Žreb k nám bol veľmi priaznivý a pridelil nám do štvrťfinále Ligy majstrov talianskeho súpera - AS Rím!
Na programe sú teda dva zaujímavé zápasy so sympatickým a húževnatým, ale rozhodne hrateľným súperom. Prvý zápas odohráme na domácej pôde 4. apríla, odveta nasleduje v Ríme 10. apríla. Zvyšné tri dvojice tvoria Real Madrid - Juventus Turín, Sevilla FC - FC Bayern Mníchov a Manchester City - FC Liverpool.
Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.
tominno9
top komentárSuper match!
BarcaPB
top komentárSuper match bude keď dostaneme vo finále Real Madrid a pošleme ho opäť domov s prehrou a ja si od radosti vipijem :D
naqiria
top komentárSuper, som celkom rad ze sme dostali Rim, aj ked patria medzi najslabsich z pomedzi stvrt finalistov, netreba ich podcenovat
Miso1717
top komentárJe to lahší súper ale hlavne nepodcenovať a hrať na 100%.
Visca el Barca
Galagticos
postup Liverpool,REAL,Bayern,Barca
Miso1717
Ty načom fičíš?
Galagticos
čo že som tam dal Liverpool ? :D noa prečo nie
loptajegulata
top komentárbudem fandiť liverpoolu a hoci dokázali vyhrať v lige doma 4-3, vyhrať nad pepom obe kolá bude ťažké, najmä lebo v lige im stačí hrať s lavičkou už
jokerito
Ja tiež budem fandiť Liverpoolu,lebo je to pre mna sympaticke muzstvo so srdcom a v LM mi chýbali. Určite to bude herne aj emočne silný duel.
bruno1
Lepsi Liverpool ako Pep?
jokerito
Ako jasne, Pepovi tiez doprajem, ale proste City som nikdy nemusel. Vzdy som bol skor United, ked uz Manchester, ale na tych sa posledne roky uz vobec neda kukat co hraju. V anglicku som daval vzdy prednost cervenej :)
bruno1
Ja som tiez fandil united, ale odkedy dosiel ferguson isli do stoky. Teraz si radsej pozrem city lebo po odmysleni dresov je to barcelona
FcbMun10
To aj keby sa nieco podobne stalo Barcelone tak by si začal fandid Realu ? Fanúšik by si mal byť aj vtedy keď sa nedarí.
bruno1
united je len sekundarny tim. nemozes mat dva najoblubenejsie.
A opravujem nie dosiel ale odisiel ferguson.
2015treble
Kedy sa hrá?
Mourinhov_Prst
3 a 4 aprila, odvety o tyzden neskor
123456
Ahoj kámo
Domenic
Bruno, nebyly nahřatý míčky?
Pravda
nie bruno uz prisiel na to ze vraj Florentino uz nemanipuluje s losom ale s kartami a penaltami !! bacha na to !!! to co zistil je velkolepe
123456
Pravda a to ti vôbec nevadí že Pérez je pedofil ?
bruno1
Nie madridksa mrdka. Budu nahriate cervene karty
Domenic
Brunko, ty za chvili nebudeš mit žádny argumenty ( omlouvam se všem normálním barcelonským fanouškům, ale musel jsem do nej rejpnout) Samozrejme, ze nahraty nejsou, to si mysli jen Bruno a podobní.
bruno1
Sam BLATTER potvrdil ze sa veci diali v inych zreboch. Ale taky madridsky imbecil o tom asi nikdy nepocul ze?
http://www.skysports.com/...
Domenic
Kamo, Blatter byl ve FIFA, champions league je pod UEFA. A I kdyby tak pan Blatter je typek, co nemuze delat fotbal, kvůli vecem, jako je podplácení a manipulovani, takze tvůj argument je opět spatnej. Co mas dal? Krom toho, ze jsem madridské mrdka atd.
bruno1
I witnessed draws at the European level where that happened. But never at FIFA. Of course it can be done.
