Ak si Ronald Koeman myslel, že zmena systému vyrieši všetky problémy Barcelony, tak sa mýlil. Prvé týždne pôsobenia Holanďana na lavičke Barcelony vylepšili situáciu niektorých hráčov, ale stále má v kádri jednu veľkú hviezdu, ktorá hrá pod svoje možnosti - Antoine Griezmann.

Nové rozostavenie umožnilo Philippemu Coutinhovi, aby sa druhej šance v Barcelone chytil všetkými desiatimi. Od trénera dostal na trávniku zodpovednejšiu úlohu. Hráčom základu sa stal aj Ansu Fati, zatiaľ čo základ si udržali aj Busquets s De Jongom. Mladý holandský záložník hrá konečne na svojom prirodzenom poste, no výkonmi zatiaľ zaostáva za očakávaniami. Naopak, veľkým sklamaním sú výkony Antoine Griezmanna, ktorý si v novom mužstve Blaugranas nevie nájsť svoje miesto.

29-ročnému útočníkovi sa nepozdáva post, ktorý mu Koeman zveril. Aktuálne hráva ako pravý krídelník, no na dianie na trávniku má len minimálny vplyv, pretože je pre neho náročnejšie dostať sa do priestoru, kde by mohol byť nebezpečný pre súpera. Je zrejmé, že na krídle sa len trápi.

Bez tak v každom zápase tvrdo pracuje pre mužstvo, najmä v defenzíve, ale faktom zostáva, že Barcelona zaplatila Atléticu Madrid 120 miliónov eur preto, aby Francúz strieľal góly, asistoval a rozhodoval zápasy. Mal pozdvihnúť ofenzívu na Camp Nou na vyššiu úroveň, nie len brániť.

Pred štartom októbrovej reprezentačnej prestávky sme na Griezmannovi videli, že vôbec nie je spokojný s úlohami, ktoré mu zveril tréner. Často bol kritizovaný za svoje výkony, dokonca aj od Koemana, ktorý na rovinu bez servítky komentuje veci aj na tlačových konferenciách. Francúza napríklad kritizoval za to, že útočník jeho kvalít by mal premieňať šance ako napríklad tú zo zápasu so Sevillou.

Útek do reprezentácie Francúzska

Didier Deschamps má ako tréner národného tímu Francúzska úplne iný názor čo sa týka postu pre Griezmanna na trávniku. Deschamps chce, aby Griezmann v zápasoch žiaril napriek tomu, že na klubovej úrovni sa mu v posledných mesiacoch vôbec nedarí. Tréner dokonca verejne vyhlásil, že Griezmann nie je v Barcelone spokojný. Útočníka podporili aj jeho spoluhráči, ktorí poukazujú na to, že ide o chybu systému, nie hráča a prstom ukázali aj na súčasnú nelichotivú situáciu na Camp Nou.

Francúzsky národný tím je vybudovaný okolo Griezmanna a počas októbrovej reprezentačnej prestávky podával veľmi dobré výkon. Predviedol sa predovšetkým v zápase s Chorvátskom, ktorý Francúzsko vyhralo 2:1 a sám strelil jeden gól. Griezmann následne po zápase adresoval štipľavú poznámku trénerovi Barcelony, keď uviedol, že Deschamps vie, na akú pozíciu ho má nasadiť.

Griezmann tak využil médiá na to, aby Koemanovi poslal jasný odkaz, podobne ako to urobil Koeman po zápase so Sevillou. V súčasnosti je v každom prípade jasné, že Koeman si s Griezmannom musí sadnúť na chlapskú debatu a celú záležitosť vyriešiť, pretože je zrejmé, že vzťahy klubu s hráčom nie sú dobré.

