Barcelona dokázala v 1/32finále Copa del Rey poraziť Ibizu na jej trávniku 2:1 a postúpiť do ďalšieho kola. Jediným pozitívom v zápase proti mužstvu z tretej ligy je však skutočne len víťazstvo.

Mladí hráči ako Riqui Puig či Carles Pérez nevyužili príležitosť, aby svojím výkonom urobili dojem, práve naopak. Podobne na tom boli aj hráči ako Ivan Rakitić či Junior Firpo. Barcelonu od tragédie zachránil Antoine Griezmann dvojicou gólov. Ani on však nezabránil k tomu, že mužstvo zahralo jednoducho zle.

Za tento zlý výkon je zodpovedný aj tréner Quique Setién. Lea Messiho nechal v Katalánsku a na dianie na trávniku reagoval neskoro, hoci bolo zrejmé, že jeho zverenci majú už na prvý pohľad problémy s kontrolou zápasu. Bývalý tréner Realu Betis v druhom polčase poslal do hry Jordiho Albu, Arthura a Vidala, ale bol to nakoniec Griezmann, kto mužstvo v poslednej minúte zachránil.

Ten premenil prihrávky od Frenkieho de Jonga a Jordi Albu v asistencie. Pravdou však je, že Francúza sme do 70. minúty na ihrisku ani nevideli. Nakoniec sa ukázal, kedy ho bolo najviac treba. Na druhej strane je hanbou aj to, že Barcelona v zápase proti UD Ibiza zaznamenala 718 prihrávok, loptu mala na kopačkách po 78% času a na bránku súpera vystrelila len 3-krát, z toho prvý pokus prišiel až v 70. minúte...

V tomto smere na tento zápas nebude spomínať v dobrom stred poľa, ktorý prakticky neexistoval. Na zápas bude chcieť čím skôr zabudnúť Riqui Puig, ktorý má veľký podiel na inkasovanom góle a súper jeho hru v strede poľa jednoducho vyblokoval. Mladík nevedel nájsť recept na prekonanie súperovho bránenia. Po skvelom výkone v zápase proti Granade, ho zápas proti Ibize veľmi rýchlo prebral z pekného sna.

zdroj: marca.com
foto: facebook

vondeylen

16
2020-01-23 09:01:58

na zamyslenie...

tunno

top komentár
97
2020-01-23 09:06:08

Ako sa moze kolo takehoto zapasu robit halo? Improvizovana zostava, umely travnik, premotivovany chudaci a zbytocna sutaz, ako sa dokazete na tomto vzrusovat nepochopim.

Rasto_909

12
2020-01-23 10:52:02

Normálne by som ti dal zlatú medailu za tento komentár :D trefne a pravdivé :)

Martin77

22
2020-01-23 11:27:00

tunno, jen škoda nazývat soupeře "chudáky" každý se "nerodí" jako Messi, Maradona apod.

Lolzer

-23
2020-01-23 12:19:18

Boli to žebráci, malé ihrisko a v 75. minúte už kondične odpadávali :D A to sa ešte nebavíme o fauloch, ktorých mali nespočet...

rendydutson

19
2020-01-23 09:12:03

Zasej az tak tragicky by som to nevidel. Lukas si sa nakadil na nejaku negativnu vlnu. Ja som sa este nikdy v zivote nehanbil za vyhru, ci uz osobnu, alebo vyhru muzstva, ktoremu fandim. A ani nikdy nebudem. Rozostavenie , zakladna zostava, neskore striedanie ide na vrub Setiena. Pozitivom je, ze dal sancu tolkym mladikom ! Kedy sme mali naposledy taky nizky vekovy priemer zakladnej 11tky ? Jedine raketa nad 30, v druhom polcase vidal, alba. Bavila ma hra Fatiho, kobecne Griezy premiena svoje sance, de jong zahral tiez fajn, prvy polcas bol zly, druhy vsak lepsi

