Zápas nebyl vzrušující hrou, jaký by se očekával od dvou velkých klubů La Ligy. Dobře organizované Atlético Madrid v sobotu večer porazilo neinspirovanou Barcelonu. Katalánský velkoklub jen prohloubil své problémy. Na hřišti se prezentoval jako tým bez nápadů a jakékoli motivace. Všichni culés si uvědomují nepořádek v zákulisí klubu. Nedostatek konkurenceschopnosti mezi hráči, finanční potíže a ignorování La Masie. Stejné problémy přetrvávají bez jakýkoliv známek změn. Přišel nový trenér a část nového tým vznikla, aby opravila nedostatky z posledních sezón.

Většinu fanoušků už to přestává bavit říkat a číst, ale sledovali hrozný zápas. I se všemi změnami od začátku sezóny se zdá, že se na hřišti skutečně nic nezměnilo. 

Ronald Koeman trvá na tom, aby na křídlech hráli ofenzivní střední záložníci. Na levém kraji je Pedri úplně mimo a po vzoru Coutinha jen potvrdil, že za posledních pět let to nikdy nefungovalo, ani jednou.

Obrana je stále příliš otevřená a týmu do budoucna chybí kreativita. Hráči hrají týden po týdnu na základě jejich postavení v klubu místo zásluh. A konečně, tým je stále mentálně křehký a postrádá skutečné vůdce.

Zranění přibývají a Barcelona má jen omezený počet hráčů. Clément Lenglet je v současné době jediným vhodným stoperem prvního týmu.

Lionel Messi je zjevně nešťastný

Tento tým musí táhnout za trofejemi, i když nemá v nejmenším záruku, že se v této sezóně dostane daleko. V nejmenším netušíme, jestli v tuto chvíli zůstane v klubu i v lednu.

Ne, že by byl Manchester City o něco lepší. Vypadá to, že ani ten velký Lionel Messi už nemůže zachránit svůj klub, protože Barça opakovaně nedokázala snížit tlak na jeho bedra a stále na něm závisí, aby vyhrával zápasy.

Lionel Messi je bezpochyby největším hráčem v historii Barcelony. Stojí za neúspěšnějším obdobím v historii klubu. Messi přinesl kouzlo na každý stadion, na kterém hrál.

Argentinec byl najednou jednoduše nezastavitelný a mohl kdykoli rozhodnout zápas z jakékoli pozice na hřišti. Tato sezóna je však jiná, protože vypadá jako stín své nejlepší verze.

Messi zažil netypický večer proti Atlétiku Madrid. Snažil se výrazně ovlivnit hru. Hlavním důvodem je nedostatek možností od jeho spoluhráčů a neschopnost najít kapitána na nebezpečných pozicích.

Katalánci neměli žádný herní plán, jak rozbít tvrdohlavou obranu Los Rojiblancos. Při útočení nedošlo k žádné plynulosti a čtyři ofenzivní hráči se po většinu zápasu jen bezcílně procházeli po hřišti.

Je zřejmé, že chemie mezi Messim a Griezmannem nefunguje, protože chtějí hrát ve stejných prostorech. Jakkoli je třeba připustit, srdce legendárního kapitána se již nezdá být v Barceloně. 

Je zřejmé, že pro velkého muže je limit, kolikrát ho mohou zklamat jeho spoluhráči a hierarchie klubu. Aby toho nebylo málo, média se snaží za příčinu problémů v klubu považovat Argentince. 

Je ostudné sledovat, jak se s největším hráčem klubu zachází takto a musí za těchto okolností uvažovat o odchodu.

Příliš mnoho obranných problémů

Blaugranas jsou zranitelní vzadu. Stejná obranná čtyřka má neustále zajištěnou základní sestavu. Po třech obrovských poníženích v Lize mistrů, porážkách v Copa Del Rey a špatných výkonech v La Lize se situace stále nezlepšuje.

Teprve během posledního přestupového období přišel 19letý Sergino Dest. Stejně prakticky nehraje. Gerard Piqué a Clément Lenglet zůstali ve své neotřesitelné roli příliš dlouho bez povšimnutí. Nakonec se na Juniora Firpa úplně zapomnělo.

Proti Atlétiku Madrid utrpěli Piqué a Roberto ošklivě vypadající zranění. U prvního jmenovaného se mluví o vyřazení ze hry na čtyři měsíce, u druhého na dva.

Tím je Barcelona ponechána s jedním zdravým stoperem, kterým je Lenglet. Roberto byl v sobotu naprosto průměrným hráčem stejně jako Jordi Alba. Stopeři přidávají v průběhu zápasů nesoustředěné výkony.

Nezkušený, ale vysoce hodnocený Ronald Araújo je zraněn a Samuel Umtiti je od roku 2018 prakticky mimo hru. I když se mu vzácně podařil zápas, tak zdaleka nedosahoval své nejlepší úrovně. Plánování do obrany bylo od vedení přinejmenším krátkozraké.

Ronald Koeman je absolutně mimo

Nizozemská legenda opět ukázala, že při nepříznivého skóre je jeho plán vyprázdnit zálohu a nasadit co nejvíce útočníků. Takticky tým nefunguje, zranění se kupí.

Ronald Koeman nastoupil na trenérskou pozici, když byl klub na nejnižším bodě za poslední desetiletí. Bývalý nizozemský trenér národního týmu nebyl schopen v přestupovém období vybudovat vlastní tým kvůli finančním omezením. 

Kromě toho měl na prosazení svých nápadů stále jen omezený čas a tým se stále učí jeho stylu hry. S tím, co bylo řečeno, stále existují náznaky, že Koeman je mimo mísu. Největším problémem je jeho tvrdohlavost při ignorování hráčů jako je Riqui Puig a Carles Aleñá.

Na stadionu Wanda Metropolitano byla Barcelona zoufalá a potřebovala injekci do středu pole. Navrhl jí tak, aby Frenkie de Jong a Sergio Busquets mohli hrát společně.

Toto partnerství však nefunguje. Ani jeden z nich doposavad nenabídl z hlediska kreativity nic. Prokletí podivných střídání zůstává problémem. To bylo stejné za Ernesta Valverdeho a Quique Setiéna. 

Ronald Koeman postrádá plán B. Pokud prohrává, vsadí z lavičky na útok a doufá v to nejlepší. To byl opět problém s Atlétikem Madrid, protože střídání neměla téměř žádný dopad na zápas.

Ronald Koeman není samozřejmě taktický génius. Věděli jsme to už před lety a ukazuje to i teď. Victor Font několikrát a opakovaně řekl, že při jeho zvolení do čela klubu vyhodí tohoto kouče.

Může se zdát, že je to nespravedlivé. Ačkoliv může ještě sezóna dopadnout dobře, ale za celou dobu své dvacetileté trenérské kariéry jeho kluby podávaly vždy nekonzistentní výkony.

