FC Barcelona končí v Copa del Rey už vo štvrťfinále, keď na San Mamés prehrala s domácim Bilbaom gólom z úplného záveru zápasu. Hodnotiť výkony hráčov môžete aj dnes!

 

 

 

zdroj: forcabarca.sk
foto: facebook

fanbarca

-6
2020-02-06 23:01:49

???????

Jan_Kelemen

-28
2020-02-06 23:01:54

Messi druhý polčas absolútne bez kondičky. Takto to ďalej nepôjde.

Nitram

20
2020-02-06 23:06:08

Ty co beries? Mohol by si vybrať 10 roznych negativ a napíšeš takúto debilinu...

Alirael

-23
2020-02-06 23:02:14

Svaty Leo dnes opat priemer. Podla hodnoteni na goal, sofascore nebol lepsi jak Roberto.

15 pokusov o dribling, 7 uspesnych. Celkovo 28 stratenych lopt.

Leo prosim chyt formu

barcelonista29

30
2020-02-06 23:06:59

Prečo by mal tak obrovský klub ťahať skôr 33-ročný hráč? Hoci sa jedná o Lea, ale aj tak. Práveže by Barcelona mala mať také mužstvo, ktoré bude ťahať a on to bude na trávniku dirigovať. Skôr vedenie by malo nabrať formu. A tou formou je odchod :D

xdiko

7
2020-02-06 23:21:18

Tak za prve, Leo mal par stratenych lopt, ale kto mal aspon tolko driblingov, ako Leo stratil?
A za druhe, pokial bol na ihrisku Fati, tak si spolu rozumenli a boli nebezpecny, ale akonahle prisiel Griez, vsetko sa rozsypalo a uz sa nic smerom dopredu nehralo. Jednoducho tam chyba chemia a Griez tam nepasuje. Nema Barcu v krvi.
No a na zaver, Stegen si dnescely cas koledoval o gol a cele to zaklincovali nulovy Rakitic a Roberto. Dnes to skratka Setien neposkladal dobre

Alirael

-2
2020-02-06 23:24:03

Mimochodom, messiho strata lopty viedla ku golu... keby to bol coutinho tak je za idiota

Tomo10

5
2020-02-06 23:26:12

Ja si myslím, že je blbosť, že bol priemer keď ako jediný ktorý niečo sküšal.

Slavomir

-8
2020-02-06 23:34:17

Ty mas asi MESSIOKULIARE(ruzove)...sa spamarajte a nezite z jeho minulosti.Tak isto to bolo aj s Iniestom...sabol,slabol,vela kazil,bol na pritaz a tak sa rozhodol skoncit.Onedlho ho bude nasledovat aj Messi...a mne osobne nikdy neprisiel Messi ako makač!!!Nikdy nebolo ziadne video,ani len clanok ze by makal individualne sam v posilke,ale niekde inde

Slavomir

-13
2020-02-06 23:29:20

Messi uz formu nechyti nikdy.Jeho talent je uz fuc v tych rokov,uz by mu bolo treba makat v posilke,individualne ako to robi Ronaldo a preto je tam kde je stale a to je o 2roky starsi.Bohuzial,ale je to tak a serie ma to.Messi tymto pristupom o 2 roky uz nebude ani futbal hrat a nie ze by este makal na sebe!!!Ma par genialnych zapasoch,ale v ostatnych nam skodi,nebeha,prechadza sa,vela lopt strati,hra bez energie a chuti!!!!A to vidi clovek najlespie,ked ho vidi nazivo na stadione!Ale su v muzstve aj iní hraci co by tam uz VOBEC nemali byt a to minimalne od zaciatku tejto sezony...A s tymto kadrom lahko vyletime aj s Neapolom ked si predstavim ako sa NEAPOL 2-krat dokazal pripravit v LM na Liverpool(videl som oba zapasy)...

fantomasko

1
2020-02-06 23:02:40

Vyhecovaní andalúzania sú vždy ťažký oriešok, obzvlášť doma. Škoda no. Treba rátať s tým, že táto sezóna nebude moc plodná na trofeje, keďže (dúfam) celý tím prechádza reštrukturalizáciou.

