Kým bude Ronald Koeman trénerom FC Barcelona, Riqui Puig bude na Camp Nou odstavený na vedľajšej koľaji. Rôzne kluby tak preverujú situáciu mladého záložníka a počas januárového prestupového obdobia sa ho pokúsia zlákať do svojich radov. Médiá informujú, že o odchovanca La Masie prejavil záujem aj AS Rím pod vedením Josého Mourinha.

Riqui Puig však nebol schopný presvedčiť o svojich kvalitách žiadneho z troch posledných trénerov FC Barcelona. Ronald Koeman mu v každom prípade dal už na začiatku uplynulého ročníka jasne najavo, že sa nenachádza v jeho plánoch a ak chce hrať, musí si pohľadať iný klub. Puig sa nakoniec rozhodol zostať v Barcelone, podobne ako tento rok a bojovať o svoje miesto. Bohužiaľ sa jeho pozícia v hierarchii záložníkov v priebehu času vôbec nemení. Navyše, predbehli ho iní mladí hráči ako Pedri či najnovšie Gavi.

Je preto možné, že nakoniec sa Španiel predsa len rozhodne zmeniť klubové farby, ak bude vidieť, že sa mu vôbec nedarí zmeniť svoju situáciu v metropole Katalánska. Pritom je absolútne jasné, že hráč v jeho veku potrebuje hrať, aby sa naďalej rozvíjal, no Puig už dlhé obdobie len vysedáva na lavičke. Katalánsky denník Sport uviedol, že o služby Puiga prejavil veľký záujem taliansky AS Rím, ktorého trénerom je José Mourinho. Uvidíme teda, ako sa Puig rozhodne. Najväčším zástancom Puiga v Barcelone je totiž prezident Joan Laporta, ktorý by chcel, aby odchovanec La Masie hrával častejšie. Tréner prvého tímu Koeman má každopádne iný názor.

zdroj: sport.es
foto: Shutterstock

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
2021-10-16 15:15:50
pokial by ponukli 20-30m tak by som ho pustil, lepsi jak pedri ci gavi nebude
2021-10-16 15:22:09
Ja nie som ani jeho velky fanusik, ani jeho kritik. No podla mna je dost dobry na to, aby pravidelne dostaval sancu na ihrisku. Pokial si to Koeman nemysli, tak by bolo lepsie pre Puiga odist. I ked by nas to mohlo casom mrziet...
sylarko 2021-10-16 15:59:43
mame lepsich hracov.
RoAd 2021-10-16 18:41:06
Mame, ale zranenia su u nas ako na beziacom pase, takze by sa nam podla mna hodil. No moje rozhodnutie to nie je.
2021-10-16 16:03:12
Treba ho pustiť či už predať alebo hosťovať. Ak nechce hosťovať, tak jednoznačne predať nech je aspoň nejaký osoh z neho.
tominno9 2021-10-16 17:01:06
problém je, že on sám nechce byť predaný, ani hosťovaný! On si myslí, že vedie cesta cez Laportu a on ho dotlačí do zostáv
dwdk14 2021-10-17 06:23:04
Ale Laporta namiesto neho nebude hrať na ihrisku
Iceman666 2021-10-17 07:51:34
Už dávno mal ísť hosťovať a dokázať či na to má alebo nie. Tak sedí na lavičke a nič z neho.
2021-10-16 16:14:16
Ak by sa jednalo o hosťovanie neváhal by som,sezóna,dve pod Mourinhom mu iba prospeje
mazanyhrac 2021-10-16 17:24:56
Murinho by věděl jak ho využít. Pro mě je to super hráč, nevyužitý.
2021-10-16 16:39:07
Predaj by bol najlepší pre všetkých. Ani tréner po Koemanovi ho stavať nemusí. Záložníkov máme dosť a lepších.
Oleguer23Legend 2021-10-16 16:40:54
áno a ďalší tréner len tak z ničoho nič trebárs odstaví Gaviho a potom sa bude aj ten predávať...
adam25255 2021-10-16 16:47:09
Oleguer23Legend Gavi je takmer hráč základu, to Puig nebol nikdy.