rendydutson

5
2020-01-23 09:13:04

*naladil*

AndreasGerardi

16
2020-01-23 09:12:33

Fakt hanbit ? Ja ich nechcem obhajovat ale az take zle to nebolo. Po dalsie, Setien si vyskusal novu variantu ktoru inokedy skusat nemoze. Jeden stoper a dvaja krajny obrancovia. Ukazalo sa, ze pre Barcu je dolezita hra obrany pri rozohravke. Vcera to neslo a tak to potom aj vyzeralo. Utok bol tvoreny mladou krvou kde sa ukazala ich neskusenost a taktiez Ivan je znacne z formy. Mne sa pacilo, ze Setien zariskoval a skusil. Pri Valverdem to nebolo take pravidlo. Ak k tomu priratame umelu travu, namotivovaneho supera tak to az take hrozne nebolo. V podstate sa Ibiza dostala do dvoch sanci. Inak sa snazili hru skor rusit ako hrat futbal. Netreba vsetko kritizovat lebo v trjto faze sezony to ma Setien so skusanim roznych koncepcii zlozite a ani cas na pripravu nieje ziaden.

FCBarcelona2018

7
2020-01-23 09:25:32

Prvú veľkú chybu urobil už trenér, zostavou, ktorú poslal na trávnik. Z nej bolo jasne vidieť, že Ibizu veľmi neberie vážne a skoro sa to vypomstilo. Postaviť obranu zo stopérmi Lenglet+Roberto+Firpo??? Keby bol postavil miesto Firpa Umtitiho, tak áno, ale Firpo dokázal, že do Barce nepatrí. Rakitič v zálohe prakticky neexistoval, De Jongovi to na umeline tiež nešlo a Riki Puig ma nemylo prekvapil. Útok vôbec neexistoval. Aj keď Griezmann nakoniec Barcu zachránil dvoma gólmi, jedine tie dva okamihy pri góloch boli jeho svetlými zábleskami. Fati sa v prvom polčase snažil niečo vytvoriť, ale v druhom polčase sa úplne vytratil a Peréz akoby na trávniku ani nebol. Skrátka všetko včera bolo zle a naviac sa zranil Neto, aj keď ten tiež neoslnil.

puuq

18
2020-01-23 10:10:01

Fati sa uplne nevytratil v druhom polcase, len to branenie ich bolo za hranou, hlavne hra rukami a aj preto bol problem sa presadit...za vsetko hovori situacia v nadstavenom case, ked fati v 16ke obisiel hraca a ten ho pred brankovou ciarou sotil oboma rukami na zem, to mala byt cista penalta

Borby55

5
2020-01-23 09:29:29

Mne je náš nový kouč sympatický ale podľa mňa podcenil súpera. Veľmi zariskoval tým, že Lea nechaj doma a k tomu aj nové rozostavenie v povedzme trocha divnej zostave pre to rozostavenie. hrať na jedného stopéra to je celkom slušný hazard podľa mňa. Na druhej strane je dobré že sa nebojí dať mladým šancu a nechať ich sa vytrápiť...ale za mňa toho urobil veľa naraz...ani Leo aspon na lavičke.....uplne nové rozostavenie a plus zostava a posty pomerne netradičné.....každopádne to dobre dopadlo..tie podmienky boli zlé to beriem ale predsa keď hrá šampion Ligy s treťoligistom mal by ich poraziť aj na ľade.....nakoniec sme tak aj urobili...ale aspoň vieme čo si budeme môcť dovoliť nabudúce...lebo silnejší súper by nás asi rozmetal....podstatné je že to vyšlo a už to nehať tak a pripraviť sa na daľšieho súpera....

stenly

22
2020-01-23 09:38:29

Suhlasim s tebou, az na to ze Messi nema co hladat na ihrisku, ked sa hra proti druholigistom a tretoligistom.

okbor

29
2020-01-23 09:51:15

Mne sa zdá, že Setién nechal Lea doma úmyselne. A to z jedného dôvodu, aby ho ochránil. Lebo to čo predvádzali niektorí "futbalisti" súpera, to bolo za hranou. Rozhodca zápas nezvládol. Nechal ich "hrať" ich štýlom a hrozili zranenia. Minimálne jeden z nich nemal dohrať zápas. A preto sme boli taký "nemohúci", lebo proti naspeedovaným hráčom súpera, sa niekedy nedá, ak nechceš ohroziť svoje zdravie.

Valky

1
2020-01-23 15:18:54

Prepáč patrí to Borbymu o 2 komenty vyššie..

