FC Barcelona má za sebou jednu z najhorších porážok tohto milénia. Katalánci po nepochopiteľne žalostnom výkone prehrali s domácim Paris Saint-Germain rozdielom triedy 4-0, aby si následne všetko hráči a tréneri dopodrobna rozobrali.

Luis Enrique má vo zvyku po zápasoch zvolať tradičné stretnutie jeho zverencov a trénerského tímu, ktorého účelom je rozanalyzovať si do najmenších dielikov uplynulé stretnutie. Táto streda nebola žiadnou výnimkou, keď sa mužstvo zhromaždilo, aby spoločne prebralo neľahký súboj proti PSG.

Tento míting bol však oproti ostatným vskutku rozdielny. Nelíšil sa pritom len svojou dĺžkou trvania, vzhľadom na to, že trval omnoho dlhšie než tradičných dvadsaťpäť minút, no jedinečný mal byť i svojím obsahom. V hráčoch mal vyvolať nemalé vášne, čoho reakciou bola podľa denníka SPORT napätá situácia v celom tíme.

Kľúčoví hráči Barcy počas celého stretnutia nahlas diskutovali a snažili sa prísť na príčinu katastrofálneho zlyhania z Parku princov. Najviac je zvyčajne počuť koučov, no tentoraz to bolo iné, slova sa chopili opory, ktoré sa nebáli prejaviť zreteľne svoje názory. Stretnutie bolo neobvykle napäté. Spôsob, akým z neho hráči odchádzali, ukázal, že svojím spôsobom rozhodne aj očistné, nám teda ostáva dúfať, že sa opäť dostane všetko do tradičného poriadku.

Zdroj: sport.es
Foto: archív, sport.es

barca888

27
2017-02-15 20:19:36

Toto nedopadne dobre...

tomessi

2
2017-02-15 20:31:25

Ak odide Lucho najskor ako to bude mozne, tak to dopadne dobre... po vcerajsku nema ziadny respekt ani moralne pravo viest Barcu... problem bude ak neschopne vedenie privedie podobneho blbca... minuly rok sme boli vyradeni v 1/4, teraz prakticky v 1/8 a o rok sa nedostaneme zo skupiny?
Samozrejme netreba robit unahlene rozhodnutia, ale ak stratime sancu na titul v lige mal by okamzite odist a zacat pracovat novy kouc... Visca el Barca!!!

Jhonys

-2
2017-02-15 20:36:12

po vcerajsku nema ziadny respekt ani moralne pravo viest Barcu... problem bude ak neschopne vedenie privedie podobneho blbca.. - děláš si pr*l? už minimálně za to, že tým dovedl do finále poháru a za to všechno, co pro nás udělal, to právo dokončit sezónu má...

Patland

24
2017-02-15 20:57:52

To je jeho zasluha? Ja mám za to ze jsme měli hodně sevřený půlky abychom vůbec do finále poháru postoupili. A při vší úctě, CdR snad není žádný měřítko. Už dlouho jsem neviděl opravdu dobrý výkon Barcy, bohužel:-( Téměř vzdy to stojí na MSN. Taktika, systém - nula.

Jhonys

0
2017-02-15 21:36:20

ano, je to zásluha celého týmu.

pepo46

4
2017-02-16 07:14:40

LE strácal kredit už minulú ezónu. Túto sezónu to dorazil. Tituly aj úspechy boli nie vďaka jemu, ale napriek jemu. Cirkulácia hráčov áno. Ale nie tak, ako to robil Lucho. Stalo sa v miulosti: do základu hráč, ktorý evidentne nemá deň. Ponechá ho este aj po polčase, strieda až posledných 25-30 minút. Nastúpi napr. Iniesta, ktorý musí vydať 2x toľko síl, ako keď by to striedanie prebehlo naopak.

pepo46

2
2017-02-16 07:15:00

Nedokáže koučovať a emotívne motivovať behom zápasu-presne ako Tata Martino. Jeho taktika - však MSN niečo vymyslí. Kúpy hráčov, ním iniciované (okrem Cillesena a Umtitiho) - absolútna katastrofa. Chová sa presne tak, ako v AS Rím.