Hovori o europskej urovni, ktora spada pod UEFU, ale zi si svoj sen dalej. Nie je tam napisane ze by slo konkretne o Ligu majstrov, ale ked to je mozne v inych losoch tak to bolo mozne aj tu. Chapes pointu? Asi by som od madridskeho lajna chcel vela
Domenic
Brunko, Brunko.. No, sám si vyvrátil, že to neřekl, tudíž ten kdo žije sen jsi ty, protože ty si to myslíš, zatímco fakta jsou na mé straně. To bylo za 1. Za 2. Dejme tomu, že by řekl, že se to děje v CHL, tak pan Blatter, kterej je sám zkorumpovaný, tak tomuto pánovi se to nedá verit, je to asi stejne uvěřitelné, ze pat a ma t jsou šikovný. A za 3. Dejme tomu, ze Real mel lehký los jeden rok be čtvrtfinále, vazne to zaručí to, ze Real vyhraje LM, furt tam byl soupeř v semi a ve finále.
bruno1
Debilko Blatter povedal ze nahriate/zmrazene lopty su mozne + real za poslednych 5 rokov mal 4 roky extremne lahke losy. Po vymene vedenia UEFA sa to zmenilo, asi Perez stratil svoje spojky. Logika nepusti, ale ta ti nic nehovori, takze s tebou zbytocne stracam cas
Domenic
Blatter povedal, ze jsi slusnej a chytrej a ze on nikdy nic nevzal. Ani jedno nesouhlasí,takze zase střílís vedle a řekni mi ty 4 extrémně lehký losy, diky moc :-)
bruno1
Prepac. Zabudol som ze real je kvalitativne na urovni wolfsburgu, schalke a as rim. Tak beriem spat, mali ste vyrovnanych superov
Domenic
Až bude mit Barcelona tolik titulu jako Real, ozvi se mi bracho, titulu v LM mate mozna půlku z toho co Real a v lize taky zaostavate, takze kvalitativně jsme nejvýš ze všech bracho
bruno1
Mozno? Ved ty si taky kokot ze ani nevies kolko ma kto titulov tak uz zavri picu. S takou nulou sa nemienim bavit
123456
Domenic ty si veľký umelec len čo je pravda. Snažíš sa to je pravda.
pepo46
A není náhodou nahřátý Brunko?
bruno1
mozno tvoj tatko, to by vela veci vysvetlovalo
123456
Domenic nezablúdil si trochu ? Alebo si až príliš inteligentný a nerozumieš tomu. Tak ináč , čo chceš debile ?
Galagticos
a ty si čo prišiel z roboty cely deň na stavbe, a teraz tu pišeš kktiny ?
123456
16 ročný prst v tlame ide kázať . Chlapče nevieš čo píšeš. Nefetuj ty biely chuj
123456
Galagticos - chlapče neser ma.
loptajegulata
skôr bayern nahrieval najprv bešiktaš teraz sevilla, stále to najlahšie čo je možné dostať
Mourinhov_Prst
nie neboli. Perez si to nemoze dovolit robit kazdy rok. To by bolo uz prilis napadne
bruno1
Skor si myslim ze za to moze zmena vo vedeni Uefa. Tazsich superov zacali dostavat od poslednych volieb. Asi perez stratil dolezite kontakty
Pravda
ale sak Bruno ho uz odhalil..uz by nic nebolo napadne keby to dalej robil, cez bruna neprejde nik ani sam velky Florentino
Mourinhov_Prst
So svojim sarkazmom sa snazis zbytocne. Bohuzial dokazy zatial niesu, ale to akych superov dostaval real plus prve zapasy vzdy vonku je uz trosku podozrive.
bruno1
Hentoho uboziaka nepresvedcis. Za chvilu zahlasi ze Lahoz piskal naposledy v prospech barcelony
Mourinhov_Prst
Ja viem. Bavit sa s madridiotom je ako bavit sa s autistom.
