FC Barcelona dnes v Eden Aréne odohrala veľmi ťažký súboj s nesmierne nepríjemným súperom. Slavia Praha opäť dokázala, že v Lige Majstrov sa dokáže výkonmi vyrovnať aj tým najlepším. Katalánci síce zvíťazili, no nadreli sa a Slavia si úprimne za svoj výkon zaslúžila viac. Poďme však hodnotiť hráčov - opäť máte možnosť rozdať známky reprezentantom Blaugranas!

 

Hlasovanie skončilo - ďakujeme za Váš hlas!

 

 


zdroj: forcabarca.sk
foto: twitter/FC Barcelona

lejsovka

21
2019-10-23 22:54:58

Hanba hanebna barcelonska

Jestper9

35
2019-10-23 22:56:07

Ter Stegen a Semedo dobre. Zvyšok..... slabota veľká a škoda hodnotiť. Keď tak drahých hráčov ničí Slavia....

Martin9

-1
2019-10-23 23:19:49

No, Semedo tiež slabo dnes ... Veľa vyčkával s odohraním lopty a potom to strácal ... Povedal by som, že len Ter Stegen dnes zahral na optimálnej úrovni.

LaBrie

3
2019-10-24 08:32:07

Ano vyckaval, ale nemal skoro nikdy komu volnemu prihrat. Vstci stoja a su otoceni chrbtom k brane supera. To sa potom tazko utoci....

Jestper9

1
2019-10-24 09:49:05

A s kým mal hrať? S tými dorastencami? Semedo tam lietal a zvyšok stoji

Lapi

33
2019-10-23 22:56:16

Dnes si okrem Ter Stegena nezaslúži známku nikto....

Marosv

36
2019-10-23 22:56:17

Dostali sme poriadnu Facku od Slavie a Slavia predviedla ako vyzerá futbalová moderna.

Alirael

28
2019-10-23 22:56:19

Co to preboha bolo za žumpu?

blauigrana

top komentár
48
2019-10-23 22:57:57

Hanba obrovská český Jurgen Klopp ukázal milionovému Erniemu ako sa má hrať futbal

rudd93

20
2019-10-23 22:58:05

ten Pique to je extrém normalne

marke7

20
2019-10-23 22:58:38

Budou se i po dnešku mazat jedničky?

Jackopz

20
2019-10-23 22:58:56

Dnes to bol otras ale Pique brutalita. Však on sa len prechadzal, nič sa mu nechcelo, bránil úplne laxne, žiadny súboj nešiel do tela.. posledných 20 minút začal niečo robiť a 2x sa hodil do strely. Ešte keď som videl že Rakitič tam ide na posledných 5 minut miesto Fatiho som myslel že sa poskladam jak vreckový nožik.

Jackopz

25
2019-10-23 23:15:04

Ešte dodám že dať Athura na DM keď po ihrisku behá de Jong a Busquets je tiež pekná psychóza. Jong hral AM, skoro až krídlo a pomalý Busquets stredového záložníka, pozíciu kde treba behavého hráča. Takto miešať posty hráčov je neskutočný amaterizmus, ja neviem čo skúša ten Valverde ale toto je fakt choré.

Mecik

2
2019-10-24 01:35:57

A teď si představ, že by za Semedem suploval Busi... xD

Neyoo

15
2019-10-23 22:59:13

neviem či nie je vhodnejšie hodnotiť hráčov domáceho mužstva. len jeden tím totiž hral futbal a hral na víťazstvo. druhý utržil výhru, ktorú asi ani nechcel

Didalop

19
2019-10-23 22:59:44

Ter stegen 10, semedo 8, de jong a messi 5, zbytok 0. Kopyto, busquets a pique minus 10.

2sjr

22
2019-10-23 23:00:36

Slávia podala fantastický výkon a ten som aj čakal škoda že to nečakala Barca ale body máme a ja si idem dať ďalšiu pirulku na srdce.