Oleguer23Legend 2021-10-16 16:48:00
za Setiéna bol a mal vtedy povesť talenta ako Gavi, ale potom prišiel Koeman...
Jackopz 2021-10-16 16:51:38
Gavi s Pedrim v 17r debutovali za seniorskú repre a hrali základ v rozhodujúcich zápasoch, Puig hrával ledva v U21. Big difference.
sylarko 2021-10-16 17:15:38
jackopz: asi tak
adam25255 2021-10-16 17:49:59
Oleguer23Legend a prečo ho nechce Lucho? Je to ľahké hodiť na Koemana, však? V repre si ani neškrtne. Koľko hráčov v klube sotva hráva a v repre má základ, tak prečo nie Puig?
kluc 2021-10-16 18:07:00
Pod Setienom odohral 4 zápasy v základe v lige na konci sezóny...v LM nedostal ani minútu...tak v jakom vesmíre bol hráčom základu...
sylarko 2021-10-16 18:14:52
kluc: tiez si davam tu otazku
Cizinkx 2021-10-16 19:25:01
Tyvole jste vadný? Proč by Lucho měl chtít hráče který nehraje. A dřepí kor když tam má tunu záložníku? K čemu by tam byl, když i Gavi má větší zápasové tempo i za těch x minut. Jedině kdy ho mohl povolat bylo když dostával od Setiéna šance v tom jediném čase by se dalo říct že mohl být povolán s klidem protože hrál dobře za tich 300-400minut na konci sezony...Ale ted je to utopie :).
sylarko 2021-10-16 23:34:42
cizinkx: keby bol tak dobry tak aspon za tu U21 by hral...
2021-10-16 16:43:02
Prečo sa ešte aj v článkoch dookola šíri klamstvo o tom, že posledných 3 trénerov Puig nepresvedčil??? Setiéna evidentne presvedčil, odohral za tú krátku dobu vtedy rovnako minút ako za celé Koemanove posobenie...
sylarko 2021-10-16 17:16:27
ty si myslis, ze puig je lepsi jak gavi ci pedri????
drussbarb 2021-10-16 17:24:04
Sylarko, reaguj na to, co píše kolega - Puig Setiena přesvědčil, tedy článek je … nepřesný
Suarez_FCB_9 2021-10-16 17:25:26
To ze nieje az taky ako Pedri ci Gavi znamena ze nemoze dostat viac sanci a byt pravidelny nahradnik?
sylarko 2021-10-16 17:32:16
gavi sa pravdepodobne bude tocit s pedrim, puig by bol az za nim. taze by si tak ci tak moc nezahral...
Suarez_FCB_9 2021-10-16 17:35:32
Neodobocuj od temy. Nebol ziadny dovod aby Puig doteraz nehraval. O Gavim rok dozadu nikto nevedel.
sylarko 2021-10-16 17:40:04
kazdy trener ma svojich konov, ked budes trenovat barcelonu, kludne si tam puiga davaj
Suarez_FCB_9 2021-10-16 17:43:33
To je teda argument :D
sylarko 2021-10-16 17:49:49
je to tak ako je. koeman proste puigovi neveri a ty tu mozes plakat nadtym kolko chces
Suarez_FCB_9 2021-10-16 17:54:45
Ja nad nicim neplacem niesom do Puiga zalubeny a nemam z neho ani komplexy ako ty a par dalsich Puigofobov na tejto stranke. Ja len hovorim ze si zasluzil sance namiesto toho aby tam Pedriho tryznili kazdy zapas.
adam25255 2021-10-16 17:54:52
sylarko Puigovi neverí ani Enrique. Tak to Koeman má asi páky na každého aby ho nestaval😂
Suarez_FCB_9 2021-10-16 17:55:49
Hej lebo Enrique zoberie do repre hraca co nehrava. Ty musis mat v hlave pekne nasrate adamko.
adam25255 2021-10-16 17:58:37
Suarez_FCB_9 nikdy ho nepovolal. Aj keď vraj hrával pod Setiénom. A má 4 zápasy za U21. To je čo? Lucho ho mohol pokojne povolať pred nástupom Koemana. Ale nepovolal. Aj Gavi je pred ním.

P.S. A za “Puigofóbov” môžu tunajší Puigoholici.