Galagticos
tak si spomeň sezonu 2016/17 akých mal real superov https://www.youtube.com/...
bruno1
Dobre si pamatam akych mal superov a aj ako postupil cez Bayern. Neviem kedy naposledy sa stalo ze jeden z timov odohra oba zapasy v oslabeni
Mourinhov_Prst
a zaroven po goloch z ofsajdu
Kjed
Každý si obhajuje svoje barvy s Tsk to je i dobře. Ale ty jsi až moc zaujatý. Vždy někde něco sporného najdeš. U Reálu určitě a u Barcelony taky. Chelsea a PSG mohou také nadávat na Barcu. Bav se fotbalem a o svém milovanem klubu a nebuď pořád tak naježenej.
Laperd
Hlavne ze chlapcekovia z realu dali v odvete proti bayernu dve goly ked uz mal byt koniec zapasu a dve goly z ofsajdu takze tu nehovor ze jaky je real fantasticky
123456
Ako pozerám dnes sa otvoril blázninec ,samá biela špina a smrad.
123456
Pravda a tebe iba jedno .To meno si prepíš lebo nevieš čo to znamená. Napíš si PROVOKATÉR to ti sedí.
Flp761
Veď jasne šetrí na Neymara :D
TeckaCarka
Barcelona nahřála míčky, to je jasné! Podmázli to!! Zase lehký soupeř!! Jsem omezený idiot, který do všech kope. Hádat snad nikdo nemusí.
Teď k zápasu-očekávám snadný postup. S naši efektivitou v by to nemusel být problém
bruno1
Ukaz mi este jedneho lahkeho supera barcelony v 1/4 finale LM za poslednych 5 rokov ty obmedzeny idiot
TeckaCarka
Zavři klapačku. Ty si vždycky něco najdeš na každého. Barca mnoho lehkých soupeřů v 1/4 finále neměla, to máš pravdu. Já narážím na tu tvoji až přílišnou averzi vůči Madridu. Jsi prostě kokot, co ti mám říct? Meleš hovna a ty sám to víš. Omlouvá tě to, že jsi malý, nevychovaný spratek. Neboj, jednoho dne dospejes.
123456
Počúvaj ty bodka čiarka. Nerozumiem tvojej blbej reči. Ale rozumiem o čo ti ide. Dávaj pozor čo píšeš. Lebo to je už moc aj na mňa.
Domenic
A real mel jaké prosimte?
bruno1
Chlapce ty si taky vymlety ze to nema ani obdoby! Rok 2016 - Wolfsburg. To nie je lahky super? :D :D :D V tej dobe 8. miesto v nemeckej lige
Domenic
Si mi napsal jednoho soupeře, kdyz uz přeci mluvíš o tom,ze to Real ma koupeny, tak předpokládám, ze mi napíšeš aspoň 5 týmu lehkých pro Real Madrid, napsal si jeden
Mourinhov_Prst
nie ze bezpodmienecne lahkych, ale najlahsich moznych. A to tam ratam AS Roma a aj Juve v SF, ked druhy par tvorili Barca a Bayern.
Domenic
A jak to můžete říkat? Kdyz posledni 2 roky, mate lehčí los vy? Ja neříkám, ze jsme meli lehčí, jen me zarazí tvrzení, ze je to zmanipulovany, protoze to stejný se vždycky da říct o Barceloně, ale ja to říkat nebudu, protoze si to nemyslím, proste to tak je nalosovany. Mne jen zarazí, ze Bruno je hloupej a mluví samy kraviny, což vi kazdej normální.
Domenic
*nemeli
Mourinhov_Prst
tu hovorime o tom co bolo v sezone 15/16
Domenic
To je argument: tu hovoříme o roku 15/16. Co mi tim chce básník tedy říct?
bruno1
Takito Borrusia z moznych superov: Barca, Bayern, Chelsea, man utd, juve. Opat najslabsi super pre real. Az do sezony 2016/17 to bola z ich strany vzdy fraska
Domenic
No tak ty si říkáš lehký soupeř, jak se ti zachce Brunko :-D
bruno1
Tak mi teda povedz, kto z tychto timov je najslabsi: Borrusia, Barca, Bayern, Chelsea, man utd, juve.
