vs. RCD Espanyol
o 5d 22h 59min
ČLÁNOK
článok

Mourinho Xavimu: "Staraj sa do futbalu"

13:20, 9. 6. 2012, Lukas ROZHOVORY

32-ročný stredopoliar FC Barcelona vyhlásil, že José Mourinho nie je ani zďaleka tak dobrý ako bol jeho náprotivok na trénerskej lavičke Barcy, Pep Guardiola. Ten podľa Xaviho priniesol do futbalu revolúciu.

"Mourinho sa do histórie futbalu nezapíše," povedal Španiel pre Canal+. "Pre mňa je najlepší Guardiola, a za štyri roky čo klub viedol dokázal priniesť do futbalu revolúciu. Napríklad Chelsea tento rok vyhrala Ligu Majstrov, ale prelomom vo futbale je stále Barca."

Od čias, kedy sa kormidla Realu Madrid chytil práve José Mourinho, rivalita medzi Barcou a Realom nabrala na intenzite. Xavi si pritom myslí, že súperenie klubov médiá len nafúkli: "Tlač na tom celom nesie tiež svoj podiel viny, pretože dokázala vytvoriť napätie, ktoré je takmer až fikciou. Je pravdou, že isté napätie tam je, ale určite nie také, ako sa prezentuje."

"S Ikerom som veľký kamarát a to stojí nad všetkým," dodal.

José Mourinhovi sa však slová Xaviho, že na neho po čase história zabudne zjavne nepáčili. Barcelonskému maestrovi v programe Espacio Reservado na stanici Canal+ kontroval: "Xavi nech sa radšej stará do futbalu."

zdroj: sport.es mundodeportivo.es

© 2010, Autorské práva ForcaBarca.sk. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto obrazovky bez predchádzajúceho písomného súhlasu je výslovne zakázané.
Diskusia
13:26 9.6.2012 ∙ Simon
- 65 + top komentár hviezda

Odpovedal úplne presne!! Xavi sa o futbal stará narozdiel od Mourinha ktorého zaujíma všetko okrem futbalu na ihrisku

13:28 9.6.2012 ∙ F.C.Barca-Iva
- 29 +

xavi ma pravdu a ty sa staraj sam o seba !!!

13:29 9.6.2012 ∙ Verona
- 16 +

Pravda Bolí

21:47 9.6.2012 ∙ Lendy
- -10 +

Aj rozmýšľať bolí ako vidím... :-)

13:29 9.6.2012 ∙ R.E.A.L.
- -38 +

Myslím, že Xaviho vyjadrenie je dosť trúfalé. Samozrejme, že je preňho lepší Guardiola, to vieme, ale aj Mourinho je skvelý tréner a nemyslím si, že sa do futbalovej histórie nezapíše. Pozrime sa na jeho výsledky: v každej futbalovej lige, v ktorej koučoval dokázal vyhrať domácu ligu a dokázal už vyhrať 3x Ligu Majstrov s iným klubom. To sa mu nezdá dosť? ;)

13:37 9.6.2012 ∙ madridfan
- -26 +

mas pravdu , myslim si ze xavi to prehnal Mou je uz davno zapisany v dejianch futbalu a trufam si tvrdit ze je s guardiolom najlepsi trener na svete , aj ked mne este u Guardiolu chyba to aby uspel aj v inom time ako je Barca

13:42 9.6.2012 ∙ R.E.A.L.
- -29 +

súhlasím, to isté chýba aj mne u Guardiolu:) mal by uspieť aj s iným klubom, v nasledujúcich rokoch to môže ukázať, či dokáže uspieť aj inde.

15:00 9.6.2012 ∙ Barca23
- 27 +

A mne chýbajú u Mourinha dlhodobé úspechy a nie úspech v jednej sezóne a potom nič ...Guardiola má za 4 roky toľko trofejí čo Mourinho nemá dokopy

19:49 9.6.2012 ∙ R.E.A.L.
- -12 +

nepreháňaj ;) aké nič?

20:37 9.6.2012 ∙ Barca23
- 11 +

Tak mi vymenuj tie Mourinhove dlhodobé úspechy :) som zvedavý :)

21:01 9.6.2012 ∙ R.E.A.L.
- -14 +

nechápem o čom hovoríš ;) prišiel do Chelsea, vyhral tam trofeje, prišiel do Interu, vyhral tam trofeje, prišiel do Realu, vyhral tu trofeje ( a este určite vyhrá ). A to som nespomenula jeho staršie úspechy, napr s Portom ;)))

21:41 9.6.2012 ∙ Madrid.
- -12 +

Mourinho má viac trofejí ako Guardiola len aby bolo jasné presne tuším to vychádza Mou 16 a Pepek 13 len ayb si vedel :)

10:49 10.6.2012 ∙ Madrid.
- -11 +

tak dokonca Mou má 19 trofejí :)

20:21 9.6.2012 ∙ Tom10
- 4 +

a mne chyba už len to aby debili ako vy dvaja sa starali do klubov na urovni Realu a nesrali sa do prvej triedy ked na to nemaju listok.

