Po prvom kole Liga Santander priebežné poradie vedie Real Madrid pred Sevillou a treťou Barcelonou. Prevaha Realu Madrid môže narásť, pretože Los Blancos majú k dobru dohrávku proti Valencii. Denník Mundo Deportivo však tvrdí, že na aktuálny stav v tabuľke La Ligy mali výrazný vplyv chyby rozhodcov - samozrejme v prospech kráľovského klubu.

Denník Mundo Deportivo analyzoval chyby rozhodcov v La Lige v tejto sezóne a dospel k záveru, že z chýb najviac ťažil Real Madrid. Podľa katalánskeho periodika, Real Madrid len vďaka chybám hlavných arbitrov získal až 8 bodov! V zápase proti Celte Vigo Real vyhral 2:1 a gól Moratu padol po jasnom ofsajde. V 4. kole bol evidentne poškodený Espanyol, ktorý nakoniec prehral 0:2. Po pol hodine hry mal byť Sergio Ramos vylúčený, keďže mal dostať druhú žltú kartu. Kapitán Realu v pokutovom území fauloval Hernana Pereza, ale rozhodca nepískal. Podobne tomu bolo po zákroku Pepeho na Lea Baptistaa. Okrem toho, Dani Carvajal hral vo vlastnej šestnástke rukou.

TIP | Tebas: Nikdy som sa Barcelone nevyhýbal


V 15. kole následne Real Madrid pred domácim obecenstvom privítal Deportivo a takisto vyhral vďaka rozhodcovi. V nadstavenom čase Sergio Ramos zaznamenal víťazný gól, no faktom zostáva, že v tom čase už na trávniku nemal čo robiť. 5 minút predtým totiž brutálnym spôsobom fauloval protihráča, za čo videl len žltú kartu. Podobne tomu bolo aj v zápase proti Malage, ktorý Real vyhral 2:1, no Sergio Ramos jeden z gólov strieľal z postavenia mimo hru.

Barca na druhej strane má s rozhodcami takmer len problémy. Tri chyby arbitrov ovplyvnili aj konečný rezultát. Pri prehre s Celtou Vigo 3:4 hlavný arbiter neodpísal jasný pokutový kop na Neymara. V zápase Barcelony s Malagou 0:0 zas rozhodca neuznal gól Piquého, ktorý ale platiť mal. Ešte viac škody rozhodcovia narobili v zápase Barcelony proti Villarrealu 1:1, keď Barcelone neodpískali dvojicu učebnicových pokutových kopov.

Raz však Barca z chyby rozhodcu profitovala, pretože v zápase proti Realu Sociedad, Juanmi vsietil regulárny gól, ktorý nebol uznaný. Vďaka tomu Barca získala bod na veľmi ťažkom štadióne. Summa summarum - ak by rozhodcovia nepískali tak ako v súčasnosti bohužiaľ pískajú, Barca by v tabuľke La Ligy mala o 4 body viac, teda dovedna 45, zas Real o 8 bodov menej, teda 35. A to je obrovský rozdiel.

zdroj: mundodeportivo.es
foto: sport.es

sid1

top komentár
57
2017-01-25 09:50:04

OMG to je zase clanok, je fakt, ze tento rok zrovna nemame stastie na vykon rozhodcov a niektore dobre zname firmy si nas poddali ale skor by to chcelo sa zamysliet nad hrou co obcas produkujeme, to ze nevyhrame je 90% dosledok hry a nie rozhodcu

plcd

29
2017-01-25 09:57:57

Toto sú bežné Lukášove články,zvykni si,ale tie výkony rozhodcov nie sú plakanie ako sa tu niektorí vyjadrujú,ale dokázateľné fakty.

123456

11
2017-01-26 00:04:51

Real v Copa del Rey vonku . Prvý pohár je preč. Ide to podľa plánu . Teraz je na rade liga

LRDK

11
2017-01-25 11:04:25

neviem, za čo ťa mínuskujú... presne si to trafil.

Daavid

17
2017-01-25 11:47:58

Lenže liga sa vyhráva presne V tých zápasoch, keď nieje dobrý výkon a treba,,uhaluziť" jeden gól na 3 body

emiliano

1
2017-01-25 14:39:02

Chybu vidím v našej hre - prehra s Alavesom a s Celtou Vigo, remíza v EC, keď sme dostali gól na konci, to je 8 bodov preč.

mikimi122

19
2017-01-25 09:53:38

Real vvedie v tabuľke vďaka rozhodcom a Barca stráca body kvôli rozhodcom.

Zidane7

-27
2017-01-25 09:58:50

Som fanúšik Realu, ale taketo primitívne články su ozaj detinske a trápne ale co čakať od lucasa, este že nasa Realska stranka sa nezaoberá kokotinami ako ty. Mas slabosť na real ako vidím.

arogantaldo

20
2017-01-25 10:18:43

myslím že by sme sa ti mali zložit na poriadny mašinu a paušál aby si mohol sledovat každý zápas uplakaných masiarov z realu , dostal by si sa trochu do obrazu, Zinedine

klakson

26
2017-01-25 10:52:09

Vidno že aj ty máš slabosť pre Barcu keď chodíš na jej fanstránky a vyčkávaš na článok ktorý nekalo pojednáva o pussynkách aby si ich mohol poobhajovať. Zamysli sa, keď sa ti nepáči čo sa tu píše (je to mimochodom len preložené zo známeho španielskeho média) tak sa sem netrep a zalez tam odkiaľ si vyliezol.