Domenic
Záleží v jakých letech, momentálně borrusia, před lety, kdy je Real dostal, tak byly 2 krát ve finále LM a konkurovali Bayernu v bundeslize, takze asi tak Bruno a tvoje slavná Chelsea a united v tech letech uplne neoslnovali, hlavne teda united, Chelsea občas jo
bruno1
Nemam slov. Aj porto bolo vo finale LM ale povedat ze je silnejsie ako manutd ci chelsea by si vyzadovalo silny madridiotizmus
Kjed
Zrovna v tom roce byl Bayern hodně oslaben.
123456
Domenic ty to jasne nezvládaš. CDR , Laliga a nebudete mať ani LM. Takto tu neplakal ešte ani jeden zmrd čo ty.
Domenic
Spis to chce mit ten tvůj dementismus, protoze si napsal řádnou sracku. Jestli beres soupeře jen podle jména a věhlasu a ne formy, tak pak ses idiot kamo
bruno1
Takze atletico je lepsi tim ako real?
Domenic
V lize lepsi letos je. V LM tezko, kdyz tam neni a real ano
bruno1
Preboha ty si megakokot. Ide o to kto je lepsi a nie kto v akej sutazi pokracuje chapes? Ide o silu kadra pri vzajomnom porovnani. Pre mna je stale lepsi real aj ked je v lige za atletmi. Ale taketo uvahy su pre kokota ako ty velmi tazke
Domenic
A kdyz to tak beres tak ac Milan je větší a lepsi soupeř nez vy, protoze ma vic titulu a tim pádem podle tvého argumentu to tak je, tohle si mi rekl, vis to?
bruno1
:D tak ty si uplny kokot. Povedal som to ze 2. Tim nemeckej ligy je horsi ako majstri a druhe timy z anglicka a majster talianska. Ale ty si zjavne kokot
ma2lo
aha, cize v sezóne 2015/2016 bola Borusia horším tímom ako Leicester :-D :-D :-D
Domenic
To si ty. A zamotavas se do toho a píšeš hlouposti. Ty si napsal, ze borrusia byla nejslabší soupeř a ja ti rikam, ze urcite ne, kdyz tam byl Klopp a v tu dobu jsme je dostávali často, tak byly jedni z nejlepších v Evropě, za což mluví vysledky, takze vsouvat mi argument, ze Dortmund byl nejslabší v te době, kdy jsme je dostávali je dost blbej
bruno1
To ze pravidelne porazali vas este neznamena ze boli silni :D
123456
bruno1 nerieš to . Domenic píše čo mu vyhovuje . Je to fanatický zaujatý biely debil. A jednoducho ho nerieš. Je to blázon
Maximus80
táhni oxidovat na svuj web
majkl111
odchod biele kurvicky k plagatiku vasej bielej buzni pekne ho pooblizujte a padajde odtialto na tu vasu ubohu stranku s tromi prispevkami za mesiac
123456
TeckaCarka dobre ideš ?
Federer
Postup Juve, Barca, Liverp, Bayern
Davidek252
Pod1a mna super zaps,konečne nejaký +ahší súper.A dúfam,že Juventus vyradí Real.A nech hlavne Liverpool porazí City.Bayern-Sevilla,tam je jasný Bayern,i ked aj Sevilla má svoju silu.Však si spmenme ako vradili Manchester United.
BarcaPB
Nic lepsie ame si priat nemohlo ;)
LaBrie
Pre nas to dopadlo nad ocakavanie, Rim som si prial. Skoda, ze mi nevyslo City - Real :(
bruno1
Vyde ti v semi
loptajegulata
bayern najprv bešiktaš najlahší aky mohli, teraz sevilla najlahší aky mohli
Galagticos
no buď je Sevilla lahka alebo Manchester United je uplne slaby :D
loptajegulata
manchester united je level na europsku ligu
LaBrie
...ale nenahneval by som sa, keby vyprevadili aj Bayern ako MU. Nahoda je blbec....a to moze platit aj pre nas...takze to netreba podcenit.
