Začal sa ťažký zápas na výjazde. Vlani tu Blaugranas prehrali 4:1, a dnes opäť lepšie začala domáca Celta. Po množstve chýb na vlastnej polovici jednu z nich využíva Sisto a skóruje na 1:0. A katastrofálny úvod pokračuje. Prichádza druhý gól a po ňom hneď tretí. Neuvertieľné čo hostia (ne)predvádzajú na ihrisku.

22' Sisto

31' Aspas

33' Mathieu (vlastný gól)

58' Pique

64' Neymar (penalta)

78' Hernandez

87' Pique

zdroj: forcabarca.sk

video: youtube.com

cescfabregas58

8
2016-10-02 21:15:14

tolko nepresnosti zatial .. musime otocit

Adam17

2
2016-10-02 21:53:05

Snad otocime ako AC dnes :)

cescfabregas58

2
2016-10-02 22:13:02

sme na dobrej ceste

emiliano

2
2016-10-02 23:19:48

Iba 7.kolo a už sme prehrali 2 zápasy s tímami z 2. polovice.Lajdáctvo a mimo formy mnoho hráčov,tréner je bezradný,keď to nejde,je to šašo. Za neho a za Busiho som dostal najviac mínusiek. Už v 1.pol. mal íst´ dolu Busi,Sua,Alba. Alba opäť nedobehol hráča,ako v Leverkusene.Sua nedal ani jednu prihrávku a všetko stratil. Busi môj nikdy nebol,je ťarbavý,nestíha. Brankár zavinil 2 góly. Andres je z formy, Ney si nemal s kým prihrať,najlepší útočník bol Pique a Arda.Pýcha predchádza pád.

Roman7

top komentár
40
2016-10-02 21:16:56

busquets jediny dvovod preco hra posledne 3-4 zapasy su len jeho zasluhy jeho forma a vykony su absolutne otrasne pozicne uplne zle je pomaly nesustredeny nagrcanie toto boha

tominno9

9
2016-10-02 21:23:17

ja to vravím už tri roky, že on je dobrý v domácich zápasoch, kedy držíme loptu a on to zozadu "istí", ale akonáhle sa vyžaduje viac pohybu, dynamika a silovosť, tak Masche je na tento post oveľa lepšia voľba ako Busketc

Rudla333

15
2016-10-02 21:17:08

Vždycky se Celty bojím, ale hned, jak Real ztratil, mi bylo prostě na 100% jasné, že ztratíme :D

naqiria

7
2016-10-02 21:17:22

Padaj dole busquets, co chce este pokazit?

Roman7

16
2016-10-02 21:17:43

nasi idu do zapasu o prvenstvo v tabulke a nasadenie take ako v dedinskej lige mozu len snivat o ligovej vyhre ked real dojebe my dojebe dvakrat toklo

barca10

16
2016-10-02 21:20:45

Busquets im pekne zaklada utoky a este si zacneme davat aj vlastne goly, bez Messiho sa neda pozerat na ten futbal.

naqiria

0
2016-10-02 21:18:30

Wtf is this shit

sid1

5
2016-10-02 21:18:39

Neskutocne

cescfabregas58

5
2016-10-02 21:18:46

3:0 tak to je moc

galibier

3
2016-10-02 21:45:59

tomuto sa hovori klinicka smrt...svetlo na konci tunela je druhych 45 minut..hadam sa v satni niekto postavi a povie ze kto neveri ze to este dame tak nech sa vyzlecie z dresu a ide do sprchy...

Barca16

10
2016-10-02 21:19:28

Toto je nočna mora !

patrik12

9
2016-10-02 21:19:29

Nejak je uz tych chyb trenera prilis vela.

sid1

7
2016-10-02 21:28:23

Toto neni moc o trenerovi ale o tom, ze dostat tri goly po takychto chybach je jasne chyba hracov.

Tomasisko

2
2016-10-02 21:44:00

Samozrejme, ze to je o trenerovi. Enrique je neskutocne precenovany trener, ktory sa prizivuje na neskutocnych kvalitach MSN. Enrique nic nedokazal v AS Rime, ani v Celte. Obe muzstva po jeho odchode hraju lepsi a krajsi futbal a v tabulke v skoncili o 5-6 miest vyssie. Enrique totalne vygumoval vykladnu skrinu barcelonskeho futbalu - a to zalohu. A co je najhorsie, nedokaze sa poucit z vlastnych chyb. V takychto tazkych zapasoch musi postavit to najlepsie co ma. Vzdy sa nam to vypomsti.

gabo7

2
2016-10-03 07:32:35

Text ...Naprosto suhlasim,moje slova,len dodam,ze Bravo sa chyta za brucho,ako sa smeje!

milos970

5
2016-10-02 21:19:36

To mne sa kurva sniva ci co

thomee

9
2016-10-02 21:19:38

asi pojdem spat

barce1ona

20
2016-10-02 21:19:44

pohoda uz mozeme rotovat :)

Roman7

16
2016-10-02 21:19:51

a moze za to trener lebo busquets vie ze ma svoje teplucke miestocko iste tak kokot nemaka nezlepsuje sa nic nechapem preco je na ihrisku miesto mascherana posledne zapasy je brutalne najhorsi to len dokazuje aky je nas trener nahodak a prekaucoval polovicu zapasov tuto sezonu to su nemoze dovolit trener malagy nie barcelony

