Bývalý futbalový agent a športový komentátor Josep Maria Minguella poskytol rozhovor pre rozhlasovú stanicu Cadena COPE. Minguella sa vyjadril k aktuálnym témam, ktoré trápia fanúšikov FC Barcelona.

Možný návrat Neymara do Barcelony

"V tejto veci je potrebné množstvo peňazí a množstvo dobre vôle. Ak na tom vedenie Barcelony bude skutočne trvať, jediným riešením bude poslať do PSG Coutinha aj Dembélého, aby sa znížili náklady na celú operáciu. Pamätať musíme aj na to, že mnoho ľudí by Neymara v Barcelone privítalo nevrelo. Majú na pamäti žalostný odchod spred dvoch rokov."

"Ak by do Barcelony prišiel Griezmann aj Neymar, bolo by potrebné zväčšiť šatňu a vymeniť trénera. Valverde hrá predsa len s dvojicou útočníkov a tu by sme ich spolu so Suarezom, Messim a Dembélém mali päť. (žartoval)"

Zlé riadenie klubu

"Vo vedení klubu panuje obrovský nesúlad. Je potrebné riadiť hráčov, ktorí sú pre tento tím zjavne potrební. Je potrebné získať takých hráčov, ktorí tento káder posilnia."

Vedenie PSG

"Je veľmi zaujímavé, že hráč, ktorý bol s reprezentáciou v Brazílii sa musel v Paríži objaviť len deň po skončení turnaja Copa America. Neviem, kedy sa do Barcelony vrátia Coutinho a Arthur. S určitosťou sa to nestane skôr ako za niekoľko dní. Teraz odišli na dovolenku. PSG chce určite zozbierať výhovorky, aby sa neskôr mohol zbaviť Neymara."

Messi

"Uvidíme v akom stave sa vráti do Španielska. Keď som ho sledoval v zápasoch reprezentácie Argentíny, bol napätý a menej produktívny. Súhlasím s ním pokiaľ ide o niekoľko aspektov, ktoré kritizoval a proti ktorým vyjadril protest. Použitie systému VAR počas Copa America sa riadilo svojimi zákonmi a rozmarmi. V každom prípade Leo na tomto turnaji ničím neprekvapil. Do hry nebol veľmi zapojený. Teraz sa musí cítiť veľmi dotknutý tým všetkým, čo ho v posledných mesiacoch postretlo. Musí začať odznova."

Budúca sezóna

"Veľmi dôležitý bude štart Realu Madrid. Pokiaľ začne dobre, získa veľa bodov a ujme sa pozície lídra. Barcelona bude veľmi nervózna. Nájdu sa aj takí, ktorí sa budú domáhať demisií."

zdroj: Cadena COPE
foto: facebook

BayernMunchen

-9
2019-07-11 15:22:44

Ked to tu hovorim ja uz dlhe mesiace tak nikto neveri :D :D Nabuduce sa staci spytat mna ked budete chciet kvalitne a pravdive informacie ;)

barcelonista29

24
2019-07-11 15:32:59

:D tvoj problém nie je to, že by si nerozumel futbalu, ale to, akým spôsobom to podávaš. Hoci, mne to nejak nevadí, aspoň sa niekedy zasmejem na tých reakciách :D

sid1

-2
2019-07-11 15:54:46

Ja som si celkom isty, ze nerozumie futbalu, presne ako 99.9% percent ludi co sme tu. Pretoze to co tu Bruno vedie su obycajne krcmove dristy ktorych podla hesla "Co cech to trener,manazer (a vsetko ostatne). A ked k tomu sa prida jeho "styl" komentarov tak je to cista katastrofa.