Galagticos
podľa mňa juventus nemá čo vo štvrťfinále prípomina mi to atletico zo sezony 15/16... otras čo juventus hra goly v 90minute, dúfam že ich vyklepeme
Miso1717
Nieže bude prekvapený :)
bruno1
top komentárMy? Kto my? Toto je stranka barcelony. Take sracky si chod pisat bielym hovnam na vasej straneke
Babco
dufam, ze vyklepu oni vas...
PrimaBarca
Pre pana Boha, koho tu zaujima Tvoj blby nazor...tahaj na inu stranku !!!
PrimaBarca
Toto bolo pre Galaktikosa
Galagticos
neviem vieš ja vám nenadávam ja len normalne kecám
bruno1
Provokujes tu a pises klamstva. To ze nanadavas neznamena ze mas pravo byt na tejto stranke
ma2lo
a ty si pán internetu keď určuješ kto má právo byť na akej stránke? :-D
bruno1
Tak uz si tu vsetky biele sracky. Serie vas ta pravda co pisem ze? :D
ma2lo
Brunko, sracka je jedine ta, z ktorej si vysiel tu tupota sama o sebe! a ano, strasne ma sere to co pises, lebo tvoja objektivita je nieco neskutocne :)
vzdy si najdes nejaku novu iluziu, raz ma real kupeny zreb, potom ma kupenych rozhodcov, potom perez zaplati aj to, aby coutinhovi nestihli vybavit portugalske obcianstvo.... nebudem sa cudovat, ked napises, ze za to co sa deje na slovensku je tiez Perez :-D
bruno1
Co urobis ak juve dostane v niektorom zapase cervenu?
ma2lo
co by som mal robit?
bruno1
Priznas konecne ze za realom niekto stoji? Alebo je pre teba normalne ze rozhodca urobi v zapase 4 hrube chyby - vylucenie vidala, nevylucenie casemira, 2 goly penalda z ofsadu, vsetky chyby idu len v prospech realu? Je to podla teba nahoda?
ma2lo
priznas uz konecne, ze si hlupy a uvedomis si, ze rozhodcovia robia chyby aj v prospech barcelony? Barcelona - PSG (vymyslena penalta pre barcelonu, neodpiskana penalta proti barcelona?)
a ked budem reagovat na ten tvoj spominany zapas, tak nezabudol si ze rozhoca v prvom zapase odpiskal vymyslenu penaltu proti realu? a nezabudol si ze gol Bayernu bol z offside?
ma2lo
a neargumentuj prosim ta, ze lopta isla od ramosa, levandowski bol v offside, ked nanho smerovala lopta od spoluhraca, ta sa potom odrazila od ramosa, stale to offside je! takze, chyby rozhodocov budu stale, pokial sa nezavedu technologie :)
bruno1
Neodpovedal si na otazku. Priznas ze real ma protekciu ak postupi cez juve vdaka cervenej karte?
bruno1
Vymyslena penalta s PSG? Tak potom aku penaltu s nimi kopal real?
ma2lo
preco by mal mat protekciu? to ked je v zapase cervena karta, tak je to protekcia? (podla tejto logiky, ma barcelona takmer v kazdom zapase s realom protekciu :-D ) aku penaltu kopal real? tam bola jasne ruka na kroosovi! to ze suarez padol z nicoho nic (inak, ronaldo v zapase s vami presne za taky isty pad dostal ZK za simulaciu)!
bruno1
Tak si sa konecne priznal ze si madridska kurva :) A ja hlupak sa tu s tebou bavim na urovni argumentov. Tak to cau a skap :D
ma2lo
tak si sa konecne priznal ze si idiot a napisat niekomu SKAP moze iba imbecil.... ale pri tebe sa tomu necudujem.....a nie, ty sa nebavis so mnou na urovni argumentov, lebo tvoje argumenty su typu, Realu pomoholi rozhodocovia tak a tak, ale ked raz povies A, tak musis povedat aj B !
