Bývalý hráč FC Barcelona a futbalový tréner Luis Milla tvrdo kritizoval športové riaditeľstvo katalánskeho klubu. Barcelona podľa Millu neurobila všetko, čo mohla, aby do klubu stiahla najlepších hráčov mladej generácie v Španielsku.

Španielsko ako majster Európy do 21 rokov

"Je zarážajúce, že v reprezentácii Španielska do 21 rokov nie je ani jeden hráč Barcelony. Niekedy to súvisí s konkrétnym ročníkom, ale ja Barcelonu obviňujem z chýb v procese náboru mladých hráčov na národnej úrovni. Hráči, ktorí v mládežníckej reprezentácii pôsobia v druhej línii, prezentujú profil, ktorý ideálne pasuje do herného štýlu Barcelony."

Zlé vedenie

"Už predtým bolo vidieť, že Rodri, ktorý na turnaji chýbal, má schopnosti, ktoré mu umožňujú hrať v Barcelone. Klub v tejto situácii nebol rozhodný. V reprezentácii do 21 rokov hráva väčšina hráčov na najvyššej úrovni. Ako hovoríme o mladých hráčoch Španielska, Barcelona nedokázala urobiť krok napred."

Odchovanci v prvom tíme Barcelony nemajú šancu

"Niekedy sa celá myšlienka rozpadne na tom, že sa na úrovni športového riaditeľstva nedokážu prijať dobré rozhodnutia. Je potrebné vsadiť na hráča, ktorý bude počas sezóny skutočne schopný pomôcť tímu, ktorý bojuje na troch frontoch a je potrebné odohrať množstvo minút. Možnože tí hráči neboli pripravení hrať v najdôležitejších momentoch, ale s určitosťou by sa mohli usadiť v prvom tíme a odohrať 25-30 zápasov."

Španielsko je na tom dobre

"Španielsky futbal je na tom našťastie aj naďalej dobre a reprezentuje najvyššiu úroveň. Hráči s mládežníckych tímov budú vytvárať tlak na hráčov seniorského tímu. Taký je život. Uvidíme, či mladíci sa na trávniku budú môcť pochopiť so skúsenejšími hráčmi."

zdroj: Esports Cope
foto: Twitter

BayernMunchen

9
2019-07-02 15:38:41

Lukas dalsi tvoj clanok o tom ako ide barcelona dolu vodou ale mne das ban ked tvrdim to iste uz rok :D

footballister

5
2019-07-02 15:51:40

Nuž Bayko a my s tým nič nespravíme. Môžeme len fandiť a modliť sa, aby sa obmenilo vedenie, tréner aj prezident a aby sa situácia v Barcelone konečne unormálnila. A poviem ti ešte niečo. To, že treble sa nevyhráva každý druhý rok, ti dúfam už došlo do tej dutej hlávky, ktorá asi nemá v živote iné priority, iba sledovať futbal z obývačky a kritizovať všetko naokolo.

Lukas

31
2019-07-02 16:52:32

prestan klamat - ban si dostal za porusenie kodexu, pretoze oslovovat ostatnych diskutujucich v style 'ty debilko' je nepripustne.

BayernMunchen

-21
2019-07-02 17:08:35

20. Juna si napisal toto: "minule som ho len upozornil. nonstop tu vsetko kritizuje, robi z ludi hlupakov. pod kazdym clankom negativa, urazky." Aspon si nekakaj tam kde papas

Babuca

22
2019-07-02 17:30:59

Môžem potvdiť, nedalo sa to prehliadnuť: urážal si temer každého kto s tebou nesúhlasil. Súhlasím s Lukášom

Lukas

13
2019-07-02 17:33:28

vystrihnute z kontextu, dovod banu plati co som pisal vyssie. kazdopadne je pravdou aj to, co si skopiroval. musis mat skutocny smutny zivot, ked pod kazdy clanok sypes negativne komenty, nonstop vsetko kritizujes, pritom o futbale nevies nic, ako si sam priznal. mne sa tiez nepaci, kam sa barca ubera, ale mam ine - radostnejsie - veci na praci, nez vypisovat kvanta komentarov pod takmer kazdy clanok. na druhej strane je kazdy strojcom svojho stastia. kym nebudes na ludi utocit a nadavat im, nemame to preco bloknut :)

BayernMunchen

-15
2019-07-02 17:49:49

Nepovedal som ze futbalu nerozumiem, ale ze nie som odbornik na akeho sa hras ty a tvoji kamosi udajne profi futbalisti. Takze ta opatovne vyzyvam aby si dal prognozu na buducu sezonu a ja dam svoju a uvidime kto sa vyzna do futbalu

