Aj zápas proti Slavii Praha ukázal, že Antoine Griezmann má problémy adaptovať sa na hru FC Barcelona. Spolupráca s Messim zaostáva za očakávaniami. Ousmane Dembélé sa vo včerajšom stretnutí takisto nepredviedol v najlepšom svete.

Barcelona má jasné problémy s fungovaním útoku a zladiť útočníkov tak, aby to celé nejako vyzeralo. Antoine Griezmann na trávniku tvrdo pracuje, ale stále si nedokáže nájsť miesto a jeho spolupráca s ostatnými útočníkmi jednoducho nefunguje. Vzhľadom na absenciu Suareza sa očakávalo, že dôležitosť Francúza v zápase proti Slavii vzrastie, ale jeho výkon bol slabý. 28-ročný útočník nevystrelil na bránku ani raz. V Primera Division má na konte už 4 góly, v Lige Majstrov na svoj prvý presný zásah stále čaká.

Griezmann má naďalej problémy spolupracovať s Messim. Argentínčan mu v spomínanom zápase poslal len 3 lopty a Francúz Argentínčanovi len jednu. V súčasnej edícii Ligy Majstrov si hráči vymenili medzi sebou loptu 18-krát (10 prihrávok od Messiho, 8 od Griezmanna). Stojí za zmienku, že Messi nehral len 60 minút a Griezmann 50. Dembélé odohral dovedna len 120 minút, no s Messim si takisto vymenil 18 prihrávok. Messi so Suarezom si v troch zápasoch prihrali 32-krát.

Zápas proti Slavii sa nevydaril aj Dembélému. Francúzsky útočník sa na trávniku objavil po mesiaci, ale takisto nezaznamenal ani jednu strelu, stratil však množstvo lôpt a v 65. minúte ho na trávniku nahradil Fati. 17-ročný mladík bol počas svojho pobytu na trávniku oveľa nebezpečnejší. Hoci na bránku nevystrelil, vytvoril dvojicu gólových príležitostí.

zdroj: sport.es mundodeportivo.es
foto: fcbarcelona.com

Milan87

31
2019-11-06 20:31:44

Inak pozeram juve s lokomotiv moskva a myslím že ta slavia by ten juve naozaj dala.

LaBrie

top komentár
57
2019-11-06 20:46:27

... a my by sme mali s Lokomotivom trapenie ako so Slaviou.....

Chepablo

top komentár
49
2019-11-06 20:33:09

Ja verím, zvyknú si na seba..... Jedného pekného dňa ich budeme velebiť....

uzman

31
2019-11-06 20:34:30

Ano Fati je klenot ale za tu dobu co byl na hřišti měl jednu přihrávku jinak byl neviditelný a ztratil každý balon. Dembele podle mě neztrácel tak moc a byl po Messim nás nejlepší hráč. Několikrát krasne vysunul Semeda, měl 1 individuální akci kde mohl vybojovat primak na místě kde je velmi pravděpodobne ze by to messi trefil a taky vytvořil největší šanci Barcelony krásným vysunutim Roberta. Neříkám ze odehrál bezchybný zapas ale měl i horší a podle toho co pisete ve článcích bych si myslel ze odehrál snad nejhorší zapas v drese Barcelony což rozhodne nebyl.

Nalim

-9
2019-11-06 20:53:05

Niektorí sa tu idu posrať z Fatiho, ale ten mal len jednu prihrávku na Lea. To bolo všetko. Časom schladnú emócie a zisti sa, Puig je odsuvany a on preferovaný.
Keď Fati nehral mesiac ste to tu postrehli a opľúvalo ho, u Dembeleho sa to nespomína. Ten nás ko.ot mal Demba postaviť v Levante na rozohranie. Nebolo tak, a mladý Fati neurobil nič...

Nalim

3
2019-11-06 20:53:43

omluvali ho

bulldozer

1
2019-11-06 21:21:02

:)) to sa podarilo

footballister

-5
2019-11-06 20:36:51

Nie, lebo Messi si stále nevie odvyknut na hru bez Suareza mam taky pocit. Grizzi by si zaslúžil viac pozornosti od nášho kapitána.