PuyiFCB

3
2016-10-02 21:20:31

nic jdu si radši pustit šipky, bo nevím jestli se smát nebo brečet :D dneska jsme fakt za těžké trapáky, ale je to jenom jeden zápas naštěstí...fuj ty vole

2015treble

3
2016-10-02 21:20:39

Dúfam,že nedostaneme debakel :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Pique a Mathieu jak dvaja..........

bruno1

-15
2016-10-02 21:20:52

Posrana obrana. Vyhodit ich vsetkych dojedneho

Vendeta

9
2016-10-02 21:20:58

Pekne celta. Skvele využili naše otrasné chyby. takto si nezaslužime vyhrať. Je iné prehrať pri peknej hre , ale pri tomto.... Už dávnejsie som písal že by sme mali niekedy hrať bez bUSQUETSA a dať tak kreativneho založníka , ale asi sa nedočkám :)

MiskoTM

12
2016-10-02 21:21:11

nikdy nekritizujem ale teraz musim, davat sancu náhradníkom sa ma v lahkych zápasoch a nie v jednom z najtazsich v sezone, jednoznacne chyba iniesta a rakitic , snad to este niejakym zázrakom aspon vyrovname

barcelonista29

2
2016-10-02 22:00:12

V minulej sezóne sme hrali na Balaídos v plnej zostave až na Mathieuho na LB. A tiež to bol výprask 1:4. Chyba je v Busquetsosvi, ktorý proti rýchlym súperom nestačí. Rozhodne nie náhradníci.

Jimmy

4
2016-10-02 21:21:21

ľudia prosím vás, nesledujem to, vidím len výsledok...môžete mi niekto povedať ČO TO DO R*TI JE? 3:0??? Vážne???

Barca16

13
2016-10-02 21:21:34

Hamba nam. Sme tu kydali na Madrid a teraz my dostavame...

milos970

21
2016-10-02 21:21:49

Do pici tak co mame vyuzit zavahanie Realu este to mi radsej viac dojebeme

Roman7

6
2016-10-02 21:22:08

hovorte si co chcete hento nie je trener s tym muzstvom by vyhral kazdy druhy trener vsetko neurobil od jeho prvej sezony nic proste absolutne nic len vyclenil hracom ako busquets iste miesto v zaklade nech sa deje co sa deje jebat na to a nech mi este niekto skusi povedat ze mi tento rok vyhrame ligu bacov kokot vyhrame jedine

Vendeta

10
2016-10-02 21:28:26

Z Busqetsa spravil nedotknutelneho hráča. Pri Absencí messiho by tam mal hrať normálny záložník , nie DM. V smere dozadu by to nebolo určite horšie pretože on proste nestíha a už tri zápasi robí strašne chyby. Je dobre že je pokojný ale už to s tým pokojom prehána a stráca uplne zbytočné lopty a potom ich aj tak nedobehne...

Nalim

-5
2016-10-02 21:22:11

Tréner môže ísť do pice. Prestávka repre a matadori odpocivaju. Za takéto zostavy ďakujeme. Je to rotačný debil.

jokerito

6
2016-10-02 21:22:23

To co sa tam deje? Mam dostupny len livescore. Hrame tak zle?

Vendeta

4
2016-10-02 21:23:41

strašne. Busquets 0 bod. Nikomu sa nedarí

okbor

6
2016-10-02 21:38:42

Nie celkom správne. Busquets 3 body, ale proti vlastným.

milos970

4
2016-10-02 21:22:32

Poslite tam hocijake slovenske muzstvo a zahra lepsie dpc

Tuxedo

22
2016-10-02 21:22:42

som sa smial ked real stratil dalšie 2 body, ale teraz ma smiech prešiel :

Roman7

3
2016-10-02 21:22:53

zasa budeme za najvacsich kokot a vsetci si z nas budu robit picu je zle normalne z toho po tomto sa mi ani zaspat nebude dat fuj do pice

kov3

1
2016-10-02 21:34:40

Nie my , ale TY patríš medzi najväčších KOKOTOV !

SpeedMan

7
2016-10-02 21:24:44

Stejně jako poslední zápasy, úplně bez pohybu, jenom taková pinkaná.

adriano

11
2016-10-02 21:25:36

Zase zápas kde je sergio pri všetkom dôležitom v neprospech barcelony.Mal by ho tréner posadiť ves je to do očí bijúce že je s formy ten chlapec už v nemeckú mali šťastie že to otočili ledca ledva ale dnes to tak byť nemusí.

bruno1

-7
2016-10-02 21:26:36

Komentár bol vymazaný kvôli porušeniu kódexu diskutujúceho.

Bartra

6
2016-10-02 21:26:59

nocna mora menom Large asi nikdy neskonci ..

Neymito

8
2016-10-02 21:27:35

WTF. Vedel som že to budé tažký zápas. S Celtou je to vždy naročny zapas, tak ale toto je fakt moc .