Bývalá barcelonská legenda může mít charakter, ale neexistovaly taktické důvody, proč dostal přednost před ostatními trenéry. S Nizozemskem odvedl dobrou práci, ale v podstatě měl jasný, vykrystalizovaný tým, se který nemusel výrazněji pracovat.

Charakter a statečnost v žádném případě nestačí a jeho taktický repertoár se vždy ukazoval jako velmi chudý a omezený. Popravdě je těžké si vzpomenout na střídání, které by pro tým a celou hru bylo prospěšné a vylepšilo obraz hry.

Nevidím, že by se tým zlepšil, protože na hřišti není žádný viditelný směr, taktika nedává smysl a rozestavení nefunguje. Koeman prostě nasadí nějaký tým jedenácti hráčů, místo toho, aby ho přizpůsobil soupeři. V tomto směru musí být přizpůsobivý.

Další problémy mohou být zkázou

Nevíme, co je s Frenkie De Jongem a Miralem Pjanić se zatím ještě výrazněji neukázal. Griezmann stále prohrává svou vlastní bitvu. Ter Stegen je od svého návratu velkolepý, bez něj bychom v řadě případů nevyhráli.

Paradoxně v sobotu bychom remizovali, ale je mu odpuštěno, protože se snažil napravit chybu Piquého. Barcelona nyní nemá spolehlivého záložníka ani středního obránce. Záloha je pomalá až mrtvá.

Ansu Fati je na čtyři měsíce mimo hru. Dočasné vedení je stále jen Bartomeuovými loutkami. Situace se dostává do bodu, kdy bude trvat roky, než se klub vrátí do starých kolejí, pokud bude zvolen správný prezident.

Špatná volba, která přijde 24. ledna, může klub odsoudit na desetiletí. Reálně hrozí, že se Barcelona nemusí od příští sezóny dostat do Ligy mistrů.

foto: barcauniversal.com

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
Reekwon Admin
2020-11-22 16:37:03
Jak jsem v Koemana na začátku věřil, tak to se již pomalu vytrácí a momentálně se přikláním k tomu, že pod novým vedením se s touhle hrou příliš dlouho neohřeje. Nastolil nějaký nový režim, především změnil formaci ze zaběhlého 4-3-3 a je vidět, že to prostě nefunguje. Jasně, odehráli jsme pár velmi dobrých zápasů, na které se dalo koukat, ale je to pořád málo. Nemám hlavně ani z toho týmu dobrý pocit, je to takové bez chuti. Jsou tam sice hráči, kteří celkově vylepšují ten obraz tím, že prostě zabojují, vrhnout se do napadání na polovině soupeře, což za Setiéna a Valverdeho tak časté nebylo, ale nevylepšují ho do takové míry, že by jsme si řekli "hele ono v tom týmu něco je, ale chce to čas." Ono je to právě naopak, ten čas tým nemá, protože nikdo nebude čekat na slavnou Barcelonu až se rozehraje, ten vlak už ujíždí a ještě pár takových zápasů a můžeme sezónu ukončit a již plánovat, co bude v té další. Mě osobně ten tým momentálně nebaví, nebaví mě sledovat zápasy, protože je tam chaos, jsou tam hráči, kteří tam ani být nemají a zároveň jsou tam hráči, kteří tam být mohou, ale vlastně ani nehrají. Nedávám jim letos velké šanci a vsadit si teď na vítěze ligy, tak Barcelona by to rozhodně nebyla.

Nejvíc mě pobavil Griezmann, katastrofální nákup, hráč s katastrofální formou a Dembélé pokazil včera přihrávku a on jeho směrem rozhodil rukama jako "si děláš srandu ne?" :D To byl takový nejvtipnější moment včerejšího zápasu. A asi i to, že hrozně na sílu to v létě tlačíme na prodej Todiba na prodej Semeda a ještě víc na nákup Desta a za každou cenu ho musíme mít, ale že Piqué s Lengletem dostali 8 kusů od Bayernu a nedostali k sobě žádnou konkurenci, to je v pořádku, to nepotřebujeme.. Tak tady to máme.. Araujo zraněný, Piqué zraněný, Roberto zraněný, Lenglet průměrný a bum.. Máme nejdražšího středního obránce v celé LaLize a to Frenkie De Jong.
Snovejborec 2020-11-22 17:31:48
Moment griezmana skvělý :D lepší Možná i střílet z půlky, než to nahrát Tondovi
luckyman 2020-11-22 18:42:24
skvelý moment bol aj počas repre zápasu Francúzska, keď mal loptu na hranici 16tky Kanté, posunul ju Griezmannovi a komentátor na Sport1 že: Kanté nie je žiadny kanonier, tak loptu radšej posunul Griezmannovi .... komentátor zrejme nevidel zápas Barcy už poriadne dlho :D :D
sylarko 2020-11-23 03:44:19
ako sorry ale ty si si fakt myslel, ze v tejto sezone pojdeme na titul? ta prestavba sa nestane za mesiac dva..ono vy si to asi neuvedomujete ale pod valverdem ci setienom(aj ked ten poriadny cas nedostal) by to bolo pravdepodobne este horsie. ja kludne tuto sezonu obetujem na prestavbu ci toho aby si hraci proste zvykli na seba. koeman nemal v podstate poriadnu letnu pripravu. vsetko to bolo tak narychlo upecene, ze to tazko sa stym daco zrobi. a tie zapasy mna naopak bavia daleko viac jak za valverdeho ci setiena. jedine minus u koemana vidim v tom, ze nedava sancu alenovi ci puigovi. plus jeho reakcie pocas zapasu tiez niesu bohvie co.
2020-11-22 16:40:13
"Koeman je absolutně mimo" takováhle sračka mě fakt dokáže vytočit. Tým je dost v tvrdý přestavbě, kdy pod vedením Valverdeho a Barta tým neskutečně stárnul a teď, když konečně se tým přestavuje (mělo to už přít cca 2 roky zpět), tak se čeká, že bude Barca hned na prvním místě a drtit jeden tým za druhým. Někdo si fakt myslí, že kdyby byl u týmu Pepek nebo Klopp, tak by bylo všechno "jinak" dost najivní!!! :-/
Johann 2020-11-22 16:57:57
V akej prestavbe? Nič nezmenil ty istý hráči , zmenil len rozostavenie, ktoré nemôžeme hrať. Koeman nevie postaviť zostavu presne ako píše autor článku.Barto priniesol zlých hráčov, ale najhoršie na tom je že aj trénerov.
Teo07 2020-11-22 17:01:32
Ja si myslim, ze mimo su hraci. A je uplne jedno, kto ich trenuje. Uplne kludne tam mohol ostat Valverde. Horsie by to nebolo. Ked chyba motivacia, je po futbale. Stari vyhrali vsetko, mladi na to este nemaju.
erdzo 2020-11-22 17:25:00
Niečo sa zmenilo, kúpilo sa pár mladých hráčov, ale nedá sa vybudovať tým za pár mesiacov. Koľko Kloppovi bolo treba v Liverpoole kým ho dosiahol na vrchol 2-3 sezóny? A Koemanovy nepriniesli žiadneho hráča, ktorého chcel, musí pracovať s tým čo má a nie s tým čo by chcel mať. Ak sa nemýlim tak Koemanovy nepriniesli žiadneho hráča čo by on chcel.

