Antoine Griezmann plní v posledních dnech často stránky novin. Ne tedy přímo on svými prohlášeními, ale jeho francouzští spoluhráči se častokrát postavili na jeho obranu. Ve středečním zápase proti Chorvatsku se mu konečně podařilo vstřelit gól, přičemž po utkání pronesl poměrně zajímavá slova.

Antoine Griezmann zřejmě lehce zkritizoval trenéra Barcelony Ronalda Koemana. Alespoň tak lze interpretovat jeho slova po zápase Ligy národů proti Chorvatstku, ve kterém si Griezmann připsal úvodní trefu. Tím také přispěl k vítězství Francie 2-1. Společně s Clémentem Lengletem nastoupil útočník v základní sestavě a již v 11. minutě napálil míč povedenou ranou pod břevno. „Myslím si, že jsem vstřelil jeden z nejlepších gólů v mé kariéře,” uvedl po utkání.

Po zápase byl bývalý hráč Atlética Madrid dotázán, jaké jsou jeho pocity, přičemž on sám pochválil trenéra Francie Didiera Deschampse. V narážce uvedl, že zrovna on ví, kde je na trávníku jeho místo. „Byl to komplikovaný zápas, ne moc dobrý na sledování, ani na hraní... Bylo to těžké, povrch byl měkký, soupeř zase potřeboval vyhrát,” řekl Griezmann na úvod„Věděli jsme, jak to přečkat. Hlavní je, že jsme vyhráli a ukázali, že jsme silní defenzivně i v útoku, že každá malá šance musí být proměněna. Já se cítím v pohodě. Trenér ví, kam mě nasadit. Já této situace využívám, tohoto místa a důvěry ze strany trenéra a spoluhráčů,” dodal ještě Griezmann.

Koeman přitom v prvních třech ligových utkáních nasazoval Griezmanna vždy na pravou stranu útoku, byť před sezonou trval na tom, že by měl nastupovat na své středové pozici. Tam však pro něj není místo a tak nastupuje na pravém křídle s tím, že si má sbíhat doprostřed hřiště. Taková to taktika se však příliš neosvědčuje.

zdroj: barcablaugranes.com, twitter.com
foto: twitter.com

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
2020-10-15 13:36:58
dufam, ze ho za toto trener posadi na lavicku. este ma tu drzost si otvarat usta, a kritizovat...
Lvcasbendent 2020-10-15 15:49:48
Však ale čo povedal zle? Koho kritizuje, na koho si otvára ústa? Ty sa uvedom chlapče a ten nadpis je úplne vytrhnuty z kontextu.
Johann 2020-10-15 16:03:47
Tak si to prečítaj ešte raz. Sťažuje sa na trénera a aj na mužstvo. že nemá podporu.za tri zápasy neukázal nič!
LaBrie 2020-10-15 16:16:32
Keby sa lopta nahodou neodrazila pred Tona, tak by gol nedal....a navyse mal stastie, ze bol celkom neobsadeny....podobne sance v Barce s prehladom prestreluje....
Assassin11 2020-10-15 16:16:43
tak nech hrá iba za repre, lebo u nás nemá čo robiť, taký šašo čo ani hráča nevie obísť v kádri barcelony je hanba a takýto gól čo dal, dá hocikto s dedinskej ligy
Lvcasbendent 2020-10-15 18:05:25
Je tam napísané zrejme kritizoval, to neznamená ze to tak naozaj je, úplne zbytočne ofenzívny článok...
Johann 2020-10-15 18:27:25
Prečítaj si čo napísal Grezmana. Nie čo je v článku.Vyuzivam dôveru trénera a spoluhráčov.To neni kritika?
Lvcasbendent 2020-10-15 18:47:03
Ne to není kritika panebože... Vyzdvihol trénera a svojich spoluhráčov kde tam kritizoval a otváral si ústa na Barcu? Wtf zas nepíšte blbosti samé na neho
Johann 2020-10-15 21:08:35
Nevieš ČÍTAŤ!!!
xdiko 2020-10-15 22:44:47
Nechapem, na co je taky hrdy? Strelil zo stastim 1 gol, ale ziadne terno neurobil a vyhrali iba 2:1, takze tak isto ziadny ohromujuci vysledok. Navyse Frantici by mali byt urovnou trosku niekde inde, ako Chorvati, takze o com?
Federer 2020-10-16 08:59:15
Od dôb internetu nik pod 35 rokov nevie čítať ...😕
8JK8 Premium
2020-10-15 14:04:41
Áno hráč za 120M a vie hrať len na jednej pozícii na ihrisku za to môže určite tréner mimochodom nech sa aj celé Francúzsko postaví na hlavu ale pravda je taká že Barcelona má na Griezmanovu pozíciu momentálne 3 hráčov a on je s nich momentálne najhorší. Môže ďakovať Valverdemu,Setienovi aj Koemanovi že ho vôbec dávajú hrať nie sa ešte sťažovať lebo každý s tých trénerov sa mu snaží nájsť pozíciu vedľa Messiho (Koeman vedľa Messiho a Coutinha) ale on namiesto toho aby si to vážil radšej sa sťažuje bolo by dobré mu ubrať minúty možno si to potom uvedomí čo všetko pre neho tým robí aby bol úspešný
bulldozer Premium 2020-10-15 14:09:37
Grizi je z tejto situacie dost mimo, uz to nezvlada. Je to znakom ze je v depresii ked sa uz vyjadruje takto politicky nekorektne. Po sezone sam odide.