Roman7

5
2016-10-02 21:28:00

upratovac s metlou je lepsi motivator ako henten sranda trener hraci vydu na ihrisku a prechadzaju sa to si robite picu ? preco sme vypadli minuly rok z ligy majstrov hraci vysli na ihrisko a prechadzali rpesne rovnako jebnuty trener nevie nic tomu muzstvu naordinovat ziadnu taktiku ani len vyhecovat to muzstvo nevie mourinho je kus chuja ale ten aspon namotivuje hracov na 100% nie na prechadzku zo psom

2015treble

15
2016-10-02 21:28:00

Načo rotuje???Začiatok sezóny a hráči sú unavení podla neho??Za čo sú platení??Nech ide do riti s rotáciou každý zápas,hráči sa majú zohrávať a nie každý zápas iná zostva,všetkých podceňme však nám nemôže nikto nič spraviť

Vladinko

2
2016-10-02 23:43:05

Rotoval aj ancelotti a bayern remizoval, zrejme teda nejaký dôvod na rotáciu po tszkych zápasoch cez týždeň je..Ak nebude rotovať aj madrid tak sa im to vypomstí v druhej polovici sezóny ako pred dvoma rokmi..

naqiria

1
2016-10-02 21:28:16

A ten primrdany rozhodca kedy chce zacat davat zlte karty? Tahajju sa tam za dresy ako dementi a on nic

jjnovo

6
2016-10-02 21:28:23

To je tady zase žumpa...

majo111

0
2016-10-02 21:42:58

jinova jedina zumpa si tu ty ty zmrd !!!!!!

Fiko

-26
2016-10-02 21:28:30

Treba si uvedomiť jednu vec. Že nie všetci, čo obliekajú dres Barcelony sú tí najlepší na svete. Napríklad: Bravo bol 100x lepší ako Stegen, vždy urobil niečo navyše, to čo Stegenovi chýba. Rafinha a Arda sú sympaťáci, ale do Barcelony sa mi vôbec ale vôbec nehodia. Andre Gomes už duplom nie. Najväčšia chyba bola predať Pedra, ten jazdil s 50x väčším nasadením, ako Paco, Gomes dokopy. Prekaučovaný zápas, tento krát to musím uznať aj ja, Rafinha + Gomes, tam nemali čo hľadať proti silnému Vigu.

Radinko11

9
2016-10-02 21:30:40

Tak teraz dobre trepeš :D

sid1

0
2016-10-02 21:34:36

Analytik v miestnej stvrtej cenovej:-)

jokerito

14
2016-10-02 21:32:20

Pedro bol totalny traged o com tocis jedine co vedel bolo behanie ...

milos970

0
2016-10-02 21:29:07

Luis je extremne precenovany trener

jjnovo

12
2016-10-02 21:30:49

A až zase přejedeme venku nějakej Real 4-0 tak to bude miláček a mr. taktik, že... to je zase krásnejch komentářů...

milos970

6
2016-10-02 21:33:09

Cakal som takyto koment a ver tomu ze si to aj v takom pripade budem mysliet

Radinko11

5
2016-10-02 21:29:48

Hošíííí to čo jééé :D :D :D hej ja nemám slov :D

Ahonen2

10
2016-10-02 21:30:31

To je strašné čo chlapci predvádzajú nepresné pryhrávky chyby nechápem Enrique čo robí kombinuje ked hráme z tažkým súperom a pritom o čelo skupiny Iniesta Rakitič mali od začiatku hrať Mathiu oničom ako i Busquet.

Nalim

5
2016-10-02 21:31:00

Penaldo si honí péro a rehoce sa ako hovädo...

jjnovo

3
2016-10-02 21:33:28

Nic no, když mohli dneska otočit 3 gólama zápas takový dřeváci jako jsou AC Milan, tak proč bychom nemohli my!! Musíme to dokopat minimálně na remízu!!!!

tunno

6
2016-10-02 21:33:48

problem je v tom, že kvantita u nas na niektorych postoch predcieva kvalitu. A potom je tam Buskec, ktory sa ako jediny hrac nerotuje hraje nonstop a potom to tak vyzera.

majo111

4
2016-10-02 21:34:57

lv pondelok kludne odvolat trenera on absolutne nevie rozumne rotovat bohuzial ale leo je 100%barci a neymar nastupca? kdeze on sa za barcu zodrat na ihrisku to je cista babika! jediny kto vam tu do huby hovori pravdu je roman 7 len si tu lestite ega na cele s cechmy enriqe okamzite dovidenia tuto sezonu od zaciatku jebe zostavu este ani raz netrafil

jjnovo

-2
2016-10-02 21:35:40

:D :D :D :D :D

tunno

0
2016-10-02 21:35:11

Taky Digne by kludne mohol skusit zahrat aj stopera. Po defenzivnej stranke je absolutna spicka, stavil by som aj posledne gate ze Guardiola by ho na stopera vpohode postavil.

Vendeta

18
2016-10-02 21:36:12

Jedno nechápem. Prečo hrá Busqets nonstop aj ked posledné zápasy hra strašne

tunno

1
2016-10-02 21:37:28

Zaloha 0 bodov. Mame 7 zaloznikov, ale kolko znich su top? Iniesta a Buskec ktory je este aj mimo formy.

GabrielSVK

3
2016-10-02 21:37:30

Tak nam treba. A to uz trva dlhsie, ze hovno hrame. To uz v podstate od Atletika, uz vtedy sme hrali slabo, proti Las Palmas sme vyhrali, ale aj tam to nebol dobry vykon, a proti Borusii ani nehovorim. Neheame nic, ziadna myslienka tam nie je a nevidim tam ani snahu. Toto je proste otras a tak nam treba a na vine je aj trener. Teraz sa uz darmo Iniesta rozcvicuje.

mikimi122

4
2016-10-02 21:37:34

Chyba nam Iniesta.

tunno

2
2016-10-02 21:39:47

chybaju nam novy top hrac/hraci do zalohy, ktory by priniesli novy vietor.

