V zápase proti Villarrealu sme videli ďalší chybný verdikt rozhodcov v neprospech Barcelony. Frustrovaný Gerard Piqué to však nenechal len tak a po skončení duelu začal vykrikovať po prezidentovi La Ligy.

Piqué sa po záverečnom hvizde vybral smerom k tunelu a začal vykrikovať po Javierovi Tebasovi, ktorý sedel na tribúne. "Videl si to? Áno, ty, ty, ty, videl?," pýtal sa obranca. Celé to pritom zachytili kamery Movistar+.

29-ročný Španiel narážal na situáciu v pokutovom území, kedy Bruno Soriano úmyselne natiahol ruku, aby zablokoval Messiho strelu, no rozhodca nepískal. Kataláncov to rozzúrilo o to viac, že ide v priebehu jedného týždňa o ďalšiu chybu, ktorá ich poškodila. V zápase proti Athletic Bilbao boli tiež obraní o možnosť kopať penaltu po faule na Neymara. "Je úplne evidentné, čo sa dnes stalo na ihrisku, takže k tomu netreba nič viac. Rozhodcovia? Videli ste to. Každý týždeň mi dávajú viac dôvodov. Bruno dvakrát jasne zahral rukou, áno, videl som aj tú Mascheranovu, ale hovoríme o zámeroch," tvrdil novinárom.

"Myslím si, že sme hrali oveľa lepšie ako Villarreal, no sú to detaily, ktoré budeme analyzovať neskôr. Liga ešte vôbec nie je stratená, som presvedčený, že môžeme veci zvrátiť, ale treba niečo zmeniť," dodal.

TIP | Piquého slová prešetrí komisia, hrozí mu trest

zdroj: sport-english.com

video: twitter.com

Alexis9

39
2017-01-09 08:12:26

Rozhodcovia v tejto lige sú veľkou hanbou futbalu. Ale aj tak tento zápas ukázal že máme ďaleko od dobrej formy a znova Lucho len potvrdil to že je slabym trenerom.

BoixosNois

19
2017-01-09 08:17:32

Možná budu mít úplně jiný názor, než většina Culés. Kašleme na sudí, nebrečme, to dělali vždy Madridisti, starejme se o sebe a zamyšleme se, proč je Real o 5 bodů před námi. A nalejme si čistého vína, byly zápasy (A mnohdy klíčové, kdy nám sudí pomohli. Piqué neviděl ruku Mascherana? Omlouváme se, pokud jsem někoho naštval, ale vidím to takhle.

jokerito

0
2017-01-09 08:20:37

Mam presne ten isty nazor ako ty. Mne sa napríklad pocinanie Piqueho nepaci. Pride mi to strasne neprofesionalne. Rozhodcovia vzdy robili chyby, robia a budu robit. To patri k sportu. AK mame formu a sme najlepsi, dokazeme vyhravat zapasy aj bez nejakých vyluceni alebo penalty.

Patland

13
2017-01-09 08:54:43

Také se mi nelíbí být ubreceny. Na druhou stranu, ruka Soriana byla úmyslně poškození Barcy. To není možný aby to ten rozhodčí neviděl - a pokud ne, nemá pískat La ligu! Jasná červená a penalta. Ruka Mascherana a druhá Sorianova, to bych ani tak neresil, nebyl tam úmysl, ale první Sorianova ruka byla naprosto úmyslná. Jinak samozřejmě nic moc výkon, tím to neomlouvám.

jokerito

-10
2017-01-09 09:47:32

Ruka to jednoznacne bola, nehadam sa, ale aj ta Mascheho. Ak by bol svet dokonaly , tak by piskol obe penalty, ale nie je. Ta druha ruka Vilarealu, myslim ze predtým piskal faul na toho hraca, ktory padol a mal ruku. Nie som si uplne isty, ale to bolo podla mna obhajitelne zo strany rozhodcu.