ma2lo
na to ty zabudas, namiesto toho tu ludom nadavas a prajes im smrt, co vypoveda o tvojej inteligencii... vlastne, sorry, ale slovo inteligencia sa pri tebe neda ani pouzit, lebo clovek ako ty z nej nemoze mat ani stipku :)
123456
Galagticos napísal si (neviem vieš ja vám nenadávam ja len normalne kecám) A vieš čo je na tom najhoršie ? Že si vôbec neuvedomuješ čo robíš a čo píšeš. A to je na tabletky.
majkl111
ale uz by naozaj stacilo biele kurvicky moc si tu papule notvarajte co vam zavreli tu postihnutu stranku alebo sa na nu neviete prihlasit co ste autisti
bruno1
by si sa cudoval ,ale mas pravdu :) Odkedy v lige dostavaju na prdel tak zablokovali registracie na ich stranku lebo nie su schopni uniest pravdu :D
Galagticos
bruno1 ty niečo hovoríš o rozhodcoch ? veď vy ste vdaka nim postupili cez PSG... a dalšia vec 2roky sa proti vám nekopala penalta!!! až teraz niekedy 2roky!
123456
Galagticos ty si na tom úplne ale úplne zle. Pozri sa a študuj čo sa deje v tom tvojom skur.enom klube a potom ho kľudne obhajuj.
Nalim
Vy nie ste najlepší ani v Madride, čo to prognózuješ?
bruno1
:D :D
JonSnow
Som fanusik Barcy ale tebe kamosko by som naživo extremne najebal
bruno1
ADMINI ZMAZTE TOTO INDIVIDUUM KTORE SA MI VYHRAZA FYZICKYM UTOKOM
ma2lo
a keď si sa mi tu ty vyhrážal fyzickym utokom, a ja som ti dal príležitosť sa stretnúť sa ty si sa posral, vtedy ti to nevadilo? :-D
Galacticos
Pripájam sa ;)
bruno1
Ty uboha nula, kvoli bielemu hovnu nepojdem do basy
Galacticos
Pointa ja v tom ze si sa nám vyhrážal ;) ale ja ťa chápem neboj...keď nedokážeš byť objektívny vo futbale určite to nedokážeš ani v normálnom živote :). Ale tvoje komentáre sú aspoň príjemným spestrením dňa ;)
bruno1
Pointa je v tom ze ked som to napisal ja tak ma okamzite zmazali ale ostatnym sa to tu zjavne toleruje. Som rad ze ti to spestri den. Aspon sa dozvies nieco nove co pred vami madridske stranky cenzuruju.
ma2lo
neboj, nesiel by si do basy, ale na nejake liecenie svojich komplexov a svojho debilizmu by si ist uz mohol
ma2lo
z tvojich komentarov sa clovek nedozvie nic nove, len to co uz davno viem, ze si psychicky naruseny clovek, ktory nevie diskutovat normalne.... ale to je v poriadku, lebo si musel velice trpet ako dieta a to sa prejavilo
123456
Ale no tak ! Je vás tu trochu veľa. A čo tak sa podeliť . Jeden hrdina väčší ako druhý. A to len cez net, že ? Biely ho.ná sa tu na tejto stránke odbavujú ??? Chlapci zvažujte čo píšete. Môže vás to raz mrzieť. A to myslím vážne. Už stačilo !!!!!!!
Galagticos
hlavne že sme stále uradujuci šampioni la ligy, + ligy majstrov posledné 2roky :) čo ste vy dosiahli posledne 2roky okrem copa del rey ?:D nepodripujem píšem len pravdu
Mourinhov_Prst
vy ste uradujuci sampioni la ligy(uz nie na dlho) ktori vyhravaju ligu raz za 5 rokov. My sme vyhrali za posldne 2 roky raz ligu a dvakrat pohar.
bruno1
Za posledne 2 roky mame jednu ligu a 2x copu. Alebo si uz uplny kokot a co nema znak realu ani nevnimas?
