Sergiño Dest nezažíva v Barcelone najlepšie obdobie. Američan nemá formu, trápia ho zranenia a nedokázal presvedčiť Xaviho o svojich kvalitách.

Ľavý bek prestúpil do Barcelony počas predminulého letného prestupového obdobia a zdalo sa, že sa môže stať pravým obrancom základnej zostavy Blaugranas na dlhé roky. Katalánci za neho zaplatili 21 miliónov eur plus 5 miliónov eur v bonusoch. Vo svojej premiérovej sezóne odohral za Barcelonu 2 745 minút a strelil aj tri góly. Žiaľ, Američan sa prestal rozvíjať a nedokáže urobiť krok vpred vo svojej kariére.

K tomu prispelo viacero faktorov. Dest mal v tejto sezóne zdravotné problémy, kvôli ktorým vynechal niekoľko zápasov, k tomu sa nakazil koronavírusom a nedostupný bol aj na začiatku nového roka. Barcelona medzičasom podpísala veterána Daniho Alvesa, ktorý v poslednom čase zaujal miesto na pravej strane obrany. Zdá sa, že Xavi Hernández nie je presvedčený kvalite Američana a radšej verí skúsenému Brazílčanovi. Dest pod vedením nového trénera odohral doteraz len tri zápasy.

Nie je známe, aká budúcnosť čaká Američana na Camp Nou. Sám hráč nechce odísť z klubu, aj keď záujem o neho majú viacerí záujemcovia, napríklad Bayern alebo Chelsea. Ak sa mu však v druhej polovici sezóny nepodarí urobiť krok vpred, možno bude nútený pohľadať si nového zamestnávateľa.

