Po profesorskom prvom polčase sa povinnosť napokon splnila. Tri body zostávajú v Barcelone, čo možno považovať za ďalší dôležitý krôčik smerom k titulu. Barca zásluhou Suáreza a Messiho otočila zápas, zostáva tak na čele La Ligy s luxusným náskokom.

O prvý gól stretnutia sa postaral Švéd Guidetti, ktorý sa dostal do samostatného nájazdu. Neprijateľným faktom je najmä to, že sa toto v priebehu cirka pol hodiny podarilo hosťom hneď dvakrát! To dôležitejšie pre fanúšika Barcy však prišlo potom – pozrite si, ako obrat prebiehal.


Červená: Slabý prvý polčas

Za prvý polčas sa teda v šatni medaile nerozdávali. Hráči hrali na krásu, ktorá ale nebola vôbec efektívna, za čo ich osud akoby trestal ešte navyše i tak, že šlo v rozhodujúcich momentoch o milimetre či stotiny. Narážačky v prvom polčase vôbec nefungovali, futbalisti súpera na to boli pripravení a v dôležitých momentoch dokázali pristupovať k blaugranas veľmi tesne. Vylúčený mal byť Wakaso hneď v prvom polčase, o tom ani slova, no tím súpera si za svoju obranu jednoducho zaslúži uznanie. Vyrovnané mohlo byť už po 45. minútach, Messi nastrelil svoju ďalšiu tyč. To ale nič nemení na fakte, že to jednoducho nebolo ono a nebyť sporných rozhodnutí rozhodcu, mohlo to byť aj inak...

Oranžová: Skroťme vášne

Netreba zabúdať na to, že aj Madrid má v zostave esá svetového formátu a aktuálne sa trápi. Treba zostať pri zemi, príchod Dembelého, Minu a najmä Coutinha nie je zárukou úspechu. Oranžovú si dnes zasluhujú niektoré sebavedomé vyjadrenia culés, ktorí tvrdia, že teraz už Barca jednoducho nemôže nájsť premožiteľa. Ozajstný test príde až čoskoro – bude to proti londýnskej Chelsea.Tam sa bude lámať chlieb!

Červená: Zostalo to doma

Chvalabohu sa podaril ďalší obrat. Strata bodov by až tak mrzieť snáď ani nemusela, no napríklad i pre Coutinha bol dôležitý dobrý štart. Brazílčan sa potrebuje v novom drese ešte aklimatizovať a prehra s jasným outsiderom by mohla jeho sebavedomie mierne naštrbiť. To samozrejme nie je až tak podstatné, keďže ide o veci v hypotetickej rovine. To, o čo reálne ide, je to, že si fanúšikovia na Camp Nou zaslúžili dnes vidieť víťazstvo svojho klubu, ktoré napokon aj prišlo. Poďakovať treba hráčom ako Rakitič, Messi, či Suárez, mužom zápasu bol ale určite Andrés Iniesta. Kúzelník ešte nemá to najlepšie za sebou, to ani náhodou!

zdroj: forcabarca.sk
foto: forcabarca.sk
video: youtube.com

GabrielSVK

26
2018-01-28 22:45:35

Dneska to bol ťažký zápas. Ale nakoniec sú 3 body doma a to je dôležité.

Lolzer

top komentár
65
2018-01-28 22:46:00

Oranžová: dnešná pozícia Coutinha, ten spot nieje preňho a zvyšok tímu rozhodil gól z protiútoku kde Piqué sa hral na útočníka

Zelená: Messi, Iniesta, Roberto a 3 body

Bachy

9
2018-01-28 22:54:51

Nie pique ale Umtiti

Lolzer

14
2018-01-28 22:57:10

obaja boli moc vysoko, ale Umtiti aspoň šprintoval nazad

sid1

15
2018-01-28 22:59:04

Tam bol viac chyb ale pique dost zle vystupil, skor ma vytocil potom na konci ked sa poklusom vracal spat

Vendeta

32
2018-01-28 22:46:01

DNes trochu den blbec. Alavaes si určite nezaslužil vyhrať kedže polovicu zápasu len odkopávali loptu. Na druhu stranu musím uznať že nám velmi pomohol rozhodca.
Ale ako som už spomínal boli sme lepší a som presvedčený že nás tento zápas nakopne