Suarez_FCB_9 2021-10-16 18:00:02
Okrem Johanna tu ziadneho Puigohonica nepoznam ale nevadi. Za to Puigofob je tu kazdy druhy.
A akoze kedy ho mal Enrique povolat? Pocas letnej prestavky?
adam25255 2021-10-16 18:02:33
Suarez_FCB_9 Povedal som 19/20 alebo tesne po nástupe Koemana.(aj teraz ho môže aspoň na lavičku povolať, nie?)

Ani za U21 poriadne nehrával.
adam25255 2021-10-16 18:04:17
Nech ide na hosťovanie a nám Puigofóbom to ukáže. Keď je taký dobrý nemal by márniť čas lavičkou.
Suarez_FCB_9 2021-10-16 18:07:14
19 20 po korona pauze kedy Puig prerazil do Acka sa repre futbal nehraval. Hraval sa az 20 21 a to uz tu bol Koeman a Puig pod nim vysedaval uz. Vtedy sa dostal do u21 ale kedze nemal ziadnu prax tak tie vykony asi neboli idealne a na dalsie zapasy logicky povolavali inych kedze Puig stale nehraval pod Koemanom.
sylarko 2021-10-16 18:14:14
a mozno aj keby hraval pod koemanom, tak by sa ukaazalo, ze je nic moc, a ze koeman mal cely cas pravdu...
adam25255 2021-10-16 18:17:16
Suarez_FCB_9 V U21 a v seniorskej repre môžu hrať aj mladší, nie? Na U21 by mu stačili dobré výkony v Bčku.
adam25255 2021-10-16 18:21:04
V repre je kopa zápasov proti trpaslíkom, mphol ho povolať tam.
Suarez_FCB_9 2021-10-16 18:32:39
Sylarko : Ty das dnes aspon jeden normalny prispevok? Tvoje mozno a keby bolo keby si nechaj.
Adam : Sak v u21 hraval, to ze prestal hrat v klube sposobilo ze uz ho ani do repre nevolali a nie to este do Acka. Ty by si ako trener Acka povolal Puiga ktory nehrava a asi ani nebude? Hlavne ked mas neskutocne nabitu zalohu hracmi ako Pedri Rodri Busquets Koke Thiago.............. Nepovolal by si radsej ineho hraca ktoremu trener v klube doveruje?
sylarko 2021-10-16 18:47:18
suarez: aspon v U21 hravat mohol. keby tam podaval dobre vykony, tak by nezalezalo na tom ci hra v klube alebo nie
Suarez_FCB_9 2021-10-16 18:49:51
No to teda zalezi. Bez hernej praxe bolo aj na Messim vidno ze nieje vo svojej kozi a ty tu napises ze 20/21 rocny hrac mal hviezdit bez hernej praxe. Nebud tak zakomolexovany z neho uz.
sylarko 2021-10-16 18:53:34
keby bol tak dobry hrac ako to tu z neho robite, tak by hviezdil...
Suarez_FCB_9 2021-10-16 19:03:25
Kto tu z neho robi hraca ze ani hernu prax nepotrebuje? Typicky Puigofob, vymyslas si ze vsetci tu z neho robime noveho Iniestu pritom to nikto nepise ale tak aspon mas dovod si do neho kopnut.
Oleguer23Legend 2021-10-16 19:10:42
sylarko - nie, nemyslím si, že je teraz lepší ako dvaja tebou menovaní - logicky... ale pred tým ako prišiel Koeman mal našliapnuté na to, aby bol podobne dobrý ako oni, aj on mal podobný hype vtedy ako teraz Gavi... na to tu všetci jeho hejteri ale aj vela nehejterov zabúda...