zdroj: as.com
foto: twitter/fcbarcelona.com

Komentáre

Pre pridávanie komentárov sa musíte alebo registrovať.
jirkam Premium
2022-01-17 21:37:28
Škoda
2022-01-17 22:05:22
Ten čas keď bol Xavi trénerom m Dest vkuse nejaké zdravotné problémy. Uvidí sa až po tom, keď sa dostane do kondície a bude zdravotne v poriadku
2022-01-17 22:34:01
Alves nech je v Barcelone fajn ale už iba ako náhradník lebo on uz nie je budúcnosť klubu ale Dest ano
2022-01-17 22:39:02
Na Destovom mieste, ak má záujem Chelsea alebo Bayern neváham. To čo sa predvádza z hráčmi v Barcelone je šialenstvo. Paradoxne, najviac hejtovamý tréner mal aspoň snahu z hráčov niečo dostať. Teraz? 2x si zahral zle? Si po zranení, tak pál do piip, neveríme ti. Radšej tam dáme 38 ročného dôchodcu.
luky166 2022-01-17 23:20:39
To je už aj škoda komentovať šak Alves na to už absolútne nemá šak každý rýchlejší útočník ho zosmiešni ale Xavi si stále ide svoje
alexko 2022-01-18 01:25:18
jano_1987 presne si to napísal mladých hráčov čo sa budú vyvíjať a zlepšovať pošleme preč alebo im nedá Xavi šancu si zahrať a budeme skupovať starých obrancov čo sú za zenitom
Peto333 2022-01-18 01:28:12
Na druhej strane ak chceme priniesť nových hráčov tak musíme predávať... A predávať hráčov za ktorých môžme niečo dostať.... Co za Roberta alebo strach hráčov nedostaneme nič... A ak by sa dest dobre predal a zadarmo prišiel pravý obranca z chelsea tak nemám nič proti
alexko 2022-01-18 01:38:03
Predáme Dest a Fdj a Araujo nepredlzi zmluvu Gavi alebo Nico budú chcieť hrať v lepšej lige a v muzstve a odídu do Anglicka a Xavi da do zakladu 38 ročného Alvesa a kúpi ešte 33r Azpilicuetu a hlavne predĺžia zmluvu z Robertom je to na posmech ale toto je reálne a dosť pravdepodobné
alexko 2022-01-18 01:43:07
Peto a za rok budeme kupovať dobrého pravého obrancu za 50m a viac alebo zasa nejakého dôchodcu zadarmo co u nás ukončí kariéru
jano_1987 2022-01-18 08:01:01
To nie je je o Destovi. Od odchodu Alvesa sa hľadá nový Alves. Neviem, či niekto vydržal dlhšie ako rok napravo. Nevie sa nájsť nový Alves? Privedie sa starý. Alebo náhrada za Albu. Neexistuje. Alba je proste v každom zápase, čo môže. Treba náhradu za Busquetsa. Kde je? Mohol ňou byť FDJ, ale nie je, lebo Busquets musí hrávať. Ľudia, čo tvrdia, že Busquets je najlepší hráč a FDJ treba predať, lebo prd hrá a nedokáže nahradiť Busquetsa to tvrdia na základe nejakých 3 zápasov tak 1-2 roky dozadu. A potom zadrú, že náhrada bude Kessie. Jasne, ten Kessie, búracie kladivo, nie pivot ako Busquets. Zase sa hľadá nový Busquets. Ale taký iný hráč nie je. Lebo treba hrať posvätné barcelonské DNA a 4-3-3 za každú cenu. Potom si pozrie človek zápas proti Realu a Real hral reálne tak na 1/3 plynu, a ľudia tu idú oslavovať ako dobre hrala Barcelona. Pritom Real celý čas kontroloval hru. V momente, keď Rakitič dokáže spraviť únik a zdrhnúť polke Barcelony, prípadne sa dokáže vrátiť skôr krokom ako behom, aby bránil ako Barcelona založí útok, je asi na čase s tým niečo spraviť. Ľudia tu plačú, že sa hrá do betónu. Ale prečo asi? Keď útok začína prihrávkou Brankárovi.
ForcaBarca1998 2022-01-18 11:03:23
jano tichšie, lebo príde pár vyvolených, neomylných a vysvetlia ti prečo sa musí hrať taký futbal aký hráme. Reálne to vidím rovnako ako ty, som názoru že treba zachovať tradíciu, DNA ale treba implementovať prvky moderného futbalu. Inak môžme "dominovať" v zápase s držaním lopty a strelách mimo bránu ako proti Realu. Keď o nich hovoríš, pozrel som si pre zaujimavosť finále, a to len podčiarklo čo si napísal, proti nám nehrali na 100% hrali koľko potrebovali, keď potrebovali skórovat zapli, po gole nám pustili hru, aby sme "dominovali" a oni si doslova dokráčali k postupu na tréningovom režime. S Bilbaom si zahrali tak, ako potrebovali. A potom príde niekto, kto bude tvrdiť že dôležitejšie ako výhra a trofeje je predvedená hra :D lebo Pepka po prehre s Chelsea určite viac tešila predvedená hra ako titul ktorý prehral :D v dnešnej dobe treba vedieť hrať aj pragmaticky a prispôsobiť sa hre súpera. Sezóna je dlhá zápasov veľa. My sme až príliš predvídateľný, súper má jednoduchú prípravu keď hráme dookola to isté, Ancelloti to sám povedal po finále s Bilbaom, Real môže hrať rôznymi štýlmi a v tom je ich sila. A s tým sakra súhlasím, dokážu sa prispôsobiť akejkoľvek situácii, nevadí im brániť a trpieť, odovzdať loptu, no na konci zápasu sa berú body víťazstvá a trofeje a to im vychádza.
jano_1987 2022-01-18 12:14:55