Valky

5
2020-01-23 15:17:40

Leo nehral ani proti Interu v LM tak co by mal hľadať tu? Už nebuďte smiešny naozaj

Toky

10
2020-01-23 09:47:52

Ibiza hrala futbal podobný Atletiku. Betón a napádanie súperovej rozohrávky a vyčkávaním možnosti na brejk. Na toto by sme mali byť pripravení. Len držanie lopty bohužiaľ zápasy nevyhráva, je treba impulz, myšlienku. Toto nám v zásade takmer celý zápas chýbalo. Každopádne na konci to konečne dvakrát klaplo aj Griez tie možnosti využil. Chvalabohu.

adriano

24
2020-01-23 09:48:36

Setien to má ťažké naskočil do tímu ktorý síce je na prvych priečkach ale v slabej kondícii v slabej vyťaženosti na treningoch a ktomu v slabom vyťažení celého muzstva konkrétne hráčov lebo valverde prakticky naadzoval to iste.Setien rotuje a včera skúšal čudnú hernú variáciu ale skúšal a proti komu inému má skúšať ak nie proti slabším tímom? Treba nechať tomu čas setien není v zavideniahodnej pozícii musí konsolidovať sily musí mužstvo zocelit aj po fyzickej stránke lebo veľa veci bolo zanedbaných za valverdeho a to treba napraviť a na to treba aj trošku času.A že mladý puig včera chybyl je normálne títo chlapci potrebujú čas na ihrisku a keď im ho tréner dá oni odvdacia chce to len čas.

maros1

6
2020-01-23 09:51:53

Prispevok Barcelona 2018 je takmer cely vystižny, až na to posledne
Sa tu odbornici obuvaju včera aj dnes do Grizmana - ruku na srdce, veď v prvom polčase nedostal jedinú ani jedinú nahrávku !!!! Hoci tam lietal ako pako. V druhej polovici prišli na neho 2 lopty a obe pretavil do gólov. !!!
No výkon tímu ponímam ako škandalóznu záležitosť a opať sa potvrdilo, že mančaft je polčase rozpadu

PatrikFCB

8
2020-01-23 09:56:00

Nepreháňajte. 11ti premotivovani hraci, ktori hrali zrejme svoj životny zapas sa postavili pred bránu. Proste toto su neprijemne zapasy, aj keď je to tim z nižšej sutaze. Neviem či ste pozerali potom aj Real, ale aj oni mali miestami problémy. Pre mna bude meritko v sobotu Valencia. Tam potrebujeme vyhrať, takže chalani by mali ukázať čo vedia.

LM10

3
2020-01-23 09:57:31

Trošku premotivované články. Postúpilo sa, hotovo. Problém bude, keď takto zahrajú proti Valencii a nie proti DJom.

Respect10

11
2020-01-23 10:00:19

No nič v zlom, ale čakal som podobnú zostavu, podobný priebeh a aj výsledok. Popravde som tipoval 1:3.Toto sú proste takéto zápasy. Pre motivovaný super, od nás v podstate B ko. Priebeh, super brániac o život 11ks,15m od brány a skus nájsť dieru. Ak by tréner poslal top 10,zas by sa nadávali, že nač, že ne skúša mladých atď. Real nastúpil včera v plnej paráde a nebolo to o moc lepšie. Tieto zápasy treba len nejako vyhrať a nezamyslat sa moc nad tým a sústrediť sa na ďalšie výzvy. Jedine, co by som trénerovi vytkol, že mohol trochu skôr reagovať, čo sa týka striedania

pini77

5
2020-01-23 10:07:47

borci sorry jako, ale jak nekdo muze tvrdit, ze to nebylo az tak zle? Chapu vsechny faktory, ze improvizovana sestava, umelka, premotivovana ibiza apod.. ale?! jak je mozne ze jsme v 60. nebo kolikate minute meli jednu strelu od tragicke ivankove levacky? proste to neni normalni... borci jako griz, rakitic, de jong, fati a dalsi by prece meli takovy kluky z ibize jasne prehrat strilet ze vsech pozic kdyz uz nic jinyho snazit se a ne si jen nahravat met suchy dresy a 80% mice na kopackach kdy si to kopou nekde u pulky a nic z toho... to me netvrdte, ze je to normalni... prvni pulku tam semedo chodil sem a tam jak kdyby hral fotbal prvne... puig se v druhe pulce uplne ztratil perez ten se tam nekde zasival celej zapas, ze jsem ho snad ani nevidel... a nejvetsi tragedie je bohuzel ten firpo jako, a to me trochu desi, ze je to setienuv klucina z betisu, tak aby ho nejak neprotezoval jako ernie robertka...