paliboy17 2021-10-16 19:49:43
A v com je lepsi Gavi alebo Pedri ako Puig? Akurat v obrannej cinnosti a su fyzicky trochu silnejsi. O co je Puig fyzicky slabsi, o to je viac sikovnejsi. Plus vies priniest viac energie a napadov. Na druhej strane Gavi a Pedri maju 3 roky k dobru. V kazdom pripade, kto nevidi, ze ten chalan to v sebe nema, je podla mna slepy. Presne tak slepy, ako ked vidi nieco v Koemanovi, ze je to dobry trener. Na skoda barcy, mame totalne neschopneho trenera, ktory dokaze ignorovat aj taketo talenty. Kto tu trepe nieco o repre, ze preco nehra aspon v U21, tak je mimo, totalne mimo. A takych je tu vela, sak Adam, Sylarko, ci ini odbornici. Uz aby prisiel Xavi, lebo tieto sracky pod Koemanom ma uz totalne irituju. Adam a spol, pozri si koment od Cizinksa na spodku, ten vie o com pise, narozdiel od Vas.
sylarko 2021-10-16 20:34:16
paliboy: presne tak ako si povedal, su fyzickejsi, lepsi aj dozadu a su rovnako sikovny ak ne viac jak puig, ktory len splasene beha a preto ti pripada viac energicky...dalej budes minat minuty na puiga, ktory je ako tvrdite nerozohraty, namiesto toho aby tie minuty dostal gavi, nico, balde ci pedri? ja proti puigovi nemam nic, ale ked ho ani na nominacku nedaju, tak na tom nieco bude. a za druhe som tiez za odvolanie koemana... proste puig mal smolu, ze tu bol v case, ked tu boli treneri, ktory ho nestavali. mal by sa s tym zmierit a posunut sa dalej....
paliboy17 2021-10-16 20:43:31
Puig ma akurat smolu, ze tu mame neschopneho a zakomplexovane coacha, ktory cochvila ja tak skonci a ked tam bude niekto normalny, tak Puig urcite dostane viac sanci.
adam25255 2021-10-16 20:49:54
paliboy17 už sa teším na ďalšieho “ neschopneho a zakomplexovane coacha” ak Puig zostane sedieť aj pod ním.
sylarko 2021-10-16 20:51:31
paliboy: ja mozem povedat, ze keby sme mali schopneho coacha tak aj coutinho by bol top hrac...co by aj bol
paliboy17 2021-10-16 21:52:47
No ad1, coutinho na to za aku cenu prisiel a aky ma plat by mal inak hrat. Inak myslim fakt ze inak, asi 100x lepsie ako teraz.
A Adam, vidim, ze ty mas pomylene hodnoty. Ja nepotrebujem aby Puig hral. Ja skor potrebujem to, ze ked tim hra na hovno a viem, ze Puig to moze ozivit, tak Puig tam pojde hrat. A Koeman robi to, ze aj ked potreboval kreativneho zaloznika, redsej poslal minulu sezonu moribu, alebo ine nemehla, len aby si stal za svojim lacnym nazorom na Puiga a jeho tam poslal na max 5-10min. Ked pride Xavi, alebo iny a bude mat super hru aj bez Puiga, budem drzat hubu a palce ostatnym hracom a tesit sa z toho, ako dobre hrame.
Cafu 2021-10-16 22:51:14
Tak poď Setienom nastúpil v štyroch zápasoch v základe asi preto , že vedel z našej záložnej rady najlepšie dojiť kravy.
sylarko 2021-10-16 23:34:08
paliboy: ale to za aku cenu prisiel a aky ma plat coutinho nemoze.
Anko63 2021-10-17 10:57:36
Zaujímavé že Roberta do riti neposielate antipuigovci. Busiho u nás do riti a ajhľa v repre naj. A Koeman vraj vie najlepšie o Puigovi bo na tréningu. Je to obyčajný ješitný a tvrdohlavý človek.
adam25255 2021-10-17 11:03:57
Anko63 Puig nebude hrať tam kde Busquets…Busquets ako kapitán tiež nemôže pol sezóny sedieť.

Roberta nikto neposadí, on tu ukončí kariéru. S tým sú asi všetci zmierení.
Anko63 2021-10-17 20:14:00
Ja nie. A preto to Barcelone nepojde.
adam25255 2021-10-18 09:29:41
Anko63 za všetko Roberto nemôže, nie je zas tak zlý. Jeho jediný problém je vysoký plat.
