Messi sa najlepším hráčom sveta nestane. Dnes bola totiž zverejnená finálová trojica FIFA The Best, v ktorej sa ocitli Cristiano Ronaldo, Luka Modrič a Mo Salah. V najlepšej desiatke hráčov sa nachádzajú ešte De Bruyne, Varane, Griezmann, Hazard, Kane a Mbappe.

Pred týždňom si cenu pre najlepšieho hráča sezóny od UEFA prevzal Luka Modrič. Medzi najlepšími hráčmi chýbal Leo Messi a dnes je tomu podobne aj v prípade ocenení, ktoré udeľuje FIFA. Argentínčan v uplynulej sezóne získal dvojicu trofejí, získal aj Trofeo Pichichi a Zlatú kopačku či bol najlepším hráčom v mnohých ďalších štatistikách, no Argentíne sa na Majstrovstvách sveta v Rusku nedarilo.

Najlepší brankár:

Thibaut Courtois
Hugo Lloris
Kasper Schmeichel

Najkrajší gól:

Cristiano Ronaldo
Kevin De Bruyne
Antoine Griezmann
Eden Hazard
Harry Kane
Kylian Mbappe
Lionel Messi
Luka Modrić
Mohamed Salah
Raphael Varane

Najlepší tréner:

Zlatko Dalić
Didier Deschamps
Zinedine Zidane

Najlepší tréner ženského mužstva:

Reynald Pedros
Asako Takakura
Sarina Wiegman

Najlepšia hráčka:

Ada Hegerberg
Dzsenifer Maroszan
Marta

Najlepší hráč:

Cristiano Ronaldo
Luka Modrić
Mo Salah

zdroj: sport.es
foto: sport.es

Zmazaný užívateľ

top komentár
65
2018-09-03 15:45:50

Skoda slov. Najvacsia hanba tejto ankety bude ked jej vitaz - penaldo sa bez timu ktory mu celu sezonu nahraval do prazdnej brany a perezovho marketingu nedostane ani do top 100

majkl111

top komentár
58
2018-09-03 15:50:15

to je svinstvo ktore nema obdobu takto degradovat pravdepodobne naj hraca historie to musia citit aj ty fanisikovia ktory lea nemusia leo vyhral dve trofeje plus naj strelec v lige aj v europe suverene najviac , ty traja nominovany nevyhrali dokopy co leo to je do neba volajuca nespravodlivost to uz ani na smiech neni

Couthinha23

23
2018-09-03 15:55:50

Už ma nezaujíma že King Leo nieje nominovaný medzi najlepšími hráčmi premňa vždy bude a je najlepší hráč sveta rád by som to prial s tejto trojice Salahovi alebo Modricovi ale pravdepodobne to bude kto iný než Ronaldo nepochybujem o jeho kvalitách ale Leo je iný level Visca el Barca!

Peter_Z

18
2018-09-03 15:55:55

Je to hanba no pre mňa bude stále najlepší hráč na svete :)

Zmazaný užívateľ

30
2018-09-03 15:57:45

Medzi tromi najlepsimi nie je majster sveta :D :D :D A pritom je to anketa FIFA... Tento rok padli na totalne dno z ktoreho sa tato trapna anketa uz nikdy nevyhabe

dany12

top komentár
58
2018-09-03 15:59:02

vtipné taky je že bale dal rovnaký gol ako ronaldo a dokonca vo finále a neni ani v top 10 :D

Zmazaný užívateľ

31
2018-09-03 16:00:05

Marketing nepusti. Bale si zabudol vypchat trenky a ukazat tehlicky na bruchu

dany12

4
2018-09-03 16:01:26

Asi tak :D :D

KlidnyRMfanda

0
2018-09-03 16:07:48

Bale v nominaci je, zřejmě je tam někde chyba

Anonym657

3
2018-09-03 16:40:01

Ale v nominaci o nejhezčí gól roku...

Zmazaný užívateľ

-9
2018-09-03 16:55:17

Ale to by klidny fanda musel mat IQ aspon 5

mentor

3
2018-09-03 17:13:46

Máš pravdu, je tam chyba. V zozname je napísaný Varane namiesto Balea.

