie az tak vela. ci?

Chrisler

4
2018-02-21 15:01:08

Ale ba! Na 100m2 môžeš kľudne zahrať 3na3 futbal. To je dosť. Nie?

Teo07

5
2018-02-21 08:47:55

Pozdĺž jednej čiary. Nie pred šestnástkou.

jardo

3
2018-02-21 07:59:19

100% pravda, súhlasím s Tebou

marekve

-9
2018-02-21 08:30:24

Chelsea hrala príliš tvrdo?! Nič take som si nevšimol. boli dôrazní,ale hrali fair. Naopak Raketa si koledoval o redku,ak by ju rozhodca vytiahol,nemôžme ani ceknut. Od 20.min od Barcy profesorky, nudný futbal, nebyť darčeku od chelski, gól nedáme. Upozorňujem na to 3tyzdne-vyhravame z 90%vdaka talentu,ale každé play-off sa vyhráva najmä srdcom

bruno10

2
2018-02-21 13:44:47

Nemozeme? Odekdy fanuskovia cudzich klubov hovoria za fans barcelony? A napr. ten zakrok na Roberta vobec nebol tvrdy ze?

GabrielSVK

19
2018-02-20 23:11:04

Zelená - za mňa Don Andrés Iniesta. To je proste pán futbalista a ešte aj skvelý človek. Ďakujeme Don Andrés za všetko. V tvojom veku podávať tak skvelé výkony, proste klobúk dole a veľké ĎAKUJEM, že ťa môžeme sledovať. Dúfam, že budeš u nás hrať ešte minimálne 2 roky.

Tattomajster

17
2018-02-20 23:16:22

Sorry ale asi sme nepozerali rovnaký zápas. Asistencia pekná, o tom žiadna. AlE !!!! 1. Polčas absolútne neviditeľný a veľa nepresností , druhy polčas trocha lepšie ale bolo to od neho podpriemerný výkon

GabrielSVK

9
2018-02-21 00:04:26

Teraz som nemyslel len na dnešný zápas, ale celkovo. Proste pán futbalista.

tominno9

7
2018-02-21 07:26:20

napisal si najskor ZELENA - brali sme to tak, ze sa vyjadrujes k tomuto zapasu

sid1

11
2018-02-20 23:18:41

Dovolim si nesuhlasit, ano fantasticky vyriesil tu akciu ale podla mna dnes to nebol zrovna jeho den. V obrane nestihal a v utoku mal celkom problem s tym ako ho dostupovali. Teda ak si spomeniem na to ako andres vzdy vedel elegantne prejst a rozhodit obranu

Teo07

8
2018-02-21 08:49:21

A výborný manžel, úžasný otec a oddaný katolík.

Neyo11JR

17
2018-02-20 23:11:12

Vyťažili sme z minima maximum to je celé. Visca el Barca !

BoixosNois

11
2018-02-20 23:25:53

I takové zápasy je důležité neprohrávat, Real tohle umí jako nikdo jiný, celý zápas nic a pak z jedné šance dají gól a pohlídají si to. VAMOS BARCA !!

Neyo11JR

13
2018-02-20 23:32:32

Presne! Spravili sme im to čo oni nam v roku 2012. Z ničoho dali dva goly a šli ďalej. Tentokrát dufam že pôjdeme ďalej my !

caco

2
2018-02-21 10:23:29

keby si netrepal,real si dokáže rýchlymi protiútokmi vytvoriť spústu šancí,ale kedže sú mantáci,nedokážu ich využiť. Barca si vytvorila jednu šancu a tú Paulinho prepálil

Zolino18

2
2018-02-21 15:04:09

Real má možno viac šancí, ale povedz mi zápas na ktorom im súper postavil autobus

Dzurdzi

28
2018-02-20 23:19:26

Nemyslím si, že Barcelona hrála zle a zaslouží si kritiku za výkon. Chelsea na nás prostě umi. Šílené zhusti střed pole kde dominuje Neuvěřitelný Kante, který je všude a jde se to hůř zbavit jak HIV. Nám nezbývá než dát balón maximálně do strany odkud přijde centr, ktery v klidu odklízí vysocí obranci Chelsea.
Buďme rádi za to jak to dopadlo. Teď je rukavice hozená spíše na stranu Chelsea a čím déle u nas nedají gól tím více to musí otevřít a přijde trest!
Očekávám klasicky 0:0 1. pol a pak 2:0 pro nás! Tak dneska spíš slavme než nadavejme

BoixosNois

2
2018-02-20 23:23:08

Výkon to opravdu dobrý nebyl. Chápu, že proti betonu se hraje špatně, nicméně Barca byla víceméně bez šancí, je třeba se na toto připravit (lépe). Musím také vytáhnout 3 totožné situace, po kterých Wilian vystřelil, po dvou varováních ho opět nikdo neobsadil a na vápně byl úplně sám. Věřím, že domácí prostředí bude naše výhoda. Je třeba vypracovat si více šancí a vstřelit góly. Bude to ještě hodně těžké. Na druhou stranu, podívejte se na Real, ten často nehraje dobře a stejně zápasy umí vyhrávat (či neprohrávat), i to je umění a patří to k tomu.