Milan87

-8
2019-11-06 20:55:06

Poslal griezzymu 3 lopty, griezzy jemu iba jednu.
Griezzy nevytvory v ofenzive vobec nič, on by mal servirovat messimu góly pod nos iba z principu.
Hraje jednoducho slabo a keby mu to tam leo posuval do prazdnej branky tak by ste ho tu vychvalovsli a jeho "brata " zatracovali

mikimi122

9
2019-11-06 21:27:29

Tak potom toto svoje pravidlo použi aj napr. pri Suarezovi a som zvedavý koľko gólov on vytvoril. Realita je taká, že Messi u nás je jediný schopný tvorca hry a všetky akcie idú cez neho, takže je pochopiteľné, že práve on bude nahrávať ostatným.

Nalim

-97
2019-11-06 20:42:17

Messi je podšívka ( vyjadrím sa slušne). To už nie je náhoda. Náhoda to nie je, ale spojitosť toho, že pokrvný brat hrá hrot a tak to bude pokial bude Messi v Barci. Čo keby Griezman ukázal, že by to mal byt jeho flek a Sua by sa ocitol na lavičke.
Leo dokáže nájsť a prihrať komu chce a je to už trápne. On ho dokáže dohnať k odchodu!!!
Hráči Barci sa idu posrat z Lea a hľadajú ho i za cenu zahodenie sebarealizácie.
Kto to nevidí môže kľudne minuskovat, je mi zo u riti...

Milan87

17
2019-11-06 21:16:47

Nalim ty veterán keď tu niekto povie na dembiho iba krive slovo si celý bez seba a potom napíšeš že messi je podsivka???
Daj si tabletky a chod spat dedku

Nalim

-57
2019-11-06 21:36:47

Milan Bruna na Teba. Pozerám MČ to sú namazané hodinky. Pep diriguje a hráči prihrávajúci okamžite lepšie postavenému hráčovi. A Messi špekuluje, každý to vidí aj došpekuluje...

Vobby

22
2019-11-06 21:43:27

Tvoje slova se dají přeložit jako - messiho prodat, protože už nám je úplně k ničemu a celému týmu škodí a může za to, že griezmann se vedle messiho nedokáže prosadit ....... zajímavé, že v atléticu si to griezmann kopal sám a v barceloně si sám nevytvoří ani prd.

Jestper9

-116
2019-11-06 21:17:11

Presne tak! A teraz čakám rekord v komisiách, ale podľa mna Messi momentálne Barcelone škodí . Buďte si z neho pokakani a žúre z minulosti. Dakedy bol Messi individuálne lepší ale bol súčiastkou Teamu. Vtedy pri Iniestom Calvin a Puyolovi bol na zemi. Teraz je aj v kabíne king a na ihrisku aj veľa sebci a snaží sa ako keby byt nepostrádateľny a ta závislosť na ňom mu vyhovuje. Ide predĺžiť zmluvu? A nebodaj mu pôjde hore plat? Ak áno, tak fakt srdciar. Trochu si ho mnohí idealizujú. V naj časoch bol tichý chlapec čo nemal na trávniku konkurenciu. Dnes potetovany bradatý čavo, čo posledné sezóny v naj zápasoch a okamihoch ale zlyháva. S Penaldom si vymenili role.

Nalim

-65
2019-11-06 22:29:46

Jestper9:
Neuveriteľne, nečakal som, že mu to tu niekto takto tvrdo a pravdivo natrie. Messiho som nekonečne miloval a obdivoval. Priniesol mi ako Vám všetkým, nekonečné šťastne chvíle. Futbalový boh.
Mal úžasnú pokoru a skromnosť. Aký je teraz, nech si každý spraví svoj názor.
Je mi to ľúto, ako sa zmenil a je to je ho vec. Každý reprezentuje sám seba.

