Ivan Rakitić bol vynechaný z nominácie na zápas s Villarrealom a chorvástke noviny Jutarnji List vyhlasujú, že je to preto, lebo hráč je už len kúsok od prestupu do Manchestru City.

Zdroj tvrdí, že Ivan Rakitić dostal ponuku od Pepa Guardiolu a je až neuveriteľne blízko podpisu zmluvy s anglickým klubom. Skúsený Chorvát nehráva v posledných týždňoch toľko, koľko by si predstavoval a mnoho európskych gigantov preto čaká, ako sa celá situácia vyvinie. To, či sa tieto informácie skutočne zakladajú na pravde, potvrdiť nevieme, no faktom zostáva, že bývalý kapitán Seville by sa spolupráci s lodivodom Citizens nebránil. Priznal to dokonca otvorene.

"Jasné, že by som s ním veľmi rád spolupracoval...alebo s ním išiel na kávu. Vybral som si dres s číslom 4 na jeho počesť. Viem, čo v FC Barcelona predstavoval. Moji spoluhráči mi o tom rozprávali. Každopádne, do sezóny mu želám veľa šťastia, menej zajtra, samozrejme. Bola by to radosť a česť s ním spolupracovať. Ak by to nebolo možné, pozval by som ho na cortado a porozprávali by sme sa. Mám k nemu obrovský rešpekt," povedal Rakitič pred stretnutím s Manchestrom City v Lige majstrov.

TIP | Rakitićov nádherný odkaz všetkým barcelonským fanúšikom

zdroj: sport-english.com

foto:espnfc.com

Asrian

38
2017-01-09 13:48:34

nase vedenia je na piču

Lukasino

top komentár
60
2017-01-09 14:00:07

Aj Ivan bez formy je lepší ako Gomez.

Willy

27
2017-01-09 15:09:29

absolutne suhlasim .. nechcem byt kriticky, je este mlady ale momentalne ani z daleka nedosahuje kvalit Ivana Rakitica... ak to je pravda, bude mi za nim nesmerne smutno.

Willy

3
2017-01-09 15:09:35

absolutne suhlasim .. nechcem byt kriticky, je este mlady ale momentalne ani z daleka nedosahuje kvalit Ivana Rakitica... ak to je pravda, bude mi za nim nesmerne smutno.

Rossel

top komentár
41
2017-01-09 14:00:39

ak by klub nechal odísť Rakitiča, tak toto by som mu nikdy neodpustil...radšej ench ide Lučo do pi*e...po Inisetovi najlepší záložník, so super produktivitou a on ho necháva sedieť v zápasoch na úkor zapečeného Gomésa...čo je toto za logiku ? chápem že chce dať šancu mladým, ale nehodí sa to vtedy, keď má real náskok 6 (8) bodov kur*a...

fofo112

3
2017-01-09 18:25:24

Lucho pôjde až ked dohnojí všetko čo sa ešte dá, nakoniec prečo asi ešte Messi nepodpísal novú zmluvu ak odíde aj on môžeme to zabaliť.

Radovan

10
2017-01-09 14:19:21

zrejme je to vymysel, rakitic zas nehraval donedavna AZ tak malo...za to ze teraz par zapasov trosku viac posedel moze aj jeho forma a isto sa hned nezdul a nesiel sa dohadovat so city na prestupe...verim ze proti bilbau bude hrat

pedo

10
2017-01-09 14:22:51

Gomes ani Denis Suares ešte nič neukázali a Rakitič aj keď nemá ideálnu formu je jasne lepší, dokonca aj ako Busqets, ktorý je protežovaný LE.

Alirael

7
2017-01-09 14:28:01

Ak vykupia Coutinha z Liverpoolu tak high five.

soyferinho

3
2017-01-09 14:47:21

Coutinho skvely hrac, ale podla mna by bolo rozumne pockat kym sa zotavi, lebo su hraci ktory hraju po vaznom zraneni uz do konca kariery houby

Alirael

1
2017-01-09 15:12:08

Pravda, ale toto iste tvrdenie by momentalne zohravalo ulohu aj pri vyjednavani jeho prestupovej ciastky, v prospech barcelony. Ked sa rozohra a bude zas vo forme, 'oze byt o 30% drahsi

Radinko11

9
2017-01-09 15:06:42

Ak toto vedenie pripustí..že na úkor niekoho odíde Raketa..tak sa fakt naserem to vážne nech ide preč tréner..veď žiadny tréner na svete by nespravil to že by od Clásika v lige nechal sedieť jedného z najlepších záložníkov..to je sen

dalibor

0
2017-01-09 15:35:09

lucho vete ya!