Alirael

26
2017-01-25 11:11:52

Preco to hadzete na redaktora? On prelozil clanok Munda... nevytiahol si to z paty

Zorrrro

14
2017-01-25 14:21:27

Ocuvajte ma vy hovnozeri biely vam stale neni divne ze ste u konkurencie? Za1. Mozme si tu pisat co chceme kedy chceme. Za2. Tebe vobec nevadi ze tento clanok je len prelozeny zo Spanielska? Kieho otca sa obuvas do prekladatela ktory to nepisal?. Za3. Co keby si sa aj vyjadril k tomu co tam je napisane? Ze su tam pisane hole fakty to vam vobec nevadi? K TOMU NIECO NAPISTE. Dovtedy nema zmysel s vami vobec komunikovat.

123456

8
2017-01-25 22:42:33

Zidane7 - Je to nádherný článok a ten nadpis nemá chybu.
Ale za to ty si obr ko..t

123456

8
2017-01-25 22:53:35

Zidane7 - Ty si fanúšik teplého Realu ? A prečo si tu ?????

Jáááááááj ty máš iba 4 roky.

123456

6
2017-01-26 00:08:44

Zidane7 - nevieš ako dopadol váš zápas Copa del Rey ???
Zase a znovu och bože čo je to len za klub. Biele hovien.a. Ja vás normálne začnem mať rád. Robíte samú radosť.

juve

-8
2017-01-25 10:02:06

To je už fakt úbohé čo sa tu furt riéši ...trošku sa uvedomte ......

123456

5
2017-01-25 22:49:01

juve - jedna rada . Choď preč a nemusíš nič riešiť .Je to fér ,nie ? Alebo si choď pohľadať nejakú zábavu. Je to slušné nie? Poviem ti tajomstvo . Nevieš sa zmieriť že Barca je naozaj veľký klub . Prečo robíš svojmu klubu hanbu ? Ahá ? oni vedia že si debil. Tak potom je to o.k.

123456

4
2017-01-26 00:01:44

Len taká otázočka , ako dopadol Real v Copa del Rey ? Ha ha

Tom10

-28
2017-01-25 10:04:06

ešte by som doplnil, že nebyt rozhodcu, clasico prehrame. takže po prepočitani, real 37, barca 43

Radovan

8
2017-01-25 10:58:03

To sa absolutne neda povedat, v clasicu bolo take mnozstvo chyb ze to ovplyvnovalo zapas od sameho zaciatku...fakt si netrufam povedat ako by ten zapas dopadol keby piskali dobre

juve

-26
2017-01-25 10:05:07

Lucas troška sa zamisli lebo sa sa len strapnniš

123456

2
2017-01-26 00:49:00

Biely chlapci - prajem vám peknú noc. Copa je Copa.

Negan

-23
2017-01-25 10:06:24

LOL:DDD Mundo a Sport vždy vedia prekvapiť plačom a madridskými "kauzami" :D

Zidane7

-19
2017-01-25 10:06:54

Ježiš, vy ste retardi, pochopte barca nemoze.kazdy rok vyhravat trofeje a zapasy. Sú tu aj lepší, napriklad co nekydas na Sevillu?? Tí su pred vami, furt real.viscej sa zaoberate tu o reale ako o Barce pubertaci

123456

6
2017-01-25 22:58:18

Zidane7 - nech vyhrá ten najlepší . A to je BARCA. A ináč vyhrať môže hocikto iba teplý Real nie. A vieš prečo ? Lebo ty a spol. tomu iba pridávate. Ale na tvoje 4 roky to nemôžeš chápať . Tvoj foter si mal dať radšej gumu ako teba stvoriť

Mates19

10
2017-01-25 10:07:17

Mňa by potom zaujimalo čo môžu hovoriť slabšie mužstvá kedže silnejším sa vždy píska inak...je pravda že v niektorých zápasoch nás poškodili ale vždy si zodpovedáme za svoj výkon sami konečne bol zápas proti Eibaru v ktorom sme boli efektívny inak je to dosť žalostné túto sezónu treba prv hladieť na svoje výkony a nie tu všetko hádzať na rozhodcov keby vyhrávame všetky matche tak tu žiadna polemika neni

juve

-21
2017-01-25 10:11:27

To je smutne na tom že vy ked prehráte tak proste kvoli rozhocom ..lucas si ako SAKIRA...

Zidane7

-22
2017-01-25 10:11:35

Po dlhej dobe je Real prvy a idete to hádzať na rozhodcov :) keby bola Barca prva, tak taketo.články nesu. Trošku ucty a rešpektu, ake to vam asi nic nehovorí.co :) lucas si obycajna nula ktora nic nedokazala v zivote tak tu nehraj machra.

anko1963

9
2017-01-25 12:37:56

Zaujímalo by ma, čo si dosahol v živote Ty, ked si dovolíš urážať niekoho, koho vôbec nepoznáš. Vlasťne prepáč, na to že máš len 4 rôčky, si muž a vieš už písať tak klobúk dole.