Zmazaný užívateľ

34
2018-09-03 16:06:05

Nech uz konecne niekto povie co su kriteria na vyber najlepsieho hraca! Byt majster sveta nestaci, byt majster krajiny nestaci, vyhrat domaci pohar nestaci, byt najlepsi strelec celej europy nestaci. Tak co potom treba vyhrat? Naozaj staci len prejst tromi kolami vyradovacky LM vdaka rozhodcom?

barcelonista29

21
2018-09-03 16:20:46

Stačí hlasovať za svojho favorita. O tom to celé je, veď taký Kozák, bude hlasovať za Ronalda aj po kariére. Tieto ankety stratili už dávno hodnotu. Naposledy mala podobná anketa zmysel a reálne odzrkadľovala výkony v roku 2015. Aj to môžme špekulovať, že v top3 mal byť Luisito na úkor Ronalda. Hlasujúci zo Zimbabwe napríklad, ani nemajú možnosť sledovať zápasy pomaly a len sa to dočítajú z médií, kde vyhráva PR nad výkonmi. :D To je niečo podobné, ako keby som ja chcel hodnotiť kvalitu snehu na Antarktíde, hoci som sa to dočítal len v médiách :D Tak nejak...

pepo46

17
2018-09-03 16:41:39

Presne tak. Bohužiaľ, o tom rozhodujú primitívi presne takí istí, ako je Kozák. Ale ten je medzi nimi extra-hviezda.

Vladinko

-24
2018-09-03 16:53:53

S tým primitivom hrá naša repre konečne dobrý futbal, ty idiot

Zmazaný užívateľ

17
2018-09-03 17:29:48

Dobry futbal? Pod kozakom?? Nula striel doma s anglickom, nula striel s nemeckom, v slovinsku jedna strela, murovat aj s cyprom, sfetovany nesofer vajs v repre, tupy skrtel kapitan. Na hru nasich sa neda absolutne pozerat. V anglicku sme ich mali nacatych, ne, borovicka to kazal zavriet a konec. Len branit, branit a branit. Hrame nepozeratelnejsi futbal ako grecko. Z takej lahkej skupiny nepostupit ani do baraze je na minutovu vypoved. A ten saso este vyplakava, ze nas zarezali rozhodcovia. Chudacik nas maly. Kozak je parodia na trenera, ktory ani so vsetkymi rezesovymi peniazmi nevyhral ani nas blby titul, aj ten si musel kupit od trnavy... Taku generaciu ako mame teraz sme este nemali a vrazdi ju takyto gaspar.

Barca_kingL10M

1
2018-09-03 18:24:15

Valverde je kráľ oproti kozákov to je jeden prepitý chmulo

Cafu

4
2018-09-03 20:04:32

Jedná vec je komu dá Kozák svoj a stým nesúhlasím ani Ja,ale urážať ho za to čo s repre dokázal tak to je už moc.S kadrom kde má jedného útočníka ktorý sa ešte v žiadnom klube poriadne nepresadil a hráčmi ktorý vo svojich kluboch po väčšine sedia na lavičke+hráči z Kataru a Americkej MJ tak toho dokázal dosť. Na rozdiel od Valverdeho ktorý má v kádri najlepších hráčov a z niektorých zápasov pod jeho vedením bolia oči.A najväčší podiel na tom, že Messi nie je nominovaný má práve on,svojov posratou taktikou na súperových ihriskách.

Zmazaný užívateľ

-3
2018-09-04 08:00:02

No, kto hra v zaklade a koho ma na lavicke, za to moze Jozo Borovicka sam. On ich totiz nominuje. A ked na pripravne zapasy nominuje Hamsika (!!!), kde ma hladat tych novych hracov, tak to je zas len a len jeho chyba, ze povolava stale tych istych 15 hracov. Keby nie je zadubeny a zahladeny sam do seba, tak vyskusa aj inych. Ale unho bude radsej hravat sfetovany vajs, pomaly kucka (vdaka za gol v slovinsku), slabucky mak, hubocan ci gyomber. Takze vyplakavat nad slabou lavickou moze kozak iba vdaka sebe. Keby neskonci durica sam, tak doteraz sa tam planta spolu s precedovym pudlikom a lamacom noh skrtelom. A skriniar by pri nich sedel. Taky progresivny je nas lunochod a vrah futbalu kozak.