O tom všetci hovoria... Dajme tomu, že je pravda, že FDJ nemôže hrať samostatné DM, ale lepšie sa mu darí vo dvojici. Otázkou je, prečo sa potom nehrá na dvoch defenzívnejších záložníkov a jedného ofenzívnejšieho? FDJ+Nico dajme tomu ako defenzívnejší a Pedri/Gavi ofenzívnejší? Alebo keď Busquets teda musí hrať, tak Busquets+FDJ/Nico, ofenzívnejší Pedri/Gavi. Je sranda, že všetci tu poukazujú na Guardiolu, že hrá to, čo Barcelona kedysi. Tak som si pozrel pár zápasov PL, ako sa hralo. Zvyčajne 4-3-3 s 1DM, ale hralo sa aj 4-1-4-1, 4-2-3-1. Chelsea pod Tuchelom. Prevažne 3-4-2-1, ale sú tam zápasy ako 3-5-2 flat, 3-4-1-2, 3-4-3, či dokonca aj 5-4-1. Vždy záleží od toho a kým sa hrá, kto je k dispozícii a čo zvykne hrať súper. Tu sa všetko podriaďuje systému, všetci špičkový tréneri upravujú systém podľa schopností hráčov a súpera. Áno, sú špičkový tréneri, čo hrajú atypicky, Conte, Simeone, ale ani oni tvrdohlavo netrvajú na tom aby sa hral stále ich systém, keď vidia, že to nefunguje. Conte má rád hru na 3 stopérov, 3-5-2, ale nemá problém problém hrať 5-3-2, 3-4-2-1, či 3-4-1-2, ak to je v danej situácii to najlepšie.
2022-01-18 01:53:12
Dest Garcia Gavi Nico Pedri Fdj Araujo Balde AZ Abde Fati oni by mali byť nedotknutelny oni by mali byť budúcnosť Barci iné mužstva nám ich môžu závidieť toľko super mladých talentov nemá ani jeden klub
MIO10 2022-01-18 09:55:22
Nedotknutelní? A proč? Musejí předvádět výkony, jen mládí nestačí, zase nepřehánějte. Víte kolik takových mladých už bylo jen v Barce? A kde dnes jsou...Mládí není privilegium... Ano, dostávejte šance, ale musíte si sestavu i tak zasloužit!A jsou nadějní, ale občas máte jako fanoušci růžové brýle při jejich hodnocení a potenciálu.
Ronald94 2022-01-18 10:07:15
Presne ako píšeš MIO. O tomto tu hovorím už nejakú dobu že by sme mali krotiť svoje očakávania. Veľa ľudí tu má pocit že z každého z nich teraz bude nový Messi ale zabúdajú že z nich rovnako tak môže byť nový Krkič. Doteraz si pamätám ako ešte na začiatku tejto sezóny boli nedotknuteľní napr aj. Mingueza či dokonca Demir..
alexko 2022-01-18 16:42:26
Mio ty to aj sleduješ kedy nepodal Gavi alebo Nico Araujo dobrý výkon vždy keď nastúpia tak sú na ihrisku vidieť vždy odohrajú dobrý zápas a pritom sú to dorastenci
2022-01-18 01:59:43
Peto máš pravdu ze musíme kúpiť par hráčov k našim talentom hlavne útok a obranu posilniť ale od toho je tam Laporta a ľudia okolo neho aby našli peniaze na prestup nie predávať našich najlepších mladých hráčov a kupovať inych
2022-01-18 07:40:25
Největší chyba Xaviho.Odstavit 21 letého Desta, kterej má velkej potenciál a velkou šanci se zlepšovat, tam radši bude dávat zápas co zápas 38 letého Alvese, kterej je před koncem kariéry.
Tohle je zcela nepochopitelnej krok, kterej vypadá na nějakou osobní averzi. Přitom co víc by chtěl než takhle mladýho a rychlýho Desta, jenž se může za pochodu vše učit.
Rasto Premium
2022-01-18 07:45:43
Píšete tu, akoby ste boli každý deň na tréningu. Viete pritom prd, čo sa deje, tak nepíšte blbosti. Že hral slabo, je fakt, ale bol neustále zranený +Kovid, takže pravda môže byť úplne iná.
2022-01-18 07:57:18
na zaklade toho, ze nespravil krok vpred vo svojej kariere..tak to by mohol byt skoro kazdy na lavicke, alebo na transfer listine na cele s FDJ. kupime laveho obrancu, dame ho naparavo..take barcelonske..ved mame40-nika alvesa a roberta..desta rychlo predat do bayernu za 5 mega, nech mame na vyplaty:)
sumo77 2022-01-18 08:58:07
Áno Dest možno nespravil krok vpred, ale pol mužstva spravilo za posledných 5 rokov 2 kroky vzad a sú nedotknutelný
2022-01-18 08:06:30
Chápu, že už dlouho nenastoupil v základu na své pozici, ale snad byste mohli vědět, že se nejedná o levého obránce, ale o pravého 🤦‍♂️
2022-01-18 09:50:02
ďalší hráč, ktorého Barca nevie využiť a ktorý u nás upadol. Zdá sa mi, že podiel takýchto prípadov je priveľký, je to skôr pravidlo než výnimka.
Donedávna som si myslel, že Messiho slabou stránkou bola mentálna odolnosť. Ale po jeho odchode vidím, že to tak nebolo a bol vlastne zázrak, že mu to u nás tak išlo.
2022-01-18 13:50:09
Ja si mysli, že Xavi nebude ako Guardiola a Luis Enrique. Je opantany tou aurou okolo seba a sám jej verí. Mame výsledky pod ním a hru? Beháme, lebo mame mladých hráčov. S Rwalom aj mna tešil výkon, ale my sme tak dobrí, či Real tiež tak slabý? Už dávno som povedal, že tréner, ktorý posadí nemehlo Busquetsa bude pre mna náznakom toho, že môže byt pre nás ok. Xavi to nespravil.
2022-01-18 13:54:58
Inak ta blbosť o barcelonskej DNA…. To sú tým posadnutí len fans od éry Guardiolu a myslia si, že sa stále tak hralo. A čo éra nášho najkrajšieho futbalu pod Rijkaardom či MSN pod LE? Áno. Držanie lopty, ale aj rýchlosť prechodu do útoku a dynamika. A ďalšie táranie o naj Barce z 2011. Trofeje boli ale hra obrovská nuda. Ešteže zvysok Európy nebol konkurencieschopný
Jestper9 2022-01-18 13:55:50
Ak Barca porazila Mourinhov team, tak aj LM istá