Dzurdzi

-18
2018-01-28 22:46:42

Z dnešní výhry opravdu mít radost nemůžu. Upřímně ani jeden gól neměl platit a v závěru měli mít hosté 100% penaltu...Kvalita sudích ve Španělsku se znovu v plné parádě ukázala.
Motm jezdoznačně Don! Alba a hlavně Roberto super, je až k nevíře o co je Roberto lepší jak Semedo. Doufám, že naše obrana si tu hrůzu vybrala na hodně dloho do předu

bruno1

-3
2018-01-28 22:51:04

Ano? O co je lepsi? V utoku ano, ale v obrane slabota. Par krat tam horel aj ked bol cerstvy hrac

LaBrie

15
2018-01-28 23:19:31

Mne Semedo pripada ako keby si neveril, to iste aj Digne. Ked nastupil Alba aj Roberto, hned bolo vidiet zmenu, rychle nabehy a hlavne snaha ist dopredu.

bruno1

0
2018-01-28 23:21:27

A hned prva akcia Roberta skoncila nebezpecnou stratou...

Gajdy38

34
2018-01-28 22:47:23

Pozítivum dnešného zápasu je zistenie, že Coutinho a Iniesta nemôžu hrať naraz. A ešte keď sa k ním pridá Paulinho tak ako dnes tak vôbec nemáme defenzívne stabilný stred poľa. O to viac teší dnešná výhra.

freerider22

9
2018-01-28 23:15:15

len ci si to Ernesto vsimol .. verim, ze hej

jokerito

1
2018-01-29 08:05:52

JA si myslim ze naraz hrat mozu, ale bolo asi trochu unahlane ho dat uz do zakladu. Miestami mi prislo ze nevedia co maju hrat pri sebe, este nie su uplne zohrati...

dodo11

5
2018-01-28 22:47:30

Teraz treba objektívne priznať, že k víťazstvu nám výrazne dopomohli rozhodnutia rozhodcov...

bruno1

12
2018-01-28 22:51:34

Hlavne tym ze netrestali fauly supera kartami

Neyo11JR

top komentár
43
2018-01-28 22:47:41

Dnes odpisal Coutinha Valverde a to tým že ho postavil na pravu stranu. Ak od Coua chceme očakávať strely spoza 16ky tak je nutne ho dať na LW pretože prave odtial si posuva loptu a striela. Je to nieco ako Robben ani on keby hral na lavo nezrobil by so svojou lavackou nic. Nevravim že hral Cou zle ale nie to čo by mal hrať. Takže pokial bude Dembele zranený mali by sme hrat zlava Cou Sua Messi.

Ardit

13
2018-01-28 23:11:47

Uplny suhlas.
Plus krajni beci nevedeli kedy ist dopredu .

LaBrie

11
2018-01-28 23:21:21

...az ked nastupil Alba a Roberto...

Badiman

21
2018-01-28 22:47:58

Nech mi fanúškovia Barcy odpustia, ale dnes nám veľmi pomohli rozhodcovia, ja vravím konečne, aj keď by som chcel vyhrávať férovo, ale pri tých špinavostiach ktoré nám už rozhodcovia túto sezónu urobili, aspoň malé zadosučinenie. Jednak Messiho gólový priamy kop nemal byť (Alcacer offside), a Umtiti evidentná ruka, a penalta pre Alavés. Vďaka bohu ale za to ze to takto dopadlo.
A druhá vec, dnes sme sa trápili, ale bojovali sme... len ma trochu škrie že všetky lopty pred bránu musia vždy smerovať k Messimu... príklad Alba únik na kraji šestnástky, spätná prihrávka pred bránu Messimu ktorý je obsadený dvoma hráčmi alebo na zadnej stojí S.Roberto úplne sám čakajúci na doklepnutie do prázdnej. Ja chápem že je tam tá súhra Alba - Messi, resp. Messi je skoro vždy istota, ale v tomto by som viac privítal kebyže hráme viac tímovo a radšej prihrajme lepšie postaveného hráča ako Leovi ktorého bráni polka súperovho tímu.... ale vďaka za 3 body... hor sa na Valenciu!