barcelonista29

5
2019-07-11 16:08:45

Ty nerozumieš môjmu komentáru. Nevadí no, ale jednú otázku sa ťa opýtam, prečo sleduješ niečo, čomu nerozumieš? A v podstate 99% celej svetovej populácie, podľa tvojej logiky. A navyše, prečo fandíš Barcelone, ktorá hrá šport, ktorému nerozumieš/ndrozumieme. A vlastne, prečo sa vlastne hrá futbal? Veď mu skoro nikto nerozumie. A pravidlá fúha... :)

sid1

2
2019-07-11 17:35:09

ale prosim ta, to ze vies scitat 2+2 neznamena ze rozumies matematike. Respektive rozumies velmi malickej casti. Ja som robil profesionalne sport (iny ako futbal) a ten kopec detailov preco sa nieco skoncilo tak ako skoncilo je nieco co amater vobec nechape a nedava. A samozrejme ked si aj ides zahrat s amatermi tak sa vzdy najde snazivy ktory ta bude dirigovat a davat ti rady :-). Ci myslis, ze ked zoberiem teba/seba/bruna a posadis a urobis z neho trenera tak ako to bude fungovat. Valverde z pohladu na hru nie je moj favorit ale kazdopadne cosi dosiahol a vie o futbale viac ako vsetci co sme tu. Preto je smiesne sa tu naduvat a mysliet si, ze ked vies co je ofsajd, ze tomu naozaj rozumies

barcelonista29

5
2019-07-11 18:11:15

Stále nič, stále nič. To, že si robil iný šport s futbalom nesúvisí. Neodpovedal si mi na otázku. Slohová práca prakticky o ničom novom. Podľa akého kľúča určuješ, kto sa rozumie a kto nie? Lebo by ma zaujímalo, akým spôsobom zistím, že kto sa vyzná do futbalu. Taký Laco Borbely sa vyzná, podľa teba? A už keď si spomenul Valverdeho, tak to nie je najlepší príklad na posúdenie. Človek, ktorý postaví v Barcelone zálohu Rakitic-Busi-Vidal by mal vrátiť trénerskú licenciu. Tá je symbolom pochopenia futbalu? To, že nesúhlasíš s názorom Bruna... neznamená, že sa nerozumie futbalu. Lebo to sa nedá nejak určiť. Nie je to merateľné...

BayernMunchen

6
2019-07-11 18:20:30

Alebo ked rotuje sposobom ze vymeni 9 hracov a potom sa cuduje ze to nejde a v polcase vymeni vsetkych naspat

sid1

-3
2019-07-11 18:34:47

To ci si cosi robil alebo nerobil znamena dost a specialne ked je to teamovy sport a uroven naozaj profesionalna. A nezartuj, se sa neda posydit kto sa vyzna do futbalu. Nie exaktne ale napr ty chapes do detailov kazdy system? Preco? Ako kedy co hrat atd? Ako niekoho odstavit z hry. To je tolko detailov ktore ani netusis, ze su. Preto si myslis, ze je vsetko jednoduche. Aj leova hra vyzera, ze je jednoducha preco asi to tak ale nerobi kazdy? Zeby to predsa nebolo az take jedmoduche? Ako ine veci...

barcelonista29

2
2019-07-11 18:55:20

Nie, skutočne to nemá žiadny súvis s futbalom. Každý profesionálny šport je iný, to ty veľmi dobre vieš. Ale s futbalom to nemá žiadny podstatnejší súvis. Nežartujem, lebo to sa skutočne nedá nejak objektívne posúdiť. Samozrejme, subjektívne môžeš, ale to nebudú relevantné údaje. Či máš nejaký graf? Tvrdím niekde, že je všetko jednoduché? Nešportoval som síce profesionálne, ale nie som úplný "laik". A Lea je zbytočné spomínať. To je chabý argument.

BayernMunchen

2
2019-07-11 19:07:01

Sid1, do akych detailov treba zajst aby niekto pochopil ze roberto nie je pravy obranca a coutinho lave kridlo? Zjavne na to treba dlhorocne detailne analyzy ked to nas odbornik na lavicke zjavne nepochopil. A ak si si nevsimol, vacsina timov nas tuto sezonu takticky prehravala. Aj 17 villareal nas bil ako zito a valverde vzdy dokazal urobit len to ze poslal na travnik messiho. To au naozaj,genialne takticke manevre vyzadujuce poznanie detailov hry

adriano

5
2019-07-11 16:08:51

Krčmové drísty to niesu práveže sa len ukazuje že naozaj mali ľudia pravdu keď bola tuná kritika už v januári.Ludia ktorý sa rozumejú fotbalu a sledujú tento klub tak dobre vidia že v klube nieje všetko v poriadku a kritika je opravnena.A ľudia nekritizuju len tu na stránke stačí si pozrieť komenty na španielskych stránkach a tam je ta kritika ešte ostrejsia.