Anko63 2021-10-18 14:02:48
Má aj druhý problém a to že už sú tam od neho lepší čiže suma sumárum málo /menej/ muziky za veľa peňazí a aj tak základ /viď včera/. Ja osobne tomu nechápem. Samo argument bude že my hráčov nevidíme na tréningoch no mne je hlavné čo vidím v zápasoch. Ak je taký rozdiel v hre SR na tréningu a v zápase, tak si ani neviem predstaviť čo stváral na tréningoch Messi!
2021-10-16 17:28:24
ak pojde, tak dufam, ze so sebou vezme aj Johanna... 💩💩💩
adam25255 2021-10-16 17:53:19
Chcel som ho spomenúť, ale naložili by mi. 😂😂😂 Puig nehrával poriadne v U21, nehrá pod Luchom, ale na vine je vraj Koeman. Nech ho Enrique povolá, keď je vraj taký dobrý.
Rasto Premium 2021-10-16 21:05:11
Adam, podľa teba by mal hrať najskôr v repre, aby ho Koeman postavil? Lebo tie tvoje pripečené opakujúce sa komentáre k tomu smerujú. Papagáj.
paliboy17 2021-10-16 21:54:22
Kiez by ste chlapci mali aspon tolko rozumu co Johann...
zolika 2021-10-16 22:02:57
Suhlas pali.
zdrojprijmov 2021-10-16 22:09:47
kiezby ste chlapci chapali trosku srandy...ide o to, ze Johann si spravil z Puiga mantru, Zolika z teba mam pocit, ze si Johannovo alterego...
zolika 2021-10-16 22:38:03
Ja vidím hodnotu toho hrača. Už davnejšie som písal že Koeman ho zničí. Ja sa čudujem ako mu možu veriť zaslepenci na tejto stránke. Som zvedavý ak nám Real vytrie kocura čo bude hovoriť ten Blud.Holandan.
adam25255 2021-10-17 07:21:27
Rasto nech ho povolá aspoň na priateľský proti trpaslíkom, nie? Je veľa hráčov čo sú v repre aj keď v klube nehrajú. Ide o to, že Riqui nehral ani za mládež poriadne.
Rasto Premium 2021-10-17 08:50:14
Adam, tu predsa nejde o to, či hrá v repre. Ale o to, že mu Koeman jednoducho nedal šancu. A možností nato mal dosť, kedy ho mohol postaviť. Netvrdím, že má vytlačiť Pedriho, či Gaviho, ale na preplateného Coutinha, či Roberta určite má. Koeman ho odpísal ešte keď ho ani netrénoval.
adam25255 2021-10-17 10:59:27
Rasto ale Puig hrá. Len je v hierarxhii záložníkov veľmi nízko.

Roberto asi ovláda hypnózu, lebo jeho neposadil žiadny tréner.
2021-10-16 17:31:13
1.5 rocne hostovanie potom tu bude iny trener on bude mozno vyhratejsi a klub trocha stabilizovanejsi a mozno batce padne vhod na doplnenie kadra.
maryann 2021-10-16 18:29:36
👍
2021-10-16 18:32:34
Znovu sa tu prejavujú dementi,na ktorých je škoda reagovať.
adam25255 2021-10-16 20:16:27
Predajú ti syna a potom si koho nájdeš? Že nehrá Umtiti alebo Lenglet?
zdrojprijmov 2021-10-16 21:43:45
ujo akysi ste uzkocitly...