Jestper9

3
2019-11-06 23:34:59

Namiesto Calvin mal byt Xavi. Blbá korekcia

footballister

18
2019-11-06 23:49:16

Nuž, tak osobnosť sa mení. Ale skromnosť tam stale je len proste možno po odchode Neymara nemá takého parťáka ako Luisa.. Niektorí kolegovia sa proste nahradiť plnohodnotne nedajú.. A najmä, keď máš s nimi okrem pracovného vzťahu aj priateľský.

mikimi122

3
2019-11-06 20:43:55

Keby mu Messi aspoň pár krát nahral do čistej šance a to tu takých prípadov už bolo, tak by to mohlo byť o inom. Podľa mňa tu ide hlavne o tom, že Messi nechce veľmi aby sa Griezmann presadil, aby nevykopol zo zostavy veľkého kamaráta Suareza, alebo ho proste nasral tým jeho videom z minulého roka. Všetci by teraz mali spolupracovať ako tím a nerobiť také somariny, že tomu nahrám a tomu nie, nech sa to týka kohokoľvek. Nech mi hlavne nikto nehovorí, že medzi Griezmannom a ostatnými nefrancúzski nič nie je, lebo zdá sa, že je.

mikimi122

1
2019-11-06 21:28:21

*nefrancúzmi

loptajegulata

5
2019-11-06 20:47:17

Sotva spolu hrali ešte, to chce viac času sa zohrať. Suarez tiež hrozne hral na začiatku u nás.

LaBrie

18
2019-11-06 20:53:35

Napadlo ma take prirovnanie, Barcelona hra momentalne ako nenaladeny hudobny nastroj.... a dirigent... skoda hovorit :)))) uplne hluchy :)))) cize ma hudobny hluch :))))

stenly

9
2019-11-06 20:55:35

Myslim, ze ho Barca moze rovno predat, pokial ma hrat na kraji utoku, tak isto ako pri Coutinhovi - nie je to jeho pozicia.

stenly

14
2019-11-06 20:57:22

Otazka, ze kto riadi v Barcelone prestupy, lebo podarilo sa uz tolko peniaze zbytocne minut, ze uz sa len smejem. Ti ludia su idioti.

JJ5FCB

12
2019-11-06 21:00:25

Sú ako zdute malé deti k nemu a nie že to nefunguje. Ego bokom a hneď by to fungovalo ale !a teraz pozor! prekvapenie: myslím že hráčov by mal upratať tréner a hotovo

Didalop

14
2019-11-06 21:03:22

Vidalovi pred prazdnu branu nahral uplne bez problemov. Griezmannovi nie. To hovori za vsetko. Ani Messi nie je viac ako klub.

mikimi122

5
2019-11-06 21:06:10

Čakám a čakám, že by sa už veci mohli konečne pohnúť a vedenie by si už všimlo to všetko okolo valverde out, ale očividne musíme zbabrať ešte ďalší zápas. Už sú to 3 roky, čo nám Celta doma dala 4 góly, tak žeby zase?

Barcelona2002

14
2019-11-06 21:41:05

Preto to nefunguje, lebo tu je Valverde

Amamnonys

3
2019-11-06 22:06:28

Si zabudol na faktor Valverde...toje jeden dovod ak nie jediny preco sa tak tazko zohravaju...keby iniesta alebo xavi hrali mimo svoje pozicie ake bu to bolo?lepsie?mal by messi tolko golov?nech ho dava na hrot a nevymysla strategie traged.

roman777

-54
2019-11-06 22:48:57

To ignorovanie so strany Lea je až extrémne.