GabrielSVK 2020-10-15 14:12:17
A čo zlé povedal ? Povedal len pravdu. Pozri sa na de Jonga, ktorý je totálne mimo, tiež hráč za 85 melónov zahrá len na jednej pozícii ? A aj na tej nehrá nič. O Coutinhovi ani nehovoriac. Takisto vie zahrať len na jednej pozícii po dvoch rokoch. Griezmann hrá veľké kulové u nás, ale vôbec sa nelíši od de Jonga a Coutinha. Navyše Messi je v Barcelone momentálne úplne mimo na tej pozícii, na ktorej hrá. Takže ak merať, tak rovnakým metrom.
bulldozer Premium 2020-10-15 14:16:32
No fakticky naznacil ze treneri Barcelony su hlupaci a mozu za jeho zly vykon.
rominho 2020-10-15 14:18:25
De jong ma hrať namiesto slabého bussyho, s coutinhom a puigom. Griez ma hrať to co Leo. Tam je jeho pozícia. Treba ich točiť, mame veľa zápasov. Griez. By sa aspoň vracal po strate lopty. A teraz do mna😀
GabrielSVK 2020-10-15 14:20:44
bulldozer Ja som narážal na koment 8JK8
Povedal len pravdu, že Deschamps ho stavia na jeho pôvodnú pozíciu. Má hrať tam, kde hrá Messi. Ak pre neho nebolo miesto, nemali ho kupovať. Detto Coutinho a de Jong. Ale to nie je chyba Griezmanna ale vedenia.
GabrielSVK 2020-10-15 14:22:09
rominho Však si napísal len pravdu. Okrem toho viacero hráčov u nás hrá, ktorí tu už nemajú čo hľadať. Ale to každý, kto sleduje futbal a najmä výkony hráčov to vie.
tunno Premium 2020-10-15 14:24:38
vieme ze vedenie aj treneri su hlupaci, ak by nimi neboli tak by sa odchod Griezmanna aj Coutinha riesil od prveho dna po konci minulej sezony. Obaja su hraci na Leov post. To sme tu mohli mat miesto nich spickoveho utocnika, posilnenu defenzivu a fungujucu zostavu bez anomalit. Griezmann je zbytocny absolutne, pretoze aj na tej jeho vysnivanej pozicii zahraje lepsie i 17 rocny Pedri. De Jong je iny pripad, vacsinu minulej sezony hral dobre a teraz ma zapasy v ktorich kazi jednoduche prihravky. Z toho sa coskoro dostane. Tiez doplaca na to, ze mame v zostave dvoch velmi podobnych pivotov.
Pader 2020-10-15 14:26:08
tunno súhlasím, až na toho Coutinha
nasalame 2020-10-15 14:28:15
Veď De Jong má tú istú pozíciu, na akej exceluje v holandskej reprezentácii, nie? Proste mu jeden zápas nevyšiel, hádam bude lepšie, za Holandsko zahral zas výborne.
tunno Premium 2020-10-15 14:30:07
To nie je kritika Coutinha, ale bud dame Lea niekde kde hrat nevie a zaroven tym stratime hrot alebo kridlo, alebo Coutinha napchame na kridlo kde hrat nevie a stratime tym kridlo. Snivat o nejakej ich primeranej rotacii je nezmysel, ako dvojka na Leovu poziciu postaci Pedri.
GabrielSVK 2020-10-15 14:39:06
nasalame Jemu nevyšlo viacero zápasov a nie iba jeden. On hral väčšinou priemerne. To je jednoducho na Barcelonu málo, ale podobný prípad trápi viacerých hráčov a nie len de Jonga.
Nick 2020-10-15 14:43:58
Ale de Jong uz mnohokrat ukazal, ze vie zahrat na najvyssej urovni. Musi sa do toho dostat ako viaceri nasi hraci.
Mam taky pocit, ze vsetkym alebo minimalne drvivej vacsine isla forma dole vodou za posledne roky.
Ako uz bolo mnohokrat vyslovene aj hracmi a funkcionarmi, je to slabym riadenim klubu, zlym sportovym projektom, nespravnym personalom a toto vsetko vyustuje do nezdravej moralky.
Len malokto si aj v takychto mizernych podmienkach dokaze udrzat najlepsie uroven
8JK8 Premium 2020-10-15 14:59:16
Takže k tomu rovnakému metru asi toľko že De Jong hral minulý rok CM a aj keď nemal najlepšie zápasy stále patril k najlepším v našej zálohe a to tiež nebol jeho post a myslím že sa s tým popasoval veľmi dobre a ku Coutinhovi asi toľko že momentálne je jeden z najlepších našich hráčov a aj na tom krídle ktoré mu vôbec nesedí mal o dosť viac dobrých zápasov ako Griezman ktorý už hral z ľava aj v strede a momentálne hráva s pravej strany avšak ani na jednej pozícii nehral dobre proste je len hráč ktorý hrá výborne na podhrote ale všade inde nieje ani len polovičný. Mimochodom keď prestupoval k nám vo veľa rozhovoroch mu navináry naznačovali že nebude hrať tam kde sa cíti najlepšie a sám sa chvastal tým že v San Sebastiane hrával z ľava a že mu nerobí problém hrať s prava či hrot takže by sa nemal teraz vyhovárať na trénerov ale buď si nájde post ktorý mu sedne alebo nech ide na lavičku lebo toto vyplakavanie celej Francúzskej repre je na smiech keďže sám vedel kde ide a aké ťažké sa bude v Barcelone presadiť.
nasalame 2020-10-15 15:20:54
Príde mi, že Griezmann ako krídlo, no v praxi niečo na štýl podhrotu Suaréza bol lepší ako Coutinho ako pokusné krídlo, myslím, že aj štatistiky to potvrdia, Coutinho tam nevedel dať gól.
GabrielSVK 2020-10-15 15:49:03
8JK8 A to je čo za argument, že mal viac lepších zápasov ako Griezmann. Tiež tam hral slabo, takže tých pár "lepších" zápasov ho neospravedlňuje. De Jong od polovici minulej sezôny podal vo viacerých zápasoch len priemerné výkony. A na nedostatok hracieho času sa sťažovať nemôže a tam kde hrá teraz hrá ešte horšie. Coutinho bol taktiež mimo, keď u nás pred Bayernom hral. Teraz síce nehrá zle, ale hrá kde hrať vie. Messi je mimo, Griezmann je mimo od príchodu. Messi, ktorý nás potiahol minulú sezónu je úplne vypnutý a to len vďaka zmene pozícii. Lenže u nás je pretlak hráčov na konkrétnych pozíciach. Prečo potom kupovali takých hráčov ? Aby sme ešte neplakali, ak bude hrať Roberto furt základ a Koeman drbne Desta na ľavo a bude sa striedať s Albom. Lebo v Barcelone sa momentálne môže diať všetko.