sid1

3
2019-07-11 18:42:50

Ty vidis do vnutra klubu? Vidis to co ti ti predlozi tlac, ktora obcas je dost bulvarna. Takze to aka je realita ak dokazes posudit zo slovenska tak klobuk dole. To ako keby niekto posudzoval slovensko z kambodze podla zopar clankov v novom case

dektiv

4
2019-07-11 20:56:47

sid1: Súhlasím, so všetkým čo si napísal. Lenže problém je ten, že toto je laická internetová stránka určená aj na diskusiu laikov alebo aj pologramotnym ľuďom a tým pádom má každý neobmedzené možnosti sa vyjadriť. Je zbytočne sa nad tým rozčuľovať, ale oceňujem tvoju snahu a názory.

BayernMunchen

3
2019-07-11 16:38:25

A kto teda futbalu rozumie? Valverde ktory prejebal za 2 roky naskoky 4:1 a 3:0? Alebo niekto iny? Definuj mi kto je podla teba odbornik na futbal a co ten odbornik musi vediet aby bol pre teba odbornikom

bulldozer

4
2019-07-11 16:46:31

Pan Valverde je na slovo nosaty odbornik s prepracovanu defenzivnou hru s ktorou dostava este viac golov ako Enrique.

Kingmarek92

-1
2019-07-12 10:50:45

Ano fotbal je slozita prace a proto ho delaji jen ti nejinteligentnejsi lidi planety a studuje se na nej 12 let :-) a tri vysoky skoly :-) ......dobry sranda opravdu....

adriano

5
2019-07-11 15:35:03

Však presne rozpráva to čo tu spomíname podaktory dlho.Len škoda že sa to nedostane na úrodnú pôdu v klube.Len sa o Tom hovorí aale nič sa nerobí preto aby to bolo pre klub lepšie inak by už dávno nebol pri kormidle valverde s platom 20 miliónov rocne.A vidíme že zatiaľ sa tie radikálne zmeny v kádri nedejú ako keby to všetko bolo vyborne.

BayernMunchen

3
2019-07-11 15:43:17

Lebo ako som pisal. Barcelona je ako maly stat. Vedenie sa drzi koryta ako kliest a ti ktori ich volili su dosrati s tym nieco urobit

Milci

-2
2019-07-11 15:35:38

Ake informacie tu pišeš mesiace??

LaBrie

5
2019-07-11 15:51:09

Potvrdil len to, o com sa uz davno suska. Vedenie Barcelony je prehnite a ide to od nich cez trenera az po hracov. A nielen futbal A timu, ale aj cela slavna La masia... Nova sezona bude asi dost kruta....a asi az potom sa zacne nieco diat...

BayernMunchen

2
2019-07-11 15:54:45

Barto je pri koryte este 2 roky a s nim aj nosaty saso takze sa pripracvne na 2 roky bez trofeje

PETERKRIZAN

-13
2019-07-11 16:58:52

40 milionov zisku,vitazstvo v lalige,semifinale lm,finale copa del rey,nebyt vybuchu v liverpoole,čo by ten odbornik miguela dristal,nie vsetko je v poriadku,ale ktory klub je lepsie riadeny,kolko ich je na svete,co si noze dovolit kupit griezmana a neymara a de jonga naraz?

BayernMunchen

8
2019-07-11 17:22:05

Uz sme ich kupili? Tak o tom napis clanok ty odbornik. Ak si si nevsimol, pred chvilou tu bol clanok ze nemame prachy ani griezzmana, tak sa tu nestrapnuj

Radovan

-3
2019-07-11 17:08:17

poukazat na problemy v barcelone neni nejak narocne..to uz pomaly dokazeme aj my na tejto stranke...zlozitejsie je najst dobre riesenie (aj ked tu niektori maju pocit, ze vedia co treba spravit)

BayernMunchen

6
2019-07-11 17:23:46

Co treba spravit je jasne. Vyhnat vedenie a sasa vidlami az na ukrajinu. Otazka je ze kto nastupi po nich a komu sa podari zase oklamat socios