Patland

2
2017-01-09 09:53:33

Obhajitelné by byly obě, i ta Mascheho - výklad je teď hodně na rozhodčím a je to benevolentnější při neumyslne ruce. Ale ta, která nesla obhájit, byla Sorianova první. A hlavně byla viditelná - jen snad rozhodčí ji neviděl.

quentin

3
2017-01-09 10:46:44

Jokerito, v prípade Villarealu boli obe ruky jasné a úmyselné. Masche dával evidentne ruku k telu a uhýbal telom, aby nekryl, či netečoval strelu. Vyššie som reagoval na Boixa. Faktom je, že tento tím s týmito hráčmi by mal vedieť tými ako Villareal dať dole s prehľadom a týmy od stredu tabuľky nižšie dokonca gólovo drviť. Bohužiaľ, naša Barca je v hernej kríze. Verím ale, že už nie dlho a Lucho urobí zmeny, ktoré Barcu vrátia do hry o všetky možné tituly, hoci o La Ligu mám obavy.

quentin

2
2017-01-09 10:46:54

Jokerito, v prípade Villarealu boli obe ruky jasné a úmyselné. Masche dával evidentne ruku k telu a uhýbal telom, aby nekryl, či netečoval strelu. Vyššie som reagoval na Boixa. Faktom je, že tento tím s týmito hráčmi by mal vedieť tými ako Villareal dať dole s prehľadom a týmy od stredu tabuľky nižšie dokonca gólovo drviť. Bohužiaľ, naša Barca je v hernej kríze. Verím ale, že už nie dlho a Lucho urobí zmeny, ktoré Barcu vrátia do hry o všetky možné tituly, hoci o La Ligu mám obavy.

Jestper9

-1
2017-01-09 16:19:07

rozhodcovia su slabucky, ale! my co vidime doma spomalene zábery a podobne, tak nám sa lahko hodnotí. pisete tu o pohyboch proti lopte od lopty a podobne. ja byt rozhodcom, tak mascheho ruka bola evidentnejsia ako v pripade villarealu. Napr.

Teo07

8
2017-01-09 08:32:52

Päť znie dobre. Ale je to o osem!

jjnovo

-6
2017-01-09 08:44:28

Zkus si to přečíst znovu. :)

quentin

5
2017-01-09 10:36:51

Zdar, Boixos. Geri sa vyjadril aj k Mascheho ruke, prečítaj pozorne ešte raz. Ide o úmysel, kde Bruno evidentne išiel rukou, resp. rukami po lopte a Masche sťahoval ruku k telu! A súhlas, že rozhodcovia robia La Lige hanbu a sú jej najslabším článkom. Pravda tiež je, že s týmto kádrom musí hra našej Barci vyzerať úplne inak. Toto je na trt. Nebyť Lea-jeho gólov, bodový prepad by bol už tragický. A Geri aspoň má odvahu poukázať na ťažké chyby. Verím, že sa z tejto krízy už dostaneme. Visca!

BoixosNois

-1
2017-01-09 15:44:58

Zdarec, quentin. Přečetl jsem to znovu. Ano, umysl to sice nebyl, ale u mě je i ta Mascheranova ruka hodná penatly. Prostě byla od těla, zabránila střele na bránu. Kašlu na nějaké slovíčkaření v pravidlech. Bohužel tyhle řeči Piquého jsou jako voda na mlýn Madridistům. Já osobně sice jsem ochoten souhlasit s podstatou toho, co tvrdí, ale ať se radši věnuje fotbalu a hře, která ze strany FCB není ani zdaleka ideální. Madrid je o parník před námi, pojďme ho dohnat! Visca el Barca...!

PadyFCB

2
2017-01-09 14:55:50

Preco si myslite ze vyplakava.Ide o vela a ked Vas poskodi rozhodca v dvoch zapasoch po sebe tak to je uz na zamyslenie bez ohladu na nas vykon.A to ze sa k tomu vyjadri je neprofesionalne?tak ako sa daju zhodnotit vykony rozhodcov v spominanych dueloch snad nie ako profesionalne??? A priznal ze videl aj Mascheranovu ruku piskat sa mala ale bola neumyselna narozdiel od Sorianovej

PadyFCB

2
2017-01-09 14:56:34

Takto sa da znicit sezona v ktorej chlapci makaju(aj ked nie vzdy podla nasich predstav) a to je pre nich frustrujuce.