jokerito

3
2018-01-29 08:09:18

PReco kazdy spomina iba Umtitiho napalenu ruku? A co penalta ktoru sme mali piskat my? NA neodpiskane penalty bolo 1:1 ! Co sa tyka toho priamaku, ok offside tam bol ale popravde ja som si to vobec nevsimol , bolo to dost neprehladne, keby o to menzacal ten komemtator hovorit tak si to ani nevsimnem. Vobec sa necudujem rozhodcom ze to v tom momente volnym okom nevideli. Bolo to minimalni offside ktory ano bol ale bezne sa neodmava a naopak bezne sa odmava podobny ktory nebol.

bruno1

top komentár
76
2018-01-28 22:49:44

Na madridskych strankach uz placuuuu. Opat pamat madridiotov ktora nesiaha ani do ich vcerajsieho zapasu s Valenciou. Ako si potom mozu pamatat tie ich hlinene trofeje zo stredoveku?

SamSon

13
2018-01-28 23:02:26

zasa si to totalne zabil :D :D

okbor

14
2018-01-28 23:10:08

A tento si pripravoval Marcela na večernú pozápasovú párty? https://www.facebook.com/...

bruno1

9
2018-01-28 23:25:54

:D :D :D The best ...

Pravda

-23
2018-01-29 00:06:23

ze hlinene trofeje :D pred par mesiacmi sme naposledny vyhrali jednu a minuly rok kolko dalsich ...nejak zabudas ze Barcelona dlhsie nic nevyhrala :D hlinene mate tak mozno vy z LM ..to uz bude doba .. :D

bruno1

24
2018-01-29 00:15:00

Potkany sa uz zbiehaju :D

galibier

3
2018-01-29 09:03:00

vyhrajte treble a potom sa rozpravajme o trofejach..ale pojem treble je v Madride neznamy pojem,ze? :-D

Deacon_Frost

1
2018-01-29 12:41:16

vzdy zarataju ked sa modlia k Francovi a Perezovi....

MSD2018

14
2018-01-28 22:51:36

Dneska bylo vidět, že chybí s.busquets a jordi...

Jinak coutinho a iniesta nemohou spolu hrát zaklad.

bruno1

13
2018-01-28 22:53:25

Oni dvaja mozu. Coutinho si hrozne zavadzal s Messim

Samm33

16
2018-01-28 22:56:50

S Messim to nemá nič spoločné. Andrés operoval na Coutinhovej pozícii, a Phil nepodal zlý výkon, ale rozhodne to nebol super výkon, jeho miesto je buď LW alebo LCM, Messi sa dnes strácal či tam bol Phil alebo Paco a to je jedno kto vlastne, takmer celé mužstvo dnes hralo zle :)

sid1

5
2018-01-28 23:00:53

Ma, dost si tam zavadzali aj ked podla mna to bolo aj tym, ze kridelna hra prvy polcas neexistovala

bruno1

6
2018-01-28 23:04:47

Presne. Cou sa stahoval do stredu kde zavadzal Messimu a ten si chodil po lopty az k Piquemu

Lapi

8
2018-01-28 23:02:37

Budem oponovať.Nie celé mužstvo. Iniesta hral dnes výborne a Rakitič tiež celkom dobre. ;)

okbor

11
2018-01-28 23:01:05

Nedá sa inak ako súhlasiť. Zavadzali si, ale to aj preto, že celá úvodná zostava bola vyskladaná dosť zvláštne a Messimu nesadla.

FanatikFCB

22
2018-01-28 22:53:24

Jeeeeežiš teraz počúvať plač fanúšikov tímu na štvrtom mieste....

Azulgranas

8
2018-01-28 22:53:31

Zápas slabší, výkony našich hráčov nie príliš oslnivé, rozhodca chyby na oboch stranách, Semedo a Digne najslabší, inak spokojnosť s Messiho priamym kopom a tromi bodmi.

MSD2018

20
2018-01-28 22:55:28

Semedo musí zlepšit útočení, jinak nehrál až tak strašně

bruno1

17
2018-01-28 22:58:37

Presne tak. V obrane hral bezchybne. A je to obranca tak co ma dat hattrick? Keby tak ako on hral dnes aj Umtiti tak sme tych betonarov dnes nemuseli dohanat

Jhonys

10
2018-01-28 23:05:01

hattrick ne, ale víc se zapojovat do útočení, nabíhaní si za obranu - když přišel Sergi, tak ten přínos do útoku byl okamžitě vidět.

