Španielska LaLiga patrí nie len v tipérskom svete dlhodobo medzi vôbec najpopulárnejšie športové podujatia. Každoročne sa na zápasy španielskej najvyššej futbalovej súťaže podá nespočetné množstvo tiketov. Sledovanosť LaLigy už dávno prekročila španielske hranice. FC Barcelonu, Real Madrid alebo Atlético sledujú milióny divákov na celom svete. Výsledky španielskych tímov v medzinárodných súťažiach sú jasným dôkazom kvality Primera División. Podľa webu bonusovekody.sk, ktorý mapuje bonusové ponuky stávkových kancelárií na Slovensku je medzi slovenskými tipérmi v rebríčku podaných stávok v rámci futbalových líg LaLiga na druhom mieste (hneď za anglickou Premier League).

Zameranie slovenských stávkových kancelárií na LaLigu

 

Napríklad stávková kancelária Fortuna ponúka viackrát do roka pre nových hráčov špeciálny Fortuna bonus po zadaní promo kód Fortuna, pri registrácii online, určený práve pre fanúšikov španielskej ligy. Podľa redaktorov serveru bonusovekody.sk je príkladom unikátny Fortuna bonus na zápas, ktorý získate práve po zadaní jedinečného promo kódu. Ďalšími príkladmi sú špeciálne akčné kódy a bonusové ponuky ku konkrétnym športovým akciam (napr. na zápasy LaLigy). Práve nástroje ako bonusy a akčné kódy sú veľmi často využívané. Spoločnosti sa snažia vďaka nim získať nových klientov. Vo väčšine prípadov je na zisk bonusu potrebné dokončiť registráciu a vložiť na herný účet prvý vklad. Avšak ani to nebýva vždy podmienkou. Napríklad v Tipsporte dostanete okamžite za dokončenie registrácie bonus 15 € bez nutnosti vkladu.

Za zmienku stoja aj priame prenosy. Popredné stávkové kancelárie na slovenskom trhu (Tipsport a Fortuna) ponúkajú vlastné streamovacie služby - TV Tipsport a Fortuna TV. Stačí splniť podmienky pre sledovanie a na výber máte nespočet prenosov. Samozrejmosťou sú aj prenosy zo španielskej LaLigy. TV Tipsport dostanete okamžite po registrácii na 7 dní úplne zadarmo, pričom stávkou za 1,2 € si službu aktivujete na ďalších 30 dní. Na sledovanie Fortuna TV stačí byť zaregistrovaný, podať za posledných 7 dní aspoň jeden tiket a mať kladný zostatok na hernom účte. Výhodou týchto služieb oproti klasickým televíznym prenosom je aj to, že ich môžete sledovať aj prostredníctvom vášho mobilného zariadenia.

 

Stávková kancelária ako sponzor FC Barcelona

 

FC Barcelona zmenila po troch sezónach jedného zo svojich sponzorov. Stávkovú kanceláriu Betfair nahradil klub spoločnosťou 1xBet. Podľa zdrojov blízkym katalánskemu veľkoklubu podpísal klub s firmou 1xBet zmluvu na 5 rokov, čo by malo do pokladnice FC Barcelona priniesť sumu okolo 8 miliónov €. Na oplátku získa stávková kancelária právo používať vo svojich promo materiáloch oficiálne logo FC Barcelona a tiež možnosť zobraziť svoju reklamu na štadióne Camp Nou. Alex Sommers, hovorca ruskej stávkovej spoločnosti 1xBet, uviedol po uzavretí lukratívneho kontraktu:

Očakávame, že spolupráca dvoch svetových značiek (pozn. FC Barcelona a 1xBet) bude výhodná pre obidve strany. Barcelona je známa svojim sloganom “ Més que un club = Viac ako klub” a dúfame, že si fanúšikovia v najbližších piatich rokoch uvedomia, že 1xBet je viac ako stávková kancelária.

 

Stávkové kancelárie v LaLige

 

Celosvetová sledovanosť LaLigy dosahuje enormné čísla. Futbalové kluby ako FC Barcelona a Real Madrid patria medzi vôbec najpopulárnejšie na svete. Tento fakt si uvedomujú aj mnohé nadnárodné spoločnosti vrátane stávkových kancelárií. V prípade stávkových kancelárií je investovanie do reklamy v športe absolútne logické. LaLiga preto predstavuje jedinečnú príležitosť ako zviditeľniť značku pred celosvetovým, globálnym publikom. Spomínaný 1xBet nie je samozrejme jedinou stávkovou kanceláriou, ktorá využíva sponzoring v Primera División na budovanie svojej značky. V sezóne 2019/2020 z celkového počtu 20 účastníkov najvyššej španielskej ligy propaguje na svojich dresoch nejakú stávkovú kanceláriu až 6 tímov: Alavés (Betway), Levante UD (Betway), Leganés (Betway), Mallorca (Betfred), Osasuna (Kirolbet) a Sevilla (Marathon Bet). Práve sponzoring je jeden z jasných dôkazov záujmu stávkových kancelárií o španielsku ligu.