Je to smutné ale keď Messi chcel odísť s týmu tak ho mali predať za čo najviac a nakúpiť za to iných hráčov, ale miesto toho sa tu drží na silu a vidno to aj na jeho hre. Messi nie je túto sezónu ani len tieňom toho čím býval - a je to chyba vedenia. Ja vidím na Messim, že sa začne snažiť a hrať a keď vidí, že to nefunguje tak prestane hrať. Už nemá motiváciu sám ťahať Barcelonu so sračiek a vyhrávať zápas čo zápas.

Koeman sa snaží niečo zmeniť ale nejde mu to. Jediné v čom vidím zmenu je, že sa zlepšila kondička hráčov ale nie je dostatočná konkurencia v týme na postoch kde to je nutné. Jediné čoho má barcelona dosť sú záložníci a preto niektorý hrajú na postoch kde by nemali aby nesedeli na lavičke.
nasalame 2020-11-22 17:35:39
Čo tam po prestavbe, keď Koeman nechce postaviť dobrého Puiga, stavia dookola biedneho Griezmanna a opakuje dookola už známu chybu stavania záložníka na krídlo.
Cizinkx 2020-11-22 19:04:24
Jaká přestavba? Uvědomujete si že hraje uplně nemlich stejná sestava jako proti Bayernu jen z vyjímkou že vedení pustilo Luise? Co je tohle kruci za přestavbu? Ze cpe Pedriho na levé křídlo? TO je přestavba? TO je přestavba že změnil systém na systém který tu vůbec nefunguje? A jo hlavně mi sem pojdte říct že je to vlastně jen smůla v zakončení. Proboha doma nás přehrávalo i Béčko Dynama. Já netvrdím že jde vše za trenérem protože hráči na to dost často prdí. Ale on žádnou přestavbu nezačal . A hrajeme stejnou sračku s tím že se povedli první asi 2 zápasy. Výborně. Jeho tvrdohlavost přivedlo Valencii a Everton k záhubě pomalu. A už je to tady. Jeho příšerné střídání je otřes a parodie na fotbal. Setién byl vyhazován a přišel za chodu neměl ani přípravu nic. To Koemanovi se aspon někdo přivedl. I když ne jeho vysněný Depay a Gini. Totálně odstavil Puiga a Alenu i když nás brutálně tíží nekreativita zálohy. Odstaví právě dva kreativce do zálohy. Střída jen utočné hráče a nasere co nejvíc do předu aby si tam na metru překáželi. Couts se po dobrém začátku vrátil ke starému Coutsovi. A to hlavně že tihle hráči si překáží s Messim. A to stavění za každou cenu Pedriho(Ano je to diamant)i když jeho forma šla dost dolu je na hlavu. On se vyjádří že na křídle mu to vůbec nesedí a ten šašek ho tam bude furt cpát . Tak co je tohle za přestavbu? On musí po sezoně jít a je mi jedno jak sezona dopadne. I kdyby se štěstím vyhrál LM tak musí prostě jít. A my musíme prvně začít od vedení a pak od budování kádru tak že prostě Amigos odejdou. Jinak se nic nezmění, a tohle nezmění ani Koeman který neustále vyhlašuje jak jsou tihle Amigos důležití a musí se jím na ruku aby byli spokojení. Už mě to unavuje. Legendy? Naprostý ale bez oběti se nová Barcelona nikdy nevybuduje k lepším zitřkům.
Andy89 2020-11-23 11:18:05
Cizinkx tlieskam :) vystihol si to úplne presne, lepšie by som to nenapísal. Len dodám k tomu čo ma štve najviac a čo je podľa mňa aj hlavným dôvodom našej zlej hry - neexistujúca záloha, to čo kedysi bolo tým čo Barcelonu zdobilo, tak teraz je to ešte horšie ako v minulých sezónach - vôbec nevieme hrať na 2 pivotov. Busquets je úplne mimo, a hlavne je za zenitom, takže by určite nemal hrávať základ. Pjaniča takisto zatiaľ nevidím ako hráča základu, aj keď vždy lepšie ako Busi. Mali by sme sa vrátiť k systému 433 kde by De Jong hral pivota a k tomu dvaja kreatívny záložníci - rotovať Puig/Aleňa (na Xaviho mieste) a Pedri /Coutinho (ofenzívnejší na Iniestovom mieste). Samozrejmosťou je posadiť Griezmanna na lavičku, keďže s ním hráme o jedného menej. Dembele jasný základ, Pedriho netreba stavať do každého zápasu od začiatku a treba dať viac minút Trincaovi, lebo je maximálne nerozohraný a tie Koemanove striedania na posledných 10 minút za nepriaznivého stavu sú hrozné až zbytočné, určite treba striedať skôr. Tiež nám treba určite 1 kvalitného stopéra ak nie rovno dvoch (Araujo, Garcia príp. mladík z béčka). A hlavne začať prispôsobovať taktiku súperovi, nie vždy hrať to isté, kde súper už dopredu vie ako budeme hrať a s akou zostavou. Koemanovi som veril a dúfal po jeho prvotných vyjadreniach, že fakt sa to u nás zmení k lepšiemu, ale žiaľ už mu neverím a sklamal ma, najmä tým, že odstavil (keď nerátam Fatiho) našich dvoch najperespektívnejších odchovancov ( Puiq, Aleňa).
Cizinkx 2020-11-23 13:42:07
Ale jistě že to jde postavit ono neříkám že by to fungovalo ale proč to nezkusit takto.

Stegen(neto)
Dest(roberto)-Tobibo(Pique)-Lenglet(Araujo)-Alba(Posila)
De Jong(Busquets)
Puig(Alena,Pjanic) Coutinho(Pedri)
Trincao - Messi(Griez) - Dembele(Posila)