Mourinhov_Prst

9
2018-09-03 16:56:58

Kriteria su jednoduche: 1.hrac ktory ma vyhrat tuto,,anketu,, musi byt majster sveta+ vyhrat LM+ byt v tychto sutaziach zaroven aj najlepsim strelcom a zaroven ziskat zlatu kopacku za najvacsi pocet golov v europe. Ak niesu vsetky tieto podmienky splnene, tak je tu druha moznost: Hrac sa musi volat ronaldo a musi dat aspon 3 goly vo vyradovackach LM.

Zmazaný užívateľ

19
2018-09-03 17:01:07

Vies co je sranda? Ze aj v sezone ked bol Neuer majster sveta a vitaz ligy majstrov, bol najlepsim futbalistom penaldo :D :D :D

forcacadca

8
2018-09-03 17:16:22

Ale nebol naj strelec

Mourinhov_Prst

17
2018-09-03 17:22:26

Ja viem. Pekne vidno ako je buznaldo preferovany v urcitych kruhoch. Vsade z neho robia najlepsieho. Este aj pravidelne vo videohre FIFA. A ten jeho koeficient driblingu :D :D Ale ze sa este aj Salah dostal pred Messiho? Liverpool nevyhral nic, ani Egypt a co sa tyka cisiel, tie mal Messi vo vsetkom lepsie. Salah dal akurat viac golov v LM. FIFA je ocividne zaujata bud proti Barcelone alebo proti Messimu.

Zmazaný užívateľ

16
2018-09-03 17:48:25

Kedze barcelona dostala ako prva ban od FIFA tak hadaj voci komu :D A hadaj komu bol ban zruseny. Nic sa nedeje nahodne...

sid1

19
2018-09-03 16:12:12

by ma zaujimalo pozadie nominacie Salaha - majster sveta ani anglickej ligy nie. sice fantasticky hrac ale Leo je individualne inde. Plus ma titul aj domaci pohar teraz superpohar. Najlepsi strelec europy plus dotlacil argentinu na MS. Sialene, ze nie je v prvej trojke.

Zmazaný užívateľ

9
2018-09-03 16:57:31

Salah mal svoju zivotnu sezonu ale aj tak sa nedostal na uroven Messiho, ktoru si Leo drzi uz minimalne 10 rokov vkuse. Bohuzial Messi na seba nasadil taku "laťku" že pokial nebude 100x lepsi ako ostatni tak ziadnu anketu uz nevyhra

Andrejomus

8
2018-09-03 16:16:33

Trapas....

Barca_kingL10M

7
2018-09-03 16:18:57

To je nominácia na zlatú loptu ? Ak ano hanba a ak to vyhrá henten buzerant s prepáčením tak si zožeriem všetky topánky

Tom10Fantasy

6
2018-09-03 16:19:44

na FIFA The Best. ale na Zlatu loptu to bude vyzerat podobne.

Anonym657

6
2018-09-03 16:41:42

Dobrou chuť :D

Barca_kingL10M

3
2018-09-03 16:46:36

Ďakujem vopred ale ešte ma nestras dúfam že to vyhra luka

Anonym657

-1
2018-09-03 20:09:20

Já taky.. :D

LaBrie

1
2018-09-03 18:21:00

To mi je ta luto, vsak to nestravis :)

Barca_kingL10M

0
2018-09-03 20:22:41

Budem si musieť nahlásiť termín na výplach žalúdka alebo sa bude stačiť pozrieť na buzerantovu fotku?