Soukys

13
2018-02-20 23:26:05

Nevidím to vůbec tak zle jako většina tady.. Chelsea hrála totální autobus a proti tomu co opravdu nedá hrát o moc jinak, ani moc prostoru na střelbu z dálky tu nebylo.. ani Chelsea neměla čisté golovky. Messiho dostupovali jako blázen, i přesto se ale vždy snažil něco vymyslet a byl aktivní. Líbil se mi i Iniesta nebo Busquets. Zato Paulinho bída, i od Roberta to poslední dobou není ono. Myslím že doma postoupíme, širší hřiště nám bude hrát do karet. Snad nás tento dobrý výsledek nakopni :-). PS: komentář na ČT hrozný :-)

Lapi

6
2018-02-20 23:39:32

V podstate súhlas, až nato že mne sa dnes Busquets nepáčil. Na to čo sme od neho zvyknutý podľa mňa až moc veľá chýb a nepresných prihrávok. A na druhú stranu sa mne Roberto celkom pozdával. Sto ľudí, sto chutí :)

Soukys

6
2018-02-21 08:22:40

Zamyslel jsem se a měním názor, od Roberta to fakt nebylo zlé :-)

Gabrieloo

-7
2018-02-20 23:50:11

Komentator hrozny? Jo ale pozri si odvetu na RTVS na jednotke. To budes koukat

Ivan58_

12
2018-02-21 06:57:45

Ten komentár a to ako držali Chelsea na ČT fakt otras

LaBrie

7
2018-02-21 10:52:32

Na CT sa komentar nedal pocuvat, na Digisport Matus Lukac na jednotku ako vzdy.

Jhonys

13
2018-02-20 23:26:33

Velmi těžký zápas s očekávaným průběhem. Nemyslím si, že by dnes hrála Barcelona špatně, hráči byli dobře připraveni. Šance Chelsea logicky plynuly z průběhu hry, kdy oni mohli podnikat kontry do otevřené obrany a je jasné, že se jim to několikrát za zápas povede. Neočekávat něco takového je hodně hloupé :) naopak plno těchto šancí jsme ukončili už v zárodku, protože jsme dneska výborně presovali. A nesouhlasím s tímhle: "Striedaniami tréner takisto nič neovplyvnil" - myslím, že Vidal tu stranu daleko více rozhýbal než Paulinho a taky více vypomáhal Sergimu v obraně.
červená: komentátoři na čt. Dnes to byl jeden velký omyl od nich.
Zelená: skvělý presink po celou dobu zápasu.

abstinent

7
2018-02-20 23:27:37

akoze chelsea, az na hentu chybu z ktorej dostala gol, hrala v obrane velmi dobre

Lapi

7
2018-02-20 23:34:56

Najzelenšia výsledok. Podľa priebehu zápasu doslova darček. Čo je ale dôležité, Chelsea musí v Barcelone útočiť a tým sa otvára šanca pre Dembeleho, pretože na pravo jednoducho nemáme iného hráča, jedine že by tam posunul Róberta, čo si ale nemyslím lebo ten odvádza solídnu prácu vzadu a podporuje útok rovnako ako Alba na druhej strane. Dembele by mohol svojou rýchlosťou na Chelsea platiť keďže budú musieť otvoriť hru.

LaBrie

4
2018-02-21 10:55:59

Utocit musela Chelsea aj doma. Ale ako, ked mali 29% drzanie lopty. To sa toho moc nakombinovat neda a mozu sa spoliehat len na rychle protiutoky...a takto podobne to bude aj v Barcelone, lebo ich k nicomu nepustime a budu musiet betonovat zase.

Lapi

1
2018-02-21 11:54:49

No doma nemuseli strelit gol, kedze aj pri bezgolovom vysledku by sa stale mohli spoliehat na nejaku kontru, respektive na rozstrel. V barcelone ale uz naopak gol dat musia, takze nebudu moct stat v 10tich pred branov cely zapas a to by mohlo otvorit priestor na brejky pre barcu. Len tam na to treba mat vhodneho hraca, co by mohol byt dembele. Len by bolo dobre ak by sa predtym v lige rozohral.

myzuFCB

-7
2018-02-20 23:37:19

No dnes musím povedať, že Chelsea bola zrejme lepšia smerom dopredu. Nehrali sme to najlepšie čo vieme. Myslím si, že keby sme hrali najlepšie ako vieme, nebola by Chelsea lepšia, ofenzívnejšia. Doma budeme musieť byť aktívnejší v útoku, nebezpečnejší.