NAMOR3101

-12
2019-11-07 08:14:33

JÁ SE ASI DIVAL NA JINÝ ZÁPAS, ALE MĚ NEPŘIŠEL DEMBELE ŠPATNÝ...KDO HRAL FOTBAL, TAK VÍ, ŽE KDYŽ SE NEKDO SNAŽÍ HRAT DOPŘEDU, TAK SEM TAM TEN BALON PROSTĚ STRATÍ A DEMBELE DOPREDU HRAJE, NENI TO JEN POSOUVAČ BALONU NA JISTOTU DO ZADU ,NAOPAK MI PŘIŠLO, ŽE PO JEHO STŘÍDÁNÍ HRA BARCI ŠLA RAPIDNĚ DOLU.JE ...TO JE JEN MUJ NÁZOR, KDYBY GRIEZMANN NAMISTO LÍTÁNÍ KDESI VZADU NEBO U ROHOVYHO PRAPORKU RADSÍ SEM TAM TAKY NECO VYMYSLEL DO PREDU, TAK BY UDELAL LÍP !!!

Milan87

32
2019-11-07 08:15:40

Tak a je to tu vážený to co som pisal v lani že vám nikto nie je svatý a potrvá max rok a pojdete hejt aj na lea. A už je to tu. Ste naozaj len fanuskovia úspechov nic viacej trapáci

frkmrk

34
2019-11-07 08:53:00

Vsetci co tu vypisujete na Lea v zlom,ste ho vlani a roky dozadu velebili,ako nam bude chybat a pod. nikoho nenapadlo ze raz aj zostarne? a peihravka na Griezmana? no radsej to skusil sam jednak s tusenim v hlave ze da gol a iste mu zislo na um,aj kedto priham, aj tak to skonci z vonku na bocnej sieti a ku vsetkym hejterm Lea, zatial je to nas najlepsi hrac a verim, ze este bude dlho.A este mi neda spomenut,ked niekto napise ze Sua hral v min. sezonach dobre, hned ma oponentov, ze to je uz minulost,ale ked niekto napise ze Leo nehra dobre v repre, tak su hned argumenty-ved v minulosti dotiahol Arg. do finake MS a pod. tak pre Messiho to uz neni minulost? kto tu ma aky meter,ved je tu tolko protireceni.

Hviezda

9
2019-11-07 09:38:35

Chalani tento hejt na Messiho proste nie je na mieste, sam som minule pisal ze Messimu by mal niekto teda trwner povedat ze musi behat a hrat inac lebo nam viac skodi ako pomaha, ale nespochybnujem ze Messi sa dokaze prisposobit proste som jednoznacne za zmenu trenera a systemu. To co nasi hraju je futbal so zatiahnutou rucnou brzdou ked vidim ako Roberto bezi bok po boku s obrancomnsupera a zastavi a nahra naspat to iste ked som videl Pereza hrat s Levante ten chalan za tri mesiace stratil to co ho zdobilo ta nebojacnost zostala polovicne Fatimu a Dembelemu ktory vsak ma katastrofalny prehlad v hre ale aspon rozhybe nas utok a bohuzial este viac utok nasho supera Messi je prisposobivy takze netreba ho hned zatracovat ono kto hral futbal tak po zraneni ked sa chcete dostat na urcitu uroven musite zasebcit a aj zobrat na seba aby ste sa dostali do pohody takze on pojde vykonom hore len ak chceme vykon vsetkych treba zmenit trenera;)

Jestper9

-35
2019-11-07 09:44:30

Kde som napísal, že Messi je zlý hráč? Nie je ako dakedy, ale to je jasné lebo s vekom sa stráca rýchlosť atď, ale prehľadná kumšt mu ostáva čiže v tomto ho nekritizujem. Moja kritika je o Tom, že Team sa zmenil na Messiho a jeho družinu. Prečo je Valverde stále tréner? No asi preto že ho pár starších hráčov podporuje. Messi Pique ho stále obhajujú aj Alba a Busquets. Prečo to od iných mladších toľko nepočuť? Pre mňa naj Barca bola za Rijkaarda s Ronaldinhom a vtedy ju mal rád každý okrem fanúšikov Realu, ale aj tí dokonca niektorí mali k nej sympatie. Ronaldinhom bol podľa mňa talentom abhrou nanihrisku naj hráč akého som kedy videl. Ale prišiel aj jeho čas a bolo potrebné Barca prekopať a vtedy prišiel čas Messiho a ďalších v teame. Generačná výmena. U nás ale byť nemôže pokiaľ v základe hrajú 3-4 hráči len preto, že sú to Messiho suputnici a tréner čo robí veci ako im vyhovujú je tu drzany. Messi chcel Neymar a neprišiel. Prišiel Griezman a čo sa deje? Messiho netrápi to, že minulý rok neprišiel a nahral video dáke. Ale to, že na neho sa dali peniaze a na Neymar nebolo. Plus samozrejme, že jeho prirodzenejší post je ten Suarezov. Ja Milanko nie som vôbec fanúšik úspechu a úspech ktorý by bol založený na Tom, že hráme otrasné a Messi by to možno vystrieľal by bol pre mňa na nič. Nedá sa na nás futbal pozerať a myslím si, že Messi prerástol klub a to nie je správne!!!!