Tohle je vše počítané se zraněním. Takže si prohod te Dembouze na pravo a na levo Fati. A obranu by asi hrál Araujo a klidně i Todibo, který když byl Pique vykartovaný ho nahradil uplně bravůrně. Stím že teda když přijde Garcia a hrot tak griez pryč. A Umtiti, Lenglet pryč.. Máme krásné 4-3-3 s tím že MESSIMU se prostě odepře volnost, byla by to zabijácká falešná 9 s tím že ma skvělé zakončení 1v x hráčů ma nejlepší na světě navíc tam by se tak fyzicky nenadřel jako na AM křídle apd tím jak si zbýha do zálohy a pak chybí ve předu(ANO VIM ze má rozdílový passy ale tahle jeho volnost šíleně zabíjí komplet zálohu.). Díky tomu že by se nepohyboval v záloze by mohl čistě a volně dýchat Coutinho. A díky tomu by mohl i vyniknout. Takhle jakmile se Messi sere do zálohy naše kreativita u jiných hráčů končí, protože všichni to přitukávají Leovi aby něco vymyslel, takhle by právě on musel dostat ten balon do té 16. Díky tomu by Couts i Puig vynikly. Ale nehrát bože na 4-2-3-1 to je největší kravina co tu u nás nefunguje.
Andy89 2020-11-23 14:57:41
Na 100% súhlasím. Presne si to opísal kde je chyba čo sa týka Messiho a našej kreativity v miestach mediapunty (CAM), strašne sa sťahuje dole a často (čo bolo vidideť aj včera) aj Griezmann a zavadzajú si tam a na hrote chýba útočník. Sťahovať nižšie sa občas Messi môže jedine keď bude hrať Fati, ktorý si zbieha zľava do stredu ( čím vytvára priestor aj pre Jordiho). Proste ten tím nie je zlý, len Koeman by musel aj trošku rozmýšlať a nebyť zadubený a furt tam dávať Griezmanna ktorý len doslova zavadzia (zbieha si pre loptu a vždy ju z prvej odovzdá dozadu, namiesto toto aby niečo vymyslel a hral dopredu) a dvoch pivotov... toto našu hru zabíja, lebo tí naši pivoti ani nebránia ani neútočia, len sa tak motajú a nevedia ani kde. Preto aj De Jong vyzerá lepšie na stopérovi. Budem sa modliť nech Koeman aspoň vyskúša 4-3-3.

Najbližší zápas by som to videl takto:

------------- Ter Stegen --------------
Dest---De Jong---Lenglet---Alba
----------------Pjanič------------------
-----------Puig------Coutinho------
Trincao------Messi------Dembele

Striedania - Aleňa, Konrad, Braithwaite, Mingo
nasalame 2020-11-23 15:02:40
Ale viete, ako to je. Vy asi veríte v nejakú silu mysle, že tu vypisujete nejaké zostavy. To je pekné, ale Koeman si to aj tak spraví po svojom. Ja už nad takými vecami nemárnim čas.
Suarez_FCB_9 2020-11-23 15:17:41
Coutinho v 3clennej zalohe hrat nevie, je slaby v braneni a to by bolo este horsie hadam s nasou zalohou ako teraz kedze by to branil iba de Jong a pomahal by mu len Puig. Falosna 9 sa da hrat iba ak by niekto Messiho na tom hrote zastupoval zkridla ako to robil David Villa ale takeho hraca teraz nemame.
Andy89 2020-11-23 15:20:24
nasalame Samozrejme, že si Koeman urobí po svojom, ale môžem si tu napísať ako by som si to želal ja (žiadna sila mysle :D), je mi jasné že to tak nebude, ale pointa príspevku bola o niečom inom, tá zostava to je len tak na spestrenie...
Andy89 2020-11-23 15:24:39
Suarez tvoj názor, OK beriem. Coutinho by hral v podstate CAM len možno trošičku nižšie a vľavo, ani Iniesta nevedel brániť. My máme hlavne hrať útočne a kreatívne, brániť nevieme ani keď tam máme 2 pivotov či troch defenzívnych záložníkov a proti Dynamu Kiev musíme hrať hlavne ofenzívne. Prípadne kľudne tam dať k Pjaničovi Aleňu, ten je silenjší v súbojoch ako Puig či Couts. Áno s tou falošnou 9 máš pravdu, ale teraz tam vidím toho kto zbieha do stredu - Fatiho, aj keď je zranený momentálne. Inak takého hráča nemáme, príp. Braithwaite, ktorý aj v repre hráva z krídla.
nasalame 2020-11-23 15:28:48
Tak ja som si niekedy myslel, že sila mysle, ale figu, no. Spestrovať si môžem penu na kapučíne škoricou.
Suarez_FCB_9 2020-11-23 15:45:08
Paci sa mi ta myslienka ze by Messi naskakoval vecsinu zapasov na druhy polcas. Podla toho by sa dali aj prisposobovat zostavy.
Prve polcasy :
------------Ter Stegen------------
Dest---Pique---Araujo---Alba
-------------de Jong--------------
-----Puig--------------Pjanic-----
Trincao---Braithwaite---Fati--

Na druhy polcas dat Messiho Busquetsa Pedriho, de Jonga presunut z pivota vyssie aby vykryval Messiho (ako kedysi Rakitic) a za dobreho stavu kedy by bola moznost nasich protiutokov este aj Dembeleho kludne :
------------Ter Stegen------------
Dest---Pique---Araujo---Alba
-------------Busquets-------------
---de Jong----------Pedri-------
Messi--Braithwaite-Dembele

Hracov co su pisany v oboch polcasoch niekedy posadit na lavicku a dopriat im oddych nech si zahraju aj Lenglet Roberto Firpo Alena Dembele Griezmann Konrad.
Suarez_FCB_9 2020-11-23 16:03:01
Andy praveze Iniesta branit vedel lepsie ako Coutinho to je jasne ale ine som chcel. Ked mas 4 2 3 1 s Coutinhom na 10tke a 4 3 3 na mierne vysunutej 8 tak si nijak nepomozeme. Lebo 4 2 3 1 jak sa ukazalo nam nefunguje vobec a to tam mame 2 zaloznikov co su vzadu a maju rozdeleny priestor medzi sebou. Ked mas 4 3 3 mas jedneho zaloznika vzadu ktory brani stred a a strany maju na starosti ti dvaja stredni zaloznici. Ked tam das Coutinha ktory nieje v braneni dostacujuci a zaroven nieje ani tak behavy tak by cela ta lava strana bola odkryta a na Albu by tam chodil utok za utokom. Valverde ho nedal na to kridli len tak z nudy ale vedel ze dat ho na Iniestovu poziciu by len vela skody narobilo.

S tou fylozofiou ze musime utocit a hrat kreativne plne suhlasim. Nemali by sme riesit kolko hracov vzadu bude ale mali by sme branit drzanim lopty technickyni hracmi ktori vedia hrat aj pod tlakom ked ich napadaju. Pripadne okamzitym pressingom este na ich polovici lenze takto nemozeme uvazovat s Coutinhom ktory vie lahko prist o loptu ked je napadany a zaroven nieje taky behavy hrac aby bol ucinny pre pressing po strate. Nepoviem keby tam je Iniesta alebo o par rokov dufam dozrety jeho nastupca Pedri, vtedy by to slo.
Suarez_FCB_9 2020-11-23 16:08:14
To s Coutinhom niesu len moje slova ale aj odbornikov co neschvalovali prestup Coutinha na Iniestovu poziciu uz ked sa kupoval a boli radsej za toho Verrattiho ktory bol priorita vtedy ale bohuzial nevysiel.
tunno Premium 2020-11-23 17:22:51
Iniesta nevedel branit? To sa dozvedam veci. Coutinho organizacne 433 hrat nevie. To nie je len branenie, pozicnost celkovo praca zaloznika. V nejakych hore dole zapasoch bez taktiky ako je repre tam hrat moze to je tak maximum.
nasalame 2020-11-23 18:02:24
Keďže si tu tak pekne staviate zostavy a nikto sa nad tým nepohoršuje okrem mňa, tak aj ja si jednu postavím:

Dest---de Jong---Lenglet---Alba
---------Pjanic------Alena----------
----Messi----------------Puig--------
----Braithwaite---Griezmann----

Je to s ohľadom na to, že Pique, Araujo, Roberto a iní sú zranení, no a je to teraz pre zmenu 4-2-2-2 s dvoma pivotmi a dvoma útočnejšími záložníkmi, ktorých úlohou bude si vytvárať centrovacie pozície na 2 hrotov a tiež Lengleta, keďže som si proti Atleticu všimol, že jedine centrami sa darilo dávať pokusy na bránu. Po krídlach by sa teraz pre zmenu vôbec nehralo. De Jong je v strede medzi zdatnejšími obrancami, aby sa docielilo lepšie rozmiestnenie schopností v obrane.
Andy89 2020-11-23 18:33:15
Ja stále dúfam a verím, že terajší Coutinho (po hostovaní v Bayerne, v lepšej forme, svalnatejší) by bol schopný hrať na pozícii ofenzívneho záložníka v rozostavení 4-3-3 napriek tomu, že beriem vaše argumenty (ohľadom Don Andresa, ktorý bol moj najoblubenejší hráč a vzor) je v nich niečo pravdy, ale najprv tam musí Couts hrávať aby si zvykol na tú pozíciu, lebo pozične to fakt ešte možno nie je ono oproti Iniestovi, ktorý mal aj oveľa lepšie čítanie hry. Ale Tunno prosím ťa nehovor že repre Brazílie hrá bez taktiky len tak hore dole :D to je dobrá blbosť a tréner takého tímu ako je Brazília asi vie lepšie ako ty alebo ja aká je pre Coutinha najvhodnejšia pozícia. Je tu dost známe, že si na Coutsa vysadený a nemáš ho rád. Inak s tvojimi názormi asi vždy súhlasím, teda až na tohto hráča. Proste podľa mňa po odchode Iniestu nám stále strašne chýba takýto ofenzívny a kreatívny záložník - dúfal som že ním bude Puig, teraz to vyzerá na Pedriho, a kedže odišiel Arthur (Xaviho pozícia) tam vidím teda Puiga alebo Aleňu. Lebo ďalšie naše boľavé miesta posledných rokov - ľavé krídlo sme konečne našli vo Fatim a pravý bek po Alvesovi nám tiež chýbal a to sme teraz konečne našli Destom. Takže nevidím to negatívne do budúcnosti, len treba nahradiť aj Suaréza poriadnym gólovým hrotom (napr. Malen? Boadu? Haaland asi nereálny), Piqueho (Araujo, Garcia, Upamecano?) či Albu (Grimaldo) a bude dobre :) a samozrejme nahradiť aj trénera (Xavi) :D
tunno Premium 2020-11-23 18:56:27
Nema na to predpoklady, v 433 na Iniestovom poste nebude hviezdit. Na to nema citanie hry, inteligenciu a cit v subojoch, atd. Iniestova pozicía v 433 by mala byt Puigova, ak chceme hrat to co Barcelone ide. Najvacsi problem su hraci co narusuju kompaktnost hry. Napriklad aj s Dembelem je tazke hrat pressing a hrat organizovanejsie kombinacne. Pre vypadok Fatiho si toho este vela odtrpime.
Cizinkx 2020-11-23 20:30:55
Ale o to nejde muže tam hrát Pedri, Pjanič oba výborní dopředu a Puig je vyborný jak dopředu tak dozadu on by v klidu mohl plnit to co tu plnil dřív Xavi. Messi by falešnou 9 zvladl uplně z přehledem. On nemuže hrát už na křídle aby si zbíhal do středu protože pak nemáme PRAVE KRIDLO. Dembele + Fati by mu dělali skvělý support díky své kreativitě a rychlosti. A opět mi nemužeme hrát na AM ta pozice tu nikdy nebyla a nikdy nefungovala. A nefunguje ani ted.
tunno Premium 2020-11-23 20:35:36
Lenze potrebujeme v tejto dobe aj utocnika v predu, preto aj ked Leo bude hrat realne viac v strede ako na kridle je to stale podla mna celkom vpohode. Zaroven si netreba prekryvat oci, je ocividne ze Leo na pravidelny zaklad fyzicky nema. Mal by hravat coraz castejsie len druhe polcasy, ved videli sme proti Betisu dal 2 goly vypracoval dalsie sance, co obvykle neda za 2 plne zapasy ked hraje v zaklade. V la lige su vzdy prve polcasy viac fyzicke a preto si myslim ze Trincao v zaklade miesto Lea v 433 na prvy polcas by bolo vyborne riesenie.
sylarko 2020-11-24 22:08:37
Suarez. Vadi ti, ze couts nieje behavy a nepressuje, ale tam das este pomalsieho a nebehaveho pjanica 😂😂😂 to ti je logika...
myzuFCB Premium
2020-11-22 16:48:47
Bojím sa, že z Barcelony sa stal klub ako Manchester United... Aj MU od istého obdobia nehrá nič a totálne zaostáva za tým klubom ktorým bol kedysi. Nechcem ich ale porovnávať, ale Barcelona mi v posledných sezónach začína začína bohužiaľ pripomínať práve tento klub.. A ako vieme MU sa doteraz nedokázal vrátiť na svoju niekdajšiu úroveň. Snáď to u nás nebude také kruté a voľby vyhrá človek ktorý vráti klub tam kam patrí
SpectraLab 2020-11-22 21:52:42
Až na to, že MU sa davaju postupne dokopy. Maju talenty ktore aj vyuzivaju - rashford, james, greenwood a sice maju niekolko vadnych hracov ale ich buducnost vyzera celkom slubne. To sa o barcelone povedat neda
myzuFCB Premium 2020-11-22 22:32:11
Aj Barcelona sa dá dokopy. Raz určite. Máme Fatiho, De Jonga,Pedriho,Marca,Arauja, Desta či Puiga hoci mu Koeman neverí, ale Koeman tu dlho nebude. Barcelona sa vráti, ale bohužiaľ teraz musíme pretrpieť toto obdobie...
2020-11-22 16:58:11
Nepríde mi fér všetko zvaliť na Koemana. Je ťažké urobiť prestavbu prestarnutého kádra za jedno leto a navyše keď nemáš takmer žiadne peniaze na prestupy.