nasalame 2020-10-15 16:01:42
Messi mi nepríde ako vypnutý, však dal góly i skvelé kľúčové prihrávky, asi pozerajte trochu pozornejšie ten futbal. Stráca síce lopty a občas má nahrávku na úrovni 4. ligy, ale aj predtým strácal lopty, myslím, že jeho pozícia je teraz dobrá.
tunno Premium 2020-10-15 16:06:21
Nasalame ake goly Leo dal? Obvykle je v jeho priestore a su zbytocne pri sebe ked jeden ma loptu, druhy sa moze akurat pozerat. Vobec to nefunguje ani logicky fungovat nemoze.
nasalame 2020-10-15 16:09:59
Tak nedal, ale povedzme, že vytvoril. Proti Celte - ten vlastný od Messiho strely a potom Robertov gól po Messiho prieniku. Myslím, že v tom zápase hrál Messi kľúčovú rolu.
tunno Premium 2020-10-15 16:12:19
Messi hral vtedy s prava, my sme hrali zo zabezpecenej obrany na brejky ktore sme si mohli dovolit pretoze Celta otvorila hru. V strede Leo nemal zatial ziaden dobry zapas s Coutinhom. Najlepsi zapas mal prirodzene ked hral kde ma, proti Girone kde isiel bomby.
nasalame 2020-10-15 16:14:40
Tak mne príde, že je jedno, kde hrá Messi oficiálne, lebo vždy hrá prakticky na tom istom mieste - stred bez bránenia. Proti Celte to v prvej situácii potiahol sprava a v druhej zas zľava. Od zlatej éry, kedy hral Messi skutočne na pravom krídle, už nepamätám, že by hral skutočne na krídle.
GabrielSVK 2020-10-15 16:16:46
nasalame Messi nesedí tá pozícia. To je vidieť. Stále je nás kľúčový hráč, ale kvôli pozícii kde hrá je takmer neviditeľný a už vôbec kvôli nej nie je tak rozhodujúci, aký bol. A to prišlo po zmene pozícii.
tunno Premium 2020-10-15 16:18:39
Po stiahnuti Griezmana Messi a Coutinho nehrali v tom istom priestore. Toto proste nemoze fungovat koncepcne a neda sa na tom stavat. Je to pokracovanie hlupich rozhodnuti ktorich sa evidentne nehodlame vzdat.
tunno Premium 2020-10-15 16:20:15
Nejde o to ze nie je tak rozhodujuci, ide o to ze neda sa jeho vklad povazovat ani za efektivny. K tomu stale chyba hrot.
marke7 2020-10-15 16:20:49
GabrielSVK doporučuji ti nějaké léky, protože se nestačím divit, co tu za nesmysly zcela vědomě roznášíš. De Jong celou loňskou sezónu hrál mimo svůj post a ve většině zápasů patřil k těm lepším hráčům, byl sebekritický a narozdíl od pána Roberta viděl vždy prostor pro zlepšení a to v každém prohlášení, které kdy udělal. Proti Seville předvedla většina mizerný výkon a ty se vezeš po de Jongovi. Uvědom se a hodnoť jej až teď, kdy má konečně hrát tam, kde se kupoval. Možná by sis měl v hlavě ujasnit co od něj vlastně čekáš, protože proti Villarealu i Celtě patřil k tomu nejlepšímu. Ty kecy o Messim, že je vypnutý. Nemáš trochu vypnuto ty? Na Celtě nechal vše a to se podepsalo pak v dalším zápase, to už je chyba Koemana, že jej nevystřídá. Vypni ten svůj FIFA world a zapni pořádně zrak a laskavě nehodnoť tak negativně po 3 zápasech. Dík
Robaizz 2020-10-15 17:25:18
tunno bude donekonečna valit o tom, jak Coutinho a Messi nemužou hrát spolu a blá blá kecy v kleci....
Tunno nemá Coutinha rád, to je vše... Coutinho je momentálně spolu s Messim asi nejlepší hráč Barcy, jejich souhra s Messim se lepší zápas od zápasu.
Ano, oba dva hrají obdobnou pozici, jen Messi zprava a Couts zleva.
Při absenci hrota to nelze lépe složit, než Messi falešná 9 a Couts 10. V ideálním případě by to vpravo chtělo skutečný křídlo a né lemru Grieze.
Příští sezónu udělá Messi pápá... jestli úplně nezkrachujeme a přijde nějaká 9, bude tunno za Coutinha ještě rád...
GabrielSVK 2020-10-15 17:26:38
marke7 Sám de Jong povedal, že môže hrať a mohol hrať lepšie. To, že patril k lepším hráčom neznamená, že hral veľmi dobre. Ja som napísal, že od polovice minulej sezóny hral priemerne. Videl som každý jeden zápas a stojím si za tým. A sám hráč to priznal. Naši najlepší hráči v minulej sezóne boli ter Stegen a Messi. De Jong priemer. Zvyšok tiež. A akože ak ti tie jeho výkony pripadali dostatočné, mne teda nie. Ale kvôli tomu tu nemusíš urážať ľudí a písať tu somariny typu, daj si predpísať lieky a pod. Vieš, 100 ľudí, 100 chutí. To ešte neznamená, že idem hneď urážať ostatných. Za podobné somariny by tu mohli padať bany. Preto je tu tá diskusia, aby sa tu diskutovalo. Lebo nie každý má rovnaký názor. Ale kvôli tomu urážať nemusíš. A ja proti de Jenogovi nič nemám. Ja hodnotím výsledky. A ak ti to pomôže, u mňa aj počas minulej sezóny podávali hráči ako Roberto, Pique, Lenglet, de Jong, Busquets, Griezmann a Suaréz priemerné výkony. Takže nie je to len o de Jongovi. A hráčov ako Umtiti, Firpo je aj škoda komentovať.
tunno Premium 2020-10-15 17:34:01
"pri absencii hrota sa to neda lepsie zlozit" prave z dovodu ponechania Griezmanna a Coutinha nemame adekvatny hrot. Potom sme za klaunov ked nemame ani koho dat na hrot, ako nejaka dedina z 3. triedy ktorej neprisiel na zapas hrotak lebo sa den predtym opil. Ak odide Leo, idealne bude zmenit rozostavenie späť na 433. Pedri a Puig nam zalohu zabezpecia na XY rokov, treba len poriadneho trenera a poriadny hrot. Coutinha si idealizuju len fanusici Barcy, nie nahodou bol vyhodnoteny za najvacsie sklamanie v Bayerne za minulu sezonu, kde sa mu darilo len proti slabsim.