FCBarcelona2018

6
2020-01-23 10:18:15

Ešte sa chcem vyjadriť k hre Ibizi. Ich až prehnane agresívna hra mi veľmi pripomenula výkon Neapolu keď doma prehral s Interom. Keď Neapol nestačil na hráčov Interu a bolo už jasné, že o výsledku je rozhodnuté, tak Neapol čo zákrok to hrozba zlomenej nohy prinajlepšom ťažké zranenie. To isté predvádzala včera Ibiza a na umelej tráve sa hráč po agresívnom zákroku zraní raz dva. Rozhodca si mal uvedomiť, na akom teréne sa hrá a mal prísnejšie trestať nebezpečné zákroky. Ale poznáme španielskych rozhodcov, ktorí sú vo väčšine doslova nepriateľmi Barce ako napr. Lahoz.

milos970

4
2020-01-23 10:19:55

Psychika spravi sakra vela, to sa vzdy inak hra ked nieje co stratit a ziaden tlak nieje vyvijany na vas, proste pripad ako slavia v LM ale inak suhlasim ze vykon to bol miestami az zufaly.

Milan87

5
2020-01-23 12:46:34

Sa tu mozu vyhovarat na umelku na psychiku na premotivovanost supera atd atd.
Nic to nemeni na tom že před týždňom som ani nevedel ze na tom párty ostrove vobec niekto hraje futbal.....
Teraz budeme plakat ako mourek???
Rozhodca zly, travnik suchý, prší, fúká, dlha cesta, malo odpočinku atd atd atd
Pravda je taká že tu ibizu mali vyklepat aj keby tam hrali iba ôsmi.....

Venca92

12
2020-01-23 10:20:54

Psát, že nechat doma Messiho je chyba, když jedete k třetiligovýmu týmu, je smutný a k smíchu zároveň. Barca by se měla vyrovnat s prostředím kdekoli, ale když hrajete na umělce poprvé a hru máte založenou na rychlých přihrávkách a kombinaci na jeden dotyk, budete mít problém. Zvlášť, když taktika soupeře je fyzická a běhavá, nemáte to pak jak odbourat. Jsem rád, že to tam nakonec padlo a doufám v tribunu pro Rakitiče. Puig nezahrál dobře, ale netřeba ho odsuzovat, rozhodně nebyl jedinej a dal bych mu znova brzo šanci. Je něco jinýho, když dáte mladýho hráče do fungujícího celku a když ho hodíte do nesehrané sestavy. ale to se poněkolikáté opakuju.. no hlavně že se to nakonec uhrálo a postupujem dál.

Busque5x5

13
2020-01-23 10:30:32

Nechápem kde inde by mal skúsiť Setién nové zostavy pri zápase napr s valenciou ktorá by nás zválcovala s takou zostavou, bol tom zápas presne na to experimentovať so zostavou jasne quique zariskoval, ale chvála bohu mu to vyšlo

MIO10

10
2020-01-23 11:08:32

Hanbiť? Příliš silná slova. Nedělal bych z toho kovbojku... tohle byl zápas z povinosti. Tady se nerozhoduje. Trenér něco buduje a osu mužstva nenechal hrát. Vyhráli i když se na to nedalo dívat, důležití hráči si odpočinuli a ostatní zahráli. Vše splněno... Být to doma ,tak neřeknu, ale venku v této situaco dokážu přivřít oči. Je to sice škoda, že je nerozprášili a nezahráli super, ale ukázalo se alespoň, že ty probémy jsou hlubší a trenér bude muset pracovat. Takže víme na čem jsme a hlavně to zjistil i trenér.

Milan87

4
2020-01-23 12:00:17

Věd to bolo ako ligové kolo tretej ligy jezisi.
Keby som nevěděl že jeden tým je Barca tak to dávno přepnem

Lolzer

4
2020-01-23 12:39:57

řeřicha

rendydutson

5
2020-01-23 12:45:02

Necakal som, ze tu bude tolko pozitivnych komentov, Lukas, ak si prave toto chcel dosiahnut, tak klobuk dole... konecne sa ukazali diskutujuci, ktory skutocne fandia !