adriano

-10
2019-11-07 09:49:53

Správna úvaha toto si myslím aj ja že Messi je viac než klub a on rozhoduje.Ale ani on už nieje najmladší starne už má 32 a pomaličky sa už vytráca ta jeho miestnosť rýchlosť.Niekomu sa to nepáči a za to budú minuska ale tak to je.Napisal si to veľmi dobre.

Milan87

17
2019-11-07 10:13:09

Ale mali sme aj pekne zápasy tuto sezónu lenze tu sa kyda aj pi vyhre 5:1 že messi nenahral tomu alebo onomu.
A cumel som na to tvoje slavné city ako vyprchali a tahali čas to bol hnus od pepa to striedanie pozdrzal 8 minut.

adriano

-10
2019-11-07 10:30:43

Milan Barca stratila už dva roky na budovaní kádra teda prebudovani a teraz sa len zbiera ovocie lebo jednoducho povedané vedenie aj strenerom zaspali a spia do teraz.Tu už dávno minimálne už dva roky nemal hrať pique suarez busqets vidal rakitic pomaličky bude odchádzať Alba a toto proste sa prejaviť musi.Nepocitam Messiho ten ešte dáva mužstvu veľa ale títo hráči už nie.Ono je to teraz ešte pekne sú prví v lige aj lige majstrov ale to len do určitej doby.A ak je toto podľa Barta noví projekt tak s pánom bohom.

Milan87

26
2019-11-07 13:31:40

Za tie dvě stratene roky sa dokupili: arthur, deJong, lenglet, firpo a semedo a to su na nejbližších 10 rokov tahúni. A ešte k tomu dembi a couts ktorý sa podla mňa pod koemanom chytia

adriano

-2
2019-11-07 15:34:36

Dokúpiť sa dokupili semeno minulú sezónu nedostával šancu len malé firpo deti túto sezónu Jedine de jong dostáva a langle.A bodaj by si mal pravdu stým koemanom.Keby bol tu už zajtra.

Jestper9

-21
2019-11-07 13:43:05

Áno. Pamätám si aj zápas, kde sme výsledkovo súpera rozdrvili, ale futbal ako u nás v 3.lige a zaspal som. Kto je potom fanúšik úspechu? A v slabej španielskej lige čo už žiaľ je to dakedy stačí aj so slabým výkonom na vysoké vitazstvo

adriano

-14
2019-11-07 10:23:05

Tak ale pri výhre 5:1 neviem či sa pinda ale pinda sa pri slabej hre doslova to dakedy vyzerá ako keby sa im nechcelo.Ale na Messiho sa pinda vzhľadom ktomu ako ignoruje griezmana už je to okate. A keď sa ho novinár spýta či má proti nemu dačo tak povie že nie? Messi je geniálny hráč ale starne keď bol šéf kabíny za pepa tak to si mohol dovoliť predvádzal neuveriteľnú hru v rýchlosti kľučky všetko ale ako starne už stráca aj on a je stoho frustrovaný to je vidno na ňom na ihrisku keď aj chce ale už to není také rýchle a zoberú mu loptu.A aj ho lepšie ustrazia.Dakedy mohli byť na ňom zavesený traja štyria a aj tak sa cez nich preštrikoval teraz už to nevidíš.Ale tým nechcem ho dehonestovat ako hráča stále je spicka.Len si myslím že príliš rozhoduje on všetko sa riadi podľa neho.Toto mi dakedy kamarát jeden na mobilite povedal že Messi je šéf v kabíne a on rozhoduje.Vtedy som sa mu zasmial ale čím ďalej tým viac si myslím že to tak je a je to len na škodu veci lebo to nerobí dobrotu v kabíne.

