Barcelona pred pár dňami oficiálne potvrdila zmluvu so spoločnosťou Spotify, ktorá sa stane novým hlavným sponzorom klubu od budúcej sezóny. Jej logo sa objaví na dresoch prvého tímu, ale aj v názve štadióna. Túto spoluprácu musia ešte schváliť socios compromisarios na zhromaždení, ktoré sa bude konať 3. apríla. Miesto pre reklamu na rukávoch dresov je však naďalej voľné a klub pracuje na zmene tejto situácie.
Donedávna bolo na rukávoch dresov logo firmy Beko, ale v priebehu pandémie bola táto spolupráca zrušená. Xavi Campos v programe Onze včera uviedol, že Barcelona vedie pokročilé rokovania v tejto záležitosti a v priebehu niekoľkých týždňov by sme mali spoznať meno firmy, ktorá na rukávoch dresoch nahradí firmu Beko. Nový sponzor za túto reklamu zaplatí približne 15 miliónov eur, 12-13 miliónov eur fixnú sumu a zvyšok predstavuje variabilná zložka.
Do sezóny 2019/20 platil Beko až 20,5 milióna eur, no logo spoločnosti bolo na rukávoch zápasových dresov, ale aj na prednej a zadnej strane tréningových dresov. V priebehu pandémia sponzorská suma klesla na 12 miliónov eur a Beko zostalo len na tréningových dresoch. To bude platiť už len do konca prebiehajúcej sezóny, kedy zmluva medzi Barcelonou a Beko vyprší. Médiá v každom prípade nevedia, kto by sa mal stať novým sponzorom Blaugranas. Mal by však dostať prístup k reklamnému miestu na rukávoch dresov ženského a mužského futbalového tímu a tiež k zadnej časti tréningových dresov.
zdroj: mundodeportivo.es sport.es
foto: twitter/fcbarcelona.com
Diskusia