Tom10Fantasy

-2
2018-09-03 16:22:27

Ronaldo okrem najlepšieho hrača vyhra aj najkrajši gol.

harry525

22
2018-09-03 16:31:14

Nevzrusujme sa... Je to proste tak... Takemu hracovi, ako je Ronaldo, hracovi, ktory ma marketingovu stranku zmaknutu na 200% proste stacia tri, styri zapasy na jar, aby bol najlepsi... Ja dam ruku do ohna, ze keby namiesto Ronalda by tam bol povedzme Suarez (mal by uplne rovnake statistiky, priebeh sezony atd...), tak by sa nedostal ani do Top10 aj keby sa posral.... Proste budem sa opakovat - "Ronaldovsky" paradox, ktory som uz opisoval.... Taktiez jeho noznice budu v uputavkach a v reklamach na galavecer... Na Baleov fantasticky gol vo finale sa uz samozrejme zabudlo....:D fuj je mi na grc.

peterkrcmar

11
2018-09-03 16:31:44

Za Messiho nikdo nelobbuje a v dnešním světě je to holt důležité ... nerozumím tomu jaké jsou kritéria úspěchu v těchto anketach ale pokud skutečně “zasedne” ke stolu tucet “odborníků” kteří mají dane noty - není se pak čemu divit ... Messi je zda se neoblíbený prave kvůli tomu co každoročně dokazuje ... být nejlepsi automaticky neznamená nekonečnou slávu - dnes jsou důležitá úplně jiná kritéria ..

Barca_kingL10M

6
2018-09-03 16:32:22

Ďakujem za odpoveď ale teraz ma asi jeblo prepáčte že tak sprosto ale nejaký liecik na ukludnenie by ste nemali? Lebo o chvíľu mi vubuchnu nervy a niečo rozbijem najviac sa bojím toho že to bude celý byt.

Cafu

3
2018-09-04 08:22:35

Kusni si do riti Ty histerka.

dany12

2
2018-09-03 16:33:41

Je jasný že v tejto sútaži poslednou dobou nejde o futbal ani celkovú sezónu atd. Radši by sme sa v tom nemali moc vrtať alebo by nás už nikto nemusel vidieť

Mattolm12

7
2018-09-03 16:35:05

Podľa mňa už Messi nemusí vyhrávať nejaké skorumpované ankety,nemusí nikomu nič dokazovať...normálny ľudia vedia kto je najlepší

harry525

6
2018-09-03 16:40:00

A bude to aj teraz takto... Viete si predstavit to medialne sialenstvo, ak sa mu podari dat gol za Juve?....blee

Barca_kingL10M

2
2018-09-03 16:43:33

Keď aj anketu there best 2019 vyhra a na konte nebude mať viac ako 20 gólov to ho už precenujem tak to čo bude sa vysmejem do ksichtu každému decku v rodine ktoré mu fandí a tých je neúrekom. Ale ešteže je okolo mňa viac ľudí bez demencie a šedého zákalu čiže sa to ako tak dá zvládnuť

pepo46

9
2018-09-03 16:45:36

Za 3 zápasy ho zatiaľ nedal. Len behal ako odtrhnutý vagón. Čo je ale jasné - asi ste si to všimli - tu sa nerozčuľuje, ak mu niekto neprihrá. Madžukič (ktorého nemusím) ho má na háku, rovnako ako Pjanič.

Barca_kingL10M

15
2018-09-03 16:48:47

Sa priznám že Keď hrá juve tak očkom sledujem zápas a z celého srdca mu želam aby ten smatlak nedal gól a zatiaľ sa mi to darí :D

ximpp

2
2018-09-04 09:22:08

Dívám se na ty zápasy a mám několik postřehů:
1. Je poznat, že tam nemá Luku, Marcela, Kroose či Benze. Současní spoluhráči mu nejsou schopni zajistit takový servis, aby se mohl na konci akce proslavit.
2. Po dlouhé době jsem jej viděl hrát kombinačně a kolektivně. Ne že by se dal srovnat s Messim, ale hodně se snažil, nic jiného mu vzhledem k bodu 1. ani nezbývá.
3. Italská liga je podstatně slabší než španělská, proto může nastat bod 2. V LaLize by kombinovat už nedokázal.
4. Doufám, že mu průměr nastřílených gólů na zápas zůstane po celou sezonu na současné hodnotě!!!
:-)

Barca_kingL10M

1
2018-09-03 16:43:57

*the

mito669

6
2018-09-03 17:02:01

Ani jeden nemal byt v tej akoze TOP 3 :) mozno ak prizmurim oko tak Modric ale ostatni dvaja isto nie...

harry525

17
2018-09-03 17:05:39

Toto nepotrebuje komentar - https://m.facebook.com/...