Jestper9

-1
2016-10-02 21:50:08

Ako vravís. Hráčov je tam vela, ale kvality málo. Suarez a Goméz sú zbytočné posili ako aj Paco. Za tie prachy jeden mega záložník mal príst radsej

tunno

-3
2016-10-02 21:55:37

Denis stal 3mega, takze to bol pozitivny tah. Ja by som u nas rad videl hracov ako Verratti, Matuidi, Emre Chan, Moura.. ak by sme kupili dvoch znich tak by sme mohli priniest do hry nieco nove a superkvalitne. Nemusel prist Gomes, mohli sme aj predat Turana. A Paco je vzhladom nato ako sa rozbehol Munir zbytocny luxus

Jestper9

5
2016-10-02 22:35:35

Turan tento rok sa mi paci. A hadam sa dostane do formy z atletica este a super

fofo112

5
2016-10-02 21:38:06

sto krát píšem,do každého zápasu dám najsilnejšiu zostavu,no Luchovi nestačil vlanajší výsledok a teraz ho má ešte krajší,načo teraz dáva Iniestu ten mal byť v základe aj s Rakim,kolko nám už dodr... zápasov tou jeho rotáciou,čo hrá Ney behá tak jak splašený,ešte nech mi niekto povie,že vieme hrať aj bez Lea ved on je 80% mužstva,či sa vám to tu poniektorým páči alebo nie mám na háku za tento výsledok sa môžeme podakovať jedine Luchovi.









=

Jestper9

2
2016-10-02 21:38:24

Prestante už s tým prekoučovaním. A ter stegen doteraz ovela lepsie branil ka bravo a ma to aj tazsie, lebo barca tento rok slabota. Okrem zapasu s Celticom ani pri vyssich vyhrach neoslnili. A teraz obrana zahorela. To aj Bravo by papal. A prekoučovanie? Co majú furt hrat rovnakí hráči celý rok a potom an konci ako minulú sezonu sa zas stazujeme, ze neni lavicka? Skor je chyba v tom, kto sa na lavicku kupil. Rafinhu by osm nekritizoval. On je este ok. Gomes a Denis Suarez uplne nepasuju. A Busquets? Nikdy som ho nemal rád. Statik a brzda. Baleták padajúci furt na zem. A Neymar tento rok katastrofa. Sebec a v pádoch konkuruje top baletkám

fofo112

6
2016-10-02 22:00:03

ved sa len začala liga,kedy sa má mužstvo zohrať ked Lucho stále rotuje a títo čo ich tam dáva sa na ihrisku hladajú ved si nevedia ani poriadne prihrať a to už nehovorím o nejakých pasoch do behu žiadny som nevidel.

Neymito

1
2016-10-02 21:39:49

Chlapci podme otočíme to !!! Predsa nezmarnime priležitosť vratiť sa na prve miesto la ligy. Nasadiť rakitiča a iniestu a podme do toho!!!

rudiker

4
2016-10-02 21:40:06

Čím ďalej sa na našu hru horšie pozerá, keď nás nejaké mužstvo začne dostupovať, absolútne nevieme rozohrať. Dobrý výkon podáme v každom 5 zápase. Zodpovedný je tréner, mal by skončit

adriano

8
2016-10-02 21:40:35

Ja si myslím že preto je taký výsledok lebo barca nemá zálohu absolútne chyba prepojenie obrana záloha a záloha útok.Zial hre chyba napad a ten má prísť prave od zalohy.

tunno

3
2016-10-02 21:42:55

presne s tym suhlasim.. A problem je ze mame tam tych istych zaloznikov co su tam sto rokov a ti novi co prisli teraz nemaju pozadovanu uroven

Vendeta

4
2016-10-02 21:46:59

Mudro píšeš. Bohužial bez messiho či iniestu nedokáže nikto vymyslieť nebezpečné akcie

MINH0

2
2016-10-02 21:41:37

Keď som minule po zápase a borussia monchengladbach písal že busquets je slabý a strašne veľa kazí tak ste ma zminusovali a toto hľa ????

Jestper9

-11
2016-10-02 21:45:59

Bacha. Busquets tu ej nechapem preco milacik :) Yaya Toure aj Masche mu muslei ustupit. Obaja lespi ako on. Porcelánová bábika teatrálna. Kvoli takym ako on sa barcelone smejú, ze filmárikovia. + Neymar a kym neodisiel aj Alves. Ale on a aj Neymar aspon hrajú daco. aj ked blondáčik tento rok tiež viac teatra ako hry má

Druginat0r

1
2016-10-02 22:00:47

http://www.forcabarca.sk/...