MSD2018

7
2018-01-29 00:26:57

Přijde mi, že si moc ještě nevěří semedo v 1vs 1.. v benefice byl skvělý v driblingu na obránce

Jorgos

18
2018-01-28 22:57:56

Dneska jsem se bohužel utvrdil v tom, že L. Digne nemá na základ. Ne kvuli technice, ale kvuli jeho fotbalovému myšlení. Už v minulých zápasech jsem si všímal toho, že si s ním hráči herně moc nerozumí. Nechci ho ale shazovat, jako náhradník za Albu určitě super.

Jhonys

7
2018-01-28 23:06:19

no jeho pohyb byl dneska fakt strašný.. ale nemyslím si, že nemá na Barcu. Zahrál už mnohokrát opravdu dobře, jen má teď patrně slabší období.

Marosv

12
2018-01-28 23:05:48

Mysli, ze Digne ani ako nahradnik, presne tak nevie čitať hru, Coutinho chudačisko uplne sa stratil, nemože hrať napravo, bol jeden detail zaber na Umtitiho mal som dojem ako by vypil odvar z makovic a ostatni si dali zrejme tiež.
Semedo ano netušil aky je den, no a leo - samozrejme vdaka za bojovnost, nasadenie a samozrejme gól, no utápal sa v klučkách. Rovnako nerozumiek kto Paulinha uči, že s loptou treba utekať k bočnej lajne/ kde ju vačšiniou strati/ namiesto toho aby sa otocil do poľa teda otvorenej plochy plochy. Dnes som mal pocit, ze chlapi si mysleli, že sa Alaves porazi sam / za tych 90 minut som zostarol o 5 rokov /

singo1

13
2018-01-28 23:09:29

Tak taklo volako sa citia po zapasoch realu fanusikovia .:))))

04kajka04

2
2018-01-29 07:17:24

ale nieeeee...tri body su doma a lopta je gulata - na chvilu sa nam stastie smialo do tvare - ved tolko sanci s skrumazi pred branou moze zasavit iba nazlostena stastena :-))))

Lapi

26
2018-01-28 23:09:56

Obrovská škoda že Don Andres už nemá 20!!! Na tú jeho vysokú školu futbalu by som sa vedel pozerať večne.

04kajka04

3
2018-01-29 07:18:21

keby sa to da, dam ti 100 plusov, pises mi z duse

MAESTROOO

15
2018-01-28 23:12:30

Dnešný zápas ukázal veľmi veľa :
1) Oranžová je zároveň zelená :
Myslím si že sa nám nemohlo nič lepšie stať. Už sme si príliľ uleteli na vlne eufórie myslím že takáto drobná fakca nám len prospeje
2) Typológia hráča je kľúčová :
Týmto bodom narážam hlavne na Digneho, Semeda a Coutinha. Porovnávať prínos a kvalitu Jordiho s Dignem asi nemá zmysel ale pozrime sa na druhú stranu kde 80% z vás preferuje Semeda. Semedo je rýchlejší ako Sergi, Silnejší ako Sergi a možno aj technickejší, ale do nášho systému pasuje oveľa lepšie práve Sergi Roberto ktorý si myslím že si u Valverdeho vybojovoal stabilné miesto a podľa mňa právom. Ku Coutinhovi asi len toľko že ma neskutočné kvality ale na pravo je jeho potenciál polovičný. Jeho najvačšia zbraň je zaseknutie do stredu ihriska čo na pravo robiť nemôže, Pravé krídlo proste NIE !!!

bruno1

3
2018-01-28 23:25:02

S Dignem suhlasim. Ale Semedo? V com je rozdiel medzi minulou sezonou kde nas porazal alaves, betis a dalsi s touto? Predsa v obrane, dostavame malo golov. Roberto je dobry dopredu, ale ked cez jeho stanu dostaneme kazdy druhy zapas gol stoji to za to? Nehovorim ze je to pripad dneska, lebo Alaves vobec neutocil