Navyše, keď si porovnáte posledné úspešné obdobia klubu, či už pod Pepom alebo Enriquem tak obaja mali v základnej zostave hráčov, ktorí sú o triedu lepší ako tí súčasní (alebo boli v najlepšom veku a najlepšej forme - ak hovoríme o hráčoch, ktorí boli v kádri vtedy a sú aj teraz). Povedal by som, že Koeman má jedného lepšieho hráča ako jeho predchodcovia a to ter Stegena. Niekedy sme mali skvelého Daniho Alvesa napravo, v strede obrany skvelú dvojicu Piqué-Puyol, na ľavo svojho času jedného z najlepších krajných bekov Albu, v strede zálohy Xaviho, Iniestu, Busquetsa v najlepšej forme, v útoku Neymara, Suáreza, Ronaldinha, Eto´a plus Lea, ktorý nás ťahal dlhé roky. Myslím si, že v súčasnej situácii, by to u nás mali ťažké aj také kapacity ako Pep, či Klopp.
tunno Premium 2020-11-22 17:22:39
Silny trener si vie upratat kader pred sezonou. Naco mame 5 hracov na CAM ked nemame ani jedneho poriadneho utocnika a chyba nam stoper. Skusil nove rozostavenie, nefunguje a napriek tomu ho tlaci, miesto toho aby vyuzili kvalit Puiga v 433. V predu nemame ziadnych atletov, Fati nas drzal nad vodou zranil sa a v utoku bude Griezmann stoj co stoj. Uderna sila v 16tke 0.
luckyman 2020-11-22 17:30:16
silný tréner si vie upratať káder pred sezónou ... súhlasím pod jednou podmienkou - ak má finančné prostriedky ... mal Koeman finančné prostriedky? veď my sme neboli schopní vyplatiť 20 miliónov za Depaya ... keď nevieme vyplatiť 20 miliónov € za hráča tak čo si čakal? že k nám prídu nadštandartní hráči zadarmo? len preto, že sme Barcelona?
tunno Premium 2020-11-22 17:36:19
Naco nam bol Coutinho a Griezmann, ak su to hraci na Leovu poziciu? Coutinho bol jednou nohou v arsenale Koaman rozhodol ze ho chce. A Griezmann? Nesledoval minulu sezonu zapasy ze nevedel ze je k nicomu? Len ich plat čini 70m, plus prestupove sumy. Barca mohla mat kvalitneho utocnika a aj stopera.
luckyman 2020-11-22 17:43:31
Coutinha by som neodpisoval, ten sa pred zranením ukazoval v dobrom svetle a myslím si, že nám môže veľmi pomôcť, ak bude hrávať na svojom poste .... čo sa týka jeho prestupu do Arsenalu tak nám ponúkali čo? 40 miliónov a Guendouziho ... vážne si myslíš, že by to bol dobrý nákup? že by nás práve Guendouzi, ktorý už nehráva ani v Arsenale, spásil?? a zárove
si nemyslím, že by si kúpil rozdielového útočníka alebo stopéra za 40 miliónov
Griezmann je iná kapitola ... tam si skôr myslím, že s ním Koeman rátal ako s jednotkou na post hroťáka + si myslím, že oňho nebol v lete záujem
tunno Premium 2020-11-22 18:01:56
Este raz, len ich rocny plat stoji klub 70m! Coutinho nie je hrac co by nas vytiahol z problemov, to dokazuje roky. zaroven v 4231 hraje na Leovej pozicii, a v 433 mu to na Iniestovej nejde. Velmi slabo vyuzitelny hrac. Ak by sa predal co i len za 40m, Griezmann trebars tiez za 40m tak spolu s platmi by to v rozpocte urobilo 150m.
luckyman 2020-11-22 18:23:30
150 miliónov zas nie je až tak veľa (ak rátaš prestupovú cenu + plat rozdielových hráčov) ... ak by si sme chceli rozdielových hráčov, tak by sme museli určite zaplatiť viac peňazí (prestupová cena + plat) a samozrejme, tiež by si nemal istotu, že by hrali dobre
k tomu Coutinhovi ... keď bol u nás prvýkrát tak hral na Iniestovej pozícií? kedy hral Iniesta pravidelne na ľavom krídle?? (ak nerátam pár zápasov, keď tam nastúpil) ... Iniesta hrával primárne v strede zálohy a aj to hral vždy toho najofenzívnejšieho (nie klasického CAM, ale určite bol ofenzívnejší ako Xavi, Rakitič a spol, čo vedľa neho hrali) .... zato Coutinho hral takmer výhradne na ľavom krídle, kde v čase Iniestu hrávali Ronaldinho, Henry, Villa, či Neymar
tunno Premium 2020-11-22 18:27:14
Coutinho hral par zapasov aj na Iniestovej pozicii a bolo to zle. Zbytocne to rozoberame, ked na tej pozicii napr. Puig isiel bomby a zaroven je to naj pozicia pre Pedriho. Nemoze byt problem zohnat kvalitny hrot do 100m, aj za podstatne menej. Stacil by niekto kto je aspon schopny, mozno nie uplna spicka. V porovnani s Griezmannom je aj Breitwaite lietadlo.
luckyman 2020-11-22 19:13:04
za 100 miliónov áno .... skôr vidím problém v predaji Griezmanna .... s jeho platovými nárokmi si ho bude môcť dovoliť len veľmi málo mužstiev a je veľmi otázne, či by ho tie mužstva chceli - skôr si myslím, že nie ... samozrejme je možnosť ho predať do tých o niečo slabších mužstiev, ktoré by o neho mohli mať záujem (lebo stále si myslím, že Griezmann je kvalitný hráč, len Barca mu proste nesedí), ale tie si nebudú môcť dovoliť jeho plat a pochybujem, že Griezmann pôjde s platom výrazne dole len preto, že ho v Barcelone nechceme. Síce je to smutné, že z futbalu sa stal hlavne biznis, ale z tohto pohľadu sa Griezmannovi netreba čudovať, že sa bude držať v Barcelone zubami-nechtami aj za cenu toho, že by mal sedieť na lavičke náhradníkov ako napríklad Bale v Reali, či Ozil v Arsenale