Jestper9

0
2016-10-02 23:19:25

toto viem. del bosque uz v 2010 na MS to povedal, ale mne sa minimalne posledne 2 roky nepaci. Trener sa vela krát zastane slovne hráča, ale myslí si iné. Enrique aj od Vidalovi pekne vravel :) A Guardiola zase odpálil z Barcelony top hráča a strelca. Rovno vlastne dvoch sa dva roky :) Ale to je jedno. Ja si viem v Barcelone momentalne urcite ineho hraca na Dm predstavit

Jestper9

2
2016-10-02 21:43:15

Minulý rok sme bez Nessiho hrali super, ale tento ... A to je zlé znamenie. Ak podla trénera má najlepšie muzstvo a káder odkedy je trener Barcelony, tak podla mna hrá s teamom najhorší futbal. Kazdý zápas som videl a jedine s celticom fakt spokojnost. Inak sa len drie a individualen vykony to potiahnu. Masche uz dlho nebude, tka by som tento rok spravil z neho 1 DM zaloznika a Busquets nech sa spamata. Takýto je aj tak na nič. Katastrofa. Kazí vsetko a padá na nom záloha. Masche , Iniesta a Rakitič! Turan alternativa do utoku . Toho Paca mali nechat vo Valencií. On + Gomez kolko vysli? Zbytocne peniaze

Poky

1
2016-10-02 21:44:29

Jako bych už tohle někdy zažil.. opět nepřipravenost.. nikdo neví co má hrát .. Vyhodit trenéra! :-(

tunno

3
2016-10-02 21:50:04

dalsia kapitola je Ter Stegen. Uz odjakziva mam zneho pocit, ze muzstvo podrzi len ked sme na tom dobre, ak sa nedari, je to nula bodov. Bravo bol presnym opakom.

Jestper9

0
2016-10-02 21:52:36

Ter stegen vel akrat podrzal a zase ja som mal z Brava pocit, ze chytal co musel a pri vybiehaniach prave vela zavaril. Ale tak subjektivny pohlad. Netvrdim, ze mam pravdu

fofo112

0
2016-10-03 08:59:34

Vlani kto lovil 4 goly vo Vigu ?

krivoruky.joe

0
2016-10-03 15:06:38

Ter Stegen

Jestper9

1
2016-10-02 21:51:31

Sorry inak za preklepy, ale nervy mam strasne. Dalsi rok si odnesieme z Viga výprask... A vidno, ze team nie je na otm dobre. Hra je strasná

petrarcha

1
2016-10-02 21:52:23

Enrique srdcom stale v Celte. Ukazal to posledny zapas vo Vigu a dnes opat.

frkmrk

6
2016-10-02 21:59:46

vyjadrenie trenera po zapese:vysledok a chybu beriem na seba, ale chlapci zahrali pomerne dobre,ako v min zapase,Alcacer sa takmer nedotkol lopty a on ho chvali,aky bol dobry a este nieco,nedavno som napisal, ze niektore posili sme kupili do Be-cka, to bolo minusiek a podla tohtorocnych vysledkou to vyzera,ze nam bude dobre aj tretie miesto,okrem celticu sme nezahrali dobre ani jeden zapas a len pysnny trener moze tak podcenovat superov ako je ten nas a dobrych hracov nech setri pre repre.otrasne nieco,len tazko budem zaspavat myslel som,ze chyby aj v zostave su na to, aby sa zodpovedni poucili

jjnovo

0
2016-10-02 22:01:00

A to ty hráče má veřejně kritizovat do médií?

jjnovo

-2
2016-10-02 22:00:04

Pojďme!!! Dáme to borci"!!!!

milos970

10
2016-10-02 22:00:26

Simeone by ich do jedneho skopal do prdele za takuto hru

Vendeta

4
2016-10-02 22:03:21

Gomes hra o dosť lešpei ako rafinha. Samozrejme na to že je v barcelone len chvilku.

frkmrk

5
2016-10-02 22:04:21

a este nieco:Atleti hrali takmer celu min. sezonu a dotiahli to do finale LM a nik sa nestazoval

jjnovo

-3
2016-10-02 22:06:20

jedeme!!!!!!!!

barca10

4
2016-10-02 22:07:24

gol 3-2, este dva bohyni

Neymito

4
2016-10-02 22:08:10

A podme do ních !!!

Ahonen2

2
2016-10-02 22:10:29

Do toho Barca ešte dva do nich podme!

Vendeta

3
2016-10-02 22:18:54

Som milo prekvapený že išiel Busqets konečne dole

Alialigador54

7
2016-10-02 22:19:59

Na co sa s tym sere ten kokot mna jebne uz z neho

Fiko

-4
2016-10-02 22:20:27

Rok tvrdím, že Ter Stegen nemá ani z polovice na Brava. To bola najväčšia chyba Barcelony predať Brava. Proste Ter Stegen je malicherný, Bravo takýto debakel hádam nedostal ani v jednom jedinom zápase, za to Ter Stegen sa už blíži k zaokrúhlenému číslo. Vy čo tvrdíte, že je lepší ako Bravo, ste pekne jebnutí a slepí !!!

Radinko11

5
2016-10-02 22:23:28

ty si asi fakt koko* keď celé mužstvo hrá na pi*u tak môže byť v bráne aj Neuer skřížený s Buffonom a neviem ešte s kým tak to nepomôže

dalibor

-3
2016-10-02 22:37:12

stačil by bravo ktorí má 100x lepšiu rozohrávku ako tento drzí plačko

dalibor

-2
2016-10-02 22:38:14

ktorý*

naqiria

4
2016-10-02 22:40:28

Bravo ma lepsiu rozohravku??? prestan fetovat prosimta, ziaden brankar nema lepsiu rozohravku ako Ter stegen

Druginat0r

0
2016-10-03 07:14:12

Myslím že by sa ich pár našlo :)

Vendeta

3
2016-10-02 22:41:03

Jasne teraz v šetko hádzať na brankára aj ked mohol len za jeden gol. Má skvelu rozohravku aj ked teraz spravil obrovsku chybu. čudujem sa že nenapíšeš niečo na Buseqtsa ktorý hrá už 3 zapasy strašne

Fiko

3
2016-10-02 22:20:34

Rok tvrdím, že Ter Stegen nemá ani z polovice na Brava. To bola najväčšia chyba Barcelony predať Brava. Proste Ter Stegen je malicherný, Bravo takýto debakel hádam nedostal ani v jednom jedinom zápase, za to Ter Stegen sa už blíži k zaokrúhlenému číslo. Vy čo tvrdíte, že je lepší ako Bravo, ste pekne jebnutí a slepí !!!

dalibor

2
2016-10-02 22:22:09

to by si nemal, lebo miestne deti ťa tu znesú pod zem... veď vieš uplakánek a jeho skvelá rozhorávka...