Lapi

7
2018-01-29 00:34:22

Dostali sme v 21 zápasoch 10 gólov (v lige), podľa teba boli všetky robertove, či ako mám chápať to každý druhý zápas cez neho gól??? Momentálne je roberto ďaleko pred semedom čo sa týka RB, aj keď tiež byť som ho radšej videl v zálohe, tam je ale bohužiaľ pre neho plnka.

bruno1

0
2018-01-29 08:58:22

Minuly rok bolo vela golov z jeho strany

myzuFCB

8
2018-01-28 23:28:11

Dnes okrem toho, že to bol ťažký zápas, tak výkon bol iba priemerný. Obrana tam dva krát fatálne prepadla čo sa skrátka nesmie stávať. Nebyť veľkých chýb rozhodcov mohol tento zápas pre nás dopadnúť aj horšie, čo sa našťastie nestalo. Niekedy som mal pocit, že zbytočne smerom dopredu tú finálnu fázu prekombinovali a chcelo by to jednoduchšie riešenie.Proti Chelsea však s takýmto výkonom len ťažko uspejeme.

Lolzer

2
2018-01-28 23:51:48

keby hrali od takej 35. minúty len 10ti tak by si videl ten rozdiel :D taktiež Valverde dnes experimentoval, Coutinha na pravo kde nehráva, Albu/Busquetsa/Roberta nedal do základu... proste skúšal :D

myzuFCB

1
2018-01-29 07:43:49

To je pravda ;-) Kľudne mohli hrať 10...:-) Ešte, že nás ten experiment nestál body, ale zase aspoň zistil, že Coutinho na pravo asi hrávať nebude môcť :-)

el_dominiko

9
2018-01-28 23:30:30

Tréner musí nájsť Coutinhovi to správne miesto, lebo na pravo si zavadzal s Messim a vľavo je zase Iniesta. Obávam sa v zápase bude môcť hrať len z nich dvoch.

loptajegulata

15
2018-01-28 23:45:20

buď tam kde iniesta alebo pred ním na neymarovej pozícií

Lolzer

2
2018-01-28 23:54:54

len zas hrávať 4-3-3 je vabank :D obzlášť voči silnejším tímom nebudeme mať držanie lopty na to... 4-4-2 je ideál, s tým že Iniestu nechať hrať prvý polčas a Coutinha na tom istom poste posledných 35-40 minút ;) Taktiež Busquets dnes v tom strede neskutočne chýbal, Alba taktiež, Semeda by som neodpisoval, je to dobrý obranca :)

Lolzer

8
2018-01-28 23:57:29

Taktiež Paulinho nie vždy zapadne do základu... toho by som striedal za Rakitiča... proste bude sa rotovať :D

MSD2018

11
2018-01-29 00:35:01

Co máte proti Semedovi furt, jediný co mu chybí je, že si moc nevěří 1 vs 1 jako za doby co byl v benefice, tam dribloval celkem dobře na obránce.

Jediný co mu chybí je, ze neumí tak dobře útočit, jinak je vzadu lepší o třídu než Roberto.

Chcete to jenom zlepšit útočení a bude to TOP OBRÁNCE lepší i nez Alves

Lapi

3
2018-01-29 08:13:05

Potenciál a predpoklady tam určite sú, ale momentálne hrá strašne ustráchane. 99% jeho prihrávok a akcií smeruje naspäť dozadu na stopérov. Vôbec si neverí smerom dopredu. Včera keď si si všimol mu dokonca Messi počas zápasu ukazoval aby šiel viac do krídla smerom dopredu. Veľakrát tam nemusí ani dostať loptu, ale tým že tam bude nabiehat stiahne jedného hráča, roztiahne ihrisku a uvoľní priestor pre kombinácie v strede. Momentálne mu to chýba. Dúfam že sa to hraním zlepší.

tunno

3
2018-01-29 00:45:28

Individuálne chyby plynuli z toho že nám nesadla zostava. S klasikou 4-4-2 ako hrávame už dlhšie by to šlo úplne inak. Budem veľmi zvedavý kde budeme nasadzovať Coutinha pretože nemám pocit že by sme mali preňho post.