Milan87

38
2019-11-07 10:25:59

A tieto info mal tvoj kamarat z kade??? Zdiela snáď s nimi kabinu???

adriano

-17
2019-11-07 10:34:27

On len povedal svoju víziu bolo to tak 3 roky dozadu.A ešte poznamenal že keď skončí xavi a iniesta tak sa skončí éra dominancie barcelony a mal aj v Tom pravdu že xavi a iniesta mali na hru a dominanciu barcelony velky vplyv Messi bol už ako čerešnička na torte.

adriano

-7
2019-11-07 10:24:19

Tam nemalo byť mobilite ale mini lige.

PETERKRIZAN

-32
2019-11-07 10:42:10

sa tesim ze tu a tam su nazory,ktore som ja niektore povedal pred rokom či dvoma,jasne to dokazuje ze som mal pravdu,a pribuda ich,kolko bolo minusiek,ked som napisal o skodlivosti mesiho v urcitom slova zmysle

PETERKRIZAN

-8
2019-11-07 11:47:38

pardon po 23,11. kedy je finale ligy osloboditelov

Jestper9

-19
2019-11-07 13:45:55

Ja to už tiež dlhšie vravím. Vidno aj ta jeho voľnosť a prispôsobovanie sa kúpených hráčov tomu čo on chce.

sajmon_23

-32
2019-11-07 10:44:51

Ako prepáčte, že si dovolím niečo napísať proti Messimu... Ale už ma začína pekne srať, s tým, ako vždy sóluje, myslí si, že prejde cez všetkých a dá gól... Áno, poznáme prípady, kedy mu to vyšlo... A dosť často vidíme, ako prejde cez 3-4 hráčov, ale vždy na tých dvoch posledných obrancoch zlyhá, aj keď môže pekne prihrať napríklad vyššie uvedenému Griezmannovi... -,-

fofo112

24
2019-11-07 11:57:03

A vidíš aj to ,ako je Leo v prese 3-4 hráčov súpera naviazaných na neho,kde je vtedy podla niektorých z vás Griezman,prečo nevyužíva šance,že zrazu je na ihrisku otvorený priestor, aha on sa moce v našej obrane a plní príkazy retarda Valverdeho a naša ofenzíva krváca. Prečo hral hrot Vidal a nie Griezman aha aj za to môže Leo aj zato môže že nenominoval Arthura aj za to môže že základ nie nie zohratý ked ten magor ich tam nasadzuje podla toho ako sa vyspí aj za to môže že kondičná príprava trénerovi nič nehovorí,už ste trapní Messimu za jeho genialitu ktorú 15 rokov odovzdáva barce ,dokonca už podla niektorých nie je ani srdciar dokážete hejtovať hráča ktorí dovolím si tvrdiť ešte stále píše historiu barcy a svetového futbalu vid posledný titul vykopal pomaly doslova sám,najviac golov v LL ,LM,ZK,najlepší hráč sveta ,čo ešte od neho chcete hanbite sa všetci ktorí si ho beriete do úst. Ak by nebol srdciar tak už dávno je u Pepa kde len za prestup mu šejk dával 100 mega. Je mi jedno čo si myslíte ale takto tu degradovať hráča jeho kalibru je na smiech, a ku Griesmanovi je o štyri roky mladší nemal by skôr on hrať na Lea no prihral mu len 1x a naopak Leo 4x a lopta z Tonovej kopačky vždy letela vedla brány.Vysvetlí mi niekto načo ho kupovali ked ho stavia na krídlo aj ked nehrá Sua aha za to môže Messi on povedal trenerovi aby dal na hrot Vidala,preboha netrepte somariny.