Gabrieloo

15
2018-02-20 23:37:42

Ja som spokojny. Tento rok nam proste ide karta. Dokazeme vyhravat. Dokazeme neprehrat aj ked nehrame dobre. A v dolezitych zapasoch doma dokzeme rozhodnut. Vid pohar celta, espanyol alebo valencia. A rovnako to bude aj s chelsea. Bude to vyrovnane ale pojdeme dalej. A musim povedat ze dnes som videl znova tu hnusnu mourinhovu chelsea. Nepacila sa mi rovnako ako v minulosti.

Alialigador54

12
2018-02-20 23:37:58

4-4-2 proti betonu bez kridelnikov to neexistuje aby sme dali goly tam to je len o tom co spravi Leo ktory chduak nemoze toho spravit nic moc ked ho drzia 4-5 hraci ale stastie sa na nas usmialo a vyuzili sme chybu supera a Leo to konecne zlomil a stale sme sa nepoculi z minulosti stale sme totolne zavisli od Messiho on je 90% Barcy a ked super usije taktiku ked ho proste odstavia je to pre nas konec nemame hraca ktory je schopny chytit loptu zobrat na seba zakoncit spoza 16-tky je to len posuvaie lopty na 1 dotyk

Marosv

-2
2018-02-20 23:38:53

No priatelia - pred zapasom som pisal, že moj žaludok je na tom zle nedobre - z tušenia
Povedzme si na rovinu - mali sme viac šťastia ako rozumu
Wilian - 2 x jasne varovanie bez učinku, Potom dôsledok. klučove momenty - prva polovica prveho polčasu Messi mal jednosznačne npriahnut pravačkou v šesnastke a nešaškovať patickou A mala byť jasna červena za faul na Roberta
bytostne chybalo rychle kridlo na pravo - Dembele
Mam ZLE TUSENIE, že Chelsu sme ešte schopni prekročiť, no ak nedôjde k zmene je to naša labutia pieseň
Pozeral som zostrihy Bajern vs Bešiktaš, no to je radosť a fantazia keď hrate trinásti proti deviatim....

bruno10

3
2018-02-21 00:24:44

Presne tak. Jasna cervena. Ale tie sa superom barcy v lm nedavaju

SergioRamos

1
2018-02-21 09:48:32

A za čo červená?
:)))

preskociil

6
2018-02-20 23:52:50

Muz zapasu jednoznacne wilian. Vedel som a zaroven gratulujem messimu za gol. A k nasmu vykonu. Chelsea sa na nas pripravovala mesiac, neverim ze my sme spravili to iste. Dalsia vec, hrali beton ale na to my musime byt uz davno zvyknuti. Moje hodnotenie: chelsea bol dnes lepsim teamom, lebo presne vedeli co maju hrat.

JURITO

-3
2018-02-20 23:58:48

"Zápas sa postupne prelínal zo strany na stranu, pričom do vedenia mohli ísť oba celky. " ...s tymto nemôže objektivny človek súhlasit. Zapas sa prelínal zo strany barcelonskej brany pred 16ku Chelsea maximálne. Ved BArcelona nevystrelila na branu za celý zápas ani jedenkrát okrem toho golu. Barcelona-ani jedna strela na branu. Chápete tu pointu? :)

Ortiz

7
2018-02-21 00:16:12

Opet jsme hrali bez kridel, takze se do 16 dostanem tezko. Messi s Iniestou sice byli psany na kridlech, ale pritom byl nahore jen Suarez a hrali jsme na 5 strednich zalozniku, z toho Paulinho a Rakitic hrali jen dozadu a dopredu vymyslel jediny Messi. Kdyz si vemu lavicku, tak nemame kam sahnout. Doufam, ze se chyti Dembele

Xavi86

3
2018-02-21 02:28:43

Nehrali sme doslova nič,pokaždé ked mala Chelsea loptu tak to smrdelo nebezpečenstvom,boli dravejší v útoku.My sme tam prišli znova ako na výlet,bez nápadu 0 bodov.Nechápem prečo aj my nestrielame spoza 16 pri takejto prepracovanej obrane.Pozitívum je,že sme dokázali využit jedinú velkú chybu súpera,to chválim,ale inak chce to poriadne pridat...