BayernMunchen

-9
2019-07-02 17:53:55

A tvojim komentarom chces akoze povedat ze staci sa postazovat raz a potom byt ticho aj ked problem stale pretrvava, dokonca sa zhorsuje? Ved ty sam tu davas clanky z ktorych je pozitivny 1 z 20 (lebo tak to s tymto klubom realne vyzera)

Lukas

13
2019-07-02 18:01:55

tazko s tebou diskutovat, ked nonstop klames. ja sa na nic nehram a neraz som aj povedal, ze nie som odbornik. mam nieco nastudovane, ale to je pramalo na to, aby som mohol nieco fundovane zhodnotit. zaroven k tomu nikto z nas okrem znalosti, nema aj potrebne informacie. my netusime, co sa v klube deje. co sa deje v satni. faktom ale zostava a s tebou suhlasim, ze hra smeruje nikam, la masia a klub celkom akoby nemal koncepciu. ked skonci messi, zda sa, ze to cele padne na pysk. v kazdom pripade ak si myslis, ze komentare na force nieco zmenia, je to ako ked sa ti zasekne pc - myslis si, ze ked stlacis enter 2948x, ze sa problem vyriesi? ak chces riesit problemy v barcelone, stan sa clenom penya a po case mozes poziadat o to, aby si sa stal socio. potom vies volit prezidenta a aktivne ovplyvnit dianie v klube. inak su tvoje vyplody len prdom vo vetre. detto moje komentare. chce to trochu pokory, nic ine.

jarolamo

9
2019-07-02 18:38:12

Je škoda tráviť čas reagovaním na tohto prispievateľa. Je to ťažký "negatív" , ktorý je nebezpečný tým, že šíri zlo aj do svojho okolia. Ideálne by bolo ho natrvalo zablokovať.

BayernMunchen

-9
2019-07-02 18:43:56

Jarolamo uzi si tu uzasnu nadchadzajucu sezonu. A nie ze tu od teba najdem jediny negativny koment po tom ako prehrame ligu, LM aj copu! :D

Revive

6
2019-07-02 19:05:44

Bayern buď si ťažký sociopat alebo neviem čo ale prestaň sa hrať na niekoho väčšieho aký si. Na tejto stránke si len obyčajným kusom hovna a niktoša, ktorým si pravdepodobne aj v reálnom živote. Tvoje komentáre nikoho nezaujímajú, lezú všetkým na nervy a kazíš imidž tejto stránky, ktorej tvorcovia sa snažia najlepšie ako vedia a ty máš tú drzosť jednomu z adminov nadávať. Buď odíď nadobro alebo jednoducho nekomentuj.

BayernMunchen

-7
2019-07-02 19:20:52

:D :D :D si ma dobre pobavil :D ze kazim imidz :D ta banda naivnych hlupacikov co tu veri v treble a podobne fantasmagorie je na smiech celemu internetu. Pozri si stranky liverpoolu, realu alebo inych klubov po nasej prehre 4:0.
A ty kludne si slepo fandi dalej a uzivaj si valverdeho utocny futbal chudacik.

Revive

2
2019-07-02 19:30:31

Ja som chudáčik hej :D. Ja tu nadávam ostatným do debilov? Ja tu pičujem doslova na všetko? Ja tu šírim negativitu? Sa láskavo spamätaj. Si obyčajný internetový hrdina. Keby si svoje názory prezentoval menej negativisticky a všetkým nenadával možno by si nedostával toľko hejtu. Buď sa spamätaj alebo jednoducho vypadni odťialto.

BayernMunchen

-9
2019-07-02 19:39:08

Ano ty nula, s tebou som rozpraval. Zaujimave ze jediny kto doteraz pod tymto clankom nadaval si bol ty hlupacik :D A kto vlastne si? Mas novy nick a hras sa tu na hrdinu?

Revive

2
2019-07-02 19:46:42

To že tu často nekomentujem neznamená že mám nový nick, to za prvé. A za druhé nie nehrám sa na hrdinu len ma serú ľudia ako ty čo na internete najväčší machri ale v realite niktoši. Ja sa na nič nehrám to ty sa tu hráš na niečo viac. Ale to časom pochopíš

Babuca

1
2019-07-02 21:25:46

BM ty si týmto komentárom ukázal že nerozumieš tomu čo ti chcel povedať alebo zasa to máš na háku a ideš si svoju pesničku. Apropó keby si udádol najlepšiu prognózu aj 3x za sebou tak to z teba ešte nerobí odborníka.

Babuca

1
2019-07-02 21:32:15

BM tiež ťa vyzývam: VYPADNI odtiaľ

BayernMunchen

-8
2019-07-02 21:47:42

A co zo mna odbornika urobi?

Samurajj

2
2019-07-02 23:22:20

vystuduj si skolu na to frajer..