8JK8 Premium 2020-10-15 17:42:04
GabrielaSVK aký má dôvod viesť diskusiu keď budeš stále len zhadzovať každý argument? Áno Coutinho mal aj v tých "pár" lepších zápasoch oveľa väčší vplyv na zápas ako Griezman za celú minulú sezónu dovolím si povedať že nebyť možno pár náhod a Valverdeho tak by sme pred minulú sezónu mali treble vyhrali sme ligu boli sme v semifinále ligy majstrov a vo finále CDR áno aj mne bolo s tej sezóny nakoniec zle ale boli sme krôčik od obrovského úspechu a to sme hrali s Coutinhom mimo pozície a s Rakitičom a Vidalom v zálohe za to minulú sezónu ktorú sa Griezman stále len hľadal a vymenili sme dvoch trénerov a nevyhrali sme nič aj keď mal "zapnutý" Messi 31+26 a Suarez 16+8 tak asi nebudem chváliť Griezmana s 3-členeho útoku. Aby som to uzavrel že sa nepriviedla 9tka, stopér a krajný obranca je veľmi zlé ale stále byť Koemanom tak by som tiež riskoval s Messim v strede a hral s krídlami(pre Griezmana pre mňa nieje miesto v zostave) za to záloha Busi,De Jong Coutinho ktorú bude asi nasadzovať je stále upgrade oproti tej minuloročnej máme za sebou tri zápasy myslím že nieje potrebné hľadať negatíva lebo tie každý vidí ale hľadať skôr pozitíva na ktorých bude môcť tým v budúcnosti stavať.
GabrielSVK 2020-10-15 17:55:11
8JK8 Ja nezhadzujem nikoho argument. Len píšem svoj. Ja ti tvoj ani nikoho iného názor neberiem. Tebe sa môže páčiť hra, mne nie. To len teraz príklad píšem. Ale to neznamená, že tu budem druhých urážať. Akože poväčšine sú tu dospelí ľudia a tí by mali vedieť, ako sa správať. Akože nemyslím si, že je normálne, že ak by som s tvojím názorom nesúhlasil, tak by som ti začal písať veci, vidím to na lieky a podobné blbosti. Lebo človek má právo povedať si svoj názor a to ešte neznamená, že ostatní, ktorí s ním nesúhlasia ho začnú urážať a písať úplné blbosti. Ja to proste beriem. Páči sa ti hra de Jonga, okay. Napíš mi prečo a pod. a vybavené. Mne sa nepáči, napíšem dôvody a okay, je to vybavené. "Tým to haslo", ale nebudem tu písať somariny a urážať ľudí.
Suarez_FCB_9 2020-10-15 18:05:18
Robaizz : Neviem ci pozeras posledne zapasy ale asi nie ked napises ze Messi patri k najlepsim na ihrisku. Ked je na hrote tak je tam ztrateny a ked sa zacne stahovat dozadu tak mu tam zavadzia Coutinho, pred branou nikto a trpi kvoli tomu cely tim.
Suarez_FCB_9 2020-10-15 18:07:01
Kludne ked chcete Coutinha nech si ho tam trener dava ale nech aspon nenici trener Messimu jeden z poslednych rokov kariery, a nech ho necha odist za ten plat sa kupi poriadna 9tka.
kluc 2020-10-15 18:43:34
Messi je dosť inteligentný na to, aby vedel čo má robiť, a pokiaľ pochopí že si potrebuje oddýchnuť z času na čas lebo nemá 25 rokov tak bude aj po krídle behať, časom si bude aj s Coutinhom rozumieť a získame určite nejakú trofej.
Suarez_FCB_9 2020-10-15 18:53:05
A podla coho sudis ze je taky inteligentny? Ked ocividne nevie na hrote co ma vobec robit. A je tam mimo. (Sam to poznam z vlastnej skusenosti). Na to aby Messi mohol hrat kridlo v nasom systeme uz nema fyzicky kedze nema 25 ako sam pises, a este sa to znasobi formaciou pri ktorej kridla musia obehat este vecsiu plochu. Jedine teda ak ho chces striedat kazdy druhy zapas.....
tunno Premium 2020-10-15 19:03:57
Chciet od Lea hrat kridlo pri 4231 je jednoducho hlupy napad. Vsak tam ma hrac lietat, robit nabehy casto krat bez toho aby dostal loptu, pressovat, branit. Ved v City sa ocakavalo, ze ak by prisiel Leo tak de Bruyne bude hrat pivota, a my tu ho ideme vytlacit zo zostavy za Coutinha niekam, kde nedokaze efektivne hrat. 🤦‍♂️
kluc 2020-10-15 19:21:33
Šírku ihriska ti budú udávať hlavne krajný obrancovia. Krídla vôbec ale vôbec nemusia behať hore dole (jedine tak Dembele ktorý stratí každú druhú loptu). Ale ja verím Koemanovi že nájde správny recept. Tak ako keď hral Real kedysi 4231 a Ronaldo ako krídelník bol zapichnutý na hrote a vôbec nebránil, alebo Ako Robben s Riberym ako 34 ročný dokázali zahrať na tom krídle. Messi je iný kaliber.
kluc 2020-10-15 19:26:38
A myslieť si že bude behať ako 10-ka menej je totálna volovina, v reále by to bolo 4-4-2
tunno Premium 2020-10-15 19:40:01
Lol
sylarko 2020-10-15 19:40:22
kluc: presne tak. ked robben s riberym dokazali tahat bayern v 33+ rokoch na kridlach, tak preco nie messi? to len tunno tu bude omielat dookola svoje omacky
tunno Premium 2020-10-15 19:40:40
Lol 😂😂
sylarko 2020-10-15 19:42:29
tunno: dosli argumenty? bayern hral 4231 s robbenom a riberym na kridlach. obaja mali po 30tke a rychlost uz tiez nemali jak za mlada. a kde bol problem?