tunno Premium 2020-11-22 19:32:39
U drvivej vacsine hracov plati, ze ak im trener povie ze s nimi nerata tak je hrac za prestup. Futbalovy agenti nemaju problem pre hraca najst klub. Podla cadena ser napriklad v lete atletico ponukalo za navrat Griezmanna trojicu hracov, Morata nejaky obranca a Lemar. Jednoznacne sa najdu timy kde sa Griezmann hodi, zaujimal sa on aj juve, vzhladom na to ze zvazovali predaj Dybalu s ktoremu v lete 2022 vyprsi zmluva.
Napriklad Malen by sa dal kupit pod 50m, a je to velmi slusny utocnik. Ja este nejak dufam, ze Koaman akuai to 433 najma teraz ked pre zranenia bude musiet nasadzovat Puiga. Kazdopadne ak bude hrat Griezmann vzdy to bude velky handicap.
2020-11-22 16:58:50
Kúman, ven! :-))
Lukas124 2020-11-22 17:47:04
Teo BAN
XTommy39 Premium
2020-11-22 17:15:09
Musime pockat na volby a co bude potom. snad sa situacia zmeni a snad sa zmeni aj zmyslanie lebo takto sa dalej neda. situacia je navyse napata tym ze "za vsetko moze leo" a griezman je tyrany leom atd. to vobec neprospieva situacii. ale to je uz asi od leta ci jari ako s tym zacal pan Dugarry. mimochodom tiez byvaly nas hrac. hoc moc tu toho nenamutil. ja osobne som za dvoch kandidatov laportu alebo fonta ale koho s tych dvoch to uz necham na volicov. snad sa to podari. farreho moc nepoznam neviem teda posudit. snad nejake linky na projekty alebo take nieco. a do tych problemov este zranenia. generacna vymena by taktiez prospela ale neda sa to robit naraz. snad v lete alebo do leta do zaciatku novej sezony ale to by museli hravat riqui, alena, araujo-ktory nieco odohral. chcelo by to fakt kvalitneho jedneho stopera. a skoda odchodu monchu do girony, ktori si ho urcite budu chciet uchmatnut pre seba zadarmo. sak to bol kapitan bcka a urcitu kvalitu mal. pique, alba, busquets musia prec a myslim ze po tych vsetkych veciach co boli odide aj leo ktory toho ma uz plne zuby a vcera fakt iba vyklusaval. nekritizujem ho ale raz nastane ten cas a on pojde prec. lebo mozno by sa uvolnila atmosfera a nebol by taky tlak zo vsetkych stran. bude to urcite stat cas aj peniaze aj vykony aj tituly ale prestavba sa robi tak. budeme rok dva bez titulov. ved take uz bolo. cize nebude to prvy raz. 30 rokov fandim Barce a budem az naveky. Visca!
2020-11-22 17:22:16
Na výzvu prispievateľa sa teda ozývam a pán Kvapil - môžem s mnohým súhlasiť čo píšete ale :
1) včera hrali 2 ABSOLÚTNE rovnocenné mužstvá. Je malou tragédiou terStegena že on ako NAJLEPŠÍ hráč nášho mužstva už dlhú dobu, vyrobil ten nešťastný zákrok. Inak je 0:0. A remízu s Atlétmi sme predsa uhrali aj v dobe našej hviezdnej éry, alebo ste zabudli ?
2) Tréner : prevzal mužstvo snáď je lepšie povedať družstvo (ako kedysi boli JRD-ja som ešte z tej doby starý chlap) v dezolátnom stave, snaží sa dať mladých (temer všetci tu chceli mladých z LaMassie) ale za 2 mesiace je to NEMOŽNÉ. Ešte som nevidel za posledných 40 - 50 rokov žiadne mužstvo ktoré by od začiatku prestavby dokázalo IHNEĎ hrať prím.
3) Že je dôvodom katastrofa vo vedení klubu, mužstva v La Lige atď. je jasné.
4) Finančná situácia odvodená od môjho bodu 3) je jasná
5) Z nej vyplýva aj nehoráznosť platov okrem iného aj najlepšieho hráča sveta (kedysi) ktorý je údajne "nešťastný". Kto sa stará o "šťastie" ostatných hráčov z kádra ? Výkony "nešťastnej" hviezdy nie sú hodné platu, ani štatútu Messiho. Že nemá spoluhráčov ktorí by ho znova vyniesli a s ním Barcu IHNEĎ na čelo svetového futbalu je pravda. Ale IHNEĎ pri prestavbe ? nehrá hlavne preto aby splnil zmluvu keď ho Barto prinútil zostať ? Páni : PRISAHÁM že nehejtujem✌ Messiho ale uznajte : ako hrá v novej sezóne a ku koncu minulej ? Ter Stegen nemá ani 30-40% z jeho platu a drží nás už koľko rokov ? ANO, držal nás aj Messi, terza už nie.
6) K prvej vete bodu 5) podotýkam : nie som Slovák čo závidí peniaze, mám firmu čo mala tento rok 30-ročné výročie, vediem ju aj v mojom veku a nikomu nezávidím peniaze ktoré zarobil kvalitou. Ani našim hráčom ani trénerom - nikomu kto má kvalitu - ten si aj zaslúži.
7) Žiaľ nemám zázračné kvapky na znovuzrodenie nášho Á-čka a aj keby som mal oni to nečítajú - len reagujem : nenadávať, zmieriť sa s prestavbou, počkať na nové vedenie a čo nám to vedenie predstaví. zatiaľ sa tešme aspoň z čiastkových úspechov. Prečo ? Lebo som zažil (ako málokto tu) slávu Cruijjfa ale i jeho pád ! Lebo som zažil aj Koemana ako hráča, Ronalda (Brasil) a jeho pád atď. Ale aj Guardiolove problémy po 5-ročnici úspechov. A tak by sa dalo pokračovať.
8) Ešte všetci zabúdame na Corona krízu, tá nás zasiahla viac ako súperi. neviem prečo nás viac ako iné mužstvá, ale je to tak. Prehrali sme minulú sezónu po dlhom vedení v tabuľke a pokračujeme - teraz je to však iné : prestavba.

