O odchode Lea Messiho z Barcelony vedel ako prvý Sergio Busquets, ktorý o tom informoval celú šatňu. Hráči Blaugranas priznávajú, že správa ich šokovala a sú sklamaní z prístupu Joana Laportu. Prekvapením bolo aj to, že Sergio Ramos ponúkol Messimu ubytovanie v jeho dome.

Minulý týždeň bolo v skupine prvého tímu FC Barcelona na Whatsappe ticho. Nedialo sa nič neobvyklé. Všetci čakali na príchod posledných hráčov z dovolenky. Hlavnou otázkou však bolo to, kedy Lionel Messi podpíše predĺženie zmluvy. "Boli sme pokojní, všetci sme si mysleli, že zostane," uviedol jeden z hráčov Barcelony. Prvým, kto sa dozvedel o odchode Argentínca, bol Sergio Busquets, jeden z najlepších kamarátov Argentínca v kádri. Defenzívny záložník navštívil Messiho v jeho dome v piatok popoludní a práve on bol zodpovedný za to, že informáciu posunie ďalej v šatni. "Bol to šok. Cítili sme sa hrozne," prezradil rovnaký zdroj.

Prezident FC Barcelona Joan Laporta prišiel na návštevu do Ciutat Esportiva. Jeho cieľom nebolo len vysvetliť odchod Lea Messiho, ale aj ťažkú finančnú situáciu klubu. Zároveň chcel hráčov o niečo požiadať: "Porozprávajte sa s agentmi. Piqué išiel príkladom, znížil si mzdu. Teraz je rad na vás," povedal a pozrel sa na Busquetsa, Albu a Sergiho Roberta. V tom momente si hráči uvedomili, že niet cesty späť: Leo Messi opúšťa Camp Nou. "Je to pre nás tvrdá rana," priznávajú zdroje z šatne.

Všetci (okrem zraneného Kuna Agüera) boli prítomní na Messiho rozlúčkovej tlačovej konferencii na Camp Nou. Gerard Piqué plakal, veď s Messim hrával od kategórie cadete A. Prekvapením bola reakcia Ter Stegena, ktorý mal s Messim nejeden spor: "Aj keď sme niekedy nemali rovnaký názor, vždy sme išli rovnakým smerom a každý z nás vyrástol na osobu, ktorá bola viac než len 'vyhrať či prehrať'," napísal nemecký brankár na Instagrame. "Atmosféra v šatni pred zápasom Gamper Cupu bola veľmi smutná. Je to však normálne. Odišiel Leo," komentoval jeden z pracovníkov Barcelony. Nepokoj v Barcelone je v kontraste s radosťou, ktorá teraz panuje v Paris Saint-Germain.

Jeden z prvých, ktorý sa skontaktoval s Argentíncom, bol jeho kamarát Neymar: "Chceš desiatku?" spýtal sa Brazílčan. Messi však odmietol. Neymar oslavoval: "Opäť spolu!" PSG ponúkol Messimu dve možnosti: číslo 30, v ktorom debutoval v drese Barcelony, alebo číslo 19, s ktorým hrával v prvom tíme nejaký ten čas. Neymarovej reakcii sa v Paríži nevenovala veľká pozornosť. Podobne ako radosti Di Maríu a Paradesa, Messiho spoluhráčov z reprezentácie Argentíny. Všetci sa stretli v jeden večer na Ibize, len pár dni pred tým ako Messi podpísal zmluvu s PSG. "Do toho! Príď do PSG!" snažili sa ho presvedčiť k prestupu, aj keď vtedy nikto nečakal, že sa to môže stať skutočnosťou.