MrCrowley

8
2020-02-06 23:21:02

FC a Betis Sevilla su Andaluzania, hraci Bilbaa su hrdi a nezlomni Baskovia jak remen, komplet cele muzstvo az na jedneho.

mikimi122

17
2020-02-06 23:03:39

Takto futbal nenávidím, keď je takto nespravodlivý. Na to tam práve sú ti rozhodcovia, aby to bolo spravodlivé, ale tí španielsky sú mega hamba v svojom obore. Po väčšinu sme hrali dobre, aj keď sa nájdu aj poniektorí, ktorý to zbabrali (Busi). Strašne nefér.

Revive

29
2020-02-06 23:04:48

Ja nie som nahnevaný, práve naopak. Káder je veľmi úzky, máme iba 3 útočníkov, z toho jeden má 17 rokov. Sú tam vidieť zmeny oproti Valverdem a vidieť ich budeme na plno až budúcu sezónu. Má to aj svetlú stránku. Nemusíme hrať pohár, to znamená menej zápasov, menej vyťaženia, celkovo túto sezónu musíme iba dokopať. Kto očakáva trofeje, by mal znížiť svoje očakávania.

Nitram

-6
2020-02-06 23:07:42

Poprosím pár zmien keby si opisal. Pozitivne aj negativne. Ďakujem.

PETERKRIZAN

2
2020-02-07 07:26:58

po 70 minutach vybornej hry s atleticom v superpohari,najlepši vykon,bohuziaľ prehra,aj to sa stava,ale pod ohromnym tlakom na tychto chlapcov z kazdej strany,čoho vysledkom sú nepremenené šance,myslím,ze to najhorsie maju za sebou,len nech neprídu dalsie zranenia,som optimista,je dobre že muzstvo je asi zomknutejsie ako vedenie,funkcionari či fanušikovia,myslím,ze to je do konca sezony najrozhodujucejšie,len škoda toho suareza,jeho nahradiť je nemožné,fakt ma nenapadá meno,ktore by to dokazalo

fantomasko

13
2020-02-06 23:09:37

Moja reč. Tí čo očakávajú Treble budú troška sklamaní :-D Ale tak čo, ja osobne nefandím len keď sa vyhráva...

loptajegulata

7
2020-02-06 23:05:21

Prečo Valverde and Setien nevidia že Vidal je náš najlepší záložník?

Martin9

11
2020-02-06 23:09:19

1. nie je :D
2. pravdepodobne ho nechceli dávať po zranení do takého fyzického zápasu

Jacob78

8
2020-02-06 23:09:31

Bol po zraneni tak nechcel ho hneď nasadiť si myslím... Keby sa Pique nezranil tak verím tomu ze by išiel na ihrisko miesto Robertka

Roman7

7
2020-02-06 23:06:45

my dame 120 mega za trapneho griezmana to je nasa prestupova politika pozrite o co sa pokusa juventus ten chce dat 150 mega za virgila preco barcelona nejde po takomto hracovi aspon jeden co by vedel branit naco je dobre vyhodit 200 mega za zebrakov ktory su nasmiech radsej nech kupia riadnu kvalitu ako tie ich vyde nevyde grcam z tohto klubu

GabrielSVK

6
2020-02-06 23:11:52

Ale my by sme potrebovali aj dvoch Virgilov :D lebo Pique a Lenglet alebo Umtiti. To je proste slabota a oproti Virgilovi ani radšej nenapíšem čo. Ale tak čo už. Našim vo vedení to asi stačí a zrejme sú s tým spokojný. Ja s Piquem a Lengletom nie som spokojný minimálne dve sezóny.