Grent

4
2018-02-21 06:28:13

Vcera absolutne chybala kreativita a odvaha vziat nieco na seba, okrem Messiho ktory musel byt v strede ihriska cize chybal utocnik, Iniestu a Suareza nikto to na seba nevzal, vsetko alibisticke nahravky do krajov a ideme.
Paulinho ako som uz asi 5krat hovoril nie je hrac do prveho polcasu, on nemoze nastupit skor ako v 60minute inak z neho nic nemame, dnes mi rovnako zahral Gomes, snad aj lepsie. Prava strana bola mrtva, jediny kto tam nieco vymyslal bol Roberto, velka skoda ho na RB. Radsej keby tam boli RB Semedo a pred nim Roberto. alebo nech nastupi Dembele ak sa uzna ze je vhodne ho nasadit od zaciatku. Proste od odchodu Xaviho tam nemame druheho kreativneho zaloznika a vsetko pada na messiho, rakitic je super pomoc pre Busiho ale dopredu tiez malekedy vymysli ..

Fazy

3
2018-02-21 07:24:38

Vedeli sme veľmi dobre čo nás čaká. Chelsea hrala presne to, čo sme predpokladali. Betón a betón a z toho rýchle protiútoky. Nepochopím jediné. Willian nás dvakrát upozornil že pozor na mňa, ale obrancovia to absolútne nebrali v úvahu. A tretíkrát to už perfektne trafil. Ešte že Messi vyrovnal. Čo z toho, že sme mali 75% držanie lopty, keď nevystrelíme na bránu. Stále sa snažíme dostať až do prázdnej brány. Napriek tomu je výsledok pre nás výborný. Chelsea musí v odvete zvoliť úplne inú taktiku. Musí dať gól a to bude (aspoň dúfam) výhoda pre nás a som presvedčený, že ďalej pôjdeme mi. Mimochodom včerajší výkon Paulinha bol ako cez kopirák Gomésa. Neviem aké dostal pokyny, ale vôbec sa netlačil dopredu, ale alibisticky prihrával dozadu na obrancov presne ako Gomés. Paulinho je pre mužstvo užitočný keď nabehne do rozbehnutého zápasu tak do druhého polčasu. Uvidíme v odvete.

caco

1
2018-02-21 10:34:11

takže ked niekto útočí a druhý postavý obranu je to autobus??? ma bavíte. čelzý hrala zo zabezpečenou obranou a v pohodičke čo sa o našich hráčoch nedá vôbec povedať. si ako myslíte že to ťukanie od 16-ky súpera až po našu bránu a naspäť niekoho vystraší ?? však ani len vystreliť poriadne nedokázali a držanie lopty je tak akurát na smiech,som strašne zvedavý na kom tohoto roku vyletíme,kedže s takouto hrou máme velmi biednu šancu na zisk pohára

Zoro

10
2018-02-21 07:26:50

Najkrajšie to v jednom rozhovore povedal Xavi, ked vyhrá Real po zlom výkone všetko je v poriadku, ked to urobí Barcelóna znesie sa vlna kritiky, budme radi za super pohárový výsledok do odvety. Chelsea to na nás s tým ich super modrým autobusom pred 16-kou vie. Na Camp Nou to zase bude iný zápas a budú musieť trošku otvárať. Len ma mrzí, že u nich vie slabšie hrajúceho Hazarda nahradiť Willian a u nás sa všetci spoliehajú čo vymyslí Leo. Verím, že v odvete ten betón skôr rozbijeme a nejaké dva tri góliky dáme.

Soukys

3
2018-02-21 08:20:46

Sorac mělo být plus..

Henry1984

6
2018-02-21 08:37:41

Chýba tam xavi to je celé tajomstvo my tam máme v zálohe samých pomalých brániacich hráčov žiadna finálna prihrávka

forcacadca

-5
2018-02-21 08:42:52

Zaloha -10 bodov, proti Palmas by mali ivan aj sergio sedieť, mohol by tam dať Denisa alebo Aleñu.

fosna

3
2018-02-21 12:28:58

zápas byl podobný, neli stejný, jako z roku 2009...proti takovému betonu Barca hrát neumí...a je jedno jestli je tam Xavi, Henry, Eto nebo současní hráči...ani se nedivím...na kombinaci nebylo misto, na strely taky ne, tak se cekalo na chybu a ta prisla...takovy beton by podle me sel pokorit centrama...i kdyz na to nemame hrace ani na to nejsme zvykli...ale kdyby tam padal jeden centr za druhym, tak verim ze by to neco zpusobilo, mozna ale brejk a gol do nasi brany :D...neni to jednoduche takovy beton...1-1 je pro nas mala vyhra..a nechat Williana po třetí nechat samostaně vystřelit, ještě po rohu kdy je čas rozebrat hráče, to nepochopím ani za rok..

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.