LRDK

2
2017-01-09 08:25:45

Presne tak, treba sa pozrieť na to prečo neporážame teamy, ktoré by sme žrali ešte pred nedávnom s ultraširokým kádrom aký máme. Hráči mimo základnej 11-ky majú väčšiu hodnotu ako káder Villarealu... na zamyslenie. Jasne že je frustrujúce, že to nepískol, v tom čase už malo byť dávno rozhodnuté. Hlavne sme mali šlapať ako v posledných 10-15 minútach celý zápas.

Teo07

7
2017-01-09 08:30:11

Pozitívne je, že po sezóne by sa nemusela predĺžiť zmluva s tým neschopným bezradným nemehlom Enriquem!! To je jediné plus tejto sezóny.

emiliano

9
2017-01-09 08:33:45

Podľa trénera sme hrali dobre a je to len o šťastí,takže on je teraz v kostole.Pre tento postoj(mal ho aj v ASR) od začiatku som proti nemu. Že bude autobus,to vie každý a on sa vždy chváli,že to vie. A výsledok? Hráme to isté,ťukes aj na päťke, spomaľovanie,žiadna strela spoza 16-ky

Teo07

13
2017-01-09 08:39:57

Enrique je podpriemerný tréner. Celé jeho umenie sa volá Messi. Leo choď a vymysli niečo, prosím Ťa. To je všetko, čo dokáže. Dúfam, že toto je jeho posledná sezóna na lavičke FC Barcelona.

jjnovo

-1
2017-01-09 08:45:46

:D :D :D

majo111

2
2017-01-09 11:22:06

teo presne ako hovoris cele jeho umenie je leo!!! pred tromi mesiacmi som tuzil potom aby ho vyhodili nech nenapacha s tym jeho akoze koucovanim dalsie skody a on sa stale drzi a vyhovara ale na co preboha ma najdrahsich hracov aky behaju po ihriskach a jedine leo vie co treba robit? prvu sezonu sa len viezol na superforme hracov ked idu chalani dole vykonmi nevie co snimi ma robit to je top trener najlepsi pre barcu dovolte mi zasmiat sa! oni nepotrebujeú trenera ale psychologa kouca

jjnovo

-3
2017-01-09 08:46:41

Vsadím se, že když posunul messiho na křídlo, naučil nás hrát na protiútoky, slavil trebl, tak si jeho trenérský um vynášel do nebes, co :D :D

petrarcha

1
2017-01-09 08:44:27

Barce velmi chyba hrac ako bol Puyol, pravy kapitan. Ten vzdy vedel ukludnit vylevy tohto bezmozga a aj dalsich hracov.

myuren

6
2017-01-09 09:41:48

Bezmozga? Len hovorí pravdu do očí tým, čo to potrebujú. Nehovorím hra je zlá, ale je totálne neprípustné, aby rozhodcovia konštantne nám nepískali, to čo majú a pískali to čo nemajú, a potom sme ešte na vine my že sme tlačení rozhodcami.

petrarcha

-5
2017-01-09 09:53:57

Každý tím rozhodcovia nejakým spôsobom poškodia(sú len ludia, maju naročnu pracu atd atd.) akurát to nie je tak prezentované lebo okolo toho nerobia taký humbuk ako tunajší fans alebo teraz Pique. Občas kukni aj iné zápasy a možno to aj sám uvidis. Ale toto je proste fakt. Pique je rozmaznanec, ktorý je zvyknutý vyhrávať a túto situáciu absolútne nezvláda...