2015treble

top komentár
40
2019-10-23 23:00:54

Dnes aj Messi mal možnosť veľakrát prihrať Griezmannovi alebo Dembelému,vždy to dal Suarezovi.Toto nie je prvýkrát čo to takto robí,práve pre toto stále hrá,veľké kamarátstvo s Messim.Výkon otras,ale to sme si už zvykli,Eibar bol odovzdaný súper,nič viac,Slávia si dnes zaslúžila všetky body.

harry525

13
2019-10-23 23:18:15

S tym kamaratsvom s Messim...uplne suhlasim.... +

Neyoo

14
2019-10-23 23:29:05

po akcii kedy messi ťahal protiútok a mal voľneho Suareza aj Dembeleho a on trafil jedineho hrača, ktorý tam bol...som prvý krát v živote fandila Slavii aby vyrovnala, pretožne tak laxne odsrať všetky protiútoky si nedovolia ani za stavu 5:0

kaspec22

14
2019-10-23 23:01:27

Moderní fotbal proti tomu profesorskému. Můžeme být rádi, že jsme neprohráli.

majkl111

20
2019-10-23 23:01:29

valverde nech uz ide do piciiiii do riti musim nadavat nemame ziadnu rychlost dynamiku sprinty tvrdost v subojoch o kondicke ani nehovorim co je v dnesnom spickovom fotbale samozrejmost chlapci su totalne pohodlny neda sa nato pozerat a toto je chyba toho autistu jednoznacne katastrofa

milos980

10
2019-10-23 23:02:24

Odpad

dankos

10
2019-10-23 23:06:18

Styděl bych se být nima. Asi zas chtěl Valverde ubránit 1:0 nebo nevim. Vyhrát ale takovým ušmudlaným gólem, to si fakt nezasloužili. Suaréz jinak zase tragickej, ten už umí dát gól asi vážně jen nůžkama. Dneska ale tragédie skoro od všech. Jedinej Ter Stegen, Semedo a Messi snesou néjaký měřítko. Zbytek hrál tak na úrovni okresu. Druhej poločas sice šance byli,ale jen protože to Slavia musela otevřít. Opět jen řeči,jak soupeře nepodcení. Kde jsou ty časy,kdy jsme v Edenu dávali čtyřgólovrj příděl.

adriano

7
2019-10-23 23:07:41

Dnes to vychytal ter stegen piqe to čo ho kukoncu predbehol hráč a obral ho ešte o loptu to nepotrebuje komentár suarez je zase tree až na pretrase dal šťastný gól ale okrem toho nič nevie prihrať nevie zakončiť nevie ten zápas ukľudniť ten mal zápas ukončiť pr tej tutovke od messiho.Busqets slabucky záložník on by sa mal pratat do Ameriky čo najskôr už v januári zaberá miesto de jongovi a sú tam mladí ako puig ak toho pošlú v januáry preč a sergia si nechajú tak to bude hanba tohoto vedenia.Slavia dnes jasne lepšia od hráčov barcu rozhodlo šťastie obrovské suareza.A keď sa pridá ešte aj rozhodca čo pripiskaval na jednu stranu.Nech si každý urobí svoj názor ale dnešný výkon bol zlý až na zaciatok.A jediné šťastie že majú voľno lebo po tomto zápase starci budú musieť veľmi dlho regenerovať.

marke7

20
2019-10-23 23:07:53

Pique, Busguets a Suarez je již naprostá minulost. Jo, na Eibary a jim podobné to bude stačit. Tam si je oslavujte.

buko1046

5
2019-10-23 23:09:47

No tak ako ja keby som taky drahy futbalista sa hambim zato ako ma tam tocili aj ked bojovnny hraci slavie ale keby sa tym nadim tupcom iba aspon polovicu chcelo tak ich musia vykombinovat strasne som nasraty z takehoto pristupu ter stegen de jong messi stale aspin svoj aj ked slaby standart aj on je len clovek moze vypustit nieco ale akoze neska arthur pique alba nieco strasne a dembele ked prisiel taky neprofesionalny pristup tak vsetci lacne pristupili k tomu ako vobec neznizujem kvalitu slavie snazili sa bojovali ale povedme si pravdu barca ich mala dat z normalnym pristupom jak nic nie sa nechat tlacit od slavie praha preboha neskutocne som nasrany ja neviem ci to uz trener ale hraci asi su spokojny ocividne

Alexis9

7
2019-10-23 23:11:18

Ked uz toto neotvorí oči vedeniu. My asi potrebujeme dostat tri debakle posebe aby gargamela konecne odvolali. Viem ze sme vyhrali proti fantasticky hrajucej Slavii ale to nasadenie nasich a styl akym hraju to je doslova katastrofa. Ak sa nieco nezmeni tak vo vyraďovacej faze skoncim jak posledne sezony zahanbujucim spôsobom. Tímy typu Liverpool, City, Neapol, Dortmund co hraju behavy futbal si pri takejto hre s nami bez najmenších problemov poradia.