Tento článok je exkluzívny obsah ForcaBarca

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
2021-08-12 10:17:54
Messi Veľká vďaka a nech sa ti darí na novom pôsobisku aj tvojej rodinke a ešte raz VĎAKA
2021-08-12 10:23:46
Vamos,EL NUEVO BARCA !!!
Roni957 2021-08-12 10:27:38
To az teraz som si tu vsimol ze si nemozem precitat cely clanok lebo nie som premium to preco?
daVinci Premium 2021-08-12 11:19:14
Lebo si držgroš, ktorý nie je ochotný podporiť túto SK FCBarcelona fans skupinu, aby nám ďalej mohla pripravovať skvelý materiál z prostredia nášho obľubeného klubu..
Roni957 2021-08-12 11:49:07
Aha takze donedavna sme boli vsetci co sem chodili drzgrosi??ja som narazal na to ze som to nejak nezaznamenal..takze si vyprosim aby si sa mnou takto bavil, ty primitiv
daVinci Premium 2021-08-12 13:29:39
Pýtal si sa prečo nemožeš prečítať celý článok a ja som ti odpovedal, nehovoril som o nikom inom iba o tebe ty génius. A to že si držgrož nie je urážka, žiaľ smutný fakt, ak chceš prémiove veci si zaplať a tie tvoje trápne urážky máš odkiaľ ? Od Rytmusa ? Skús niečo lepšie nabudúce alebo radšej čuš.
Samurajj 2021-08-12 14:17:24
davinci tebe dziga na hlavu? :D typek sa normalne opytal lebo mozno nezaregistroval zmenu lebo nechodil na web alebo podobne a ty mu musis automaticky nadavat? sa spamataj
Roni957 2021-08-12 15:59:49
Tak si najdi na google co znamena primitiv ked ti to v tomto pripade pride urazka🤣a potom sa vyjadruj ty myslitel😀
2021-08-12 10:30:06
A ake spory mal ter stegen s messim?mi nieco uslo?ved vzdy sa ter stegen o messim vyjadroval pekne
jokerito 2021-08-12 10:51:26
tiez to je pre mna novinka
Mirku 2021-08-12 11:04:22
Michal017 2021-08-12 11:23:55
Uuu takže Leo nehlasoval pro TerStyho, zajímavé.
Jestper9 2021-08-12 11:35:41
Vsade panuje názor, aký je Messi top človek :D vzdy som vravel, ze podla toho ako sa správa navonok nemozno hodnotiť človeka. Zatial co tak som zaregistroval, tak viacero jeho spoluhráčov aj bývalých medzi riadkami poukazuje aké má diktátorské sklony....
frkmrk 2021-08-12 11:56:38
Jestper9, leby hlupost svietila,tak by sme nepotrebovali ani slniecko, Ty by si vystacil a si jeden z najradostnejsich fandov, co sa tesia z Messiho odchodu.Tiez som to vycital medzi riadkami a tak sa mi zda,medzi riadkami, ze najviac fandis S Robertovi.
jokerito 2021-08-12 12:22:24
Mne sa paci hlavne, ze ti ktori kritizuju Lea ze nie je lider alebo je malo razny, su potom presne ti isti co na neho kydaju ze je vraj niekde diktatorsky a dupne si ked nieco chce...
Jestper9 2021-08-12 12:26:58
frkmrk. Uz som sa k tebe viackrat vyjadroval, lebo kvoli takym ako ty si fanusikovia Barcelony presne braní ako len messifanusikovia, co sa absolutne inak do futbalu nevyznaju. Neviem preo ma urážaš... dalsi internetový hrdina vsak? A ano. Teší ma, že Messi odišiel, ale nie akým spôsobom a kam... team pod Messim upadal a všetko sa tak točio okolo neho, že sa zabúdalo na teama tak to aj dopadlo. Uz v 30ke, ze dostal tak vysoku zmluvu som kritizoval, ale to bolo stare vedenie, ktore celkovo neuveritelne rozhadzalo peniaze a teraz sme tam, kde sme. Ze hocijake muzstvo z premier league je na tom lepsie ako my finančne. A S. Roberto? Pred rokmi, ked ste tu polka slintali nad Robertom aká je to buducnost, tak uz vtedy som ho nemal rád a odkedy ho v Barcelone registrujem, tak vzdy som vedel, ze z neho nič nebude. Semeda zabrzdil až potopil a podobne to dopadne mozno aj s Destom. To iste si myslim o Busquetsovi, ktorý uz pár rokov nemá na základ a vlastne od odchodu Iniestu a Xaviho ci rakitica je nasou slabinou, lebo fyzicky je proste katastrofalny. A teba poprosím.... neotvaraj si papulku na mna. Ja som fanušik FC Barcelona a nie messifilik. Fandim od čias Ronalda. Ak vieš kto to je, lebo pred Cristianom ronaldom bol aj taky, ze Luis Nazario Da Lima . Tak šup šup na PSG stranky a nechaj tento klub poriadnym fanúšikom. My si Barcu bez neho prčdstaviť vieme, lebo sme ju zažili a veru, že tá Ronaldinhova bavila viac. Aj ked Messi vtedy uz zacinal, ale ešte nehral prím. Hoci v LM vykartoval Terryho v 2006 za cenu zranenia.
Jestper9 2021-08-12 12:30:24
Messiho nekritizujem, ze nie je lider. Lebo proste nie je. Tam nie je čo kritizovat. Najlepší hráč nemusí byť líder a vela krát to ani tak nie je. Chyba je, ked z takeho hráča niekto ukelo robí lidra. napr. v Barcelone suverenne za kapitana sa hodi najviac Ter Stegen, alebo Pique
MilujemBarcu 2021-08-12 12:34:45
Messi je lider, alebo ako by si oznacil to ako sa prejavil na Copa America ?