BarcelonaPolis

0
2016-10-02 22:22:30

Neviděl jsem tu, že by někdo tvrdil, že je lepší, jedině že je to lepší východisko vzhledem do budoucna.., ale souhlasím, že Bravo byl jistota..

dalibor

9
2016-10-02 22:21:05

uplakánek a jeho "skvelá rozohrávka" tu ju máte v celej kráse. dnes fatálne hrúbky a nestalo sa to prvý krát... toľko chýb čo spravil za 7! kôl nespravil bravo za celú sezónu...

Nalim

2
2016-10-02 22:22:19

Drzé nemecké tela... vyštval Brava.

jjnovo

-3
2016-10-02 22:25:08

Brava nevyštval, rozehrávku lepší má. Tohle neomluvitelně zkonil, ale nedá se svítit už, bohužel..

dalibor

0
2016-10-02 22:27:21

to sme videli v dnešnom zápase 2x a predtým v neviem už ktorom tiež.... akú má lepšiu rozohrávku.... za 7 kôl viac chýb ako bravo za celé svoje pôsobenie v barce...

fofo112

1
2016-10-03 09:12:00

chodte už do prdele s tým Bravom koľko dostal golov odkedy je v MC kiksuje každý zápas, ano Marc spravil fatálnu chybu,tak ho tu hned ukameňujte,už ste trapní,každý brankár má svoju chvílu,ved hral pod neustálym tlakom,kedže naše mužstvo vdaka Enriqumu a jeho neustálej rotácii,hralo veľké h.... jediná výnimka bol Pique.

plcd

-2
2016-10-02 22:23:30

Teraz sú kde tí odborníci,čo vychvaľovali ako Ter Stegen svetovo rozohráva?

dalibor

1
2016-10-02 22:26:13

v kanále...

Nalim

3
2016-10-02 22:23:52

Na dedine by ho vysmiali kokot dal bodku zápasu.

Fiko

0
2016-10-02 22:23:53

Ter Stegen fakt ak chytá, tak chytá len to čo by chytili aj žiaci. Keď porovnám Brava a Stegena, či urobili a chytili niečo navyše, niečo gólové, tak Stegen sa musí ešte raz narodiť, aby pochytal to čo u nás Bravo !!!

tomessi

7
2016-10-02 22:24:27

Uplny bordel, toto si v Barcelone nemoze dovolit, podrazil tim... ked to pozera Leo...

frkmrk

7
2016-10-02 22:25:05

hra nohou brankara,77min. nie prvy krat co robi take voloviny a niekto to nechce pochopit, ved ked nam neda gol super tk si ich dame sami,ved naco su nam 3 body sezona je dlha, prideme este o viac,len to niekto nie a nie pochopit

majo111

2
2016-10-02 22:27:59

leo uz sa vrat!! neda sa na to pozerat ako neymar ziari na ihrisku enrige dovidenia

dalibor

-6
2016-10-02 22:28:43

hlavne, že je uplakánek perspektívny všakže?...

Fiko

0
2016-10-02 22:29:06

Vôbec ma nezaujíma že Ter Stegen, má potenciál na to byť budúcnosťou Barcelony. Celé 2 roky len vyplakával, čo už Bravo nemohol počúvať, a len tak sa stal jednotkou v bráne odchodom Brava. Mám rád, tvrdých poctivých dríčov ako sú: Iniesta, Suarez, Alba, atď. Ale plačkov, ktorí sa vyhrážajú, že ak nebudú chytať tak odídu, tak takých fakt v Barcelone nemusím. Dúfam že sa presadí Cillessen

jjnovo

-7
2016-10-02 22:30:49

něco bych ti na to napsal, ale lidem jako ty, to asi ani nemá cenu co

tunno

9
2016-10-02 22:31:01

podla mna nema povahu na to byt top brankarom. V tazkych chvilach vzdy nepresvedcivy a niekedy az lezerny

SpeedMan

6
2016-10-02 22:39:49

Až na toho Albu souhlas. Ten umí být taky pěkně lehkovážnej.

barca10

9
2016-10-02 22:31:03

4 goly darovat superovi

majo111

0
2016-10-02 22:33:15

dalibor neyko uz zas na to nema uz je zas stary pigue to je srdciar jak hovado a za to si ho vazim ney vyrovnanie na hlave a on na opacnu tyc to dava keby na prvu je gol

sid1

4
2016-10-02 22:34:30

Ach jo, toto.tam mal dat neymar, ale zase za toto dnes by bod nebol zasluzeny

Ahonen2

10
2016-10-02 22:36:19

V tom máš pravdu Ter Stegen robý fatalne hrúbky ale vinu má natom aj Lucho nepoučil sa z minuleho zápasu že nemá kombinovať a zase sa to vypomstilo teraz sa ukazuje aký je Leo dôležitý hráč Barcelony.