zdroj: marca.com
foto: marca.com

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
2020-10-16 12:40:53
Mal by tréner skúsiť vymeniť Messiho s Griezmanom. Pride mi že aj Messi na pozícii falošnej 9 nepodáva tak dobré výkony.
mikimi122 2020-10-16 12:44:42
To určite. Griezmann ak má hrať, tak len na hrote. Buď to, alebo ho posadiť a dať hrať Demba/Trincaa.
Jackopz 2020-10-16 12:45:34
Griezmann na hrote má asi taký zmysel ako hrať ho na krídle.
Johann 2020-10-16 12:49:17
Griezman má miesto len na lavičke a tam môže vyplakať. Už mal byť dávno predaný!
mikimi122 2020-10-16 12:57:43
Hrať s Griezmannom v 4-2-3-1 má práveže zmysel len na hrote, alebo možno ešte na 10-tke, ale tá už je obsadená. On potrebuje hrať hlavne viac centrálne.
Johann 2020-10-16 13:03:37
Veď práve to.Ale zaberá miesto mladým.A ešte ten plat!!
Tomass 2020-10-16 14:21:24
Johann a ked ho posadia na lavičku tak vyriešiš to, že má obrovský plat?!
Tomass 2020-10-16 14:21:38
*posadíš
nasalame 2020-10-16 14:47:38
Ja som toho názoru, ako to tu už aj niektorí písali, že Griezmann na hrote nevie, ale iba na podhrote ako paberkovač odrazených lôpt. Na to potrebuje pred sebou veľmi schopného hrota. Takého hrota Barcelona nemá, to je prvá vec, ale druhá vec je, že by sa tak musela obetovať Messiho pozícia a jeho prínos kvôli paberkovacej pozícii Griezmanna, ktorý nie je až tak dobrý. To je podľa mňa trúfalosť a preto by som Griezmannovi najradšej zamával na odchod.
2020-10-16 12:42:32
Preto sa mal predať cez leto. Kto vie koho to bola chyba, či vedenia, ktoré si nechcelo predajom Griezmanna priznať chybu, že kúpili Griezmanna za 120 M a hrá strašne a nemá pozíciu, ale samotného Griezmanna, ktorýsi naivne myslel, že ešte môže v Barcelone uspieť. Teraz je jasné len jedno a to, že s ním musíme prežiť minimálne do Januára, alebo do budúceho leta a to na tom pravom krídle nebude možné. Už keď má hrať tak len a len na hrote, žiadne pobrabrané krídlo, ale centrálna pozícia, ktorá mu viac vyhovuje. Áno, originálne je podhrot, ale nič bližšie k tej pozícii ako hrot nie je.
nasalame 2020-10-16 14:49:28
Ideálne ale lavička.
mikimi122 2020-10-16 16:44:56
V prípade jeho posadenia na lavičku sa bojím, že bude robiť zlú atmosféru v tíme.
nasalame 2020-10-16 17:16:26
Tak len preto ho dávať hrať? No neviem, aj Busquets bol niekedy posadený.
mikimi122 2020-10-16 17:41:24
Nevravím že by mal hrať, asi tiež by som ho posadil, len vravím, že to môže mať následky.
2020-10-16 12:43:01
Griezman, Coutinho, Dembele. 400 miliónov euro (!!!), výsledok nula. Kriste. Pol štadióna v hajzli.
bulldozer Premium 2020-10-16 12:52:55
A plat 80 mega rocne, bez bonusov.
Tomass 2020-10-16 14:25:09
Lenže to je všetko chyba vedenia!!!! Keby vedia vyjednávať, tak ako v Liverpoole tak by tu bol Coutinho za 60-70 mega a Dembéle to isté, keby majú rozum nekúpia Griezmanna a nedajú im plat 80 mega dokopy!!!
nasalame 2020-10-16 14:50:22
Coutinho a Dembelé mi neprídu tak zlí, Coutinho na svojej prirodzenej pozícii je prínosom a Dembelé bol tiež, keď bol zdravý, a opäť môže byť, ak sa dostavia účinky lepšej fyzickej prípravy.
Maaca 2020-10-16 14:53:19
On se hlavně neměl ani kupovat. Naprosto zbytečně vyhozeny velky prachy.
Tomass 2020-10-16 15:13:35
Presne to som poveda:
1. KÚPA Coutinha a Dembeleho boli super, akurát, že naše neschopne vedenie nevie vyjednávať! Keby prídu každý za 63-68 mega, bral by som to všetkými desiatimi!!
No samozrejme chyba vedenia
2. KÚPA Griezmanna bola absolútna hlúposť, a za 120 mega ešte väčšia!!!
Samozrejme chyba vedenia
3. Dať im platy dokopy 80 mega ročne!!!???? Si robíš prdel hej?!
Samozrejme chyba vedenia.
Nehovoriac o tom že Barcelona je v katastrofálnom finančnom stave, a týto 3 nás stali 400 mega a každý rok o dalších 80 mega naviac!!!
Zas chyba vedenia....
