Na tlačovke po zápase Barcelony proti Las Palmas, Ernesto Valverde otvorene kritizoval prácu hlavného rozhodcu stretnutia Mateu Lahoza.

Pocity

"S remízou nie som spokojný. V prvom polčase sme si mohli vypracovať väčšiu prevahu. Neskôr súper využil pokutový kop, bolo vyrovnané a v koncovke zápasu sa veľmi dobre ubránil."

Pokutový kop

"Neviem, čo rozhodca v tej akcii odpískal. To nevie nikto z nás. Nerozumieme tomu, čo odpískal. To sa nedá vysvetliť. Dúfame, že keď to uvidí v televízii, poskytne nám nejaké vysvetlenie. Bol to neviditeľný pokutový kop."

Ruka Chichizolu

"Pre mňa bola evidentná, ale obávam sa, že Paco Jemez má na túto situáciu iný názor."

Uponáhľaná hra

"Boli momenty, v ktorých sme sa ponáhľali a mali sme zachovať pokoj. Chýbali nám lepšie finálne prihrávky, ktoré nám mohli priniesť gól. Súper vyrovnal z pokutového kopu a kvôli tomu sme sa ponáhľali."

Hra Las Palmas

"Proti tímom Paca Jemeza som hral niekoľkokrát. Súper hral vysokým presingom a vedeli sme, že bude bojovať."

Atlético

"Tento zápas príde veľmi rýchlo. Pre obe mužstvá pôjde o veľmi dôležitý zápas. Z Las Palmas odchádzame nespokojní, pretože sme mohli vyhrať."

zdroj: as.com
foto: as.com

vondeylen

26
2018-03-02 09:57:53

lahoz...nesympatický slepec...pekne povedané...

04kajka04

6
2018-03-02 11:42:19

dufam ze na neho podaju protest

DanBarca

33
2018-03-02 09:59:10

To nevie ani on sám, čo odpískal. Tá Digneho "ruka" sa nepíska ani na dedine. Ani nezmenil smer lopty, nemal šancu sa jej vyhnúť, keďže sa odrazila od žŕdky. A to, čo urobil brankár Las Palmas videl aj divák v 70 rade, ale pán rozhodca asi nie :)))))))

Samm33

19
2018-03-02 09:59:11

Titul bude ešte taká dráma ako pred 2rokmi ak si dobre spomínam. Mali sme pred druhým Realom náskok asi 12bodov a titul sme vyhrali o bod! My proste nemôžeme hrať jak city a všetko riešiť pohodlne, prečo nie, pre nás je lepšie si situáciu komplikovať :D

jokerito

22
2018-03-02 10:05:38

neverím, že to píšem ale dúfam, že Real zaberie v lige a vyhrá doma s Atleticom. to bude tiež jeden z kľučových zápasov ligy...

bruno10

7
2018-03-02 10:21:32

Na to zabudni. Ti by podporili aj Hitlera len aby barca nemala uspech

Neutrality

1
2018-03-03 12:22:09

Smutné, že potencionálny majster ligy chce pomôcť od konkurenta, keď to má vo vlastných rukách!!

FCBfan2106

22
2018-03-02 10:07:45

Myslíte, že raz príde čas keď bude za toto rozhodca potrestaný? Alebo naďalej budú mocť beztrestne ovplivňovať zápasy. Nerozumiem, prečo sa voči tomu (nielen Barcelona) ale všetky tými nebránia. Veď to čo sa stalo včera bolo do očí bijúce.
Je náhoda, že to viacerí fanúšikovia už normálne pred zápasom predpovedali? že lahoz bude takto pískať?
Hrozie Barcelone nejaké obrovské sankcie, ak sa bude sťažovať na rozhodcu?
Nechápem jednoducho ako je možné, že po takomto ovplivňovaní zápasu to tímy, v tomto prípade Barca nehá len tak. Do kedy ešte? Prečo aspon nefunguje niečo také že po tak katastrofálnych verdiktoch to Lahoz verejne VYSVETLÍ...

jokerito

13
2018-03-02 10:12:07

Poviem ti to takto. Liga je španielska, Barcelona Katalánsko. Nikdy to podľa mňa nebude 100% objektívne a naše cesty k titulu budú vždy s viac prekážkami ako dostanú do cesty Madridské kluby. Mne to po pravde nevadí. Práveže si užívam to, že aj tak im to natreme. Buďme radi ak nedajú trest Suarezovi a Albovi za pýtanie ŽK...