GabrielSVK

-3
2020-02-06 23:19:53

spokojní

Martin77

1
2020-02-07 06:16:02

Přesně tak Roman7 měli jsme koupit Virgila za 150 mega a Live by nám určitě rád prodal pač Live nemá vůbec žádný ambice na zisk jakýkoliv titulů, tak nám rozhodně prodají svého klíčového hráče. VVD určitě rád přestoupí, protože jako každý hráč je jen krysa co zajmá jen peníze a žádný vztah ke klubu nemá. :D

Messiking10

-22
2020-02-06 23:07:13

A Messi je bez urážky posledné zápasy priemerák

blauigrana

25
2020-02-06 23:08:49

???? však všetko tam robil on :D:D:D

mikimi122

-18
2020-02-06 23:09:37

Messi už je otravný s tým ako len dribluje, ale nenapadne ho, že je to strašne neefektívne. Je pomalší ako kedysi, minimálne 3, 4 protihráči ho hneď obklopia a oberú mu loptu. Už by si mohol uvedomiť, že takto to nikam nevedie.

mikimi122

17
2020-02-06 23:07:23

Vôbec nechápem, prečo dával dole Fatiho, keď bol jeden z najlepších a taktiež nepochopím prečo tam nešiel skôr Vidal ako Arthur.

JAZVA0

16
2020-02-06 23:13:30

Arthur zahral dobre mali sme využiť 2 tútovky prehrali sme si to sami

Pader

15
2020-02-06 23:14:09

Veď Arthur oživil hru, mal minimálne 2 kľúčové prihrávky

sid1

1
2020-02-06 23:20:57

Preto lebo fati po zaciatku uz nebol v hre a brani o dost horsie ako roberto aj griezmann. Plus je ro mlady chalan takyto zapas plny subojov myslim 90 minut neda.

barcelonista29

0
2020-02-06 23:27:38

Bráni horšie ako Griezmann a ten koho bránil v 93'?

Jhonys

2
2020-02-06 23:22:48

Reportér Samuel Marsden z ESPN: Ansu had played 79, 85, 90 & 87 minutes in Setien's first four games (and almost 60 tonight). He's 17. He'll probably start at Betis on Sunday. He's had growing pains/problems adapting to this level. Was always likely to go off for Griezmann early in second half.

mikimi122

-1
2020-02-06 23:25:43

To už sa dá chápať, ale nevyzeralo to, že ho niečo trápi.

Didalop

5
2020-02-06 23:07:32

Tazko hrat proti Bilbau vonku o 2 menej... Rakitic nema ani na Podbrezovu a Robertko patri medzi nohy a nie do Barcelony.

Martin9

21
2020-02-06 23:08:06

Dnes to proste nevyšlo, ale hra bola dobrá, konečne tam bolo vidno bojovnosť. Nepremenili sa šance, škoda. Osobitne ma potešil dnes Alba, odohral skvelý zápas. Dnes sme si zaslúžili vyhrať, ale taký je futbal. Vyjde to znova.

EdenHazard13

-18
2020-02-06 23:09:13

Kde je ten žebrák ktorý sa vysmievali Realu nech príde sem čo schoval sa do skrine?? Úbožiak barcelonský

Camp_Nou

23
2020-02-06 23:11:58

Real Madrid si vážim, ale fanúšikovia ako Ty sú madridioti

Camp_Nou

top komentár
48
2020-02-06 23:09:33

Dnes som si užil aj prehru. Konečne som veril. Veľká zmena a veľká smola. Čestný rozhodca je dôležitý. Ale radšej prehrať a nehanbiť sa za náš výkon. Dnes som s FCB spokojný iste viac, ako počas Valverdeho. Nevadí. Možno túto sezónu veľa nevyhráme, ale teším sa na bojovný futbal. Chce to zmeny v zostavách, ale vidím perspektívu. Teeba byť trpezlivý.

Lapi

15
2020-02-06 23:18:40

Konečne normálny komentár, nie tie adolescentské blbosti čo tu píšu tí všetci odborníci. Pekný futbal, nasadenie s oboch strán a šťastnejší(nie lepší) vyhral. Dalo sa na to konečne pozerať a pri troške šťastia (šanca Griezman či Messi) to mohlo skončiť ináč.