Radovan

2
2019-07-11 17:31:13

ved prave, to ze tam nejaki ini ludia nastupia nie je zaruka ze sa nieco zlepsi

Milci

0
2019-07-11 17:36:56

Ty co tu furt trepes ze prejebal naskoky???videl si tie zapasy!??hrači hrali zle nezvladli to to je cele ...lebo muzstvu chyba vodca ...a messi to neni je skvely hrač. .ale nie vodca ..ktory by na ihrisku pvzbudil hracov a vyburcoval ..taku moc trener počas zapasu ...nema..on moze iba prestriedat ale aj to nemusi pomoct....videli ste argentinu prehravali a messi da hlavu dole...a ked da on muzstvo ide rapidne dolu....tak ty furt netrep val verde . .uz to je traaaapne....ac milano -liverpool. Polcas 3:0 ..(ac milano malo vtedy asi naj..obranu v historiii..max..dostavali 1gol za zapas...cca)trener ancelotti...a ten zapas prehrali ....tak ze co to znamena ze anchelotti je zly trener???....nie je to šport...a tam sa moze stat vsetko....!!!vypravate ze val verde hra def .styl ..hlavne ze dali najviac golov..cela sezona bola ovplivnena tym ze coutinho ani dembele nemali formu...konec!!!!....a messi vtom ostal sam..trochu mu sekundoval suarez...pan odbornik sa vyjadril ze nefunguje vedenie ohladom prestupov ale vtom je zaratany hlavne dembele.coutinho ..boateng.murillo.uz su tam dva roky okrem ligy nespravili dieru do sveta...dembele iba disciplinou a coutinho iba priemernym futbalom a nebojovanim. ..priesiel z anglickej ligy. Co sa vyprava ako narocnejsia a odstavovaliho ako od lopty ako dorastenca...

BayernMunchen

6
2019-07-11 18:00:24

Takze hrali hrali zle a prehrali? Takze ked hraci hraju dobre tak vyhraju nie? Z toho vyplyva - naco je tam trener ked vsetko zavisi od toho ako hraju hraci :D :D a si v prdeli

BayernMunchen

6
2019-07-11 18:09:35

A o akych holoch tu tocis? Ze sme dali viac golov ako defenzivni atleti? Porovnavaj barcelonu s barcelonou, potom zistis ze sme dali najmenej golov od sezony 08/09 teda za poslednych 10 rokov!!! A to ma Leo za sebou jednu z naj sezon. Za maximami Guardiolu a Enriqueho sme zaostali skoro 30 golov!!!! Tu mas valverdeho statistiky. A este jedna ceresnicka, ze sme ziskali najmenej bodov za poslednych 10 rokov v lige, tu sa valverde vyrovnal Martinovi. Takze tu nepis sracky

BayernMunchen

2
2019-07-11 18:19:19

A posledna vec k tvojmu hlupuckemu komentu - ked je coutinho z formy kto ho dava na ihrisko? Nebodaj messi so zvesenou hlavou? Mame v kadri 40 hracov takze poskladat tim z hracov ktori maju formu je uloha trenera

apropo

10
2019-07-11 18:08:50

Barcelona ma uplne ze top kader, ktore muzstvo ma takych naslapanych hracov?

Chyba je na trenerskej a prezidentskej stolicke ;-)

BayernMunchen

0
2019-07-11 18:11:55

Chyba je v tom ze sme rovnako ako penal madriť nedali do vrecka cakirovi aby vylucil niekoho z liverpoolu a piskol nam penaltu. Potom by sme z Anfield isli ako postupujuci.

apropo

-4
2019-07-11 18:15:01

a clovek by povedal, ze najlepsi hrac sveta pride a rozhodne zapas :D

BayernMunchen

12
2019-07-11 18:17:40

Nie, najlepsi hrac sveta simuluje a gestikuluje na spoluhracov spoza ciary. Teda aspon podla france football to staci aby bol niekto najlepsi hrac sveta

Oleguer23Legend

0
2019-07-11 18:34:18

"najprestížnejšia klubová súťaž" je posledné roky podvod, je to ovela očividnejšie ako tohtoročná Copa America, ale napriek tomu - pod lampou je najvačšia tma, nikto to nerieši ani nevidí... Valverde je síce tréner s hroznou hernou filozofiou ale až taký šupák nie je aby 2 krát za sebou za normálnych okolností jeho tím premárnil 3-gólové vedenie.