FCBfan2106

1
2018-03-02 10:28:04

Okej možno máš pravdu, ale bez ohľadu nato, že samozrejme že sme mali dať las palmas minimálne tri góly a velmi sme prispeli k našej prehre, si práve povedal, že ti nevadí že keby rozhodca neurobil dve zásadne chyby tak by sme pravdepodobne vyhrali. Myslíš to vážne?

jokerito

2
2018-03-02 12:18:44

Nie, nemyslim si ze je to fer. Ak by slo cisto o sport a dodrzanie pravidiel samozrejme ze mi to vadi. Myslel som to tak ze v konecnom dosledku mi to nevadi, lebo napriek krivde ich porazíme a tým vlastne dokážeme, že sme oveľa lepší. O to mi to príde krajšie a zadosťučinenie

freerider22

8
2018-03-02 10:08:04

na toto by som sa nevyhovaral, aj ked mali dostat cervernu a penalta nemala byt.

Proti takymto tymom ked hrame dobre a dame 3 goly, ani rozhodca nic nezmoze. Toto bol super, ktoreho sme mali vyprasit. Myslim si, ze ten system 4-4-1-1 nam uz nefunguje..

FCBfan2106

4
2018-03-02 10:32:33

Súhlasím, už od kedy zverejnili zostavy som mal cukor moc vysoko. Dembele a Coutinho na lavicke je pre mna nonsens. Ale nemozes predsa tvrdit ze su to vyhovorky. To je poukazovanie na dva nespochybnitelne fakty ktore ovplivnili zapas.

FCBfan2106

4
2018-03-02 10:32:46

Ci sme hrali dobre, zle, alebo mizerne, proste by tam boli tri body ktore mozu byt v konecnom dosledku osudne...myslim ze je chyba ospravedlnovat chyby rozhodcu tym ze ale vsak aj tak sme hrali zle..V mnohych zapasoch ziskavaju 3 body tými ktoré hrajú pod ich uroven..

Rasto

24
2018-03-02 10:08:26

Valverde: Neviem, čo Lahoz odpískal. Ja zase neviem, čo Valverde myslel tou zostavou! Suarez nebol ani v jednom súboji-prečo asi? To bolo predsa jasné po Girone-nemal hrať. Coutinho, ktorý nemôže hrať LM sedí na lavičke, Paulinho už niekoľko zápasov, hlavne keď hrá od začiatku, tápe-na lavičke Raketa, na krídle Vidal-na lavičke Dembelé, ktorý sa bude s mužstvom zohrávať asi posledných 15 minút s Atléticom. Pán Valverde-nechápem. Ale aj tak verím, že to dáme!

Macko7

0
2018-03-02 11:10:00

Nech Valverde nominuje Semeda na Camp Nou.
Zraneni Paulinho hral od zaciatku Pique a Gomes na lavicku
Nepochopim vobec....

Macko7

-2
2018-03-02 11:12:02

Yerry asi nezahra na MS a Denis zabudne na futbal

Dr-QQ

0
2018-03-02 12:18:53

Semedo je zranený!

emiliano

7
2018-03-02 10:17:16

Lahoz má vysvetliť penltu a Valverde zostavu. Pre mňa sú nepochopiteľné oboje.Mohol by vysvetliť, prečo sú Vidal a Paulinho lepší ako Dembele a Coutinho, mal by čo robiť.Nik nemá šancu uhádnuť pred zápasom jeho zostavu,možno by sa to nepodarilo ani jemu. Jeho myšlienka, že sme mali dať druhý gól, je geniálna.

Nalim

7
2018-03-02 10:23:10

Keď máme byť majstrom, tak si to vyhrajme sami a nie iní za nás. Máme to vo svojich rukách. Hráči premrhali 1. polčas, keď nehral súper autobus. Žiadny dôsledný presing aby prinútili domácich k chybám a dali druhý gól. Naliali súperovi silu a s pomocou penalty prišlo k enornej snahe domácich. Dobre vedia naši hráči ako vedia rozhodcovia pribrzdiť Barcu. Ale v prvom rade si za to môžeme sami. Tempo ktoré preukázali, nemalo parametre boja o titul. Ale keď si trúfajú vyklepať Atletico, nič sa nedeje. A možno sa bude diať keď to nedokážu. Neviem si predstaviť, odstavenie Realu o cca 15 bodov a titul ľahkovážne odovzdať Atlétom. V Madride sa budú rehotať týždeň. Ruku na srdce! Tešilo by Vás to? Dúfam, že sa to nesplní. Visca Barca

bruno10

6
2018-03-02 10:36:13

Ako vyhrat sami? Z takych reci mi je zle. Ak by rozhodca piskal normalne tak by sme vyhrali s prehladom. Preco by sme mali kazdy zapas hrat s hendikepom ze musime dat o 20% viac aby sme vyrovnali svinstva rozhodcu?