LRDK

10
2017-01-25 13:54:47

Kámo daj si ten Prozac/Valium a dýchaj. Článok je bulvár ale osobné invektíva si láskavo odpusť. Je to prebrané z Munda, tak neviem čo sa tu do neho púšťate.

arogantaldo

20
2017-01-25 10:14:11

vyhráva aj vdaka rozhodcom, musíme uznat kvality realu na jednej strane, no na druhej vždy ked realu priháralo arbitri pomohli cez ofsajdy , penalty, či nepochopitelne dlhým nadstavením , ba dokonca aj nad rámec nadstavenia. toto sa istý čas stávalo v Premier League , kde protekčnými klubmi boli ManU a Chelsea

Zidane7

-26
2017-01-25 10:18:01

A vam nepomahali?? Nejeb ma aj.rozhodcovia.su ludia a.nemaju laserove.oči, ale.vy ste uboziaci vy si nepriznate ni nič, lebo ste ubohy fanusici detsk

arogantaldo

28
2017-01-25 10:21:08

konkrétne mne pomáhali dvaja rozhodcovia ked som prerábal strechu. máš pravdu

123456

4
2017-01-26 13:32:12

Zidane7 - Lebo ty si uznáš. Si totálny fanatik.Chodíš sem provokuješ a nevieš čo píšeš. Ja ti tvoj Real neberiem. Choď na svoju stránku a nájdeš porozumenie. Tu budeš iba za blbca.

juve

-28
2017-01-25 10:15:15

Tato stranka bi sa mala premenovat na barcarealfan ...potom bi to bolo pohode...

KinderCule

26
2017-01-25 10:33:11

Jedine za gramatiku. ☺

123456

5
2017-01-26 01:03:48

Tak to nebude nikdy v pohode. Nedokážem si to predstaviť . Nemožné.
Viem si ale predstaviť že tu bude iba Barcafans. Stačí si to prečítať čo je hore napísané. A keď máš aspoň dve bunky tak to zvážiš.

juve

-24
2017-01-25 10:17:42

Viem že dostanem zase ban ale čo už...

BarcaFan4502

11
2017-01-25 10:21:24

keby v spanielsku boli normalni rozhodcovia tak barca by mozno viedla ligu, sice tievykony neboli idealne , avsak real castokrat hovno hra a ma body a navyse rozhodcovia im nespocetne mnozstvo krat pomohli a nam len skodia tie svine rozhodcovske vysrane

cuchra

25
2017-01-25 10:24:41

Nechapem co utocita na Lukasa. Ten clanok zverejnil Mundo Deportivo. Bol prelozeny a prevzany. Nic ine.

juve

-19
2017-01-25 10:24:53

Elclasico...keby rozhodca piskol faul na lucasa od masch...tretej minúte ..tak by ste prehrali....ano viem že boli aj ruky ...na obi dvoch stranách ...ale zápas by bol uplne iní ...takže lucas neplakaj..

Radovan

15
2017-01-25 11:02:21

Realu tu akciu zalozil rozhodca tym ze chybne odpiskal busquetsov (ne)faul, takze k mascheranovmu faulu ani nemuselo dojst keby rozhodcovia neboli tragedi..vlastne za 30sekund posudil zle 2 tieto situacie..tak ani neskusaj tvrdit ze barcu zachranil rozhodca od prehry lebo to je uplna hlupost :D

123456

5
2017-01-26 00:09:22

Copa del Rey

juve

-23
2017-01-25 10:26:13

Barcafan...tisy mimo....

klakson

23
2017-01-25 10:31:28

Kriste pane, keď niečo napíšeš tak po sebe aspoň prečítaj či si originál že negramotný?

123456

5
2017-01-26 01:06:31

juve - si na tom naozaj zle. (Veterinár)

bloto

17
2017-01-25 10:28:05

Nerozpravajme o Reale...koho to zaujima?! Sustredme sa na Barcu a hlavne na zajtrajsok..pretoze musime ist do semifinale.Zajtra chcem vidiet kvalitu a chtiic postupit. A nie riesit komu kto kde pomaha resp.nepomaha. Nezaujima ma to !!

123456

5
2017-01-26 01:08:55

Sám to sleduješ ,tie provokácie a keď sa tu nebude reagovať tak nás tu zožerú . Nepomáha ani deratizácia. Je to zamorené

arogantaldo

7
2017-01-25 10:30:24

článok by som poopravil , nejedná sa o chyby z ktorých Real profitoval. jedná sa o UMYSLY rozhodcov, z ktorých real profitoval

Zidane7

-26
2017-01-25 10:32:59

Stačí vam 3 miesto v tabulke. HALA MADRID

123456

6
2017-01-25 22:22:14

Zidane7 - To sa ukáže ešte nie je koniec . Potom si napíšeme. A to hala si nechaj na inú stránku alebo si to daj do análu.
Puta Madrid

123456

2
2017-01-26 00:10:49

Zidane7 - pošlem ti potom fotografiu Copa del Rey

MilujemBarcu

19
2017-01-25 10:34:01

Pozerajme sa na seba, ak by sme nestratili body doma s Alavesom, nedostali od Ramosa gol v 90 minute a nepokaslali to na Celte tak sme prvý...taketo clanky a ciste vyplakavania su na smiech