JAZVA0

13
2020-02-06 23:10:47

Hrali len to načo mali, známkováť hráčov? prehrali sme a kríza sa prehlbuje Setienovi nezávidím ten tlak, dúfam že to ustojí a prejdeme cez Napoli

Maaca

-20
2020-02-06 23:11:02

Stegen 2, semedo 4, pique 3, lenglet 3, alba 4, busi 4, raketa 3, de jong 5, messi 5, fati 5, roberto 2, grizi 3, arthur 3, umriti 4

mikimi122

3
2020-02-06 23:12:17

Hlavne, že sa všetci pred zápasom viac zaoberali vypadnutím Realu ako našim zápasom. Tlieskam tým jedincom. Nádhera čo dokázali

Camp_Nou

5
2020-02-06 23:15:43

Čo riešiš ? Neber to tragicky. Ja vidím progres

mikimi122

-1
2020-02-06 23:20:21

Progres tu môže kľudne byť, ale aj tak sme vypadli a na tom v skutočnosti záleží. No nemohli byť ticho. Osobne neverím na niečo ako karma, ale niečo také sa stalo.

Milan87

-2
2020-02-07 07:09:57

Jediny progres je že nedáváme tolko golov, za ernesta to tam padalo viac

Pader

3
2020-02-06 23:17:46

Predsa len je to jediné pozitívum že vypadol aj Real. Copa tento rok na 100% stratí predaje vstupeniek lebo koho už len zaujíma Mirandes alebo Granada, ktorá teraz prišla z druhej ligy a Real Sociedad ani Bilbao tiež niesu žiadna výhra.

GabrielSVK

3
2020-02-06 23:25:52

No ak Mirandes postúpi, tak to si píš, že fanúšikovia ich prídu podporiť, lebo je to proste obrovská udalosť. Real Sociedad hrá dobrý futbal. Dnes do stavu 1:4 s Realom hrali veľmi dobre a nechýbalo veľa a mohlo byť 1:5. Gól na 2:4 ich psychicky položil a pri 3:4 už mali na mále. Takže nemyslím si, že ľudia neprídu, aj keď Real a Barcelona sama o sebe priláka väčšinu. Každopádne, tie kluby tam nie sú zo srandy. Vyhrali a proste sa tam dostali.

Forest100

-15
2020-02-06 23:15:31

Jedným slovom hanba zápas

LM10

11
2020-02-06 23:17:10

Ľudia, neznámkujte to tak tragicky. Ja som si konečne zápas neskutočné užíval. Tí hráči bojovali, predvádzali nám pekný futbal, mali kopu šancí, ktoré určite mali využiť. Ale mali aj veľkú smolu. Ak však budeme takto hrať ďalej a zvýšime hlavne tú efektivitu, nebojím sa o budúcnosť tohto tímu. V hre je liga majstrov a aj liga. Tam je treba zahrať naplno, aj keby to nebolo s výhrou, ale nech sa hlavne na to dá pozerať. Chudáčikovia z Bilbaa nech sa radujú. Na ich futbal sa ani nedalo pozerať a v prípadnom finále ich taktiež nikto nebude pozerať. Toto bude najneatraktívnejšie finále v Španielsku. RFEF má, čo chce. Iné tímy, ale sledovanosť nulovú.

Camp_Nou

3
2020-02-06 23:20:20

LM10 ako keby si mi čítal z duše

Nitram

7
2020-02-06 23:18:33

Boli sme lepší. A prehrali sme... Najlepsi: Messi hral dobre, škoda nepremenenej šance. Najslabší: vyslovene nikto, podali sme celkom dobrý výkon, ale si zlým výsledkom.

Camp_Nou

9
2020-02-06 23:19:06

Škoda že málo kto to pozerá a aj rozumie španielskemu komentovaniu. Barca si dnes za svoj výkon zaslúži respekt.

GabrielSVK

2
2020-02-06 23:19:07

Som veľmi zvedavý na El Clásico. Mám pocit, že to bude zápas, ktorý reálne môže rozhodnúť o La Lige. V tom zápase pre nás nič ako výhra nepripadá do úvahy ! A taktiež som zvedavý, ako v tom zápase budeme hrať.