3 najvacsie blbosti ohladom Lea

1) Xavi - Iniesta
2) V PL by sa nepresadil
3) neni lider

mne sa rozum zastavuje nad takímito ludmi, ktorím absolutne nedochadza realita
Jestper9 2021-08-12 12:41:13
To aký je lider sa ukazovalo, keď teamu nešlo. Ešte raz. je rozdiel naj hráč a líder. Líder nechodí so zvesenou hlavou ked je zle a nestráca motiváciu. messi taha hrou ak sa mu darí a aj teamu. Ale urcie neburcuje a ked je zle, tak je jeden z prvých na kom vidno, že je zle
Jestper9 2021-08-12 12:44:41
Na Barcelone je pekne vidno, ze lidrov nemala a nebol nim ani Messi. Ter Stegen nie je odchovanec a ak mal s Messim trenice, tak je jasne preco bol v ústraní. Pique zase nedosahuje urovne Puyola, Xaviho ci Iniestu. Hlavne Puyol a Xavi boli lidrami. To bolo aj na teame vidno. Posledne roky nam chybal niekto, kto udrzal poriadok a moralku. Hlavne v LM sa to ukazalo, ako sme sa poskladali pri tazsich situáciách
didi1805 2021-08-12 13:02:59
To,že si ty fanúšik od Ronalda ,čo v každom svojom príspevku zdôrazňujes ,to ešte neznamená ,že si správny fanúšik. Ty patris k najväčším hejterom Messiho ako Federer,Sonets,Hmarian. Priznám sa,že ja som fanúšik od čias Cruiffa a Neskeensa,ktorí prišli z Ajaxu lebo som fandil hlavne Cruiffovi.Po jeho skončení som si dal dlhú pauzu aj s futbalom a znovu má k Barce priviedol Messi.A čo je na tom zle.Aha ty si tu taký medzi fanúšikmi ako Slota najlepší Slovák nádorovec a my ostatní ktorí fandíme Messimu ako Sorosovci podľa teba čo?Čo povieš nato, že fanúšikmi Barci sú hráči čo hrali v Bazileji proti Barce a jeden dal v tom zápase aj gól a obidvaja boli v Mexiku 1970.Ty o tom ani páru nemáš? U mňa si aj tak najlepsi fanúšik ty,lebo fandís od Ronalda-pred Messim aj po Messim čo najviac zdôrazňujes.
Shearer 2021-08-12 13:20:45
Mne sa najviac páči ako si z príspevkov od Jestpera povyberáte to, čo chcete hejtovať a k tomu napíšete svoje komentáre a postrehy. Ale to, čo je podľa vás dobré a tiež to tam má spomenuté, k tomu sa nikto nevyjadrí.
Je to jeho názor, ktorý mu nikto z vás nemôžete zobrať. To, že niektoré veci pomenúva tak ako sú a nečítajú sa vám 2x dobre, to je váš problém. Ale mať stále ružové okuliare na očiach a hrať sa na "naj fans na svete", to ide mimo realitu.
Ja s jeho príspevkami v drvivej väčšine súhlasím, pretože si ich dokáže aj argumentačne obhájiť.
Veľa z vás si zvyklo, že pravda je len jedna, ktorú vám niekto "nalinajkuje", no častokrát je úplne iná a úplne inde.
A preto sa to tu volá diskusia, aby sme o tom, čo sa tu napíše, dokázali diskutovať a nie sa urážať, keď má niekto iný názor ako ja.
Jestper9 2021-08-12 17:41:25
Áno zdôrazňujem to, že som fanúšik dlho pokial má konfrontuje fanúšik, čo zjavne je hlavne fanúšik jedného hráča a nie klubu a tu sa pustá do kadekoho, pre koho je klub viacej ako hráč. Nebudem tu vyplakávať, že Messi išiel preč, pretože to s ním už viacej nemalo cenu. Kupovali sa zbytočne hráči, čo pri Messim aj tak nemohli prejaviť svoje schopnosti. Kupovali sa hráči z nostalgie aby zase vzniklo niečo ako trio MSN. Absolútne sa nedoplnoval kader koncepčne. Teraz tiež plno ľudí a najviac sa bijúcu fanúšikovia do hrude, ktorí v minulosti veľa krát sa hrali na najtvrdších fans a teraz nechýba veľa a podľa mna to utváral aj je, že odchádzajú s Messim do PSG. Mna už on nezaujíma. Je hracom PSG. Odporneho klubu. Pre mna bude štatisticky naj hráč histórie FC Barcelona. Obľúbenosťou jeden z najobľúbenejších. Pár hráčov mám pred ním z hľadiska sympatií. Nie som ani náhodou jeho hejter, alebo čo, ale proste klub je vždy viac a aj to činom dosiahol dosiahol vďaka teamu a naopak.
jibriel 2021-08-12 18:10:33
teraz som cital jestper, ze mas v profile ze ronaldinho stelesnuje futbal, co by si robil keby si bol trener a hrac ti chodi najebany na treningy? vodu kazes a vino pijes a tu hovoris ze ludia su fanusikmi lea a nie barcy! v tvojom pripade by to malo byt barca stelesnuje futbal
Jestper9 2021-08-12 19:06:49
Áno. Žiaľ Ronaldinho mal prístup aký mal a preto nebol dlhovekú ako Messi či Cristiano Ronaldo. Ronaldinho pre mna stelesňuje futbal tým, ako ho hral. Ako sa bavil a bavil aj iných a myslím si, že za pravdu mi dáva aj to ako ho brali fanúšikovia celkovo futbalu. Ešte aj Real fanúšikovia ho mali radi. Videl som obrázok , ktorý nebol vytvorený na Barcelonskych stránkach a bolo tam, že ako ktorý hráč z minulosti chyba svojmu teamu a pri Ronaldinhovi bolo, že chyba futbalu. Mna nezaujíma súkromie hráčov. Ani ich povaha, lebo nepoznám ich a to čo je v médiách skresľuje. Preto nikdy ani neriešim, kto má akú povahu a aký je pokorný, skromný, alebo namyslený. Preto dá smejem , keď niekto ponižuje napr. CR7. Špičkový športovec a hráč aj vo vyššom veku s prístupom aký má málokto. To sa potom ja môžem spýtať, že ak napr. niekto odsudzuje to, že hráč pije, tak prečo nechváli opak? Mne je to napr. jedno. Ronaldinho v naj rokoch bol pre mna ukážka toho, ako má futbal vyzerať. A čo robil vo svojom súkromnom živote mne je jedno. Mna zaujima futbal a nie bulvár.
Jestper9 2021-08-12 19:10:25
A na margo Ronaldinha…. Keď odišiel, tak som nefandil AC a bol som nahnevaný. Ale aj jeho doba nadsila ako sa neskôr ukázalo a Barce odchod prospel. Viac som ho ani inak potom nesledoval, lebo ako má AC nezaujímalo dovtedy, tak ani potom. Akoze fakt aké argumenty viete tu niektorí vymyslieť….. :) hráč môže pre mna stelesňovať futbal, ale nie je viac ako klub. Treba premýšľať v súvislostiach a nie slepo hľadať niečo čo nie je. A ja som tiež blbec, že to tu potom v 30 riadkoch vysvetľujem
