Atlético aj Real Madrid postihol rovnaký osud ako Barcelonu v roku 2014. Španielske kluby sa pri podpise zahraničných hráčov mladších ako 18 rokov dopustili porušenia pravidel a FIFA im pozastavila aktivitu na prestupovom trhu do roku 2018. Finalisti minuločnej edície Ligy majstrov sa však plánujú proti rozsudku znova odvolať.

Celá vec sa pritom začala riešiť ešte v januári tohto roka, keď Medzinárodná futbalová federácia zistila nezrovnalosti pri prestupoch mladistvých a obom madridským celkom udelila ročný zákaz registrácie nových hráčov. Kluby sa ale proti rozsudku odvolali, čím sa sankcie dočasne pozastavili, no kým Atlético túto možnosť využilo, Real Madrid nebol v lete až tak aktívny. Dnes sme sa dozvedeli, že FIFA ich odvolanie zamietla.

"Odvolacia komisia FIFA zamietla odvolanie španielskych klubov Atlética Madrid a Realu Madrid a potvrdzuje rozhodnutie Disciplinárnej komisie v príslušných prípadoch týkajúcich sa ochrany maloletých," znelo vo vyhlásení.

Real Madrid na túto správu okamžite reagoval a plánuje prípad posunúť pred Medzinárodnú športovú arbitráž (CAS). "Klub ľutuje toto rozhodnutie, pretože je hlboko nespravodlivé a v rozpore s najzákladnejšími princípmi trestného práva," píše sa na oficiálnych internetových stránkach Los Blancos. "Klub začne odvolacie konanie pred arbitražným súdom, v ktorom bude žiadať, aby bolo rozhodnutie úplne odlišné. Real Madrid CF bude požadovať, aby bol tento postup vykonaný naliehavým spôsobom a rozhodnutie sa dozvedel tak rýchlo, ako to bude možné."

zdroj: hindustantimes.com

foto: 90min.com

Rick

27
2016-09-08 20:27:12

Ak boli porušené pravidlá, treba trest bez výnimky. Ako fanda Realu som napriek tomu pokojný. Káder je široký, naviac Real má množstvo šikovných hráčov na hosťovaní či v Castille. Zákaz môže klubu paradoxne pomôcť, keďže tím sa ešte viac zomkne a bude zohratejší. Zaujímavé ale je, prečo len ESP kluby ? Žeby bolo treba zastaviť ich "nadvládu" ?

Rick

7
2016-09-08 20:29:34

a opravil by som v článku "Real Madrid do svojho tímu v lete nepriviedol nikoho", keďže prišli Asensio, Coentrao a Morata.

IronGuru

top komentár
43
2016-09-08 20:46:18

Jeden novinar alebo neviem presne kto, proste niekto co sa pohybuje blizko tohto diania povedal, ze za echom pre FIFA a trestom pre vsetky tri kluby, stoji a upozornil nato Bayern Mnichov.

Tuxedo

7
2016-09-08 22:33:30

Bayern by chcel vyhrať Ligu Majstrov

Cingi

-17
2016-09-08 20:49:53

Nie som si istý, ale pokial viem, koniec hostovania hracov realu nepomoze... Barce to pomohlo, nemyslím si, že realu tiež

Toky

-3
2016-09-13 13:33:17

Coentrao a Morata neboli náhodou len na hosťovaní?

Aministrator

-10
2016-09-08 20:50:06

len pre info hračov na hosťovaní alebo v iných kluboch nebudete môcť použiť V:D :D máte chybu aj v článku na stránke... tuším sme nemohli ani my nakolko nie su aktuálne registrovaný u Vás ale v iných kluboch...to je to isté ako ked sme kupili Ardu..vlastník hráča sme my ale na supisku sme ho dať nemohli....

Ney11

6
2016-09-08 20:58:17

Prečo kopíruješ komentár z FB ? :D

cirkus

-1
2016-09-08 21:36:38

Mozna proto, ze kazdej na facebook nechodi? Neuveritelny, co.

belvo

18
2016-09-08 20:34:33

nechapem jednu vec :D ja viem sledovanie inych klubov je v pohode ale ja si neviem predstavit ze by som behal po strankach realu ako fanusik barcelony a cital a komentoval... neviem mozno som neaky divny ale tak ....

Cingi

26
2016-09-08 20:51:29

Prečo nie, nech sa vyjadri... Horsie sú tie provokacie. Superov treba respektovat a na ihrisku im nič nedarovat

tomessi

3
2016-09-08 20:44:58

Este pred rokom tu jeden inteligent hlasiaci sa k RM, ktory bez nasej stranky asi nemoze zit, tu vypisoval ze Barca dostala zakaz za to iste co robia vsetci preto lebo ma v porovnani s RM neschopnu diplomaciu.. Ked sme pisali ze dovodom banu je aby zastavili dominanciu Barcy, pisali ze sme paranoidni a uplakani - dnes pisu ze chcu zastavit dominanciu ESP - to je uroven fans realu, pokrytcov bez chrbtovej kosti a vlastneho nazoru, kam vietor, tam plast - iba sa mi to potvrdilo :-)))))))

Aministrator

1
2016-09-08 20:50:42

tak tak

cirkus

-1
2016-09-08 20:53:33

Takze to prohlasil jeden fanda Realu, proto to vstahnes na vsechny fandy Realu? To je stejny, jako bych ma zaklade tvyho usudku zaskatulkoval vsechny fanousky Barcelony jako "jednodussi". Fair enough?