Jestper9

-5
2017-01-25 10:46:44

úplná pravda. Keby hráme ako máme a aké sú naše možnosti, tak rozhodcovia nie sú podstatní.

plcd

9
2017-01-25 15:46:47

Si o tom presvedčený?Keď ja ako rozhodca,ťa nepustím na súperovu polku,tak kde budeš vyhrávať,gólom do vlastnej brány?Ako minule z ôsmich ofsajdov bolo nesprávne odpískaných päť a s toho jeden neuznaný gól.Aj o týchto faktoch je tento článok.Aj keď túto sezónu nehráme dobre vo veľa zápasoch,ale to nedáva nikomu právo na také pískanie.

Jestper9

-5
2017-01-25 21:23:08

Aj s Alavesom bolo tak? Mužstvo ako Barcelona s takými hráčmi, keby hrá ako má a aké sú jeho možnosti, tak by rozhodca musel pomáhať tak, že by po tom zápase nepískal ani na lúke na steble trávy... Netvrdím, že rozhodcovia nerobia chyby a robia ich dosť vela. Ale to bolo stále. No keď hráme dobre a ako sa patrí, tak vtedy si vsimni ani rozhodcovia nie sú problém a nemusíme sa dožiadavať a vyhovárať na penalty ofsajdy a podobne...

singo1

7
2017-01-25 10:42:24

Jebat cely real my sme BARCA

Jestper9

8
2017-01-25 10:45:18

Toto je to, čo mi tak vadí a pindám často na to. My sa tu zaoberáme stále len Messim a jeho oodivovaním a na druhej strane nenávistou voči Realu. Keby sa kus aj sledoval team ako celok, tak by každý videl, že tá hra je z aposledných niekolko rokov najhorsia. Pripomína mi to obdobie Tata Martina, kedy proste ten team nepôsobí ako celok. Videl som pár zapasov Realu a musím uznať, že formu a súhru majú lepšiu. Ak nie, tak je to zraneniami. My aj s plnou zostavou pôsobíme rozhárane a je to na jednotlivcoch. Z 80% a možno viac na Messim. Zaslúžene nie sme prvý. A mínuskujete kolko chcete. Neobjektivita...

fofo112

10
2017-01-25 11:55:46

tebe ten Messi leží v žalúdku ale že rozhoduje zápasy to ti zrejme nevadí,porozmýšlaj kolko bodov sme získali túto sezonu vdaka nemu ked si bez problémov prejde 3-4 hráčov a kde by sme inak boli v tabulke.

Zidane7

-6
2017-01-25 12:02:12

Este ze.mate.messiho,inak by ste.boli na 15 mieste,.a teraz.si presne napisal to, ze ze keby nemate.messiho, tak ste stratený.Narozdiel od.barcy nesme.závislý na jednom hráčovi , ale vyhrávame ako spolok, unas nehralo uz par zapasov BBC a ajtak.sme.vyhrali . Keby vy nemate MSN? Tak kde.by ste boli? Zamyslite sa co píšete . Keby vam messi neposiela tie krasne prihrávky a centre tak barca gol.nedá. snad.to.viete.aj sami. Vaša taktika - messi , neymar.vymyslite.niečo a dajte.gol to je celé

Jestper9

-6
2017-01-25 12:46:55

Keby nebolo Messiho, tak aj Barcelona hrá inak a hráči majú iné úlohy a káder keď si pozries, tak určite to nie je na 15. miesto :) Neymar napr. bez Messiho tiež inak hrá.

fofo112

9
2017-01-25 13:27:57

a čo bráni Neyovi aby hral snád nechceš povedať,že Messi to podla teba máme predať Messiho aby Neymar konečne niečo hral.

Jestper9

-9
2017-01-25 14:35:19

Kde som to napísal? Ze máme Messiho predať aby Neymar hral? Stále špekulácie a chytanie za slovíčka. je to fakt proste. Za Brazíliu ako hrá, alebo minulý rok ked bol Messi zranený ako hral? Proste je to možno v jeho hlave... ˇYe keď je na ihrisku jednotka a hrá prím v teame, tka hrá inak. Psychika v športe robí obrovsky veľa. A aj pri Messim hral dobre až výborne. Len tento rok mu kus nejde. Ale je iný hráč a viac bere na seba, ked on je ako ťahúň. To je logické

Jestper9

-7
2017-01-25 14:38:43

Sanchéz v Arsenale ako hrá? Cesc v Arsenale ako hral a u nás? A veľa iných prípadov. Ked je Messi na ihrisku, tka hra sa točí okolo neho a právom, lebo dokáže sám spraviť zápas. ked tam neni, tak sa to rozloží na viacero a Neymar vtedy viac sa môže ukázať. Ono možno sa o to aj snaží a preto to jeho sebčenie a často frustrácia. Toho sa kus bojím.

fofo112

10
2017-01-25 14:58:52

ja mu predsa neberiem ako hrá za brazíliu, mňa zaujíma čo odvádza pre nás,práve naopak už nech sa tým ťahúnom konečne stane ved je v najlepších rokoch nakoniec teraz som sledoval Jezusa,aj ked ho Pep dal len na posledných cca 5 min. ten má obrovský potenciál a to má len 19 rokov.

anko1963

10
2017-01-25 12:51:09

Je to lepšia taktika ako : Ronaldo, nič ne vymýšľaj, len stoj a doraz a to čím viac, aby za to bola aj ZL.