Daniel9

14
2017-02-15 20:20:45

Podľa mna Lucha odvolajú no neviem

Poky

4
2017-02-15 22:01:49

Doufám.. protože to co včera předvedl, to byla poslední kapka..

sidi

22
2017-02-15 20:25:29

osobne si myslím, že hráči si povedali čo mali na srdci, a ak boli trochu sebakritické a nesnažili sa preniesť vinu jeden na druhého-keďže išlo o kolektívny výbuch, všetko sa môže zmeniť k lepšiemu.

MilujemBarcu

22
2017-02-15 20:30:15

chyby, ktore su podla mna : 1) nestála obrana, pomalý prístup k utocnikom supera, nerozvazna a pomala rozohravka
2) pomala a nekreativna zaloha 3)zavislost na Messim, ak jemu nevide zapas nevieme co mame hrat 4) ziadny pressing napadanie, bojovanie 5) nezmyselna rozohravka s brankarom, teraz v tejto forme to musime riesit dlhými pasmi , 6) malo strelby

Jaro500

16
2017-02-15 20:33:45

Akoze ja si neviem vysvetlit vcerajsi vykon, to bolo ako keby zabudli hrat futbal.. za tie prachy co beru, by mali dat toho aspon absolutne vsetko, aj ked sa nedari a prehrat so ctou.

BarcelonaPolis

1
2017-02-15 20:37:41

Nebylo by video, jak ti hřáči odchází? Nebo aspoň něco z tohooo

quentin

0
2017-02-15 20:41:33

Zaujímavý nadpis i článok. No, to sa dalo čakať. Chýba mi nejaké bližšie info, ktoré asi každý čitateľ očakáva.

Tomasisko

8
2017-02-15 20:43:43

je to jasne, hraci sa stavaju proti trenerovej taktike. len skoda, ze to neprislo o par mesiacov skor.

Patland

6
2017-02-15 20:59:48

Taktika : bezte na hřiště a ukazte co umíte, však ono to tam pak padne - to není taktika, bohužel:-((

BarcaFan4502

-1
2017-02-15 21:09:50

vcera to bolo uplne nahovno- prehrala barca a prehrala aj borussia moje oblubene kluby, dufam ze aspon dnes vypadne real

Bramir

0
2017-02-15 21:14:13

Lucho po sezone out !! teraz nie to nema zmysel teraz ho odvolavat lebo pokazil co sa dalo a novy trener to uz nespasi.

Patland

3
2017-02-15 21:25:00

Ale může dávat víc šanci klukům z béčka... Sezóna sice ještě není úplně ztracená, ale pokud udržíme LM, tak bych to tolik nehrozil a spíše se věnoval příštím sezonam. Aby se zase nestalo ze mladí odejdou a pak se stanou hvězdami jinde... Misto Paca mohl být Traoré, místo Digneho Grimaldo, napravo Bellerin, místo Gomese Thiago atd atd...management, tam pálí Barcelonu nejvíce bota. A LE ma opravdu problém se zpracováním hráčů

Patland

2
2017-02-15 21:25:39

Zapracováním*

cruyff

8
2017-02-15 21:35:45

príčinu tohto marazmu treba hladať v minulosti..to že Lucho prebral mužstvo v plnej kondícii, to každý vie, ale katastrofalný výber nových hráčov prináša teraz ,,ovocie,, Dovolím si povedať že v mužstve nemaju čo hladať aspon štyria hráči, ktorý sa stále viezli v závese top hráčov. Lucho mal odísť spolu zo Xavim k brikeťakom v plnej paráde. To že chýba v mužstve poriadny vodca dirigent a šef kabíny z vlastnosťami Puyola a Xaviho. Iniesta a Leo su len nosiči kpt pásky a so svojími velmi dobrými povahami su nenápadny a anarchia v kabíne nemá daleko od skutočnosti. Je predsa nepredstavitelné aby veduci mužstva, sympatický starý pán robil poriadky v kabíne, cez polčas a po zápase tlmil vášne niektorých hráčov, ktorý si robia čo chcu. To som nevidel ešte v nijakom klube. Na začiatku sezony som si narobil dosť ,,neprajníkov,, ked som bol nasr...že Xavi opustil fcb a nadával na Lucha, že od kedy vstupil na CN nepriniesol do mužstva nič horibilne a o taktike ani nehovorí. Jednoznačne kým sa nedoplni manšaft kvalitnými a skúsenými hráčmi, tak budeme len štatisti...visca..

sid1

2
2017-02-15 21:52:00

Ano, uz dlho sme tu nemali tvoje informacie od zdroja. Zaujimave,ze sme dali triple a double zatial s enriquem. Pokial viem bez puyola a xaviho. Tak tu prosim ta nekonspiruj, dostali sme natresk od bayernu oklepali sme sa. Teraz od psg. Otrepeme sa. Co by ine kluby dali za taku bilanciu ako mame.