2021-10-16 19:35:50
Dřív za jistých dob bylo tohle chtění se prosadit do Ačka bráno jako symbol hráče který za Barcelonu či tým fakt hrát a má ten klub srdci(At na to měl nebo neměl), byť i za nula nula plat pomatuji si hráče co na to neměli ale tu šanci dostali bylo tu tuna mladíku takových. A to tu byli větší jmena přes který se horko těžko mohli do sestavy dostat...Ted ho dementíci vyhání, kydají na něj humus a vymýšlí všechno možné že na to nemá. I KDYBY TO MEL BYT kvalitní lavičkář. CO MUZE TEN RETARD HOLANDSKEJ ZTRATIT? NIC puig Má 500K ročně to je Hovno. O proti tomu lempl a největší fail v historii Barcelony má 25mega ročně čistá pracka stál nás 160 mega a na hřišti se prezentuje jako hráč co by měl mít těch 500k co má Riqui...Kydá že nemá kvalitní hráče byt na hřišti nebo na lavičce, tak co je problém mu tu šanci nedat? Muže jenom získat, když se neprosadí a neukáže za xx zápasu tak at jde. Ale jdete čistě do prdele že ho tu budete hodnotit pokaždé co jednou za uherák nastoupí za 5 minutách v zápasech kdy drtivá většina hrálo lejno :). Opravdu nechápu co je takový problém ho protáčet na konci každého zápasu a tu praxi mu dát, následně se uvidí riquie bude mít třeba 1000minut a kdo ví? Třeba z něj bude kvalitní lavičkář co vždy odvede kvalitní práci a zaskočí. Však na to si stěžujete že není kvalitní lavička, tak kde je problém? Jo v té mozkovně na lavici. Ale že Coutsovi který je marnost nad marností to mu tady budem dávat ještě tak 5 let šance třeba se chytí :D Vtip. V klidu se muže točit i z Gavim všichni by měli minut dosyta. Jenže problém je někde jinde :). Ale tak radši koupíme nějakého pokémona na lavici aspon za 20-30 mega který bude hrát stejné lejno. Než aby jsme si vyhráli byť třeba jen kvalitní záskok na lavici a ještě z odchovance. :)
maryann 2021-10-16 19:58:49
👋👋👋
paliboy17 2021-10-16 20:08:40
Kiez by si tvoj prispevok precitali tunajsi odbornici...
buggo7 Premium 2021-10-16 20:18:32
Uplny souhlas! Ja absolutne nechapu ten hate. Je to kluk co miluje barcelonu a plno expertu tady kyda na jeho vlastnost(loajalnost).. asi tady chcete hrace jako moriba co po 5 zapasech chtel plat pomalu jako stabilni hrac zakladu. Ricky musi hrat a doufam, ze ten pseudo trener brzy vypadne.
sylarko 2021-10-16 20:49:17
za prve ja puiga nevyhanam, ale ked vidim, ze pod koemanom si nezahraje, tak aky ma zmysel ho tu drzat? ked by sme za nho dostali 15-20 mega tak je to fakt ze dost. pritom lepsi jak gavi nebude. pricom hlavna dovjka na striedanie bude gavi/pedri. a kebyze chcem byt fakt hnusny, tak kydat tu na nho mozem rovnako ako ty tu kydas na coutinha, ktory mimochodom bol s gavim najlepsi v zapase s atletikom. ale kazdy riesi len jeho plat(presne toto ti vadilo u griezmanna a pritom robis to iste u coutinha)....pokrytec !!!!!
Rasto Premium 2021-10-16 21:10:36
Cizinkx, 100%-ná pravda. Ale niektorým to nevysvetlíš.
Suarez_FCB_9 2021-10-16 21:13:23
Pedri s Gavim budu hrat spolu v zaklade
sylarko 2021-10-16 21:31:56
kym bude bus kapitan bude hrat zaloha pedri-bus-de jong
Suarez_FCB_9 2021-10-16 21:43:02
Tonu davam tak 2 roky a potom Pedri - Jandro - Gavi
Jackopz 2021-10-17 00:07:00
Kde máš nejakú istotu že sa Jandro chytí alebo vôbec bude hrávať? V lete bude mať 22 a ešte nehral veľký futbal, hráva len proti treťoligistom. Nebol nikdy povolaný do U21 a ledva predĺžil zmluvu. Ako voľného hráča o neho nemal záujem žiadny poriadny klub, nie to ešte veľkoklub. Väčšinou pokiaľ majú mladí hráči pred koncom zmluvy a majú skutočnú kvalitu tak sú skautovaní celou Európou a bijú sa o nich kluby ako napr. v prípade Camavingu alebo Moribu... a neverím ani moc tomu že pokiaľ budeme hrať 4 3 3 tak Pedri bude nastupovať pravidelne s Gavim. Možno keby príde Xavi a hráva jeho 3 4 3 ale inak tomu šance nedávam.
Suarez_FCB_9 2021-10-17 00:14:39
Bol by v Acku nebyt tahanic so zmluvou. Treba dufat ze sa tam dostane co najskor idealne uz v tejto sezone.