00:34 10.6.2012 ∙ Andres-LaPulga
- 6 +

nevidim dovod aby Pep dokazoval svoje kvality mimo FCB, Ferguson za poslednych 25 rokov nezmenil posobisko a legendou sa stal aj tak, takze tieto pseudo poziadavky su zcestne

10:31 10.6.2012 ∙ Madrid.
- -11 +

to je jasné pretože tam vydržal 25 rokov ale je trošku rozdiel 4 a 25 to že dokázal vyhrávať 4 roky s takým tímom aký mal k dispozícii z neho ešte nerobí pána sveta

10:55 10.6.2012 ∙ Andres-LaPulga
- 5 +

Ano je rozdiel 4 a 25 rokov. Este ma Pep co dohanat. Ale kvality ma svetove pretoze dokym prisiel v roku 2008 na lavicku tak Barcelona nevyhrala 2 roky nic. Dosiel urobil zmeny ktore by sa dost trenerov balo spravit a presadzoval svoju filozofiu (resp. zdokonalil uz tu co bola). Takze neni to len tak ze Pep vyhral vsetko lebo mal najlepsi tim na svete ale preto lebo ten tim sam vytvoril.

11:00 10.6.2012 ∙ Madrid.
- -6 +

veď jasné ja som nikdy nespochybňoval Pepove kvality je to pán tréner krotý dokázal toho veľa ale určite ho nepovažujem za najlepšieho trénera lebo ešte minimálne Alex a Mou dokázali toho viac a to sa v mojich očiach nezmení dokým Pep buď nevyhrá niečo podobné inde alebo nevydrží v Barce aspoň 15-20 rokov

12:12 10.6.2012 ∙ Tom10
- 5 +

aj Messi kym sa nepresadi inde nebude najlepší

12:11 10.6.2012 ∙ Tom10
- 1 +

no tomu ver že robi

13:45 9.6.2012 ∙ hypeer
- 20 +

s kým vyhral tretí krát tú LM? :D

13:46 9.6.2012 ∙ R.E.A.L.
- -31 +

pardon, myslela som to tak, že vyhral 2x Ligu Majstrov a jedenkrát vyhral aj Európsku Ligu ;)

20:45 11.6.2012 ∙ budzo
- 5 +

vy ste na práškoch?...ako dlho trénuje PEP a ako dlho MOURINHO?...ako môžte porovnávať 2 tréneroch keď jeden už vyhral ligu majstrov a ten druhý vtedy ani netušil že bude niekedy trénovať...omg...

13:30 9.6.2012 ∙ Matusi
- 50 + top komentár hviezda

aby si teraz Mou nepočkal na Xaviho niekde na parkovisku :)

13:30 9.6.2012 ∙ CulesFcB
- 12 +

úplne súhlasím so xavim, kto je murko? toho asi nepoznám iba s fantazijných komentárov a jeho osobných hlášok o madride a ronaldovi ale neviem kto to je..:-D

13:31 9.6.2012 ∙ vilo952
- 10 +

povedal to vyšie uvedene, ale chcel povedať Xaviho by som chcel mat v time :D

13:31 9.6.2012 ∙ Boris
- 22 +

A kto je to ten Mourinho? ..

13:43 9.6.2012 ∙ Romeefcb
- 5 +

Mou je sice skvely trener a dokazal toho vela ale vsetko co dosiahol dosiahol bud s muzstvom ktore hralo totalny beton alebo minul neskutocne prachy na to aby mohol hrat ofenzivne ale do futbalu nic noveho alebo prelomoveho nepriniesol je to dorby trenel ale urcite nie ,,specialone" ako si ten egocentrik rad o sebe mysli a co sa tyka xaviho ten nech je radsej ticho a do toho sa nestara a mou je ten posledny kto moze niekomu rozpravat o tom nech sa stara do futbalu lebo ked to povie on vyznie to az uboho

21:49 9.6.2012 ∙ Madrid.
- -3 +

ee sorry aké neskutočné prachy sa pýtam???
ja ti tu povim len jednu vec Pepek minul skoro 400 mega od roku 2009 a myslím že mou toľko nemynul od kedy trénuje čo je podstatne viac rokov :)