Milci

-2
2019-07-11 18:56:09

Ty si normalny???tak povedz ked mas 40hracov. Kogo by si dal hrat na miesto coutinha ked dembele bol stale zraneny alebo este spí...sak bud trosku trener...no daj???......ale povedz meno konkurencie schopne proti liverpoolu...nie levante...

BayernMunchen

1
2019-07-11 19:01:41

Hlupacik. Druhy polcas na camp nou sme hrali 4-4-2 bez coutinha ktore na live fungovalo narozdiel od 4-3-3. Valverde mal odpoved priamo pred svojim velkym nosom a aj tak ju nevidel

Milci

0
2019-07-11 18:57:57

Dalsia vec guardiola v lige majstrov okrem barcy nikdy nebol vo.finale a preco ????pan odbornik?????Bayern munich????uz teraz sa tesim čo odpišes a zasmejem sa

BayernMunchen

0
2019-07-11 19:03:01

Lebo nemal nikdy taky nabity tim. Kazdy tym musel najskor prerobit na svoj styl -kombinacna hra s drzanim lopty. To vzdy par rokov trva hlupacik

BayernMunchen

2
2019-07-11 19:09:22

Milci a k tym golom nepovies nic? Najmensi pocet golov za 10 rokov!!! To je odraz toho ze valverde hra ofenzivne? No co povies?? Uz sa tesim

PETERKRIZAN

-3
2019-07-11 19:53:52

Jedna sa o semedovi tak asi tam sa prestup griezmana zdrzuje ale vec je jasna,ak sa do toho zamiesa neymar tak to nie je jednoduche,media tiho napisu,mydli ze vec je jasna,obaja pridu a ja sa na to tesim,co odide dembele s rakiticom a semedom,alebo coutinho s rakiticom a semedom

Milci

-3
2019-07-11 20:05:38

Čo????to myslis vazne ??porovaj si iba striedacku city a barcy ....barca nema ani zdaleka taku striedacku....chlape otvor oči...pozri si akym kadrom disponuje guardiola....sterling.sane.aguero.gabriel jesus.b.silva.de bruyne.d.silva.gundogan.fernandinho.obranu nebudem pisat ...neviem ani cely kader...ale uz sa preberte. .barca nema vobec na striedacke silu ale vobec...malcom???...sane aj bernardo urcite lepsi....hkavne sa mi pači ze ked nejde aguerovi tak v zapase je vystriedany za jesusa a jesus da gol...ale ked suarezovi nejde ....tak si pozri nema ani pokom siahnut...to iste mal tento rok real madrid... Liverool mal stastie ze ich celo sezonny nahradnik dal 2goly proti barce...uz chapes co ocom pišem aj ten odbornik???zakladna jedenestka barcy...nema ziadnu zdravu konkurenciu...preto coutinho hral zapasy ...iked kazdy kto trochu tomu rozumie by ho striedal...bohuzial nebolo zakoho...preto tu pisem asi druhy mesiac ze barce nezahralo lave kridlo...a preto bol casto vypiskany divakmi...lebo videli ze ked stratil loptu hlava dole....a nebojoval. Nejazdil po "riti"ako ti povie kazdy trener aj v amaterskej lige... Co sa tyka tych tvojich golov to neni chyba valverdeho ....aj to som uz pisal ...pozri si ake muzstvo mal guardiola...a enrique???pozri si tie utoky a akí frajereri hrali po boku messiho a nie prevenovany dembele...a coutinho...(henry.pedro.iniesta.sanchez.xavi. david villa .ibrahomovic.daj si youtube...a uvidis...dam ti radu daj si zapas real -barca 2:6...alebo finale LM...man .united..-barca...:1:3...a potom si mozes pozriet aj finale .LM. man united..-barca...0:2...a potom tu piš...o goloch za 10rokov....jo??

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.