Andy89

3
2018-01-29 11:08:26

Hrali sme aj teraz rozostavenie 4-4-2 len s inými hráčmi a hlavne Coutinho nemůže hrať napravo. Kludne možu hrať s Iniestom spolu, ale v rozostavení 4-3-3, takže si nemyslím že by pre Coutsa nebol post (LW alebo LCM/AM) ;)

-------------Suarez--------------
--Coutinho-------------Messi-----
-------Iniesta----Rakitič--------
-----------Busquets--------------
-Alba---Umtiti---Pique---Roberto-
-----------Ter Stegen------------

Andy89

4
2018-01-29 11:38:05

pričom rozostavenie pri bránení sa može meniť na 4-4-2 ..a takisto to može byť počas zápasu 4-2-3-1, s tým že Coutinho s Iniestom si kludne možu meniť miesta

-------------Suarez--------------
-Coutinho----Iniesta-----Messi---
------Busquets----Rakitič--------
-Alba---Umtiti---Pique---Roberto-
-----------Ter Stegen------------

Fazy

2
2018-01-29 06:48:56

Ja som včera čítal príspevky niektorých fanúšikova tie typy na výsledok ako 7:0 a podobne sa mi zdali ako sranda. Hneď som reagoval, že taký zápas vôbec nebude ľahký a len aby sme si na tomto súperovi nenabili pysky...a veľa nechýbalo. Súper, ktorý hrá o záchranu hrá vždy zo zhustenej obrany a na rýchle protiútoky a tak to bolo aj včera. Môžeme ďakovať Bohu a rozhodcovi za víťazstvo, lebo priznajme si, že ruka Umtitiho bola čistá penalta a tú nám rozhodca tesne pred koncom odpustil. Chvála Bohu za tri body.

Ortiz

6
2018-01-29 06:52:04

Coutinha nemuze zabijet na pravym kridle

04kajka04

4
2018-01-29 07:21:23

bol to zapas s teoreticky lahkym superom = cas vyskusat kombinacie...budme radi za 3 body a Valverde si uz poradi co s tym co videl :-)))

Hviezda

4
2018-01-29 07:35:19

Vykon slaby, ale teda najma co sa tyka krajnych obrancov, resp, najma Digneho. Hra Barcelony je závislá na držaní šírky práve krajných hráov, lebo potom je to hádzaná s troma pivotmi (Messi, Coutinho, Iniesta) Osobne nevidim problem hrat Inistu a countinha spolu, prave naopak avsak obaja na lavej strane + namiesto Paulinha, Busquets, predsalen chyba taky dirigent :) Zavislost na Mssim zbytocne rastie. Vsetci mu posuvaju lopty az to je neuveritelne predvidave :) Hlavne su 3 body :)

Jestper9

3
2018-01-29 07:46:39

Co cakat od semeda? Presne ako bolo povedené. Nehrava pravidelne a neveri si. V uvode zápas Realom dal najlepsie z tam no aj tak v dalších zápasech sa striedal s Robertom.a mám pocit, že čím dalej tým horsie hra. Pritom mohol byt top. Má na to vsetko. Len sebavedomie moc nie

emiliano

8
2018-01-29 08:05:34

Správny postreh je -profesorský 1. polčas. Všetko cez stred, neustále pokusy tade prejsť naražačkami, hoci tam bolo strašne husto, žiadna krídelná hra, žiadna strela z diaľky. Podcenenie súpera - všetci, aj obrancovia, chceli útočiť, 2x išiel súper do brejku 2 na 1, stalo sa to aj s Espaňolom. Naše rohy sú nebezpečné akurát pre nás, lebo všetko je pred bránou súpera (až na jedného) a po odrazenej lopte je protiútok a prečíslenie.Kedy sme dali gól z rohu? Treba sa vrátiť k ich rozohrávaniu nakrátko. Prišlo aj sebčenie - Digne strieľa, hoci má voľného Suaréze, Suarez strieľa, hoci mu stojí voľný Paco. Pomohol rozhodca, ten mal vylúčiť síce toho čierného, ale mal proti nám spískať penaltu a Leo nemal kopať priamy kop.Čistá remíza, treba zanechať suverenitu a poctivo hrať, lebo nič nie je ešte vyhraté. Semedo nehrá a preto stratil na istote dopredu, Digne nevie kedy nabehnúť, Pique chce dávať góly. Dobrý zápas na návrat k poctivosti.

Panterov

1
2018-01-29 08:28:06

Messi dal 343 gol cim dorovnal Pepu Bicana ! Ak vravim spravne.

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.