srdcarek

-4
2016-10-02 22:36:57

mathiuu ty si ale hlupak

srdcarek

-2
2016-10-02 22:43:35

pardon

srdcarek

-3
2016-10-02 22:43:38

pardon

srdcarek

-5
2016-10-02 22:37:28

matheiu ty si ale hlupak

milos970

9
2016-10-02 22:38:47

Stegi nam specatil vysledok

Roman7

1
2016-10-02 22:39:24

Enrique moze viest prednasky na temu ako prejebat na vysokej skole

neyo

0
2016-10-02 22:59:18

Tvoja prijebanosť rastie úmerne s vekom či ako to je u teba ?

jjnovo

5
2016-10-02 22:39:54

No nic no, vezměme to z tý lepší stránky. Piqué, Gomes, bojovnost, chtíč zvrátit výsledek!!! Jo a taky stále jen -2 body od 1 místa.

jjnovo

-3
2016-10-02 22:40:02

No nic no, vezměme to z tý lepší stránky. Piqué, Gomes, bojovnost, chtíč zvrátit výsledek!!! Jo a taky stále jen -2 body od 1 místa.

MINH0

5
2016-10-02 22:40:54

Gratulujem súperovi k výhre.. Nášmu trénerovi to snáď otvorí oči a prestane robiť takéto drbnute ťahy že základných hráčov zálohy iniestu a raktitica nechá sedieť a nechá tam busiho ktorý je bohužiaľ mimo formy potom to chceme za počas dobehnúť a ešte aj brankár kiksuje... Neviem kam toto smeruje

MINH0

7
2016-10-02 22:42:28

A stopér musí strieľať góly...

jjnovo

2
2016-10-02 22:41:42

A dnes jsme rozhodně kvůli Stegenovi neprohráli.

buldozer

5
2016-10-02 22:42:29

Ako povedala stara mama "vsetky zemaky doyebane".

Bartra

0
2016-10-02 22:44:08

dufam ze si Large v lete zbali svestky a pojde kade lahsie ..

Jestper9

2
2016-10-02 22:44:38

Barca fans. Kritizovat ej ok, ak dakto hra dlhodobo zle... Ter stegen ked vychytá parádne a hlavne ked sa darí teamu celému, tak kazdý je nedotknutelný. LM ked vychytal co mal práce ovela viac ako Bravo v lige, tak nenadával nikto. Luis Enrique už odvolaný by mal pre niekoho byť... To že mal dve sezony prvé rovnako uspesne ako Pep a pred 3 mesiacmi bol ospevovaný, tka nevadí. Ter stegen chytá za jednym dobrým stopérom a to Piquem. Dnes naj hrac pre mna . Ci Masche ci Mathieu slabota. Nech sa uz Umtiti vráti. Bravo v anglickej lige inak hapruje, ako ziacký brankár v doraste :)!

fofo112

6
2016-10-02 23:07:32

Lucho kraloval len vdaka MSN, všade kde pôsobil či už v Celte alebo AS Roma horel,spomeňme si na tie jeho nezmyselné rotácie, vrchol bol dnes, s tým Bravom máš pravdu.

Jestper9

2
2016-10-02 23:23:34

Ano vdaka MSN. Kazdý trener má uspech vdaka hrácom... Vies ako to myslím. Ono skor je zlé, že bez tých hráčov a hlavne messiho sme mam pocit tento rok nahranejší, ako hocikedy inokedy

PuyiFCB

6
2016-10-02 22:44:54

No aspoň v tom 2. poločase fakt zabojovali no, ale hlavní problém byl už ten 1. poločas, není možné prohrávat po půli 0-3, kurva....možná by to ale i tak na tu remízu bylo, nebýt toho brainfucku co předvedl Marc, ale aspoň já jsem to čekal, že to dřív nebo později přijde...tak dlouho si hraješ se sirkama, až jednou...však víte ;) co už no, Lucho opět královský prokauč jako s Alavésem, vypadá fakt jako typek co se prostě ze svých vlastních chyb nepoučí, ani když projebe stejným způsobem nesmyslně 10 zápasů, nebo nevím kolik jich ještě musí být aby přestal vymýšlet tyto chujoviny...no pořád jen -2 na čelo, jedem dál po repre pauze ;) ale radost z toho fakt nemám

tomessi

8
2016-10-02 22:45:28

Dalsia ZBYTOCNA STRATA!!!! Ze si Enrique nieco uvedomi, neverim. Moju uctu za 2 lahkovazne prehry po 7 kolach stratil. Amatersky pristup

Jestper9

0
2016-10-02 22:46:30

A ked kritika, tak co robi Neymar? Hrá sebecky ako som uz dávno nikoho nevidel hrat. A celkovo chýba nám hráč, čo na 16ke vypáli na bránu a nie sa furt serú s tými kombináciami. Zacínajú mi pripomínat nudu z poslednej Guardiolovej sezony, kde kazdý vedel, co spravia a aj tak to spravili a zle

Jestper9

1
2016-10-02 22:46:36

A ked kritika, tak co robi Neymar? Hrá sebecky ako som uz dávno nikoho nevidel hrat. A celkovo chýba nám hráč, čo na 16ke vypáli na bránu a nie sa furt serú s tými kombináciami. Zacínajú mi pripomínat nudu z poslednej Guardiolovej sezony, kde kazdý vedel, co spravia a aj tak to spravili a zle

jjnovo

3
2016-10-02 22:48:41

Však neymar byl dnes skvělej, snažil se hrát a tvořit šance. 1v1 skvělý...