Tom123

13
2019-10-23 23:13:00

Dembele tam bol 15 minút a stihol ma neskutočne vytočiť. V obrane bojujú o loptu a on sa prechádza a ruky v bok jak vedúci na stavbe. A v súboji 1 vs. 1 stratený totálne... A Pique tiež hviezdil...

Culesking

6
2019-10-23 23:18:59

Mňa dokázal vytočiť Messi ktorý sa opäť zachoval v rozhodujúcich chvíľach ako sobec a radšej prihral svojmu pivovemu kamaratovi Suarezovi namiesto toho, aby nahral lepšie postavenému hráčovi, napriklad aj Dembelemu mohol kludne dať do behu :) Nehovoriac o tom, že dnes toho pokazil neskutočne veľa, ale tu sme zvyknutí, že na Messiho sa nesmie nadávať. Ale nech tu nehovorím zle len na Messiho, nikto okrem Ter Stegena si po dnešku nezaslúži výplatu. Fatimu úplne pokazili výlet v Prahe.

BigEL

16
2019-10-23 23:22:02

Koukni se na sestřih ještě jednou a podivej se kolik toho Messi vymslel,dokalil jen tu posledni akci to uznavam.

Culesking

-3
2019-10-23 23:41:50

Pokazil toho viacej, taktiež sa niekoľkokrát zbytočne vydal proti 3-4 hráčom a stratil loptu. Dembeleho,Griezmanna alebo aj iných by tu niektorí ukameňovali za to :D Samozrejme, Messi toho strašne veľa vymysli v zápase, ale čoraz viac už kazi, a mne príde, že ľudia to prehliadajú náročky a len kvôli tomu, že to je Messi najlepsi hráč futbalu. Na každého rovnaký meter, Dembele poslal taktiež dobrú loptu suarezovi, no ten trafil len brankára Slavie.

Jackopz

8
2019-10-23 23:51:01

Máš pravdu, na druhú stranu je vidieť že Messi nemá v tíme presnú úlohu. Proste je voľný hráč ktorý si môže robiť čo chce a ostatným to očividne vyhovuje a všetko tlačia na neho. Suarez má tiež v tíme vysokú pozíciu. Za mňa by mal byť Messi znovu postavený na pravé krídlo ako pod Enriquem. Griezmann hrával v AtM aj v repre zatiahnutého útočníka ktorý vie vyťahovať lopty zo zálohy, ľavé krídlo Fati / Dembele.

BigEL

12
2019-10-23 23:52:06

Samo, že toho pokazi víc,protože každá věc,co vymyslí,nemůže vyjít,jenže kdyby tam nebyl tak si snad ani ty sance nevytvoří a Slávie by je rozmázla.Někdo ten rozdíl dělat musí i za cenu ztát.

Jestper9

1
2019-10-24 10:30:14

Presne môj nazor

Hilli10

15
2019-10-23 23:35:32

Každý má svůj názor. Jasně Messi kazil hodně ale řekni mi najednu stranu. Jediný kreativní hráč páč druhého kreativního nám Valverde přesune na křídlo a pak do Bayernu....!!!
Myslím si střed pole Coutinho-De Jong- Arthur by byla topovka a chyba kupovat Griezmanna pokud hraje na křídle. Tam musí hrát Dembele a Griezmann ze středu ale tohoto se člověk nikdy už nedočká...????

Breza

7
2019-10-23 23:19:36

Griezman ani to neurobil to co Dembele ale aj mne sa zdalo ako keby nevladal ho tam zapiekli ale Leo furt musi nahravat na Suareza a pritom tam ma lepsie postaveneho ineho hraca aj na konci

LaBrie

1
2019-10-24 08:39:49

Dembele vcera predviedol pri konci jeho specialitu - bezi a namiesto obidenia protihraca donho vrazi (ako opity do stromu) a samozrejme pride o loptu...a toto neurobil prvy raz....

bulldozer

3
2019-10-24 10:02:56

Grizi ani strela, prihravka, dribling, rychlost, vobec nic. Totalne nekreativny hrac rovnako ako Suarez. A to kopyto na striedacke ho este da na kridlo. :))

bulldozer

2
2019-10-24 10:05:07

Ale Valverde chcel branit vysledok proti Slavii, tak mu defenzivny utocnik prisiel vhod. :D

BigEL

25
2019-10-23 23:19:08

Bez Messiho a Stegena dnes bysme byly uplně v dupě.Jediny člověk co něco vymyslel(a byly to opravdu nadherne přihravky do šancí).Suarez bez komentáře.A co tak si přiznat,že ta Slavie je opravdu dobrá.To uż není náhoda ty jejich výkony.Inter,Sevilla,Dortmund,oni se opravdu mohou měřit s kdekým.Klobouk dolů před nimi.