Myslim si ze pri nejakom normalnom trenerovi (nie pri tom priposratom defenzivnom Koemanovi) sa dockame zakladu Pedri Gavi. Nevidim v tom ziadny problem.
Jackopz 2021-10-17 00:40:54
No som zvedavý kto po ňom siahne ak náhodou odíde, rovnako v prípade Puiga. Všetci ospevovaní hráči na tomto fóre skončili v priemerných, podpriemerných tímoch napr. Cucu - Brighton, Aleňa - Getafe, Oriol - Clermont a hejtovaný Moriba bol jediný o koho mali záujem veľkokluby ako MU, Juve, Spurs, Lipsko :D

V Xaviho 3 4 3 kde hrá na 2 DMka a 2 CAMka by sa to mohlo uchytiť.
Suarez_FCB_9 2021-10-17 00:46:55
Ja som hentych hracov nikdy nejak nevnimal ako buduich hracov Barcelony. Jedine s Alenom som pocital na lavicku do poctu.
kluc 2021-10-17 08:50:11
Tak Puig dúfa že si "vybojuje" miesto v zostave svojou lojalnostou, to sa fanúšikom páči. Keď to bude každý hráč z LaMasie robiť tak tu bude každý rok 5 hráčov dostávať šancu ukázať sa. Aleňa to pred pol rokom pochopil, teraz by musel aj on šancu predsa dostať rovnako ako Puig.
Johann 2021-10-17 09:03:24
Lenže ty si nepochopil nič. Absolútne nič.!!
Cizinkx 2021-10-17 12:15:30
Jenže Alena dostal cca 44 zápasů. A cca 1500minut na hřišti za dvě sezony :). A to i v době kdy tu byla mladší záloha Busi,Raketa,Arthur dále tu byli 30letý Vidal,Gomes, Couts,Rafinha a Denis. :).
Cizinkx 2021-10-17 12:41:57
A tím myslím že třeba Riqui ma 42 zápasů za 3 roky Alena to mě za 2.. Ale o dost značnou část minut mín. A to tu není zrovna přetlak hráčů co mají užasné formy v záloze :). Takže by se tam v klidečku mohl rozkopat zápas co zápas aby se vidělo či na to fakt má nebo at jde :)
2021-10-16 21:48:39
Cizinkx máš pravdu.
2021-10-16 22:34:02
v zime ho poslat na hostovanie a a najlepsie by bolo dat ho AJAXU je to slabsia liga a Ajax s Psv tam nemaju konkurenta tam by sa mohol ukazat
zolika 2021-10-16 22:42:50
Myslel si Koemana, tak to hej.
alexko 2021-10-16 22:44:22
puiq
alexko 2021-10-16 22:44:38
Puiq stratil par dvoležitych rokov co sedel na lavicke ked treneri s nim nepocitali tak ho mali nechat v b-timu tam by pravidelne hrával
adam25255 2021-10-17 07:22:57
alexko ale Puigovi sa asi do Bčka už nechce.
Johann 2021-10-17 07:38:29
Najväčší dement sa ozval. Vieš aspoň čítať? Tak si sto krát prečítaj čo napísal Cizinkx, ale ty to aj tak nepochopíš.
Jackopz 2021-10-17 09:04:20
Porušovanie kódexu diskutujúceho, poprosím ban :)
adam25255 2021-10-17 10:54:59
Johann Cizinkx niečo napísal, ale toto je iné vlákno. A trochu sa upokoj.
2021-10-17 09:16:05
Puig by mal odísť, keď ho chcú v AS Rím, je to pre jeho dobro, roky mu utekajú. Je u nás Pedri, Gavi, de Jong, on je typovo im blízky, ale nepresadí sa cez nich. My hľadáme fyzicky zdatného, silového záložníka so strelou z diaľky, teda iný typ, ako je Puig. Má 22 r. a ešte poriadne nehral, neviem prečo čaká, mal by ísť aspoň na hosťovanie a niekde presvedčiť. Ten AS Rím je veľkou šancou pre neho, nemal by váhať ani sekundu.
Cafu 2021-10-17 11:12:53
Ale to by nesmel byť posratý pustiť sa mamičkinej sukne a opustiť Barcelonu.