NECH ŽIJE BARCA - pred Messim, počas Messiho, po Messim.

P. S. : David, ak Vás tak môžem nazývať - i tak díky za článok 😁
kukolik Premium
2020-11-22 17:23:59
Podla medíí má Dembele vyvrtnuté rameno!
2020-11-22 17:26:02
Problém z posledných sezón sa výmenou trénera zlepšil len minimálne, čiže trénerom to evidentne veľmi nie je.
Ja to vidím tak, že Messi nemá s kým hrať, keďže on k sebe potrebuje hráčov, čo mu herne pasujú (to bola vlastne vždy tak trochu jeho slabina, zakrytá len tým, že takí hráči v tíme boli)
Messi v priemernom time neukáže to, čo chceme vidieť a vyzerá pri tom občas až zúfalo. On zjavne nezvláda veľký tlak, to jeho povahe nesedí.
Chytil sa trochu do pasce marketingu a statusu legendy.
Ale ze ostatní hráči hrajú skoro všetci pod svoje možnosti, to je už fakt podozrivé.
nasalame 2020-11-22 17:38:51
Neviem, prečo sa neprestajne glorifikuje Messi. Príde mi, že upadá, veď túto sezónu nestrelil ani jeden gól z hry, každá strela mimo alebo slabá a ľahko chytateľná, väčšina sól končí stratou lopty. Myslím, že je čas na Messiho odchod a nahradiť ho Puigom. Darmo sa vyhovárať na to, že tím je v prestavbe, keď tréner tú prestavbu, zdá sa, sabotuje.
Johann 2020-11-22 17:41:19
Všetci len Messi sem, Messi tam všetko len okolo neho ale že si za celý zápas nemá s kým naraziť, prihrať, preto sa vybíja v kľučkach. Medzi záložníkni a útokom žiadna súhra žiadna kombinácia.A bez hrotu Barca nemôže hrať! A ešte tým systémom čo im vnucuje Koeman!
fofo112 2020-11-22 18:48:35
Konečne správny postreh, preto Leo musí z týchto sračiek čím najskôr odísť,včera sa dostal do klučiek a center Griezman 10 m za ním komu má ten Leo naraziť dá to Dembovi ten si spraví jedného hráča,tým to končí stratí loptu. Pedri bol úplne nulový,záloha mimo hry,predtým mal aspom Sua s ktorým vedeli dať aj v najslabšej sezone vlani vyše 50 golov lebo sa našli aj naslepo,keby mal týchto hráčov okolo seba CR7 tak tam nie je ani deň.Ak nemáš vhodných spoluhráčov,ktorí si vedia spracovať prihrávku,naraziť do behu,ovladať hru 1v1 tak nemáš šancu vyhrávať.
tunno Premium
2020-11-22 17:26:09
V zaklade Griezmann, Leo, Dembele, Pedri. Ani jeden z nich nie je hrac co by sa vedel v 16tke subojovo presadit.
nasalame 2020-11-22 17:44:48
Dembelé je, myslím, dobrý, akurát mu moc nenahrávajú do behu, asi skôr idú na istotu, no to nie je nič moc.
luckyman 2020-11-22 17:46:40
Dembele je dobrý, ale skôr proti súperom, kde má viac priestoru a môže využiť svoju rýchlosť .... proti súperom, ktorý sa zatiahnu pred svoju 16tku je takmer nepoužiteľný
nasalame 2020-11-22 17:50:27
Ale aj v tomto zápase bolo kopec situácií, keď stál sám pred voľným priestorom, akurát Roberto a spol. mu to tam proste nenahrali, lebo hrozné - hrozila by strata lopty, akoby to vo futbale nebolo bežné.
tunno Premium 2020-11-22 18:03:59
Nebavime sa o tom kto je aky dobry, bavime sa o tom ze ani jeden z tych hracov nie je 16tkovy. Dembele obiehava kridlo ale do 16tky si nenabiehava. Fati bol nas jediny efektivny hrac co robil nebezpecie v 16tke a to je malo.
2020-11-22 17:41:43
Nepovedal by som, že nedostatok konkurencieschopnosti medzi hráčmi, skôr ignorovanie konkurencie od Koemana, nastavil skôr monopol protežovaných hráčov.
2020-11-22 17:46:15
Co je toto za clanok? Toto je stranka fanusikov barcy. Tu sa fandi a pise len pozitivne, lebo nic zle v tomto klube nie je! :D
2020-11-22 18:31:24
"Messi zažil netypický večer proti Atlétiku Madrid. Snažil se výrazně ovlivnit hru. Hlavním důvodem je nedostatek možností od jeho spoluhráčů a neschopnost najít kapitána na nebezpečných pozicích." S tímhle já osobně nesouhlasím... bohuzel na messim je dost vidět ze chtěl jít pryč a už za barcelonu hrát nechce a jebe na to
Catalonia 2020-11-23 12:40:41
S tým nesúhlasím, rozhodne na to nejebe. Nemal dobrý zápas, to uznávam, no proti atlétom sme nikdy nemali ľahký zápas. A to aj v časoch lepšej formy. Ja zas vidím, že jeho spoluhráči z útoku nie sú schopný nič vymyslieť. Griezmann nepoužiteľný ani do kombinácie, Pedri naľavo mřtvy, Dembele síce pobehal a pre Vás mnohých už len to stačí na skvelý výkon, no z môjho pohľadu to vyzeralo asi takto, každý tretí raz sa dostal cez Hermosa no potom vždy ale že vždy prišla katastrofálna prihrávka na prvého protihráča v šestnástke.
2020-11-22 21:55:28
Ako na jednej strane toma koeman ťažké - klub bez financii a podobne. Na druhu stranu sa silou mocou drzi toho svojho hlupeho rozostavenia. Pedriho dava na kazdy zapas ale puiga ani za frasa nedá do zakladu.

Ale celkom sa bojim aj noveho vedenia - konkretne toho ze stavaju projekt na messim - tato konkretne vec sa mi vobec nepaci....
2020-11-22 22:52:50
takych nevdacnich fanusikov ako ma barcelona, asi nema nikto iny. to si fakt dakto myslel, ze vyhrame nejaky titul v tejto sezone? ten team je v takom stadiu, ze by nam nepomohol momentalne ani guardiola s kloppom dokopy. mam rad puiga, ale vy si fakt myslite, ze jeden hrac nam zmeni cely obraz hry? podla vasej logiky, kebyze hra puig tak sme prvy v tabulke...
tunno Premium 2020-11-23 08:43:43
Myslim, ze nikto netvrdil ze s Puigom by sme boli prvy. O to viac, ked sa zranil Fati. Neprichod utocnika vsak ide jasne na tricko Koamana, a to je velky handicap. Rovnako formacia. Je dobre ze si odskusal formaciu ktoru chcel, ked vsak vidi ze to prilis nefunguje mal uz davno aspon vyskusat 433. Ak by sme mali schopneho utocnika mohli by sme povedat ze mame dost nabity kader a najhorsi start za poslednych 29. rokov je silna kava.
Catalonia 2020-11-23 11:58:05
Skvelo napísaný článok. Pod toto sa podpisujem, konečne niekto napísal moje myšlienky.
sylarko 2020-11-23 18:34:00
tunno: on toho utocnika aj chcel(depay). nevravim, ze je to spravna volba na hrot, ale nebolo to tak, ze nechcel nikoho na ten hrot, akurat mu ho vedenie nepriviedlo. ono to bartomeu tak dosral ten team, ze nam teraz ziadny trener nepomoze. taze vsetko zvalovat na koemana mi nepride spravne.
tunno Premium 2020-11-23 19:04:31
Trener nie je loutka. Mali sme koho spenazit a mohli sme mat kvalitneho utocnika. Nemame a je to pruser, griezmann je vyslivene handicap.
sylarko 2020-11-23 21:04:57
no valverde bol loutka bartomea napriklad.
tunno Premium 2020-11-23 21:06:45
Je to trener kto rozhoduje o zostavach a do velkej miery aj o posilach.
sylarko 2020-11-23 21:08:58
nepametam si teraz koho to kupili, ale niekde bolo spomenute, ze ho sam valverde nechcel, ze ho kupilo vedenie a nie trener.
tunno Premium 2020-11-23 21:22:01
Malcom. Griezmanna vsak chcel on.
sylarko 2020-11-23 21:29:35
ale pointa je ta, ze nie vzdy je to o trenerovi
tunno Premium 2020-11-23 22:00:39
Pointa je ze kazdy sa zbavuje zodpovednosti. Vsetci ti tréneri nestali za nic.
sylarko 2020-11-24 01:16:54
no a kto realny by bol teraz lepsi? musime si pockat do volieb. lebo nikto lepsi by k nam momentalne nesiel