Ramesse

11
2019-10-23 23:19:27

Hrozně rád bych napsal, že jsem už dlouho v podání Barcelony takovou hrůzu neviděl. Ale...

Malloy

5
2019-10-23 23:21:40

No nič ponadavajme kebyže prehráme tak ešte viac na dávame a dúfajme v zlepšenie iné nám nezostáva

ximpp

4
2019-10-23 23:25:05

Zápas se mi nelíbil, tolik zbytečných ztrát i v případech, kdy hráči měli čas jsem už dlouho neviděl, opravdu dnes neodehrál nikdo kromě Marca standard. Snad se z toho dokážou poučit, protože jinak dopadne cesta v letošní LM zase špatně. Slavia předvedla velmi dobrý výkon a řekl bych, že spíš ona měla získat body.

Ortiz

10
2019-10-23 23:33:27

Trpisak o puli zareaguje tak, ze zmeni formaci a prida tam dalsi utocnika. Jak zareagoval na zapas nas trener ? Hodnej strejda. Chce branit vysledek i za stavu 1:0. Slavia rychle napada, my vubec a jen stinujem 5m od utociciho hrace. Kde hsou ty casy, kdy jsme na ne nabehli a nenechali jsme je rozehrat? Proc hraje Busquets, kdyz nestiha takhle rychly fotbal? Proc hraje Suarez, kterej neda prihravku a spali 90% sanci? Proc nehraje sikovny Fati ? Proc nehrajem rozestaveni s rychlymi kridly? Jsem z toho hotovej, ani neusnu. Tohle je ta nejslabsi Barcelona, jakou jsem kdy videl

harry525

11
2019-10-23 23:38:44

Najslabsia Barcelona za poslednu dobu... Ale disponuje svetovym kadrom... To je ale paradox, že? :)

Ortiz

4
2019-10-24 06:15:36

Nezajímá mě, jakej máme tým, když s ním hrajem takovou tužku

dankos

5
2019-10-23 23:35:23

Smutný je,že vedení zase uvidí jen to,že se vyhrálo,ale už jim je jedno,jak to na tom hřišti doopravdy vypadalo. Proto se obávám, že tyto výkony, mistra Valverdeho na střídačce, hráče jako Busqutes,Pique,Suarez a takovýto retardovaný výkony budeme na hřišti vídat ještě nějakou tu chvíli.

frkmrk

2
2019-10-23 23:37:28

A gol na 1:2?kolki hraci by tu akciu povazovali za stratenu?ale Lusito sa pokusil aj o nemozne a vyslo to.

GabrielSVK

5
2019-10-23 23:45:54

Na to tam je a za to berie tie veľké milióny !

GabrielSVK

5
2019-10-23 23:42:26

Za mňa ter Stegen a Semedo najlepší. Zvyšku som dal maximálne 4, ale väčšine som dal 2.

okbor

5
2019-10-23 23:48:36

Väčšinou tu všetci píšu, že Barca hrala zle. To je fakt. Ale hrala zle, pretože Slávia hrala vynikajúco. Perfektne sa pripravili, tréner dokázal hneď v úvode zareagovať, pozmeniť rozostavenia a eliminovať krídla a aj celý náš útok. To, že nevyhrali, a že si to zaslúžili to je fakt, ide na vrub slabším skúsenostiam v takýchto zápasoch, alebo smole. Ešte aj ter Stegen v rozhovore po zápase priznal, že si Barca víťazstvo nezaslúžila. Klobúk dole Slavia. P. S. Pique, okrem iných, by mal odísť spolu s Valverdem čo najskôr.

GabrielSVK

3
2019-10-24 00:04:08

Áno, ale prečo hrala Slavia dobre ? Lebo Barcelona hrala zle :D A prečo hrala zle Barcelona ? Lebo Slavia hrala dobre :D

harry525

6
2019-10-24 06:28:43

Ja by som to maličko poupravil... Slavia hrala ustrachane prvych 10m... Ale potom ich trener popohnal a hlavne pripravil na druhy polcas...
Co spravil ten nas sraľo? Snad im nepovedal, ze "nejako to ubrante a skuste strelit gol z protiutoku..." :D
Lebo tak to vcera vyzeralo.... Proti SLAVII!