emiliano

7
2017-01-09 15:50:10

Preč nech ide Lucho a Busi.Raki je mimo formu,ale ten tip potrebujeme pri tých autobusoch,aby strieľal z diaľky,ale nech strieľa,lebo on vystrelí 2x až 3x za sezónu.

majo111

4
2017-01-09 15:52:10

cudujete sa mu ved jebo lucho s ivanom zaobchadza jak s handrov pritom to je nielen super hrac ale fajn clovek s takymito hracmi treba vediet trosku inac jednat jak s nejakymi soplosmi typu denisa suareza co este nic nedokazal ani pravdepodobne nedokaze lucho je zakomplexovany kokot a pomali sa mu rozpadne kabina a nasa hra tomu nasvedcuje ze uz sa to deje!!!a vedenie to neni normalne ze to toleruje pustit ivana taka obrovska chyba a ko pustili tiaga do bayernu a v zalohe mame beckovych hracov smutne

GabrielSVK

5
2017-01-09 16:04:44

Omg, nemá formu, tak ho nenechá hrať a už aby z toho bol prestup? Ja by som posadil kľudne Suareza, Busquetsa, Gomesa a ďalšieho Suareza a tiež Digneho a Roberto tiež slabota v poslednom čase.

Jestper9

3
2017-01-09 16:14:03

Kvôli Busquetsovi nepodarenemu, čo tu ho vacsina ospevuje a vraj naj DM, lebo to Del Bosque predd 6 rokmi povedal, tak kvoli nemu odisiel Yaya, čo este teraz , ked hrá tak dobre a v City a anglickej lige aj po odchode z Barci bol hviezda a teraz kvôli Nepodarku Busquetsovi, čo odjakživa sa mi nepáči jeho sterilná hra ešte aj Raketa pojde, lebo celý čas viac, ako smerom dopredu co mu ide najviac, tak sa musle srat vzadu a hasiť lemrákove chyby. Ach... Všetko na hovno v Barcelone momentalne a ak aj on pojde, tak dufam sa ot pekne ukáze, čo znamenal a nasa zaloha sa rozsype

Federer

0
2017-01-09 17:03:50

preto že tebe sa niekto nepáči tak ho treba vyhodiť., Kandiduj na prezidenta Barcy a vyhoď všetkých !

Tom10

-4
2017-01-09 17:06:53

absolutne nevieš čo znamena slovo futbal. nevieš ako sa to hra a nevieš ani ako sa zapina telka ked si ho chceš pustit.

Jestper9

3
2017-01-09 20:33:59

To je moj nazor, ze Busquets je sice technicky a ma prehlad velmi dobry na ihrisku, ale fyzicky je nulový a ako náhle super presuje a hrá do tela, tak skončil. Ja si DM predstavujem inak.On dominuje vtedy, ked aj Barca celá. Teraz sa to krásne ukazuje. Ale to je moj názor. A nikoho neurázamv diskusií. Tak sa krot. Lebo telku možno zapnut neviem, len či by som teba nevypol. Možno neviem čo je futbal, ale viem čo je slušné správanie a schopnosť diskutovať.

Jestper9

4
2017-01-09 20:43:05

Vsetci tu vravíme len svoj názor a pohlad. Ja absolutne netvrdím, že je správny. Ako by som aj mohol. V podstate kazdý z nás nesiaha nikomu z hráčov a ludí v klube ani po spodok podrážky čo sa futbalu a znalostí o nom a o klube týka. Sú to len fanúšikovské postrehy. Možno nesprávne a možno občas aj áno.

Jestper9

1
2017-01-09 20:43:07

Vsetci tu vravíme len svoj názor a pohlad. Ja absolutne netvrdím, že je správny. Ako by som aj mohol. V podstate kazdý z nás nesiaha nikomu z hráčov a ludí v klube ani po spodok podrážky čo sa futbalu a znalostí o nom a o klube týka. Sú to len fanúšikovské postrehy. Možno nesprávne a možno občas aj áno.

Tom10

0
2017-01-09 22:31:05

a koho by si chcel? matiča? kanteho? vidala? emreho? ved by nevedeli čo maju robit. boli by konštantne tam kde byt nemaju.