A toto je len malinkate % z toho čo tá ku*va Barto spravil s týmto klubom....
Nonsens
kluc 2020-10-16 15:24:19
Myslím že u Coutinha a Demebeleho sú tie platy neni tak prehnane, len trocha...dokopy majú toľko čo Griezmann
tunno Premium 2020-10-16 15:25:13
Pochopitelna kupa bola len Dembeleho. Vtedy v lete Barcelona chcela Verrattiho, ako alternativa sa spominal Coutinho. Mnohi argumentovali vecne, ze Verratti sa hodi viac a Coutinho nema v Barcelone poziciu, kedze je CAM a je to pozicia ktora je v kolizii s Leovou. Ked sa vsak Verratti nepodaril a Barcelona bola pri peniazoch v januari sa kupil Coutinho. Vtedy uz tie hlasy o jeho nevhodnosti zanikli v euforii z toho, aka hviezda do Barcelony pride. A tak to potom dopadlo.
Tomass 2020-10-16 15:39:47
tunno Pravda, ale ak bude hrať tak ako hral teraz tých pár zápasov stále, bude ťahať tým, strielať góly a dávať asistencie, tak to môže byť dobrý nákup, on to v sebe má.... To Valverde ho začal dávať na krídlo a tam on nevie hrať..... Daj Messiho na stopéra a potom sa čuduj, prečo sme dostali gól....
tunno Premium 2020-10-16 15:57:09
A teraz Leo nie je kde ma byt. Tak co je lepsie a horsie.
kluc 2020-10-16 16:15:35
Messi si nájde miesto, na konci sezóny bude nas najlepší strelec a bude hrať na krídle alebo hrote...
nasalame 2020-10-16 17:14:37
No ja si stále myslím, že hrá vždy na tom istom poste bez ohľadu na to, kam je oficiálne umiestnený.
tunno Premium 2020-10-16 17:16:17
Ved hej. Akurat su tam dvaja , jeden loptu hraje druhy sa pozera. A v predu nema hrot, ktory by rozptyloval stoperov.
tunno Premium 2020-10-16 17:18:22
Leo moze prihrat len do lava, Griezman ci je v pravo alebo v predu nie je moznostou.
nasalame 2020-10-16 17:18:39
Nie je to tak, napríklad pri góle proti Seville sa Messi stiahol a skvelo nahral Albovi, odrazilo sa to k Coutinhovi, ktorý bol vpredu a dal gól. Coutinho tiež má dosť loptu a pozdáva sa mi, že teda takto to nestojí len na Messim.
tunno Premium 2020-10-16 17:19:59
Gol po odrazenej lopte po typickej okatej prihravke na Albu. Inde ani prihrat nemoze takze co s tym. A v tom zapase okrem mozno 10tich minut nas stred Cou aj Messi bezradni.
nasalame 2020-10-16 17:22:38
Áno, Leova prihrávka doľava je klasika. Hej, tiež som za osadenie poriadneho krídla aj na druhej strane. V starých časoch fungoval stred s troma skvelými hráčmi, ale tvoj názor je, že Coutinho nie je záložník, to mi stále nie je jasné. Teda čo s tým? Možno popracovať na taktike.
tunno Premium 2020-10-16 17:34:11
Kridlo na pravo treba, ale chcelo by to moznost prihravat aj dopredu. Boxer tiez nejde do ringu s tym, ze bude pouzivat len direkt, zvedak ale hák uz nie.
nasalame 2020-10-16 21:54:25
Však to je teraz zamýšľané asi tak, že tam budú striedavo behať Messi a Coutinho. Hra na centre je ale asi vylúčená, lebo nevedia dobre hlavičkovať.
tunno Premium 2020-10-16 21:56:17
Ani jeden z nich sa na hrote nevie spravat ako hrot. Teraz tam obvykle chodi Griezmann o ktorom mozno konstatovat to iste.
nasalame 2020-10-16 22:01:14
Hej, iba Fati má trochu také ťahy. Nestačí?
nasalame 2020-10-16 22:01:34
Povedal by som, že výpady má lepšie ako pomalý Suaréz.
tunno Premium 2020-10-16 22:03:50
Fatiho som videl pred nieco vyse mesiacom v repre hrat jeden polcas hrotaka. Bol mimo, podobne ako Griezman.
tunno Premium 2020-10-16 22:04:24
A to prvy polcas ako kridlo bomboval utok za utokom.
nasalame 2020-10-16 22:08:37
Hej, je to zvláštne, občas si vie dobre nabehnúť na hlavičku, ale nie tam stáť a pretláčať sa. No aj tie nábehy sú celkom fajn.
tunno Premium 2020-10-16 22:17:18
Hrotovi utocnici maju inu postúru ako kridelnici ci hraci z druhej vlny. Neviem si predstavit ze by sme dokazali hrat efektivne takto proti timu co bude betonovat. Teraz v podstate vsetky goly sme dali z protiutokov.
nasalame 2020-10-16 22:20:10