LaBrie

6
2019-10-24 08:44:43

...urcite ich nepripravoval na to, ze budu trpiet :)))) ale na to, aby trpela Barcelona.....

LaBrie

2
2019-10-24 08:43:07

Pekne si to napisal. Tu bolo presne vidiet, co dokaze spravny trener urobit s muzstvom pocas zapasu. A nielen pocas, dokaze na zapas aj poriadne pripravit muzstvo!

Oleguer23Legend

5
2019-10-24 00:05:32

Suaréz hral dnes hrozne, ale čo tu predvádza neustále Didalop je už trápne... vyzerá to tak, že on celý zápas sleduje hlavne jeho a čaká kedy niečo pokazí, alebo mu niečo nevyjde... a keď sa to stane, je 100 percentná istota že na tejto stránke pribudne ďalší hejt na nenávideného Suaréza od Didalopa, ale nie je v tom sám... každopádne on to ako jediný zahnal do úplneho extrému a jeho 98 percent príspevkov je len o hejtovaní a urážaní Suaréza akokeby ho nenávidel... to je už na psychológa...

nech už má Suaréz v súčasnosti akúkolvek formu, už teraz patrí medzi legendy Barcy a vždy sa bude na neho spomínať ako na jedného z najlepších útočníkov histórie a zaslúžil by si nejaký rešpekt, minimálne za to že bol plnohodnotný člen bývalého tridente MSN a pomohol Barce vyhrať plno trofejí vrátane treble.

Didalop

-2
2019-10-24 00:29:44

Respektuj si koho chces, nenut svoje fantasmagorie mne. Tucko je traged, uz minulu sezonu. Keby nedaval iba goly, kaslat nanho. Ale to, co ten vymel predvadza je zrele na psychiatra. Neustale nadava rozhodcom, simuluje, rozhadzuje rukami, doslova zobre o faul pri kazdom suboji... To je cisty grc. Odveta v Liverpoole ukazala, co je za chuja. To, co tam ta guma predvadzala, bolo na okamzite ukoncenie zmluvy. Ved jemu uz nikto neodpiska faul ani ked mu dolamu nohu. Takze kym bude tento klamar a podvodnik v Barce, dovtedy ho budem respektovat tak, ako on superov. Celu karieru je to obycajny podvodnik, nic viac. Takemu ani 1000 golov nepomoze k respektu.

Oleguer23Legend

1
2019-10-24 00:51:34

tak či tak to preháňaš a skoro všetky tvoje komentáre sú len o ňom... máš aj nočné mory o Suarézovi? :D... "podvodníkov" a "vyjednávačov" s rozdodcami je veľa, hlavne hráči čo pochádzajú s "horkokrvných" krajín... Najznámejší tým sú aj Ronaldo, Neymar... človeče, veď ako si ty prežíval éru MSN, veď si musel trpieť keď dávali podla teba podvodníci Suaréz s Neymarom postupové alebo víťazné góly...

marke7

6
2019-10-24 07:57:29

Dívat se na Suáreze se opravdu stává nesnesitelným. Já se mu nedivím, že na něj bleje. Je jasné, že by to nemusel dělat skoro při každém zápase, ale ono to tak prostě je.

Dodes

2
2019-10-24 00:41:56

To je pravda že je legenda ale to nam nepomôže.

Dodes

5
2019-10-24 01:09:12

Xavi a Iniesta su legendy a skončili v Barce a to ešte hrali o triedu lepšie ako Busi, Suarez a mnoho ďalšich čo teraz hraju v Barce a nemaju na to. To je v poriadku čo dokazali ale teraz už na to nemaju až na niektore momenty to treba uznať.

Oleguer23Legend

2
2019-10-24 01:19:53

ide o to, že to nie je dovod na neustále zaujaté urážanie hráčov... v konečnom dosledku, je to len futbal... kritizovať a urážať je rozdiel... to nie je Suarézova vina, že Valverde ho nestrieda, keď sa mu nedarí... stále može Barce pomoct, len ho treba viac rotovať a striedať.

Camp_Nou

5
2019-10-24 01:26:10

Ma by sa dostať do hodnotenia aj Valverde. Hodnotil by sa za správnu - nesprávnu zostavu, striedania a taktiku.

Dodes

7
2019-10-24 01:30:45

Tam neni čo hodnotiť.