Jestper9

6
2016-10-02 23:27:31

ano snazí sa. nevravím, ze nie. ale casto sa individualne snazí riesit. 1vs 1 je v poho, ale vela krat ide do 3 hracov a potom sa len flasne o zem. mozno sa ot snazí pri absencií messiho az prilis na seba strhnut. A ten Alcacer..... toho nevidno chlapca vobec. uz 3 zapas hral

majo111

5
2016-10-03 10:00:33

ty aky fotbal pozeras ked bol neymar skvely si v poriadku

GabrielSVK

31
2016-10-02 22:47:21

Ďakujeme Pique. Krásny výkon.

Jestper9

3
2016-10-02 22:51:21

Inak som pocul niečo o nevyplatení odmien z aminulu sezonu este a dopad na to má aj zvysovenie platov napr. hlavne neymara. ktovie, co sa aj v kabíne deje

naqiria

8
2016-10-02 22:52:06

ter stegen je posledny na ktoreho treba nadavat. ano spravil chybu ale urcite nam neprehral zapas. hlavny problem bol v busquetsovi a celkovo prvy polcas bol otrasny, prihravky 0 bodov. Hlavne ze ked tu bol minule clanok o prihravkach a driblingu ter stegena tak ste tu niektori pomaly neslintali na klavesnicu, a teraz je z neho uz len drzy nemec co vystval brava. Uvedomte sa vy dementi. bravo odisiel sam, nikto nanho netlacil. A k dalsim intelektualom typu Dalibor a spol, nefetujte uz. Ked niekto napise ze bravo ma lepsiu rozohravku ako ter stegen, ten to nemoze mat v hlave v poriadku. Ani neuer nema taku rozohravku. A aj on robi chyby

gabo7

-2
2016-10-02 22:52:11

Trener by mal zajtra podat demisiu. Len tak mimochodom otazka,ako je mozne, ze si Pep vybral Brava nie toho arogantneho Nemca? To na margo tych,co ma tu malom umlatili ciapkou,ked som pisal,ze Nemec na Barcu nema.

Chrisler

7
2016-10-02 23:01:24

Messi, prosím príď a vrat nam barcelonu!! Neymar sa síce snazi, ale to by som sa s rovnakým výsledkom snažil aj ja. Suarez bez Messiho geniality proste neexistuje! Zaloha dnes zabudla že hrq západ. Kym nedošiel Iniesta tak konec. A obrana síce dnes bola najepsi utok! Ale na obe strany. Pique síce rozbehol západ ale obranne to bola slabotka. Mathieu by to fakt mal zabalit a Alba.... Bol tam dneska Alba?? Tie nove letne posíy dnes ukazali že nakupna taktika barcy je čistý vysmech. A pan brankár dnes ukázal že mal byt radšej hráč (nejakého iného športu). Jasneee super rozohrávky ma. Teda az na dnes. Ale zato si uz poriadne nepamätám nejaký poriadny zakrok hodny aspoň vyššieho priemeru!! Well... Teším sa na hodnotenie hracov :) dobru noc

pedo

-1
2016-10-02 23:02:47

Neymar - sebec, Suarez bez Messiho stratený. Busqets už dávno nemal byť v základe.

fofo112

5
2016-10-02 23:20:41

a to si Lucho dovolí vyhlásiť, že aj bez Messiho dokážu vyhrávať,dnes nám to predviedol ako, ved tam nešla jedna finálna prihrávka dopredu,Lucho,Lucho bez Messiho si úplne nulový, zapamätaj si konečne hráči robia trénera nie tréner hráčov.Ešteže Pique korigoval výsledok,lebo útok bez Lea je stratený.

Jestper9

0
2016-10-02 23:33:45

Minuly ork aj bez Messiho hrali skvele. Proste toto neni chyba trénera. Jednoducho chemia este nefunguje. Dost nových hráčov prislo. Je to to tom. Barca kazdý zápas ma taktiku jasnu. Hrat svoj utocný stýl, kde iní prisposobujú hru barcelone a nie naopak. A prečo zobral Pep Brava a nie Ter Stegena? Lebo Ter Stegena Barca pustit nechcela. Inak najskor sa o nom vravelo. A pozri si ako Bravo paradne chyta v anglickej lige. Všetci pindaju hlavne fans, ze Hart kvôli nemu isiel prec

Jestper9

-1
2016-10-02 23:48:57

Ale v podstate... pokial sa nič nedeje v kabíne a je to len proste fakt forma, ci este nezohranost je to lepsie teraz ako daka kriza ku koncu roka. Ja verím, ze trenerský team to vyriesi ako aj pred 2 rokmi. Keby bol Enrique neschopný, tak by nevyhral tolko trofejí sakra. Preco tata nevyhral nič a Tito tiež nejak neoslnil. Nam sa lahkok tu hovorí, ale nie je to fifa, ci manager :) A ludia v klube sa do toho vyznajú neporovnatelne viacej ako my. Cize ostáva veriť a fandit. Podla mna sa to zlepsí a o 2 mesiace to bude uplne ine

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.