123456

6
2017-01-25 23:01:16

A čo bukvica penaldo nejako góly nejdú ,že ? Vedel som že aj na vás príde rada. A držím palce nech to bude čím dlhšie.

123456

6
2017-01-25 23:05:40

Real !!!! odkiaľ sa sem seriete ? Treba na vás deratizéra.
Čo sa deje ??? No poďme som tu, mám toho veľa pre vás.

Jestper9

-6
2017-01-25 12:42:18

Nechcem urážať. Asi si to už neprečítal, leby myslím, že čítať s porozumenim snad nemas problémy. Celkovo z mojich komentov to vypadá, že mi leží Messi v žalúdku. Ale to vôbec nie je pravda. Mne ležia v žalúdku ludia, čo pre nich Barcelona = Messi, alebo je Messi pre nich dokonca viac. Nedarí sa teamu, ale oni su aj tak nadšení, že on dá rekord tam a tam. Fanušik barcelony nemôže mať Messiho v žalúdku však by to bolo proti logike.

Jestper9

-6
2017-01-25 12:45:20

Ako píšeš a ja som to v komente aj povedal. Messi tento rok zariadil aaspon 80% úspechu, kedže team nejak nejde ako by mal a ako siel posledne 2 roky. Ja mám každého hráča rád. Niektorých menej iných viac čo je samozrejme a Messi nikdy nebol moj najoblúbenejší hráč, aj ked je suverénne najlepší a to asi aj historicky ( ťažko porovnávať doby a hráčov v nich) je mi luto, že to vypadá tak, že mám proti nemu niečo, ale ja mám len proti tomu detinskému fandeniu.

fofo112

13
2017-01-25 13:36:00

tak vidíš,Messi nie je tvoj oblúbený hráč na čo samozrejme máš nárok ja ti ho nevnucujem,pre mňa zase naopak, čakám na každý zápas FCB čo nám zase Leo predvedie a nie je toho málo. Jasne, že mám aj dalších oblúbených Sua, Pique,Masche, Alba, Raki.Samozrejme každý máme svoj uhol pohľadu.

fofo112

7
2017-01-25 13:22:46

načo vždy rypneš do Messiho a potom napíšeš,že 80% je na ňom,či sa ti to páči alebo nie ešte stále je Leo rozhodujúci hráč a nenahraditelný pre barcu. O to viac musím súhlasiť so Zidane 7 a jeho pravdivým komentom,ktorý ako fanda RM vie oceniť Messiho kvality nesúhlasím s ním,že by sme boli na 15 mieste,to prehnal.Ale našu taktiku vystihol parádne,dávno sme pre súperov čitatelný v tom sa momentálne nemôžeme RM rovnať.Preto je zmena na trénerskom poste nutná LE už nemá čo ponúknuť.

Zidane7

-5
2017-01-25 13:41:22

Som rád ,ze sa.našiel niekto kto súhlasí a povie pravdu.furt ta istá pesnička... messi, neymar, suarez, som.zvedavy co spravi lucho,.ked.ich.nebude mat online, eaz to pride lebo su vyťažený a stale su.v základe. Je to pekne ze messi robí futbal barcelony krajšim, ale taký klub ako je.barca nemôže sa spoliehat iba na Messiho. Chýba vám poriadny kapitán a srdciar , ktorý by barcu nakopli. Barca hrá pekný.futbal to musim uznať, krajsi ako Real , ale.ne vzdy sa to vyplatí.hrat na krásu.

fofo112

6
2017-01-25 13:56:23

Zidane,vieš ja nemám klapky na očiach,ja mám barcu napozeranú cez 30 rokov, pozriem si aj Bayern,MC, MU,Chelsu, Arsenal dokonca aj RM dobrý futbal sa dá pozerať stále ale srdcom vždy budem fanda FCB.Lucho už vyhorel nemá nám čo ponúknuť a myslím si, že Leo kedže chce trofeje tak si dal aj jednu podmienku,nemusím tu písať akú,to musí pochopiť každý súdny človek sám.

Jestper9

-6
2017-01-25 14:32:32

Ak sa nemylim v ankete o naj trenera dal hlas LE. Inak viem... može sa povedať, že z dovodu klubu, ale tak mohol dať aj trenera argentiny, či Guardiolu ako prveho a obhajil by si to . V FCB je problém nie trener, lebo vela krát dá najlepšie čo má a nejde to. Záloha potrebuje nakopnúť. Tvorivého a rýchleho záložníka. Môj názor.

123456

7
2017-01-25 23:10:58

Zidane7 - tvoje meno si treba zapamätať. Lebo ty naozaj nevieš čo píšeš. Ty potrebuješ ale veterinára .

