vs. Juventus
o 1d 0h 43min
ČLÁNOK
článok

VIDEO: Kontroverzie v zápase proti Atléticu

08:24, 15. 10. 2017, Lukas ZÁPASY

V šlágri kola La Ligy medzi Atléticom Madrid a Barcelonou nechýbali ani kontroverzné situácie. Po analýze videozáberov sa zdá, že hlavný arbiter Mateu Lahoz sa nevyvaroval chýb.

Dvojica najkontroverznejších situácií zápasu sa týkala hráčov Atlética v obrane. V 44. minúte bol Leo Messi výrazne kopnutý Gabim, no arbiter ukázal hrať ďalej. Spočiatku nebolo jasné ani to, či faul prebehol v pokutovom území alebo ešte pred. Mundo Deportivo aj Sport tvrdia, že malo ísť o pokutový kop, madridský denník AS zas píše o faule pred šestnástkou.

Druhou kontroverziou je ruka hráča Atlética Madrid vo vlastnom pokutovom území, ktorá pozornosti hlavného rozhodca takisto unikla. Hráči FC Barcelona sa domáhali pokutového kopu, no bývalí rozhodcovia dali Mateuovi Lahozovi za pravdu. Niekdajší rozhodca v španielskej lige, Iturralde Gonzalez povedal, že "pokutový kop nemal byť, pretože hráč ruku od lopty sťahoval." Andujar Oliver, ktorý pracuje ako expert pre denník Marca má podobný názor: "V pohybe hráča Atlética nie je vidieť úmysel. Rukou cúva a lopty sa dotkne úplne neúmyselne. Mateu Lahoz rozhodol správne, keď pokutový kop neodpískal." V každom prípade, katalánsky denník Sport má iný názor a pokutový kop sa podľa jeho redaktorov mal pískať.


zdroj: as.com mundodeportivo.es
foto: as.com

© 2010, Autorské práva ForcaBarca.sk. Všetky práva vyhradené. Opätovné vydanie alebo rozširovanie obsahu tejto obrazovky bez predchádzajúceho písomného súhlasu je výslovne zakázané.
Diskusia
08:51 15.10.2017 ∙ thomee
- 1 +

ved to nebola ani ruka na tom videu. hrac sa dotkol lopty stehnom.

10:03 15.10.2017 ∙ eR1k
- 17 +

bola to ruka ale neumyselna a relativne aj pri tele spravny verdikt.....pri tom faule na messiho sa malo piskat

12:23 15.10.2017 ∙ Ortiz
- 0 +

Tohle je ruka u tela ?? dyt ji natahl od sebe a zblokoval tim centr. Jasna 10 !

14:42 15.10.2017 ∙ kov3
- -4 +

Kto nie je slepý, videl, že rukou sa ani nedotkol...

14:05 15.10.2017 ∙ RE3Holypal
- 4 +

presne ako napísal expert, žiadny úmysel tam nebol a ruku sťahoval od lopty aby ju nehral.. nenatiahol ju od seba ortiz, ale dával ju za seba+ lopta hral ju stehnom od kt. sa mu odrazila do ruky za chrbtom.. správne neodpískané imo, aj podla pravidiel

Ak chceš pridať komentár musíš sa registrovať
Alebo môžeš použiť Facebook login