FCBfan2106

5
2018-03-02 10:40:48

presne suhlasim...rozbor hry barcelony nespochybnujem...ale podla tychto teorii co tu citam od viacerich, by nám výhra 0:1 nezaistila 3 body pretože máme na viac proste..a co sa tyka rozhodcu, nevadi teda ze pochybil aj tak sme hrali zle, takze sa vlastne ani nehnevame na nho

FCBfan2106

0
2018-03-02 10:42:18

Nic by som nepovedal na Nalimovu reakciu, pokial by sa to stalo rpvy krat ale ked uz davame ruku na srdce, tak si spocitajme kolko krat nas uz bez akehokolvek povsimnutia poskodili rozhodcovia? nevyplakavam..to su fakty

bruno10

3
2018-03-02 11:31:47

Tuto sezonu presne 6 bodov, v minulej myslim 11

PEKKI

-4
2018-03-02 10:24:33

co sa uz len vyhovara ,...trapne ,...malo byt po prvom polcase 0:4 ,

bruno10

4
2018-03-02 10:33:27

Ak taketo piskanie rozhodcov nevyriesi komisia mali by to uz konecne vyriesit ultras. Dokedy sa budeme baa tento hnus pozerat?

Zmazaný užívateľ

39
2018-03-02 10:36:51

Ja uplne chapu, ze rozhodčí to nezvladl. Me ale spis zarazí jina vec a asi se s tim nikdy nesmířil, ze se (nejenom ted) svaluje vina za mizernou hru na rozhodčího. Tenhle zapas mel byt jasny, ale vinou trenera a přístupu hracu to totálně Zazdili... Suarez vubec nemel nastoupit. Pokud vim, ze Haluz nebo jak se ten pan jmenuje je proti Barce zaujatý, o to vetsi chyba byla nasadit Suareza.. Efekt stejny,jakoby Barca hrála od zacatku o 10. Dalsi, kdo nemel vubec nastoupit byl Digne, ktery v Barce nema co delat. Paulinho ted bojuje sam se sebou,atd. Takhle nehraje mistr spanelske ligy a uz vubec ne potenciální vítěz Ligy mistrů... Slysim porad jen výmluvy na rozhodčí, ale dokud nezacnou hraci po trávníku jezdit jako motorova mys, a to celých 90 minut, s totálním presingem a střelou na branu minimalne každých 5 minut,bude to stejna mizerie jako vcera... Tohle ja od hracu, kteri berou tak velke penize a hrají v tak velkém a slavném klubu proste cekam...

bruno10

-12
2018-03-02 10:42:34

Las palmas boli odpustene 2 cervene a vymyslena penalta, ale chyba je u hracov barcy. :D Ako toto moze vypustit z ust fanusil barcy? Hraci nie su stroje a nehrali dobre ale ak by rozhodca piskal normalne tak je to jasne vitazstvo. Ak by rozhodca piskal presne opacne tak uz by bola vo svete histeria a nikto by nepovedal ze las palmas si to mali uhrat aj napriek nevoli rozhodcu

Rasto

10
2018-03-02 11:02:47

Tebe sa páčil výkon a zostava Barcy, nehľadiac na chyby Lahoza? A hádam chceš tvrdiť, že kritika hráčov a zostavy nie je oprávnená? Prečo by fanúšik Barcy nemohol slušným spôsobom kritizovať aj vlastných hráčov. Týmto nechcem tvrdiť, že nás Lahoz nepoškodil.

bruno10

2
2018-03-02 11:30:29

Nie som spokojny s hrou ani vykonom, ale hodit zly vysledok na hracov kedze jediny gol las palmas daroval rozhodca je smiesne. Potom rovno zacinajme zapasy 2:0 pre supera a ked nevyhrame bude to chyba hracov

Rasto

5
2018-03-02 11:41:00

Ak si si nevšimol, ani ja ani Jeremy nespochybňujeme, že nás Lahoz poškodil. Ale pravda je aj to ostatné-Valverdeho zlá zostava a bezkrvný výkon.

bruno10

3
2018-03-02 13:20:56

Asi citam ine ako ty. Jeremy spomenul zly vykon rozhodcu v jednej vete a zly vykon hracov v dalsich 10 vetach. Hraci svojim zlym vykonom vyhrali zapas 1:0, rozhodca svojim zlym vykonom vyrovnal zapas na 1:1, takze kto ma na vysledku vacsiu vinu?

Alirael

7
2018-03-02 11:05:37

To co hovoris nic nemeni na tom, ze malo byt c polcase 3:0 a bolo by po zapase. A prepac, keby vyrovnali v 85. minute vymyslenou penaltou a nesihnu hraci odpovedat, podme nadavat na rozhodcu. No na odpoved mali hraci prakticky celyyyyy polcas, co spravili? Prvy krat vystrelili na branu v 95. minute - Proti Las fuckin Palmas!!!!

Rasto

9
2018-03-02 10:42:42

A máš pravdu.

gabo

11
2018-03-02 10:46:16

Jeremy, absolutní souhlas!