2021-08-12 10:32:01
Inak ten neymar jaky je stastny ze si zahra s messim…ved s nim mohol hrat doteraz ale on si vybral prachy…
uzman 2021-08-12 11:28:38
Ano vybral si i prachy, ale byl jako jeden z prvních hráčů, kteří prokoukli vedení to byl hlavní důvod proč odešel
Luis 2021-08-12 11:49:29
Nevěřim, že to byl hlavní důvod! Messi se Suou mu chtěli i pomoc k získání ZM, ale on chtěl být jednička , kolem který se všechno točí.........
Teo07 Premium 2021-08-12 11:51:21
Čo to melieš? Aké prekuknutie vedenia? Máš nato nejaký zdroj? Neymar odišiel, kvôli peniazom a aby nebol v Messiho tieni. To je všetko.
patrik12 2021-08-12 12:27:17
Ze prekukol vedenie :D:D to vedenie ktore mu pchalo do vrecka desiatky milionov? Nie nie, zasran zistil ze sejk ma neobmedzeny prisun lovoch a siel za nimi. Co je uplne v poriadku, len nech sa neksichti ze hladal nove vyzvy a chcel vystupit z tiena...
snapshot 2021-08-12 15:59:29
Prekukol tak houby. Chcel viac penazi, chcel byt hviezda a najdrahsi hrac historie. Tak isiel
2021-08-12 11:36:06
Všichni jsou zdrcení ale s platem šel dolů jen Pique :D ok no :D
stockey 2021-08-12 11:38:36
az tebe odide kolega z prace kvoli prachom, das mu zo svojich?
Luis 2021-08-12 11:51:19
No když pujde firma do prdele.........navíc kolegové berou kurva dost peněz.....
ladisf 2021-08-12 11:52:58
stockey až budu brát milion euro ročně tak klidně... ale tady se jedná o trochu jiný případ tak znich nedělejme chudinky, že by neměli co jíst... tady jde o zachranu klubu
stockey 2021-08-12 12:49:18
je uplne jedno kolko zarabaju, pre teba je vela milion pre nich nieco ine. Oni o par rokov hrat futbal nebudu. Za to ze je klub v prdeli nemozu oni. Platy si znizila cela kabina ked prisla pandemia. Toto co sa deje v klube ale nie je vina pandemie. Nie je to chyba hracov, oni si svoje zmluvne povinnosti plnia. Ak suhlasia so znizenim, super, ale je to ich dobra vola
baimato 2021-08-12 22:19:54
Pokial viemctak si platy neznizili iba posunuli splatenie vacsiny.
2021-08-12 11:57:25
Neexistuje nahodou aj ta moznost,ze si nechceli hraci znizit platy prave preto,aby nemohol byt Messi podpisany?Sme presvedceni,ze vsetci hraci chceli,aby Messi zostal?Alebo len naoko?
Asi ozaj bol jediny Pique,ktory si uprimne prial,aby zostal...?
xdiko Premium 2021-08-12 12:15:01
Celé mi to začína smrdieť, pretože ak by Messiho podpísali pred vypršaním kontraktu, nemusli by ho registrovať a teda riešiť platový strop minimálne v jeho prípade
LaBrie 2021-08-12 12:26:51
Tiez som nad tym rozmyslal....
LaBrie 2021-08-12 12:27:37
...rekcia na xdiko...
2021-08-12 12:03:02
Laporta už dávno vedel,že Messi musí odísť ani nemusel mať audit. Každý,čo rozumie ekonomike bolo jasné ,že k tomu príde a je to neudržateľné ako Grécko. Barce zlomili vaz hlavne traja hráči Couthinho,Dembele a zaklincoval to Griezman.Stali nás dokopy 700 míl. (450 nákup asi 250 ich platy za tie 2-3 roky).Nechápem ,že ich Barca ide živiť naďalej.Ja viem,že Laporta má zviazané ruky zmluvami,ale mal využiť nátlak na hráčov aj s fanúšikmi a dať im najavo,že sú tu nepotrebni a keď ani to nepomôže aj znepríjemniť im luxusný život .Áno je to neľudské ,ale keď nejde po dobrom tak nemozu sa cudovat tejto krajnosti.Leo ,čo prinášal pre klub 200-300 míl. musel odísť .Je to najväčšia potupa pre neho a pre klub.Laporta sa teraz drží Pereza lebo dobre vie,že Barcu môže zachrániť len Supliga a naliatie 400mil.Ináč do konca roka hrozí nútená správa,krach-bankrot,nakoľko sa nebudu splácať úvery .Tento sociovsky vlastnený klub už nemôže existovať ako štátny národný podnik.Preto sa čudujem ako mnohí fandovia nenávidia PSG,City a nadávajú im ropáci arabaci ale verím ,že v každej rodine majú po 2,3 auta a tankuju benzín,naftu .Tu im ropa nevadi.Barcu možno čaká rovnaký osud a by som bol zvedavý ,čo potom budú hovoriť.
Johann 2021-08-12 12:06:17
Netrep. Keby Leo podpísal zmluvu v júli tak je stále náš hráč.
didi1805 2021-08-12 12:14:54
Veď práve preto s ním nepodpisal
Ihsahn 2021-08-12 12:17:46
To by jsme byli úplně v hajzlu.Šance,že by se pak podařilo dostat platy pod požadovanou mez by byla minimální.
2021-08-12 12:38:14
A takí, čo píšu, že fandia Messimu, ale ked sa stretne Barca a PSG, tak budu barce... Rovno chodte fandit PSG. je to aj tak otázka času. Skutočnému fanúšikovy ani nenapadne, taketo vei rozpisovat. Fandim Leovi, ale v prípade konfrontácie Barcelone. Na smiech. Ja mam napr Lea uz na háku. Fandím mu s Argentinou nech vyhra MS. PSG v lige mi je u riti a v LM im ani jemu isto fandit nebudem , lebo tam su nasim konkurentom a PSG odporne nenavidim tak, ze ak by hrali s realom, tak asi fandim realu, lebo aspon su zo spanielskej ligy a tam to zvysuje kredit aj nám. PSG nam zobralo Messiho a Neymar a hlavne Neymarom začalo našu skazu. o to horšie, ze messi isiel tam.
adam25255 2021-08-12 12:40:50
Presne! Ja nechcem aby LM vyhral Ramos a PSG dohromady!
chara 2021-08-12 13:25:58
psg su neni nasim konkurentom, barca neni nikomu konkurentom v lige majstrov tento rok, to nejaky cas potrva kym sa vybuduje konkurencie schopne muzstvo. kto to tu vystriela? griezman? depay? aguero? ale no tak. barca je v prestavbe a mozno za par rokov mozeme niekomu konkurovat
adam25255 2021-08-12 14:05:57
chara nič si nepochopil. Komu budeš fandiť, keď ich chytíme? Každý klub ktorý je s nami v súťaži je konkurencia.