Nalim

-27
2019-11-07 13:47:31

Sajmon_23:
Nikomu sa neomlúvaj, keď vidíš ako Leo nezmyselne dribluje, stratí loptu a ostatní mu musia robiť krovie (křoví). Je to holý fakt. Len že to už nie je Leo s pred 10 rokov...

George

-13
2019-11-07 12:16:15

Kdyby griezman hrál na svém přirozeném postu tak věřím že se dřív adaptuje a s messim si taky sedne.. Jenže to by musel mít ernesto koule posadit suareza a nebo zkusit jiné rozestavení..

fofo112

2
2019-11-07 12:49:38

predsa Sua nehral ved je zranený ,tak vysvetli mi prečo ho nedal na hrot ked mal jedinečnú možnosť. Už ste s tým Suom poniektorí posadnutí.

Nalim

-40
2019-11-07 12:26:48

Ha ha ha ha, táto stránka je odpísaná, manipulovana a zdevastovaná. Za hodinu tu hejteri nasúkajú 100 minusiek.
Ha ha ha ha, Jestper9 tu sa nesmie napísať že Messi je manipulátor, diktátor a špekulant... 100 minusiek.
Lukas vinklo sa Vám to z rúk...

fofo112

20
2019-11-07 13:03:33

Brtko,čo ťa Beta trafila panvicou po hlave?

plcd

11
2019-11-07 14:25:57

A tebe a tebe podobným na tejto stránke sa "vinkol" rozum z hlavy.Ako chcete zdôvodniť,že podľa vás je Messi manipulátor,diktátor a špekulant?Dajte tu dôkazy!Toto čo tu píšete je už na návštevu lekára, aby vám predpísal silnejšie lieky.Pozeráte vôbec futbal?Dobre tu bol Messi odfotený v obkľúčení štyroch hráčov Slávie,kde je zvyšok útoku + zálohy?Komu má nahrať,keď je každý stojí za protihráčmi?Absolútne bez pohybu.Všimnite si napr. Artura prihraje loptu,ostane stáť a ukazuje-tomu prihraj,samozrejme stojí za protihráčom.Keď to vidím,tak sa mi "otvára nožík vo vrecku". Mimo Frenkieho každý bez pohybu,niet komu prihrať.

Jestper9

-4
2019-11-07 15:26:20

My pozname a mame radi Barcu aj bez Messiho a dokonca ja tu bez Messiho v naj rokoch este radsej. A nie sme zaslepeni fanusikovia co fandia Barcelone kvoli Messimu. A bez Messiho si nevieme nič predstaviť. Nikt nie je vacsi ako klub a hocikedy skritizujem messiho a aj si poviem, že uz je viac skodny ako prospesný. Co ze da teamom v La Lige goly, ked v tazkych a prestiznych zapasoch zhasína? MS v brazílií. V skupine vystrielal postup to ano, ale vo vyradovacke... zrazu zhasínal. Ale to si nepriznate, lebo pre vas je fandenie a futbal Messi. A bez neho sa vám zruti svet. My original fanusikovi apojdeme dalej. FC Barcelona ostava aj ked Messi skončí a pomali končí

Jestper9

-3
2019-11-07 15:29:11

Ste takí istí ako naše vedenie. Spoliehate sa a zijete z minulosti. kazdý je na chybe. Trener zvysok teamu, lekari a kto este? Nie je vam cudne, ze hrajú starci za zasluhy a tí podporuju trenera a ten trener ostava aj ked team je evidentne v kríze a nie krátko? Hráči na čele s Messim si robia co chcu a klub je statní kym su spokojní, lebo messiho nespokojnost by im zlomila krk. A tak čas plynie plynie a my dnes nie sme auz ani špička v Europe a nie to naj team. Ani nahodou. Nechcu sem hráči ani treneri

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.