Nalim

18
2018-09-03 17:09:29

Pozeral som všetky zápasy Juve. Média čakajú na boha kedy kopne penaltu ( ak mu ju dajú kopať) alebo doklepne. Hráči Juve ho majú za šaša zauzlil si nohy potokol sa nebola penalta. Ta nenávisť ľudí proti Penaldovi vyplýva aj ako dôsledok týchto smiešnych a trápnych ankiet. Ronaldo je najlepší buzi futbalista na svete...

Barca_kingL10M

2
2018-09-03 17:12:59

Davam plus

Zorrrro

1
2018-09-03 17:23:19

Ja som rad ze tam neni, ma to viac pozitiv:
1. Messi sa moze kludne sustredit na svoje vykony a nemusi ho traumatizovat ze zase prehral v marketingovom suboji s niekym kdo ma marketing inde ako on.
2. moze ho to nakopnut k lepsim vykonom (viditelne to bolo v poslednom zapase, kde ziaril ako diamant).

Zmazaný užívateľ

7
2018-09-03 17:52:53

Suhlasim a verim ze sa na trej trapnej saskarni ani neukaze a radsej cas stravi oddychom

FcbMun10

8
2018-09-03 17:51:23

Načo budú hrať hráči v domácej lige keď ocenenia sa dávajú len za LM ? Čo viac dokázal Salah ako Messi ?

FcbMun10

3
2018-09-03 17:52:43

Tým že ocenenia sa dávaju len za LM som myslel Ronalda.

Zmazaný užívateľ

14
2018-09-03 17:53:59

Salah vo svojej najlepsej sezone dokaze to co Messi vo svojej najhorsej sezone

Barca_kingL10M

7
2018-09-03 18:06:46

Lea nikdo nikdy neprekona

Anonym657

-3
2018-09-03 20:12:01

Neříkalo se to i Pelem?

Barca_kingL10M

-1
2018-09-03 20:27:51

Leo nie je Pele nehovorím že Pele je zlý je to legenda ale myslím že keď skončí Leo viem že možno nebude mať titul MS ale pre ľudí ostane v srdci a v pamäti kôli tomu ako sa hovorilo o malom mužovi ktorý dokázal nemožné

Anonym657

4
2018-09-03 20:35:26

Já to myslel jinak.. Když byl Pele na vzcholu/koncil kariéru, tak se říkalo, že lepší hráč se už nenarodi...

strekino

9
2018-09-03 18:09:06

zistili, že tieto ocenenia sú len pre smrteľníkov.. nemožno Lea s nimi porovnávať..

Barca_kingL10M

0
2018-09-03 18:21:06

Pravda pravda ;D

BarcaTheBest

12
2018-09-03 18:29:40

V posledných rokoch sú ocenenia tohto typu len fraškou, a tento rok to len potvrdil na 100% tým, že v top 3 sa nenachádza Messi, čo je absolútny nonsens.... Zaujímalo by ma čím sa tí páni čo o tom rozhodujú riadia, akými kritériami, pretože ak sa pozeráme na predvedenú hru, Messi v tomto nemá konkurenciu, ak sa pozeráme na štatistiky, tak sme na tom rovnako, tento rok mal znova bezkonkurenčne najlepší, a ak sa pozeráme na trofeje, tak znova by tam minimálne namiesto salaha mal byť, kedže ten nevyhral nič... Čiže ak sa na to pozrieme triezvo a objektívne, tak nijako to nevychádza aby Messi nebol v top3, čistá fraška... Ak by mal taký rok Salah/Ronaldo, aký mal Messi, tak by tu z nich robili polobohov a už by dávno mali vyhraté všetky ocenenie, ale že to je Messi, od ktorého sa očakáva takýto výkon každý rok, tak je to nepodstatné, lebo tento rok neprekonal dosť rekordov... smutné