tunno Premium 2020-10-15 19:43:06
Ty v sprostosti argumentov posuvas latky 😂
sylarko 2020-10-15 19:45:43
tunno: stale cakam na odpoved. ???
sylarko 2020-10-15 19:46:23
tak mi to vysvetli pane trenere. jak je mozne ze stary ribery s robennom mohli hrat na kridle? podla tvojej logiky to nieje mozne.
kluc 2020-10-15 19:48:07
Keď bude hrať Messi Coutinhovu pozíciu tak to bude vyzerať ako Valverdeho 4-4-2, otázka je či sa k tomu chceme vrátiť lebo to bola defenzívna formácia a aj veľa fanúšikov sa na to sťažovalo vrátane mňa.
tunno Premium 2020-10-15 19:48:26
Fakt mam na toto odpovedat, ty musis mat riadneho mončičáka v hlave 😂
tunno Premium 2020-10-15 19:51:35
Porovnavat Robbena a Riberyho s Messim, je vo fyzickych-kondicnych aspektoch ako porovnavat Kanteho s Fabregasom :D. Navyse Leo nie je kridlo, a Robben s Riberym boli naposledy top hracmi v sezone 14/15, ked mali 31 rokov. Nezabudnime este k tomu spomenut, ze mozno aj vdaka tomu narocnemu fyzickemu stylu boli casto zraneni.
Suarez_FCB_9 2020-10-15 19:54:54
Ved oni kolko zapasov vobec odohrali naraz obaja :D? Ti dvaja boli vecne zraneny bud naraz alebo jeden z nich.
Suarez_FCB_9 2020-10-15 19:56:30
kluc : Takze sirku ihriska zabezpeci jeden hrac hej? :D
kluc 2020-10-15 19:57:27
Nie
123456 2020-10-15 19:58:30
sylarko ja súhlasím. (s robbenom a riberym na kridlach. obaja mali po 30tke a rychlost uz tiez nemali jak za mlada. a kde bol problem? ) Problém to nie je to iba tunajší odborníci robia problém. Preferujú obľúbencov a tvrdohlavo kritizujú úplne všetko.
sylarko 2020-10-15 20:08:33
123456: sa cudujem, ze si este nerobia trenersku licenciu. taky tunno, by mohol nahradil hapala v nasej repre. Vecsie hovno jak teraz urcite hrat nebudeme :D :D
tunno Premium 2020-10-15 20:13:07
😀 takze Messi s chronicky pretazenym lytkom, s ktorym sa pasoval posledne roky kariery aj Xavi zrazu zacne behat ako srnka, ked je v behavosti jednym z najhorsich hracov vseobecne ..A tento srnčí beh bude predvadzat pravidelne kazdy zapas, na pozicii ktora je kondicne najnarocnejsia 😀. Pravdepodobnost asi taka, ako to ze Griezmann sa nauci driblovat 😀
tunno Premium 2020-10-15 20:13:40
Reprezentacny futbal ne pod moju uroven.
Suarez_FCB_9 2020-10-15 20:13:54
Podla transfermarktu Ribery v sezone 15/16 odohral 1327minut, to je ako keby 14 a pol zapasu cca. V sezone 16/17 odohral 1946 minut, v prepocte cca 21 a pol zapasu. V sezone 17/18 2211 minut co je cca 24 a pol zapasu. Sezona 18/19 cca 21 a pol zapasu.
Suarez_FCB_9 2020-10-15 20:14:41
To toto ma byt podla vas tahun? Co odohral polku sezony, to ako by odohral len polovicu la ligy.
Suarez_FCB_9 2020-10-15 20:15:41
Robbena sa mi ani nechce ratat ale bude to podobne ako u Riberyho.
sylarko 2020-10-15 20:16:51
chlapci chodte trenovat. napr nasu repre. horsi jak hapal urcite nebudete :D
kluc 2020-10-15 20:21:08
Ako 10-ka sa teda Messi nenabeha 😂😂 a rotovať bude musieť tiež či sa mu to páčiť bude alebo nie...
tunno Premium 2020-10-15 20:22:18
😀
Suarez_FCB_9 2020-10-15 20:27:14
Sylarko a nejaky vecny argument by nebol? Kluc 10tka toho nenabeha tolko ako kridla a celkvo v tej formacii vo vecsine klubov maju hraci na 10tke urcitu volnost lebo na tej pozicii si to mozu dovolit.
tunno Premium 2020-10-15 20:28:38
"Sylarko a vecny argument " 🙃
kluc 2020-10-15 20:30:35
Majú voľnosť ale "obhospodarujú" väčšiu plochu, tým pádom viac behajú. Preto sa aj Griezmann sťažuje že by mu to sedelo pretože veľa ubeha a ešte aj bráni
tunno Premium 2020-10-15 20:37:32
CAM - central attacking midfielder. To ti napovie, co je podstatou tej pozicie a preco sa vobec 4231 hraje. Prave pre to aby hrac ktory ma vyrazne ofenzivne kvality nemusel stracat energiu v defenzivnej cinnosti. Tolko kolko tam hrac ma odpracovat Leo zvladne, aj to bohate staci v par zapasoch rocne vo velkych zapasoch.
sylarko 2020-10-15 20:39:33
taze hrajme zas vsetko cez messiho. konecne mame viac sikovnych hracov, ale budeme hrat zas len na jedneho. superovi potom staci vypojit z hry messiho a cela barcelona moze ist do p*ce.
sylarko 2020-10-15 20:42:08
Suarez: 4231 mozme hrat aj na LM a RM, bez klasickych kridiel, viac na kontrolu hry a hrat viac na lopte.