Jestper9

-9
2017-01-25 14:20:04

Ja som sa zle vyjadril Nie je to najoblubenejší moj hráč. Oblúbený samozrejme je, ale napr. viac sympatií má taký Iniesta či Rakitič aj keď hlavne Raitič hrou nemože byt rovnatelny s Messim. A este raz. Nerýpem do Messiho aj ked dakedy to tak možno vypadá. je to skôr rypanie do toho šialenstva okolo neho čo som už vyššie pisal. Ze pre niektorých fans je viac ako klub.

Jestper9

-1
2017-01-25 14:25:42

Ja som napr. zbožňoval Ronaldinha a bolo mi ľúto keď šiel preč, ale zase veril som a dobre tak, že to bolo pre dobro klubu. Preto napr. vravím, že navyšovanie platov MSN do obrovských výšin sa mi nepáči, lebo to pre klub a do budúcna nie je rozumné. Ale ma hnevá, že mnoho fanúšikov, ako keby fandilo Barcelone len kvôli Messimu a zároveň ako sledujem, tak absolutne nemajú nejakú fanúšikovskú úroveň. večne riešia Real a Ronalda a kto je lepší...

Jestper9

-1
2017-01-25 14:28:09

Ja sa teším na každý zápas kvôli CELÉMU mužstvu a viem, že hráči ako Messi, Iniesta, Neymar, Suaréz dajú ešte dáku hodnotu naviac. Ale fakt z každej strany riešiť a počúvať stále dookola. Messi vs Ronaldo a podla tej statistiky a podla toho a ten povedal. Hladať chyby furt na Reale... Máme ich aj my dosť. Ale inak aj fanušikovi aRealu čo sú normálni, tak majú toho po krk. Je to detinské ako som už spomínal a pomaličky fakt trápne.

fofo112

7
2017-01-25 15:36:45

pozri mňa také zbytočnosti ako platy hráčov netrápia,dnes svetom vládne marketing, ak na ne majú tak nech im ich dajú,a nakoniec hráči si na ne zarobia sú aj reklamný produkt.

fofo112

5
2017-01-25 15:19:53

vieš,v kabíne sa to mení zo dňa na deň,ano LE dá aj to najsilnejšie čo má,ale to nemôže byť zo strany trénera všetko,tréner musí byť v prvom rade stratég,ktorý číta dianie na ihrisku,motivovať hráčov pred zápasom,každému naordinovať svoju úlohu na ihrisku,predsa nie je možné aby si Leo a už je mi to aj trapné hovoriť si chodil do hlbky pola pre lopty,potom sa pýtam načo tam máme záložníkov ktorých úlohou má byť posúvať lopty útočníkom a posielať ich do šancí.

Jestper9

-2
2017-01-25 21:28:05

To súhlasím plne a máš prvadu vo všetkomčo píšeš inak, len si ma s tym Messim kus nepochopil a možno aj mojou chybou vyznie, že mi leží v žalúdku :) A ten marketing áno. ja vždy tvrdím, že hráči si vo futbale tie prachy zaslúžia, lebo vďaka ním sú a radsej oni ako dáky člen vedenia. Len vidíš, že Barca nemá aj tak este také finančné zázemie ako Real + projekt nový a štadiion. Ale to je vysoká politika do ktorej nevidím a nejdem sa púšťať.

Jestper9

-2
2017-01-25 21:29:38

Co ma štve je to, že dva roky LE bol ok a teraz, žeby jeho chyba? Možno z časti áno, ale ja to berem tak, že hrajú vždy hráči.Snáď je ot len súhra náhod, možno slabšej formy naraz u viacerých hráčov a snáď všetko sa obráti ako na jar pred 2 rokmi a táto debata bude nepodstatná.

Fantomasss

-4
2017-01-25 11:02:18

nehladajme chyby u rozhodcoch
nasa hra je nie uplne naj
lukas tento clanok je zbytocny

h4luzka

10
2017-01-25 11:29:04

Ste vsetci podareni ako sa rozculujete. Uvedomte si, ze Lukas to preklada zo spanielskych stranok, nie je to uplne keho nazor. Dal tam titulok ktori pritiahol vsetkych a burlivo diskutujete. Z jeho hladiska je to win win ;)))

Ajzy

-9
2017-01-25 11:45:38

Ani ne tak k článku. Spíš reaguju na diskuze co to čtu nebo spíše na diskutující. Hodně čtu, že barce škodí rozhodčí a realu ne, ale ještě jim pomáhají. Takže stačí jedna konkrétní argumentace, která většině zavře ústa. Suarez v el classicu (zápas REAL MADRID-BARCELONA) dal gól s offsidu, takže nechápu tyhle řeči ???? REAL je zaslouženě, kde je a Barca taky. Jinak tuhle stránku návštěvuji, protože se mi líbí, že tu jsou stále články (občas trapne) ale taky často zajímavé. Obdivuju práci, kdo je objektivní a kdo se tu snaží každý den informovat nás fanoušky (nejen Barcelony, ale i fotbalu)

Radovan

5
2017-01-25 12:04:33

OFFSIDE?? ukaz mi prosimta dake video alebo obrazok co to dokazuje, lebo co som ja kukal videa tak tam ofsajd nebol, presne na hranici bol suarez si myslim...ak teda vravis o poslednom el classicu

juve

-14
2017-01-25 12:07:01

Aj tak budu mat pravdu oni ...gramatiku nerieš čitaj ked sa ti da ked nie tvoja vec....ide oto žce furt plačete....mi mame vela zranenich a neplačeme ...ideme dalej...vas rozhodcovja chranija ....super sa vas ani nemože dotknut .lebo idete za rozhocom piati šiesty že ho prečo neviluči....proti San..sebat..v lige vam pomahl ..sudy a protom aj vo valencii...a proti vilarealu.....tak už prestante plakat ....madari

anko1963

10
2017-01-25 12:57:20

Za toto by si si aj sám mal dať mínusku.

