Charitatívnu kampaň spoločnosti Mastercard môžeme označiť za krok vedľa, pretože verejnosť ju prijala úplne inak ako si Mastercard predstavovala. Až ju napokon po tlaku verejnosti zrušila.
Za každý strelený gól mala Mastercard darovať 10 000 porcií jedla do oblastí Latinskej Ameriky. Viac sa dočítate TU. Po tlaku verejnosti nebude z tejto dobročinnej akcie nič. Problémom bolo podľa mnohých to, že Mastercard sa na seba práve pred Majstrovstvami sveta snažila pritiahnuť pozornosť - konkurenčná VISA je totiž oficiálnych sponzorom FIFA.
Mastercard prv celý víkend kampaň bránila, až napokon v pondelok tlaku podľahla a celý projekt zrušila.
"Nechceme, aby fanúšikovia, hráči či tréneri alebo hocikto prestal vnímať hlavný problém a to je hlad. Našou snahou bolo získať viac pomoci pre túto vec. Vzhľadom na spätnú väzbu sme sa rozhodli, že kampaň 10 000 porcií jedla za každý gól Messiho a Neymara pozmeníme a v roku 2018 rozdáme 1 000 000 porcií jedla. Je to prídavok k 400 000 porciám, ktoré boli v tomto roku už rozdané."
zdroj: foxsports.com
foto: foxsports.com
Radovan
top komentárKed si robia reklamu dobrocinnou vecou tak vobec nevidim problem ale “verejnosti” uz prekaza pomaly vsetko...kopa bezvyznamnych reklam vsak v telke stale bezi
Pader
presne tak mne to prišlo v pohode
Teo07
Nejde o dobročinné účely, ani o deti, ani o jedlo. Ide zásadne a len o biznis. Teda o peniaze.
uzman
Ani jde o zviditelnění ale o biznis moc nejde. Dokážeš si predstavit kolik musi zaplatit za to jidlo?
Teo07
Presne prepočítaný marketingový náklad s cieľom optimalizácie výnosov.
David97
Nechať zomierať ľudí hladom kvôli tomu, že je to konkurencia? Stále ma prekvapujú títo tupí ľudia.
singo1
Ronaldo tolko trucoval az to zrusili :) :) :)