Keď dostaneme od Messiho HT a bude sa tam objímať s Ramosom, tak to bude vyzerať úžasne!.

Boli by sme kinkurencieschopní, keby Messi tostal, to je ten problém.
MalyJanko 2021-08-12 14:47:58
minuly rok sme mali Messiho a neboli sme konkurencieschopní
adam25255 2021-08-12 15:16:04
MalyJanko minulý rok sme vtedy prišli o Fatiho, Koeman ešte nevedel ako to mužstvo postaviť a vo vedení bola kríza.(no pokazili sme jeden zápas s PSG je tam toho)

Teraz máme Emersona a Garciu a nemusí štartovať Lenglet s Piquém ako pri debakli.(Lenglet v základe je prehraný zápas)

Na 3 stopérov sme hrali až ten druhý.
jibriel 2021-08-12 18:19:19
adam a ked sa obijma laporta a perez mas aky pocit?
adam25255 2021-08-12 18:27:47
jibriel je mi z toho zle, ako inak. On sa s ním napcháva v luxusnej reštike a Messi plače.

Hlavne, že CEO Barcelony Reverter je blízky priateľ Péreza. Takže my už Real milujeme?
Jestper9 2021-08-12 21:00:09
No… ta fraška okolo superligy a že Laporta to ťahá s Perezom…. Perez Tomisto nerobí pre Barcu, ale teraz sa mu ako spojenec zíde hoci my na to asi doplatíme najviac. Laporta to možno nemysli zle, ale tým pádom Perez ukazuje aký je kápo. So španielskym futbalom aspoň ligou to vypada zle. Všetky veľké hviezdy sú preč v podstate. Dakedy aspoň ta trojka klubov bola tak silná, že ťahala pozornosť….. teraz neviem neviem.
2021-08-12 12:46:16
Laporta mal dreť až by sa z neho dymilo. Teraz Leo odišiel a jeho obsesívne nákupy(riešil ich namiesto Messiho zotrvania a predajov) ani nemôžeme zaregistrovať. A navyše nám pribudol ďalší nepoužiteľný hráč.(Kun)

Teraz sa mu nedá fandiť, lebo je v PSG! s Ramosom!
2021-08-12 12:54:31
Nechapem preco takmer vsetci davaju vinu Laportovi.
Nikto si uz nepamata minuly rok???.
Jednoznacne vinu nesie Bartomeu!!!
On je zodpovedny za to,ze Messi nemohol odist pred rokom,ked tak strasne chcel!!!
Pamata niekto ako sa Messi vlacil po ihrisku ako tien 3-4mesiace, ked ho Barto nepustil???
Aj vtedy miloval Barcelonu,ale on chcel odist,my sme tiez nechceli ani vtedy.
Odisiel - a je stastny!
Budme aj my,my mame Barcu!
/aj po Messim,aj po Iniestovi,po Xavim,po Ronaldinhovi..../

adam25255 2021-08-12 14:12:38
Vieš prečo je Laporta vinný? Lebo vraj je jediný kto Messiho udrží.

A aký je to rozdiel? Vtedy odísť nechcel, Barto ho udržal(a rezignoval), ale teraz chcel zostať, ale Laporta ho vypudil náhle pred podpisom zmluvy.