LRDK

-2
2017-02-16 08:35:14

vieš niektorí sme tu maximalisti a potenciál fcb je niekde inde od toho čo Barca predvádza... a povedzme si na rovinu, bolo treba v lete priviesť toľkoto striedačkových hráčov alebo 2 top? A to, že Barca nemá lídra je pravda Pique ním evidentne nie je, keďže je to kabínový "vtipkár". Z nových hráčov to logicky nikto nebude, tým pádom nám ostáva len charizmatický tréner... LE ním proste nie je, jeho chyba to nie je robí s tým čo má k dispozícii, leadra proste nevykúzliš za rok dva.

sid1

4
2017-02-16 09:46:24

Ono by ma zaujimalo ci podobne myslienky sa pisali aj pri treble? Pamatam si to presne ako to bolo po tej prehre co sposobila ze odisiel Zubizarreta, vyzeralo to ako teraz, trener neshopny dement atd atd. Za tri mesiace genius. Ano hrame momentalne zle tuto sezonu ale na rozdiel od vacsiny si ja nemyslim, ze proste hocijake druzstvo dokaze hrat neustale dobre.

sid1

3
2017-02-16 09:48:39

Myslim, ze dalsiu sezonu sa to utrasie lebo aj posilam sa proste musi tazko hrat ked hra nie je dobra a kazde zle riesenie je hned rozoberane inac ako keby sme vyhravali. Gomez napr schytava kritiku za vsetko, aj gol co nedal ale napr kolko o oc cistejsich golov tento rok spalil Neymar? A kolko bodov to mohlo byt v lige naviac? Mozno by sme hrali inac mat v lige rovnaky pocet bodov ako Real a netriast sa pred kazdym zapasom.

LRDK

0
2017-02-16 11:24:38

Súhlasím s tebou v niektorých veciach, odhliadnuc od včerajška. Zápasy v Lige kde mužstvá zo stredu tabuľky nás prehrávali (myslím herne) prípadne nám robili obrovské problémy. Aký je tvoj názor na toto. Kde cena Neymara je možno hodnota tých klubov aj so štadionom. (Len pre ilustráciu, Ney v mojich očiach extrémne stúpol ak sa ešte vôbec dalo) Toto je problém v mojich očiach. Faktom je tiež, že kupujeme posily zo Španielskej ligy aby sa rýchlo adaptovali a moc im to nejde ani v tej la lige.

LRDK

0
2017-02-16 11:25:03

Nakolko som sa rozpísal part2: Taktiež sa mi zdá, že fyzicky sme na tom dosť zle aj napriek rotáciám ktoré sa diali kôli tejto časti sezóny. Škoda, že tu nie je IRC alebo niečo. Rád by som pokecal o týchto veciach real time nie takto v komentoch...

Nika10

12
2017-02-15 21:43:38

Nedá mi to, ale všetci sa neskutočne obúvate do Enriqueho, ale pozerali ste to včera? Veď sa ani nehýbali, neverím, že jeho taktika bola "postavte sa na ihrisko, stojte ako solné stĺpy a čakajte na zázrak Messiho". Už keby aj takticky to bolo dosť nanič, tak aspoň snaha hráčov, ale oni hrali odovzdane, bez chuti, bez všetkého.