Patland

5
2017-01-09 10:01:43

Jsou lidé, dělají chyby, poškozují všechny týmy....ale tato chyba ho má stát píšťalku. Buď to byl umysl nebo už si nezapiska, až zasedne komise rozhodčích, uvidíme jak to bylo dle verdiktu;-) Každopádně kdo hrál někdy fotbal a rozhodčí ho zarizl, jen potvrdí že emoce jsou opravdu velké...:-))))

petrarcha

-3
2017-01-09 10:22:54

-máš pravdu, bola to veľká chyba, ale ak by zobrali píšťaľku rozhodcovi po každej obrovskej hrubke(ako posudiť čo je viac- umyselna ruka alebo 2 metrovy ofsajd, príklad.), tak by nemal kto pískať.
- emócie, pocit krivdy, poznám to, ale vidíš, že nikto(čo viem) nerobí to čo Pique. Je to neprofesionálne a detinské.

petrarcha

-3
2017-01-09 10:22:54

-máš pravdu, bola to veľká chyba, ale ak by zobrali píšťaľku rozhodcovi po každej obrovskej hrubke(ako posudiť čo je viac- umyselna ruka alebo 2 metrovy ofsajd, príklad.), tak by nemal kto pískať.
- emócie, pocit krivdy, poznám to, ale vidíš, že nikto(čo viem) nerobí to čo Pique. Je to neprofesionálne a detinské.

petrarcha

-3
2017-01-09 10:23:46

sorry, asi som sa uklikol

myuren

1
2017-01-09 10:58:26

Jakže by nemal kto pískať? V španielsku isto nie sú toto jediný rozhodcovia, ktorí pískajú alebo chcú pískať La Ligu a aj keby boli, stále sú tu anglickí a iní. Ak niekto spraví chybu ok, ale ak ich niekto robí konštante viď Borbalán, Lahoz a iní. Jednoducho si nezapíska a basta. Ja viem, že niekomu to vyhovuje, že písakjú títo ale toto je neprofesionálne a nie to čo povie Piqué. Každý normálny človek keď v práci opakovane pochybuje dostane výpoveď.

myuren

2
2017-01-09 11:06:13

A áno máš pravdu, každý tím nejako rozhodcovia poškodia, ale žiadny tím nepoškodia tak, že v jednom zápase nepísknu dve penalty, neudelia redku, potom udelia nezmyselnú redku, zapískajú nezmyselné fauly, po ktorých zase dáme gól, alebo zapískajú nezmyselné penalty v náš prospech.

myuren

-1
2017-01-09 11:08:09

Ako hovorím nie je to hlavná príčina stráty našich bodov, nechcem sa na to vyhovárať, no to čo hovorí Piqué isto neni detinské alebo neprofesionálne, ak sa tam skutočne dejú veci, ktoré tam nepatria a evidentne dejú. Koniec koncov povedal to aj Simeone. Btw. Real nepotrebuje aby sa toto dialo, šlape ako mašina na všetkých frontoch a cez to všetko sa dejú takéto veci.

petrarcha

-4
2017-01-09 11:27:59

Ake veci sa deju? Neuznany gol San Sebastianu, priklad. Nefaul na Neymara proti Bilbau, nasledny gol Messiho. A existuje dalsich x pripadov kedy pomohli Barce, ale ked sa vyzdvihnu len situacie piskane proti Barce tak to naozaj moze vyzerat tak, ze ich chce niekto poskodit, co nie je pravda.

myuren

0
2017-01-09 11:33:54

Ved som to spomenul petrarcha čítaj pozornejšie .. a áno to tiež škodí Barcy lebo všetci hovoria ako nás rozhodcovia tlačia pritom nikto nehovorí, že nás v ďalších troch prípadoch zarezali. A to koľko krát nám pomohli je v smiešnom pomere toho koľko krát nás zarezali.

myuren

0
2017-01-09 11:34:51

Nemali by sme pár bodov čo máme ale mali by sme veľa bodov čo nemáme. Thats all.

petrarcha

-4
2017-01-09 11:40:48

Pomozu aj poskodia. Pre mna z toho vyplyva, ze ani jedno nie je umyselne. To ci by bolo viac bodov alebo menej je spekulacia,kedze penalta nemusela byt premenena a takisto by bol priestor na dalsie pripadne goly supera. A samozrejme aj keby nepripisknu pre Barcu, neznamena, ze by tie body aj tak neziskala.

myuren

1
2017-01-09 12:01:13

Samozrejme to je pravda, stať by sa mohlo hocičo. Každopádne by sa to malo s rozhodcami riešiť. Lebo toto prestáva byť únosné.

