vs. Valladolid
o 0d 7h 51min
ČLÁNOK
článok

Mourinho: Španielsko nie je len Barcelona

14:03, 15. 6. 2012, Prorok EURO 2012

Tréner Realu Madrid José Mourinho poprel tvrdenia, že Španielsko je v hre veľmi podobné Barcelone, poukazujúc na fakt, že v reprezentácii vedenej Vicente del Bosquem je päť hráčov súčasného majstra Španielska, Realu Madrid.

Aktuálni majstri sveta i Európy sú prirovnávaní ku Kataláncom kvôli ich veľkému držaniu lopty a hre na množstvo prihrávok, ale Portugalčan zdôrazňuje, že aj muži zo Santiago Bernabeu hrajú dôležitú úlohu pri španielskych úspechoch, zatiaľ čo si neodpustí rýpavé poznámky na dresu Blaugranas.

„Hovoríte o Španielsku a Barcelone, ale v národnom tíme hrá až päť hráčov Realu Madrid,“ povedal Mourinho novinárom. „Neviem prečo miešate úplne rozdielne veci. Barcelona bola majstrom Španielska. A opakujem bola majstrom Španielska a nič viac.“

Španielsko vedie skupinu C po presvedčivom víťazstve 4-0 na Írskom a už mu stačí iba remíza, aby sa kvalifikovalo do štvrťfinále Euro 2012.

zdroj: goal.com

© 2010, Autorské práva ForcaBarca.sk. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto obrazovky bez predchádzajúceho písomného súhlasu je výslovne zakázané.
Diskusia
14:10 15.6.2012 ∙ Tom10
- 38 + top komentár hviezda

to je hovadina. bez hračov Barcy by to nefungovalo, za to hrači Realu su nahraditelní, možno okrem Ramosa. A Barcelona bola a bude majster Španielska. A JE nejlepšia na svete. :D čo Madrid

14:14 15.6.2012 ∙ Lendy
- -40 +

Zas barca tam oveľa viac nenahraditeľných hráčov nemá...Je ním podľa mňa len Iniesta a možno ešte Xavi :-)

14:25 15.6.2012 ∙ Jorge
- 13 +

...řekl bych, že nenahraditelná je celá sehraná barcelonská záloha, takže i Sergio B. ...a pak samozřejmě Pique a hlavně Puyol... Villa se bude jen těžko nahrazovat... samozřejmě nejdůležitější podle mě je ta sehranost zálohy... ...naopak naprosto nechápu, co tam dělá třeba Arbeola. ...Těžko si dokážu jenom představit neobsazení Casillase.

14:29 15.6.2012 ∙ Jorge
- 4 +

...totiž Arbeloa:-D , páč Arbeola tam nic nedělá:-D

15:05 15.6.2012 ∙ 5RafteR5 admin ForcaBarca.sk
- 12 +

pobavil :D :D

15:46 15.6.2012 ∙ Madrid.
- -17 +

to je kravina určite ešte minimálne Puyol a Busquets sú veľmi dôležitý pre tím naopak myslím že Pique a aj Villa sa dajú nahradiť teda hlavne Villa určite :)

15:22 15.6.2012 ∙ ferinhoII
- 5 +

A Iker?

20:55 15.6.2012 ∙ Tom10
- 7 +

vzhladom na silu a spôsob hry a obranu šp. si myslim že reina s valdesom ho dokažu kludne nahradit lebo vela roboty nema. Ramos je z RM najviac dôležitý.

21:53 15.6.2012 ∙ ferinhoII
- -1 +

a keď dojde na ťažších súperov? ako holandsko na ms2010? vtedy tam to ten Iker sakramentsky hasil.

23:07 15.6.2012 ∙ Madrid.
- -3 +

ano keď sú jednoduché zápasy tak áno ale napr. Talianko teraz myslím že tam mal super zákrok na ktorý Reina ani Valdés nemajú a to ešte nebol nejaký zložitý zápas prídu aj ťažšie a tam bude strašne potrebný :)

10:31 16.6.2012 ∙ Tom10
- 6 +

ale maju či tam bude Casillas VAldes alebo Reina je podla mna uplne jedno.

13:56 16.6.2012 ∙ Madrid.
- -2 +

no šak uvidíme keď prídu ťažké zápasy či to bude jedno to ti môžem garantovať že nebude :)

14:11 16.6.2012 ∙ Tom10
- 1 +

jasne že bude. ale casillas bude chytat tak či tak takže to nezistiš.

