Barcelona si z roka na rok upevňuje svoju pozíciu na sociálnych sieťach. Rok 2019 bol druhým v rade, v ktorom klubové profily zaznamenali najväčšiu interakciu fanúšikov na celom svete.

Hovoríme o 1,417 miliardách interakcií na Instagrame, Twitteri a Facebooku. Tento počet v porovnaní s rokom 2018 narástol o 20%. Okrem toho materiály, ktoré klub publikoval na platforme YouTube, zaznamenali 461 miliónov zobrazení.

Podobnú popularitu nezaznamenal žiadny iný futbalový klub. Na ďalších miestach sa umiestnili Liverpool (1,161 mld), Manchester United (1,044 mld), Juventus (916 miliónov), Chelsea (645 miliónov) a Real Madrid (600 miliónov).

Pokiaľ ide o počet sledovateľov, Barcelone sa v roku 2019 podarilo predbehnúť Real Madrid. Katalánsky klub v súčasnosti sleduje 260 miliónov fanúšikov (103 na Facebooku, 81 na Instagrame, 57 na Twitteri, 8 na YouTube, 6 na Weibo a 2 na Tik Tok). Los Blancos mali v čase tohto  porovnania dovedna 258 miliónov fanúšikov, Manchester United 142, Chelsea 93 a Juventus 90 miliónov. V prípade katalánskeho klubu môžeme k tomu pripočítať aj fanúšikov, ktorí sledujú iné športové sekcie klubu či nadáciu FC Barcelona a číslo narastie až na 350 miliónov sledovateľov.

Najviac interakcií zaznamenal klub na Instagrame a to až 1,211 miliardy. Interakcií napríklad na Twitteri bolo približne 100 miliónov. V oboch prípadoch takéto čísla nedosiahol žiadny iný klub. V prípade Facebooku musela Barcelona skloniť hlavu pred Manchestrom United a Liverpoolom, ktorí zaznamenali viac interakcií.

Posledné médium, na ktorom je Barcelona nesmierne populárna, je YouTube. Videá, ktoré Barcelona zverejnila v roku 2019 zaznamenali až 461 miliónov zobrazení. Ďalšie miesta patria: Liverpool (342 miliónov), Manchester United (205 miliónov), Al Ahly (150) a PSG (140).

zdroj: fcbarcelona.com
foto: facebook

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.