Laporta si pohneval Tebasa so Superligou, keby nehral machra, mohlo to byť inak.
chara 2021-08-12 14:21:28
ja osobne mam messiho rad a on nesklamal barcelonu, barcelona sklamala jeho. on tu chcel zostat a je to uplne iny pripad ako pri neymarovi. ale leovi som prial vyhrat aspon este raz LM tu a kedze sa mu to tu uz nemoze podarit, tak mu zelam nech vyhra aspon jednu v parizi. doteraz som parizu nikdy nefandil v LM, ale tu jednu LM s messim by som im doprial. aj guardiolovi by som doprial jednu LM s manchestrom city. obdivaja spravili co mohli pre barcelonu a ked tu uz niesu tsk neznamena ze zrazu zabudnem ze tu boli. barcelona bude stale mojim oblubenym klubom, ale tu sa musi zacat budovat nieco nove a snad nikto neocakava ze mame sancu v lige majstrov
T0mIO Premium 2021-08-12 14:29:17
Bartomeu je vinný len z časti. V rukách to mal laporta. Stačilo nerobiť machra, tak ako píše adam, a Leo by tu stále bol 😪 Toto je hrozné že je preč 😭😭 Preto nesie laporta najväčšiu vinu. Bartomeu by ho tu udržal. Pane Bože ako budem teraz žiť 😭😭😭 Mám jedno riešenie, poďme fandiť parizu, ved barcelona bez Lea skončí najlepšie šiesta v lige a v LM určite nepostupi zo skupiny. ICI C'EST PARIS. Za to ako sa k tebe ten hnusak laporta zachoval dúfam ze strelis Barcelone hattrick nech vidí koho vyhodil.
adam25255 2021-08-12 15:28:34
T0mIO už neprovokuj. Vie sa veľmi dobre, ako jednal s vedením ligy. Keby bol voči Tebasovi milý, tak nie je problém.

Tak choď fandiť Parížu, lebo ty si rád, že u nás nie je.

Laporta čakal kým ho liga odregistruje, mohol ho predĺžiť ako prvého. S oznámením o konci nemusel čakať na deň podpisu. Spôsob odchodu je len Laportova vina
.
Kun je oficiálne v klube od prvého júla, s ním sa ponáhľať mohol.

Ide o to, že Laporta posral čo mohol, tak choď niekam s tým sarkazmom.

P.S. Barto by ho teraz držať nemusel lebo aj tak mu končilo funkčné obdobie.
T0mIO Premium 2021-08-12 16:23:19
Messi chcel sam čakať a podpísať až po cope. Článkov a informácií o tom bolo pokkt. Na tebasa neni milý ani jeho čokel lebo aj on vie co je to za je bnuteho človeka. Tebas chcel len jedno, ak by laporta nesúhlasil hneď na začiatku, aký by bol rozdiel? Žiadny. Laporta sa našťastie uvedomil a do tej dohody neišiel. Aj za cenu straty messiho. Tebas ukázal posledné zvyšky moci, veľa mu už nezostalo. Ten parchant končí čoskoro, to som si istý.

A áno, som rád že messi je preč, chcel som to už niekoľko rokov. Tím musí ukázať že vie hrať ako tím a nie sa voziť na kvalite jednotlivca. Tak to aj vyzeralo. Toto je dôležitý krok v budovaní novej etapy. A aj keď to nikto takto nechcel, ani messi, ani laporta, ani koeman, nakoniec je to dobrá vec. Laporta sa snažil, a nakoniec sa rozhodol tak, aby urobil klubu čo najmenšie škody.
adam25255 2021-08-12 17:23:19
T0mIO Ale netrep! To si povieme, keď sa bude doteraz šetriaci Real voziť na Kylianovi a Erlingovi. (Kylian ešte bude dokonca zadara!)

Výnimočného jednotlivca sme mali vždy a vozilo sa na ňom, ale Messi to vydržal od 2004.

Laporta chrstol do tváre Tebasovi Superligu a to do tých 30 rokov kým bude skrachujeme.

Tebasa nevolí len Barcelona, na to nezabúdaj.

Si rád a koľko tu už nemal byť? Ty by si asi poslal preč Xaviho pred tridsiatkou.(Mal 35 keď odchádzal, Puyol 36)

Na tú novú etapu nemáme prachy a z La Masie všetko nepotiahneme.(aj Pedriho sme kúpili a aj do Bčka sa kupujú) Demir ešte nie je náš a z čoho ho kúpime?

Aleñá a Konrad išli preč za úplné drobné.