Lebomedved

-1
2017-01-10 20:39:37

????

Lebomedved

-1
2017-01-10 20:41:28

Petrarcha: ????

Lebomedved

-1
2017-01-10 20:42:27

Petrarcha: mal tam byt palec hore, neviem prečo to dáva otázniky. ..

quentin

5
2017-01-09 10:53:05

Petrarcha, kebyže tu bol ešte Carles a toto by sa dialo, ver, že by reagoval obdobne ako Geri. Carles vždy išiel na doraz a ešte aj z jeho zákrokov iskrili emócie. Koľkokrát ho Xavi krotil? Buďme radi za Geriho. On povie tvrdo nielen o veciach vonku, ale aj smerom ku tímu otvorene. Žiaden alibizmus, a takto má byť!

Fluxor

-1
2017-01-09 08:59:05

Pique už zas?! ?! At už drží konečně hubu.. Nejdřív posere gól protože vyklusááv jak dement a nedoběhne Pata a pak po zápase dělá tijátr a trapas celé Barce..Kolikrát rozhodčí pomohli nám? Tuto sezonu min než Realu, ale co ty předešlé?! Rozhodčí jsou prostě špatní, ale to neustále brečení Piqueho je fakt ostuda.. Místo aby byl jako kapitán (Ramos) a tahal nás z průserů tak on nejen že hraje o ničem, ale ještě tohle..

quentin

3
2017-01-09 10:59:41

Fluxor, fakt je, že Gerimu to tam nepadá ako Ramosovi. No pár jeho gólov v tejto sezóne dal a sakra pomohli. No o góly by sa mali starať skor útočníci a záloha, ak sa nemýlim. Otázkou je, prečo hrá celý tím ako hrá, či lepšie nehrá nič len posledných 10-15 min, v lepšom prípade 20? A naše protiútoky? Človek čaká final prihrávku, či strelu a ide skurvená prihrávka do línie alebo vzad a aj to na paty!

Puke

-19
2017-01-09 09:10:00

A TU MASCHERANOVU RUKU SI VIDEL? TY TY TY TY PIQUE, typicky placko.

jjnovo

17
2017-01-09 09:21:02

áno, videl som aj tú Mascheranovu

Jup, viděl ji. :)

quentin

4
2017-01-09 11:01:41

Puke, pozri vyššie moje komentáre alebo znova zápas alebo na youtube si prehraj opakovačky.

BoixosNois

7
2017-01-09 09:21:36

Rozhodčí nemohli za domácí ztráty s Alavés (ted bych se nerad spletl), Malagou a venkovní Sociedad, Vigo.....v prvé řadě ať se každý zamyslí nad sebou a nebrečí že sudí nepískli to a to. Už mě to sere, být furt za uplakánka. Bojovat a neustupovat! VISCA EL BARCA !!!!

quentin

2
2017-01-09 11:05:32

Zdar, Boix. S týmto absolútny súhlas! Srať na rozhodcov a začať naozaj hrať! Ok, nevyhraje sa 5, či 6:0, vyhrajeme pre chyby rozhodcov len 2, či 3:0, ale aspoň vyhrajeme! Takto to nepomože aj tak, sme Barca, nie RM! Visca!

MiskoTM

-1
2017-01-09 10:11:21

ach boze aki ste idioti, je také tazke pochopit ze futbal hraju hraci a nie trenér?