23:21 15.6.2012 ∙ Sunny admin ForcaBarca.sk
- 3 +

tak to vôbec nesúhlasím, niet Casillasa tak si len ťažko viem predstaviť, že by La Roja vyhrali Euro či MS... Ramos je samozrejme veľmi dôležitý, dosť dôležitý je aj Xabi, proste ten tím má svoje zloženie a z hráčov RM má najväčšiu "hodnotu" Iker, bezo sporu (aspoň u mňa)...

15:31 15.6.2012 ∙ Madrid.
- -2 +

ty sa aj niekedy počúvaš? minimálne Iker a Ramos sú určite nenahraditeľný ďalej Xabi by tiež nebol ale v súčastnosti možno jediný Busquets a Martinéz mu možu konkurovať na def. zálohe Arbeloa síce hrá veľké gulové v madride a ani v repre to nieje žiadna sláva ale povedz mi akého iného pravého obrancu by si tam dal? z toho mi jasne vyplýva že určite 4 hráči Realu su pre tím určite veľmi dôležitý tak isto ako Xavi Iniesta, Puyol, a aj keď sa mi to ťažko hovorí tak aj Busquets

15:43 15.6.2012 ∙ 5RafteR5 admin ForcaBarca.sk
- 7 +

Xabi v prvom rade uz by vobec ani nemusel hrat , takze nahraditelny je a je stale vidiet ako ho podcenujete , pritom je jasne vidiet ze Xabiho uz pomalicky prerasta ... Arbeloa vytazil zo zranenia PUyola , inak by si nezahral a Albiol tam vlastne ani nie je .. na druhej strane kostra timu - Pique,Xavi,Iniesta,Villa,Sergio + 12 hrac Cesc , dalej dric Pedro a nahradnik Valdes ... Iker a Ramos su bezdebaty ..

15:44 15.6.2012 ∙ 5RafteR5 admin ForcaBarca.sk
- 3 +

*ako podcenujete Sergia

15:52 15.6.2012 ∙ Madrid.
- -3 +

no neviem ja sa Xabiho pozerám hlavne z toho pohľadu že nehrá úplne štýl Barcy ako celá španielská repre čo je pre mňa moc dôležité lebo ak to príde zápas proti super organizovanej obrane tak to bez hráčov tipu Xabi asi dopadne tak ako s Chelseou že bude sa obliehať brána bez žiadnej strely z poza 16 :)
Ďalej Arbeloa somozrejme z toho vyťažil to je bez pochyby ja uznávam že on nemá taku kvalitu aby mohol byt stabilný člen základu ale zas neviem si predstaviť ako by stavial Ramosa na pravo keď tam už dobrý rok a pol nehral. Ja osobne by som si vedel predstaviť obranu Arbeloa Ramos Puyol Alba :).
No a ešte k busquetsovi nemám ho rád ale uvedomujem si že keď sa mu darí tak je nenahraditeľný v zálohe

16:00 15.6.2012 ∙ 5RafteR5 admin ForcaBarca.sk
- 1 +

praveze Xabi je dalsi zaloznik co ma rad loptu a z Realu je zvyknuty ich rozhadzovat na kridla alebo Ozilovi , lenze ked hrav Repre 5 zaloznikov tak miesto tahu na branu pride spomalenie alebo uplne zastavenie utoku a ta lopta sa toci este viac ako v Barce , preto by mali hrat klasicke 433 so Sergiom na DM ktory je zohratejsi so Xa I a mohol by hrat miesto neho Mata alebo Cazorla , mozno NAvas ktory ma trysky v prdeli .. a proti Irom bolo vidiet ze vystrelit vie aj Xavi ked chce .. Puyola uz by som ako nenahraditelneho neoznacoval ma 34 , bude po zraneni , ten uz v Repre toho vela neodohra , ak vobec este cosi .. preto tam je PIque .. na pravo by mal skusat Vicente Montoyu alebo Azpilicuetu ... zajtra by mohol hrat Iraola nech sa ukaze

16:01 15.6.2012 ∙ 5RafteR5 admin ForcaBarca.sk
- 0 +

Juanfrana som myslel :D

16:13 15.6.2012 ∙ Madrid.
- 0 +

no to je pravda ale tak som to myslel že Xabi má široko ďaleko najlepšiu strelu z diaľky jediný ozaj Xavi sa mu može ako tak rovnať :) no inak to rozostavenie by som bral ale určite z Matom už konečne nech sa ukáže veď túto sezónu hral super preto nechápem prečo tam postavil Navasa alebo Cazorlu. No s tým Montoyom neviem nevidel som ho hrať ešte asi nikdy ale ten azpilicueta by nebol zlý nápad to mi ani nenapadlo :)

21:00 15.6.2012 ∙ Tom10
- 0 +

Montoya? ja ti hovorim že ak by Alves odišiel teraz z Barcy tak by mi to nevadilo. Montoya ho do 2 rokov može predbehnut. a Mata vela minut nedostane. toto nie je ešte jeho čas.