Galagticos
a real za posledne 2roky 2X LM a 1X la liga pohoda si myslim a CR7 2zlate lopty
bruno1
toto su tie vase madridske pravdy!
forzy
bruno len tolko : 12 - 5 a 33 - 24 viac netreba pekny den :)
gula123
A porátal si všetky, aj tie drevené poháre z čias keď sa hralo zo štvorcovou loptou?
bruno1
Ja som si toho vedomy. Ale tie vase hlinene pohare z cias Fraca mam v pici. Ja si uzvivam eru barcy nazivo a ty si uzivaj lednu la ligu za 5 rokov chudacik :D
bruno1
Skus poucovat madridiotov na vasich forach lebo zjavne mavacsina z vas hlavy vymyte z onanovania nad penaldom.
123456
Galagticos tak sa poser a ťahaj domov
PrimaBarca
Moj tip : Juve, Barca, Sevila, Liverpooll......aaach bodaj by som mal pravdu....
SundanceKid
To je více zbožné přání než tip.
Barcaman1
ja sa vrátim ešte ku odvete osemfinále s Chelseu .... tá Messiho dokonalosť ...ja si myslím že Messi už pred tou golovou akciou vedel že to skončí golom ...iní útočníci by sa točili robili klučky ale Messi sa proste rozbehol a neriešil ...a k tej golovej prihrávke sa ani nevyjadrujem :D
LaBrie
V Rime asi nestriela sampanske :)
darkpirate
konecne aj nejaky iny super, akeho posledne roky zvykneme dostat..tesim sa na zapasy :)
Chrisler
Dobry los! hlavne som nechcel City. AS Rim je asi najlepsie co sme mohli dostat. Skoda, ze Real ma Juve. myslim, ze ich daju. nevadi, pobijeme sa v Semi alebo vo Finale. kazdopadne sa tesim na super fotbaaaaalky :)
ma2lo
ja osobne by som bol rád za ElClasico ako finále LM! myslím si, že pre fanúšikov realu, fanúšikov barcelony a fanúšikov futbalu by to bolo niečo veľmi špeciálne :)
loptajegulata
veľmi blízko sme ku el clasico finále
forcacadca
Sympatak je najmä Nainggolan.
LaBrie
...Rafinha by vedel o nom co - to povedat...
tunno
skvele tento tim musime vyradit aj bez Leovho God módu
Mourinhov_Prst
ak v zapasoch real- Juve bude normalny rozhodca, ktory nebude davat cevene karty a penalticky, tak myslim ze Juve vydrbe ten odpad z LM. Uz sa hadam poucili a kazda seria ma svoj koniec. Maju im co vracat.
bruno1
Tomu neverim. Ked si pozries nedavnu historiu, vzdy ked realu islo o krk zasiahol rozhodca cervenou - Manutd - Nani, Atletico - Arda, Bayern - Vidal
loptajegulata
naposledy ked sme hrali AS tak sme vyhrali 6:1 nie?
Davidek252
ANO,6:1
Davidek252
ANO,6:1
myzuFCB
Fajne sme dostali ????
emiliano
Môj tip:Barca, Real,Bayern, ManC, moje želanie: Barca, Juve, Sevilla, ManC.
cescfabregas58
Real, Barca, Bayern, City
Real nemusi vobec trapit liga, zatial co juve je len 4 body pred neapolom a nemaju nic iste. Ale prial by som si juve
mikimi122
Real by tiež nemal zabúdať na ligu, keď si chce cez ligu zabezpečiť miesto v budúcej LM. Valencia je len bod za nimi a Sevilla síce stráca 12 bodov, ale ja by som ich nepodceňoval.
jan22
Pre nás je los prijateľný,avšak podceniť súpera je nevhodné.Pokora,sústredenosť na 100% v prvom rade ! Cieľ je dostať sa stále dalej,ale pevne na zemi a nelietať v oblakoch.