Amamnonys

6
2018-09-03 19:00:18

FIFA je prehnita skorumpovana asociacia tpfuj a Messi je kral tak ako v NBA James....co vyhral salah?to uz tam mohol byt cavani mbappe griezman...este raz tpfuj a sran na fifu

Kdesssi

-19
2018-09-03 19:49:07

FIFA the Best, je asi nejobjektivnější soutěž protože, je nejvíce globální, o prvenství rozhodují trenéři a kapitáni národních týmů, novináři a fanoušci, přičemž každá skupina má čtvrtinu hlasů. Nevim co chcete víc, góly proti Huesce se fakt nepočítají.

Tom10Fantasy

2
2018-09-03 20:00:27

ani proti bayernu

Patland

9
2018-09-03 20:07:16

Ty jsi ale debil:-)) A co góly a hra třeba v El Clasicu?

Anonym657

2
2018-09-03 20:13:05

To, že hlasují fanoušci je faaaaaakt objektivní xDDD

Kdesssi

-2
2018-09-03 21:02:50

Mají jen 25% hlasů, jestli teda vůbec rozumíš o čem píšu.

Anonym657

-1
2018-09-03 21:05:11

Ano, chápu, ale i 25% je dost :)

Zmazaný užívateľ

-2
2018-09-03 20:56:11

Skap do rána ty madridska stetka

Kdesssi

-1
2018-09-03 20:58:12

Jsi opravdu inteligentní chlapec.

Zmazaný užívateľ

-2
2018-09-03 21:07:07

Čo chceš zbyňku? Na papuli?

Kdesssi

-2
2018-09-04 05:31:05

:-) tak teď to je vážné.

Zmazaný užívateľ

-2
2018-09-04 09:01:15

Zavri si picu zbyňku. Lebo ti ju zavrie niekto iny

frkmrk

3
2018-09-03 19:54:10

Je to jedna velka fraska, ale:neviem kto a ako,by mohol poziadat FIFU , ake su kriteria na tieto ocenenia,ved odbornici co tam sedia a urcuju rebricek naj, s prepacenim musia byt velmi zaujati, ak nie podli na hlavu,ved kto sleduje najkr. hru celkovo a nezaujato,pritom ODBORNIK,by nemohol dat takyto rebricek,som sklamany, som rozladeny a zacinam sa bat uz aj tejto sezony, ci uz neni urcena aspon cast rebricka.

frkmrk

9
2018-09-03 20:01:42

Neviem Kdesssi, ale zrejme si jeden z nich, uz by Ti mohlo dojst, ze Pygmejovia zatial poculi len meno Ronaldo a to si podavaju po celom pralese bubnovanim a mozno nevedia ani to, ze hra futbal.

milos970

1
2018-09-03 20:06:58

:D

Anonym657

0
2018-09-03 20:13:46

:D :D

Lionelko

0
2018-09-03 20:07:31

Hanba

Vladinko

5
2018-09-03 20:18:47

Ale vy čo cakate? Veď sa pozrite na systém hlasovania..
A čo najviac vidno v telke, čo najviac rezonuje médiami? Kde je najviac pozornosti a emócií? Správne, v lige majstrov.. áno, La Liga je síce dlhodobá súťaž- ale to nikoho nezaujíma, divácky priemer v telke na zápas LM a na zápas La ligy je niekde úplne inde..
LM je proste ťažiskova súťaž v každej ankete kde bude tento systém hlasovania..
A tam Ronaldo vyhral, vystrihol gól roka proti juve, naproti tomu Messi bol neviditeľný proti AS Rím tak ako celá Barcelona..a ako to už býva, zlyhanie celku sa často pripíše najvýraznejšej osobnosti- Messimu..
Jediná súťaž kde sa to dalo zvrátiť boli MS, lenže aj tam bol Ronaldo vďaka hetriku španielom výraznejší..
Nikto nevravi, že to je spravodlivé, ale každému, kto si pozrie kto hlasuje to musí byť logické a viac menej jasné..
Tak nepíšte sračky, že to je kvôli Ronaldovym tehlickam a marketingu- to všetko mal aj vtedy keď vyhrával Messi..
Tak buď postavte Messimu tím, ktorý bude vyhrávať tie najväčšie zápasy alebo placte a banujte ďalej, že plytvate jeho talentom tým, že idete proti AS Rím betónovat výsledok..