Jestper9

0
2017-01-09 16:33:25

to tu tazko vysvetlis. ked sa darí, tak hráči su nadludia, intergalaktický a neviem čo a ked hraju hovno, tak trener je blbec....

mibe

4
2017-01-09 10:22:29

Neviem,čo tu má každý s tým vyplakávaním, keď Piqué poukazuje iba na jasné a do očí bijúce skutočnosti posledných zápasov (a myslím že to nie je prvá sezóna keď sa dejú zaujímavé veci). Keď to Lucho ako tréner nedokáže povedať nahlas tak to musí niekto iný evidentne. Uplakané mi príde chodiť každú chvíľu za rozhodcom, to sa mi nepáči. Ale keď niekto povie po zápase poukáže narovinu na veci, ktoré nie sú v poriadku, tak neviem čo je na tom zlé. Áno nemáme dobrú formu a mali by sme vedieť vyhrať aj bez penált, ale to nič nemení na tom, že rozhodca zase dosť ovplynil zápas a jeho vývoj. Proste sú zápasy kde rozhodujú detaily. Však v pohode nemám nič proti tomu keď raz za čas sa sekne aj rozhodca je len človek, ale keď sa to deje často tak asi niečo nie je v poriadku a nevidím nič zlé na tom aby na to niekto poukázal a koniec koncov štýl akým to spravil Piqué je lepší ako vypisovať na soc. médiách.

quentin

4
2017-01-09 11:11:40

Mibe, máš recht! V podstate len doplním, že Lucho by nemal riskovať dištanc hráčov a povedať to mal už xykrát on a klub by sa už mal k týmto až ťažkým kiksom postaviť. Sú ako my-Slováci, bijú nás a držíme jak hluchý dvere a nedokážeme sa postaviť voči krivde!

singo1

3
2017-01-09 10:34:39

Vcera sa mali kopat tri penalty a hotovo .dve pre barcu a jedna pre ponorku.je to do oci bijuce ako sa piskne co a komu.realu prejde polmetrovy ofsajd faul pred golom pad modrica a niekomu sa nepiskne cista a umyselna ruka .jednoducho nepochopitelne co uz stvaraju rozhodcovia .barca vcera hrala dobre a zasluzila si plny pocet bodov.

FlorePerez

-4
2017-01-09 11:39:58

Pique je pokrytec. Ked Barcelona vyhrava, tak je vsetko v poriadku. Ked prehrava, za vsetkym je iba komplot voci Barcelone. Presne taketo vyjadrenie z neho robia iba smiesnu a trapnu figurku bez ohladu na to, aky kvalitny to je futbalista. Nikdy sa nevyrovna hracom ako Puyol, Iniesta, Messi, ktori sa k podobnym vyjadreniam nikdy neznizili.

quentin

0
2017-01-09 13:07:30

FlorePerez, odkiaľ si sa tu zjavil alebo aký iný nick tu ešte máš? A mimochodom, hral si niekedy súťažne kolektívny šport alebo individuálny a súťaž družstiev? Ak na to nemá tréner alebo šéf tímu, tak je doslova SUPER, ak sa nájde taký člen tímu! Hoci za cenu sankcií a na hanbu vedenia!

quentin

0
2017-01-09 13:12:11

A doplním sa, Carles Puyol bol ešte vášnivejší a XYkrát ho krotil Xavi, ale navyše bol tam Pep a iní manažéri, ktorí sa nebáli otvorene reagovať, hoci aj len diplomaticky. Či si fan len posledné 2 sezóny alebo provokatér z fans RM?

FlorePerez

-2
2017-01-09 14:09:51

Nie som fan ani jednu sezonu a ci som provokater, to necham na posudenia Vas ostatnych.

Ad ja a sport) futbal som hraval 14 rokov, dovolim si tvrdit, ze v ramci vtedajsich okolnosti na vysokej urovni. Ver alebo never, rozhodcovia zarezavaju muzstva aj na dorasteneckej urovni, najma ak hras proti favoritovi. Co uz, postazovalo sa, zanadavalo sa, ale islo sa dalej a nikto nemal potrebu robit som seba uplakane chuda.