tunno Premium 2020-10-15 20:46:56
Ja tam vidim Fatiho/Dembeleho a Albu na lavo, Desta a Trincaa na pravo, v strede Leo idealne pod nim Puig a pred nim poriadny hrot. Tak to mohlo byt, 3 osi utokov bez hracov ktori nevedia hrat pozici, bez zdvojenej tej istej pozicie. To len v Barcelone sa mozu diat taketo chu*oviny. Preco Bayern nehral s Mullerom a Coutinhom v strede zaroven, naco im bol Lewandovski? 👀
sylarko 2020-10-15 20:52:21
dembele, ktory vie len behat? trincao nieje este svetovy hrac aby hral zaklad. naco im bol lewandovski? nechapem tej otazke. lebo muller napravo hrat nevie? zato messi hej.
tunno Premium 2020-10-15 21:01:08
Trincao sa javi nad ocakavanie dobre, videl som ho aj proti Spanielsku kde hral brutalne a intenzivne, do momentu ked ho postavili na lavo co nie je jeho pozicia. Na tu minutaz co odohral urobil kopec nebezpecia a tiez dobre brani. Proste hraje tak ako kridlo ma. Messi a kridlo 4231 je nemozne 😀. Max proti slabsim, nehovoriac o tom ze potom Trincao moze ist rovno na hostovanie. Dembele sa javil v pripravakoch tiez fajn, nie som jeho fanusikom ale povedat ze vie len behat je hlupost.
kluc 2020-10-15 21:19:53
Určite skôr zahrá Messi krídlo ako 10-ku...a posledné zápasy hral aj tak na hrote kde zahrá super, nemusí behať iba sa sústrediť na útočenie a malý priestor je jeho keď už nechceš aby Messi hral krídlo tak jedine hrot. A ako spomínal sylarko snažíme sa eliminovať Messidependenciu a posadíme Coutinha nášho zatiaľ najväčšieho ofenzívneho ťahúňa
tunno Premium 2020-10-15 21:25:56
Nedokazal byt hrotom ani proti Elche, a to sa Elche ani nesnazilo 😀 Messi hraje CAM tri roky v rade a ked 2015 hral kridlo, tak s troma zaloznikmi nie dvoma. Aj takto to ti dvaja zaloznici vykryvaju len tak tak, ak vypadne kridlo tak fanusici tvojho typu budu coskoro predavat Desta. Buskeca samozrejme tiez to ani spominat nemusim 😀 alebo ked nahodou dostane sancu Puig tak aj Puiga.
kluc 2020-10-15 21:47:47
A tieto 3 roky čo hral CAM mal koľkých záložníkov za sebou? A keďže sme nemali žiadneho tvorivého záložníka tak sa do toho stredu musel z krídla sťahovať, teraz nemusí keďže máme Coutinha. Ja neviem akú máš ty predstavu krídla to je to, Fati hra na krídle len pri prechode do útoku, tak isto Messi, a na súperovej polovici sa sťahuje napríklad Fati, či Griezmann do stredu aj tak a uvoľňuje miesto pre nábehy krajných obrancov.
tunno Premium 2020-10-15 21:55:26
Messi sa stahoval dozadu kvoli nekvalitnej zalohe, Coutinho nie je zaloznik ale mediapunta tak ako Messi. Ked hral Puig Leo sa nemusel stahovat do hlbky.
kluc 2020-10-15 22:13:08
no vidíš aj to pochopíš, teraz tam má Coutinha a nemusí sa sťahovať do stredu a venovať sa prácam na krídle/hrote. Dúfam že si aspoň Mullera pozeral jak hrá a koľko nabehá...
Suarez_FCB_9 2020-10-15 22:14:32
Ty nevies pochopit ze Messimu to na hrote nejde a na kridle nemoze hrat kvoli defenzivnym cinnostiam?
tunno Premium 2020-10-15 22:19:33
Plynuli prechod cez stred ihriska maju zabezpecit zaloznici, ziaden Coutinho ani Leo.
tunno Premium 2020-10-15 22:23:19
Dobru noc 😀
kluc 2020-10-15 22:24:43
Ty nevieš pochopiť akú úlohu má CAM a pre Messiho je to najmenej vyhovujúca pozícia z tých troch...
V tom strede si ale niekto musí tú loptu aj hore pýtať a tvoriť a nabiehať do 16-ky a plniť úlohu toho voľného hráča...
Suarez_FCB_9 2020-10-15 22:28:31
kluc : Pozri si aspon kde Messi hrava uz minimalne 3 sezony a predtym pod Guardiolom :D
kluc 2020-10-15 22:39:38
Ty si pozri za akých okolností hral posledné 3 sezóny :D, a pod Guardiolom hrával 9-ku síce falošnú ale aj tak a pod sebou mal 3 záložníkov a nemusím ti hádam vysvetlovať ktorých a že sa nedajú porovnávať s tým čo sme mali posledné 2 sezóny
tunno Premium 2020-10-15 22:46:04
Falosnu 9, s polo hrotakom Villom, za sebou ako vravis mal troch zaloznikov. Nie dvoch zaloznikov a jedneho mediapuntu s ktorym si zavadzia.
kluc 2020-10-15 22:56:50
preto to mal jednoduchšie keď nemusel toľko brániť, lebo zaňho kreatívny záložník ako Iniesta tiež behal dozadu a Messi mohol hore vyklusávať.S polohroťákom Villom ktorý tiež nebol stále na krídle (čiže sme boli prakticky bez jedného krídla) a teraz ti to nevyhovuje :D jako mám pocit že už naozaj nevieš čo rozprávaš...pokiaľ bude hrať Messi tam kde má tak si s Coutinhom za pár zápasov budú dokonale rozumieť, Messi nebude musieť si chodiť pre loptu toľko a polovica kreativity padne na Coutinha čo pridá aj Messimu na energii...
tunno Premium 2020-10-15 23:01:28
Villa odmakal v pressingu tolko, co Leo teraz nebude schopny, zaroven mali sme troch zaloznikov a teraz len dvoch. Takze opat ti vyrazne uchadza pointa. Sam Villa povedal ze nikdy nic take fyzicky narocne nehral, ako kridlo v Barcelone. Spominal to dokonca vo viacerych rozhovoroch.
nasalame 2020-10-15 23:05:02
Je rozdiel nebyť stále na krídle a nebyť tam nikdy.
kluc 2020-10-15 23:10:44
Veď v poriadku vtedy sme hrali taký systém a mohol si nejako vyčítať že sa to nedá porovnávať... jediný kto sa teraz na krídle sťažuje je Griezmann ktorý paradoxne s behaním nemá vôbec problém...