 

Reklama stávkových kancelárií v LaLige

 

V Španielsku sa v blízkej dobe s najväčšou pravdepodobnosťou plánuje úprava legislatívy týkajúcej sa reklám poskytovaných stávkovými spoločnosťami. Minulý týždeň boli na programe stretnutia medzi vládnymi predstaviteľmi a zástupcami hazardného priemyslu. Španielska vláda plánuje aj rokovania s lokálnymi stávkovými kanceláriami a s médiami. Podľa vyjadrení španielskych médií bude možné promovať hazard podľa novej legislatívy na televíznych obrazovkách a v rádiu iba v štvorhodinovom období, a to od 01:00 ráno. Definitívne rozhodnutie španielskej vlády by malo byť známe v najbližších dvoch týždňoch, pričom nový zákon by mal začať platiť od leta. Mnohí Španieli avšak poukazujú na rozporuplnosť návrhu, nakoľko sa nový zákon pravdepodobne nebude vzťahovať na určité loterijné produkty. Týmto by legislatíva zvýhodňovala práve štátne firmy, ktoré dané služby ponúkajú. Podľa najnovšieho prieskumu sú práve štátne loterijné spoločností zodpovedné za nárast reklám podporujúcich hazard v Španielsku. Podľa prieskumu percentuálny podiel reklám športových stávkových kancelárii v Španielsku klesol, pričom podiel reklám promujúcich štátne loterijné služby sa za posledné dva roky takmer strojnásobil. Vynára sa teda otázka, aký je skutočný zmysel plánovaných zmien v španielskej legislatíve.

 

Komentáre

bulldozer

-9
2020-02-11 15:15:49

Tipovanie je taka zabavka pre ludi co maju malo prachov a vela volneho casu.

messso

3
2020-02-12 12:15:28

Mám kamaráta čo má toľko penazí, že do práce už nemusí chodiť ale aj napriek tomu maká viac než 10 hodín denne.

Nejak som ti narušil vzorec, tak mi to vysvetli prosím :)

messso

0
2020-02-12 12:15:44

*a stávkuje

JAZVA0

15
2020-02-11 23:19:59

Ten kto dlhodobo a pravideľne tipuje nemôže byť ziskový, je to závislosť ktorej je lepšie sa vyhnúť poznám ľudí čo dlhodobo tipujú a nemajú nič, tipuje ten čo nemá

messso

0
2020-02-12 12:07:38

Zas sa tu schádzajú odborníci čo nám dajú prednášku o škodlivosti a návykovosti stávkovania. Sám nestávkujem ale mám dosť rozumu aby som sa nad tým zamyslel kriticky a pozrel sa na obidve strany mince. Vo výsledku sú to peniaze pre nás ako každé iné zo sponzoringu. Min. osobne sa s tým stotožňujem viac ako s tým keď sme nosili Qatar na dresoch. Prečo by sme sa mali vôbec zamýšlať na tým či je to v poriadku alebo nie? Proste firma čo ponúka služby sa chce zviditeľniť tak nam dáva peniaze - a nazdar, to je celá veda. Keď už tu mocete reči o závislosti, asi to s tým stávkovaním nebude až také neetické kedže nevidím u nás v klube jediného sponzora-výrobcu alkoholu alebo tabakových výrobkov. Kto chce stávkovať tak má k tomu plné právo, to že nevie kedy je vhodné prestať sú už len jeho sra*ky. Kto nechce ten nestávkuje.

Real mal dlhé roky na ceckoch na drese logo BWin a nikto sa nad tým ani nepozastavil.

Milan87

3
2020-02-12 12:17:24

Presne ! . Na campnou su reklamy na pivo, LM sponzoruje Heineken!
Keby neboli stávkové kancelarie ludia by si vsazeli illegalne, to je realita. To že je to pod kontrolou je len dobre

messso

2
2020-02-12 12:22:45

Máš pravdu, dohoda s Estrella mi ušla. Ak sa pozerám na list našich sponzorov, neviem či ma to ale znepokojuje viac jak deal s Coca Cola :D

Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.