21:03 15.6.2012 ∙ Madrid.
- 0 +

tak ja neočakávam že by mata hral základ to vôbec ale určite si to zaslúži podľa mňa viac ako Cazorla alebo Navas. No a Montoya keď ho niekedy uvidím hrať tak si urobím názor ale takto neviem o ňom skoro nič

14:17 15.6.2012 ∙ Jorge
- 6 +

Muréňo by se měl jít léčit. už je to vážně chorobné:-D ... Já ho stejnak už vůbec neberu vážně:-D...moc doufám, že ten jeho přístup nebude slavit úspěch ve fotbale...ať už bude trénovat Madrid, nebo kohokoli jiného...

14:18 15.6.2012 ∙ smiles
- 8 +

kto čo mieša?!..on mieša :D :D... nehovorí sa len o hráčoch Barcelony, tak čo trepe. Sú jeden národný tím, a tvoria ho hráči Madridu, Barcelony a aj iných klubov, a bez nich by to nebolo ono, tak neviem čo zas trepe! :D

14:20 15.6.2012 ∙ cruyff
- 14 +

Tu vidno v priamom prenose, aký je celý Real Madrid na čele s Murkom zakomplexovaný, oni sú jednoducho ,,komlexnejší,, Reprezentáciu beriem ako veľmi dobrý tým, ktorý už dostáva svoje kontúry a nepozerám na to, či je to Ramos,Pique, Casilas....Nakoniec som rád, že títo hráči hrajú spolu a ťahajú za jeden koniec. ,,Don Bosco,, je tréner, ktorý mi pripomína Vengloša u ktorého bola teória praxou a keď pripojíte disciplínu, tak výsledok sa musí dostaviť. Murko by mal hladať pozitíva aby to hráčov spájalo a nie dryzgať na herný prejav šp.repre. Na portu-repre a na svojho miláčika CR7 pri takomto jeho výkone radšej mlčí. Rýpač ostane rýpačom....

15:23 15.6.2012 ∙ ferinhoII
- 3 +

nemlčí, vyjadril sa: "Španielsko patrí k špičke, portugalsko nie"

15:33 15.6.2012 ∙ Suker
- 6 +

Kazde murinove vyjadrenie obsahuje slovo Barcelona. Keby sa ma hracom z barcelony pri kazdom vyjadreni ckat, tak pchaju hlavy do piesku ako pstrosi. Repra je repra a barcelona je barca. Ano, hra posobi dojmom barcelonskeho stylu ale ak to ma byt klucom k uspechu tak nech je. Hraci realu je hraju tiez a nestazuju sa a raduju sa z golov a uspechu. Tak co kocur murko knuci stale.

15:39 15.6.2012 ∙ ferinhoII
- -16 +

pozri, takisto povedzme Xavi sa vyjadruje k Madridu negatívne, čiže nie je to jednostranné.

15:42 15.6.2012 ∙ Prorok admin ForcaBarca.sk
- 11 +

Xavi sa raz či dvakrát vyjadrí a už je na úrovní Murka? Pozor na slová. Murko si neberie servítku pred ústa neustále.

21:17 15.6.2012 ∙ chara
- 2 +

ale xavi sa doteraz za svoju karieru nevyjadroval negativne na madrid... skor mam pocit ze sa tak vyjadruje smerom k mourinhovi alebo "mourinhovemu madridu" .... neviem o ziadnom utoku na madrid predtym ako prisiel mourinho

15:33 15.6.2012 ∙ conquistador
- 14 +

Len zopár faktov. Od roku 2008 Barca hrá najlepší futbal v histórii a jej hráči tvoria najdôležitejšie posty v zálohe a obrane Španielska. Od roku 2008 Španielsko získalo titul majstra Európy po x rokoch a prvýkrát titul majstra sveta. To nám je ale náhodička, však Murko-Čurko.