Milci

-3
2019-07-02 16:00:33

Ale ty si tvrdil ze nech davaju mladím šancu...ale vidis ako som povedal ja neni kvalita...aj to som pisal ze problem je v la masii ze neprodukuju dalsieho (iniestu.xaviho.messiho..pedra.puyola)ako moze hrat za barcu ked nieje v 21tke??potom barca musi kupovat cudzich a drahych hračov...aj tak sa nechytia...malcom..napriklad.aleňa..treb zapracovat na mladeži ...aj ked to je beh na dlhu trat ...zaspali ako slovenský hokej

Kingmarek92

5
2019-07-02 17:19:35

Ale nemusi , staci je nrpoustet pryc a mit ma lavce trrnera ktery zna slovo rotace a neposere se ze starejch mazaku to je vse. Ze je lamasia v riti to vi kazdy , o tak ted jsou k dispozici ctyri pet hracu kteri si to zaslouzi a kecy typu ze jsou slaby je blbost kdyz je neuvidis ve triceti zapasech kde dostanou plnohodnotnou roli s mazakama vedle sebe.

BayernMunchen

3
2019-07-02 16:25:41

Marekkk88 cakam cely den ked mi napises tie pozitiva o dnesnej barcelone...

GabrielSVK

9
2019-07-02 17:30:02

Dnešná Barcelona má veľmi málo pozitív. Naše vedenie spoločne s prezidentom je otrasné. Tréner, to je škoda rečí. Niektorí hráči, to je tiež škoda reči. A nikto s tým nič nerobí. Síce neznášam Real Madrid, ale tí sa s prepáčením nesrali a počas sezóny vymenili aj troch trénerov a aj tak to nie je dobre, tak investovali do veľmi dobrých hráčov. Naše sprosté vedenie nerobí skoro nič a pozerá sa na to, ako nás Valverde potápa, lebo naša hra je doslova otrasná a ja nechápem, ako s tým môže byť niekto spokojný.

Luis

5
2019-07-02 17:28:24

Je potreba udelat revoluci v La Masii!! Hodne se to zanedbava a dlouhodobe!!

adriano

9
2019-07-02 17:35:27

Súčasné vedenie fcb je slabé ako v predaji aj v nákupoch hracoch.Prerabaju pre svoju neschopnost.Staci sa pozrieť na prestupy realu hráč raul de tomas ide do benfiky za 20 miliónov eur Denis suarez do celti vigo za 12 miliónov.A to je len jedno porovnanie z mnohých.

Milci

-3
2019-07-02 19:08:23

Ktorý top klub dava hravat hracov z akademie???dortmund moze kupovat hracov mladích a skušat alebo arsenal na ukor tych veci nemaju tituli...wenger robil to očom vraviš a alo dopadol za poslednych 5rokov sa nanho valila kritikaz kazdej strany...ajax ma inu politiku lacno kupit a potom predatalebo vychovat a predat...o i si to mozu dovolit maju slabu ligu nieje taky tlak na ich v barce je liga malo dtale chcu ludia treble ked nieje spatna sezona ..takze trener asi nemoze a ani nechce riskovat a stavat 2-3mladích do zapasu...dalšia vec veril coutinhovi a vidis nula bodou ale mas nechat na striedačke 160mil.hrača??

Kingmarek92

6
2019-07-02 20:25:38

Ktory top klub to robil ? BARCELONA...........akademie barcelony a ajaxu byly top , pricemz ajax stale je top , tvoje argumenty jsou nula , a na trn jediny jsi neodpovedel , pokud by nepostavili xaviho a nedali mi zapasy z bevka do acka nrbyl by nic , to uplne staci....dalsi slova o mladicich jsou zbytecna , nicim se to neda okecat , to je vsechno liche.....nrma to cenu , neuznavas argumenty , nikdy nepoznas zda mladik ma na to hrat v acku , pokud je v akademii top a co se tyka fyzickych moznosti dosahl idealnich parametru , pak uz musi jen hrat a tahle posledni faze uz v barce neexistuje , nikdy nemuzes rict ten na to nemel , ukaz nam ho v zapasech s borcema po boku ,pak ti reknu.....chci ho videt hrat , chci videt hrat alenu , puiga v mansaftu zkusenych borcu 90 minut proti tymum z druhe poloviny tabulky nebo zapasy v LM kde neni tlak na body a uz mame postup , pak poznas jestli se posere nebo ne , valverde tohle neumi , boji se az prilis , a ze je tlak , v barce byl vzdycky , pep sel z becka a nebal se , tenhle se boji , smula.....neuvidime nase hrace hrat , musime si pockat az bude pryc a ten druhy parchant nad nim vypadne a zase dostane lamasie prioritu a to i u trenera acka. Cokoliv dodavat k tomu je zbytecne.....

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.