Už sa teším na novú etapu, keď sa predĺži Dembélé a univerzál.
2021-08-12 12:56:18
Laporta spravil to najnepopularnejsie rozhodnutie. Poslal messiho prec. POlka fanusikov by bola radsej, keby skoncil karieru v Barcelone a do konca života by zili zo spomienok a spokojny s rozpravkovým príbehom ich Lea. To, ze klub by bol v srackach a mozno by zbankrotoval by ich uz netrápilo.
maryann 2021-08-12 12:58:13
👍
2021-08-12 12:58:22
Kazdy pise jak je Laporta zly ze poslal Messiho pryc ale nikdo jeste nenapsal co vlastne mel udelat aby mohl zustat. Tak prosim kdyby mi to nekdo z tech chtrolinu rekl.
Johann 2021-08-12 13:21:41
👍👍.
Eli_vantha Premium 2021-08-12 13:55:46
tom91- Laporta neurobil vobec nic hoci mohol. Teda okrem klamania od uplneho zaciatku a dokonca si na tom postavil volebnu kampan.
PatrikFCB 2021-08-12 14:02:27
Myslím, že Laporta do toho zapojil trocha viac triezvych myšlienok a emócie hodil na chvíľu bokom. Mal dve cesty ako podpísať Messiho - buď súhlasiť s 50ročnou zmluvou CVC alebo predať hráčov, ktorí majú vysoké platy - najmä Griez, Coutinho, Umtiti. Prvú alternatívu očividne nechcel a druhá zahŕňa prácu, ktorú od výsledkov auditu proste nestihol zrealizovať. Ďalej, už bez Lea má problémy registrovať hráčov - ak by ho predĺžil, museli by sme sa zbaviť alebo znížiť platy snad polovici kádra. Keď si to všetko pospájal, myslím, že mu to takto vyšlo ako najjednoduchšie riešenie. Neobhajujem ho, ale myslím, že to malo nejaký takýto priebeh.
Johann 2021-08-12 14:34:45
Eli veď sa ťa Tom pýtal čo mal Laporta urobiť.Odpovedz.
Eli_vantha Premium 2021-08-12 15:03:02
7 hracov sa bolo treba zbavit: Grizman, coutinho, pjanic, umtiti, roberto, dembele,braithwaite. Niektorych by sa dalo predat a tych co nie tak ich hoci aj aj darovat zadarmo. Ti co by nechceli odist, pohrozit im tribunov do konca kontraktu. Tito 7 hraci by nechybali. Bud aj tak nehravaju alebo hraju hovno. Nahrady za nich mame. Ich odchodom by sa uvolnilo cca 120 mil rocne na vyplatach cim by sa vytvoril priestor pre podpisanie Messiho a klub by sa zbavil nepotrebnych problemovych hracov. Toto je cisto moj laicky nazor, nepoznam detaily zmluv ani ine podrobnosti, takze ak by to aj z nejakeho dovodu neslo, Laporta a jeho tim odbornikov si mali veci dopredu vyratat a nie do poslednej chvile slubovat a ubezpecovat nas fanusikov a tiez Messiho ako bude vsetko v poriadku.
Eli_vantha Premium 2021-08-12 15:05:56
A nieje to len tento pripad s Messim. Laporta sluboval ze preda podiel v barca corporate - nestalo sa, sluboval ze pride jedno velke meno - prisla Laportova sestra a sesternica. Je to klamar a populista.
PatrikFCB 2021-08-12 15:32:42
Laporta v suvislosti s Messim nič nesluboval, povedal, že urobí čo bude môcť, aby ho udržal.
Trocha brzdi. Nové vedenie je tu pár mesiacov, klub je v dezolátnom stave a ty chceš, aby bolo všetko okamžite, ideálne ísť do sezóny, s Haalandom, De Bruynem a mať poriešené všetky finančné problémy a na konci vyhrať treble. Škody, ktoré tu sú, sa tu budovali roky. Roky bude aj trvať, kým sa z toho nejakou zdravou cestou dostaneme. Daj im trocha šancu. Netvrdím, že to bude perfektné vedenie, ale ešte ani nezačali poriadne pracovať na prestavbe tímu a už to cele hejtuješ do hrobu.
Mejra 2021-08-12 15:39:23
Eli_vantha: nerikam ze vse je ruzovy ale myslis ze Umtiti co tu dva roky sedi na tribune bude nejak ve stresu kdyz mu pohrozi tribunou? dost podobne pjanic a bratthweite co si kopnou par minut v zapase za solidni prachy? nerkuli dembele s coutinhem co stejne jsou zraneni/po zraneni.....bohuzel tihle borci ze vyhazujou blbe a je to problem i zadarmo
Tom91 2021-08-12 15:46:55
Jak mel prodat hrace kteri maji smlouvy, nechteji odejit a kdyby chteli stejne je nikdo nechce? Jak prosimte? A s CVC by jsme za prvne silene prodelali a za druhe ani tak by to neslo protoze se nakonec prislo na to ze je to ilegalni.
Johann 2021-08-12 16:02:24
Eli ale veď daj odpoveď. Nie drísty. Všetci sme blbý, nikto z nás nepozná zmluvy.
Eli_vantha Premium 2021-08-12 17:23:45
Patrik- praveze predlzenie s messim sluboval. Ohladne toho ostatneho ja nikde nepisem ze ocakavam od laportu ze vsetko vyriesi za par mesiacov. Uvedomujem si situaciu lenze laporta doteraz neurobil vobec nic. Priklad- rokovania s grizmanom o znizeni platu este ani nezacal. Ako si moze fanusik mysliet ze spravil vsetko preto aby messi ostal?
Eli_vantha Premium 2021-08-12 17:25:04
Johann- dristy su tvoja parketa. Do toho sa ti ja miesat nebudem nemaj strach
2021-08-12 14:39:24