Maskaral

2
2017-02-15 22:05:56

Pravdu mas veľkú pravdu

anko1963

10
2017-02-15 22:06:18

Tak aký je to tréner, ked si to hráči dovolia. Autorita jak bič. Viete si predstaviť Simeona z AM čo by robil, keby jeho hráči takto hrali?

s1ck

8
2017-02-15 22:12:13

a to že lucho 80 minut len stál alebo sedel na striedačke a nič nerobil to je tiež chyba hráčov ? alebo že streidal okolo 65 minuty ked už sa nič nedalo spraviť a nie hned cez polčas je tiež chyba hráčov ?

pepo46

0
2017-02-16 07:25:14

Presne tak. Pokiaľ má vedenie trochu rozumu, angažuje Sampaoliho.A bude treba minúť balík na nových hráčov. Chýba nám pravý bek. V zálohe behavý, konštruktívny hráč - 3 roky tvrdím, že by sa mala Barca pokúsiť získať Marca Verratiho. V zálohe nevidím jediného dynamického hráča - až na Iniestu, keď je "v pohode". Rakitič má pomalé nohy ako Fabregas. Je evidentné, že hráči LE prestali veriť. Dokaz-ešte som nepočul, že by hráč ako Busi po zápase povedal, že bola zlá taktika.

pepo46

4
2017-02-16 07:27:32

Nie, nezabudli hrať futbal. Mne to skor pripadalo ako koleltívna sabotáž. A trvá to od začiatku sezóny. Bohužiaľ.

Nika10

1
2017-02-16 12:49:13

To už je iná vec, no ak si nepamätáte, doteraz všetky vyjadrenia hráčov ku trénerovi boli o tom, že mu plne dôverujú. Ale asi nejde len o taktiku a ihrisko, ale o celkovú situáciu v klube a v šatni.

Patland

5
2017-02-15 22:25:37

Já nehodnotil jen podle včerejšího zápasu. Včerejší zápas jen ukázal v plné nahotě to co hrajeme poslední dobou vždy. Jenže PSG je top tým, navic hodně motivovany, takže tam to bylo do očí bijici. Ano, hráči nebojovali, souhlas. Ja ale tvrdím, že to ma příčiny někde mimo hřiště.

anko1963

9
2017-02-15 22:26:15

A ešte. Možno si spomeniete, ked dávnejšie tu bol článok o treste za neskorý príchod na tréning (pokuta 50 či 200? nepamätám presne). To je trest? Meškáš - najbližšie nehráš! Ako si takto vybuduje rešpekt? Nedávno ste ma vysmiali pri poznámke, že Vidal si to odniesol za zranenie pri futbasketbale ale ostatní za tú istú chujovinu ale bez zranenia nič (ved Alba je predsa v TOP 5 - čiže nedotknuteľný!) A ono sa to asi všetko hromadí...

cruyff

0
2017-02-15 23:11:27

-.-.

nepalko

1
2017-02-16 04:00:55

cruyff,ako môžeš povedať takú hlúposť,že Lucho prebral mužstvo v plnej kondicií ???? Za Guardiolu nás vyradila a Chelsea i Inter poslednú Pepovú sezonu vyhral ligu Real.Potom další rok Tito dostal debakel od Bayernu 4:0 a aj doma 0:3 ... Další rok trénoval Martino,ten rok sme nedokázali Atletico poraziť,ani v jednom zo 6 zápasov,Atleti vyhrali ligu a nás aj vyradili v Lige Majstrov...

nepalko

2
2017-02-16 04:06:34

Další rok Lucho narozdiel od MATRINA "Atlétov" pravidelne porážal,vyhral treble,aj minulí rok ligu,aj pohár,aj tento rok to vyzerá,že vyhráme pohár.Liga Majstrov sa nedá vyhrávať každý rok,však sa ani zatiaľ žiadnemu mužstvu nepodarilo dva roky po sebe vyhrať...Gurdiolu,Tita,aj Martina tiež v lige Majstrov vyradili...

nepalko

2
2017-02-16 04:16:56

cruyff,ked sme s Bayernom prehrali 4:0 a potom 3:0,čiže výsledný dvojzápas 7:0 Bol kapitán Puyol,síce bol vtedy zranený,ale určite niečo povedal,aj tak to nepomohlo... Vtedy v BAYERNE bol oficialne kapitán Xavi,aj ten nič nezmohol,to nejde o to kto je kapitán,tak ako teraz nič nezmôžu Messi a Iniesta vtedy nič nezmohli Puyol a Xavi ...