Tak betón sa dá rozbiť nábehom krídla zboku a buďto strelou alebo nahrávkou a zakončením nabiehajúceho hráča.
tunno Premium 2020-10-16 22:24:11
Staci si spomenut na to, ako sa zranil v januari Suarez a o kolko tym padla vykonnost Lea, ked sme nemali na hrote nikoho. Hrot viaze na seba obrancov, kridla zas krajnych obrancov, zbytocne sa o niektore z tych vyhod pripravujeme.
Jhonys Admin
2020-10-16 12:51:22
Jedna věc je, že už druhou sezonu nehraje na svém postu, což není šťastné (byť jak včera někdo trefně zmínil, při přestupu do Barcelony mu to novináři připomínali, že se bude muset přizpůsobit, načež se on chvástal, že to nebude problém). Co ale nemá s postem nic společného, je to, že on se do těch jasných šancí i dostává - ale neproměňuje je, protože mu třeba míč odskočí, špatně si ho zpracuje a tím tu akci totálně potopí. Problém bude i v něm, protože co jsem četl komentáře, tak ani za repre nijak nezářil a hrál jen průměrně (a to teda hrál na své pozici....). Je to sice kombinace vícero faktorů, ale hlavně je on sám mimo formu.
GabrielSVK 2020-10-16 12:57:47
Suaréz nepremenil tutovky počas dvoch sezón. O LM ani nehovoriac.
Jhonys Admin 2020-10-16 13:25:48
Taky i proto se už nachýlil jeho čas k odchodu.
8JK8 Premium 2020-10-16 13:44:20
Otázka je ale čo s ním ? Ak bude len na lavičke cenu stratí už úplne keďže počas pandémie korona vírusu sme videli že nikto nejak vo veľkom nenakupuje a to už možno Griezman stratil polovicu svojej hodnoty v januári ho predať by bola veľká chyba možno počkať na leto. Malo by sa hrať euro a Francúzsko má veľkú šancu na úspech po ňom by bola možno Griezmanova cena o niečo zaujímavejšia a v prípade dobrých výkonov by o neho možno stúpol aj záujem.
pedo 2020-10-16 13:48:47
Griezman - veľký omyl
Martin77 2020-10-16 14:49:50
Gabriel svk...Suaréz sice neproměnil mraky dobrej šancí, ale zase třeba dal gól z pozic, který by jiní hráči 99% nedali, taky uměl dobře vytvářet šance pro druhý....Griezmann umí max. poslat přihrávku na 10 m zpět a obránce. Suaréz občas klopýtal s baloném na středu hřiště, ale pak dokázal i kousky světové extratřídy. Když člověk vidí Griezmanna na hřišti, tak ho neznat, tak by řekl, že to je úroveň Braithwaita včetně platu.
2020-10-16 13:02:27
Toť vše k tomu ako ho chcel Koeman stavať na jeho primárnu pozíciu. Len ho presunul z jedného krídla na druhé. Ach, ach.
2020-10-16 13:22:09
Keď chce hrávať na svojom proste (10), nech sa páči. Tam je jednoznačnou jednotkou Coutinho, takže by hrával max. 20 minút ako náhradník. V tomto prípade by hral na svojej pozícii a môže byť spokojný. Na krídle berie priestor malým: Dembele, Trincao. Buď nech sa uspokojí s pozíciou náhradníka alebo nech ide do p....
pedo 2020-10-16 13:47:34
Ani tých 20 minút, nech si hra za Frantikov, ale v Barce nemá miesto
2020-10-16 13:25:53
Ofenzívny hráč za 120 miliónov ....??? musí dokázať zahrať na akomkoľvek poste v útoku, tak isto ako musí vedieť urobiť súboj 1na1, obísť obrancu a vypracovať šancu, vedieť zakončiť akciu .... myslím že sa nie je o čom baviť
pedo 2020-10-16 13:46:17
Presne na to som mal aj na mysli
2020-10-16 14:29:42
https://www.facebook.com/... môj ta corona ho zničila
2020-10-16 16:00:33
Ešte aj kúpa Chygrynskiy-ho bola lepšia kúpa ako pán Vrkoč
2020-10-16 18:42:04
Vrátim sa k Griezmannovmu gólu, keby ho dal Messi alebo Coutinho každý ho chváli ale keď ho dá Griezmann tak hate
bulldozer Premium 2020-10-16 19:16:16
Nikto nehejtuje jeho goly.
simmanko 2020-10-16 22:18:02
Nie gól ale jeho keď dá gól
bulldozer Premium 2020-10-16 22:46:43
To nebol gol za klub. A rovnako to schytaval i Suarez ktory hral o triedu lepsie.
2020-10-21 17:21:36
čital som tu dobry vtip,a stoji zato,,,Grizmanovi sa našlo miesto,,,,,,,,,,,,na tribúne,,,,,,
to mu pristane najlepšie,,,,tam nič nepokazííí,,,ako Suarez........