16:00 15.6.2012 ∙ lovefootball
- 1 +

Fnukinho opat uraduje. Mal by zmenit uradne hodiny.

16:01 15.6.2012 ∙ SomMadridista
- -10 +

conquistador : Sory, ale obrana už není jen Barcelona. Nejenže Ramos už hraje líp jak Piqué a Busquetse by někdo dokázal nahradit v pohodě ;) Za Real tam hraje základní kámen Španělska Xabi Alonso, tedka výborný Ramos a samozřejěm Iker

16:39 15.6.2012 ∙ conquistador
- 6 +

Kvality Ramosa nespochybňujem, brankára do obrany nerátam, to je osobitný post (Iker je výborný)a na margo Busquetsa. Je to defenzívny záložník s najlepšou rozohrávkou do stredu poľa v súčasnosti (hodnotenie nezávislých odborníkov). Amen.

21:02 15.6.2012 ∙ Tom10
- 3 +

si robiš prdel? kde je Busquets od Alonsa už ho predbehol na mile. Xabi už nie je žiadny zakladny kamen a je v zaklade zbytočný.

16:20 15.6.2012 ∙ sport1
- 8 +

Mouriho je K***T prepačte za výraz

16:21 15.6.2012 ∙ sport1
- 1 +

KAMEN ZÁLOHA som madridista je xavi-iniesta a byt tam puyol ramos není naj stoper iba ten iker

16:31 15.6.2012 ∙ bakero6
- 6 +

Jediný, pro repre opravdu potřebný hrác Realu je Ramos, a to na RB, ne na stopera. Xabiho tam Bosque cpe, aby se neříkalo, že ''tam cpe celou Barcelonu a na Real uplně s*re.''

16:35 15.6.2012 ∙ 5RafteR5 admin ForcaBarca.sk
- -2 +

ako si na tom v EURO fante ??? :D

17:42 15.6.2012 ∙ soson75
- 1 +

mou je psychicky narušený co slovo to pí.....a!vůbec nereagovat.

18:35 15.6.2012 ∙ Romeefcb
- 1 +

Mou nech je uz preboha konecne ticho a nestara z madridu su nenahraditelni len iker a ramos ,arbeloa je motak namiesto neho montoya a xabi uz starne a vidno to na nom a dost spomaluje hru a co sa tyka matu toho urcite nie ten mal dobru sezonu len preto lebo v chelsei nie su lepsi technici a to je v podani zaloznikov typu xavi iniesta busquets a sylva zalostne malo

18:50 15.6.2012 ∙ Suker
- 0 +

Xabi je tiez kvalitny hrac, ma uz odohrate svoje a tvrdenie, ze ho tam pcha bosque len preto lebo je z madridu a nechce tam celu barcu je neopodstatnene, ma uz svoje odohrate za repru a ma doveru trenera urcite za nejake zasluhy. Je uz sice pristary, urcite by to nejaky mladicek ozivil mozno v obrane, ale podla mna si zasluzi byt v zaklade.

19:37 15.6.2012 ∙ Orbit
- -1 +

neviem preco to tu vlastne pletie uplne zbytocna debata zas... ramos iker a arbeloa hraju uzasne su tak isto nenahraditelny ako pike iniesta xavi fabregas atd...

20:18 15.6.2012 ∙ laci10
- 0 +

čo ja viem, podla mna arbeloa doteraz nehral až tak dobre, akurat casillas sa mi v brane pačil ale ostatny hrači z realu nepredviedlo zatial nič

19:52 15.6.2012 ∙ conquistador
- 2 +

Plne súhlasím starký. Netreba to ďalej rozoberať, výsledky hovoria za všetko.

14:13 16.6.2012 ∙ LolaBlaugrrana
- 3 +

on to musí pořád komentovat...pořád a pořád

16:40 18.6.2012 ∙ SomMadridista
- 0 +

Jasně. Busquets na úrovni Xabiho ? :D Stačilo mi vidět pár zápasů :D

16:44 18.6.2012 ∙ SomMadridista
- -4 +

Sory, ale taký Pedro nemá co dělat na EURU. To byla neprosto debilní volba vzít takého šmatláka místo Soldada. A že Piqué hraje velkou dobu nějaké to kulové víte i vy

Ak chceš pridať komentár musíš sa registrovať
Alebo môžeš použiť Facebook login
Oblečenie, batohy, tašky a doplnky pre šport, voľný čas aj školuVaša reklama na Forcabarca.sk
X