tomessi

10
2016-09-08 20:59:09

Myslim ze aj ty si pisal nieco v podobnom duchu, tak neklam, treba si trosku spomenut

cirkus

-19
2016-09-08 21:38:48

Nepsal, ale kopej dal, kdyz se topis, treba to pomuze.

okbor

23
2016-09-08 21:26:56

Objektívna diskusia a bez provokácií je síce fajn, ale keď si tu niekto zaregistruje nick, ktorým jasne naznačuje čo si myslí o tomto klube tak to asi nie je celkom bez provokácie.

aguero

-9
2016-09-09 09:02:14

Je rozdiel ak je potrestany jeden team zo spanielska resp. z celeho sveta, a ak su potrestane v priebehu dvoch rokov 3 najlepsie tymi spanielska (aj sveta) a nikto iny, napr take manchester city, alebo united oni menia hracov jak na beziacom pase.

piqe73

4
2016-09-08 20:50:16

si ma predbehol tomessi....uplny suhlas su ludia co sa asi nudia a potom chodia na stranky inych klubov a snazia sa iba o jedno urobit rozruch :))

tomessi

9
2016-09-08 20:53:59

Jedno mi nie je jasne - vsade sa pise ze pocas banu mozu RM a ATM stiahnut hracov z hostovania. Neviem to sice presne ale my sme taku moznost asi nemali, este aj po zlomenine Rafinu nam Fifa odmietla zaregistrovat hraca. Ale opravte ma ak sa mylim. Odchodmi z minuleho lata a zraneniami po treble sme stratili sancu treble obhajit.

Aministrator

20
2016-09-08 21:13:47

tak tak hraci z hostovania nie su povolení

okbor

12
2016-09-08 21:16:13

"Obidva kluby si odpykajú trest, ktorý im zabraňuje registrovať hráčov na národnej a medzinárodnej úrovni v dvoch nasledujúcich prestupových obdobiach. Trest sa nevzťahuje na ženy, futsal a plážové odvetvie, tiež nezakazuje klubom zbavovať sa hráčov," uvádza sa v stanovisku FIFA. Kúpiť môžu, ale registrovať nie (viď FCB Turan a Vidal).

okbor

17
2016-09-08 21:18:12

A ešte (lebo dlhý komentár), hosťujúci hráč je registrovaný v klube, v ktorom je na hosťovaní, z čoho vyplýva, že tiež nemôže byť stiahnutý a zaregistrovaný v materskom klube. Ak sa mýlim, tak ma opravte alebo vysvetlite.

emiliano

11
2016-09-08 21:22:36

Ide o zákaz registrácie a keď je na hosťovaní,tak je registrovaný tam

tomessi

13
2016-09-08 21:28:44

A teraz zacnu ageti hracov ktorym potrebuje real predlzit tahat pereza za gule, bude sranda

Pravda

-23
2016-09-08 21:40:14

mozno to tak chodi v barce... :D nie v reale uz teraz sa predlzuju zmluvy vsetkym hracom a vsetko ide tak ako ma.. ;)

tomessi

13
2016-09-08 21:48:55

Nedristaj a pozri si fakty o tom ako sa spravali hraci FCB ku klubu pocas banu, vratane najlepsieho v historii... tu madridsku demagogiu si nechaj pre seberovnych

messso

2
2016-09-09 09:04:10

Perezovi asi nevyslo par blowjobov a takto to potom dopadne.... snaž sa chlape omg..

jokerito

3
2016-09-09 09:48:55

Na jednu stranu súhlasím s tým názorom, že je šanca, že by im to mohlo pomôcť rovnako ako nám a ich káder je dobrý. Na druhú stranu ale vidím v ich zostave možné slabé miesta alebo riziká.Práve preto som bol prekvapený, že nekúpil žiadnych strategických hráčov do budúcna.Zoberme si, že mi sme pred banom spravili neskutočné nákupy/ Bravo, Stegen, Suarez, Rakitic/ ja ekd vtedy mnohí brali Sareza ako riziko.

jokerito

2
2016-09-09 09:50:43

čo sa týka tých otáznikov u nich: obrana- neviem proste mi nepríde taká istá ako kedysi/ pokial nemozu hrat Varane a Marcelo pridu mi jaloví, aj ekd je pravda ze Ramos a Pepe mali skvlý záver sezony./

jokerito

4
2016-09-09 09:52:53

záloha: nikto nevie či sa chytí James- resp jeho situácia v Reale je pre mňa záhadou čo s ním je. Isca mám rád ale vi zahrať aj otrasne. Casemiro mal síce dobru sezonu ale stale je to pre man kvazi novy hrac a nie stavka na istotu. Ok Modric a Kroos ak zahraju standard nevidim problem ale Modric tiez byva dost casto zraneny.

jokerito

3
2016-09-09 09:54:11

Utok: Tu by som asi jedine pochvalil Zidana ze strategicky posilnil vzhaldom k tomu ze Bale aj Benzema byvaju cast zraneni. Uvidíme ako sa ich posili v utoku chytia.

soyferinho

-6
2016-09-09 11:39:14

Podla mna zostava Realu ma dve mozne slabiny a to lavy obranca (je tam len Marcelo, otazka co zmoze Coentrao) a utocnik - uvidime ci sa Moratovi zadari, ale mna doteraz nepresvedcil o tom ze je na potrebnej urovni

DonAndres26

1
2016-09-09 17:16:15

James a Isco nie som si isty ci by to zvladli za Casemira aKroosa

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.