Žasnem ako tu veľa ľudí píše ako mužstvo nieje hodne ani huesci alebo že tento tím nemá ani na ligu majstrov.To ste tu fans poniektorí len úspechu?A tvrdiť že mužstvo nemá kvalitu lebo Messi odišiel a zrútil sa vám svet? Sa zobuďte toto mužstvo má kvalitu ak bez Messiho.Su tu mlade pušky ktoré už v príprave ukázali že si zaslúžia hrať v a tíme a pri starších hráčoch sa zdokonalia.Ja verím že laporta vie čo robí v prospech klubu.
Johann 2021-08-12 14:47:41
👍👍.
T0mIO Premium 2021-08-12 14:48:54
To zbytočne vysvetlujes fanúšikom messiho
Eli_vantha Premium 2021-08-12 15:10:35
Laporta nebol dobry prezident ani za jeho prve obdobie. Zviezol sa na jedinecnej generacii hracov co vytvorili najlepsi tim historie futbalu. Zije z nostalgie. Zadlzil klub uz vtedy. Chvastat sa vie vsak stale rovnako. Neviem z akeho dovodu mate od neho take velke ocakavania.
Oleguer23Legend 2021-08-12 18:47:20
Nebol dobrý prezident? za jeho éry prišli do tímu klúčové posily, bez ktorých by si teraz ani nebol fanúšikom Barcy možno, minimálne plno jej súčasných fanúšikov by určite nebolo, lebo by bez tých posíl nedokázala všetko to, čo nakoniec povyhrávala, skvelá generácia hráčov z La Masie bola super, ale bez zvyšku mužstva kvalitne doplneného by to nešlo - Ronaldinho, Eto'o , Giuly, Deco, Henry, Abidal, Yaya Touré, Dani Alves, návrat Piquého a nakoniec aj David Villa sú najznámejšie a najdoležitejšie posily, ktoré prišli počas Laportového prvého obdobia !
Jestper9 2021-08-12 18:58:00
Veľmi sa budem smiať, ak team bez Messiho bude hrať lepšie a naopak PSG pohorí. Rok u zopár “srdciarov” neuvidíme a potom zase najväčší Barca fans budú.
Eli_vantha Premium 2021-08-12 19:19:14
Oleguer- nie nebol.
Johann 2021-08-12 19:24:03
Eli ako už len ty môžeš rozprávať o prvom období Laportu? To si niekde čítal? Barca a aj Leo, keby nebolo Laportu tak nedosiahnu nič.
Oleguer23Legend 2021-08-12 19:32:03
aha ok, ty máš zmapované všetko, ako klub manažoval - vidíš aj do zákulisia, fakt je ten, že ty tu bez argumentov niečo dookola tvrdíš, ja som ti dal reálne fakty - klúčové nákupy hráčov, čo Laporta so svojím tímom priviedol... tvoj jediný argument je, že svoje 1. obdobie zakončil s dlhom, nič iné.... ten dlh nebol ani zďaleka taký katastrofálny ako teraz.
Nezohladňuješ ani to, že vtedy ešte ako jediná Barcelona dodržiavala tradíciu, že na svojích dresoch nemávala žiadneho sponzora - čiže každý Laportov rok vo funkcii prišla o možných 20-30 miliónov - možno aj viac, neviem kolko presne v tej dobe platili titulní sponzori klubom, každopádne na to Laporta vtedy doplatil, že sa kvoli tomu klub zadĺžil, chcel však udržať tradíciu, pre ktorú vela fanúšikov Barcu uznávalo... práve v tej dobe to ale už bez sponzora začalo byť neudržatelné z dlhodobého hladiska, lebo ceny a platy hráčov sa začali zvyšovať...
Oleguer23Legend 2021-08-12 19:33:25
to bolo samozrejme pre Eli_vantha, keby náhodou...
Eli_vantha Premium 2021-08-12 19:50:10
Pre teba je zrejme jedinym ukazovatelom to akeho hraca/hracov president podpisal. Ok v tom pripade aj rosel aj barto boli dobri prezidenti. Prisiel neymar suarez de jong and. Inak mimochodom za transfery je zodpovedne viac sportove riaditelstvo ako prezident. Len ti este zopakujemnaposledy ze si nemyslim ze laporta bol dobrym prezidentom. A presviedcat ma o opaku uz nemusis
Eli_vantha Premium 2021-08-12 19:54:46
Nie johann, necital ale zazil som ho
Johann 2021-08-12 19:59:18
Tak to mi je ťa veľmi ľúto.
Oleguer23Legend 2021-08-12 20:02:26
Eli_vantha - a kto tam to športové riaditelstvo dosadil? Prezident neriadi klub úplne sám - to by si mohol vedieť - aj to je tímová práca... Podla tvojej logiky neexistuje žiadny dobrý prezident, lebo každý urobil aj nejaké chyby...
Podstatné a najdoležitejšie ale je to, urobiť tých chýb čo najmenej...
2021-08-12 15:58:52
Jeste nedvano se nadavalo jak mame stary tym a ted kdyz muzem postavit pomalu celou jedenactku z hracu kolem 20ti let kteri hraji vyborne tak nakonec nebude ani top 4? :D Real zaplace v obou clasicach zapiste si to do denicku. Prisli o jejich top obrance, zbyli jim stari kokoti a jejich nejnadejnejsi mladik je Vinicius ktery hraje picu s ryzu. Mozna se nam odesel nejlepsi hrac ale do budoucna to mame rozjete naramne dobre. Araujo, Oscar, Garcia, Emerson, Gavi, Pedri, De Jong, Yusuf Demir, Collado, Fati... K tomu se podle me zase o neco lip ukaze Griezman, Memphis hraje super uz ted... Ja to teda nevidim cerne. LM neukopem ale co se tyce ligy a poharu... nevidim problem.
maryann 2021-08-12 18:18:42
👋👋👋
2021-08-12 22:43:53
Aký je jeden zo sporov Ter Stegen vs. Messi, vie niekto pls?