FlorePerez

1
2017-01-09 14:10:09

Ad Puyol) Je rozdiel byt vasnivy a debilny. Puyolovu vasen obdivujem odkedy som mal moznost ho sledovat, bol to obrovsky bojovnik a srdciar. Co sa tyka respektu k superovi, vyjadreni alebo skutkov priamo na ihrisku, musim mu vzdat absolutorium. A uviest ako priklad zrovna Xaviho? Ved ten sa , najma ku koncu kariery, vyjadroval obdobnym sposobom ako Pique...

quentin

0
2017-01-09 14:31:41

FlorePerez, ďakujem za vysvetlenie Tvojho postoja. Nemýliš sa. No už ku koncu Carlesovej a Xaviho kariéry v Barce sa v Madride dejú veci, ktoré už od ich čias dennodenne poškodzujú nielen FCB, ale aj iné kluby na škodu Španielskemu futbalu! A každý malý vzhliadal k veľkému, ktorý by mal odvahu oponovať a brániť. V tomto prípade to vyšlo na Barcu a aj si to nie raz poriadne vyžrala! Otázka je, či Peréz nahradil Franca s požehnaním Kráľa a Vlády?Pozri football leaks. A prepáč, ak som ťa urazil.

FlorePerez

-2
2017-01-09 14:49:20

Vazim si Tvoju poslednu vetu. O Frankistickej ere nemam informacie z vela zdrojov. V jeho dobe ale bola situacia predsa diametralne odlisna. Ako zastanca silneho centralizmu samozrejme preferoval klub z hlavneho mesta, co malo za nasledok viacero spinavych rozhodnuti na spanielskej futbalovej scene. Je "logicke", ze si to cele musel "futbalovo" vyzrat najvacsi rival Realu, najma ked k tomu pripocitame fakt, ze bol reprezentantom oblasti so silne autonomistickymi sklonmi.

FlorePerez

-2
2017-01-09 14:52:05

Co sa tyka Florentina Pereza, mam pocit, ze jeho poziciu a schopnosti velmi precenujete. Je to elitny prezident, silna osobnost, ale taky obrovsky vplyv nema. A dovolim si tvrdit, ze po celkom turbulentnych obdobiach spojenych s pofidernymi personami vo Vasom vedeni by sa Vam silna osobnost ako Perez hodila.

FlorePerez

-2
2017-01-09 14:52:39

Po piatich rokoch bez ligoveho titulu pre Real a naslednych par spornych rozhodnutiach v neprospech Barcelony je pochopitelna snaha vidiet v tom nieco "viac", ale bez urazky - je to nicim nepodlozena, paranoidna fikcia. A koniec-koncov, nebolo to az tak davno, kedy boli misky vah naklonene na druhu stranu.

quentin

1
2017-01-09 14:31:54

FlorePerez, ďakujem za vysvetlenie Tvojho postoja. Nemýliš sa. No už ku koncu Carlesovej a Xaviho kariéry v Barce sa v Madride dejú veci, ktoré už od ich čias dennodenne poškodzujú nielen FCB, ale aj iné kluby na škodu Španielskemu futbalu! A každý malý vzhliadal k veľkému, ktorý by mal odvahu oponovať a brániť. V tomto prípade to vyšlo na Barcu a aj si to nie raz poriadne vyžrala! Otázka je, či Peréz nahradil Franca s požehnaním Kráľa a Vlády?Pozri football leaks. A prepáč, ak som ťa urazil.

quentin

1
2017-01-09 14:32:01

FlorePerez, ďakujem za vysvetlenie Tvojho postoja. Nemýliš sa. No už ku koncu Carlesovej a Xaviho kariéry v Barce sa v Madride dejú veci, ktoré už od ich čias dennodenne poškodzujú nielen FCB, ale aj iné kluby na škodu Španielskemu futbalu! A každý malý vzhliadal k veľkému, ktorý by mal odvahu oponovať a brániť. V tomto prípade to vyšlo na Barcu a aj si to nie raz poriadne vyžrala! Otázka je, či Peréz nahradil Franca s požehnaním Kráľa a Vlády?Pozri football leaks. A prepáč, ak som ťa urazil.