Tebe uchádza pointa, keď bude hrať Messi 10-ku tak zaňho budú brániť 2 záložníci, keď bude hrať krídlo/hrot tak budú brániť 2+ 1/2 Coutinho, to ti je hádam jasné a už neviem ako ti to mám vysvetliť
Suarez_FCB_9 2020-10-15 23:16:10
A v inych timoch to tiez nefunguje? Kto tam brani za 10tku.
tunno Premium 2020-10-15 23:16:51
Defenzivne o cosi lepsie, ofenzivne podstatne horsie. Ved proti seville sme okrem golu nemali ani jednu zmysluplnu akciu stredom, a aj to nam zahral dokarat nahodny tec. Sanci minimum aj to z kridelnych pozicii. Stoperi sa v klude mozu venovat Leovi, ziaden hrot ich neviaze.
kluc 2020-10-15 23:20:10
Zápas so Sevillu som nevidel, tak sa nebudem k tomu vyjadrovať, uvidíme za 2 týždne po tých ťažkých zápasoch...
tunno Premium 2020-10-15 23:22:57
Ak bude fungovat pressing, na co predpoklady mame (kym nestrcime Lea alebo Coutinha na kridlo) tak defenziva bude ok. S kvalitnymi hracmi na jednotlivych postoch mozeme herne dominovat a to je zaklad pre psychiku muzstva. Ak vsak proti nam vzadu zabetonuju hrot bude sakra chybat, a takych zapasov bude vela.
sylarko 2020-10-16 02:34:00
coutinho je zaloznik. hral ho i pod kloppom. a CaM znamena central attacking midfielder=stredny ofenzivny ZALOZNIK!!) !!!! kluc ma pravdu. s coutinhom si messi nemusi zbiehat do zalohy a moze sa venovat utoku.
tunno Premium 2020-10-16 07:35:38
To je pozicia mediapunta, to iste co Leo. 2x mediapunta ,funguje to teda exkluzivne :D
kluc 2020-10-16 08:16:09
3 zápasy, 7 bodov a oproti minulým sezónam herne oveľa lepšie... :)
tunno Premium 2020-10-16 08:29:40
Proti seville ofenzivne bezradny. Aj vas hrdina Coutinho bol slaby. Dokonca mala sevilla vacsie drzanie lopty prvy polcas, na Nou campe :D dali sme 1 gol aj to vdaka stastnej tecovanej prihravke. Ak neratam minulu sezonu, obvykle sme body zbierali v pohodicke a v pohodicke sme vyhrali titul. V lige majstrov sa ukazalo kde vykonnostne patrime. Hrot chybal okato.
kluc 2020-10-16 08:40:29
Tak ratas zápas proti Seville ale minulú sezónu (vyše 50 zlých zápasov) neberies do úvahy 😀 ale hlavne že budeme mať titul ale aspoň si fanusici posetria oči ktoré ich boleli z tej hry...
tunno Premium 2020-10-16 08:56:53
Oci proti prvemu relevantnemu superovi boleli aj teraz. O to viac, aky tim sme tuto sezonu mohli mat. Radsej vsak vsadime na kazica v pravo, na mackopesne riesenie v strede ako bonus odstavime najlepsie hrajuceho zaloznika.
kluc 2020-10-16 09:19:12
Ku griezmannovi sa nebudem vyjadrovať, lebo máme všetci rovnaký názor...s Braithwaitom na hrote sme to mali skúsiť, aj keď neviem či dostane šancu
tunno Premium 2020-10-16 09:22:21
Malen je cenovo pomerne dostupny. V januari by sme mali ist po nom miesto Depaya. Ten predviedol aj v repre ze je slabucky hrot.
marke7 2020-10-16 10:37:42
GabrielSVK: Ok nechal jsem se unést, ty léky jsem si mohl na tvou adresu odpustit, ale vystupňovalo se to ve mě, protože jsem stále viděl, jak omíláš v kuse de Jonga. Ten kluk má obrovský prostor pro zlepšení, ale má za sebou první sezónu teprve, v novém prostředí, novém týmu a ještě pod dvěma trenéry, kteří oba stáli za vyliž, protože ho stavěli mimo svou pozici. A přesto si s tím dokázal ve většině případů poradit. Proto si myslím, že on byl měl být tím posledním, co schytá kritiku. Teď má ideální podmínky, takže od něj čekám zlepšení. Od ostatních, které jsi vyjmenoval už nečekám nic, většina by se měla sbalit a odejít. Jejich výkony byly ovlivněny už tím, že na to zkrátka nemají a ujel jim vlak. De Jong, ten se teprve rozjede.
sylarko 2020-10-16 14:54:55
tunno: v pohodicke sme body neziskavali. vela krat ten vykon bol taky, ze sa na to nedalo pozerat a vyhravali sme len vdaka messiho genialite. lebo nikto iny to nebol schopny vziat na seba. a titul sme vyhrali aj vdaka tomu lebo okrem nas hrali super tragicky aj real s atletikom. a na druhu stranu nebyt posrateho valverdeho v odvetach LM, tak minimalne sezonu 2018/19 mame treble a to i s coutinhom na kridle...
tunno Premium 2020-10-16 15:15:57
Prvy krat s tebou suhlasim. O nejakom zlepseni vsak nemozno hovorit. Akurat je tam nova motivacia a entuziazmus, ktory na prvy pohlad zakryva nedostatky, to vsak stacit nebude a aj to skor ci neskor vyprcha. Jediny pokrok zo strany Koamana je, ze mame lepsi pressing vdaka behavym hracom na kridlach. Aj to by sa dalo vylepsit keby na hrote bol behavy utocnik. Prva linia hracov v pressingu je najdolezitejsia.
sylarko 2020-10-16 15:22:12
pod koemanom aspon vidno, ze mame nejaky system a ti hraci vedia co maju hrat. to predtym pod valverdem a setienom nebolo. plus sa pracuje aj na kondicnej priprave co je tiez pozitivna zmena oproti minulosti.