123456

6
2017-01-25 22:31:20

juve - ty si naozaj debil. 1 - Barca mala zranených hráčov dosť . 2 - Teraz máte zase zranených vy. 3 - Rozhodcovia škodia všetkým. 4 - Čo to tu píšeš , blbečku. 5 - Provokuješ. 6 - Stále som tu čítal že máte silnejšiu lavičku. Tak nech sa ukážu. Daj si sprchu alebo ruku do nohavíc. Urobíš niečo normálne.

Radovan

7
2017-01-25 12:20:53

Ty si dobry srandista chlapce

Zidane7

-9
2017-01-25 12:31:35

Zato.môže iba BARCELONA.Za tie nezmyselne remízy,a prehry.z.chýb rozhodcov ťaží väčšina tímov. Budete radi zato kde ste, lebo keby real neremizoval doma s eibarom a.villarealom tak ste pekne pozadu. Taky silný klub ze vraj, a vyhovára sa na.rozhodcov? Je to smiešne.

123456

6
2017-01-25 22:40:03

Zidane7 - Teba Barca veľmi sere ,že ? A čo ten teplý Real ten je o.k ? Ja už viem prečo ty a spol. chodíte sem provokovať. Lebo na teplej stránke Realu už nie je miesto,že ? Hnoj a špina. To ste tam všetci ako ty ? No zbohom . Puta Madrid.

roman6

8
2017-01-25 12:36:13

aha jasne vobec to nie preto ze enrique prekaucoval na zaciatku sezony dolezite zapasy proti doslova ubohym superom lebo potreboval davat nezmyselne sance druhotriednym hracom a setrit nase opory pre reprezentacne zrazy na ukor klubu ale dobre pisme clanky co z nas robia cirkusantov a debilov len tak dalej redacia ani ste ho nemuseli pisat vy ale to ze ste to prelozili a dali tu je rovnaka hlupost a vina

Jhonys

-5
2017-01-25 12:38:49

Tak tahle diskuse je jeden velký odpad :D

majo111

6
2017-01-25 18:44:25

odpad si ty nie tato diskusia conty chces ludom vnucovat co maju pisat ty blbecek

Jhonys

-6
2017-01-25 21:05:10

:D

soyferinho

-3
2017-01-25 12:56:59

toto je iste clanok mundo deportivo alebo sport.

chybovali viackrat aj v prospech fcb ako je napisane, ale tento rok ma naozaj trochu nestastie doteraz.

taketo clanky boli v pro Madridistickych mediach za cias Mourinha, som rad ze je to uz za nami, verte mi komplex "vsetci nam ublizuju" je blbost, sam som si to tak istu dobu myslel, nepotrebujete to

Sova

1
2017-01-25 13:21:40

zbytocny clanok ktory zbytocne zase vyvola hlupe diskusie a zaplavu baletakov z bilehobaletu. Naco toto

frkmrk

8
2017-01-25 13:22:58

len chcem pripomenut,ze ked rozhodca neodpiska evidentnu penaltu mnohokrat umyselne je to zle, pokial sa to stane viackrat tak to musi aj u silneho jedinca zanechat neprijemnu stopu a ked este spomeniem aj nejaky ten umysel-neumyselny faul ako posledne na Busk tak to rozhodi nielen fandov, ale aj hracov a to je jedno ci je to real, barca, sev eib alebo atl a pokial nebudu rozh. trestani za svoje zle vykony,tak to bude nadalej o tej istej pesnicke,sledujem aj PL,atanu sa aj tam chybi, ale nie take do ocibijuce.

frkmrk

1
2017-01-25 13:25:08

oprava,PL,stanu

Fazy

6
2017-01-25 13:34:36

Táto analýza len potvrdzuje môj názor. Real skrátka rozhodcovia tlačia k titulu no verím, že naši sa len tak nedajú a ešte ich preskočíme ba som presvedčený, že titul si zabezpečíme už dve kolá pred koncom La Ligy.

dumbo

-4
2017-01-25 15:03:06

Cesta ligou majstrov bola zaplatená, ovplyvnená, Pérez nahrieval loptičky fénom..Teraz zas liga je tá kde je Real pretláčaný? Ozaj a čo napríklad zápas vo Valencií? To keby urobil niekto z Realu tak ho označíte za simulanta roka a ešte teraz o tom píšte. A čo Sociedad? Zavrieť sa v izbičke hľadať chybičku po chybičke je denníku od Munda také typické. Princíp je ten, že rozhodcovia v španielsku sú biedny už dlhodobo a to ku všetkým tímom, len niekedy k niekomu viac niekedy menej.