Filko

0
2020-02-06 23:19:19

Griezmann zbytocna kupa, busquets, pique, roberto a rakitic, dat im kyticu, bonbonieru, kyticu, podakovat a poslat prec, zvysku muzstva okresat plat...no a potom vedeniu asi masazne kreslo(elektrinou)

Filko

0
2020-02-06 23:21:02

Druha kytica mala byt sampanske, de luxe hubert

Camp_Nou

1
2020-02-06 23:22:40

Filko tiež súhlas. Ale Griezmann potrebuje ešte skúsiť elektrošoky

GabrielSVK

0
2020-02-06 23:22:47

Máš pravdu. Spomínaní hráči nehrajú nič. Sem-tam im zápas vyjde, ale väčšinou to je bieda a ak chce byť FC Barcelona opäť tou starou dobrou Barcelonou, tak treba zmeniť polovicu základnej zostavy. A ak nedajú šancu z La Masie, tak keď kupovať, tak hráčov, ktorí sú skutočne kvalitní a patria medzi elitu.

Martin9

-5
2020-02-06 23:24:18

Busquets hrá drvivú väčšinu zápasov výborne ... To, že to ty nevidíš je iná vec, ale bez neho by sme sa nezaobišli. A Roberto tiež nie je taký zlý ako píšeš.

Filko

-1
2020-02-06 23:32:27

Busquets hra uz len alibisticky prevazne dozadu a ako som tu uz spominal, zabera miesto de jongovi, ktory musi kvoli nemu hrat na inej pozicii ako DM, preco neskusit dat busquetsa vyssie, hm? Co by tam uhral pri jeho rychlosti? A co sergi roberto? Ten je tam len za zasluhy vdaka parizu, nic navyse nespravi a to je by mala byt Barca, vzdy nieco navyse

marek99

-1
2020-02-06 23:20:35

ter Stegen 3, Semedo 5, Piqué 5, Lenglet 6, Alba 5, de Jong 5, Busquets 5, Rakitić 3, Roberto 3, Messi 6, Fati 6

Didalop

-4
2020-02-06 23:31:19

R a R zaco 3??? Keby sedia pri ciare a fotia sa na fb, nikto by si to ani nevsimol.

Leomizerak24

16
2020-02-06 23:21:38

Ludia..... ako niekto moze po par zapasoch zacat kritizovat nasu najvacsiu hviezdu.... podla mna dnes messi velmi aktivny.... 6x vyhral zlatu loptu a tu ho niekto bude porovnavat s robertom?!?!?! Ako wtf.... ten chlap nam vyhrava pravidelne zapasy.... budme radi ze mame takeho hraca.... a nekydajme na neho hovna, ked si to podla mna vobec nezasluzi... dobre mozno ma mensi utlm ale to neznamena ze ho teraz zoberete na kopytach... opakujem ten chlap nam vyhraval zapasy ked horelo.... jeden ten vsetci hovorite ze najlepsi hrac na svete a druhy den ho porovnavate s robertom.... to su fanusikovia....
Visca el barca 4ever

JAZVA0

10
2020-02-06 23:31:27

Presne tak, Messi presoval aj za mladých keby dal každé do pressingu to čo Leo tak to mohlo byť ešte lepšie výkon nebol zlý škoda výsledku

Culesking

1
2020-02-06 23:21:40

Už pomaly začínam fakt pochybovať o tom, že tá chyba bola v trénerovi. Hráči mi vôbec neprídu, že nejako extrémne zmenili prístup k lepšiemu alebo tím hrá ako celok lepšie. Skôr mi príde, že to je všetko to isté stále, či sa vyhrá alebo prehrá. Týmto názorom dostanem najväčší hate aký len môžem dostať, ale naša najväčšia chyba v poslednom čase spočíva práve v Messim, ktorý berie všetko na seba pričom sám nemá vôbec formu, 28 stratených lôpt, Dembélého by tu niektorí ukomentovali k smrti za to, alebo aj hoc koho iného kludne. Je mi jasné, že Messi je pre niektorích fanúšikov nedotknuteľný a nemôže sa na neho povedať žiadne krivé slovo. Šance vytvorí, o tom nehovorím, ale berie na seba strašne veľké sústa, z ktorých len pramení strata lopty. Záložníci si prekážajú, jeden je úplne vygumovaný (Rakitič) a aj tak hrá. V útoku tuto sezónu budeme pravdepodobne len experimentovať ale Roberto určite nie je tá správna cesta na zaplatanie diery po Suarezovi či rýchlom Dembélem. A nemôžem si odpustiť ešte poznámku na adresu Abidala, ktorý určite nejako nepolepšil náladu v kabíne po jeho prehlásení a ako poznáme Messi, určite sa v celom zápase do seba uzavrel a zanechalo to na ňom stopu ako som písal už. Nič, takýmto spôsobom budeme čoskoro na úrovni ako AC ktoré bojuje o európske ligy. Cez leto to bude chciet veľa roboty na prestupovom trhu, veľa hráčov musí klub opustiť a zasa treba s rozumom spraviť tie správne nákupy, najlepšie by bolo keby prišiel Xavi, ktorý si vyskladá svoj tím a nebude sa konať žiadne podradné turné kvôli peniazom pre Barta. Visca!