Cizinkx

7
2019-10-24 01:43:12

Co chcete od hráčů, který trénuje idiot co veřejně prizna že na fyzickou přípravu týmu moc nedá že na to kašle a že se fyzická příprava týmu přecenuje. Fyzicky nás zničí i Slávie. Nic proti ale už jen to spojení fyzicky nás uběhá i Slávka ukazuje v jakých hovnech jsme. Ale ne dobrá práce....Hancook dobrá prace a palec. Boha. Dovede te si představit tenhle tým dneska na Anfieldu? Vždyt ty by tam dostali tak šestku. To by byl čistý Bayern Volume 2. Mozna ještě větší rodeo. Týpek ti rekne ze na fyzickou přípravu sere. A pa v zápasech vidí jak náš tým je po 30 minutách fyzicky v hajzlu a přejedeho i SLávka. Nejsem trenér jako Valverde, ale ehm tady je něco špatně ne? . Opakuji se, ale tahni.

Martin77

5
2019-10-24 05:08:26

Naprosto tragický výkon. Stegen špičkovej. Messi, Semedo, De Jong slušný výkon ostatní vzhledem k tomu za jaký hrajou tým parodie ne fotbal. Hamba! Valverde nemá žádnou sebereflexi jinak by už dááááávno táhnul!

gabo

4
2019-10-24 06:43:59

Celosvětový výběr proti výběru malé ČR a takhle za konfrontace dopadla.Ostuda,tragédie! Pořád nechápu, že znovu a znovu věřím, že to bude koukatelny, nebude. Až tehdy, když tato imitace trenéra odejde do totálního zapomenutí

ARTURMELO

-1
2019-10-24 06:52:16

Dembele za 20 minut ukazal viac ako Griezmann za cely zapas

PETERKRIZAN

5
2019-10-24 07:28:53

čo ukazal za 20 minut?hlavne že sa nezranil

Nalim

-1
2019-10-24 13:05:41

Rakitić nastúpil na 8 min, aby kluby vedeli, že by ho mohli kúpiť za 1 milión €, ako hráča na zdržovanie času

marke7

10
2019-10-24 07:52:58

Co ukázal? Běžel několikrát s míčem do volné obrany a pokaždé to posral. Opět nebyl schopný nahrát ani na 5 metrů. Tohle není obhajoba Griezmanna, ale Dembele rozhodně neukázal víc. Ukázal stejnou marnost jako ostatní.

ARTURMELO

-2
2019-10-24 19:28:33

drž piču ano ? dembele zahral lepšie ako nejaky pojebany Griezz

zdeklu

-1
2019-10-24 07:21:04

som prihlaseny a aj tak mi v tabulke hodnotenia kaze "prihlaste sa" - kam? do fanklubu lukasa? :-))))))

Fishinko

3
2019-10-24 07:56:28

gmail

IniestaNr.8

1
2019-10-24 08:14:21

chalani...vsetko co tu citam, len dehonestuje uzasny vykon Slavie....staci si uvedomit to co hraci zosivanych...ze to moze byt ich zivotny zapas a nechali tam vsetko...8rokov vekoveho priemeru muselo byt na ihrisku vidiet...nasi hrali to , co im v tejto faze LM stacilo..samozrejme Ter Stegen je PAN, no 3 body su doma a na nic ine sa historia putatif nebude...Visca!!!

IniestaNr.8

0
2019-10-24 08:15:45

historia pytat nebude :)

Fcbfcbfcbfcbfcb

3
2019-10-24 09:57:46

Ja som si splnil sen videl som barçu nazivo a hlavne messiho,hra mala byt lepšia ale 3body su doma

pedo

2
2019-10-24 10:00:47

Dembele je skutočne trápny, veď on nevie prihrať na 5 m. Myslím si že Fati by ukázal oveľa viac

bulldozer

1
2019-10-24 10:19:43

Vazeni priatelia, mame tu Valverdeho uz 2 roky, tak uz by sme mohli byt zvyknuti ze hrame zle. Treba sa posunut do dalsej fazy a zmierit sa s tym. :)

bulldozer

2
2019-10-24 11:38:38

Ja by som chcel oznamkovat hlavne vykon Valverdeho, nabuduce ho tam uz dajte.

Martin77

2
2019-10-24 15:14:17

ještě na forzabarca cz šlo známkovat i trenéra. Ale myslím, že jeho známka by byla furt stejná...naše jasná jednička v Barce....

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.