22:03 9.6.2012 ∙ Madrid.
- -1 +

tak presnejšie Pepek minul za 4 roky nejakých 371 mil. Mou za dva ccc 120 len tak pre porovnanie :)

14:21 9.6.2012 ∙ SomMadridista
- -29 +

Sory, ale letos to začalo rýpaním Titta. Ještě nic nedokázal a už vyskakuje. A Xavi by se do nás srat neměl. Mourinho je nejlepší trenér na světě a to přiznají doufám i někteří fanoušci Barcelony. To co dokázal za dva roky s Realem je neuvěřitelné. O 9 bodů vyhrát ligu před vaším "Dream" týmem ... Jinak tu padla řeč o betonu, tak někteří neslodovali poslední zápas(y) ... Všichni řeší Mourinha, ale rýpání Barcelony nikdo ...

20:22 9.6.2012 ∙ Tom10
- 3 +

škoda preškoda že Guardiola vyhral cenu pre najlepšieho trenera. Real a Mourinho su nič a ty s tym nič neurobiš.

14:33 9.6.2012 ∙ ferinhoII
- -25 +

Xavi nech sa naozaj stará o seba. Nech to komentuje ak ja preňho najlepší Pep, ale nechápem prečo musí hovoriť útočné (a nepravdivé) veci typu "Mourinho sa do histórie futbalu nezapíše,"

14:44 9.6.2012 ∙ Barca23
- 8 +

Počkaj si 20 až viac rokov o kom sa bude hovoriť či o Mourinhovi ktorý vyhral 2x LM s iným mužstvom alebo o Guardiolovi a jeho družine ktorá dokázala skoro nemožne (vyhrať všetko čo sa vyhrať dalo a vybudovať mužstvo ktoré je označované za jedno z najlepších v histórii futbalu)za 4 roky ...a uvidíš sám o kom sa bude hovoriť viac :)

14:53 9.6.2012 ∙ Andrej
- 4 +

A este nechcem znehodnocovať Mourinhove uspechy ale akym stylom vyhral Ligu Majstrov ? Takym vyhral aj RdM a rada dalsich v inych prestiznych sutaziach.

21:46 9.6.2012 ∙ Madrid.
- -5 +

možem sa s tebou staviť že to tak nebude :)

14:48 9.6.2012 ∙ Andrej
- 12 +

:D Lol sa smejem z Madridistov ako si "serú" do huby. Ked sme chvalili Pepa ze nikdy nemal odvazne vyjadrenia, pisali ze je hlupy a neviem povedat svoj nazor ze Mou povie vzdy co si mysli teda je uprimny a ze to je sympaticke, a ked povie Xavi co si mysli tak je to aroganty magor, ktory si vymysla nezmysli... LoL

14:53 9.6.2012 ∙ Barca23
- 11 +

Ich netreba riešiť :D stačí sa pousmiať a ma´t ich niekde :D

14:55 9.6.2012 ∙ Andrej
- 7 +

asi tak :D :D

21:44 9.6.2012 ∙ Madrid.
- -4 +

tak ale vieš každý má na to iný názor ja vôbec napríklad nehovorím nič zlé na Xaviho proste povedal to čo si myslí aj keď podľa mňa je to blbosť ale aspoň to povedal zas niekto povie opak toho čo ja ale ty tu píšeš zas ako keby boli všetci rovnaký :D

18:36 9.6.2012 ∙ cruyff
- 5 +

dlho som hľadal prirovnanie k Realu, Bob Persie: Real nie je mužstvo ale skupina hviezd. Niet čo dodať..

21:45 9.6.2012 ∙ Lendy
- -1 +

Fuj, grc tieto farcelonské komenty...Pokial viem Mourinho vyhral 2x LM( s 2 rozdielnymi tímami) a 4 ligové tituly v 4 krajinách...zatial čo Guardiola dokázal byť úspešný "len" s Barcelonou.... tým neznižujem kvality Guardiolu

23:33 9.6.2012 ∙ Tom10
- 3 +

nerob si ešte väčšiu hanbu. už len za to že fandiš fuckridu a ideš sa sem vyvyšovat aj ked nemaš prečo by si sa mal hanbiť jak svina. a ty tu kecaš o tom že Guardiola vyhral len s Barcelonou. Lenže šlapal v kuse. Mourinho po uspešnej sezone už taký uspšeny nebol a musle par rokov čakat. nech to macher dokaže vkuse 4 roky mat taketo uspechy a k tomu hrat okulahodiaci futbal ako Barcelona. Toto nedokaže ani keby ako chcel.