tunno

21
2020-02-06 23:25:24

hrame organzovanejsie a lepsie ako pod Valverdem. Lenze Setien ma smolu ze nema Suareza a cely utok taha ofenzivny zaloznik Messi. Nie je tam ziadny iny hrac co moze dat pravidelne gol

Culesking

0
2020-02-06 23:30:35

Hodnotím to so zalomenou hlavou, určite sme neboli horší ako Bilbao, ale ta hra mi nepríde nejako extra organizovaná, keď obranca musí skoro stále naznačovať, že nemá komu a není žiadna ponuka. Ter Stegen 2x rozohral na Rakitiča , ktorý to vôbec nezachytil a skoro z toho padol gól. Kombinácie tam sú, ale nikam nevedú, z toho, že tam je ten priestor prehustený pred súperovou bránou neskutočne, a tak vždy ide lopta opäť po šírke ihriska :D Tiki-Takou to už pravdepodobne nepôjde no.

Camp_Nou

8
2020-02-06 23:30:42

Toto je pre všetkých moc dlhé. Nikto to nebude čítať

Culesking

2
2020-02-06 23:33:51

O tejto hodine a po takomto zápase asi aj áno, ale tak čo som mal na jazyku, som povedal. Keď to niekto bude mať chuť čítať, nech si prečíta a kto nie, tak nič sa nedeje predsa :D

mikimi122

0
2020-02-06 23:22:47

Hlavne tí čo tu píšete, že je Griezmann zbytočná kúpa, tak sa pozrite koľko máme teraz dostupných útočníkov. Keby ešte hral tam kde by mal a Messi by mu nahrával, tak by to bolo o inom.

Jestper9

13
2020-02-06 23:23:00

Nový tréner a úzky káder. Ale zmeny je vidno. Nevidí ich len ten, čo hodnotí futbal na základe úspechu či neúspechu. Ale chyba niekto ako Neymar. Darmo sa na neho hnevame

tunno

3
2020-02-06 23:26:11

nehnevame.

Leomizerak24

5
2020-02-06 23:26:33

Dobre messi si bere na seba mozno trosku vela ale ked mu to vide tak vsetci aky genialny ale ked nie tal ho tu zabijete... este ze mame hraca ktory vie urobit aspon jeden na jeden grizi mozno vo sne...

Culesking

1
2020-02-06 23:32:45

Messi je najlepší futbalista, aký kedy behal pravdepodobne po trávniku. Ale aj on stárne a už mu to nebude vychádzať neustále, a to si pravdepodobne on neuvedomuje, má spoluhráčov v lepšom postavení, ale aj tak ide do ďalších klučiek a potom loptu vo väčšine prípade (v posleedných zápasoch) stratí.

popo118

1
2020-02-06 23:28:20

Ako podla mna by trebalo zapojit chlapcov z la masie ako dobre nakupujeme hracov a takto je fajn ale ti chlapci z la masie ziju preto aby hrali za barcu a aby ziskavali co najviac trofeji .....akoze osobne si myslim ze na nasom kadri je uz vidiet taka jakeby nechut alebo neviem proste dobre je tu par dricov co nechaju vsetko na ihrisku snazia sa ale niektori proste no comment

Camp_Nou

1
2020-02-06 23:29:52

NEYMAR
vymenil by som za neho polovicu hráčov.
Ale realita je taká, že máme len tých, čo vedenie kúpilo alebo nevymenilo keď bolo treba.