Zmazaný užívateľ

2
2018-09-03 21:17:18

Máš pravdu vladinko. Barca nemala ísť do ríma betonovat. Stačilo aby si kúpila rozhodcu ako to urobil den nato real. Ale my nie sme francovi prasivi psi ktorí pre úspech zapredaju aj vlastnú matku. A inak ako ide život v Ubli?

LaBrie

3
2018-09-04 12:53:43

Bale dal vo finale podobny gol ako Penaldo v semifinale, ale stale vychvaluju len ten Penaldov.

Barca_kingL10M

1
2018-09-03 20:43:46

Ooooojjj hattrick proti španielsku 1.gol ok 2. Gól penalta jasné že ju nedaroval veď on ti jebe to si radšej gule odreže 3. Gól chyba de geu. Ronaldo dostal Portugalsko na ms ?Nie
A čo Messi argentinu? Áno
Najviac gólov v lige najviac asistenci najviac vytvorených šancí?
Povedz mi prosím ako napomohol Ronaldo realu v LM keď hrali finále semifinále hmm? No daj tým že v šestnástke stal? Zajebal nožničky z päťky aha. Bale zo šestnástky a vo finále kamosko! Vieš čo mal robiť tento buzerant v nominácii jedine tak čistiť zem lebo si tam nezaslúži byť . Aj v 2016 ME finále picu ukázal v druhom polčase sa jebol o zem nwm či krámy dostal a zvyšok času dobre že mu zlatá žila nevyskocila za svojím trénerom poskakoval a hovno dokázal ale on tam dostal Portugalsko to sú reči debilko ako napr ozran Kozák ktorý asi nevidia čo sa deje na ihrisku? Vieš koho presviedcaj dochodcov pred tescom ani tý ti neuveria:D

Vladinko

-7
2018-09-03 20:50:31

Prečítaj si čo som napísal alebo na mňa nereaguj..napísal som, že to nie je spravodlivé, ale LM je anjsledovanejsia súťaž..a ty debil mi tu začneš písať o juhoamerickej kvalifikacii- kto z hlasujúcich ju podľa teba sleduje? Nikto ty debil


Ale čo riešim, to mám za to, že sa bavím s retardmi, čo napíše "tý dôchodcovia.."
4. Ročník ZŠ

Zmazaný užívateľ

2
2018-09-03 20:57:58

Komu hovoris debil ty madridska prostitutka? Dufam že ty a tebe podobní madridioti skapu aby bol svet krajšie miesto

Barca_kingL10M

-1
2018-09-03 21:29:11

Ten 4.rocnik to je hejt lebo ak hej tak trapny a tebe podobný keď sa pozerajú ľudia na ME tak na COPA America duplom ty chmulo prijebany. Že nikoho nezaujíma americká ona len ME áno že jaj viem lebo tam buzerant preslapuje? Hlavne že nikoho nezaujíma čo dokázal Penaldo lebo není toho veľa že ale tak čo sa čudujem už len kvôli diskriminácii ho tam museli dať aby si ľudia nemysleli že fifa nejak odsudzuje teplych. Pravda je kruta čo a veľmi bolí ? Dobre že sa médiá neposrali keď vyhral 3 krát za sebou LM teda nie on ale real. A to že Leo s barcou vyhral dvakrát treble to nejak prehliadli ľudia podobný Kozakovi. Vieš ako sa hovorí nevieš nerieš choď si laskat ešte keď tak popros tatka nech ti precita biografiu buzeranta a môžeš ísť spať aby si zajtra doniesol z toho 4.rocniku aspoň dve jednotky. Dobrú noc