Galacticos
Barca super žreb real mohol skôr mať city a live Bayern alebo sevillu no ale čo už bude to zaujímavé aj tak :).
jan22
Podľa čoho sa určuje miesto prvého zápasu ?
loptajegulata
koho skôr vytiahnu
Ivan58_
Ja som to hovoril že budeme hrať proti Rímu. Celkový žreb je celkom zaujímavý.
Slavomir
A to prvy zapas hrame 4aprila a odvetu hned 10aprila o 6dni?Ci zo bol len preklep na nete...?
buldozer
Mame 8 zapasov za 22 dni, od 31.3 do 21.4. :D Snad to finale CdR prelozia.
buldozer
Tak vlastne len 7 zapasov. :P
mikimi122
Najhoršie to bude, keď hráme 8.3 s Leganes a už 10.3 je odveta s Rímom.
mikimi122
Pomýlil som sa. 8.4 a 10.4
Roman7
konecne stastnejsi los ale hlavne nepodcenit
Fazy
Konečne žrebovanie prialo aj nám nie stále Realu. Dostali sme snáď najprijateľnejšieho súpera. Dúfam, že cez neho prejdeme a zároveň dúfam, že vyletí Real a tiež MC. MC to s Liverpoolom nebude mať ľahké. Verím, že sa Liverpool na MC vytiahne a postúpi.
misotam
Zaujímavé ze všetci tu valia už ďalej ako keby to bolo jasne ze prejdeme cez AS!!!!
Myslím že Rimania sú lepší ako Espanyol s ktorým sme tento rok z troch zápasov vyhrali iba jeden. Ja si tiež prajem finále s Madridom ale ešte je to dlha cesta a treba myslieť na domáci zápas s AS aby sme sa nemuseli strachovať v odvete
Zmazaný užívateľ
Finale bude hrat Barca se City a vyhraje 3:2, Y. Mina gol hlavou na 3:2 v 91. min. ;-). PS: je, to uz je rano? ;-D
singo1
To co tu je zase za mur narekov madrididiotov :)
rastislav
Realu sa vždy podarilo Juve zdolat tal uvidime
bruno1
pozri si sezonu 14/15
Dr-QQ
Určite? Vždy? Siaha u Teba vždy aspoň 3 roky do minulosti? :-)
5.5.2015 Juve-RM 2:1
5.11.2008 RM-Juve 0:2
21.10.2008 Juve -RM 2:1
9.3.2005 Juve-RM 2:0
14.5.2003 Juve-RM 3:1
20.3.1996 Juve-RM 2:0
Z posledných 14-tich stretnutí (vrátane dvoch finále LM) 6x vyhral Juve, 6x Real a 2x bola remíza.
Dr-QQ
Mimochodom, keď hrali v LM play-off, čo bolo 4x, tak postupoval VŽDY Juventus!
rastislav
Je rozdiel minulosť a pritomnost naco vam su vysledky spred 10 tich rokov???!
kellyslater88
Moc casto nepisem, ale ludia to co tu mate za cloveka? Bruno1, preco takyto clovek ma stale konto na tejto stranke? Velka hanba pre celu forcabarca :( :( Ale nie kazdy moze byt normalny. Tymto by som chcel poprosit adminov, aby s tym nieco robili
Mourinhov_Prst
Pravy antimadridista. Tak to ma byt. A navyse sa mu ani necudujem, lebo tu je viac ,,objektivnych,, fanusikov a provokaterov madridu ako v kotli pocas zapasu na bernabeu.
kellyslater88
Chodí sem moje dieťa! To Ti musí stačiť. A nie len moje.
123456
Bez urážky preto je tu bordel
Lebomedved
Nechápem prečo sa stále hádate, že kto mal, resp. má ľahšieho alebo tazsieho súpera. Ak chcem celkovo vyhrať, musím poraziť každého. Čiže ak dostanem ľahkého skôr vyradim ho, tak ma neskôr čaká ten ťažší a naopak.
Lukas678
Prehrali sme ?