Menoivan

3
2020-02-06 23:31:29

120 milionový Griezman a Alba mi žerú nervy. Tu sa ukazuje, aký je pre nás dôležitý Suarez.

sylarko

0
2020-02-07 00:16:28

ked ti spali 3 tutovky za zapas, ti nevadi? griezman spali jednu a uz je to najhorsi hrac.

mikimi122

6
2020-02-06 23:31:41

Dnes by mala Barca podať na rozhodcu sťažnosť. Španielsky rozhodcovia sú riadny tragédi, to VARko ani raz nepoužil až sa mi zdalo, že ho nemá ani dostupne. Očividne ta obrazovka pri vstupe na trávnik slúži max ako billboard. Špiny jedne.

Pader

4
2020-02-06 23:34:21

Verím, že táto stránka dnes mala jeden z najväčších úspechov. Vyše 300 komentárov na článku Athletic Bilbao - Barcelona: Zostavy. Toľko komentárov nemal ani článok o zostavách proti Liverpoolu (4:0).

Pader

3
2020-02-06 23:36:22

Splietol som si to s článkom Liverpool - Barcelona: Gólové momenty. Snáď nevadí :D

Camp_Nou

4
2020-02-06 23:44:57

Španielska liga je typická pravidelne mať v službe rozhodcu buzeranta čo nemá rad farby FCB

dankos

3
2020-02-06 23:35:35

Ja nejvetsi problem vidim,ze budem sezonu dohravat s 15-16 hraci..z toho pokud je Pique zranenej,tak mame dva stopery a samozrejme tri utocniky,coz je uz dyl znamej fakt..tohle ma byt velkoklub a sirokej kadr? #vedeniout

Camp_Nou

8
2020-02-06 23:39:28

Ja neznámujem. Ale Rakitič a Roberto hovno. Ter Stegen ( inak môj obľúbenec ) veľký prd. Ostatný uznanie za bojovnosť.

palo79

-9
2020-02-06 23:46:32

1. Všetky veľké kluby majú top trénerov a Barca žiaľ vybrala neznámeho dôchodcu, ktorý nemá skúsenosti s vedením veľkých hráčov a ani autoritu
2. Messi to donekonečna nemôže ťahať sám
3. Messi je znechutený zo situácie v klube...Po zranení spojenca Suáreza stratil najväčšieho parťáka...S Griezmannom si zatiaľ nesadol...
4. Tím je prestarnutý
5. Setién chce hrať futbal, ktorý fungoval pred 10 - 12 rokmi, ale doba sa odvtedy zmenila..

Camp_Nou

14
2020-02-06 23:53:40

Setién je tréner pokiaľ nepríde Xavi.
Tréner za tých pár hodín dokázal progres.
Barca potrebuje dohrať, potom ukončiť pôsobenie tretine hráčov a nahradiť ich.
Ja sa teším do budúcna a toto čo sa deje dnes sa dalo čakať. Konečne cítim že zmeny začínajú. Prezident FCB, vedenie a časť hráčov tu nemá čo robiť. Tréner ma vôbec teraz netrápi.

sylarko

0
2020-02-07 00:17:16

Barcelona ma asi najhorsich fanusikov co poznam. taku nevdacnost ako mate vy sa len tak nevidi.

sylarko

0
2020-02-07 00:21:11

Griezzman spali jednu tutovku a uz je najhorsia kupa :D :D suarez ich spali 3 za zapas...nebyt messi, tak by bol najhorsia kupa on. sa naucte ze tutovka sa nerovna hned gol. tych spalenych golov bude este mraky v buducnosti na to by ste si mohli zvyknut.

sylarko

0
2020-02-07 00:24:36

hrac ti da 12 golov za polroka, aj ked hra na LW mimo svojej pozicie, ale pak ti spali tutovku a je to najhorsi hrac. chcel by som vidiet suareza na LW...nemal by 85% tych golov co ma teraz

neyo

0
2020-02-07 00:44:14

nechaj ich tak, čo nevidíš že to sú odborníci ?

sylarko

0
2020-02-07 00:56:28

len sa mi hlava pozastavuje, ked citam tie komentare

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.