Nalim

3
2018-03-02 12:11:10

Jeremy absolútny súhlas. Fenomenálny gól Lea. Ale ostatok hamba výkon... Smejeme sa Realu ale do plaču včera.

FCBfan2106

3
2018-03-02 10:51:42

Pravda, ale kritizovat hracov, a popritom nepovedat ani jedno slovo na rozhodcu, ktori keby piskal tak ako ma tak by sme pravdepodobne zvitazili...uz si uvedomte ze to nieje ziadne vyplakavanie ruka 10m za sestrnastkou tak jasna a ocividna, ale ak to niekto spomenie tak vyplakava

Zmazaný užívateľ

21
2018-03-02 10:56:00

Nn, rozhodčí to totálně nezvládl, o tom žádná a je jasné, že do určité míry ovlivnil průběh zápasu. Ukázalo se ale, že tým se nedokáže vyrovnat s chybami rozhodčích a nahradit to svojí hrou, jak to od mistrů čekám... To je holt fakt. Je potřeba, aby je trenér vyburcoval, vyhecoval a pomohl jim se soustředit na svojí hru. Včera Barca svojí hru nehrála a to už je vidět delší dobu...

FCBfan2106

1
2018-03-02 11:08:36

Ano, s tymto uplne suhlasim...

bruno10

2
2018-03-02 11:33:21

Tak zacinajme zapas len o 10 hracoch alebo hrajme do kopca, ved sa s tym podla teba musime vyrovnat. PS skus si predatavit co by sa dialo keby takto rozhodca piskal v nas prospech

Juraj_Tomana

6
2018-03-02 10:51:49

V akomkoľvek rozhodovaní, aj keď je v medziach istých pravidiel, zákonov atď. je vždy zákonite istá miera ľudského subjektivizmu.Napr. KAŽDÝ futbalový rozhodca má podvedome v obľube jeden tým, oproti druhému. O to zvlášť, ak sa jedná o mužstvo hrajúce o titul (buď máš rád Barcu, Chelsea, Slovan... alebo nemáš). Rozhodca sa musí rozhodnúť do sekundy, tzn. nie racionláne, ale emočne a ak sa jedná o veľmi nejasnú situáciu, prikloní sa k tomu, čo podvedome preferuje. Včera to bolo v niektorých momentoch očividné, myslím hlavne zákrok brankára mimo 16-ky a odpískaná penalta.

04kajka04

3
2018-03-02 11:46:06

a prave preto treba zaviest videorozhodcov

Rasto

7
2018-03-02 11:18:22

Navrhujem, aby sme tu prestali fňukať za dvomi bodmi, keďže sme stále prví, máme všetko vo svojich rukách (aj keď to ovplyvňujú napr. rozhodcovia) a stále je to len šport. Poďme zdolať Atlético a napraviť si chuť. Aj keď okrem Girony posledné zápasy neboli dobré, ja stále verím, že sa dostaneme späť na víťaznú vlnu.

FCBfan2106

8
2018-03-02 11:41:07

A zrovna s Gironou bol v zaklade aj Coutinho aj Dembele, podla mojho skromneho nazoru a priania by sa nad tym mohol trener zamysliet

04kajka04

6
2018-03-02 11:47:50

mas pravdu, zostava v zapase s Gironou bola skvela

Fazy

7
2018-03-02 12:36:26

Lahoz je jeden skorumpovaný kokot, ktorý nemá právo nosiť odznak rozhodcu FIFA. Je to blb, ktorý vždy píska jednoznačne a úmyselne proti Barci. Takého idiota je treba odvolať z radov rozhodcov a poslať ho čistiť hajzle niekde do utečeneckého tábora.

Jackopz

1
2018-03-02 13:17:09

Chápem že hra nebola podľa predstáv ale zoberte si aj pár faktorov ktoré tomu prispeli. Behom 8 dní hrajú 3 zápasy, ku tomu všetkému cestovanie. Každý vie že cestovanie je unavujúce už len keď idete vlakom 2-3 hodiny, oni precestovali za 8 dní podstatne viac. Museli šetriť sily na ATM ktoré má momentálne formu. Navyše tímy na zostupovej priečke sa vždy viac hecnú proti lepším súperom. Ťažko sa hrá keď viete že máte ubrať plyn a proti vám hrajú na 120%, navyše keď vám rozhodca hádže polená pod nohy.

Jackopz

4
2018-03-02 13:23:01

Môžme len dúfať že ATM zakopne tiež, lebo oni majú väčšinu ťažších súperov za sebou. Nás čakajú v Celte, v Malage ktorá nás tiež vždy trápi, v Seville tiež ktorá je doma dosť silná. Doma máme RM, Valenciu, Villareal.. bude to ťažké.

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.