nepalko

1
2017-02-16 04:29:31

Ako mohol Luis Enriqué prebrať mužstvo v plnej kondícií,ked sme pred tým tú sezonu za Martina nič nevyhrali ????? To je u teba plná kondícia,ked nie je žiadny titul ??? A následný rok Bravo v lige 15 kôl bez inkasovaného golu,vyhraná liga,aj Liga Majstrov + pohár,MS. klubov,Europsky pohár.Minulí rok opäť liga a pohár a pred LE absolútne nič,bodka

nepalko

0
2017-02-16 04:20:10

cruyff,prečítaj si toto!!! Neviem kde tam Xavi na Enriqueho nadáva: https://www.forcabarca.sk/...

nepalko

0
2017-02-16 04:22:10

Toto povedal Xavi na Enriqueho: "Vždy budem Luchovým dlžníkom, pretože ma presvedčil, aby som predsa v Barcelone ostal. Povedal mi: 'Xavi, ešte jedna, jediná sezóna. Môžeš nám naozaj pomôcť. Dokážeme vyhrať všetko, som o tom presvedčený.' V ten deň som si povedal, že tam hore sa na mňa niekto musel usmiať."

fofo112

2
2017-02-16 10:04:25

Iné trénerské špičky ako je LE odchádzajú,tak nechajme to na hráčoch tí najlepšie vedia čo im LE prináša,poniektorí tu robite z neho spasiteľa FCB vyšla mu sezona a pol aj to len preto že hráči sa chceli uviesť v dobrom svetle,nezhody prišli nezmyselnými rotáciami,otrasnými nákupmi,predstavte si napr. Messiho najlepší hráč planety a sekundujú mu tam dve polená Roberto&Gomes Leo už nemá 25 rokov aby si neustále chodil po lopty,oni mu ich majú dávať do behu,no Leo ak che loptu musí si ísť hlboko pre ňu do pola,to už musí nasrať s prepáčením aj kludasa Messiho,toto tréner nevidí,mne to pripadá ako keby to nechcel vidieť,Leo je predsa rozhodujúci hráč jeho povinnosťou je strielať goly,ak by bol vpredu on a nie Gomes tak tú tutovku Messi dá a zápas by nabral úplne iný priebeh.Skratka a jasne LE úplne mimo a nemá barce čo ponúknuť ako sa hovorí zaspal na vavrínoch.

Fazy

0
2017-02-16 10:58:09

Lucho robí alchymistické pokusy s mužstvom. Neuznávam rotáciu ako ju robí on. Ja som 25 rokov hral futbal a na pomerne vysokej úrovni a bolo nepísané pravidla, že víťazná zostava sa nemí . Lucho to však neustále obmieňa. Nepamätám, aby dva zápasy za sebou hrala rovnaká zostava, aj keď ten predchádzajúci zápas bol víťazný. V zápase by mali nastupovať vždy Tí najlepší hráči, či už ide o ligový zápas, pohárový alebo LM. Len v prípade zranenia by mal hráča nahradiť iným, ale takým, ktorý by zapadol do taktiky a bol zdravotne absolútne v poriadku. Tu robí Lucho chybu, pretože každý zápas hrá iná zostava a tým chýba mužstvu zohratosť. Napriek tomu si myslím, že hlavnou príčinou potupnej prehry s PSG bol najslabší výkon za posledné možno tri sezóny a ten sa nedá ničím ospravedlniť. Podľa môjho názoru Barca v LM skončila.

fofo112

-1
2017-02-16 11:46:16

máš môj súhlas, kto nehrával vrcholovo futbal,nikdy nepochopí,čo znamená víťazná zostava v prvom rade je to pohoda v mužstve,zohratosť mužstva, hráči sa nájdu aj naslepo získajú sebadôveru, motiváciu,a psychickú pohodu. Ak zasahuješ neustále do zostavy,začne pracovať psychika hráča, ktorý stráca vieru v seba a tým pádom ide forma rapídne dolu. príklad Rakitič,poniektorí tu zabudli aký prínos bol pre hru nášho mužstva až ho začal rotovať podla mna nie kvalitnejšími hráčmi,poslať hráča jeho kalibru na 20 minut do rozbehnutého zápasu, ten tlak s ním tak zamáva,len aby som neurobil chybu a sústredenie pod tlakom tie chyby samozrejme prináša. Presne ako píšeš rotácie sa vždy robili pri zranení,prípadne sa striedal ten hráč ktorí najviac horel.

BarcaFan4502

1
2017-02-16 22:35:26

Lucho out
Sampaoli in

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.