Barca_kingL10M

-6
2018-09-03 20:43:47

Ooooojjj hattrick proti španielsku 1.gol ok 2. Gól penalta jasné že ju nedaroval veď on ti jebe to si radšej gule odreže 3. Gól chyba de geu. Ronaldo dostal Portugalsko na ms ?Nie
A čo Messi argentinu? Áno
Najviac gólov v lige najviac asistenci najviac vytvorených šancí?
Povedz mi prosím ako napomohol Ronaldo realu v LM keď hrali finále semifinále hmm? No daj tým že v šestnástke stal? Zajebal nožničky z päťky aha. Bale zo šestnástky a vo finále kamosko! Vieš čo mal robiť tento buzerant v nominácii jedine tak čistiť zem lebo si tam nezaslúži byť . Aj v 2016 ME finále picu ukázal v druhom polčase sa jebol o zem nwm či krámy dostal a zvyšok času dobre že mu zlatá žila nevyskocila za svojím trénerom poskakoval a hovno dokázal ale on tam dostal Portugalsko to sú reči debilko ako napr ozran Kozák ktorý asi nevidia čo sa deje na ihrisku? Vieš koho presviedcaj dochodcov pred tescom ani tý ti neuveria:D

Barca_kingL10M

-6
2018-09-03 20:43:49

Ooooojjj hattrick proti španielsku 1.gol ok 2. Gól penalta jasné že ju nedaroval veď on ti jebe to si radšej gule odreže 3. Gól chyba de geu. Ronaldo dostal Portugalsko na ms ?Nie
A čo Messi argentinu? Áno
Najviac gólov v lige najviac asistenci najviac vytvorených šancí?
Povedz mi prosím ako napomohol Ronaldo realu v LM keď hrali finále semifinále hmm? No daj tým že v šestnástke stal? Zajebal nožničky z päťky aha. Bale zo šestnástky a vo finále kamosko! Vieš čo mal robiť tento buzerant v nominácii jedine tak čistiť zem lebo si tam nezaslúži byť . Aj v 2016 ME finále picu ukázal v druhom polčase sa jebol o zem nwm či krámy dostal a zvyšok času dobre že mu zlatá žila nevyskocila za svojím trénerom poskakoval a hovno dokázal ale on tam dostal Portugalsko to sú reči debilko ako napr ozran Kozák ktorý asi nevidia čo sa deje na ihrisku? Vieš koho presviedcaj dochodcov pred tescom ani tý ti neuveria:D

Tuxedo

2
2018-09-03 21:08:04

čo tu všetci plačete, Messi tam nemá čo robiť pretože je z inej planety

Barca_kingL10M

-3
2018-09-03 21:31:23

On je D10S narozdiel od niekoho

pedo

0
2018-09-04 08:46:51

Dúfam, že Messi si nepôjde prevziať zlatú kopačku, nech všetkých tých tupošov ignoruje

Nalim

3
2018-09-04 13:44:31

Leo by mal poslať pre zlatu kopačku vedúceho mužstva a omluviť sa že musel ísť so psom lekárovi ha ha ha...

packie38

1
2018-09-05 15:17:02

Messimu nejake trapne Individualne Ankety nijako netrapia,sam nedavno povedal ze ho tiez Zlata Lopta nezaujima on sam dobre vie ze je Najlepsi,jemu ku stastiu staci ze sa ludom paci jeho hra viac nepotrebuje ;) Preco by sa mal hnat za nejakymi trapnymi Oceneniami ked nemusi ? Jemu je skor prednejsie Timove Uspechy ako Osobne v tomto je Messi narozdiel od Ronalda skromnejsi keby Messi nemusel tak by ani nechodil vobec na Ceremoniali ktore su skorumpovane dopredu.To uz vie kazdy ze nadrziavaju len tomu Duhacovi,teraz v Juventuse je pekne vidno ako Ronaldovi idu tie goly a ako je bez Rozhodcov bezzradny,sam vie vymislet velke prd ...Tieto Individualne Ankety uz idu mimo mna pekne 3 roky...Nech len Ronaldo pekne zabudne nato ze aj v Juve budu vsetci hrat len nanho,tam ma kazdy hrac uplne ine ulohy

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.