Jestper9

1
2017-01-09 22:48:42

Coutinha by som bral. Ale nie Rakitiča preč. Vsak po Iniestovi je najschopnejší záložník. Aj ked ani on teraz nemá oslnivú formu, ale ako tu bolo spomenute stale aspon tým makaním je platnejší ako Busquets a Gomes momentálne. Vsak tí dvaja ani dopredu ani dozadu. Pomalí sú. nekreatívni. NO Busquets sem tam má záblesk, ale je ot slabe. Nebudeme si predsa klamať, že nie. Chudák Iniesta behá ako fretka, čo by on už len mozgom mal byť

Tom10

0
2017-01-10 12:23:42

nebudeme si kalmat, tak s tym teda prestan. busuqets je zakladny stavebny kamen mužstva. bez neho sa hrat neda. a coutinho neni DM. toho by som bral na post iniestu, ktory bude čim dalej tym viac odohravat menej zapasov.

Tom10

-5
2017-01-09 17:10:36

myslim si že rakitic bude musiet byt jeden z tych ktori sa rozlučia s barcou pretože ak je možnost ziskat coutinha alebo thiaga z bayernu tak to su hrači do zakladu, čiže bude treba uvolnit miesto, a pochybujem že rakitic by chcel sedet na lavičke.

Jestper9

3
2017-01-09 20:40:53

Thiago a Coutinho su skor hraci na post a úlohy Iniestu podľa mňa

Tom10

1
2017-01-09 22:25:13

no a ked sme mali xaviho? jeho ulohy boli ine ako rakiticove. podla mna thiago by mohol mat xaviho ulohy a coutinho iniestove.

Jestper9

2
2017-01-09 22:45:15

Xavi a Inieste v naj rokoch hrali tak a celkovo Barca, ze Busquets nemal tolko starosti. A napr. Pedro kym bol v zaklade a aj Alexis, tak to vypadalo kus inak. Xavi mal rozum ako asi ziadny iný hráč čo sa hry a jej riadenia či čítania týka. A hlavne Barca bola vtedy vela na lopte a iný štýl sa kus hral. Príchodom Neymara a Suareza vidiš, že on menej hrával a prišiel Rakitič.

jokerito

1
2017-01-10 09:33:07

suhlasim,typovo to sedi,otazka je ale ci by spolu tak dobre fungovali.xavi a iniesta boli rokmi zohrana dvojica z jedneho klubu.Dalsia vec ale je,ze ked je v zostave rakitic vybojuje mnozstvo subojov a o to ma menej roboty Busquets.Ak by sme tam mali dvoch ofenzivnejsich / Thiago,coutinho/ bolo by za nimi treba robit viac ciernej roboty.Zaujimalo by ma ci Lucho vôbec niekedy zvazoval aby sme hrali na 4 zaloznikov.Neovladli by sme v niektorých zápasoch stred pola lahsie?

Tom10

0
2017-01-10 12:30:19

coutinho thiago je lepšia kombinacia ako iniesta rakitič. nevidim dôvod prečo by to nemohlo fungovat. ale aj tak by uplne stačilo keby prišiel len jeden z nich.

BarcaFan4502

2
2017-01-09 22:25:25

Ak je to pravda co pisu chorvatske media tak som zvedavý ktobude hrat v zalohe:krepy busquets, mantavy gomes a denis bez formy,jedine rafinha a iniesta vedia uhrat dobry zapas a samozrejme aj rakitic ale ak ho predaju tak potom vedenie barcy vystrielat komplet, to nech ani nikoho nenapadne predat rakiho to mozu rovno predat MSN a hrať o zachranu

BarcaFan4502

4
2017-01-09 22:58:02

Rakitic je trrocha mimo formu lebo musi zaskakovat za poleno menom busquets ktoreho sprint sa da porovnavat s pohybom slimaka

nepalko

-1
2017-01-09 23:03:57

Neviem čo tu všetci nariekate,však Ivan má v lige odohraných zo záložníkov najviac minút: 1.Rakitič - 863 minút, 2.TURAN - 758 minút,3.Denis Suarez - 710 minút,4.André Gomes - 680 minút, minút,5.Iniesta - 540 minút,6. Rafinha - 510 minút Máme na dva posty 6 hráčov,čiže je logické,že Rakitič nemôže hrávať stále...

nepalko

0
2017-01-09 23:04:28

http://www.eurofotbal.cz/...

nepalko

0
2017-01-09 23:10:38

Ja si myslím,že to Luis Enrique celkom spravodlivo rozdelil tieto minúty,Jasne inak by to vyzeralo,keby sa Iniesta nezranil a Neymar by tu hral od začiatku sezony,potom by mal aj Turan o niečo menej odohranté... Možno Rafinha by si zaslúžil viac minút a Gomes trošku menej,ale to sú len detaily a tréner vie tisíc krát lepšie ako ja,alebo ktokoľvek z vás,že ktorý hráč načo má...

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.