tunno Premium 2020-10-16 15:30:59
System v zmysle toho ze nam funguje pressing a potom sme prirodzene organizovanejsi. To nie je ziadna veda vzhladom na moznosti aktualneho kadru. Odstavil najlepsieho zaloznika, nasadzuje slabuckeho Griezmana, ktoreho este presvedcil aby ostal, ma zaujem o slabuckeho Depaya atd. Srsi nekompetentnostou.
kluc 2020-10-16 15:41:57
Slabina je jedine Griezmann za ktorého keby prišiel Depay by bolo len a len dobre...a veda to je inak by sme nevyhodili 2 trénerov posledný rok...
tunno Premium 2020-10-16 15:58:22
Pozri si na youtube vykon Depaya na hrote z terajsej reprezentacnej prestavky. V Bcku najdeme lepsieho.
Suarez_FCB_9 2020-10-16 16:03:33
Ak dojde Depay v zime tak to bude oxidovat aj celu dalsiu sezonu.
kluc 2020-10-16 16:13:54
Tak sa nesťažujte na Griezmanna...ja len hovorím keď neprší aspoň kvapka...
Suarez_FCB_9 2020-10-16 16:15:45
Tak to hej ale radsej v lete kupit poriadny hrot.
2020-10-15 14:21:01
Doufám, že sis tímto vykopal hrob a skončil jsi. Být na stadionu fanoušci, dostaneš to pořádně sežrat. Dembélé a Trincao na plac, tohodle fortnite šaška zařadit na listinu přestupů a do konce roku vybrat nejlepší nabídku. V lednu nashle a neděkujem za nic.
2020-10-15 14:22:29
Toto sú čo za výhovorky? Minule v zápase za Barcu mal asi 2 krát veľkú šancu a vôbec nedokázal spracovať loptu, lebo aj dieťa, ktoré v živote nehralo futbal by to urobilo lepšie. Či aj na spracovanie lopty má vplyv jeho "zlá" pozícia??
2020-10-15 14:26:59
To si teda trúfa, na Messiho post. Griezmann je taký paberkovač, zberač omrviniek, ktorý si vie prísť po odrazenú loptu a dať gól. Messi je na tej pozícii určite lepší, aj ak kazí, ale aspoň má prieniky a lepšie nahrávky. Takáto trúfalosť by mala naraziť na nedotknuteľnosť Messiho, kým je v Barcelone.
rominho 2020-10-15 15:11:02
To je presne ono, nedoktnutelnost.. Cesta k žiadnemu titulu..
nasalame 2020-10-15 15:18:23
No nemyslím, že Griezmann by tam zahral lepšie.
nasalame 2020-10-15 15:19:21
Čo sa týka titulov, za svojich zlatých čias získal Messi asi viac titulov ako Griezmann a obaja už starnú.
2020-10-15 15:11:31
Z fleku by som ho predal. Za ten rok ma absolútne nepresvedčil, že je hodný Barcelony. 1 na 1 nevie, nábehy nič moc a technika žiadna, spracovanie mizerné. Neraz sa stalo, že celý zápas ho nebolo vidno. Podľa mňa najhorší nákup Barcy za posledné roky. Mal by sa vrátiť do Atlética.
2020-10-15 15:19:58
To je sráč! :-/ nechat ho pár zápasů sedět a on by na to třeba přišel...takhle shazovat trenéra. :-/
2020-10-15 15:26:12
Včera sa k nemu odrazila lopta a 2 metre pri nom nikto .Lebo je taký super ,že ho ani nikto nestráži. A on z 5 metrov trafil 9 metrovú bránu. To je jeho pozícia? Ale to tam možem stáť aj ja. Samozrejme za ovela menej love.
nasalame 2020-10-15 16:05:20
Vie dobre paberkovať, aj to treba vedieť, len myslím, že barcelonská úroveň by mohla byť vyššie, aj keď Francúzsko dokázalo s ním vyhrať šampionát. Akurát vizuálne tá hra je nič moc, Barcelona by musela asi dosť zmeniť štýl a asi nie smerom k estetickej atraktivite.
2020-10-15 15:34:14
Francie s tím týmem, co má, hrají neskutečnou bídu. Viz. MS 2018. Do týmu, kde nemusí tvořit s trenér ho chválí za bránění, tak ano, tam se hodí. Dal bych ho místo alby teď nalevo. Za mě ideální varianta.
2020-10-15 15:36:17
Predať a za tie penaze kúpiť poriadny hrot (Haalanda), aj ten Depay by tam lepšie zahral jak Griez.
Ja stále mám nejakú nádej že záujem by malo to PSG (keď už ho majú francúzi tak radi), ale nedovolím si povedat koľko by dali za 30 ročného hráča. Možno 60-70m.?
2020-10-15 20:42:37
aha takze jak mu to frenkie nacepoval tusim proti seville sajtli pred branku plus x dalsich sanci, ktere mel promenit v jinych zapasech,, tak do pekla!... nebyl na sve pozici ???? anton zahrej si fortnite, na treninku delej dal furt opicky chujoviny ..... kde jsou ty casy kdy hrac po prohranem zapase dva dny nespal. gattusa na ne!!!
2020-10-16 09:09:00
Keď padol komunizmus tešil som sa strašne moc že mladá generácia zmení spôsoby u nás. Nezmenila, v mnohom zhoršila. Milujem mladú generáciu, vždy som ich mal pri sebe na ihrisku a boli fantastickí. Čo však som zistil navyše že nesiahame slušnosťou západnej mladej generácii ani po gule. Griezman veľmi takticky a jemne diplomaticky čosi naznačil a tu sa mu div nie vyhrážajú čo zlé povedal. Bol to Koeman ktorý po príchode povedal o Griezovi a de Jongovi a Coutinhovi že MUSIA hrať na svojich prirodzených pozíciách. Keď to Griez zopakuje tak jeho odj....ý tunajšími trénerskými guru - odborníkmi. BRUTÁLNE. Ja sám tvrdím že nehrá Boh vie čo ale takýmto spôsobom ...