123456

-2
2017-01-09 15:29:54

Prez - zápas Real - Barca 0:4 (2015) čítaj čo sa písalo v Španielsku a hlavne v Madride. Len si to prečítaj

anko1963

4
2017-01-09 12:08:26

Možno sa pýtal Tebasa či videl ten jeho obranný zákrok.

cantres

-2
2017-01-09 12:54:07

kurzové sázení, velmi spolehlivé informace http://ventese.blogspot.cz

Jestper9

-2
2017-01-09 13:08:13

Pique nech sa zamyslí, prečo klub s takými hráčmi a s takými platmi sa musí spoliehať a prosiť a po zápasoch fnukať nad penaltami. Mohli byť .... Ano. Aj proti nám. To je uz v riti, ked sa takto vyplakáva. Nemoucnost v utoku a este povedia, ako dobre hrali. 70% držania lopty a vypadá to, ako oni ovládajú hru a tlacia. No okrem Messiho tyčky tam neboli poriadne šance. Možno Neymarove. Ale ked hráč s platom 21 milionov nevie riadne strelit z pár metrov a pogula loptu, lebo chce sa hrajkat, tak tak to vypadá.

quentin

1
2017-01-09 14:02:47

Jestper, len jedna jediná otázka. Prečo sa má zamyslieť G. Piqué? Nie náhodou tréner, teda Lucho? A nie je futbal kolektívna hra? Veď nám-Barce absolútne zlyháva spolupráca obrany-zálohy a útoku (zbytočné brzdenie útokov prihrávkami v línii, častejšie dozadu a pressing nulový! Skús pozrieť na zápasy Infantil B, čo tí chlapci robili a VYHRÁVAJÚ, rovnako teraz aj chlapci, čo hrali La Liga Promises a VYHRALI ju!). Niekde je chyba! Ale nie v Piquém!

Jestper9

-2
2017-01-09 13:08:14

Pique nech sa zamyslí, prečo klub s takými hráčmi a s takými platmi sa musí spoliehať a prosiť a po zápasoch fnukať nad penaltami. Mohli byť .... Ano. Aj proti nám. To je uz v riti, ked sa takto vyplakáva. Nemoucnost v utoku a este povedia, ako dobre hrali. 70% držania lopty a vypadá to, ako oni ovládajú hru a tlacia. No okrem Messiho tyčky tam neboli poriadne šance. Možno Neymarove. Ale ked hráč s platom 21 milionov nevie riadne strelit z pár metrov a pogula loptu, lebo chce sa hrajkat, tak tak to vypadá.

quentin

0
2017-01-09 14:08:41

A ešte pre pár ďalších, ktorí fandia, len keď to ide. Áno, teraz to našej Barce nejde. Kto z vás má každý deň 100%ne úspešný (povaľači, sockári, pseudofanúšikovia a fans RM alebo iných klubov, ktorí nemáte radi FCB, nereagujte, prosím)?

Jestper9

0
2017-01-09 16:39:04

Ja fandím aj ked sme hrali len pohar uefa a o tituloch snivali. Ale proste ide mi o to, aby najskor zacali hraci hrat a nie toto riesit. A prečo furt je na chybe Lucho? Je evidentne, že hráči na ihrisku hrajú slabo. Robia chyby, aké trener nenapraví za nich. Suhlasim. Dakedy obrana pomáhala utoku a utocníci presovali vela krát az po polku a vracali sa spat. Cely team bol ako jedno telo. Teraz to nefunguje. Ale aby problem nebol v tom, co doteraz kazdy velebil a čo bolo nasou pýchou. Lebo mne sa napr v prvom rade nepozdáva hra MSN.Nejak chlapci sebčia a zdá sa mi, že sa predbiehaju kto ma vacsieho

Jestper9

0
2017-01-09 16:42:28

Treber poskladal team, co vyhral treble a double. Ale fakt nehadzme to, ze oni hrajú zle a nie je to systémom. Tam proste jednotlivci chybujú. Jedina chyba jeho je, že ak,o keby sa bál siahnuť na hviezdy a nedáva vždy podla formy hrávať si myslím. Ak dáva do utoku hraca, tak Alcacera? Ak do zalohy tak Gomesa? Preco? Lebo vela stáli? Kvôli hre isto nie. A Turan tam vysedáva posledné zápasy co ci v utoku ci v zalohe je lepsi ako oni dvaja. Rakitič zrazu tiež sedí. Este nech je pravda, ze do City je na polceste, tak super. Zaloha na urovni stredu tabulky

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.