Galacticos

-1
2017-01-25 16:09:01

Keby bolo keby no...Tak ja si idem poplakat nad tym, že Real nastupuje do každého zápasu s 3-4 zranenými dôležitými hráčmi...Radšej sa zamyslime nad tým ako v súčastnosti hra Barca a Real...Je to dosť katastrofa akurát Real možno väčším tímovým duchom po príchode legendy a aj prispením šťastia vedie ligu...Ale tak keď sa treba posťažovať na všetkých čo sú proti vám tak do toho.

peacemaker

-3
2017-01-25 17:51:48

Ako fanpage FCB by clovek ocakaval, ze sa tu budu pisat clanky hlavne o svojom time, bohuzial, je ich tu viac zaujatych voci Madridu. Z obsahu webu vyplyva, ze to nie je ani tak fanstranka FCB ako fanpage neprajnikov Realu Madrid. Pretoze toto nie su clanky s vypovednou hodnotou, ale aby podniteili nenavist a rozputali diskusiu plnu urazok. Fans Barcelony si navzajom jeden druhemu pochlebuju: "aky sme my poskodeni" a ked sa najde Madridista, aby teda reagoval, zgrupnu sa havkaci a posielaju ho prec len preto, aby si mohli dalej pochlebovat.

Zorrrro

5
2017-01-25 23:18:28

To je zaujimave, ze na strankach Barcelony sa fandi a pochlebuje Barce. Vazne je to zaujimave, skor by som povedal NEUVERITELNE. Da sa vobec s tym zit, ze fandovia barcy pochlebuju Barce???? Ja tomu vazne nerozumiem.

peacemaker

-6
2017-01-25 23:37:25

Na skolach detom neustale prizvukuju. "Citajte s porozumenim". Vraj to nevedia. Uz rozumiem preco. Precitaj si moj komentar znovu prosim a zamysli sa, na co som reagoval. Napisal som, ze fans barcy si navzajom pochlebuju, nie ze pochlebuju barcelone, a to je rozdiel!!!

Zorrrro

6
2017-01-26 08:46:00

Ale to co je v clanku spomenute ZO SPANIELSKEHO media, a co su v podstate pravdive udaje, k tomu sa nejake nemas co vyjadrit ze? Hlavne ze ti vadi ze fandovia Barcy drzia spolu. NEUVERITELNE, myslim ze s tym nikdo nepocital :D Urcite nie na fanpage Barcy :D

123456

4
2017-01-26 13:57:19

peacemaker - píšeš. (a ked sa najde Madridista, aby teda reagoval,).
To naozaj chceš povedať že ZIDANE7 - REAGUJE ? To ako nezačal provokovať a nadávať ?
1 - on nemá ani svoj názor preto ani nevie reagovať. A takých je tu od vás veľa.
2 - Teraz si naozaj nebol úprimný.
3 - Stále si treba uvedomiť že nie ste doma.

peacemaker

-6
2017-01-26 09:48:56

Kamo, ty to stale nejak nechapes. Na fandenie nic nehovorim. O tom to cele je. Ale skratka ked sa fandi, treba byt aj objektivny a nie za kazdu cenu suhlasit so vsetkym co kto povie a napise, len preto, lebo sa to tyka mojho tymu. Vies, treba mat aj vlastny nazor. To sem mozete rovno davat clanky z Noveho Casu, pretoze tie maju podobnu vypovednu hodnotu. ALe to je jedno, pre vas vzdy budu tymi vyhravat vdaka rozhodcom, pokial budu pred vami. Treba hladat chybu hlavne na svojej hre kluci, kvoli nej mate menej bodov. PEACE

123456

3
2017-01-26 13:48:42

peacemaker - áno nehádam sa . Len netreba zabúdať na to že problém má každé mužstvo za sezónu. Nedá sa hrať bez prehry celú sezónu. A tie body stratíte aj vy . Čiže všetko je otvorené. Som rád že to rozumne píšeš. Dá sa to predsa aj takto ,či nie ? Ale poďme k jadru veci. Prečo sem chodia biely provokovať a robiť zlú krv ? (Zidane7 a spol.) Veď Realu robia iba hanbu. To je momentálne problém . Ja osobne budem vždy reagovať. PEACE

peacemaker

-4
2017-01-26 14:28:42

Ved kludne reagujte, rozumna diskusia. Proti tomu nemam pol slova. Vadi mi, ze aj medzi vami su uzivatelia, co su neobjektivni, urazaju a ked sa im minu argumenty (co je dost casto) tak zacnu byt vulgarni a obuvat sa do ludi. O to pokoj, je to vas web, ale to neopravnuje hadzat spinu na Real a osocovat ludi, ktori rozumne argumentuju. Chapes. K vykonom za sezonu suhlasim. Kazde muzstvo si vyberie slabe obdobie. Napriklad teraz ho ma Real, ale odmietam hluposti, ze je prvy kvoli rozhodcom.

123456

3
2017-01-26 22:13:47

peacemaker - neodpovedal si , podľa teba napr: Zidane7 rozumne reaguje ?????????????????

peacemaker

-3
2017-01-27 11:43:02

Precital som si jeho niektore komentare. Reakcie ako Zorrrro u vas.

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.