Lukas

-1
2020-01-23 13:43:01

ten clanok je z madridskej marca... zaujimave na tom je, ze vcera pocas zapasu boli diskusie plne kydania na trenera a futbalovi experti sa predhanali v tom, co mal setien urobit... dnes som sem hodil jeden clanok tohto typu a hned sprska kritiky na mna. zaujimave mysliekove pochody na tomto webe ;)

Milan87

-5
2020-01-23 13:46:33

Keď tu polka tvrdi že radsej bez trofeje,bez ernesta ako s trofejami ale s ernestom tak je to potom ťažké si to takto priznat

Milan87

-2
2020-01-23 13:48:09

Lukas ty máš naozaj prehlad co sa barcy týká prosim povedz kto je ten týpek ktorý počas zápasu trénuje setiena??? Stále mu vravi koho kedy striedat a křičí na hračov pokyny miesto setiena????
Kto to je???

rendydutson

1
2020-01-23 16:24:17

Lukas, ha som to nemyslel negativne ba teba, prave naopak ;) nic v zlom

Barcazdeno

8
2020-01-23 12:48:48

Nevyhovárajme sa na umelý trávnik, agresívnu hru súpera... Aj keby hralo Béčko. Je to predsa Barcelona. Bol to strašný nervák a utrpenie pre fanúšika.

refunox

2
2020-01-23 13:02:08

Ja se za to nestydim, prvni polocas byl crazy, to ano, ale ten druhy zvladli. Je to proste fotbal, a ten kdo psal tendle clanek mi prijde, ze ho asi mozna ani nikdy nejak zavodne nehral. Proste se todle stava, jak tu psali umela trava, male hriste, premotivony souper, nova taktika od trenera, tepre druhy zapas pod novym trenerem, v obrane zmeny, v utoku nasi mladici perez puig fati. To, ze ibiza hraje 3 ligu neznamena, ze neumi hrat fotbal, ano chapu ze hraci barcy berou x krat vyssi love a jsou profici a nejlepsi na svete, ale jsou to jen lidi. Nechapu proc to autor clanku musi tak hrotit, taky se mi v praci smali, ale kasli na to je to jen fotbal =D

Milan87

2
2020-01-23 13:07:28

Hrotit????
Ved každé slovo v tom článku je pravda....

refunox

5
2020-01-23 13:23:50

Ano to mozna je pravda, jen si myslim, ze to nebylo az tak hrozne, abychom se meli jako fans stydet, vyhralo se. Je to druhy zapas pod novym trenerem, jeho koncepce pujde videt treba az za rok. A ze to bude tezky zapas bylo jasne uz tyden dopredu. V prvnim polocase me bolely oci z toho co jsem videl, to ale neznamena ze bych se mel stydet. Slo videt jak je ibiza namotivovana, jsou v te sve treti lize na tretim miste a slo videt ze fotbal hrat umi. Pruser bude jestli podobny fotbal predvedou i v sobotu na mestalle

Milan87

-2
2020-01-23 13:41:56

Tak já tam tu zmenu hry odkedy ten setien prisiel naozaj už vidím.
Hrame akoby trpezlivejsie na 1000 prihravok.
Ked niekto napíše že je tu kratko a ešte to vidiet není tak kecá.
A myslím si že nepodpisoval zmluvu s tým že budú hrať až o rok. Keby to bolo tak jedno už to doklepe valverde.
Já sa nezmierim s tým že tuto sezónu mozme byť aj bez trofeje keď to máme takto krasne rozohrate na všetkých frontách... A memysli si to ani barto.
Zmenu hry vidiet je ale či je lepsia to fakt netuším.
Neviem co by sa muselo stat aby touto hrou od nas dostala sevilla štvorku alebo real manitu.....

refunox

3
2020-01-23 13:52:03

Ja jsem nenapsal, ze vliv setiena na barcu nejde videt, napsal jsem ze jeho koncepce se zuroci treba az do roka, tak jak to ve fotbale s novym trenerem byva, nic neni hned a taktika a treninkove jednotky se vetsinou projevuji az s casem. Slo videt uz s granadou uplne jinci styl fotbalu

Milan87

0
2020-01-23 19:03:55

Jasne keď budeme hrat teketo hovna, bude to valverdeho dedicstvo ale keď sa nám podari super zápas bude to setienovy vpliv ni???

Amater

0
2020-01-23 13:06:57

Barcelona má minimalne rok problém dostať loptu útočníkom do nohy. 80 percent prihrávok ide dozadu alebo do strany na najbližšieho hráča. To je hlavný problém. Valverde mal byť už dávno preč!

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.