01:54 10.6.2012 ∙ Madrid.
- -6 +

ee a opäť vám prednesiem nejakú tu štatistiku :)
2 roky v Porte 2 liga 1 liga majstrov 1 pohár
3 roky v chelsea 2 krát liga 2 krát FA bez prestávky
2 roky v Inter Milano 2 krát liga 1 LM 1 pohar
2 roky v Madride pohár a liga
za toho mi vychádza že za 10 rokov trénovania vyhral 8 krát ligu čiže len dvakrát nie a keď nie tak to kompenzoval FA alebo CdL čiže o akej pauze mi tu rozprávaš sa pýtam?

01:57 10.6.2012 ∙ Madrid.
- -4 +

a týmto odkazujem Barca23 nech porozmýšľa nad tým či sa na Mourinha za 20 rokov zabudne :) a pripomínam ten vek 49 rokov :)

10:33 10.6.2012 ∙ Madrid.
- -2 +

teda za 9 rokov 7 krát vyhral ligu aby som bol presnejší :)

10:49 10.6.2012 ∙ Madrid.
- -1 +

fúúha vlastne ešte som zabudol na 3 veci v Porte vyhral aj Europsku ligu a v Chelsei ešte 2 krát curling cup a to tu ešte nepočítam nijaké supercopy ani nič podobné to by sem ešte asi ďalšie 3-4 tituly pribudli čiže Tom najprv si over až potom niečo rozprávaj

12:13 10.6.2012 ∙ Tom10
- 0 +

aj tak je looser

20:05 12.6.2012 ∙ CrisRon
- 0 +

Dosli argumenty?

11:02 10.6.2012 ∙ Lendy
- 0 +

Toto nie...na teba sa ani reagovať nedá :-(

07:09 10.6.2012 ∙ Barca23
- 4 +

A ja reagujem na teba, že o 20 rokov si na Mourinha nikto nespomenie !!! Stále sa bude spomínať ÉRA Guardioli a jeho družiny ktorá dokázala spraviť z futbalu umenie !!! To sa Mourinhovi nikdy ale nikdy nepodarí či sa ti to páči alebo nie !!!

10:29 10.6.2012 ∙ Madrid.
- -8 +

ano v budúcnosti sa nebude spomínať na trénera ktorý kde prišiel tam vyhral všetko čo sa dalo veď trošku rozmýšľaj nad tým čo píšeš :)

11:08 10.6.2012 ∙ F.C.Barca-Iva
- 6 +

ešte stále nechápete?nás už unavuje sa s vami furt hádať , pochopte že Barca je najlepší tím na svete a vždy aj bude či sa vám to páči alebo nie!!! a Mourinho s Ronaldom s tým nič nenarobia!! tak už to pochop a zmier sa s tým !!! a súhlasím s Barca23 má pravdu 

11:13 10.6.2012 ∙ Madrid.
- -7 +

ale tu sa nikto nebaví o tom kto je lepší to je ďalšia debata ne 100 rokov ja sa tu len zastavujem nad tým ako môže niekto povedať že na trénera ktorý za 9 rokov vyhral 19 trofejí v 4 rôznych kluboch bez vynaloženia nejakých neskutočných finančných obnosov sa za 20 rokov zabudne

11:17 10.6.2012 ∙ F.C.Barca-Iva
- 7 +

možno si naňho niekto spomenie a možno nie ja len hovorím že Guardiola a jeho družina dokázala toho neskotočne veľa za 4 roky a na Guardiolu sa nezabudne

12:12 13.7.2012 ∙ Diamond122
- 1 +

poviem ti uprimne načo sa sem registruješ, keď ti vadi Barcelona a nič ine tu nevieš len na nich nadávať. Ostatní tiež nechodia na stranku toho vasho madridu, tak si tam chod a neoxiduj tu :D

10:57 10.6.2012 ∙ Andres-LaPulga
- -5 +

Aj tak nechapem preco nedokazu ludia uznat Mourinhove trenerske kvality. Jednoducho je dobry a ludia si ho budu pamatat ci uz kvoli jeho vysledkom alebo kontroverznosti.

12:50 10.6.2012 ∙ Andrej
- 2 +

Ved to mu nikto neberie, ale vacsina madridistat to prekrucaju spekuluju a robia z neho poloboha....

12:14 10.6.2012 ∙ Tom10
- 1 +

kontroverziam

09:17 14.6.2012 ∙ Neymar10
- 6 +

Viete ako sa volajú fanúšici Realu?
- Madristi lebo keby boli Realisti tak by konečne pochopili ze nad BARCELONOU nemôžu vyhrať :)

Ak chceš pridať komentár musíš sa registrovať
Alebo môžeš použiť Facebook login
Oblečenie, batohy, tašky a doplnky pre šport, voľný čas aj školuVaša reklama na Forcabarca.sk
X